Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że przychodnia szczególnie w ostatnim czasie bardzo obniżyła swój poziom usług. Ciężko tutaj mówić o samym poziomie w sumie, bo do usługi jest ciężko się dostać. Prośba o konsultację medyczną z lekarzem, to kwestia kilku godzin żeby Pani z rejestracji oddzwoniła na moją prośbę. Mimo moich telefonów, ciągle słyszałam " przekażę nr koleżance i za chwilę oddzwoni ", jeśli już dojdzie do takiego kontaktu i wizyta zostanie umówiona, to oczywiście nie ma konkretnej godziny konsultacji, co w przypadku osoby pracującej stanowi jednak jakiś problem, ale to nie jest problem przychodni. Ostatnim razem spędziłam cały dzień na telefonie starając się umówić na konsultacje, w tym samym dniu nie zapisano mnie, w kolejnym miała się odbyć, nikt cały dzień nie zadzwonił, i na koniec dnia okazało się że jednak tego dnia lekarz mnie nie skonsultuje. KPINA. I gdyby chodziło o sprzedaż dywanu, to naprawdę mam to gdzieś jaka jest reakcja pracownika na moją sytuację, ale tutaj chodzi o zdrowia, a mam wrażenie że osoby pracujące tam, nie wiedzą w jakiej branży pracują.
Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że przychodnia szczególnie w ostatnim czasie bardzo obniżyła swój poziom usług. Ciężko tutaj mówić o samym poziomie w sumie, bo do usługi jest ciężko się dostać. Prośba o konsultację medyczną z lekarzem, to kwestia kilku godzin żeby Pani z rejestracji oddzwoniła na moją prośbę. Mimo moich telefonów, ciągle słyszałam " przekażę nr koleżance i za chwilę oddzwoni ", jeśli już dojdzie do takiego kontaktu i wizyta zostanie umówiona, to oczywiście nie ma konkretnej godziny konsultacji, co w przypadku osoby pracującej stanowi jednak jakiś problem, ale to nie jest problem przychodni. Ostatnim razem spędziłam cały dzień na telefonie starając się umówić na konsultacje, w tym samym dniu nie zapisano mnie, w kolejnym miała się odbyć, nikt cały dzień nie zadzwonił, i na koniec dnia okazało się że jednak tego dnia lekarz mnie nie skonsultuje. KPINA. I gdyby chodziło o sprzedaż dywanu, to naprawdę mam to gdzieś jaka jest reakcja pracownika na moją sytuację, ale tutaj chodzi o zdrowia, a mam wrażenie że osoby pracujące tam, nie wiedzą w jakiej branży pracują.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Firma Przychodnia Szczecińska Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Rejestrator medyczny / Rejestratorka medyczna, Szczecin - Wrzesień 2024
Czy pracujesz w firmie Przychodnia Szczecińska Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .