ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.

Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 1133035682 REGON: 389234541 KRS: 0000906581

Adres: Siedzibna 22, 03-317 Warszawa

3/5
Na podstawie 2 ocen.

Opinie o ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.

Kierowca
Pracownik

To jest normalna firma. Pracuję w niej już ponad 10 lat i jestem tam nie dlatego, że jestem przywiązany do firmy (chociaż to też), ale dlatego, że jest praca i to dużo pracy. Jeżeli ktoś chce zarobić, to faktycznie można. Jak mi się coś nie zgadza, a miałem taka sytuację chyba ze trzy razy na te 10 lat - jadę, do biura i wszystko można wyjaśnić i sprawdzić. Jak coś trzeba wyjaśnić to tez można zadzwonić. Ja jestem zadowolony.

Pracodawca

@Kierowca

Dziękujemy za opinię.

@eletaxi Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Ele Taxi co się z Wami stało ? Co się stało z tą korporacją, że tak upadacie na każdej płaszczyźnie ? Co się stało, że koordynatorami w tej korporacji są osoby które jeszcze 3-4 lata temu zanim została zmieniona ustawa zdejmująca egzaminy jezdziły w Uberze i Bolcie bo nie były w stanie sprostać wymaganiom na Taksówkarza? A dziś są koordynatorami w Ele Taxi ? Kompletnie nie macie pojęcia co robicie. Co się stało że koordynatorem który powinien odpowiadac za przykładne i sumienne wykonywanie pracy, jak i być łącznikiem tak naprawdę kierowca - biuro staje się człowiek który latem wozi pasażerów z rozpiętą całkowicie koszulą przy otwartych oknach bez klimatyzacji. Człowiek który na lotnisku odmawia ludziom kursu do Hotelu Airport bo mu się nie opłaca i wysyła pasażera do następnego kierowcy za nim ? Takich sytuacji jest cała masa, a gdy dostanie odrobinę możliwości do ręki Rośnie tak mocno jak Ci którym w dzieciństwie zabierali kanapki a później zostali Policjantami. To są przykładne osoby na Koordynatorów ? Nie wydaje mi się. Powinniście bardziej przyjrzec się pracy osobom które mianujecie na tak odpowiedzialne stanowiska bo Koordynator nie powinien być tylko dla was do wymierzania kar kierowcon ale i dla Kierowców. Niestety Kolesiostwo zawsze będzie nad resztą która tak naprawde zarabia na wasz chleb żebyście mogli dostać pensje za siedzenie miesiacami przy tych swoich biureczkach. Zapominacie naprawdę że to dzieki kierowcom istniejecie, a traktujecie ich jak pracowników którym płacicie pensje, choć to z nas właśnie zdzieracie prowizje i abonament na swoje stołeczki. Bez jakiegokolwiek szacunku momentami blokując za bzdety czy wymagając cudów lub chociażby błyszczącego auta w deszczowy dzień bo inaczej Pan Koordynator zablokuje i nie będziesz kierowco zarabiał. Gdzie się podział ten profesjonalizm którym tak się wywyższacie ? Nie ma go już od bardzo dawna. Jawnie ignorujecie skargi klientów jak i uwagi zgłaszane przez nich wręcz nabijając się z nich we własnym gronie jak i publicznie. Wielu prawdziwych kierowców już straciliście. Ci chętni co stoją w kolejkach do was to już tylko nowoczesni Taksówkarze z google maps nie mających pojęcia o tym czego od nas się wymagało przy egzaminach. Dziś tych kierowców nie szanujecie i stawiacie na ilość zamiast jakość. Kierowcy są cierpliwi do czasu i nie są waszymi podwładnymi jak wam się to wydaje. Rynek jest spory.

Kowal Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Twoja lokalizacja Dowiedz się więcej o oświadczeniach dotyczących publicznie dostępnych opinii w Mapach Google Ele Taxi Polska Siedzibna 22, 03-317 Warszawa Taksówki Paweł Kowal 21 punktów Nie opublikowano Te treści mogą nie być zgodne z naszymi zasadami. Kliknij szczegół Ele Taxi co się z Wami stało ? Co się stało z tą korporacją, że tak upadacie na każdej płaszczyźnie ? Co się stało, że koordynatorami w tej korporacji są osoby które jeszcze 3-4 lata temu zanim została zmieniona ustawa zdejmująca egzaminy jezdziły w Uberze i Bolcie bo nie były w stanie sprostać wymaganiom na Taksówkarza? A dziś są koordynatorami w Ele Taxi ? Kompletnie nie macie pojęcia co robicie. Co się stało że koordynatorem który powinien odpowiadac za przykładne i sumienne wykonywanie pracy, jak i być łącznikiem tak naprawdę kierowca - biuro staje się człowiek który latem wozi pasażerów z rozpiętą całkowicie koszulą przy otwartych oknach bez klimatyzacji. Człowiek który na lotnisku odmawia ludziom kursu do Hotelu Airport bo mu się nie opłaca i wysyła pasażera do następnego kierowcy za nim ? Takich sytuacji jest cała masa, a gdy dostanie odrobinę możliwości do ręki Rośnie tak mocno jak Ci którym w dzieciństwie zabierali kanapki a później zostali Policjantami. To są przykładne osoby na Koordynatorów ? Nie wydaje mi się. Powinniście bardziej przyjrzec się pracy osobom które mianujecie na tak odpowiedzialne stanowiska bo Koordynator nie powinien być tylko dla was do wymierzania kar kierowcon ale i dla Kierowców. Niestety Kolesiostwo zawsze będzie nad resztą która tak naprawde zarabia na wasz chleb żebyście mogli dostać pensje za siedzenie miesiacami przy tych swoich biureczkach. Zapominacie naprawdę że to dzieki kierowcom istniejecie, a traktujecie ich jak swoich (usunięte przez administratora) bez jakiegokolwiek szacunku momentami blokując za bzdety czy wymagając cudów lub chociażby błyszczącego auta w deszczowy dzień bo inaczej Pan Koordynator zablokuje i nie będziesz kierowco zarabiał. Gdzie się podział ten profesjonalizm którym tak się wywyższacie ? Nie ma go już od bardzo dawna. Jawnie ignorujecie skargi klientów jak i uwagi zgłaszane przez nich wręcz nabijając się z nich we własnym gronie jak i publicznie. Wielu prawdziwych kierowców już stracilicie. Kierowcy są cierpliwi do czasu i nie są waszymi podwładnymi jak wam się to wydaje. Rynek jest spory.

ml5
Inne

wczoraj 1 stycznia o 21.30 jechalem taksówką nr 3195 z naddnieprzańskiej na Żoliborz. nie zdążyłem wystawić Panu kierowcy opinii. otóż był bardzo uprzejmy, kulturalny, bardzo pomocny i grzeczny. polecam tego kierowcę z całą mocą. dziękuję. maciek lewandowski

Nowy wpis

Pracodawca

@ml5

Bardzo dziękujemy za tę opinię. Oczywiście przekażemy kierowcy :) Przy okazji życzymy wszystkiego dobrego w nowym roku.

Nowy wpis

Pracodawca

Dzień dobry, nabór prowadzimy cały czas i chętnie powitamy każdego, nowego kierowcę :) Szkolenie jest oczywiście bezpłatne i prowadzą je nasi koordynatorzy w siedzibie firmy. Trwa ono zwykle 4-5 godzin.

anonim
Inne

Witam, czy jest tu może ktoś kto zatrudniał się na stanowisku dyspozytora? Interesuje mnie zatrudnienie się. parę dni temu wznowiona została oferta. zastanawia mnie tylko ta kwota 3000 zł oznaczona jako wynagrodzenie za pracę. to jak na razie kwota netto? Czy trudno jest otrzymać taka posade? Jak sprawdzany może być kandydat na rozmowie?

Pracodawca

@anonim

Zapraszamy do przesłania swojego CV, a następnie na rozmowę. Wszystkiego można dowiedzieć się na miejscu. :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o. poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
anonim
Inne

Czy można sobie wybrać numer taksówki? :D widzę, że jedna Pani jakiś czas temu pewien numer pochwaliła uznając go za najlepszy. Czy to jakkolwiek wpływa na prace? mam na myśli chęć brania zleceń. Da rade się ustawić tak by cały czas cos wpadało? Jak oceniacie wyniki z tego roku?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, rozumiem, że pytanie dotyczy możliwości, wybrania sobie taksówki przez klienta. Otóż nie ma takiej możliwości. Zlecenia wydawane są do kierowców wg kolejności zapisu lub odległości od klienta. Możliwość wyboru kierowcy dotyczy wyłącznie usługi Business Class. Informacje o tej usłudze można znaleźć na naszej stornie www.

Tommy
Kandydat

Chyba jest fajnie.

Pracodawca

@Tommy

Ciekawe stwierdzenie, choć my skłaniamy się ku "na pewno fajnie" ;)

Pracodawca

W chwili obecnej prowadzimy tylko nabór do call center , oraz poszukujemy kierowców do współpracy.

Pracodawca

Przykro nam, ale w tej chwili bierzemy pod uwagę tylko tryb stacjonarny.

Pracodawca

Rodzaj pracy wymaga stałego kontaktu z dyspozytorami obsługującymi radio do komunikacji z kierowcami. To z kolei jest urządzeniem stacjonarnym w siedzibie firmy. Owszem, w czasie pandemii dyspozytorzy obsługujący radio i telefony zmuszeni byli dawać sobie radę wyłącznie komunikując się przez telefony. Niestety, to bardzo nieefektywne. Zdawało egzamin przy niewielkiej ilości pracy, podczas gdy teraz mamy do czynienia z zupełnie inną sytuacją.

Pracodawca

Ps. zakres obowiązków znajdzie Pani/Pan w treści ogłoszenia.

Jadwiga
Inne

Najlepszy taksówkarz w Ele taxi nr 3386.

Krystyna
Inne

Ktoś pisał jakiś czas temu, że jest fajnie, ale w jakim sensie? ;) czy możecie opisać prace na słuchawce? Widnieje nawet tutaj oferta na obsługę klienta. zarobki nie są wprost podane, czy w czasie się zmieniają? Ciekawi mnie perspektywa na kolejny rok kalendarzowy. Czy ocenicie przy tym bieżący tryb pracy oraz pozostałą część zespołu?

Pracodawca

@Krystyna

Witamy. Praca na centrali polega na telefonicznym przyjmowaniu zleceń od dzwoniących klientów. Dla osoby, która ma choćby najmniejszą orientację w topografii Warszawy i posługuje się komputerem to żaden problem. Program, na którym pracujemy, jest bardzo intuicyjny i można go naprawdę szybko opanować. Zarobki uzaleznione są od ilości przyjętych i zrealizowanych zleceń a więc i od zaangażowania pracownika.

Kierowca
Pracownik

To jest normalna firma. Pracuję w niej już ponad 10 lat i jestem tam nie dlatego, że jestem przywiązany do firmy (chociaż to też), ale dlatego, że jest praca i to dużo pracy. Jeżeli ktoś chce zarobić, to faktycznie można. Jak mi się coś nie zgadza, a miałem taka sytuację chyba ze trzy razy na te 10 lat - jadę, do biura i wszystko można wyjaśnić i sprawdzić. Jak coś trzeba wyjaśnić to tez można zadzwonić. Ja jestem zadowolony.

Pracodawca

@Kierowca

Dziękujemy za opinię.

klientka
Inne

Nie polecam. Koordyujacy taksowkarzami nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za ich naliczenia jazdy! Twierdzi, ze moga miec wylaczona aplikacje i klient jest odpowiedzialny, takze to jest dziwne i nieuczciwe gdy jest sie oszukanym o kilkadziesiat zlotych. Sa tez uczciwi kierowcy, ale sam koordynator nie chce braz zadnej odpowiedzialnosc za bledy swojego biznesu.

Pracodawca

 Pytanie
@klientka

Przepraszamy, ale zupełnie nie rozumiemy tej wypowiedzi. Można jaśniej?

Nie polecam
Inne

Zdecydowanie odradzam wszystkim, którzy są uczciwi i honorowi albo po prostu najzwyczajniej w świecie - normalni. Twór zwany "ele" taxi to siedlisko społeczniaków i (usunięte przez administratora). Standardem jest donoszenie na innych (rzecz ohydna). Z byle jakiego powodu, np. że któryś z kierowców ma brudny - w opinii kapusia - samochód - i tenże kierowca jest blokowany przez tzw. centralę lub zarząd, który ma zapędy iście (usunięte przez administratora) jest z kolei nagradzany (jako prymus) i ma mniejszą konkurencję "na mieście". Ponadto staje się pupilkiem tzw. biura (tęgie głowy... :))) Właściciel - z tego co słyszałem od kierowców - nie bez powodu ma takie zapędy (prawdopodobnie milicjant/zomowiec - to by wiele wyjaśniało)... Oczywiście z punktu widzenia klienta może być to na pozór mało istotne - ponieważ liczy się tylko prosty przejazd z punktu A do punktu B. Jednak weźmy pod uwagę, że w tak ciężkich czasach jakie mamy obecnie (gdzie należy WSPIERAĆ polskie biznesy, małe rodzime firmy) - tak tutaj, przez ohydne praktyki, nie warto wspierać takiego dna moralnego jakim jest cw... o przepraszam, ele taxi.. Są inne polskie rodzime firmy, z których uważam - warto skorzystać(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Nie polecam

Określenia w rodzaju "kapusie", "milicjant/zomowiec" "pupilki" itp. to wyraz niebywałej wręcz frustracji piszącego tę epistołę. Nie ma to oczywiście nic wspólnego z faktami, czego dowodem jest choćby stale rosnąca ilość współpracujących z nami kierowców.

anonim

(usunięte przez administratora)

Klon

Teraz to i tak dlugo zadnego pokoju nie wynajmiesz. Poza tym slabo ci szlo skoro jezdzisz stara yariska.

Kkk
Były pracownik

Jak (usunięte przez administratora) autobusy Mza wymuszają to nikt nie napisze

Prawda
Inne

Tacy jak ty jeżdżą tanimi przewozami z Gruzinami, i wymyślają sobie tego typu historyjki

Gruba
Inne
@Kkk

Bo to są pierdoły. Ele jeżdżę od 16 lat i chyba z raz było coś nie tak . Z nimi czuję się bezpiecznie do tego stopnia że córci wbiłam ich telefon . Zajechał no cóż każdemu czasem nerwy puszczają.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kasia
Pracownik

Nie opłaca się kierowniczka centrali agresywna widać ze bez szkoleń menadżerskich kierowniczki zmiany tz radiowe jest ok ale tez czasem nerwowo. Potrafią z ciebie robić idiotę, nie tłumacza nic tylko masz po szkoleniach być pewny, ogólnie nie polecam będzie to kosztować sporo nerwow i prywatności bo Cie sprawdza wszędzie i wszędzie będą obgadywać

Zostaw merytoryczną opinię o ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w ELE TAXI POLSKA - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii