Nikt już nie pracuje w tym sklepie i działalność zamknięta czy coś się wyjaśniło z klientami i jest szansa na ponowne otwarcie? Napiszcie jak to wygląda bo ewentualna praca by się przydała tylko na uczciwych warunkach z terminową wypłatą.
jestem byłym pracownikiem tego sklepu. Pracowałam u Pana Pawła w sklepie stacjonarnym w Poznaniu około 4 miesiące aż do lutego 2022 roku, kiedy to nagle dostałam od Pana telefon dzień przed moim powrotem do pracy (byłam na izolacji) wieczorem, że zamyka sklep przez wysoki czynsz za lokal od nowego roku :)) zostałam nagle zupełnie sama, bez pracy i pieniędzy, a Pan Paweł doskonale wiedział, że mam do opłacania miesięcznie drogie studia. Co do Państwa niezadowolenia z usług - sama przyznaję, że odbijało się to także na mnie stresowo, Pan Paweł chyba myślał, że jestem (usunięte przez administratora) i nie widzę tego, że źle się działo w sklepie. Dostawałam liczne telefony z pretensjami, kiedy ja nie miałam pojęcia na dany temat, gdyż nie byłam o niczym informowana przez właściciela. Było to bardzo nieprofesjonalne. Nie wspominając o tym, że od początku mojej pracy tam obiecywano mi szkolenie z zakresu wiedzy o produktach, funkcjach robotów itd. Przypominałam się o to wielokrotnie, bezskutecznie. Kiedy przychodził klient do sklepu i prosił o polecenie jakiegoś robota, ledwo mogłam co powiedzieć, jedynie coś wiedziałam podsłuchując rozmowy właściciela z klientami, kiedy już nastąpiło to święto i Pan Paweł pojawiał się w sklepie... Zdarzało się, że nie widziałam go nawet 2 tygodnie, a na miejscu było kilka robotów, zostawionych przez klientów, wymagających naprawy. Pozytywne opinie zdarzały się raz na jakiś czas. Ale trudno się dziwić kiedy właściciel miał wszystko i wszystkich gdzieś. Często nawet ode mnie nie odbierał telefonów, kiedy pojawił się nagły problem, nie mogłam się skontaktować z Panem Pawłem przez kilka godzin. Tłumaczył się wirem pracy lub że siedział z wnukami i nie słyszał telefonu... Co do całej akcji z naciąganiem na VAT - to prawda. Bodajże trzech klientów przyszło do mnie osobiście przed końcem roku z pretensjami dlaczego zakup nie został opodatkowany. Ja nie miałam kompletnie pojęcia o tym wszystkim, gdyż płatnościami zajmował się właściciel, a dodatkowo zakupy te były zanim rozpoczęłam tu pracę. Jedyne co mi wtedy zostawało to podanie kontaktu do szefa, gdyż nie miałam możliwości jakiejkolwiek pomocy czy udzielenia informacji. Wiele razy spotkałam się ze słowami pokroju, że nie jestem odpowiedzialna czy kompetentna, a sama działalność tego sklepu to jedno wielkie roztargnienie i żart. Niestety jako taki młody pracownik z niewielkim doświadczeniem na rynku pracy, za każdym razem mogłam się tylko kierować do Pana Pawła. Nadal pamiętam reakcje byłego szefa, jak po raz pierwszy powiedziałam mu o wkurzonej klientce, która przyszła z fakturą i pytała o ten VAT :) Totalne przerażenie w oczach. Udawał, że jest okej i że to na pewno pomyłka, którą załatwi sam. I tak za każdym razem. Zawsze załatwiał wszystko sam, bez poinformowania mnie jak wygląda późniejsza sytuacja, a myślę, że pracownik chociażby dla dobra klientów powinien znać przynajmniej zarys sytuacji. O dziwo, wypłatę dostawałam zawsze w terminie. Jednakże, brakowało podstawowej wiedzy, którą powinien posiadać każdy pracodawca - Pan Paweł nie znał stawki najniższej krajowej, jak powinna wyglądać porządna umowa itd. O takich rzeczach informowałam JA, dziewczyna, która miała wtedy zaledwie 18 lat. Nie wiem jak wygląda obecna sytuacja Pana Pawła i sklepu, nie pojawiłam się tam od prawie roku, ale mam nadzieję, że po sprawie w telewizji wszystko rozwiązało się na korzyść Państwa.
Turkowiak (usunięte przez administratora) oddawaj pieniądze za zamówieni
(usunięte przez administratora) , biegły nie otrzymałam towaru , 160 zł nie odzyskane
Zakupiłem część do odkurzacza. Tak jak u wszystkich, na moim zamówieniu była informacja, że spakowane i czeka na wysyłkę. Nie miałem parcia, więc czekałem. Ponad 3 tygodnie. Doczekałem się. Przyszła. Na p Opakowaniu naklejka firmowa, nazwa części i stan "nowe". Bujda na resorach. Części nie są nowe, tylko używane. Pochodzą z demontażu. Długo się czeka, bo Panowie muszą znaleźć odkurzacz za odpowiednią cenę, najczęściej uszkodzony, rozmontować go i dopiero wtedy robią wysyłkę. Na szczęście sprzedawcy, zakupiona cześć działa.
Zamówienie złożyłam 16 lutego, termin realizacji ok. 2 tygodnie. Po tym terminie dostałam odpowiedz na maila że oczekiwanie się wydłużyło o jakieś 5 dni. Po kolejnym tygodniu brak odpowiedzi na maile. Telefon do Pana który obiecał że wyjaśni sprawę i oddzwoni, otrzymałam smsa że wyśle przesyłkę następnego dnia. Przez kolejne 4 dni paczka widniała jako oczekująca na wysłanie. Ponownie poprosiłam smsem o kontakt w sprawie paczki - brak odpowiedzi. W końcu wysłałam smsa że rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot pieniędzy. Paczka wreszcie została wysłana. Cała realizacja trwała miesiąc, bez kontaktu ze strony sprzedawcy i unikach z jego strony. Zaczęłam się bać że straciłam 500 zł. Wszystko się skończyło szczęśliwie, ale nie polecam tego sprzedawcy.
W dniu 15 marca odbył się program w Magazynie Ekspresu reporterów odnośnie oszustw Pawła Turkowiaka i jego super sklepu,To dopiero początek bo zrobie wszystko żeby tej oszust i złodziej trafił za kratki, liczę na wsparcie innych poszkodowanych przez tego złodzieja aby wkońcu odpowiedział karnie za to co zrobił i robi nadal w przestępstwie ciągłym. Bardzo proszę o kontakt osoby poszkodowane pod nr tel 515-516-083 razem na pewno nam sie uda. Ja będę walczyć do końca. Do was należy decyzja czy chcecie aby oszust w końcu został ukarany.
(usunięte przez administratora) 21 stycznia (piątek) zrobiłem przelew odnośnie mojego zamówienia na prawe koło do odkurzacza Deebot 900 w tym sklepie (tutaj jedynie były dostępne). 24 stycznia (poniedziałek) otrzymałem informacje mailowa ze zamówienie jest spakowane i czeka na wysyłkę. Przez cały tydzień nic się nie działo więc w sobotę tj. 29 stycznia zacząłem pisać na czacie co się dzieje z moim zamówieniem i po jakimś czasie gdy zacząłem dzwonić odebrał jakiś Pan który poinformował mnie że produkt zostanie wysłany w najbliższy poniedziałek czyli 31 stycznia. Później nie monitorowałem dłużej procesu ale po oczekiwaniu około 1.5 tygodnia znowu nie doczekałem się dostawy zakupionego produktu. Zadzwoniłem 9 lutego ponownie (około 7 razy z mojego numeru komórkowego) ale nikt nie odbierał. Po jakimś czasie otrzymałem sms ze koło zostanie wysłane dzisiaj i że bardzo sklep za to przeprasza:) Nie odpuściłem i zacząłem podejrzewać że cos nie gra, dodzwoniłem się z numeru mojej żony i odebrał znowu ten sam Pan który oznajmił że pomylono koło na magazynie i że dopiero teraz mi wyślą. Do dzisiaj nic nie wysłano i nie wyślą na pewno, tak wiec odradzam, i zgłaszam sprawę do odpowiednich organów
U mnie podobna historia. Niestety moje zamówienie nie przekracza 50 zł. Ale czy to znaczy że należy odpuścić?
(usunięte przez administratora) zamówiony i zapłacony towar od miesiąca - brak kontaktu , nie odbiera telefonu
Nie dowierzam... (usunięte przez administratora)
APEL APEL APEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ WSZYSTKIE OSOBY KTÓRE ZOSTAŁY OKRADZIONE PRZEZ PANA TURKOWIAKA O KONTAKT ZE MNA POD NR TEL 515-516-083 LUB MAILOWO szalonamyjka*****, WSPOLNYMI SIŁAMI I WSPOLNYM DONOSEM UDA NAM SIE ABY PAN TURKOWIAK DOSTAŁ NALEZYTA KARE OD ORGANOW SCIGANIA. NIE MOZE TAK BYC ABY JAKIS (usunięte przez administratora) NAS OKRADL I NADAL PROWADZIL DZIALNOSC CZEKAJAC NA KOLEJNE OFIARY KTORE WPADNA W JEGO SIDLA. TAK NIE MOZE BYC, WPOLNIE MOZEMY WIECEJ NIZ JEDNA OSOBA. JA JUZ ZLOZYLAM DZISIAJ DONOS NA POLICJE BO ZCEKAM MIESIAC NA MASZYNE PO WPLACENIU 5000ZŁ ZALICZKI I CISZA. DLATEGO JESLI ZALEZY KOMUKOLWIEK Z WAS NA ODZYSKANIU PIENIEDZY I SPRAWIEDLIWOSCI WOBEC SKRZYWDZONYCH LUDZI PRZEZ TEGO PANA PROSZE O KONTAKT RAZEM MOZEMY NAPRAWDE WIECEJ NIZ JEDNA OSOBA. CZEKAM NA KONTAKT INGA
Niestety jestem kolejną osobą nabraną przez tę szemraną firmę. Kontakt jest praktycznie niemożliwy. Przez kilka dni usiłowalam się dodzwonić, na maile brak odpowiedzi. Zostałam nabrana na prawie 70 zł. (usunięte przez administratora)
Proszę zgłosić sprawę na Policje tak jak ja to zrobiłam im więcej nas będzie to może w końcu ten (usunięte przez administratora) zostanie ukarany, nie można okradać ludzi bezkarnie. Jak kazdy bedzie to bagatelizował to on dalej bedzie żerował na kolejnych osobach.
Nie kupujcie żadnych produktów w tym sklepie. Borykam się ze zwrotem pieniędzy od dłuższego czasu, kiedy to zamówienie złożyłem w styczniu 2020 roku za ok 1700 zł. Czekałem 30 dni na przysłanie produktu i nic. Napisałem pisma ze zwrotem pieniedzy... i zwrócono mi 700 zł... a gdzie reszta???? NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM.
@tom a to za co właściciel ma postępowanie?
NIE POLECAM!! Zamówienie złożone we wrześniu i do dzisiaj brak zwrotu gotówki na konto!!!! Nic nie działa! Nie pomogą meile, telefony, sprawy u rzecznika praw konsumentów! NIC!!!!!!!!! Pan nie odpisuje na meile, ani tez nie odbiera ode mnie telefonu, kiedyś można się było dodzwonić do sklepu stacjonarnego! teraz tez już nie odbiera! NIGDY NIC NIE ZAMAWIAJCIE Z TEJ FIRMY!!!
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Superrobot Sp. z o.o. w Gołanice - jeśli ktoś chce iść siedzieć z właścicielem to polecam. Sprawa toczy się w prokuraturze i na Policji.
To co wyprawia ten niby sprzedawca nie mieści sie w głowie... Każdy z oszukanych ludzi przechodził to samo i stracił czas nerwny i pieniadzę Mam nadzieje ze sprawa zakończy sie pozytywnie dla każdego kupujacego .
To nie jest odpowiednie miejsce na korespondencję klientów firmy ponieważ tu pracownicy mają okazję zostawić opinię o pracy
(usunięte przez administratora) ! Nie polecam !
(usunięte przez administratora) naciągacze. Od lat kupuję różne rzeczy przez Internet, ale z taką firmą mam do czynienia po raz pierwszy. 17 czerwca zamówiłam i zapłaciłam wraz z przesyłką filtr do samosprzatającego odkurzacza. Przez miesiąc na stronie zmówienia był informacja "oczekiwanie na towar". Po wielu próbach udało mi się dodzwonić i usłyszałam, że towar już jest dostępny od tygodnia, ale ... przeoczono moje zmówienie i zaraz, natychmiast przesyłka zostanie przygotowana. Rzeczywiście przy moim zamówieniu pojawiła się informacja "towar gotowy do wysyłki". I co a nico. Przestalam już wierzyć w realizację lub zwrot pieniędzy i skontaktuję się z rzecznikiem Praw Konsumenta.
Zdecydowanie nie polecam. Właściciel firmy jest oszustem. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie. Sprawę kieruję dalej. Radzę omijać szerokim łukiem.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Superrobot Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Superrobot Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.