Ciekawe, czy wyższy szczebel zdaje sobie z tego sprawę, że zatrudnia niby dyrektor odpowiedzialną za tworzenie zespołu w dziale sprzedaży. To, jak ta osoba się zachowuje podczas rozmowy rekrutacyjnej, to podchodzi pod (usunięte przez administratora) Ocenia z premedytacją, punktowanie i przerywanie w trakcie rozmowy potencjalnego pracownika, jednocześnie robi szoł w okół samej siebie, to domena ww pracownika hotelu. To słabe....i mało profesjonalne. Osobiście nie wyobrażam sobie mieć taką apodyktyczną osobę za szefową. Zachęcam do dołączenia do zespołu, który jest w planach do stworzenia przez tą panią. No cóż ... nie zawsze idzie w parze to co na głowie, to i w głowie. Powodzenia potencjalnym pracownikom, którzy chcą pracować na B2B, bo to jest warunek zatrudnienia, o czym nie ma informacji w ofercie pracy. Jednak ww osoba działu sprzedaży wyraża w ostentacyjny sposób niesmak tym faktem, że nie ma się pełnej wiedzy z tego zakresu zatrudnienia. Woli czerpać pożywkę z tego, że poniży i z demotywuje. Strata dla hotelu, że przez taką osobę hotel traci szansę na współpracę z w pełni zaangażowanym potencjalnym pracownikiem, który efektywnie zadbałby o wizerunek hotelu i pozyskanie zadowolonych, powracających gości.
Miałem wątpliwą przyjemność być tam na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko recepcjonisty. Panie Szefowa recepcji zaszczyciła mnie swoją obecnością z zaledwie 15 minutowym spóźnieniem na godzinę zaproponowaną mi przez hotel. Rozmowa przebiegła miło i rzeczowo aż do momentu w którym zapytany zostałem czy jestem gotów okłamywać gości aby dbać o w jej mniemaniu dobre imię hotelu. Jakoś trudno mi oczekiwać że firma która oczekuje żeby jej pracownicy tak się zachowywali będzie rzetelnym pracodawcą.
swietna lokalizacja ,mila obsluga czysto bardzo dobre urozmajcone jedzenie .polecam
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Firma Hotele Nadmorskie Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Pokojowa, Gdynia - Luty 2025
- Recepcjonista / Recepcjonistka, Gdynia - Luty 2025
- Kucharz śniadaniowy, Gdynia - Luty 2025
Czy pracujesz w firmie Hotele Nadmorskie Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotele Nadmorskie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hotele Nadmorskie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.