Mam nadzieję ze to nieprawda z tymi znikającymi opiniami bo sam w warunkach chciałem sie rozeznać a dobrze jest znać je z każdej strony… podwyżki chociaż teraz jakieś weszły?
ta firma, ten oddział zwyczajnie uciął kontakt, a człowiek czeka z problemem, To nierzetelne a wręcz karygodne, radzę przewartościować sobie podejście do klienta bądź drugiego człowieka :)
(usunięte przez administratora)
Czyli nic się nie zmieniło, nadal należy omijać z daleka, Co za (usunięte przez administratora) amatorzy.
Nie odpuszczaj, idź z tym do sądu, zrobiłeś tłumaczenie, masz prawo do zapłaty
O, pan administrator usunął słowo (usunięte przez administratora) z mojej opinii. To powtórzę: ta firma to (usunięte przez administratora) amatorzy" omijać z daleka.
Szanowny Tłumaczu z 20 letnim stażem, najprawdopodobniej jesteś tą samą osobą, która od lat oczernia naszą firmę. Podjęliśmy już kroki prawne w celu ujawnienia Twojej tożsamości i pociągnięcia Cię do odpowiedzialności. Sytuacja, o której piszesz nie mogła mieć miejsca, ponieważ: 1. Firma nie ma możliwości "wymuszenia deadline", ponieważ jest on zawsze określony z góry, przy zapytaniu, a więc jeśli jest on nierealny, jest to od razu widoczne i nie ma konieczności godzenia się. 2. Firma posiada certyfikat zgodności z normą ISO 17100. Norma ta nakazuje prowadzenie dokumentacji projektowej. Przypadki reklamacji są dokładnie badane przez audytora. Gdybyśmy nie zapłacili, zignorowali feedback i tym podobne, sytuacja taka byłaby na pewno wyłapana przez audytora i certyfikat nie zostałby przyznany. Z tego samego powodu nie ma możliwości, abyśmy nie odpowiadali na maile. 3. Gdybyś, szanowny Tłumaczu z 20 letnim stażem, faktycznie został tak potraktowany, z pewnością pozwałbyś nas do sądu, a taka sytuacja nie miała miejsca. Rzucasz bardzo poważne oskarżenia, nie przedstawiając cienia dowodu. Już wkrótce poznamy Twoją tożsamość i wtedy spotkamy się w sądzie. Życzymy miłego dnia.
W takich firemkach jak CM audyt ISO nie leżał nawet koło papieru toaletowego. Nie jesteście KGHM. Audytor przyjeżdża, siedzi parę godzin, sprawdza co mu się rzuci pod nos i wygląda na w miarę wiarygodne. Nie weryfikuje wszystkich projektów, reklamacji, umów. Faktura, certyfikat i nara. Tłumacz z 20 letnim stażem, jeśli będziesz mieć jakiekolwiek problemy, w co wątpię, bo straszenie prokuraturą, sądem, Kempą, CBA, CBŚ, CIA i FBI, na końcu życząc szyderczo miłego dnia, to standardowa praktyka mająca na celu wywołać po Twojej stronie wzmożoną perystaltykę jelit... to rzuć info na drut.
Miałem z wami do czynienia lata temu. Krótko, bo szybko zorientowałem się, co z was za numery.
Czy warto się tam zatrudnić? Dostałem taką propozycję i się waham.
Jak długo czekaliście na odzew z Centrum Lokalizacji CM Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Jak się pracuje z ludźmi z Centrum Lokalizacji CM Sp. z o.o.?
Jest Ok
Wiecie czy w Centrum Lokalizacji CM Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?
Czy można widzieć dlaczego nie polecasz odbycia praktyki? Od lat w CM prowadzę praktyki z zakresu sprzedaży i Marketingu i opinie moich Stażystów są zupełnie odmienne. Wiele osób wraca do mnie z pozytywnymi wiadomościami, że dzięki naszej współpracy udało im się znaleźć rozsądną pracę. Wkładamy całe serce i wiedzę w wykształcenie Studentów, którzy się do nas zgłaszają dlatego nie zgodzę się na pisanie złośliwych komentarzy.
Dziękuję bardzo za wszystkie opinie. Opinie krytyczne są cenne, pod warunkiem że są prawdziwe, dlatego chciałbym się odnieść do nieprawdziwych zarzutów. W odpowiedzi na opinię o niedostosowaniu stanowiska do pracy informuję, że biuro znajduje się w odnowionej willi z ogrodem w otoczeniu parku, pomieszczenia mają ponad 3 m wysokości z klimatyzacją, powierzchnia to 150m2 na kilkanaście osób, do użytku w pełni wyposażona obszerna kuchnia z jadalnią, dwie niezależne toalety z prysznicem, każdy pracownik ma do dyspozycji biurko z komputerem, dwoma monitorami i własnym oświetleniem plus oświetlenie ogólne monitorowane przez automatyczny system regulacji. W odpowiedzi na opinię o braku bonusów informuję, że pracownicy otrzymują karty Multisport i/lub bony zakupowe, płatne 2 godziny wolne w miesiącu, możliwość pracy zdalnej bez wychodzenia z domu, możliwość z korzystania z ogrodu i darmowego parkingu łącznie z weekendami. W sumie to około 10% wynagrodzenia miesięcznie. W odpowiedzi na opinię o braku imprez integracyjnych i Wigilii firmowej informuję, że imprezy integracyjne, w różnej formie, zarówno ma miejscu, jak i wyjazdowe, organizowane są od wielu lat co roku i w pełni finansowane przez firmę, o ile są chętni. Organizowaliśmy Wigilie w restauracjach, jednak na prośbę pracowników zmieniliśmy to na spotkania wewnętrzne, ponieważ każdy chciał przynieść to, co lubi. Była to inicjatywa pracowników, a nie chęć oszczędności ze strony firmy. W odpowiedzi na opinię o braku herbaty informuję, że herbaty nie kupujemy, ponieważ dotąd nikt nie zgłosił takiej potrzeby. Firma kupuje kawę, owoce sezonowe, wodę chłodzoną i ogrzewaną oraz wszelkie artykuły higieniczne. W odpowiedzi na opinię o tym, że ciągle zwalniani są pracownicy informuję, że w całej historii firmy, od roku 1997, zostało zwolnionych 4 (czworo) pracowników. Jeśli chodzi o „drętwą atmosferę”, to tworzą ją sfrustrowane osoby, które z nieznanych powodów nie mówią jawnie, co im się nie podoba, za to chętnie udzielają się anonimowo na tym forum, rozpowszechniając nieprawdziwe informacje.
"własnym oświetleniem plus oświetlenie ogólne monitorowane przez automatyczny system regulacji." bo umrę ze śmiechu. .. Zarząd ma na myśli słynne gaszenie światła i siedzenie pracowników po ciemku co jest w ogóle nie do przyjęcia?? Cieszcie się, że nikomu nie chciało się bawić w podawanie Was do inspecji pracy z tym co się u Was wyprawiało. Trzeba chyba ze sceny zjeść jak się nie umie ludzi traktować z szacunkiem. Ludzi, na których zdrowiu zarabiacie ogromne pieniądze.
W końcu napisał ktoś szczerą prawdę! Byłam jedną z tych osób które najbardziej dostały z powodu tego światła jak w lochach. Inspekcja pracy też miałaby za co wystawiać mandaty.
Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Centrum Lokalizacji CM Sp. z o.o.?
Hmm jest tu tyle sprzecznych opinii ,że nie wiadomo komu wierzyć. A chciałem składać CV.
Ja bym wierzył niestety tym negatywnym. Ale przyjdź na rozmowę, to się sam przekonasz. Jednak przyszłości z tą "firmą" lepiej nie wiązać. Sam się bardzo mocno rozczarowałem.
Negatywne opinie o firmie na tym portalu są niestety prawdziwe. Prawie wszyscy już stamtąd uciekli i zostało ledwie kilka osób. Nie warto.
A ja chcę jednak stanąć w obronie CM-u. Szefostwo się stara - to widać. Idą na rękę pracownikom, nie robią problemów, można się z nimi dogadać. Też ciężko pracują i starają się, żeby było lepiej. Może nie wszystkie ich decyzje są słuszne i nie każdy się z nimi we wszystkim zgadza, ale tak jest zawsze. Wynagrodzenie nie jest najniższą krajową, jest zawsze na czas. Benefitów nie ma, to zdecydowany minus. Można mieć lepszą pracę, można mieć gorszą.
Z zewnątrz firma wygląda naprawdę obiecująco, stwarza pozory wysokich standardów, prawdziwych wartości, profesjonalizmu. Po pewnym czasie wyłania się jednak jej prawdziwy obraz, który, z własnego doświadczenia, mogę nazwać swego rodzaju rozczarowaniem. Sam zamysł nie jest zły. Nie jest to typowe biuro "forwardowania zleceń" (choć w przypadku pewnych zleceń mam wrażenie, że po części tak jest). Widać, że firmie zależy na wysokiej jakości. Organizacja pracy jest w porządku, zwłaszcza po niedawnych zmianach (odejścia od kuriozalnego pomysłu wprowadzania zmian, które korektorzy już w zasadzie wprowadzili). Stawki raczej ze średniej półki, ale nie jest najgorzej. Na PM-ów złego słowa powiedzieć też nie można. Na tym niestety kończą się plusy. Jak już wspomniano, bardzo długi, bo 60-dniowy termin płatności, nigdy zresztą niedotrzymywany, więc robi się z tego nawet i 90 dni. Przy próbach upomnienia się o przelew niestety słyszy się dość żałosne, nieprofesjonalne wymówki, które wprowadzają w zażenowanie odbiorcę, choć powinno się ich wstydzić raczej szefostwo, które je pisze. W kontakcie z szefostwem można odczuć generalnie brak szacunku i lekceważące podejście do tłumacza, co zniechęca do zaangażowania w realizację celów firmy. Z punktu widzenia tłumacza zdumiewa np. kurczowe trzymanie się wewnętrznych słowników firmy, które raz stworzone zostały przyjęte za prawdę objawioną i nawet, jeśli termin w danym kontekście nie do końca pasuje, otrzymujemy informację, że bezpieczniej jest się trzymać słownika. W rezultacie każdy termin trzeba skrupulatnie wyszukiwać w niezbyt poręcznym, archaicznym narzędziu, bo inaczej mamy poważny błąd terminologiczny. Poza tym mam wrażenie, że korekty są robione trochę na sztukę, aby coś tam wyhaczyć, bo przecież prezes nie płaci mi za sczytywanie dobrych tłumaczeń, tylko za ich korektę. W efekcie mamy mnóstwo zmian uznaniowych, byleby coś zmienić i nie przyznać, że było dobrze, mimo że było. Nie miej tłumaczu tej satysfakcji. Mimo wszystko nie daję oceny negatywnej, bo firmę tworzy zespół ludzi, nie sami właściciele. Być może wezmą sobie do serca te opinie i zdecydują się coś zmienić. W przeciwnym razie będzie... tak jak jest.
Pracodawca widać jest zdesperowany, skoro sam pisze sobie pozytywne komentarze. Jest się czym chwalić, że pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę otrzymują swoją pensję w terminie, szok...Imprezy integracyjne - owszem, jak pracownicy sami sobie je zorganizują i opłacą. A willa rzeczywiście stara, taka stara że przy komputerach ciemno.
W pełni popieram ten komentarz. Warto też dodać że etaty są redukowane regularnie...
Centrum Lokalizacji CM to nie korporacja, nie spodziewajcie się więc ścieżki kariery, ogromnych bonusów i codziennie dowożonych kanapek. Jest za to fajna atmosfera, przyjemne biuro koło parku, w starej willi z ogrodem i w miarę bezstresowa praca. Zarobki przeciętne, na początek na poziomie średniej krajowej, płacone regularnie, bez opóźnień, bonusów nie ma za wiele, ale kartę Multisport i bony Sodexo dają no i 2 godziny wolnego można co miesiąc wziąć. Z szefami da się zawsze pogadać, nie marudzą z urlopami, pomagają we wszystkim. Mnie się podoba i polecam, jeśli ktoś lubi domową atmosferę w pracy.
Pozytywnie oceniam współpracę z tą firmą. Pracodawca dba o pracowników. Dużo, ciekawych projektów, przyjazna atmosfera, dbałość o rozwój, dobre warunki pracy. Firma organizuje szkolenia, wysyła na konferencje pracowników, organizuje imprezy integracyjne.
Brak obiecywanych premii i podwyżek. Pracodawca oszczędza nawet na firmowej herbacie i normalnym oświetleniu we wszystkich pomieszczeniach. Na Wigilię pracownicy przynieśli jedzenie kupione i przygotowane we własnym zakresie, bo pracodawca poskąpił na świąteczny poczęstunek. Za to na fejsie miał się czym pochwalić. Jak na ledwie kilkunastoosobową firmę jest tam ogromna rotacja, ciągle ktoś stamtąd ucieka albo jest zwalniany, bo szefostwo nie ogarnia prowadzenia własnej firmy. Ale na fejsie odstawiają szopki i pokazówkę jak to firma świetnie się rozwija. Do tego długie terminy płatności dla tłumaczy. Omijać szerokim łukiem.
Miło dowiedzieć się, że nie jest się jedyną osobą, która otrzymuje przelewy z miesięcznym opóźnieniem. Najważniejsze, że realizacja projektów na przysłowiowe „wczoraj”, a wydłużenie czasu nie z własnej winy równa się okrojeniu budżetu. A co! :)
- brak benefitów, premii oraz imprez firmowych organizowanych przez firmę (Wigilia została zorganizowana przez pracowników za własne środki finansowe) - drętwa atmosfera w pracy - niesłowność pracodawcy oraz nieumiejętność zarządzania firmą - brak możliwości udziału w konferencjach branżowych jako słuchacz - zbyt duża ilość procedur dotyczących systemu pracy - problemy z płatnościami dla tłumaczy - niedostosowanie stanowiska do pracy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Lokalizacji CM Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Lokalizacji CM Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.