Przysłali przeciętą oponę, bez jakiegokolwiek potwierdzenia zakupu. Oprócz przecięcia pozostałe opony również pozostawiały wiele do życzenia. Od razu zadzwoniliśmy, zapewniali, że po zwróceniu opon pieniądze również zostaną zwrócone. Zapłaciliśmy za opony + kw w obie strony. Po 14 dniach nie zwrócili pieniędzy, znów zadzwoniliśmy i usłyszeliśmy, że pieniądze zostaną przelane następnego dnia. Pieniędzy nie ma nadal, telefonu nie odbierają. (usunięte przez administratora) Nie polecam!
12 lipca minął termin na zwrot środków, dziś przychodzi list (dokumentem tego nazwać nie można, odręczne pismo, które ciężko odczytać, kawałek białego papieru, brak jakiegokolwiek podpisu, kto to w ogóle napisał; jedynie parafka). W liście informacja, iż zwrot został rozpatrzony negatywnie, bo uszkodzenie powstało na skutek montażu, co jest kompletną bzdurą. Po telefonie do biura Pan konsultant (nie wiem kto, Pan się nie przedstawił, jedynie powiedział, że przekaże sprawę do szefostwa, bo on tylko odbiera telefony) starał się zrobić ze mnie idiotkę, gdyż ja nie mam takiej wiedzy, żeby stwierdzić jak powstało uszkodzenie. W przeciwieństwie do pracownika tej firmy, który wiadomo, że ustali wersję korzystną dla niej. Pieniędzy nie zwrócili, ale opon oczywiście też nie, żeby wcisnąć je następnym naiwnym. Pan kłócił się ze mną, że paragon zawsze dołączają a zamówień mają 100 dziennie, stąd również negatywne opinie...
Jak dotąd nikt z poszkodowanych nie dostał pokwitowania ani zwrotu pieniędzy. Wysłałam oficjalne pismo w tej sprawie do urzędu skarbowego w Drezdenku i do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi. Wychodzi na to, ze szefem firmy Goldi jest ktoś ze wcześniejszej Agencji celnej i normalny konsument nie ma szansy z ta firma wygrać. Na to trzeba by było zebrać większa ilość osób.Dlatego nagrałam film " Zloty interes" i oczekuje na komentarze z numerem telefonu lub mailem. Podejrzewam, ze tu zostaną one usunięte przez administratora.
Pomogło, zaczęto coś robić! Zbieram wszystkie opinie, zatem proszę o opinie tych, którzy jeszcze się nie zgłosili lub mogą wnieść coś nowego
W swoim sklepie pewnie sprzedają normalne opony, odpad wysyłają w drugi koniec Polski, im dalej tym gorszy
Odesłałem 12letnie opony .nie zwracają pieniędzy.Omijac z daleka.Oczywiscie nie daruję wsiowym (usunięte przez administratora) .....
Proszę wysłać zgłoszenie do Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej w Poznaniu, oni rozpatrują moją skargę na Goldi i przekażą ją dalej do urzędu skarbowego, bo to też jest nadużycie podatkowe. Trzeba koniecznie dopisać, że nie otrzymał Pan paragonu ani faktury zakupu, a to już jest karalne. Ja od kwietnia walczę z tą firmą i rozumiem, jak bardzo wkurza ich bezczelność.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Goldi Sp. z o.o.?
Zawsze można porozmawiać na temat pracy - umowy - wynagrodzenia. Zapraszam do kontaktu. pozdrawiam Maciej
Wszystko OK. Miłe podejście do klienta. Sprawna obsługa zamówienia. POLECAM!
Sprawna obsługa zamówienia, bo chcą jak najszybciej pozbyć się śmieci i tak klient coraz rzadziej się trafia
Cena adekwatna do towaru. Jak Pani GK kupiła za niską cenę to nich nie oczekuje "luksusów". Ceny umiarkowane. Towar świetny. POLECAM. Obsługa miła i potrafi doradzić. Jak są jakieś problemy zawsze można zgłosić reklamację a nie użalac się i "brylować" szukając atencji w internecie!
Od firmy oczekuje profesjonalnego, rzetelnego opisu oferowanego towaru, a tego tu niestety nie ma, o czym świadczą dziesiątki (usunięte przez administratora) klientów. Wszystko jest do czasu, wcześniej czy później ktoś się tym zajmie.
Z negatywnych opinii jasno wynika, że jak dotąd żadna reklamacja nie została uwzględniona i właśnie w tym jest problem, firma świadomie tanio sprzedaje (usunięte przez administratora)bez zamiaru przejmowania ich z powrotem
Ceny za odpad nie mogą być wysokie, bo nikt by się na nie nie skusił.To jakby porównywał cenę złomu z ceną samochodu w salonie
Czy musi dojść do wypadku na kołach z firmy Goldi, by wreszcie ktoś zrobił z nią porządek??A może już to się komuś przydarzyło?
oszusci, firma sprzedaje stare opony, 10-15 letnie,kupilam u nich 2 komplety kol, narazaja ludzkie zdrowie i zycie dla paru zlotych , zglosilam sprawe do prokuratora
Mnie (usunięte przez administratora) nie zwracając mi pieniędzy za zwrócone opony z felgami, (usunięte przez administratora)mnie na 1100zł (nie licząc poprostowanych felg przeze mnie)
czy ktokolwiek dostal od nich rachunek lub fakture na zakupione kola?? bo ja nie moge sie doporosic, moze urzad skarbowy bedzie pomocny?
Ale to zgłaszał Pan to gdzieś w końcu czy nie, bo wciąż widzę jedynie sugestie o sądach lub właśnie wspomnianych kontrolach
po Pana wypowiedzi zrezygnowalam z odeslania kol, bo jasne, ze sprzedadza je nastepnemu, wiec beda mieli podwojny zysk, a dla mnie podwojne koszty przesylki. dziekuje
Bardzo się cieszę że chociaż kogoś ostrzegłem i mam nadzieję że to ustrzegło Panią przed OKRADZENIEM. Pozdrawiam
Niestety Urząd Skarbowy w Drezdenku do dziś nie odpowiedział na moją skargę odnośnie niewystawiania dowodów zakupu przez firmę Goldi, może sami mają tam udział
"Polecam... Szybko Sprawnie.... "Ładnie zapakowana...""
Moje koła też były ładnie zapakowane i już na drugi dzień u mnie, co z tego, skoro nie nadają się do jazdy?? Ja odradzam zakup odpadu za ciężkie pieniądze!!
Piszecie o problemach po kupnie opon, czy sprawy jakoś się wyjaśniły? Jestem ciekawa co na to pracownicy... czy wiedzą co sprzedają?
Wyjasnienie sprawy oznacza przyjecie spowrotem wadliwego towaru i zwrot zaplaconych pieniedzy, jak dotad firma nie jest tym zainteresowana.Pracownik pakujacy pordzewiale, krzywe felgi na pewno jest swiadomy tego, ze pomaga naciagac ludzi, ale boi sie stracic prace, wiec milczy.
Potwierdzam, jak inni klienci, że firma wciska ludziom opony, które powinny być zutylizowane, chociaż w ofercie pokazuje zdjęcia pomiaru bieżnika, które potem w ogóle się nie sprawdzają. Po odstąpieniu od umowy i odesłaniu sprzedający oczywiście nie zamierza zwrócić pieniędzy. Moja sprawa jest aktualnie w postępowaniu sądowym- pierwsze rozstrzygnięcie już było na moją korzyść, mam nadzieję, że i ostateczne, bo oczywiście firma się odwołała od nakazu zapłaty też będzie pomyślne dla mnie
Złożyłam skarge w Urzędzie skarbowym, gdyż każdy klient ma prawo do rachunku lub paragonu, a nie dostałam do tej pory nic i nie mogłam złożyć reklamacji.
Bardzo się cieszę, jak by był potrzebny dla urzędu jeszcze ktoś to służę swoją osobą. Pozdrawiam i nie mogę się doczekać rozstrzygnięcia.
Zapraszam na mój właśnie otwarty kanał na (usunięte przez administratora) -nazwa kanału: Uwaga naciągacze, film Złoty Interes poświęcony jest w całości firmie Goldi, proszę przekazać znajomym, dużo ludzi powinno go obejrzeć.
sprzedaje opony ze śmietnika i nie zwraca kasy za przesyłki.
Gdyz wlasnie mnie przyslali 2 komplety kol nadajacych sie tylko do utylizacji, za co firma musila by jeszcze zaplacic, a tak pozbyli sie gowna i skasowali mnie na 1200 zl. Dlatego firma nazywa sie Goldi, bo to zloty interes kosztem naiwnych klientow.
Czy nowo zatrudnione osoby w Goldi Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Jak wygląda sprawa grafiku w Goldi Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Mogę liczyć na wypowiedź na temat możliwości rozwoju kogoś, kto pracuje w Goldi? Organizowane są jakiekolwiek kursy doszkalające? Jest szansa na awans w strukturach firmy?