Pracowałem ponad rok w tej firmie. Dojazdy do zestawu po 400lub więcej km. Wsiadasz do zestawu i jedziesz kilka godzin. Koordynator Rogals to gość który jest z łapanki nie ma pojęcia o transporcie i planowaniu . Dniówka około 400 bo cały czas potrącenia. Jak zachorujesz zabrana premia. Nie ma urlopu podpisujesz Kwity in blanco. Przy podpisaniu umowy weksel dają do podpisu. Temat do PIP
Trochę mnie uspokoiłeś, że jednak nie jest tak źle, jak ludzie piszą:) Tata myśli, żeby się przyjąć właśnie na kierowcę, doświadczenie w branży ma. Wiesz może, czy sa jakieś wolne etaty?:D Ten dodatek stażowy to, po jakim czasie się dostaje? Oferują jakieś inne benefity dla pracownika?
Nie polecam tego prawcodawcy, jakby PIP się zainteresował tym co dzieje się wewnatrz firmy to byla by afera na całą Polskę, (usunięte przez administratora) na porządku dziennym, pracownik jest tam nikim.
Szkoda ze nie ma żadnych informacji na temat tego co w sumie tam według Ciebie się dzieje ze aż chcesz żeby interweniował PIP? Ktoś niżej pisał ze umowa o prace i wypłata bezproblemowa, wiec gdzie według Ciebie jest jakiś problem ? Daj znać, bo zależy mi na pracy w transporcie
widzę, że komentarze nie są zbyt przychylne, ale ja jednak myślę nad tym, aby tutaj zaaplikować. właśnie wisi aktualna oferta pracy na stanowisko spedytora międzynarodowego. zastanawia mnie tu jedno - wiek. mam ponad 40 lat, a widzę, że pracujecie w młodym zespole. czy w takim razie są jakieś ograniczenia wiekowe, jeśli chodzi o zatrudnienie na ten wakat? dodatkowo, jeśli chodzi o stałe i atrakcyjne wynagrodzenie, to można prosić o podanie widełek? będę wdzięczny.
firma zatrzymała się na 2000 roku jeśli o chodzi o zarządzanie zespołem, niestety nic nie zmieni mentalności właścicieli
Nikogo nowego nie przyjęli ze świeżymi pomysłami żeby to poprawić? A jeśli chodzi o awans? Można wskoczyć na wyższe stanowisko i starać się zmienić zarządzenie czy kadra kierownicza cały czas ta sama i nie do ruszenia?
kadra kierownicza to właściciele więc ich nie można zmienić ;-P jakiś czas temu jeden kolega miał bardzo piękną ścieżkę rozwoju w Eltransie. Z koordynatora na spedytora a później na dyrektora w międzyczasie stał się nawet zięciem szefa ale to napewno nie miało związku z jego bujną i bogatą karierą w tym przybytku.
Od dłuższego czasu firma szuka w internecie spedytora. Co jest przyczyną tego, że nikt nie chce się tam zatrudnić ?
Jak tam aktualnie warunki, ktoś pracuje jako kierowca C? Tyle ofert kiedyś było, a teraz nic nie mogę znaleźć. Jak lokalnie zatrudniają, tak jak coś było tam napisane, to może zaczęli się ogłaszać gdzie indziej, w urzędzie czegoś nie ma pracy?
Nie polecam byłem umówiony dziś na rozmowę o pracę na godzinę 12 jak dojechałem na miejsce została mi przekazana informacja że oferta już jest nieaktualna. Nie dostałem żadnej informacji od firmy że spotkanie jest nie aktualne. Zmarnowałem tylko pieniądze na paliwo ????????
Nie polecam tego prawcodawcy, jakby PIP się zainteresował tym co dzieje się wewnatrz firmy to byla by afera na całą Polskę, (usunięte przez administratora) na porządku dziennym, pracownik jest tam nikim.
Szkoda ze nie ma żadnych informacji na temat tego co w sumie tam według Ciebie się dzieje ze aż chcesz żeby interweniował PIP? Ktoś niżej pisał ze umowa o prace i wypłata bezproblemowa, wiec gdzie według Ciebie jest jakiś problem ? Daj znać, bo zależy mi na pracy w transporcie
Widziałem, że szukają spedytora/dyspozytora do firmy. Czy ktoś wie jak wygląda praca u nich ? Czy warto ?
Jak wyglądał proces rekrutacyjny w firmie EL-TRANS QUARRY MACHINERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na stanowisko Kierowca c? Podziel się swoją opinią.
Teraz El-trans S.A. odradzam każdemu kto ceni siebie jako człowieka. Firma jak firma wypłacalna i umowa jak należy. Lecz reszta pozostawia wiele do życzenia. Najchętniej obciążą Cię nawet za podarta rękawiczkę roboczą. Stawki na maszynach marne, a obiecywanej premii nikt nie widział. UWAGA!!!!! Toszek, Strzelin itp. kierownik przez małe k - Pan szanowny s………l Marcin S. - wie wszystko najlepiej, umie wszystko najlepiej, zero szacunku do pracowników, skłóca ludzi wymyśla bajki w które w końcu sam wierzy. Z jego powodu odeszło pare osób z tej firmy. Do tego w tej firmie idąc na operatora maszyn stajesz się także: Mechanikiem, fizycznym(od łopaty), budowlańcem. Obiecują godzin a godzin aż ryle nie ma bo jak to Pan M. Powiedział będziemy pracować tyle ile jemu się podoba. Dopóki ten typ tam robi i stawki maja jakie maja nie warto sobie głowy zawracać. Aha i jeszcze jedno nadgodziny są uznawane w formie premii także w razie choroby dostajecie tylko z podstawy a wiec marne grosze.
Jakie są kwoty tych obciążeń, o których piszesz? Czy premia jest zapisana w umowie czy tylko słownie obiecują?
Co wchodzi w socjal El-Trans II Sp. z o.o.?
Widziałem na stronie firmy dwie oferty rekrutacyjne dla kierowcy samochodów ciężarowych w ruchu krajowym i międzynarodowym i specjalisty do spraw zarządzania transportem-koordynatora. Zależy mi na koleżeńskiej i przyjaznej atmosferze, więc napisz, czy warto aplikować.
Pracowałem tam 6 lat jako koordynator. Nie będę się rozpisywał,bo wszystko co zawarte jest w komentarzach to prawda, a dodam tylko że jest jeszcze gorzej. Od 7 lat dochodzę swych praw w sądzie pracy. Sprawa się ślimaczy bo takie są nasze sądy,ale też kilkanaście razy właściciel firmy nie stawiał się na rozprawach. Ale powoli, powoli dojdę sprawiedliwości.
Pracowałem ponad rok w tej firmie. Dojazdy do zestawu po 400lub więcej km. Wsiadasz do zestawu i jedziesz kilka godzin. Koordynator Rogals to gość który jest z łapanki nie ma pojęcia o transporcie i planowaniu . Dniówka około 400 bo cały czas potrącenia. Jak zachorujesz zabrana premia. Nie ma urlopu podpisujesz Kwity in blanco. Przy podpisaniu umowy weksel dają do podpisu. Temat do PIP
Czyli obcinają premię za L4? Jeszcze za coś? Ile tej premii można dostać? I za co te potrącenia? Wszystko jest zawarte w umowie? Czy nawet nie wiadomo, kiedy za coś obetną? No to niezbyt dobrze to wygląda, masz racje:/ A jak z awansem? Skoro koordynatorzy mają braki co do pracy w tej branży.. nie da się zmienić stanowiska na wyższe?
Dojazdy, zgodzę się. Zwolnienie lekarskie= nie masz premii za współpracę, zgadza sie. A dlaczego masz ja mieć jak tydzień swiecisz jajami na zwolnieniu? Dniówka zaczyna sie od 400, wszystkie dodatki jasno określone, pracujesz normalnie, znasz jezyk, masz 500 pln i więcej. Wpadnie Ci Anglia i pod 600/dzień wychodzi. Koordynator, można mu wiele zarzucić ale są gorsi. Weksel - pierwsze słyszę może dlatego ze pracuje tu kilka lat. Urlopowki- jak pracuje w miesiącu 2 tyg, nie mam nadgodzin do rozliczenia to normalnym jest ze zjeżdża mi z urlopu. Generalnie, strzepisz jęzora bo myślałeś prwnie ze za nic będą Ci płacić, coraz więcej takich pajacy się uchowało. Trzepnij się w głowę, pracuj normalnie to i kasę dostaniesz spoko. Jak wszędzie. Ale po co skoro można żale wylewać w sieci ;) szerokości
To widzę, że rzucasz nieco inne światło na pracę w tej firmie. Wiadomo zwolnienia lekarskie, to chyba wszędzie na premię wpływają. Ta stawka dniówki, co podałeś to z czasem rośnie? Jak pracujesz tam kilka lat to chyba firma stabilna. Nie ma tak, że wyrzucą z pracy za tak zwane byle co? A nadgodziny ogólnie, jak ktoś jest chętny to może łapać?
Nadgodziny pytasz o prace jako kierowca? Rozliczenia nadgodzin jak wszędzie. Dniówka rośnie w zależności od Twojego zaangażowania w prace, od samego początku może być na poziomie 500 pln. Funkcjonuje tez dodatek stażowy, po kilku latach pracy robi się z tego kilka stow więcej co miesiąc, zależnie od okresu przepracowanego. Nie rzucam światła, pisze jak jest, cała reszta albo nigdy tu jie pracowała i wali opowieściami z parkingu albo wylecieli albo sami zrezygnowali bo robić im się nie chciał i jak pisałem wcześniej- liczyli ze kasa będzie za leżenie w budzie.
Trochę mnie uspokoiłeś, że jednak nie jest tak źle, jak ludzie piszą:) Tata myśli, żeby się przyjąć właśnie na kierowcę, doświadczenie w branży ma. Wiesz może, czy sa jakieś wolne etaty?:D Ten dodatek stażowy to, po jakim czasie się dostaje? Oferują jakieś inne benefity dla pracownika?
Skusiłem się na pracę w tym (usunięte przez administratora) transie. Podpisanie umowy i cyk weksel na 2tys żeby mieć cie na co najmniej 6mscy. Zapomnij o urlopie! Masz wystawione urlopowki in blanko. Dniówka max 400zl bo potrącenia za wszystko. Koordynatorzy z Radzymina to banda (usunięte przez administratora). Inaczej jak trafi ci się ktoś z Gliwic wtedy jest jak trzeba. Jedna wielka gonitwa wyjedź czas na maxa itp. Sprawa oczywiście zgłoszona do PIP
Brak szacunku do pracownika to dewiza tej firmy. Byłem kierowca u nich. Przy podpisaniu umowy są już schody, podpisujesz weksel!!! I jesteś (usunięte przez administratora) na 6 miesięcy. Potem idziesz do grubego gościa ze znacznym uposledzeniem po rzeczy, zawsze kłopot z wydaniem nawet płynu do spryskiwaczy. I ruszasz w rejs, codziennie wiadomość dziś jedziemy na 10h, dziś praca na 15h i tak w kółko. Zjazdy z trasy i wyjazdy z bazy po 700km osobowka. Dniówka płatna w granicach 400zl, zawsze jakieś potrącenia, bajki że po 500 czy 600. Jestes (usunięte przez administratora)w tej firmie.
kierowca i narzeka ze musi jechać kilka stówek km osobowym. (usunięte przez administratora) Dobrze ze nie narzekasz ze każą Ci dużym jechać kilkaset km dziennie na stanowisku kierowcy ????
No ale to raczej nikt nie ma o to pretensji, ale jak następnego dnia nie jest się pewnym jaka będzie trasa to przyznaj też słabo. To twierdzisz, że tak wcale u was nie ma czy po prostu tobie to nie przeszkadza? A w ogóle to za co te potrącenia, wie ktoś?
Renata - przeciez pisze gosc ze narzeka, że musi jezdzic osobowym kilkaset km do domu. nie wiem jak robote ukladaja ale jak mam utknac w duzym gdzies w Europie i nie zjechac do domu to wole osobowym jechac - nie ma roznicy czy jade osobowym czy duzym dla mnie. pozatym jak ci sie zmienia trasa czy zlecenie a nie masz zjazdu do domu to w czym problem ? obciazenia - ostatni przyklad jaki slyszalem - gosc od nas na rozladunku urwal zderzak o sciane i sie dziwi ze premii nie dostal... kolejny wylal na myjni 300 kg produktu na glebe - tez zdziwiony... ile ludzi tyle przypadkow i opinii.
Powiesz w jakim systemie się pracuje? Jest jakiś ustalony grafik np. 3/1? Czy jedzie się jak jest zlecenie i po prostu pilnuje przerw zgodnie z tachografem?
systemy masz do ustalenia - 2/1, 3/1, 2/2 lub inny - roznie chlopaki jezdza. ja dzialam 3/1 na swoim zelazie. jak w domu jestem ktos czasami jakies zlecenie nim zrobi ale wracam spowrotem na swojego klamota. koncza sie Twoje 3 tygodnie i wracasz na baze albo skladem (niezbyt czesto) also zostawiasz zelazo na wyznaczonym parkingu, dostajesz osobowy firmowy i jedziesz na baze. tak samo z wyjazdem
Pracowałem jako kierowca kilka lat w tej firmie. Z roku na rok gorzej. Dojazdy do zestawu po 800km i wsiadasz na zestaw najlepiej jak byś jeszcze podjechał z 200km. Szef ma Cię za zero brak szacunku do pracownika. Zjazd po pracy, czyli pracujesz 12 godzin i wracasz osobowka 300 lub 500 km na bazę. Zapomnij o uczciwym wynagrodzeniu które podają na poziomie 500 czy 600zl. Potroncenia za wszystko co możliwe. Nie polecam wystrzegać się.
Skoro już nie pracujesz całe szczęście. Od lipca zeszłego roku zmieniło się na plus, zarówno finansowo jak i wszelkie ustalenia. Owszem idealnie nie jest ale to jak wszędzie. Dojazd do auta potwierdzam natomiast nikt Ci nie każe cisnąć osobówka jak nie masz siły, zjeżdżasz następnego dnia i po temacie. Przez ostatnie 3 miesiące dniówka pomoedzy 520-560 netto. Obciążają jak ktoś daje ewidentnie (usunięte przez administratora) i w sumie jak słucham tych chłopaków którzy się tym chwala jeszcze to sie nie dziwie.
Widzę cyklicznie pojawiającą się ofertę na stanowisko Asystent/ka Prezesa. Zastanawiam się nad przystapieniem do rekrutacji, ale jestem ciekawa, z czego wynika to powtarzające się zapotrzebowanie na obsadzenie tej roli: dużej rotacji w obrębie tego stanowiska (trudne warunki pracy, osobiste kwestie?) czy może po prostu potrzebują kilku osób pełniących tę funkcję. Może ktoś z byłych lub obecnych pracowników mógłby coś podpowiedzieć? Pozdrawiam
Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat pracy jako Dyspozytor Międzynarodowy w biurze w Warszawie?
Pracowałem cztery miesiące, nikomu nie polecam. Dyrektor ma wysokie mniemanie o sobie, zero wsparcia na początku współpracy, radź sobie sam. Generalnie atmosfera w tej firmie to jakiś dramat, w umowie 9godzin pracy dziennie, 1godzina przerwa, ale jak wyjdziesz na przerwe na dłużej niż 20minuf to pojawia się problem. Zarobki też bardzo słabe. Omijajcie i nawet nie traćcie czasu.
nie rozumiem chyba tych przerw w takim razie. Jak po 20 min ma być problem? chyba, że chodzi o to, że trzeba ją rozbijać na 3 po prostu? a czemu problem się robi, coś w procesach w pracy się zaczyna psuć?
Dlaczego firma z Radzymina poszukuje ludzi na Śląsku ?
Nie polecam nikomu tej firmy... Nie odaj za badania, a powinni zgodnie z prawem, ale oni ustalają swoje prawo. W ogóle brak szacunku do pracowmika, niech sami sobie robią...
Brak odpowiedzi zwrotnej po rozmowie rekrutacyjnej, mimo deklaracji, że dostanę odpowiedź maksymalnie do piątku. Dzisiaj mamy wtorek - zero kontaktu. Po co więc obiecywać feedback niezależnie od decyzji, skoro Państwo tego w rzeczywistości nie praktykują? Proszę nie pisać, że mam uzbroić się w cierpliwość - umowa to umowa. Dziękuję za uwagę, więcej do Was nie zaaplikuję. Strata czasu i nerwów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w El-Trans S.A?
Zobacz opinie na temat firmy El-Trans S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w El-Trans S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!