Praca w tym miejscu z pozoru super , świetna młoda ekipa , wszyscy w miarę zgrani , problemy pojawiają się po około 2 tygodniach kiedy do akcji wkracza humorzasta pani menadżer , pomyślicie , przesada , nie może być aż tak zle , podczas mojego okresu pracy straciła 6 pracowników w ciągu miesiąca , pomyślcie sobie ilu musiała stracić od początku roku , zapytacie dlaczego ? 1. Praca na umowę zlecenie na bardzo rygorystycznych zasadach , kiedy jesteś chory , coś ci wypadnie , masz studia , szkołę , lekarza a „grafik” który zmieniany jest średnio 2 x w tygodniu nakazuje ci pójścia do pracy , musisz sam za siebie szukać sobie zastępstwa , to ze dostaniesz wolne , to tylko wielkoduszność i dobre serce pani menadżer . 2 . Zmieniające się co chwile zasady , dzisiaj jest tak , jutro będzie inaczej , wmawianie że ona przecież o tym informowała i ze kolejny raz popełniasz błąd po czym następnego dnia znowu wersja jest inna i wraca do tej sprzed 2 dni . Wmawianie ze ona już nie wytrzymuje ze to ty jesteś nie ogarnięty i masz się ogarnąć bo inaczej cię zwolni 3 . Jeśli pani menadżer siedzi przed swoim laptopem z którym się nie rozstaje jest kolejka na cały park nawet nie próbuj jej przeszkadzać , ciagle wychodzenie , spotkania , przychodzenie o której chce , była sytuacja kiedy park otwarty był od godziny 10 , jak wspomniałam pani menadżer nie potrafi układać grafików wiec standardowo nikogo nie było bo przecież „pani idealnej” tez zdarzają się błędy , ludzie przychodzili od godziny 10 i nie byli wpuszczani ponieważ menadżerka czekała aż przyjdzie ktoś z pracowników żeby sprzedać bilety , wpadła tez zreszta za to negatywna opinia na park . Zero wdzięczności dla pracowników za to ze daja z siebie 100% żeby to funkcjonowało , siedzenie po 12 h w lato kiedy nie ma ludzi i zamartwianie się tym co masz robić , nie wspomniałam o siedzieniu pani menager na kamerach ciągłym kontrolowaniu co robisz , na sile przez 12 h musisz szukać sobie zajęcia żeby następnego dnia nie mieć pogadanki o tym że wszystko robisz zle i nie mieć na sobie wyśmiewającego wzroku pani menadżer , osoba która awansowała nie dawno na stanowisko kierownika odwala cala robotę pani menadżer , jest w parku dzień w dzień na każde zawołanie , łagodzi sytuacje z klientami kiedy pani menadżer bierze swojego laptopa i po prostu jedzie do domu bez słowa . Mam nadzieje , że ktoś wyżej w końcu przejrzy na oczy i zobaczy jak ta kobieta podchodzi do swojej pracy , pracowników i ogólnie ludzi bo z klientami tez wychodzi jej różnie , mam również nadzieje ze bardzo zostanie doceniona praca obecnej pani kierownik która jest złota kobieta i jest oddana tej pracy w 150% , takich pracowników szukać z świecą zdecydowanie bo bez niej ten park spadł by na psy
Patrząc na poniższe opinie, nie wierze w to co czytam. Jestem pracownikiem flyparku i w zupełności się z tym nie zgadzam. W minionym czasie, rzeczywiście jest tutaj duża rotacja, ale dlaczego? Dlatego, ze osoby świeżo zatrudnione przychodzą z negatywnym nastawieniem , najchętniej nie robiły by nic a chciałyby zarabiać pieniądze - to nie tak działa. W każdej pracy trzeba pracować, to proste. Odnośnie Pani menadżer - zwracanie uwagi na popełniane błędy przez pracowników to jest jej obowiązek i zadanie. Ale na błędach trzeba się uczyć, jeżeli ktoś tego nie robi i obraża sie jak dziecko po czym żali sie tutaj na forum to dziecinada. Wiadomo ze osoba, która popełnia cały czas te same błędy , bez zamiaru poprawy poprostu sie do tej pracy nie nadaje. Smarowanie na forum, najprościej . Jestem ciekawa czy te osoby , które piszą tutaj te wszystkie negatywne opinie, porozmawialy z Panią menadzer , o tym co im sie nie podoba , skoro rzekomo było im tak zle.. Zapewne nie, bo lepiej żalić sie tutaj, gdzie inna osoba nie zna drugiej strony medalu. Ja wypowiem sie tak, jeśli jesteś pracowity i chcesz pracować jest to bardzo fajna praca. Jeśli jesteś lojalny, sumienny, pracowity zawsze da sie dogadać. Trzeba coś dać od siebie i poprostu chcieć. Pozdrawiam wszystkie osoby które krytykują to jest poprostu brak dojrzałości . Pozdrawiam
Nie mówcie że tu aż taki kult pracy i trzeba robić piątek świątek. Nie lubię być aż tak wykorzystywany ale jak płacą podwójnie za wolne dni to się nie obrażę. No chyba że ani kasy ani wolnego.
Nie mówcie że tu aż taki kult pracy i trzeba robić piątek świątek. Nie lubię być aż tak wykorzystywany ale jak płacą podwójnie za wolne dni to się nie obrażę. No chyba że ani kasy ani wolnego.
A czego wy sie spodziewaliście bo umowie zlecenie? a może multisporta lub jeszcze grusze do tego? wcześniej pisali o zastraszaniu zwolnieniem. Chociaż z tym sie ogarnęli?
Tego co jeszcze został. Przecież muszą mieć pracowników bo by się firma nie kręciła. To tych co zostali zaczęli doceniać czy nadal jak nie ten to będzie następny naiwny?
Miejsce pracy w porządku jesli lubisz pracować w każde święta i inne dni zazwyczaj wolne ustawowo od pracy.. nic się nie zmieniło, mimo nowego managera, to przełożeni dalej mają podejście do pracowników jak do (usunięte przez administratora). Niestety już w dzisiejszych czasach jest pokolenie pracownika. Nie pracodawcy, radzimy się przestawić i doceniać ludzi, którzy tam pracują i znoszą wstrętnych klientów. Nowy manager jest fajny, ale więcej w nim kolegi niż przywódcy. Zaczęło się robić dużo nieporozumień w zespole i wyścig szczurów...
Praca w tym miejscu z pozoru super , świetna młoda ekipa , wszyscy w miarę zgrani , problemy pojawiają się po około 2 tygodniach kiedy do akcji wkracza humorzasta pani menadżer , pomyślicie , przesada , nie może być aż tak zle , podczas mojego okresu pracy straciła 6 pracowników w ciągu miesiąca , pomyślcie sobie ilu musiała stracić od początku roku , zapytacie dlaczego ? 1. Praca na umowę zlecenie na bardzo rygorystycznych zasadach , kiedy jesteś chory , coś ci wypadnie , masz studia , szkołę , lekarza a „grafik” który zmieniany jest średnio 2 x w tygodniu nakazuje ci pójścia do pracy , musisz sam za siebie szukać sobie zastępstwa , to ze dostaniesz wolne , to tylko wielkoduszność i dobre serce pani menadżer . 2 . Zmieniające się co chwile zasady , dzisiaj jest tak , jutro będzie inaczej , wmawianie że ona przecież o tym informowała i ze kolejny raz popełniasz błąd po czym następnego dnia znowu wersja jest inna i wraca do tej sprzed 2 dni . Wmawianie ze ona już nie wytrzymuje ze to ty jesteś nie ogarnięty i masz się ogarnąć bo inaczej cię zwolni 3 . Jeśli pani menadżer siedzi przed swoim laptopem z którym się nie rozstaje jest kolejka na cały park nawet nie próbuj jej przeszkadzać , ciagle wychodzenie , spotkania , przychodzenie o której chce , była sytuacja kiedy park otwarty był od godziny 10 , jak wspomniałam pani menadżer nie potrafi układać grafików wiec standardowo nikogo nie było bo przecież „pani idealnej” tez zdarzają się błędy , ludzie przychodzili od godziny 10 i nie byli wpuszczani ponieważ menadżerka czekała aż przyjdzie ktoś z pracowników żeby sprzedać bilety , wpadła tez zreszta za to negatywna opinia na park . Zero wdzięczności dla pracowników za to ze daja z siebie 100% żeby to funkcjonowało , siedzenie po 12 h w lato kiedy nie ma ludzi i zamartwianie się tym co masz robić , nie wspomniałam o siedzieniu pani menager na kamerach ciągłym kontrolowaniu co robisz , na sile przez 12 h musisz szukać sobie zajęcia żeby następnego dnia nie mieć pogadanki o tym że wszystko robisz zle i nie mieć na sobie wyśmiewającego wzroku pani menadżer , osoba która awansowała nie dawno na stanowisko kierownika odwala cala robotę pani menadżer , jest w parku dzień w dzień na każde zawołanie , łagodzi sytuacje z klientami kiedy pani menadżer bierze swojego laptopa i po prostu jedzie do domu bez słowa . Mam nadzieje , że ktoś wyżej w końcu przejrzy na oczy i zobaczy jak ta kobieta podchodzi do swojej pracy , pracowników i ogólnie ludzi bo z klientami tez wychodzi jej różnie , mam również nadzieje ze bardzo zostanie doceniona praca obecnej pani kierownik która jest złota kobieta i jest oddana tej pracy w 150% , takich pracowników szukać z świecą zdecydowanie bo bez niej ten park spadł by na psy
Odnosząc się do powyższej opinii nie zgadzam się z nią ponieważ jeśli przychodzisz do pracy i oczekujesz, ze nie będziesz w niej pracowac bo jak zostało napisane „ o siedzieniu pani menager na kamerach ciągłym kontrolowaniu co robisz , na sile przez 12 h musisz szukać sobie zajęcia” to świadczy o tym ze ty nie jesteś dobrym pracownikiem a nie ze menager jest zły bo on wykonuje swoją prace - min poprzez kontrole. Zatrudniając się do flyparku każdy jest informowany o systemie pracy, dyspozycyjności i monitoringu. Rozgoryczenie i negatywna opinia wyżej wynikać może jedynie z tego ze powyższa osoba została zwolniona przez menagera (do czego miała prawo) gdyż poprzez popełniane błędy nie przedstawiała progresu rozwojowego(usunięte przez administratora)
Patrząc na poniższe opinie, nie wierze w to co czytam. Jestem pracownikiem flyparku i w zupełności się z tym nie zgadzam. W minionym czasie, rzeczywiście jest tutaj duża rotacja, ale dlaczego? Dlatego, ze osoby świeżo zatrudnione przychodzą z negatywnym nastawieniem , najchętniej nie robiły by nic a chciałyby zarabiać pieniądze - to nie tak działa. W każdej pracy trzeba pracować, to proste. Odnośnie Pani menadżer - zwracanie uwagi na popełniane błędy przez pracowników to jest jej obowiązek i zadanie. Ale na błędach trzeba się uczyć, jeżeli ktoś tego nie robi i obraża sie jak dziecko po czym żali sie tutaj na forum to dziecinada. Wiadomo ze osoba, która popełnia cały czas te same błędy , bez zamiaru poprawy poprostu sie do tej pracy nie nadaje. Smarowanie na forum, najprościej . Jestem ciekawa czy te osoby , które piszą tutaj te wszystkie negatywne opinie, porozmawialy z Panią menadzer , o tym co im sie nie podoba , skoro rzekomo było im tak zle.. Zapewne nie, bo lepiej żalić sie tutaj, gdzie inna osoba nie zna drugiej strony medalu. Ja wypowiem sie tak, jeśli jesteś pracowity i chcesz pracować jest to bardzo fajna praca. Jeśli jesteś lojalny, sumienny, pracowity zawsze da sie dogadać. Trzeba coś dać od siebie i poprostu chcieć. Pozdrawiam wszystkie osoby które krytykują to jest poprostu brak dojrzałości . Pozdrawiam
Skoro ktoś ma opinie na 1 gwiazdkę , ani jednej pozytywnej wypowiedzi na temat menadżerki , to problem jest w pracownikach ? Nie wydaje mi się , każdy kto spojrzy tutaj racjonalnie od razu zorientuje się ze jest jakiś problem z osoba zarządzająca , a ta stronka jest właśnie od tego , żeby dzielić się swoimi doświadczeniami , ja osobiście żałuje ze dowiedziałam się o tym tak późno
Otóż nieprawda, bo P. Manager zawsze miała swoich ,,ulubieńców" i jeżeli tak piszesz to pewnie byłeś/aś w tych kręgach, natomiast jeżeli coś nie pasowało i jej to powiedziało się to już zmieniała o tobie zdanie, taka smutna prawda
Nie polecam każdej osobie, a w szczególności młodej na zaczynanie przygody z pracą od tego miejsca jeśli się nie chce mieć zszarganych nerwów, przy obecnej p. "Manager" bo ta osoba nie ma pojęcia co w ogóle robić na tym stanowisku, a rządzi się jakby pochłonęła 1000 głów, najbardziej współczuję obecnym tam jeszcze pracownikom ze muszą się z nią użerać. Brakuje tam pani K. Poprzedniej menedżerki. Nie polecam nikomu zaczynać tam pracy, i czekam tylko aż ktoś się weźnie w końcu i zrobi tam porządek z osobą zarządzającą tym obiektem.
Witam Jak wyglada praca Pracownik techniczny / konserwator obiektu? Powiedzmy w Rybniku.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Fly Park Radlin Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
nie można liczyć na nic.. nawet na dobra atmosferę czy tez zrozumienie z strony paniusi menadżer, jedynie czego tam dostaniesz to nerwicy i załamania psychicznego :))
Pracowałam w tym miejscu jakiś czas temu, ale to co zaczęło się tam dziać w ostatnim czasie wymaga opublikowania. Wpis jest pisany na podstawie moich własnych doświadczeń oraz relacji jakie zdali mi przyjaciele niestety wciąż tam pracujący. W tym parku pracują głównie młode osoby, które przychodzą z dobrym nastawieniem i pełne energii. Początkowo wszystko jest super, wszyscy witają Cię z uśmiechem, od razu możesz poczuć się jak część teamu. Jednak po dłuższym stażu atmosferę zaczyna za każdym razem psuć "Pani Menadżer". Dlaczego cudzysłów? Ponieważ ta kobieta jest menadżerem tylko z nazwy. Do momentu, kiedy robisz wszystko według jej życzenia to jesteś najwspanialszym pracownikiem na świecie. Ale musisz być ostrożny! Wystarczy tylko raz się sprzeciwić, powiedzieć "Sorry, ale to mi nie pasuje.", albo nie daj Boże podwinie Ci się gdzieś noga i nagle spadasz na sam dół hierarchii. W pracy jesteś ciągle obserwowany, nawet jak menadżerka ma wolne to co chwile wchodzi na kamery i kontroluje to co robisz. Wymyślanie zasad na poczekaniu, które mogą ulec zmianie w przeciągu kilku dni to sytuacja notoryczna w tamtym miejscu (a potem standardowo wypaczanie, że takie coś nie miało w ogóle miejsca). Brak szacunku dla pracownika dla jego czasu i pracy, zastraszanie zwolnieniem, zero wdzięczności za to, że musiało się zostać dłużej, bo woda zaczęła cieknąć w łazience, zero wdzięczności, że przygotowało się i przeprowadziło imprezę od podstaw. To wszystko ma znaczenie kiedy jesteś posłuszny i tańczysz tak jak menadżer Ci gra, ale gdy nie jesteś jej 'ulubieńcem' to możesz się starać na marne. Grafik zmieniany jest średnio raz w tygodniu i nagle z 80h masz 120h i nie ma hasła, że Ci nie pasuje, masz być i koniec. Kluczowe jest hasło 'prośby grafikowe'. Ludzie pracują czasem i po 13 dni bez dnia wolnego po 6-10 godzin. Kiedy zaczynałam tam pracę to były jeszcze 'niedyspozycje', wypisywałam do 15. dnia każdego miesiąca dni, w które wiedziałam, że nie mogę przyjść. Z relacji moich przyjaciół, którzy niestety dalej tam pracują dowiedziałam się, że nie ma już mowy o niedyspozycjach, są tylko prośby grafikowe, które nie muszą być uwzględnione. To, że dostajesz wolne to dowód łaski, którą udzieliła Ci wszechdobra Pani menadżer. Zaznaczam, że jest to tylko umowa zlecenie, na inną nie masz co liczyć i uwaga, upewnij się, że na pewno jesteś ubezpieczona/ubezpieczony, bo z tym też były niezłe cyrki. Obiecane awanse podczas rozmowy to bzdura. Wszyscy jadą na najniższej stawce, wiem, że były wyjątki, ale tyle ile te osoby musiały się natyrać dla poprawy 70gr to dramat. Bardzo często chodziłam do pracy chora, bo nie miał kto za mnie przyjść, o wolnym nie było mowy, bo fizycznie nie miał kto przyjść. Naprawdę szczerze odmawiam tej pracy. Zmarnowałam czas i swoje własne zdrowie psychiczne. Po pracy tam myślałam, że muszę się udać na parę wizyt u psychologa, bo już wysiadałam. Praca w tym miejscu nie jest warta tylu nerwów, pod koniec chodzisz już jak za karę, a po złożeniu wypowiedzenia Pani menadżer staje się dla ciebie tak oschła i niemiła, że lepiej bez kija nie podchodź. Mam ogromną nadzieję, że szefostwo kiedyś przejrzy na oczy i zobaczy, że ciągłe zmiany kadrowe są spowodowane tylko i wyłącznie atmosferą jaką tworzy ta kobieta. I mimo, że nikt nie powiedział jej tego prosto w twarz to jedynym powodem odejścia 95% pracowników jest osoba Pani menadżer.
Widzę po opiniach że ktoś nie polecał pracy tutaj ze względu na atmosferę. Może coś się polepszyło od czasu tego wpisu? Zaszły jakieś zmiany w kadrze albo odbyły się jakieś rozmowy odnośnie tego? W ogóle to czy pod względem zarobków warto się tu zgłaszać?
Atmosferę oraz klimat niszczy i rujnuje Pani Menadżer Dalej jest i nic się nie zmienia . Pracownicy po kolei się zwalniają . Grafik zmienia się z dnia na dzien , zarobki jak zarobki ale nie warte nerwów i tej pracy .
Stawka to coś powyżej 20 zł , same zlecenie na umowę o prace nie masz co liczyć chyba ze chcesz zarabiać mniej niż osoby na zleceniu ( jak wog ta umowę dostaniesz)… Jak lubisz pracować ( nie mogę ująć gorzej bo dadza cenzurę ) za 2 lub nawet i 3 osoby to jak najbardziej polecam . Ilość obowiązków i obłożenia klientów do ilości pracowników się nie pokrywa , godzinowo różnie, grafik zmieniany z dnia na dzień, weekendy , święta , zawsze jest otwarte . Jak chcesz zacząć tam swoją przygodę z praca to odradzam bo wykończysz się i zniechęcisz. Praca dobra na dorobienie jako dorywcza praca a nie na stałe . Wykończyłam sie tam psychicznie i fizycznie.. pani Menadżer tylko z nazwy , zero pomocy. Zwalnia sie co chwile ktos co widać po zmienie kadry pracowniczej lub po ogłoszeniach na olx które są non stop dodawane.
Nie polecam, miejsca jako klient. Pani pracująca w obsłudze na barku powiedziała, że nie przyj nie zamówienia na jedzenie o godzinie 19.15, po czym o godzinie 19.30 dla innych klientów dało się przyjąć zamówienie. Widocznie pracownice mają wybranych gości...
Jest ok
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fly Park Radlin Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fly Park Radlin Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fly Park Radlin Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!