Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Arrow Services Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Hej, powiedzcie mi, czy warto aplikowac do Arrow? Jak wyglada dzien pracy na stanowisku managerskim? Czy firma oferuje jakies benefity? Czy mozliwe jest home office?Jak ksztaltuja sie zarobki/premie? Jedym slowem, czy warto ryzykowac rzucajac swoja nudna acz stabilna prace na rzecz Arrow?
Nie warto. Premie - nie istnieją. Zarobki - przestały być konkurencyjne. Pracując tutaj cofasz się w rozwoju.
Nie polecam pracy w Arrow pod "przewodnictwem" Cogent Networks. Cogent to lider na rynku rozwiązań outsourcingowych — tak mi mówiono na "rozmowie rekrutacyjnej" — natomiast od samego początku były problemy, a to, że zatrudnienie jednak za tydzień, a to, że za dwa, a to idź do pracy bez kontraktu, my to załatwimy. O żadnych benefitach nie było mowy, łaskawie na czas pracy zdalnej pracodawca opłacał internet (tak w połowie, pierwszą ratę zapłacił, drugiej, już nie). w umowach cała masa błędów, i przez to problemy z wypłatami, spóźnienia i wypłacanie na raty — przez Arrow na początku miesiąca (gdzie wypłata wypadała wcześniej, a cogent dopłacał parę dni później). Do teraz czekam na regulamin pracy oraz paski wynagrodzeniowe. Z powodu choroby nie mogłem wykonywać obowiązków, b. późno poinformowałem pracodawcę o niezdolności do pracy, opisując dokładnie problem, ale jednak "lider na rynku rozwiązań outsourcingowych" twierdzi, iż traci przeze mnie kontrakt (bo sama praca to jedna wielka piramida outsourcingowa), no to chyba jednak nie jest takim liderem za jakiego się ma. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam, chyba, że ktoś pilnie potrzebuje pieniędzy.
Jak się pracuje z ludźmi z Arrow Services Sp. z o.o.?
Ludzie w Arrow są w porządku, luzny klimat. W lutym przenosimy sie do nowego budnynku, jestem ciekawa nowych doswiadczen :=).
Ciekawi mnie czy i jak funkcjonuje owy system premiowy ? O jakich premiach i czy jest to coś co przyznawane jest pracownikowi każdego miesiąca w kalendarzu??
Na chwilę obecną jest bonus w stałej kwocie wypłacany co miesiąc. Do tego dochodzi trzynasta pensja przysługująca pracownikowi po przepracowaniu pełnego roku kalendarzowego (od stycznia do grudnia).
Owszem - firma oferuje prywatną opiekę medyczną, dopłatę do karty Multisport / MyBenefit, świadczenia urlopowe oraz świąteczne.
W kwestii premi lepiej porozmawiac bezposrednio z przełożonymi - zdaje sie, ze nie w kazdym zespole obowiazuja te same zasady.
Jak dla mnie firma jest OK. Praca jak wszedzie w korporacji, ale atmosfera jest przyjemna i nie ma zbędnych formalności.
Czy w Arrow zdarza się pracować z domu??
Czy zdarzają się nadgodziny w Arrow Services Sp. z o.o.?
Tak. Są one wyplacane jako normalne h w pracy, nie 200%. Jeśli nie ma budżetu to nawet nie wyplacane. Jeśli nie robisz nadgodziny na koniec kwartału to jesteś traktowany gorzej przez zespół i przełożonych.
To kłamstwo. Nadgodziny nie są obowiązkowe - jeśli ktoś ma potrzebę dokończenia czegoś - ma możliowść zostania po godzinach. Nadgodziny można albo odebrać / lub są wypłacane w wysokości 150% stawki godzinowej. Nigdy nie zdarzyła się sytuacja, żeby "nie było budżetu." Jedyne nadgodziny, których firma oczekuje - to ostatni dzień kwartału - czyli słownie 4 dni w roku - i też nie są one obiwiązkowe. PS. Zgodnie z literą prawa jedynie nadgodziny niedzielne są płatne 200% - także proponowałbym nie siać fermentu ;)
Sytuacja w firmie nie tylko z miesiąca na miesiąc, ale z dnia na dzień co raz gorsza. Niekompetentni team leaderzy, którzy zaniedbuja swoje obowiązki i już na pewno nie są wsparciem. Nie równo traktowani pracownicy co demotywuje absolutnie każdego, kto przychodzi do pracy a nie na spotkania towarzyskie. Z sytuacja sanitarna opisana wcześniej również się zgadzam, wchodząc do budynku już czujesz smród z toalet. Kuchnia to tragedia, chyba że przejdzie się do drugiego budynku, która jest większa ale czujesz się jak w piwnicy. System wentylacji żaden. Nagminna konieczność spuszczania toalet przy użyciu wiader (!!!!) Z powodu braku wody. Wracając do team leaderow, jeden z nich z powodu zażywania narkotyków nie był obecny w pracy przez parę miesięcy. Nikt w firmie nie miał z nim kontaktu. Po powrocie i przeprosinach został na tej samej pozycji tylko zmienił zespół, 'żeby nie było'. Menadżer, który jest Włochem pracuje zgodnie że stereotypami, nie ma go w pracy tak często, ze właściwie eskalacja jakiegokolwiek problemu jest niemożliwa. Placa tragiczna, (usunięte przez administratora) a urlopy są wielokrotnie odrzucane. Nie polecam.
Pracowałam w arrow około 2,5 roku. Na początku okazało się, ze nie ma kto nas szkolić, wiec 3 miesiące zespół szkolił się sam z treningów online. Potem musieliśmy pracować, nie rozumiejąc na czym do końca polega nasza rola i praca. Kiedy nauczyliśmy się co robić, praca sama w sobie w moim zespole była w porządku. Wdrożenie jednak trwało bardzo długo przez brak wsparcia i treningów. Na początku w zespole atmosfera była super, w firmie ok. Po ok. 1,5 roku zaczęło być bardzo źle. Cześć pracowników zaczęła być molestowana i obrażana przez kilku innych. Sprawa była zgłaszana, m.in., przeze mnie do HR i mojego bezpośredniego przełożonego. Nikt nie reagował na zachowania takie jak macanie na imprezie firmowej, nazywanie mnie (usunięte przez administratora) komentowanie wyglądu, pisanie maili i wiadomości na skype o ubiorze. Przełożony nieznający polskiego, za rozwiązanie uznał, przesadzenie mnie obok niego. Co jakiś czas przylatywał manager z Anglii, który również komentował zachowanie i wygląd pracownic. HR w ogóle nie odpisywał, mimo, że miałam zachowane wiadomości. Dostałam telefon od hr w tej sprawie, po złożeniu przeze mnie wypowiedzenia. Zwolniłam się ze względu na stres wywołany molestowaniem i brakiem reakcji przełożonych. Nikomu nie polecam tego miejsca
Myślę nad złożeniem CV, ale opinie jak widzę - różne.. Jak teraz wygląda sytuacja? Warto aplikować czy odpuścić?
Radzę omijać szerokim łukiem te „firmę”. Prześladowanie, wyzywanie, obrażanie pracowników i mobbibg na porządku dziennym. „Wypierd**** jak ci się podoba”, „jesteś żałosna”, „nie dyskutuj tylko rob” to słowa i maile jakie można było usłyszeć i otrzymać codziennie. Po roku podwyzka 100 BRUTTO chyba, ze jeździło się z team leaderka na sylwestry/wycieczki/wakacje/święta itp (można sobie jedynie wyobrazić w jakim celu) wtedy można było liczyć i awans i podwyżkę. Szkoleń nigdy nie było i menager nawet tego nie ukrywał. Kadra zarządzająca to kelnerzy nie znający angielskiego. Zboczeniec który nagrywał nagrywał kolezanki na imprezie firmowej i rozsyłał do wszytskich pracowników nadal jest tam team leaderem tylko dlatego ze jego siostra pracuje tam 15 lat albo dlatego ze „dyrektor operacyjny” jest takim samym zboczeńcem. Hr to PORAŻKA. Zgłaszasz harrasment - wylatujesz następnego dnia. Naprawdę nie warto marnować czasu nerwów i własnej godności na to miejsce. To co wczesniej było napisane o warunkach sanitarnych go 100% prawda.
Niestety nie jest tak kolorowo jak opisują w ogłoszeniach o pracę. Tam nie ma szkoleń dla nowych pracowników, a jeżeli już są to prowadzą je inni pracownicy a nie wykwalifikowana kadra. Brak szkoleń produktowych "masz poczytaj sobie" i tyle. W dodatku często "nowy" jest pozostawiony sam sobie bo szanowny team leader akurat na cały głos wykrzykuje obelgi do klienta...... Jednym słowem farsa, i kiedy odchodzisz z pracy to traktują cię jak śmiercia.
Powyższa opinia jest skrajnie negatywna & niemalże w każdym punkcie niezgodna ze stanem faktycznym - jako zadeklarowany przeciwnik fakenewsów pozwolę sobie na delikatne sprostowanie. Komentarze poniżej: "Tam nie ma szkoleń dla nowych pracowników, a jeżeli już są to prowadzą je inni pracownicy a nie wykwalifikowana kadra." Nieprawda - każdy nowy pracownik otrzymuje kompleksowe szkolenie z zakresu wszystkich wykonywanych czynności. Szkolenia są prowadzone przez innych pracowaników firmy - trudno mi sobie wyobrazić, żeby "wykwalifikowna kadra" z zewnątrz miała lepiej znać się na wypełnianiu naszych codziennych obowiązków. "Brak szkoleń produktowych "masz poczytaj sobie" i tyle." Prawda - przy czym szczegółowa wiedza na temat sprzedawanych produktów nie jest wymagana, gdyż każde ze sprzedawanych rozwiązań ma dedykowany vendor team, który jest kompetentny & chętnie udziela klientom wszelkich wymaganych informacji. Jeśli ktoś chce się czegoś więcej dowiedzieć - tak - umiejętność czytania bywa bardzo pomocna. "W dodatku często "nowy" jest pozostawiony sam sobie bo szanowny team leader akurat na cały głos wykrzykuje obelgi do klienta" Nieprwada - zarówno "nowi" jak i "starzy" mogą liczyć na pełne wspracie ze strony swoich przełożonych. Nigdy też nie słyszałem Team Leadera wykrzykującego obelgi do klienta. "Jednym słowem farsa" Cóż - zdaję sobie sprawę z tego, że korporacyjne środowisko nie jest dla każdego - i nie każdy musi się tutaj dobrze czuć. Warto jednak zdobyć sie na odrobinę uczciwości, gdy pisze się opinię. Pracuję w tej firmie od ponad dwóch lat - i jestem zadowolony zarówno z tego co robię & jak i z tego co oferuje. Firma działa - podejrzewam, że jak więszkość tego typu organizacji - w myśl zasady "ile dasz tyle dostaniesz" Jednym słowem - firma godna polecenia.
Opinia jest w 100% prawdziwa tak wygląda praca w Arrow, dodam tylko że zaplecze sanitarne woła o pomstę do nieba, nie ma kuchni w której można sobie przygotować posiłek bo nie każdy je gotowe jedzenie ze słoika. Dramat pod względem liczby toalet w stosunku do ilość zatrudnionych ludzi. Również prawdą jest wykrzykiwanie obelg w kierunku klienta czy to po otrzymaniu zgłoszenia w systemie czy też po zakończeniu rozmowy telefonicznej. Nie jest to normalne tym bardziej profesjonalne podejście do wykonania swoich obowiązków. Wszystkie opinie o tym że nasze wypowiedzi są niezgodne ze stanem faktycznym pisane są przez osoby związane z Arrow. Przykro mi że nie potraficie się przyznać do tego jak to wszystko jest na prawdę.
A dla mnie opinia byłego pracownika nigdy nie jest obiektywna i tak też jest z opinią @Było minęło
W internecie firma ma bardzo dobre oceny a jak wygląda sytuacja w firmie? Takie oceny pracowników są najbardziej wiarygodne.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arrow Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arrow Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arrow Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!