Opinie o dyson.pl - Dyson Sp. z o.o. w Warszawa

1/5
Na podstawie 12 ocen.

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Dyson Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Dyson Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dyson Sp. z o.o. w Warszawa

MARIA
Inne
 Pytanie

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym zakupiłam Państwa produkt - odkurzacz Dayson 12 .Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się , że do produktu sprzedawanego na rynku polskim NIE MA instrukcji , informacji dot. warunków gwarancji w języku polskim. Chciałabym wiedzieć dlaczego nie jestem traktowana na równi z klientem z blisko 30 innych krajów, w których jak się domyślam można także zakupić produkty marki Dyson. a w dołączonej do produktu książeczce znajdują się instrukcje, informacje o warunkach gwarancji w językach tych krajów. Jest to sytuacja wręcz żenująca, wskazująca na nierówne traktowanie kupujących, którzy płacą za produkt jak inni klienci a są traktowani w taki sposób.Oczekuje od Państwa wyjaśnienia tej sytuacji i uzupełnienia brakującej wersji językowej instrukcji. Z przykrością muszę stwierdzić, że takim działaniem działacie negatywnie na wizerunek i dobre imię Waszej firmy. Licząc na Państwa rychłą odpowiedź pozostaję z wyrazami szacunku Maria Kużdżeń

Tomek Nowy wpis
Inne

Oceniam jakość obsług nie pracodawcę nie polecam tam zakupów, od ponad 16 dni po zamówieniu nie ma produktu ani pieniędzy.

Rafał Nowy wpis
Inne

Dzień dobry przestrzegam przed zakupami w dyson.pl zostałem (usunięte przez administratora) i zwodzony zarówno przez administrację, konsultantów telefonicznych oraz asystentów wirtualnych w poniedziałek 04.11.2024 próbowałem zakupić suszarkę.firmy dyson po wielu nieudanych próbach dokonałem płatnosci. Ale zostałem poinformowany ze system odrzucił moja płatność... konsultant stwierdził że pieniądze do mnie wroca do 2 dni roboczych i że jeśli mi zależy mogę złożyć kolejne zamówienie i oczywiście skorzystałem bo zależało mi na prezencie do żony. Za drugim razem wszystko wyglądało dobrze płatności zostały potwierdzone ale okazało się że przesyłki w ogóle nie wysłano z magazynu i do dziś dnia jej nie otrzymałem a ona.w dalszym ciągu pozostaje w magazynie w Niemczech. Totalna kpina i brak odpowiedniej organizacji. Taka firma, tyle pozytywnych opinii a wszystko wygląda zupełnie inaczej. Pomimo wielu pozytywnych opinii produktów firmy dyson niestety więcej nie popełnię tego błędu i nie zdecyduje się na.zakupy w tej firmie. Przestrzegam wszystkich bo niestety ale w przypadku problemu zostaniecie na lodzie i nikt.nie udzieli Wam żądnych informacji.

Alicja Nowy wpis
Inne

Nie polecam firmy ???? 8 października 2021 kupiłam odkurzacz Dyson. W czerwcu 2023 zgłosiłam reklamację. Została ona uznana i firma Dyson wysłała mi nową część (korpus + silnik + cyklon). Według kodeksu cywilnego gwarancja na wymienioną część biegnie na nowo od daty wymiany części. Niestety dokładnie ta sama część uległa kolejnej awarii w sierpniu 2024. Jednak firma Dyson odrzuca reklamację, ponieważ według ich "wewnętrznych procedur" gwarancja już nie obowiązuje. Po zacytowaniu kodeksu cywilnego firma zaczęła mnie ignorować. Nie odpowiada na maile i wiadomości na innych platformach. Podsumowując, Dyson jest firmą niewypełniającą obowiązków wynikających z gwarancji.

klientka Nowy wpis
Inne

Obsługa klienta i samo podejście do klienta to jest istna żenada..
Dokonałam zakupu multistylera airwrap około miesiąca temu i była to jedna z najgorszych decyzji jaką podjęłam.. sprzęt po 5 dniach przegrzał się i przestał działać dosłownie po upływie kilku minut. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie dostałam informację, że muszę w takim razie oddać sprzęt do naprawy, co też uczyniłam, chociaż był to dla mnie absurd naprawiać nowy sprzęt po tak krótkim czasie.. Suszarka wróciła do mnie po kilku dniach, natomiast nawet nie zostałam poinformowana co się stało, co zostało naprawione. Dopiero po kontakcie z infolinią, zainicjowanym przeze mnie, otrzymałam informację, że miała bardzo brudny filtr, który został wyczyszczony(co jest nierealne przy tak krótkim użytkowaniu). Niestety przy pierwszym użyciu od naprawy, problem pojawił się ponownie, więc ponownie zgłosiłam reklamację, tym razem z prośbą o wymianę sprzętu na nowy (suszarka miała zaledwie kilka dni..). Pan, który ponownie przyjmował moją sprawę sam przyznał, że to co zostało stwierdzone nie jest zgodne z prawdą, ponieważ fizycznie taka usterka nie jest możliwa przy tak nowym sprzęcie i przekierował moją sprawę do innego działu. Sprawa wymiany sprzętu na nowy została rozpatrzona pozytywnie, jednak niestety otrzymałam maila z informacją po ponad tygodniu od jego dostarczenia, że taki sam sprzęt nie jest dostępny i niewiadomo kiedy będzie dostępny więc otrzymałam propozycję wyboru innego modelu z dostępnych na stronie. Takie rozwiązanie nie było dla mnie satysfakcjonujące, ponieważ nie interesuje mnie żaden z innych modeli, poza tym, który zakupiłam, więc poprosiłam o inne możliwe rozwiązania. Ze względu na brak odpowiedzi, ponownie skontaktowałam się z infolinią i otrzymałam informację, ze nie są w stanie mi określić czy sprzęt będzie dostępny za tydzień/miesiąc czy może też rok, mam zadzwonić za 2 tygodnie jak nic się nie wydarzy i wtedy ustalić następne kroki. Otrzymałam również informację, że niestety nie otrzymam zwrotu pieniędzy, jest to niemożliwe, ponieważ dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym.. Jak się okazuje, model, który wybrałam jest edycją limitowaną, która nie będzie już więcej produkowana, więc doskonale mają świadomość, że ta suszarka nie będzie ponownie dostępna w sprzedaży, a mimo to grają na zwłokę i przeciągają rozwiązanie sprawy. Sami pracownicy infolinii to jest kpina, nikt nic nie wie, jedyne co powtarzają to, że im przykro i nie mogą nic więcej zrobić niż zgłosić reklamację. Jako klient, który otrzymał produkt z wadą fabryczną, zostałam zostawiona sama sobie, nikt nie podchodzi do mojej sprawy na poważnie, a dodatkowo jeżeli sama się nie zainteresuję i nie zadzwonię o cokolwiek zapytać - nie otrzymam żadnej informacji (nie zostałam nawet poinformowana mailowo czy moja paczka ze zwróconym sprzętem dotarła..). Jak na firmę pozycjonującą się na markę premium, serwis konsumencki i samo podejście do klienta to istna żenada.. Obecnie, wydałam ponad 2,5k zł na suszarkę, którą używałam może z tydzień i nie wiem czy w ogóle zobaczę ją ponownie na oczy (bo pieniędzy napewno nie zobaczę). Liczę, że w końcu ktoś podejdzie poważnie do tej sprawy, w innym wypadku na pewno podejmę dalsze kroki związane z prawami konsumenta

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Dyson Sp. z o.o.? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
P.
Inne

Ze względu na brak odpowiedzi, ponownie skontaktowałam się z infolinią i otrzymałam informację, ze nie są w stanie mi określić czy sprzęt będzie dostępny za tydzień/miesiąc czy może też rok, mam zadzwonić za 2 tygodnie jak nic się nie wydarzy i wtedy ustalić następne kroki. Otrzymałam również informację, że niestety nie otrzymam zwrotu pieniędzy, jest to niemożliwe, ponieważ dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym.. Jak się okazuje, model, który wybrałam jest edycją limitowaną, która nie będzie już więcej produkowana, więc doskonale mają świadomość, że ta suszarka nie będzie ponownie dostępna w sprzedaży, a mimo to grają na zwłokę i przeciągają rozwiązanie sprawy. Sami pracownicy infolinii to jest kpina, nikt nic nie wie, jedyne co powtarzają to, że im przykro i nie mogą nic więcej zrobić niż zgłosić reklamację. Jako klient, który otrzymał produkt z wadą fabryczną, zostałam zostawiona sama sobie, nikt nie podchodzi do mojej sprawy na poważnie, a dodatkowo jeżeli sama się nie zainteresuję i nie zadzwonię o cokolwiek zapytać - nie otrzymam żadnej informacji (nie zostałam nawet poinformowana mailowo czy moja paczka ze zwróconym sprzętem dotarła..). Jak na firmę pozycjonującą się na markę premium, serwis konsumencki i samo podejście do klienta to istna żenada.. Obecnie, wydałam ponad 2,5k zł na suszarkę, którą używałam może z tydzień i nie wiem czy w ogóle zobaczę ją ponownie na oczy (bo pieniędzy napewno nie zobaczę). Liczę, że w końcu ktoś podejdzie poważnie do tej sprawy, w innym wypadku na pewno podejmę dalsze kroki związane z prawami konsumenta

Klient
Inne

Witam, Może są klienci którzy nie dadzą się zwieść pozorom poważnej i dużej firmy.Firma gdzie dokonując zakupu produktu nie otrzymujesz zupełnie informacji zwrotnej co dalej z zamówieniem. Zupełnie nie pomocne osoby na infolinii które w zasadzie nic nie wiedzą i w niczym pomóc nie potrafią.Totalny brak profesjonalizmu i olbrzymie rozczarowanie.Oby faktycznie rozmowy były nagrywane a z nich wyciągane wnioski w celu podnoszenia standardów obsługi klienta i funkcjonowania całej firmy.

Jaja jakieś
Kandydat

Rekrutacja to jakiś żart. Na odzew czeka się dwa miesiące, po rozmowie obiecanki jakiegokolwiek odzewu mimo że rekruterzy byli bardzo zadowoleni. Generalnie szkoda bo to świadczy o firmie. Nieodpowiedzialne podejście. Przykre.

MARIA
Inne
 Pytanie

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym zakupiłam Państwa produkt - odkurzacz Dayson 12 .Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się , że do produktu sprzedawanego na rynku polskim NIE MA instrukcji , informacji dot. warunków gwarancji w języku polskim. Chciałabym wiedzieć dlaczego nie jestem traktowana na równi z klientem z blisko 30 innych krajów, w których jak się domyślam można także zakupić produkty marki Dyson. a w dołączonej do produktu książeczce znajdują się instrukcje, informacje o warunkach gwarancji w językach tych krajów. Jest to sytuacja wręcz żenująca, wskazująca na nierówne traktowanie kupujących, którzy płacą za produkt jak inni klienci a są traktowani w taki sposób.Oczekuje od Państwa wyjaśnienia tej sytuacji i uzupełnienia brakującej wersji językowej instrukcji. Z przykrością muszę stwierdzić, że takim działaniem działacie negatywnie na wizerunek i dobre imię Waszej firmy. Licząc na Państwa rychłą odpowiedź pozostaję z wyrazami szacunku Maria Kużdżeń

Kupilam produkt przez sklep ne
Inne

To ocena sklepu, nie produktu. Jakości suszarki nie jestem w stanie ocenić, gdyż nigdy do mnie nie doszła. Okazało się ze Dyson nie przekazał mojego pełnego adresu do DHLa przez co paczka została zwrócona do Dyson'a. Oczywiście NIE da się nadać korekty by paczka jednak dotarła, bo infolinia się nie kontaktuje z przewoźnikiem, ani magazynem (z nikim poza klientem i nic zrobić nie może..)wiec czekam na zwrot pieniędzy, zresztą nie małych. ALE i tu jest problem bo paczka musi wrócić do Niemiec i dopiero od tego czasu zostanie procesowany mój zwrot środków. od zamówienia do dziś minął już prawie miesiąc...na pieniądze mam czekać jeszcze 2-3 tygodnie min, o ILE paczka zostanie zaksięgowana kiedy to będzie nie wiadomo..bo infolinia nie ma kontaktu z magazynem i tak w kolko... ten ciągły brak chęci/możliwość rozwiązywania problemów jest niedorzeczny. Albo ustawcie sobie adres w jednym okienku albo zajmijcie za tematem niedoręczonych paczek może akurat marża na koniec roku będzie większa... żenada Tak więc dla przyszłych osób które chcą zamówić tu sprzęt (jak się reklamuje firma z 30dniowym czasem na sprawdzenie lokówki) to zwykły skam !

Guest
Kandydat
 Pytanie
@Kupilam produkt przez sklep ne

rozumiesz, że GoWork to ocena pracodawcy, a nie sklepu czy usług tej firmy?

MJ
Inne
@Kupilam produkt przez sklep ne

Niestety spotkała mnie taka sama sytuacja - Dyson źle nadał paczkę i DHL ją zwróciło do nadawcy. Kontakt z infolinią jest kompletną stratą czasu - oprócz standardowych regułek nie dowiemy się żadnych konkretów, i nie otrzymamy jakiejkolwiek pomocy lub propozycji rozwiązania sytuacji. Zakupiłem przedmiot, za który zapłaciłem, a którego nie dostałem. Od złożenia zamówienia minęło 19 dni. Jakoś obsługi klienta jest po prostu beznadziejna.

Kasia
Inne
 Pytanie
@MJ

Witam a czy udało sie w koncu odzyskać urządzenie? Ja walcze już z nimi miesiac zakupiłam odkurzacz nie za 10zl tylko 4 tys i odkurzacza brak pojde po prostu na policje

Pola
Inne
 Pytanie

Ja również złożyłam zamówienie na oryginalnej stronie 29.11 do dziś wiem tyle że sprzęt wysłany i stoi w Niemczech. Na stronie daysona informacja ze dostawa trwa od 3 do 5 dni ale to nie jest prawda. Do 5 dni na wyjechać z Niemiec. Ja nie otrzymałam nr przesyłki. Nikt nic nie wie. Jak można tak traktować klienta który kupuje sprzęt za tyle kasy? Teksty że można złożyć skargę na DHL i tyle. ŻART. Nie mam kasy, nie mam sprzętu i jeśli chce anulować zlecenie to i tak produkt musi wrócić do nich i mają 14 dni żeby zwrócić mi kasę.... Płakać się chce. Żałuje zakupów w tym sklepie.

@JADZIA
Inne
@Pola

zgadzam się z opinią ,ponieważ tez zakupiłam odkurzacz i czekam do dzisiaj .sytuacja podobna.

Daniel Szczegielniak
Inne
 Pytanie

Zamówiliśmy oczyszczacz powietrza Dyson, za który zapłaciliśmy 3 tysiące złotych 19 lipca na stronie producenta. Na stronie produktu widniała informacja, że sprzęt jest dostarczany maksymalnie do 6 dni. Dziś - 24 lipca, gdy skontaktowałem się ze sklepem z ciekawość, dostałem informację, że sklep zgubił pieniądze za produkt. Po wypytaniu mnie jeszcze raz o nr zamówienia, nazwisko, adres i potwierdzenie przelewu z banku, zostałem poinformowany, że sklep w ciągu tygodnia sprawdzi, dlaczego zamówienie nie zostało w ogóle wysłane? Przy takich cenach, żeby mieć taki bałagan w sklepie, niespotykane. Zdecydowanie nie polecam.

Piotr - Nigdy Dyson
Inne
 Pytanie

Uwaga! Przestrzegam przed firmą Dyson, zupełnie nieszanującą klientów, nie wspominając już nawet o bardzo niskiej jakości produktów, dla nas wręcz zagrażającym bezpieczeństwu. Firma ta, to jedynie marketing i design a po za tym porażka. Bardzo awaryjne urządzenia i baterie, czas użytkowania baterii więcej niż bardzo krótki i mocno naciągany liczony na najsłabszym działaniu. Sprzęt wręcz niebezpieczny, jeden z odkurzaczy musieliśmy wynieść na balkon bojąc się eksplozji baterii. Odkurzacze Dyson były dobre, ale ponad 10 lat temu jak jeszcze były one na kabel a obecnie to (usunięte przez administratora) i złom na co wskazują obiektywne rankingi. Słuchawki Dyson to pewnie taki sam badziew. Dodam, że jakiś czas temu zakupiliśmy jedno z urządzeń, które okazało się podrabiane. Nie zakupiliśmy go na bazarze, w garażu czy na internetowej aukcji a w Empiku?! Po złożonej reklamacji Dyson zwrot urządzenia uzależnił od oświadczenia o jego nieużytkowaniu ze względu na niebezpieczeństwo i niewprowadzaniu go na rynek, a na pytanie jak Dyson dba by klienci nie byli narażani na zakup podróbek, otrzymaliśmy oficjalne stanowisko firmy UWAGA: by przed zakupem pytać się ich gdzie można dokonać zakupu cytuję: (oryginalna pisownia) „Przed dokonaniem zakupu można skontaktowac się z naszą infolinią aby otrzymać informację czy firma lub witryna internetowa gdzie planuja Państwo dokonać zamówienia sprzedaje orginalne produkty Dyson.”. Czyli pamiętajmy, przed zakupem towaru np. w Media Markt, Euro, Emiku czy w jakimkolwiek innym sklepie dzwonimy do producenta i pytamy się czy można dokonać zakupu… Żenujące i kompromitujące stanowisko firmy niegodne najtańszej chińszczyzny… Przy takim podejściu do lojalnych klientów nie dziwią nas tak słabe opinie. Proszę poczytać „Dyson Opinie” lub „Dyson polska Opinie”. Opinie Dyson mówią same za siebie…

do Piotra
Kandydat
@Piotr - Nigdy Dyson

opinia o produkcie , nie pracodawcy

Sylwia
Kandydat
 Pytanie

Wiecie, co się takiego dzieje w marketingu Dyson, że regularnie co kilka m-cy szukają od nowa Digital Managera?

Maja
Kandydat
 Pytanie

Na jaką stawkę mogą liczyć stażyści w Dyson?

ElectroLux
Inne
 Pytanie

A wam tam w tym całym dysonie to dobrze ciągną te całe wasze drogie odkurzacze?

BDJ
Pracownik

Dodajcie do pracodawców dysona z krakowa bo go nie ma i nie można się negatywnie wypowiedzieć na jego temat a na warszawe jechać nie będę bo warszawiaki to równe chłopaki.

BDJ
Pracownik

Z Warszawy własnie nie:(

Roma
Kandydat
 Pytanie
@BDJ

Odnosnie Krakowa cos mozesz powiedziec?

Wata
Pracownik
 Pytanie

Co chcesz wiedzieć o Krakowie?

krk
Kandydat
 Pytanie
@Wata

Jak się pracuje w oddziale w Krakowie? Jaka jest atmosfera, jak firma traktuje pracowników?

Kolorowa
Pracownik
@krk

Praca jak w każdej innej korporacji - ma swoje plusy i minusy. Do największych minusów zaliczyła bym to, że firma jest dopiero na początku tworzenia struktur więc potrzeba będzie trochę czasu aby wszystko dopiąć. Teraz często spotkać się można z sytuacją że nie ma ustalonych wytycznych itp. co często powoduje chaos (np. kwestia dofinansowania szkoleń). Z innych minusów wiem, że w niektórych zespołach maja problemy z nadgodzinami bo brakuje im pracowników. Do plusów na pewno fakt, że firma oferuje dużo bonusów, które często są lepsze (lepsze warunki) niż te w innych korpo (na pewno lepsze niż te oferowane w CG I IBM - niestety nie mam porównania jak w innych) oraz to że często ludzie są otwarci na twoje propozycje. Niby (usunięte przez administratora) ale jak wspomniałam, że fajnie było by aby firma przygotowała jedzenie dla pracowników którzy będą pracowali w święto Polskie (liczyłam na pizzę itp.) to zamówili pełny catering (łącznie z szampanem i ciastem na deser po pracy).Co do samej atmosfery u mnie w zespole jest super ale moim zdaniem to zawsze zależy od zespołu a przede wszystkim przełożonego. Generalnie bardzo często organizowane są imprezy firmowe więc dla tych którzy chcą się zaznajamiać z innymi pracownikami jest bardzo dużo okazji. Rekrutacja - jak już wszyscy wspomnieli to jakiś chaos. Nie wiem czy spowodowane jest to faktem iż rekrutacje prowadzi zewnętrza firma czy tym, że Dyson nie potrafi się zdecydować. Ja sama po wysłaniu CV nie otrzymałam żadnej informacji i dopiero po 2 miesiącach ktoś się odezwał czy dalej jestem zainteresowana, ale bez żadnego wyjaśnienia czemu 2 miesiące musiałam czekać. Sama rekrutacja dość przyjemna i merytoryczna - w moim przypadku 3 etapy. Dajcie znać, jeżeli macie jakieś pytania to postaram się pomóc.

Kolorowa
Pracownik

Hej, zarobki bardzo zbliżone do wielu innych firm, czasami większe jeżeli przechodzisz z jednego z masowych korpo ale jak zawsze zależne głównie od tego do jakiego zespołu trafisz i na jaką rolę. Poza standardowa pensją masz roczny bonus zależny od osiągnieć firmy. Do bonusów dodatkowy plan pracowniczy płacony przez pracodawcę (opcjonalny), spore ubezpieczenie i wszelkie standardy jak Luxmed oraz dodatkowe benefity w postaci siłowni (albo innych bonusów do wyboru). Czasami są tez mini bonusy przyznawane pracownikom jak np. "szminkowe" na dzień kobiet czy ekstra punkty w tej kafeterii online na święta.

Roma
Pracownik

Niestety musze podzielic sie negatywną opinią. Jeszcze nie spotkałam tak rozwleczonego i żle prowadzonego procesu rekrutacyjnego a na koniec dowiedziałam sie ze nie dostane umowy podpisanej przez pracodawce od razu . Poniewaz składałam gdzie indziej wypowiedzenie chciałam miec pewnosc ze u nich bedzie juz pewne stanowisko. Nie dostałam ani listu ani podpisanej umowy. Wobec tego niestety ale odmówiłam. Jesli przyjmuje sie ludzi z doswiadczeniem i przejmuje ich z innych firm nalezy przedstawic przyszłemu pracownikowi podpisana umowe bądz tez list zapewniajacy o posadzie.

Tuszcza
Pracownik
@Roma

Nie wysłali umowy bo drukarka jest zepsuta, troche wyrozumiałości

Kandydat
Kandydat

Dziwna firma. Rekrutują na stanowisko Content Administratora. Umawiają spotkanie i po spotkaniu online cisza przez 3-4 tygodnie. Następnie dostajemy odpowiedź od HR, by wykonać zadanie. Poświęcamy swój czas jak to zwykle bywa. Po przesłaniu zadania, w mailu Pani zapewnia nas, że dostaniemy odpowiedź na początku przyszłego tygodnia i... od 3 tygodni dalej nic. Zmarnowaliśmy swój czas, nie otrzymaliśmy żadnego feedbacku i zostaliśmy potraktowani nieprofesjonalnie. Ocena w google sklepu Dyson to 2/5 / 5 brzmi nad wyraz pozytywnie.

Kandydat
Kandydat
@Kandydat

Tez rekrutuje sie na to stanowisko. Widac ze nigdy nie rekrutowales/as sie w wiekszej firmie i nie wiesz jak dlugo moze trwac proces rekturacji i co go moze opozniac. Smieszne tez jest pisanie o profesjonalizmie a potem wrzucanie opinii z Google'a w ramach jakiejs zemsty - profesjonalizm pelna para :) Powodzenia na dalszej drodze zawodowej z takim podejsciem.

Kandydat
Kandydat
@Kandydat

Zupełnie nie rozumiem aluzji co do zemsty. Opinie ludzi mówią same za siebie, więc w Internecie wszystko jest transparentne i łatwo odróżnić co jest dobre, a co nie. I nie dodawałem opinii na Google, tylko sugerowałem się opiniami innych. Nie rozumiem również zarzutu "Widac ze nigdy nie rekrutowales/as sie w wiekszej firmie" przecież wyrażam swoją opinie jako osoba aplikująca. Zresztą, skoro Pan/Pani mówi o profesjonalizmie to jak odnieść się do braku odpowiedzi na mail po wykonaniu zadania i nie dostarczeniu informacji zwrotnej czy wynik jest pozytywny, czy też negatywny. Szanujmy swój czas.

grzegorz p.
Pracownik
@Kandydat

Jest prawdziwa

grzegorz p.
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Hej miałem dokładnie tak samo. Dyson Kraków - inne stanowisko. Rozmowa kwalifikacyjna i teraz mija ponad miesiąc i nic, cisza. Biuro też nie wiedzieli gdzie jest zlokalizowane. Dostałem informację, że po naszym spotkaniu otrzymam adres biura Dysona w Krakowie. I też nic. Cisza. Śmieszne to jest. Jak nie można podać w tych czasach feedbacku? Nie wiem nawet co zrobiłem źle, abym mógł nad czymś popracować. Nic. Zero. Dziękuję bardzo... Jak to o nich świadczy?

grzegorz p.
Kandydat
 Pytanie

Po prostu chcę wiadomość w stylu: słuchaj dzięki ale wybraliśmy kogoś innego ze względu na: Lub coś innego. Jak to świadczy o firmie, która w ogóle nie daje nic. To jest najgorsze rozwiązanie ze wszystkich możliwych. Z tym biurem to też kabaret, nawet nie wiedzą, gdzie mają. Oczekuję odpowiedzi, nie nadajesz się jesteś słaby. Cokolwiek. To chyba nie dużo, na taką firmę?

Wata
Pracownik
@grzegorz p.

Niestety kwestia feedbacku może być winą agencji rekrutacyjnej, nie samego Dysona. Sama prowadzę rekrutację w krakowskim Dysonie i zawsze przekazuję feedback dla kandydatów, nawet jeśli nie jest za obszerny. Z biurem to też nie jest tak jak mówisz. Obecnie firma przenosi się z jednego biura do drugiego (z hi5 do unity) i dopiero za miesiąc albo dwa wszyscy pracownicy będą w jednym miejscu.

grzegorz p.
Kandydat

Olałem temat. Nic nie dostałem. Śmieszne.

Januszyca
Kandydat
@Wata

Niestety rozczarował mnie proces zatrudniania pracownika, o ile same rozmowy ok, to zakończenie procesu pozostawia wiele do życzenia. Otrzymałam już propozycje pracy, zwróciłam się z pytaniem o możliwość renegocjacji kilku punktów, kontakt z Dysona powiedział, ok sprawdzę i wrócę do Pani… kolejek dnia telefon, ze żadna z moich próśb nie może być zrealizowana, dodatkowo ze w między czasie zadzwonili do kolejnego kandydata i on zgodził się na zaproponowane warunki, wiec mojej osobie już dziękują. Pierwszy raz zostałam tak potraktowana, nie wiem jak to nazwać…

Zostaw merytoryczną opinię o Dyson Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dyson Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dyson Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dyson Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii