Trudno nie zgodzić się z większością opinii umieszczonych przez inne osoby. Praca głównie dla studentów, którzy chcą sobie dorobić na słuchawce, korzystając z luksusu, jakim jest home office. Na start wypłata to ok. (usunięte przez administratora) netto, więc w zależności gdzie się mieszka, to już każdy może ocenić sam, czy to dużo czy mało. Zgadzam się z opinią, co do rozliczania każdej minuty czasu, który jest prezentowany raz w miesiącu na audycie, który miał służyć nie do oceniania Twojej pracy, a do polepszania jakości obsługi klienta. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do audytu, to zawsze możesz to zgłosić i udowodnić, że jest błąd, jeżeli z setek załatwionych maili i telefonów, będziesz wiedziała co to była za sprawa albo co robiłaś między godziną 12-13, w randomowym dniu miesiąca, bo w systemie masz nieaktywność. Natomiast finalnie im więcej wyrobisz cyferek w tabelce, tym lepiej będziesz postrzegany i możesz załapać się na awans. System zliczający minuty pracy, nie działa za każdym razem poprawnie, ale nie masz na to wpływu, więc warto trzymać "kamyczek szczęścia" w dłoni, aby w kolejnym miesiącu Excel był łaskawy. W innym przypadku oczekuj wypowiedzenia lub takiej atmosfery, w stosunku do Ciebie, że sama zdecydujesz odejść, bo zgodnie z wizją firmy, jesteśmy nastawieni na dialog i swobodną atmosferę w pracy, a w naszej firmie obowiązuje płaska struktura i wszyscy są na równi. Szczerze polecam robić minimum, bo nawet jak zaczniesz wykazywać większą inicjatywę, to nie ma co liczyć na docenienie, a tylko koleżankom i kolegom narobisz problemu, bo będziesz przykładem, że da się więcej. Poza tym ciągłe zmiany. Zmiany, gdzie trzeba robić coraz więcej i pamiętać coraz więcej, bo każda z firm, która współpracuje z Pointpackiem, ma swoje oczekiwania i swoje procedury, a my tylko możemy się dostosować. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub opinię, zachowaj je dla siebie, chyba że są to pochwały. Takich pracowników tam potrzeba. Jest rozkaz, czas go wykonać i nie narzekać. Kolega został zabrany na jakieś dwa miesiące, do innej pracy przy automatach dla poczty i po tym czasie dostał wypowiedzenie, bo nie wyrobił normy na stanowisku, z którego oddelegował go sam (usunięte przez administratora). Także, jeszcze raz, warto robić minimum i siedzieć cicho. (usunięte przez administratora)Na samej górze kilka osób, która jest od samego początku firmy i wszelkie brudy zamiatają pod dywan. (usunięte przez administratora)
Dokładnie, 10 letni startup, stanowiska odpowiedzialne obsadzone przez ludzi bez kompetencji. Jeśli będziesz wystarczająco miły, wtedy możesz liczyć na podwyżkę lub inne stanowisko. Jeśli się nie dopasujesz możesz liczyć maksymalnie na obgadywanie za plecami lub wymienianie się wiadomościami na discordzie, śmiejąc się do siebie.
Cześć! 1.Odwołam się do tego co napisałeś po kolei. Na start płacimy obecnie 4 460 zł brutto, co daje na rękę 3 370 przy umowie o pracę. Nie moglibyśmy płacić na rękę 2500 netto, to byłoby poniżej najniższej krajowej, która w lipcu wynosiła dokładnie 2 783 zł. Więc fizycznie nie byłoby to możliwe. 2. Po objęciu przez liderów kierownictwa, wprowadziliśmy systemy podwyżek i awansów, wcześniej można było otrzymać 1zł podwyżki na godzinę rocznie, dla każdego tyle samo. Rozumiem, że było to opłacalne dla osób, które robiły minimum, ale niesprawiedliwe, dla osób, które były zaangażowane. Obecnie maxymalnie starszy specjalista otrzyma 6 250 zł brutto. Do tego oczywiście służą nam metody oceny, takie jak audyt, lub monitorowanie ile na godzinę pracownik zamyka zgłoszeń. Ale nie mamy KPI, a odnosimy to do średniej wyrobionych przez innych pracowników w zespole. Przykładowo jak jeden pracownik zamyka 500 zgłoszeń, a inny 30, to dlaczego ma zarabiać tyle samo? Stanowisko to nie polega na innowacyjności, nie jest to stanowisko pracy projektowej, na tym stanowisku oczekujemy, że pracownik będzie wykonywał swoje obowiązki jakimi jest obsługa klientów, odbieranie telefonów oraz obsługa skrzynki mailowej. Na innych stanowiskach, nie trackujemy czasu pracy w żaden sposób. Przykro nam, że czujesz się poszkodowany. “ Poza tym ciągłe zmiany. Zmiany, gdzie trzeba robić coraz więcej i pamiętać coraz więcej, bo każda z firm, która współpracuje z Pointpackiem, ma swoje oczekiwania i swoje procedury, a my tylko możemy się dostosować” - na szczęście, bo gdybyśmy współpracowali z jednym kurierem, nie mielibyśmy na wynagrodzenia dla pracowników. Od roku powiększyliśmy się o połowę, szukamy osób do organizacji, które to rozumieją i umieją się w takim środowisku odnaleźć, z innymi owszem, pożegnamy się, albo oni pożegnali się z nami. 3. Cenimy sobie pracę z ludźmi, którzy chcą tu pracować, a takich mamy sporo. W ciągu roku w zespole help desk odeszła tylko jedna osoba. Od roku prowadzimy rekrutacje wewnętrzne w helpdesku (z wyjątkiem specjalistów z j. chorwackim) ponieważ mamy tyle poleceń od pracowników, że swobodnie procesujemy tylko te kandydatury. Co to dla nas oznacza? Niski wskaźnik rotacji, polecenia i otwarta rozmowa z pracownikami pokazuje, że dobrze się im pracuje. 5. Jeżeli nie zostałeś doceniony, to właśnie dlatego, że robiłeś to minimum, o którym wspominasz. “Kolega” nie dostał wypowiedzenia bo nie robił normy, tylko rażąco podczas ostatniego roku pracy nie wykonywał swoich obowiązków. awans wewnętrzny: 10 osób przez rok awansowało wewnętrznie (dzięki tym audytom i Excelom) jak dział liczy prawie 30 osób to excele są jedynym uczciwym narzędziem). Na podstawie audytów ustalana jest WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA, oznacza to że każdy jakąś podwyżkę raz na 1 - 1,5 roku dostanie, ale jak wysoką to zależy od wyników. Oprócz tego 3 osoby awansowały do innych działów, jak serwis, reklamacje, oraz IT. Każdy kto się zastanawia nad pracą jak jest u nas, zachęcamy do odezwania się do osób pracujących w Pointpacku na linkedinie. ???? Życzę Ci powodzenia w dalszej karierze zawodowej i rozwijaniu umiejętności zgodnie z Twoimi celami, oraz znalezienia fajnej firmy, która spełni Twoje oczekiwania.
Od roku się powiększyliście o połowę a jest późniejszy post kogoś z końca marca o zwolnieniu połowy biura. To jak to jest naprawdę? Bo ja lubię konkrety a nie opowiesci wizjonerskie lecz grubymi nićmi szyte. Widac jak na dłoni że mamy tu do czynienia z firmą gdzie nie ma stabilności zatrudnienia. W połączeniu z wysokością (wróć - niskością) zarobków nazywa się to prekaryzacja. Pozdrawiam wszystkich zwolnionych i życzę wam lepszej pracy dającej stabilność, rozwoj, wzrost zarobków albo chociaż wyrównanie do inflacji. Tylko tej prawdziwej z Otodom i Otomoto a nie z GUS.
Opinia, która została dodana jest niezgodna z prawdą. Nie było w Pointpack masowych zwolnień, nie została zwolniona połowa firmy. Trudno odnosić się do czegoś, co nie jest oparte o żadne dane.
Żeby uczciwie ocenić prace to najlepiej porównać ja z kolejna. Otóż Pointpack próbuje ze zdalnego charakteru pracy zrobić jakiś nadrzędny przywilej ktory ma uzasadniać… ze nie ma nic poza tym do zaoferowania.(usunięte przez administratora) Benefity: multisport, marnotrawny wyjazd integracyjny, granie w gry planszowe. Czyli nic. Mówią ze szukają na dłużej ale nie idą za tym pieniądze wiec rotacja zauważalna. Obecnie pracuje w firmie która samych indywidualnych benefitów daje na ponad 1000 zl miesięcznie - czyli bez liczenia darmowej kawy (jeden z zaszczytów pracownika Pointpack który jest w biurze 3 dni/mies), pełnych szafek jedzenia (usunięte przez administratora)i grupowych atrakcji na koszt firmy. Gdzie są karty lunchowe, pensja wakacyjna, fundusz emerytalny, szkolenia, dodatek do biletu albo paliwa etc? Z perspektywy pracy w fajnej firmie zagranicznej stwierdzam: typowy polski(usunięte przez administratora). Oszczędność na wszystkim. Budynek swoje czasy świetności miał chyba gdzieś za (usunięte przez administratora)i prosi się o remont albo lepiej od razu (usunięte przez administratora). Biuro open space klasy C z minusem z meblami jakości jaka ostatnio widziałem w szkole podstawowej. Nie jest to bynajmniej żadna perełka z tej pracy jak tu gdzieś padło. Lepiej znaleźć lepsza ofertę. Polecam co najwyżej jako pierwsza prace dla studenta jeśli mowimy o dziale obsługi klienta - żeby wiedzieć na przyszłość czego unikać.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Odpowiedź zwrotna od nich jest dla nas zawsze cennym doświadczeniem, z którego możemy wyciągnąć wnioski, by nieustannie usprawniać funkcjonowanie naszej firmy. Niestety Twoja opinia jest zbyt ogólna, abyśmy mogli się do niej odnieść. Co masz na myśli mówiąc, że w Pointpack inwigilujemy czas pracy? Struktura zatrudnienia w Pointpack jest podzielona na działy. Dział wsparcia operacyjnego, w którym pracowałeś/aś ma wymierny rozkład pracy z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań. Pozostałe działy mają możliwość pracy w elastycznych godzinach, oraz pracy zdalnej w 100%. Wynagrodzenie oferowane na Twoim stanowisku to na start 24zł pln brutto/h. Co daje w 4032 pln miesięcznie przy umowie zlecenie i pełnym etacie. Ale oferujemy również umowę o pracę, przy okazji umowy o pracę na start oferujemy 3500 netto. Na start nie oczekujemy wcześniejszego doświadczenia, ani wykształcenia kierunkowego. Benefity, które oferujemy są przydzielane według zapotrzebowania danych działów, oraz indywidualnie dla pracowników. Np. oferujemy 1850 zł brutto rocznie na różne potrzeby - książki, szkolenia i konferencje online/offline, dostępne po pierwszych 6 miesiącach współpracy. Budżet ma ułatwiać sięganie po płatne narzędzia edukacyjne ale nie zamyka drogi do rozmowy o droższych lub kolejnych. Niektóre zespołowe szkolenie robiliśmy poza - jest to inwestycja, w którą wierzymy. Jeśli chciałbyś/aś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić jak wspomniana inwigilacja to możesz to zrobić pod adresem: hr@pointpack.pl. Tylko dzięki temu będziemy mogli dokładnie zbadać sytuację i wyciągnąć ewentualne konsekwencje oraz wnioski na przyszłość. Dziękujemy Ci za dotychczasową współpracę i życzymy sukcesów zawodowych w nowym miejscu pracy.
"pełnych szafek jedzenia (dobrze ze w PP ich nie ma bo kierowniczka na pewno by wszystko wyżarła)" - czy w tej Fajnej Zagranicznej Firmie uczą takiego szacunku do drugiego człowieka? Komentarz o tym że ktoś cos "wyżre" swiadczy tylko i wylącznie o osobie, ktora go napisała. Opinia jest nieadekwatna do warunków panujących w Pointpacku, ale od tego jest portal GoWork, że każdy może wyrazić swoje zdanie na temat danej FIRMY. Będąc anonimowym łatwiej jest obrażać innych, ale proponuję poczytać co to body shaming i na drugi raz dwa razy zastanowić się.
"Obecnie pracuje w firmie która samych indywidualnych benefitów daje na ponad 1000 zl miesięcznie" poproszę namiary, chętnie się zatrudnię tam
Przy okazji rekrutacji do działu wsparcia zatrudniliśmy osoby, które skończyli liceum i szukały swojej pierwszej pracy - bez wcześniejszego doświadczenia oraz studiów kierunkowych, ale również takie, które mają już doświadczenie w obsłudze klienta. Poszukiwaliśmy osób komunikatywnych, ponieważ tego wymaga specyfika stanowiska. Taka osoba musi się cechować empatią, nastawieniem na rozwiązanie problemów, zaangażowaniem, mięć dobra dykcję.
Tak, interesujące nas kompetencje najczęściej weryfikujemy podczas wywiadu behawioralnego na spotkaniu rekrutacyjnym. Rekrutację na stanowisko kierownika serwisu technicznego, rozpoczęliśmy niedawno, obecnie trwają spotkania rekrutacyjne. Proces składa się z dwóch etapów, pierwszym z nich jest rozmowa z osobą z działu HR oraz pracownikiem wspierającym na co dzień projekt rozstawienia automatów paczkowych, drugim etapem jest rozmowa z Zarządem lub HR Business Partnerem. Samą rekrutację planujemy zakończyć do 31.01.2023 roku.
Zależy na jakie stanowisko, czasem rekrutacja trwa dłużej. Feedback zawsze dajemy po rozmowie rekrutacyjnej.
Witam. Fajna dyskusja pod moim postem. Nie otrzymalem odpiwiedzi na moje kwestie. Podbijam pytanie o benefity - odpowiedź że są dopasowane do stanowiska jest bardzo wymijającą. W firmie gdzie pracuje i jest następną po pointpack kazdy pracownik ma benefity na ponad 1000 zl - niezaleznie od stanowiska. Wseto podkreslic te powszechnosc i rownowc w dostepie do wszystkich benefitow. A karta lunchowa, dodatkowe pozaustawowe dni wolne czy wyplata wakacyjna to najlepsze klasyki na rynku ktore swiadcza o podejsciu pracodawcy. To jak to jest z tym poszanowaniem prywatności w pointpack? Podbijam kolejne pytanie. Jest juz zasuwka na kamerkę albo nakładka, szkolicie ludzi na temat ochrony prywatności - cos zmienilo sie na lepsze w tym temacie? Czy moze jest wrecz na odwrot? Uczenie tego a nie podgladanie ludzi w przestrzeni prywatnej jest wlasnie podstawowym elementem szacunku. Dla mnie ważniejszym niż np obrona obżarstwa. Bo powszechnym który dotyczy każdego. U obecnego pracodawcy miałem szkolenie z prywatnosci pierwszego dnia pracy. Ktos pytal jaki to pracodawca - firma globalna z kategorii usługi w chmurze. Pracownicy dostaja co roku maly pakiet akcji, wplate na fundusz emerytalny. Wzrost firmy ok. 15 procent kwartalnie. Już podaję nazwę, imię i nazwisko i pesel
Cześć! Mogę się nawet podpisać imieniem i nazwiskiem. Najsensowniejszą i najlepszą praktyką rynkową między pracodawcą - pracownikiem jest podawanie kwot wynagrodzenia brutto. Oferujemy umowę o pracę, umowę zlecenie, umowę b2b. Kwota 24 brutto na umowie zlecenie dla studenta do 26 roku życia przy przepracowanych 168 godzinach " na rękę" wyniesie 4 032 zł. Natomiast taka sama stawka dla pracownika po ukończonym 26 roku życia, przy umowie o pracę 4 032 brutto wyniesie "na rękę" 3 079zł. Różnice wynikają z obowiązującego w Polsce prawa podatkowego, a kwestia odprowadzonych podatków od kwoty brutto uzależniona jest od wielu czynników, między innymi tego ile masz lat. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć i podać jednej obowiązującej kwoty netto bo zatrudniamy różnych pracowników. Pozdrawiam :) Ada
Rodzaj umowy wybiera pracownik.
Cześć :) Chcielibyśmy serdecznie podziękować za poświęconą chwilę na napisanie opinii na temat naszej firmy na platformie GoWork.pl. Każda opinia pomaga nam lepiej zrozumieć nasze mocne strony oraz obszary, w których możemy się jeszcze poprawić. Z powyższego komentarza wnioskuje, że pracujesz w naszym dziale Wsparcia Operacyjnego. Odniosę się do punktów, które poruszyłeś. W zeszłym roku chcieliśmy, aby pracownicy z Twojego działu przyjeżdżali kilka razy w miesiącu do biura, obecnie liderom z Twojego działu zależy, aby czasem zobaczyć się na żywo i zintegrować. Jeżeli nie masz ochoty przyjeżdzać do biura, nie każemy Ci - zgłoś się ze swoją prośbą do liderów. Nasza firma z tego powodu nie inwestuje w wielkie przestrzenie biurowe, z którymi umowy podpisywane są na kilka, kilkanaście lat - właśnie dlatego, aby pracownicy głównie pracowali zdalnie. Słuchamy Was i wiemy, że jest to dla Was ważny aspekt pracy i nie chcemy Was przenosić do dużych biurowców. Stawki, które obecnie proponujemy w Waszym zespole to: min. 24 pln brutto/h do max. 33 pln/h brutto (umowa zlecenie) oraz umowa o pracę min. 4 650 brutto/ msc do max. 6 250 brutto/ msc. Wynagrodzenie podwyższane jest na podstawie przejrzystego regulaminu wynagrodzeń i wyników Waszej pracy: jakościowej oraz ilościowej. Wyniki omawiają z Wami liderzy co miesiąc, abyście wiedzieli co idzie Wam dobrze i za co jesteście cenieni. A jakie jeszcze obszary są do rozwoju. Jesteśmy otwarci na szczere słowa niezadowolenia również na takich spotkaniach, chętnie omawiamy to z pracownikami. Jeżeli wynagrodzenie z Twojego działu jest dla Ciebie mimo to za niskie, mieliśmy okazję prowadzić rekrutacje wewnętrzne. Przykładowo jedna z osób z Waszego zespołu przeszła do naszego działu II linii wsparcia i zaczęła tym samym karierę w IT. Najliczniejszym z naszych działów jest dział IT, nie dział Wsparcia Operacyjnego tak jak wspomniałeś - a forma umowy to kwestia wyboru pracownika. Oferujemy umowy b2b, umowę o pracę, umowę zlecenie. Mimo wszystko doceniamy, że podzieliłeś/łaś się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Wszelkie sugestie i uwagi są dla nas cenne i przyczyniają się do naszego ciągłego rozwoju. Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio ze swoimi liderami na spotkaniach co miesiąc :)
(usunięte przez administratora) "marnotrawny wyjazd integracyjny" współczuje koleżankom, które organizowały jeżeli to czytają. Wynajęty obiekt na cały weekend, kajaki, firma która organizowała imprezę, kolacja, obiad. No tak, czyli nic. Ja uważam, że kajaki były (usunięte przez administratora) Koleżanki, lepiej zastanowić się z jakiej grupy ta opinia, i może oszczędzić sobie jakichkolwiek działań dla pewnych grup, które nie wiedzą jak wygląda praca. Fakt kto nie chciał na kajaki mógł spędzić czas na planszówkach. Nie wiem, masz coś do planszówek ?:) (usunięte przez administratora). Nie wiem jakie doświadczenia ma osoba, która to pisała, ale słów brakuje w d$#$ się poprzewracało. Pracuje tu długo, mam doświadczenia z innych firm. Przynajmniej Cię traktują jak człowieka
Po pierwsze - od mojego ostatniego posta dostałem awans, 3k brutto podwyżki nie wliczając w to nowego systemu premiowego i jadę za miesiąc na delegacje do Francji gdzie poza byciem w hotelu (przypominam bo pointpack ma też benefit hotel 2 dni) będę pracował 6 tyg. za stawkę indeksowana z Euro i rozwijał się a nie tracił czas na infantylne głupoty. Po drugie nowy pracodawca ufundował mi już 3 certyfikowane uprawnienia od grudnia 22. No słucham - co ma do zaoferowania pointpack w tym temacie? Może przydałoby się bardziej niż hotel poważnym ludziom którzy chcą robić postęp i wreszcie robic pieniądze rozwijając się poprzez prace? Po trzecie to wam się poporzewracalo bo korzystacie z cudzego prądu, cudzego łącza, cudzego biurka, oszczędzacie na tym i jeszcze wykorzystujecie to do podglądania ludzi w przestrzeni prywatnej. Siedząc w biurze w nowej pracy mam więcej prywatności niż zdalnie w pointpack. To więcej niż pewne. PRZYPOMINAM nowym pracownikom: nie dostaniecie laptopa z zasowka na kamerkę wiec sami ja ZAKLEJCIE z szacunku do siebie. To jest rada od kolegi starszego od większości z was. I jak nie ma porządnej podwyżki po okresie próbnym (podpowiem: nie ma) to szukajcie dalej i do skutku. Ja znalazłem i utwierdza mnie to w przekonaniu że słuszna jest rezygnacja ze stagnacji i pauperyzacji czyli pointpack i innych tego typu „perełek” za równowartość wynajmu kawalerki w Warszawie. Trzeba próbować do skutku trafić na dobra firmę nawet jeśli uda się za 13 razem.
Chyba sobie żarty robisz. Wyjazd do hotelu raz w roku to może być dobry jako piąty albo dziesiąty benefit. Na pierwszym sa benefity takie które zaspokajaja realne codzienne potrzeby. Dzięki nim co miesiąc zyskuje się tak naprawde dodatkowe pieniadze i czas. To duzo pomoze zwlaszcza gdy wyplata jest w okolicach minimalnej krajowej tak jak w pointpack na sluchawce. Co po wyjeździe do hotelu komuś kto zarabia stówę dziennie a zamówienie posiłku ma przerwe w pracy kosztuje 30 zl? Praca u was na obsłudze klienta to totalna bieda. Ja bym sie wstydził zatrudniać ludzi w Warszawie na takich warunkach i pisać jak jest super. Otóż nie jest.
Na jakie benefity moze liczyc serwisant/instalator?
Dofinansowanie do karty multisport, opieka medyczna, samochód, telefon, laptop.
Cześć :) Owszem, jest to benefit. Pracodawca może przekazać samochód służbowy jako benefit dla pracownika, w takiej sytuacji możliwe jest wykorzystanie samochodu do celów prywatnych. U nas pracownicy mogą używać auto do celów prywatnych.
Ford Transit Van, w przypadku bardziej szczegółowych pytań proszę wysłać CV (odpowiemy na nie na rozmowie rekrutacyjnej).
praca jako serwisant - nieporozumienie - chaos i niedomowienia i zmiany ustalonych ustnie warunków w czasie rekrutacji, brak możliwosci zmian finansowych po okresie probnym jak i kolejnej umowie.. Jesli pasuje Tobie taka praca to pomysl o Inposcie czy DHL,itd NIE POLECAM !!!!!!! Samochod dostajesz i od wynagrodzenia zabierają 150 plz o czym dowiadujesz sie podpisujac umowe. O serwisie rekrutujący nie maja pojecia , nie znają sie na serwisie paczkomatów , kierownik w ogole sie nie zna na paczkomatach a tym bardziej na ich serwisie , ot taki korporacyjny (usunięte przez administratora)jestes skazany na siebie i kolegow bo od goscia nic sie nie dowiesz........ \koledzy ok ale niezadowoleni z organizacji i finansow
Cześć, dziękujemy za opinię. Jeżeli pracownik, korzysta z samochodu służbowego do celów prywatnych, uzyskuje przychód, który podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym. Z kolei pracodawca nalicza składkę ubezpieczeniową ZUS od wartości tego przychodu. Kwotę nieodpłatnego świadczenia traktuje się jako przychód pracownika. Co to oznacza dla pracownika? Jeżeli używasz samochód służbowy do celów prywatnych według prawa jest to Twój przychód, a od każdego przychodu musisz odprowadzić podatki, niestety nie mamy wpływu na tworzenie przepisów podatkowych. Mimo wszystko dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Staramy się na bieżąco reagować na problemy, jeżeli jakieś się pojawiają. Od roku udało nam się zatrudnić kilkanaście nowych osób. Jesteśmy obecnie w takcie budowania nowych zespołów, ponieważ, jest to nowy obszar w naszej działalności. Z uwagi na to przyznajemy się do niedociągnięć w niektórych kwestiach. Mamy niskie wskaźniki rotacji w tym zespole, co pokazuje, że większość pracowników jest zadowolonych z pracy. Życzymy sukcesów w nowym miejscu.
Przyjmuje, ja dostałem podwyżkę po 3 miesiącach w serwisie
no taka prawda, można siedzieć i marudzić, albo można robić bo robota jest do zrobienia. Nigdy nie będzie idealnie. Podwyżki są, zmiany w umowie zostały wyjaśnione, zespół się tworzy, zmienia się, wszystkie zmiany kolego były informowane. Męczące to już jest szukanie dziury w całym
Żadne, dostaniesz samochód i 400 km za które zabiorą Tobie 150 zl podatku plus umowa na okres zamknięty i po roku raczej bez możliwości przedłużenia zostajesz na lodzie choć się starałeś i do końca ludziles. Teraz to bum ale zrobiła poczta i niebawem zostanie tylko wspomnienie po tej firemce. NIE POLECAM DLA OSOB CHCACYCH ZWIAZAC SIE NA DLUZEJ NIZ ROK
Świetny zespół i bardzo perspektywiczna firma, z nowymi innowacyjnymi rozwiązaniami dla rynku/ów. Myślę, że największy boom dopiero się zacznie :))
Największy boom dla tej firmy to były rządy (usunięte przez administratora), „zakaz handlu” w niedzielę i specjalnie ustawione pod żabkę przepisy prawa o tzw. placówkach pocztowych :).
Najlepiej widać w tym roku na akcjach na GPW, że boom właśnie się skończył. Teraz jest nurkowanie od kiedy wiadomo, że duże sieci i firmy kurierskie w perspektywie czasu dogadają się ze sobą same.
Hejka wam. Jestem tu w sprawie ich oferty pracy na stanowisko DevOps IT administrator. Wymagania są no naprawdę duże, pensja za to wynosi 12 000 - 20 000 brutto zł/msc (etat), ale jest też opcja pracy zdalnej. No i czy jak decyduję się na home office to do tego wynagrodzenia doliczana jest kasa np. na rachunki za prąd, wode itd.?
Lepiej znadź stabilniejsze miejsce zatrudnienia. Firma zwalnia pracowników, ma ogromne długi. Statek tonie.
Jakie długi??? Kredyt inwestycyjny to nie jest zwykły dług...prześledziłem ostatnie raporty i wydaje mi się, że mają się dobrze, kwartały zamykają się na plusie. Poza tym każda firma dostosowuje ilość pracowników do swoich potrzeb - nie sprawdzasz się, nie pasujesz do zespołu, Twoja motywacja do pracy jest tak niska, że ani Ty ani firma nie ma pomysłu na dalszą współpracę, to się po prostu żegnamy. Ogólnie to znalazłem się na tym forum, bo sam zastanawiam się czy nie aplikować do działu IT-mam doświadczenie na stanowisku senior developera. A z innej beczki - jaki jest stosunek zarządu firmy do pracownika? Bardziej służbowy czy koleżeński? Oparty na zaufaniu czy raczej na kontroli!? Jak się komunikują z pracownikami - są cały czas w biurze czy może teams rządzi? Gdzie są większe szanse na rozwój i awans - na stanowisku w Poznaniu czy w Warszawie?
Nie wszystko jest podane do opinii publicznej. (usunięte przez administratora)zwalniają pracowników - nawet tych wieloletnich i pracowitych. Jeżeli chodzi o IT to Poznań, komunikacka discord/biuro, szefostwo martwi się o swój portfel i przelewa stres na pracowników. Atmosfera z pozoru luźna ale nastawiona na obserwację.
Zamknęliśmy rekrutację na stanowisko DevOpsa w zeszłym tygodniu. Jeżeli chcesz porozmawiać na przyszłość to chętnie Ci o nas opowiem i odpowiem na Twoje pytania telefonicznie, podeślij swoje CV, lub po prostu numer kontaktowy poprzez zgłoszenie: https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/A-Ty-doczysz-do-naszej-paczki-/110086/widget-5047?lang=pl Możesz też zajrzeć na naszą stronę kariera, znajdziesz tam odpowiedzi na większość swoich pytań: https://www.pointpack.pl/kariera Pozdrawiam ciepło!
A notowania giełdowe sprawdziłeś? Na początku roku cena akcji ponad 50 zł a teraz ok 10 zł to wielki krok na przód ale do upadku.....No i ten kontrakt z Polską Poczta chyba polozy ten startup
Na jakie benefity moze liczyc serwisant/instalator?
Dofinansowanie do karty multisport, opieka medyczna, samochód, telefon, laptop.
Cześć :) Owszem, jest to benefit. Pracodawca może przekazać samochód służbowy jako benefit dla pracownika, w takiej sytuacji możliwe jest wykorzystanie samochodu do celów prywatnych. U nas pracownicy mogą używać auto do celów prywatnych.
Ford Transit Van, w przypadku bardziej szczegółowych pytań proszę wysłać CV (odpowiemy na nie na rozmowie rekrutacyjnej).
praca jako serwisant - nieporozumienie - chaos i niedomowienia i zmiany ustalonych ustnie warunków w czasie rekrutacji, brak możliwosci zmian finansowych po okresie probnym jak i kolejnej umowie.. Jesli pasuje Tobie taka praca to pomysl o Inposcie czy DHL,itd NIE POLECAM !!!!!!! Samochod dostajesz i od wynagrodzenia zabierają 150 plz o czym dowiadujesz sie podpisujac umowe. O serwisie rekrutujący nie maja pojecia , nie znają sie na serwisie paczkomatów , kierownik w ogole sie nie zna na paczkomatach a tym bardziej na ich serwisie , ot taki korporacyjny (usunięte przez administratora)jestes skazany na siebie i kolegow bo od goscia nic sie nie dowiesz........ \koledzy ok ale niezadowoleni z organizacji i finansow
Cześć, dziękujemy za opinię. Jeżeli pracownik, korzysta z samochodu służbowego do celów prywatnych, uzyskuje przychód, który podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym. Z kolei pracodawca nalicza składkę ubezpieczeniową ZUS od wartości tego przychodu. Kwotę nieodpłatnego świadczenia traktuje się jako przychód pracownika. Co to oznacza dla pracownika? Jeżeli używasz samochód służbowy do celów prywatnych według prawa jest to Twój przychód, a od każdego przychodu musisz odprowadzić podatki, niestety nie mamy wpływu na tworzenie przepisów podatkowych. Mimo wszystko dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Staramy się na bieżąco reagować na problemy, jeżeli jakieś się pojawiają. Od roku udało nam się zatrudnić kilkanaście nowych osób. Jesteśmy obecnie w takcie budowania nowych zespołów, ponieważ, jest to nowy obszar w naszej działalności. Z uwagi na to przyznajemy się do niedociągnięć w niektórych kwestiach. Mamy niskie wskaźniki rotacji w tym zespole, co pokazuje, że większość pracowników jest zadowolonych z pracy. Życzymy sukcesów w nowym miejscu.
Przyjmuje, ja dostałem podwyżkę po 3 miesiącach w serwisie
no taka prawda, można siedzieć i marudzić, albo można robić bo robota jest do zrobienia. Nigdy nie będzie idealnie. Podwyżki są, zmiany w umowie zostały wyjaśnione, zespół się tworzy, zmienia się, wszystkie zmiany kolego były informowane. Męczące to już jest szukanie dziury w całym
Żadne, dostaniesz samochód i 400 km za które zabiorą Tobie 150 zl podatku plus umowa na okres zamknięty i po roku raczej bez możliwości przedłużenia zostajesz na lodzie choć się starałeś i do końca ludziles. Teraz to bum ale zrobiła poczta i niebawem zostanie tylko wspomnienie po tej firemce. NIE POLECAM DLA OSOB CHCACYCH ZWIAZAC SIE NA DLUZEJ NIZ ROK
Świetny zespół i bardzo perspektywiczna firma, z nowymi innowacyjnymi rozwiązaniami dla rynku/ów. Myślę, że największy boom dopiero się zacznie :))
Największy boom dla tej firmy to były rządy (usunięte przez administratora), „zakaz handlu” w niedzielę i specjalnie ustawione pod żabkę przepisy prawa o tzw. placówkach pocztowych :).
Najlepiej widać w tym roku na akcjach na GPW, że boom właśnie się skończył. Teraz jest nurkowanie od kiedy wiadomo, że duże sieci i firmy kurierskie w perspektywie czasu dogadają się ze sobą same.
Potwierdzam pomimo starania się nie przedłużyli mi umowy . Po co zatrudnia się kogoś żeby później zwolnić.
W firmie najlepiej się schować i być niewidocznym lub zapomnianym. Zgadzam się z Tomkiem, że sknerstwo i toksyczna atmosfera. Nie ma procedur i zasad ale są pretensje. Zakres obowiązków to też była fikcja.
Świetna firma, prężnie się rozwija, polecam
Trudno nie zgodzić się z większością opinii umieszczonych przez inne osoby. Praca głównie dla studentów, którzy chcą sobie dorobić na słuchawce, korzystając z luksusu, jakim jest home office. Na start wypłata to ok. (usunięte przez administratora) netto, więc w zależności gdzie się mieszka, to już każdy może ocenić sam, czy to dużo czy mało. Zgadzam się z opinią, co do rozliczania każdej minuty czasu, który jest prezentowany raz w miesiącu na audycie, który miał służyć nie do oceniania Twojej pracy, a do polepszania jakości obsługi klienta. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do audytu, to zawsze możesz to zgłosić i udowodnić, że jest błąd, jeżeli z setek załatwionych maili i telefonów, będziesz wiedziała co to była za sprawa albo co robiłaś między godziną 12-13, w randomowym dniu miesiąca, bo w systemie masz nieaktywność. Natomiast finalnie im więcej wyrobisz cyferek w tabelce, tym lepiej będziesz postrzegany i możesz załapać się na awans. System zliczający minuty pracy, nie działa za każdym razem poprawnie, ale nie masz na to wpływu, więc warto trzymać "kamyczek szczęścia" w dłoni, aby w kolejnym miesiącu Excel był łaskawy. W innym przypadku oczekuj wypowiedzenia lub takiej atmosfery, w stosunku do Ciebie, że sama zdecydujesz odejść, bo zgodnie z wizją firmy, jesteśmy nastawieni na dialog i swobodną atmosferę w pracy, a w naszej firmie obowiązuje płaska struktura i wszyscy są na równi. Szczerze polecam robić minimum, bo nawet jak zaczniesz wykazywać większą inicjatywę, to nie ma co liczyć na docenienie, a tylko koleżankom i kolegom narobisz problemu, bo będziesz przykładem, że da się więcej. Poza tym ciągłe zmiany. Zmiany, gdzie trzeba robić coraz więcej i pamiętać coraz więcej, bo każda z firm, która współpracuje z Pointpackiem, ma swoje oczekiwania i swoje procedury, a my tylko możemy się dostosować. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub opinię, zachowaj je dla siebie, chyba że są to pochwały. Takich pracowników tam potrzeba. Jest rozkaz, czas go wykonać i nie narzekać. Kolega został zabrany na jakieś dwa miesiące, do innej pracy przy automatach dla poczty i po tym czasie dostał wypowiedzenie, bo nie wyrobił normy na stanowisku, z którego oddelegował go sam (usunięte przez administratora). Także, jeszcze raz, warto robić minimum i siedzieć cicho. (usunięte przez administratora)Na samej górze kilka osób, która jest od samego początku firmy i wszelkie brudy zamiatają pod dywan. (usunięte przez administratora)
Dokładnie, 10 letni startup, stanowiska odpowiedzialne obsadzone przez ludzi bez kompetencji. Jeśli będziesz wystarczająco miły, wtedy możesz liczyć na podwyżkę lub inne stanowisko. Jeśli się nie dopasujesz możesz liczyć maksymalnie na obgadywanie za plecami lub wymienianie się wiadomościami na discordzie, śmiejąc się do siebie.
Cześć! 1.Odwołam się do tego co napisałeś po kolei. Na start płacimy obecnie 4 460 zł brutto, co daje na rękę 3 370 przy umowie o pracę. Nie moglibyśmy płacić na rękę 2500 netto, to byłoby poniżej najniższej krajowej, która w lipcu wynosiła dokładnie 2 783 zł. Więc fizycznie nie byłoby to możliwe. 2. Po objęciu przez liderów kierownictwa, wprowadziliśmy systemy podwyżek i awansów, wcześniej można było otrzymać 1zł podwyżki na godzinę rocznie, dla każdego tyle samo. Rozumiem, że było to opłacalne dla osób, które robiły minimum, ale niesprawiedliwe, dla osób, które były zaangażowane. Obecnie maxymalnie starszy specjalista otrzyma 6 250 zł brutto. Do tego oczywiście służą nam metody oceny, takie jak audyt, lub monitorowanie ile na godzinę pracownik zamyka zgłoszeń. Ale nie mamy KPI, a odnosimy to do średniej wyrobionych przez innych pracowników w zespole. Przykładowo jak jeden pracownik zamyka 500 zgłoszeń, a inny 30, to dlaczego ma zarabiać tyle samo? Stanowisko to nie polega na innowacyjności, nie jest to stanowisko pracy projektowej, na tym stanowisku oczekujemy, że pracownik będzie wykonywał swoje obowiązki jakimi jest obsługa klientów, odbieranie telefonów oraz obsługa skrzynki mailowej. Na innych stanowiskach, nie trackujemy czasu pracy w żaden sposób. Przykro nam, że czujesz się poszkodowany. “ Poza tym ciągłe zmiany. Zmiany, gdzie trzeba robić coraz więcej i pamiętać coraz więcej, bo każda z firm, która współpracuje z Pointpackiem, ma swoje oczekiwania i swoje procedury, a my tylko możemy się dostosować” - na szczęście, bo gdybyśmy współpracowali z jednym kurierem, nie mielibyśmy na wynagrodzenia dla pracowników. Od roku powiększyliśmy się o połowę, szukamy osób do organizacji, które to rozumieją i umieją się w takim środowisku odnaleźć, z innymi owszem, pożegnamy się, albo oni pożegnali się z nami. 3. Cenimy sobie pracę z ludźmi, którzy chcą tu pracować, a takich mamy sporo. W ciągu roku w zespole help desk odeszła tylko jedna osoba. Od roku prowadzimy rekrutacje wewnętrzne w helpdesku (z wyjątkiem specjalistów z j. chorwackim) ponieważ mamy tyle poleceń od pracowników, że swobodnie procesujemy tylko te kandydatury. Co to dla nas oznacza? Niski wskaźnik rotacji, polecenia i otwarta rozmowa z pracownikami pokazuje, że dobrze się im pracuje. 5. Jeżeli nie zostałeś doceniony, to właśnie dlatego, że robiłeś to minimum, o którym wspominasz. “Kolega” nie dostał wypowiedzenia bo nie robił normy, tylko rażąco podczas ostatniego roku pracy nie wykonywał swoich obowiązków. awans wewnętrzny: 10 osób przez rok awansowało wewnętrznie (dzięki tym audytom i Excelom) jak dział liczy prawie 30 osób to excele są jedynym uczciwym narzędziem). Na podstawie audytów ustalana jest WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA, oznacza to że każdy jakąś podwyżkę raz na 1 - 1,5 roku dostanie, ale jak wysoką to zależy od wyników. Oprócz tego 3 osoby awansowały do innych działów, jak serwis, reklamacje, oraz IT. Każdy kto się zastanawia nad pracą jak jest u nas, zachęcamy do odezwania się do osób pracujących w Pointpacku na linkedinie. ???? Życzę Ci powodzenia w dalszej karierze zawodowej i rozwijaniu umiejętności zgodnie z Twoimi celami, oraz znalezienia fajnej firmy, która spełni Twoje oczekiwania.
Od roku się powiększyliście o połowę a jest późniejszy post kogoś z końca marca o zwolnieniu połowy biura. To jak to jest naprawdę? Bo ja lubię konkrety a nie opowiesci wizjonerskie lecz grubymi nićmi szyte. Widac jak na dłoni że mamy tu do czynienia z firmą gdzie nie ma stabilności zatrudnienia. W połączeniu z wysokością (wróć - niskością) zarobków nazywa się to prekaryzacja. Pozdrawiam wszystkich zwolnionych i życzę wam lepszej pracy dającej stabilność, rozwoj, wzrost zarobków albo chociaż wyrównanie do inflacji. Tylko tej prawdziwej z Otodom i Otomoto a nie z GUS.
Żeby uczciwie ocenić prace to najlepiej porównać ja z kolejna. Otóż Pointpack próbuje ze zdalnego charakteru pracy zrobić jakiś nadrzędny przywilej ktory ma uzasadniać… ze nie ma nic poza tym do zaoferowania.(usunięte przez administratora) Benefity: multisport, marnotrawny wyjazd integracyjny, granie w gry planszowe. Czyli nic. Mówią ze szukają na dłużej ale nie idą za tym pieniądze wiec rotacja zauważalna. Obecnie pracuje w firmie która samych indywidualnych benefitów daje na ponad 1000 zl miesięcznie - czyli bez liczenia darmowej kawy (jeden z zaszczytów pracownika Pointpack który jest w biurze 3 dni/mies), pełnych szafek jedzenia (usunięte przez administratora)i grupowych atrakcji na koszt firmy. Gdzie są karty lunchowe, pensja wakacyjna, fundusz emerytalny, szkolenia, dodatek do biletu albo paliwa etc? Z perspektywy pracy w fajnej firmie zagranicznej stwierdzam: typowy polski(usunięte przez administratora). Oszczędność na wszystkim. Budynek swoje czasy świetności miał chyba gdzieś za (usunięte przez administratora)i prosi się o remont albo lepiej od razu (usunięte przez administratora). Biuro open space klasy C z minusem z meblami jakości jaka ostatnio widziałem w szkole podstawowej. Nie jest to bynajmniej żadna perełka z tej pracy jak tu gdzieś padło. Lepiej znaleźć lepsza ofertę. Polecam co najwyżej jako pierwsza prace dla studenta jeśli mowimy o dziale obsługi klienta - żeby wiedzieć na przyszłość czego unikać.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Odpowiedź zwrotna od nich jest dla nas zawsze cennym doświadczeniem, z którego możemy wyciągnąć wnioski, by nieustannie usprawniać funkcjonowanie naszej firmy. Niestety Twoja opinia jest zbyt ogólna, abyśmy mogli się do niej odnieść. Co masz na myśli mówiąc, że w Pointpack inwigilujemy czas pracy? Struktura zatrudnienia w Pointpack jest podzielona na działy. Dział wsparcia operacyjnego, w którym pracowałeś/aś ma wymierny rozkład pracy z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań. Pozostałe działy mają możliwość pracy w elastycznych godzinach, oraz pracy zdalnej w 100%. Wynagrodzenie oferowane na Twoim stanowisku to na start 24zł pln brutto/h. Co daje w 4032 pln miesięcznie przy umowie zlecenie i pełnym etacie. Ale oferujemy również umowę o pracę, przy okazji umowy o pracę na start oferujemy 3500 netto. Na start nie oczekujemy wcześniejszego doświadczenia, ani wykształcenia kierunkowego. Benefity, które oferujemy są przydzielane według zapotrzebowania danych działów, oraz indywidualnie dla pracowników. Np. oferujemy 1850 zł brutto rocznie na różne potrzeby - książki, szkolenia i konferencje online/offline, dostępne po pierwszych 6 miesiącach współpracy. Budżet ma ułatwiać sięganie po płatne narzędzia edukacyjne ale nie zamyka drogi do rozmowy o droższych lub kolejnych. Niektóre zespołowe szkolenie robiliśmy poza - jest to inwestycja, w którą wierzymy. Jeśli chciałbyś/aś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić jak wspomniana inwigilacja to możesz to zrobić pod adresem: hr@pointpack.pl. Tylko dzięki temu będziemy mogli dokładnie zbadać sytuację i wyciągnąć ewentualne konsekwencje oraz wnioski na przyszłość. Dziękujemy Ci za dotychczasową współpracę i życzymy sukcesów zawodowych w nowym miejscu pracy.
"pełnych szafek jedzenia (dobrze ze w PP ich nie ma bo kierowniczka na pewno by wszystko wyżarła)" - czy w tej Fajnej Zagranicznej Firmie uczą takiego szacunku do drugiego człowieka? Komentarz o tym że ktoś cos "wyżre" swiadczy tylko i wylącznie o osobie, ktora go napisała. Opinia jest nieadekwatna do warunków panujących w Pointpacku, ale od tego jest portal GoWork, że każdy może wyrazić swoje zdanie na temat danej FIRMY. Będąc anonimowym łatwiej jest obrażać innych, ale proponuję poczytać co to body shaming i na drugi raz dwa razy zastanowić się.
"Obecnie pracuje w firmie która samych indywidualnych benefitów daje na ponad 1000 zl miesięcznie" poproszę namiary, chętnie się zatrudnię tam
Przy okazji rekrutacji do działu wsparcia zatrudniliśmy osoby, które skończyli liceum i szukały swojej pierwszej pracy - bez wcześniejszego doświadczenia oraz studiów kierunkowych, ale również takie, które mają już doświadczenie w obsłudze klienta. Poszukiwaliśmy osób komunikatywnych, ponieważ tego wymaga specyfika stanowiska. Taka osoba musi się cechować empatią, nastawieniem na rozwiązanie problemów, zaangażowaniem, mięć dobra dykcję.
Tak, interesujące nas kompetencje najczęściej weryfikujemy podczas wywiadu behawioralnego na spotkaniu rekrutacyjnym. Rekrutację na stanowisko kierownika serwisu technicznego, rozpoczęliśmy niedawno, obecnie trwają spotkania rekrutacyjne. Proces składa się z dwóch etapów, pierwszym z nich jest rozmowa z osobą z działu HR oraz pracownikiem wspierającym na co dzień projekt rozstawienia automatów paczkowych, drugim etapem jest rozmowa z Zarządem lub HR Business Partnerem. Samą rekrutację planujemy zakończyć do 31.01.2023 roku.
Zależy na jakie stanowisko, czasem rekrutacja trwa dłużej. Feedback zawsze dajemy po rozmowie rekrutacyjnej.
Witam. Fajna dyskusja pod moim postem. Nie otrzymalem odpiwiedzi na moje kwestie. Podbijam pytanie o benefity - odpowiedź że są dopasowane do stanowiska jest bardzo wymijającą. W firmie gdzie pracuje i jest następną po pointpack kazdy pracownik ma benefity na ponad 1000 zl - niezaleznie od stanowiska. Wseto podkreslic te powszechnosc i rownowc w dostepie do wszystkich benefitow. A karta lunchowa, dodatkowe pozaustawowe dni wolne czy wyplata wakacyjna to najlepsze klasyki na rynku ktore swiadcza o podejsciu pracodawcy. To jak to jest z tym poszanowaniem prywatności w pointpack? Podbijam kolejne pytanie. Jest juz zasuwka na kamerkę albo nakładka, szkolicie ludzi na temat ochrony prywatności - cos zmienilo sie na lepsze w tym temacie? Czy moze jest wrecz na odwrot? Uczenie tego a nie podgladanie ludzi w przestrzeni prywatnej jest wlasnie podstawowym elementem szacunku. Dla mnie ważniejszym niż np obrona obżarstwa. Bo powszechnym który dotyczy każdego. U obecnego pracodawcy miałem szkolenie z prywatnosci pierwszego dnia pracy. Ktos pytal jaki to pracodawca - firma globalna z kategorii usługi w chmurze. Pracownicy dostaja co roku maly pakiet akcji, wplate na fundusz emerytalny. Wzrost firmy ok. 15 procent kwartalnie. Już podaję nazwę, imię i nazwisko i pesel
Cześć! Mogę się nawet podpisać imieniem i nazwiskiem. Najsensowniejszą i najlepszą praktyką rynkową między pracodawcą - pracownikiem jest podawanie kwot wynagrodzenia brutto. Oferujemy umowę o pracę, umowę zlecenie, umowę b2b. Kwota 24 brutto na umowie zlecenie dla studenta do 26 roku życia przy przepracowanych 168 godzinach " na rękę" wyniesie 4 032 zł. Natomiast taka sama stawka dla pracownika po ukończonym 26 roku życia, przy umowie o pracę 4 032 brutto wyniesie "na rękę" 3 079zł. Różnice wynikają z obowiązującego w Polsce prawa podatkowego, a kwestia odprowadzonych podatków od kwoty brutto uzależniona jest od wielu czynników, między innymi tego ile masz lat. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć i podać jednej obowiązującej kwoty netto bo zatrudniamy różnych pracowników. Pozdrawiam :) Ada
Rodzaj umowy wybiera pracownik.
Cześć :) Chcielibyśmy serdecznie podziękować za poświęconą chwilę na napisanie opinii na temat naszej firmy na platformie GoWork.pl. Każda opinia pomaga nam lepiej zrozumieć nasze mocne strony oraz obszary, w których możemy się jeszcze poprawić. Z powyższego komentarza wnioskuje, że pracujesz w naszym dziale Wsparcia Operacyjnego. Odniosę się do punktów, które poruszyłeś. W zeszłym roku chcieliśmy, aby pracownicy z Twojego działu przyjeżdżali kilka razy w miesiącu do biura, obecnie liderom z Twojego działu zależy, aby czasem zobaczyć się na żywo i zintegrować. Jeżeli nie masz ochoty przyjeżdzać do biura, nie każemy Ci - zgłoś się ze swoją prośbą do liderów. Nasza firma z tego powodu nie inwestuje w wielkie przestrzenie biurowe, z którymi umowy podpisywane są na kilka, kilkanaście lat - właśnie dlatego, aby pracownicy głównie pracowali zdalnie. Słuchamy Was i wiemy, że jest to dla Was ważny aspekt pracy i nie chcemy Was przenosić do dużych biurowców. Stawki, które obecnie proponujemy w Waszym zespole to: min. 24 pln brutto/h do max. 33 pln/h brutto (umowa zlecenie) oraz umowa o pracę min. 4 650 brutto/ msc do max. 6 250 brutto/ msc. Wynagrodzenie podwyższane jest na podstawie przejrzystego regulaminu wynagrodzeń i wyników Waszej pracy: jakościowej oraz ilościowej. Wyniki omawiają z Wami liderzy co miesiąc, abyście wiedzieli co idzie Wam dobrze i za co jesteście cenieni. A jakie jeszcze obszary są do rozwoju. Jesteśmy otwarci na szczere słowa niezadowolenia również na takich spotkaniach, chętnie omawiamy to z pracownikami. Jeżeli wynagrodzenie z Twojego działu jest dla Ciebie mimo to za niskie, mieliśmy okazję prowadzić rekrutacje wewnętrzne. Przykładowo jedna z osób z Waszego zespołu przeszła do naszego działu II linii wsparcia i zaczęła tym samym karierę w IT. Najliczniejszym z naszych działów jest dział IT, nie dział Wsparcia Operacyjnego tak jak wspomniałeś - a forma umowy to kwestia wyboru pracownika. Oferujemy umowy b2b, umowę o pracę, umowę zlecenie. Mimo wszystko doceniamy, że podzieliłeś/łaś się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Wszelkie sugestie i uwagi są dla nas cenne i przyczyniają się do naszego ciągłego rozwoju. Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio ze swoimi liderami na spotkaniach co miesiąc :)
(usunięte przez administratora) "marnotrawny wyjazd integracyjny" współczuje koleżankom, które organizowały jeżeli to czytają. Wynajęty obiekt na cały weekend, kajaki, firma która organizowała imprezę, kolacja, obiad. No tak, czyli nic. Ja uważam, że kajaki były (usunięte przez administratora) Koleżanki, lepiej zastanowić się z jakiej grupy ta opinia, i może oszczędzić sobie jakichkolwiek działań dla pewnych grup, które nie wiedzą jak wygląda praca. Fakt kto nie chciał na kajaki mógł spędzić czas na planszówkach. Nie wiem, masz coś do planszówek ?:) (usunięte przez administratora). Nie wiem jakie doświadczenia ma osoba, która to pisała, ale słów brakuje w d$#$ się poprzewracało. Pracuje tu długo, mam doświadczenia z innych firm. Przynajmniej Cię traktują jak człowieka
Po pierwsze - od mojego ostatniego posta dostałem awans, 3k brutto podwyżki nie wliczając w to nowego systemu premiowego i jadę za miesiąc na delegacje do Francji gdzie poza byciem w hotelu (przypominam bo pointpack ma też benefit hotel 2 dni) będę pracował 6 tyg. za stawkę indeksowana z Euro i rozwijał się a nie tracił czas na infantylne głupoty. Po drugie nowy pracodawca ufundował mi już 3 certyfikowane uprawnienia od grudnia 22. No słucham - co ma do zaoferowania pointpack w tym temacie? Może przydałoby się bardziej niż hotel poważnym ludziom którzy chcą robić postęp i wreszcie robic pieniądze rozwijając się poprzez prace? Po trzecie to wam się poporzewracalo bo korzystacie z cudzego prądu, cudzego łącza, cudzego biurka, oszczędzacie na tym i jeszcze wykorzystujecie to do podglądania ludzi w przestrzeni prywatnej. Siedząc w biurze w nowej pracy mam więcej prywatności niż zdalnie w pointpack. To więcej niż pewne. PRZYPOMINAM nowym pracownikom: nie dostaniecie laptopa z zasowka na kamerkę wiec sami ja ZAKLEJCIE z szacunku do siebie. To jest rada od kolegi starszego od większości z was. I jak nie ma porządnej podwyżki po okresie próbnym (podpowiem: nie ma) to szukajcie dalej i do skutku. Ja znalazłem i utwierdza mnie to w przekonaniu że słuszna jest rezygnacja ze stagnacji i pauperyzacji czyli pointpack i innych tego typu „perełek” za równowartość wynajmu kawalerki w Warszawie. Trzeba próbować do skutku trafić na dobra firmę nawet jeśli uda się za 13 razem.
Chyba sobie żarty robisz. Wyjazd do hotelu raz w roku to może być dobry jako piąty albo dziesiąty benefit. Na pierwszym sa benefity takie które zaspokajaja realne codzienne potrzeby. Dzięki nim co miesiąc zyskuje się tak naprawde dodatkowe pieniadze i czas. To duzo pomoze zwlaszcza gdy wyplata jest w okolicach minimalnej krajowej tak jak w pointpack na sluchawce. Co po wyjeździe do hotelu komuś kto zarabia stówę dziennie a zamówienie posiłku ma przerwe w pracy kosztuje 30 zl? Praca u was na obsłudze klienta to totalna bieda. Ja bym sie wstydził zatrudniać ludzi w Warszawie na takich warunkach i pisać jak jest super. Otóż nie jest.
Firma śmieszna. Zatrudnia masę nowych osób, żeby następnie zwolnić. Osoby nie robiące nic, które potrafią się ładnie "uśmiechnąć" wyżej nadal pracują, zarabiając kilka pensji zwykłego pracownika, który daje z siebie 100%. Podwyżki? W tej firmie nie istnieją. Jeśli już to mogą na nie liczyć jedynie Ci "uśmiechający" się do szefa :) Helpdesk rządzący się swoimi prawami, pani Liderka nie umiejąca ogarnąć panującego tam chaosu, podkreślająca, że brakuje im ludzi. Średnio na jednego pracownika Helpdesku przypada tu 30 maili (liczba zawyżona, ładniej wygląda, a PP lubi cyferki) na 8 godzin pracy? Śmiech na sali żeby nie umieć tego ogarnąć. Może problem z nieodpowiednim zarządzaniem pracownikami. Choć problem jak widać powszechny bo zarządzanie firmą pozostawia wiele do życzenia. Ryba zawsze psuje się od głowy. Najlepiej zwolnić osoby proszące o podwyżkę, żeby zatrudnić przysłowiową Halinkę, która nauczy się od podstaw za połowę niższą stawkę. Stąd ta niesamowita rotacja pracowników. Magia Pointpacka. Nie widzę żadnych plusów, nawet praca zdalna nie jest już tutaj żadnym atutem. Występuje w większości firm. Rekrutacja wewnętrzna droga firmo to też nie jest plus, chyba że dla Was - oszczędnościowy jak na wszystkim. Podsumowując gniazdo żmij robiących na kolegę i koleżankę żeby coś ugrać i wybielić samego siebie.
Pytanie do autora tej wiadomości, skoro firma jest ,,śmieszna,, i praca zdalna nie jest plusem, dlaczego się nie zwolnisz? Może się po prostu uśmiechnij i dostaniesz awans, skoro to takie proste :) Dlaczego podczas rozmów z ,,Panią,, liderką nie potraficie wprost powiedzieć, co Wam leży na sercu? Potraficie tylko napisać opinie z anonimowego konta, a gdy traktuje się Was jak osoby dorosłe i pyta o zdanie milczycie. Jeśli dla Ciebie Drogi użytkowniku możliwość awansu podczas rekrutacji wewnętrznej i zajęcie się ambitniejszym zajęciem niż obsługa maili i telefonów ( która dla wielu nadal jest za trudna, aby sprostać minimalnym warunkom takim jak logowanie się do pracy czy odbieranie telefonów) czyli rozwój nie jest atutem to radzę się poważnie nad sobą zastanowić. Ja ze swojej strony mogę polecić pracę, za atmosferę i będę mile wspominać Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a belki we własnym oku nie dostrzegasz?
A skąd wniosek, że jestem jej pracownikiem? Nigdzie w mojej wypowiedzi nie jest to ujęte, ani też to że jestem "byłym pracownikiem" - droga Pani Liderko. Piszesz o dorosłym zachowaniu, a sama nie potrafisz się podpisać. Ukrywasz się pod nickiem "była pracowniczka" (na pewno jest tu masa zwolnionych osób, które tylko czekają żeby dać odwet osobie piszącej niepochlebnie o firmie) Jeśli stanę się kiedyś osobą bez żadnych zasad moralnych to na pewno się uśmiechnę :) W mojej opinii jasno napisane jest "Rekrutacja wewnętrzna droga firmo to też nie jest plus, chyba że dla Was - oszczędnościowy jak na wszystkim." Nadal tak uważam i śpieszę Ci z wyjaśnieniami. Jeśli firma jest (usunięte przez administratora)to jaki awans by nie był w moim zasięgu i nie zostałby mi zaproponowany, nie będzie dla mnie satysfakcjonujący - zważając na to że jestem wtedy taką właśnie "Halinką" która dla oszczędności firmy będzie przyuczona za niezmienioną lub lekko podniesioną stawkę. Wątpię więc, że taki "awans" usatysfakcjonował by kogokolwiek, więc tak NIE jest to atut. Rozumiem twój komentarz, traktujesz to zbyt personalnie a powinnaś wyciągnąć wnioski. Jeśli jednak się mylę i nie jesteś osobą, za którą Cię uważam to składam pokłony i cieszę się, że Ty dostrzegłaś tą belkę w swoim oku :)
Myślę, że gdyby to była któraś z liderek to by się podpisała, zważając na to, że obie są otwarte na spotkaniach face to face, aby słyszeć wprost niepochlebne opinie od pracowników do czego nikt, ani firma, ani prezes ich nie zmusza. Spotykają się z Wami z własnej woli, bo zależy im, żeby było w Waszym zespole i Wam dobrze i są otwarte na słowa krytyki. Czego nie można powiedzieć o osobach piszących na goworku pod anonimową nazwą.
Ja bym był usatysfakcjonowany, gdyby ze słuchawy mnie wzięto do zespołu IT, na programistę na przykład, gdzie widełki są znacząco wyższe niż średnia krajowa. I nie patrzyłbym na to w ten sposób, że firma na mnie oszczędza oraz, że jestem : Halinką. Na staż na takie stanowiska jest często kilkaset osób, a dostanie się gdziekolwiek jest bliskie 0. Jeżeli firma mnie uczy, czy kogokolwiek kto nic więcej nie robił tylko odbierał telefony i pisał maile, to poświęca na mnie czas i hajs. A być może przyszłościowo, dzięki temu i tym otworzonym drzwiom zarabiałbym pieniądze, w tej czy innej firmie jakich bym oczekiwał. Jakbym już przynosił wartość, a nie stratę dla firmy i czasu kolegów, którzy by mnie uczyli. Co za logika. Dając zerowe umiejętności, przechodząc (np. w rekrutacji wew) na stanowisko o którym nie masz pojęcia, firma nie zapłaci Ci od razu 20 tysiecy bo za co?
jestem zaskoczony tak negatywną wypowiedzią o rekrutacje wewnętrzną. Ale chyba osoba pisząca nie ma doświadczenia z innych firm. Byłem w firmach w których nie było czegoś takiego, jak była potrzeba rekrutowało się z zewnątrz. Fakt, firma musi zmienić politykę. Zlikwidować rekrutacje wewnętrzne! zlikwidować to , ze ktoś może swoich sił spróbować w innym dziale na innym stanowisku! brać ludzi z zewnątrz! ah i tak, jestem sobie na hd, i w ramach rekrutacji wewnętrznej np do IT od razu mam dostać wynagrodzenie programisty? widać, że pisze to osoba, która życia nie poznała zawodowego. Jeżeli nie widziałeś żadnych plusów to po co tu siedziałeś? żeby obsmarowywać koleżanki hym. Praca zdalna, ja się cieszę, że mam zdalną, patrząc, że inne firmy wracają do biur. Tak że ten wniosek, zlikwidować rekrutacje wewnętrzną ! niech nie rotują w innych działach, niech nie sprawdzają swoich sił w innych projektach, to przecież takie uwłaczające jest godności młodego człowieka, który z młodszego specjalisty może spróbować swoich sił na wyższym stanowisku i nie dostać od razu wynagrodzenia menadżera, omg wstrząsło mnom . (usunięte przez administratora) Ja jestem zadowolony, firma się uczy cały czas, jest z tym otwarta. Tak jak ja, pracuje tu długo i jestem w 100% przekonany, że jest to głos pokolenia które dopiero wchodzi na rynek i nie poznało zawodowego życia, smutne czasy przed nami
Rekrutacja w tej firmie to lekki żart. (usunięte przez administratora) niemiła, i przez rozmowę przez tel. ciągle jej trzeba powtarzać. Sam feedback nie dany na czas. Oczywiście Ty nie zrobisz jest ... oni nie zrobią jest spoko. Treść feedback to opis jak jesteś słaby i gorszy od innych.
Cześć, udzieliliśmy informacji zwrotnej 1 dzień po czasie, dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość. Przykro nam, że tak odebrałeś informację zwrotną. Staramy się zawsze podać konkretne powody dla których nie procesujemy konkretnej kandydatury, tak też było w Twoim przypadku. Podczas przekazania feedbacku, obie strony powinny mieć możliwość wyrażenia swoich potrzeb, oczekiwań, myśli, czy emocji. Dlatego zazwyczaj dzwonimy po przekazaniu mailowej informacji zwrotnej i pytamy, czy kandydat ma jakieś wątpliwości i czy przekazany feedback jest dla niego jasny. Dobrze, że również z Tobą udało nam się porozmawiać telefonicznie i wskazałeś nam co możemy robić lepiej. Na pewno weźmiemy Twoje sugestie pod uwagę. W końcu feedbacku udzielamy, jeśli chcemy, aby druga strona coś poprawiła, zmieniła na lepsze. :) Życzę wszystkiego dobrego i powodzenia w szukaniu odpowiedniego miejsca pracy.
Zwolnienia po kilku latach pracy, bez większego wytłumaczenia. Połowa firmy zwolniona z dnia na dzień, również wysoko postawieni pracownicy. Firma żart, zasługuje na wszystkie negatywne opinie jakie ma. Pracownicy dostają awans, po kilku miesiącach wylatują. Kierownictwo widzi tylko czubek własnego nosa i nie ma żadnego szacunku do ludzi, którzy pracują na ich bogactwo. Omijać szerokim łukiem.
Na Gdańsk szukają serwisanta i widzę, że pracuje się również w soboty? Sobota jest traktowana jako nadgodziny czy jak to wygląda? Początkowo jest okres próbny, nawet dla ludzi z doświadczeniem? Jakie są szkolenia i kursy w pierwszym roku zatrudnienia, wszystko opłaca firma?
Witam. To moja pierwsza przygoda z pointpack i niestety chyba ostatnia. Nadałem paczkę 20.11. Kurier odebrał ją 21.11. Właśnie kończy się 29.11, a status paczki: Przesyłka jest przewożona przez kuriera. Oznacza to, że kurier wozi ją od OŚMIU DNI. Odległość punktu nadania do punktu odbioru, to niecałe 160 km. Pisząc to, od 52 minut wiszę na telefonie i próbuję skontaktować się z biurem obsługi klienta. Moja cierpliwość się kończy, a jutro minie ostatni dzień na odbiór paczki przez adresata. Tak wyglądają usługi świadczone przez pointpack! Postaram się, żeby zleceniodawcy dowiedzieli się jak działa ta firma.
Proszę skontaktować się z przewoźnikiem, czyli kurierem. Pointpack nie jest przewoźnikiem, nie zatrudnia kurierów.
A w jakim obszarze zastanawiasz się, czy brać Pointpack pod uwagę?
Artur najprawdopodobniej dzwonisz na zły nr. Czas oczekiwania to 8 sekund: 22 1855 856
Trąci amatorszczyzną. Kilka dni po wysłaniu CV otrzymałem telefon w celu umówieniu się na krótką rozmowę. W odróżnieniu od wszystkich firm z którymi miałem do czynienia, tutaj nie otrzymałem mailowego potwierdzenia rozmowy. W dniu rozmowy nie otrzymałem telefonu o umówionej godzinie. Stwierdziłem, że to ja zadzwonię. Niestety nikt nie odbierał telefonu. W kolejnym dniu widziałem, że ktoś do mnie dzwonił o losowej godzinie, ale postanowiłem odpuścić.
Tak jak ktoś inny napisał: Typowy Januszex. Rozliczanie z każdej minuty zmiany, przerwy, pracy na zgłoszeniu. O ile słynną kierowniczkę już przenieśli, to reszta została i ledwo wyrabia. Ma się wrażenie, że ludzie z przypadku, obarczeni nieproporcjonalną do kwalifikacji odpowiedzialnością. Stawki żałosne, podwyżki dla tych, których się lubi a nie dla tych, którzy wyrabiają wyniki za resztę. Prezes "wizjoner" napycha sobie kieszenie, chwali się przychodami firmy ale na pytania o stawki odpowiada: firma i tak ponosi duże koszty utrzymania pracowników (największy dział to głównie zlecenia 24/h brutto. Biuro na poziomie pokoju nauczycielskiego w starej podstawówce (jeżeli mieszkasz w Wwa albo okolicach to jesteś zmuszony przyjeżdżać tam 3 dni w miesiącu żeby się "integrować", sprzęt tak przestarzały, że nawet z 3 kartami w tle ma problem. Pracownicy HD mają się płaszczyć przed wszystkimi partnerami biznesowymi, żeby przypadkiem ktoś się nie obraził. Jak klient dzwoni i wyzywa to trzeba słuchać i nie reagować, bo klient nasz pan. Każde poprawki systemów na gorsze, coraz nowsze udziwnienia żeby tylko utrudnić pracę. Siedzieć tam dłużej niż rok to strata czasu.
@Były pracownik Cześć :) Chcielibyśmy serdecznie podziękować za poświęconą chwilę na napisanie opinii na temat naszej firmy na platformie GoWork.pl. Każda opinia pomaga nam lepiej zrozumieć nasze mocne strony oraz obszary, w których możemy się jeszcze poprawić. Z powyższego komentarza wnioskuje, że pracujesz w naszym dziale Wsparcia Operacyjnego. Odniosę się do punktów, które poruszyłeś. W zeszłym roku chcieliśmy, aby pracownicy z Twojego działu przyjeżdżali kilka razy w miesiącu do biura, obecnie liderom z Twojego działu zależy, aby czasem zobaczyć się na żywo i zintegrować. Jeżeli nie masz ochoty przyjeżdzać do biura, nie każemy Ci - zgłoś się ze swoją prośbą do liderów. Nasza firma z tego powodu nie inwestuje w wielkie przestrzenie biurowe, z którymi umowy podpisywane są na kilka, kilkanaście lat - właśnie dlatego, aby pracownicy głównie pracowali zdalnie. Słuchamy Was i wiemy, że jest to dla Was ważny aspekt pracy i nie chcemy Was przenosić do dużych biurowców. Stawki, które obecnie proponujemy w Waszym zespole to: min. 24 pln brutto/h do max. 33 pln/h brutto (umowa zlecenie) oraz umowa o pracę min. 4 650 brutto/ msc do max. 6 250 brutto/ msc. Wynagrodzenie podwyższane jest na podstawie przejrzystego regulaminu wynagrodzeń i wyników Waszej pracy: jakościowej oraz ilościowej. Wyniki omawiają z Wami liderzy co miesiąc, abyście wiedzieli co idzie Wam dobrze i za co jesteście cenieni. A jakie jeszcze obszary są do rozwoju. Jesteśmy otwarci na szczere słowa niezadowolenia również na takich spotkaniach, chętnie omawiamy to z pracownikami. Jeżeli wynagrodzenie z Twojego działu jest dla Ciebie mimo to za niskie, mieliśmy okazję prowadzić rekrutacje wewnętrzne. Przykładowo jedna z osób z Waszego zespołu przeszła do naszego działu II linii wsparcia i zaczęła tym samym karierę w IT. Najliczniejszym z naszych działów jest dział IT, nie dział Wsparcia Operacyjnego tak jak wspomniałeś - a forma umowy to kwestia wyboru pracownika. Oferujemy umowy b2b, umowę o pracę, umowę zlecenie. Mimo wszystko doceniamy, że podzieliłeś/łaś się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Wszelkie sugestie i uwagi są dla nas cenne i przyczyniają się do naszego ciągłego rozwoju. Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio ze swoimi liderami na spotkaniach co miesiąc :)
Widziałam że szukają Java Deweloperów. Może ktoś podać widełki płacowe na tym stanowisku? Stawki są konkurencyjne czy rynkowe? Czy wybierając pracę zdalną trzeba od czasu do czasu przyjechać do biura?
Widełki są zależne od doświadczenia i przede wszystkim umiejętności. W roku 22 oferowaliśmy: -umowę o pracę: 17 000 - 20 000 tys. brutto -lub kontrakt B2B: 120 - 165 pln/h netto Nie wymagamy, aby pracownicy przyjeżdżali do biura.
Jeżeli nowy pracownik jest z okolic Warszawy lub Poznania, to umowę podpisujemy stacjonarnie i wtedy dajemy również sprzęt. W innych przypadkach wysyłamy sprzęt i umowę wraz z dokumentami do podpisania.
Punkt obsługi klienta (usunięte przez administratora). Paczka miała dotrzeć do żabki i dotarła, ale jak się okazało w dniu którym miałem odebrać paczkę, rozpoczął się remont punktu. Do pointpack dzwoniłem prawie codziennie, mój numer telefonu był specjalnie pomijany. Skąd wiem? Bo w momencie jak żona zadzwoniła ze swojego telefonu, miała połączenie z konsultantem po niecałych dwóch minutach, gdzie ja czekałem od 10(!). Obiecywano mi, że ja paczka się odnajdzie do będzie podejmowana próba kontaktu, co z nią zrobimy ewentualnie zostanie przekierowana do innej żabki. O tym, że paczka się odnalazła dowiedziałem się ze strony DPD widząc zmianę statusu. Dzwoniąc na infolinię dostałem tylko lakoniczną informację "Nie udało się dostarczyć paczki, dlatego została odesłana". Gdzie za każdym, KAŻDYM razem było mi mówione, że będą się kontaktować, jeśli będą mieli informację o statusie paczki. Nie polecam! Omijać szerokim łukiem.
Proszę wysłać maila z numerem przesyłki na hr@pointpack.pl poproszę odpowiedni dział o wyjaśnienia.
Jest wybór umowy widzę, w tym Waszym ogłoszeniu na analityka biznesowo-systemowego. Na UoP od 12 do 15 tyś zł brutto., a na B2B od 80 do 120 zł netto / godz. No dobrze, a jak z atmosferą w tym 7 - osobowym zespole i czy własna inicjatywa, pomysły oraz zdanie, są mile widziane? Nurtuje mnie też, czy mając ponad 2 - lata doświadczenia mógłbym zostać przyjęty, skoro wymagane są 3?
Proszę wysłać swoje CV na adres adrianna.latosinska@pointpack.pl z chęcią odpowiem na pytania telefonicznie.
Czy jako kandydatka do pracy jako Java Developer mogę sobie wybrać dowolnie w tej firmie, jaka forma pracy odpowiada mi najbardziej? W ogłoszeniu podali kilka opcji, w tym opcje 100% remote. Proszę o informację, czy od razu można pracować w takiej formie czy dopiero po jakimś okresie próbnym etc, bo i z takimi przypadkami się w karierze spotkałam.
Wiecie może, czy w Pointpack.Pl S.A. szukają chętnych na staż?
Wyślij proszę swoje CV na adres adrianna.latosinska@pointpack.pl
Tak, proszę wysłać CV na adres adrianna.latosinska@pointpack.pl
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Pointpack.Pl S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Pointpack.Pl S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pointpack.Pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Pointpack.Pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pointpack.Pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 10 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Traugutta 42A
05-825 Warszawa - NIP: 5291799498 REGON: 146090990 KRS: 0000418228
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi IT - działalność związana z oprogramowaniem - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |