Kierownik recepcji, Mateusz, nigdy nie był zbyt zajęty, aby w czymkolwiek pomóc lub odpowiedzieć na jakiekolwiek pytania, pomimo napiętego harmonogramu. Wszystko dokładnie i na spokojnie wyjaśniał. Recepcja jest również świetna, miła atmosfera, wszyscy sobie pomagają i zawsze można liczyć na pomoc.
Praca w zespole recepcji jest znakomita. Atmosfera przyjazna, każdy każdemu pomaga jeśli zachodzi taka potrzeba. P. Mateusz niezwykle empatyczny i pomocny manager. Zawsze pod telefonem by pomóc w ewentualnym problemie.
Manager recepcji Mateusz jest bardzo nieodpowiednią osobą na tym stanowisku. Zatrudnia osoby bez doświadczenia, przez kilka dni każe siedzieć obok i obserwować, a potem zwalnia, że niby znalazł kogoś doświadczonego, a nawet nie podejdzie i nie nauczy czegokolwiek osoby, którą zatrudnił. Podejście do człowieka tam jest okropne. Poza tym, mówił że po 2 dniach się odezwie co dalej, minęło kilka dni i odzewu dalej nie było. Gdybym się nie odezwała przez miesiąc to nie wiedziałabym czy dalej tam pracuję czy nie. Porażka.
Cześć, czy pracownik spa może się wypowiedzieć na temat zarobków? Z tego co widzę kwota z ogłoszenia dotyczy tylko godzin zabiegowych, a nie całego dnia pracy, więc jest czysto teoretyczna. Nie chciano mi też udzielić informacji ile najmarniej można zarobić z miesiącu. A z własnych obliczeń wynika, że może to być zaledwie 3900 netto.
Pracował ktoś z Was jako Dyrektor Hotelu w firmie Głęboczek-Vine Resort & Spa? Powiecie, na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?
Manager recepcji pan Mateusz wielce nieprofesjonalna osoba.Brak mu obycia i ogłady. Zbędne komentarze wobec aktualnie pracujących i byłych pracowników.Osoba stanowczo nie nadaje się do pełnienia funkcji.Obiekt jak najbardziej polecam chociaż czystość w pokojach taka sobie.Plamy na wykładzinie.Pracownicy recepcji nieuprzejmi.
Nie polecam pracy na recepcji Spa. Umowy o pracę zawiera się z agencją pracy a nie z faktycznym pracodawcą. Praca po 12 godzin dziennie głównie w weekendy. Niska płaca. Goście przedłużają pobyt na basenie uniemożliwiając zamknięcie obiektu we właściwym czasie.
REKRUTACJA WYGLĄDA TRAGICZNIE. MANAGER RECEPCJI MAŁGORZATA SIERADZKA NA ROZMOWIE KWALIFIKACYJNEJ PYTAŁA SIĘ MNIE CZY MAM MĘŻA. GDY ODPOWIEDZIAŁAM, ŻE NIE TO ZAPYTAŁA SIĘ CZY MAM NARZECZONEGO? CZY ONA SZUKA PRACOWNIKA RECEPCJI CZY KOCHANKI? JAK MOŻNA NA ROZMOWIE KWALIFIKACYJNEJ O TAKIE RZECZY SIĘ PYTAĆ. RĘCE OPADAJĄ.
Sorki ale nikt nie ma prawa takich pytań zadawać. To nijak się ma do kwalifikacji ani przyszłych obowiązków
Nie wiem skąd takie zbulwersowanie, aktualnie jest to na porządku dziennym i adekwatne do pytania a Twoją dalszą przyszłość. Chyba że jesteś osobą która szukała zatrudnienia i planowała zajść w ciążę i odejść z pracy na zwolnienie lekarskie z powodu ciąży. Ciąża to nie choroba a praca biurowa w niczym nie przeszkadza. Jeśli nie masz nic do ukrycia, czysta karta.
Zdecydowanie polecam. Pracowałam przez okres wakacyjny w Głęboczku i gdyby nie wyjazd zostałabym na dłużej. Przeszkolenie do pracy przed objęciem stanowiska, szkolenia wewnętrzne, jasne reguły pracy, motywujące premie sprzedażowe, nagroda za pracownika miesiąca. Odnośnie recepcji - Pani Małgorzata (jedna z najlepszych managerów jakie miałam) wspiera swój zespół i zawsze kompetentnie podchodzi do rozwiązywania ewentualnych nieporozumień z Gośćmi, też uświadamiając Gościowi błąd, proponując rozwiązanie a nie poniżając pracownika, jak często bywa w takich sytuacjach. Pracując tam czułam się bardzo dobrze i z przyjemnością przychodziłam do pracy. Kontakt z innymi działami (marketing, spa, księgowość, p. Dyrektor) bardzo otwarty, uprzejmy, bez żadnych problemów.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Głęboczek-Vine Resort & Spa?
Zobacz opinie na temat firmy Głęboczek-Vine Resort & Spa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Głęboczek-Vine Resort & Spa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!