Nasza Wspólnota Mieszkaniowa w Radomiu przy ul.Kusocińskiego 5a, utrzymuje zatrudnionych w ADM nr przy ul.Starowolskiej 11a,w zamian niewiele otrzymując. I nie są to jakieś wydumane oczekiwania. Mieszczą się one w ramach zwykłego zarządu nieruchomościami. Bo jak inaczej ocenić pracę Zarządcy budynku, skoro liczne apele/prośby o sprzątanie klatek schodowych oraz terenu wokół samego budynku zdają się na nic. Nie ma także reakcji na naprawienie szkody, wyrządzonej w mieniu naszej Wspólnoty, przez "rodzimych", młodocianych wandali, niezresocjalizowanych ("lokatorów" w pejoratywnym tego słowa znaczeniu), którzy zdewastowali skrzynki pocztowe, ścierając/zamazując numery na skrzynkach pocztowych, przypisanych do poszczególnych lokali. Za taki czyn grozi,co najmniej,odpowiedzialność prawna określona w przepisach kodeksów: Wykroczeń i Karnego. A tu co? Brak całkowitej reakcji. Pytanie: w jakim celu płacimy,m.in., na fundusz remontowy i wynagrodzenia z tytuły pracy w ADM nr 1 w Radomiu ?
Moja opinia dotyczy wybudowanego osiedla w Radomiu przy ulicach Rapackiego i Sempołowskiej. W opisach nowych zabudowań Administrator przedstawia idealne warunki lokalizacji, otoczenia, bardzo dobrą jakość materiałów budowlanych, duże parkingi i niejakie parki zieleni. Otóż to wszystko jest niezgodne z prawdą. Prawda jest taka żeby na jak najmniejszym skrawku ziemi postawić jak największą ilość bloków. Pasek trawnika i kilka choinek przy bloku to według Administratora Park Zieleni - śmieszne. Parkingi dla aut to raczej parkingi dla Micro-car'ów. Materiały budowlane też pozostawiają wiele do życzenia, przez co latami trzeba się borykać z różnego rodzaju usterkami. Administrator wyrobił się do tego stopnia, że potrafi postawić blok tuż przy linii elektroenergetycznej wysokiego napięcia. Poważanie i szacunek dla klientów, Administrator ma tylko w momencie sprzedaży lokalu.
Nikt nie pisze w temacie, a na pewno coś dzieje się w firmie. Macie informacje o tym jak aktualnie wygląda zatrudnienie w firmie Administrator Sp. z o.o. Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Firma Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Inspektor ds. technicznych i nadzoru budowlanego, Radom - Grudzień 2024
- Inspektor ds. technicznych w branży elektrycznej, Radom - Grudzień 2024
- Pracownik Gospodarczy, Konserwator, złota rączka, Sosnowiec Pokaż na mapie › - Grudzień 2024
Czy pracujesz w firmie Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!