Foundever Poland sp. z o.o.

Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 5213307475 KRS: 0000219705

Adres: Taśmowa 7, 02-677 Warszawa

2.1/5
Na podstawie 229 ocen.

Opinie o Foundever Poland sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność

[ENG version below]
W dniu 13 czerwca w Event Hall w Fabryce Norblina (Warszawa, Polska) odbyła się konferencja "CX with a human touch" zorganizowana w ramach odchodów 20-lecia firmy Foundever w Polsce!


Podczas konferencji mieliśmy okazję wysłuchać dwóch inspirujących prezentacji: 


1. Success of Poland's Transformation, przedstawioną przez Agnieszkę Szwedę (Key Expert in Investment Support Department, Polish Investment & Trade Agency)


2. Leveraging Generative AI for Customer Experience, focusing on ROI and added value, którą wygłosił Guillaume Laparote (Chef AI Officer, Foundever)


A także ekspertów w 3 blokach tematycznych:


1. Beyond Chatbots: Innovations in Digital Interactions. The role of technology in delivering personalized customer interactions at scale, w którym udział wzięli: Paweł Łopatka (VP of Sales Europe, Link Group), Michał Stanisławek (Founder & CEO, Utter.one) i Paweł Płocki (Managing Director, Trumpf Shared Services Center), a moderatorem dyskusji był Wiktor Doktór (CEO, Pro Progressio)


2. The Human Element: Harmonising EX & CX. How fostering positive employee experiences leads to meaningful customer relationships, w którym udział wzięli: Dominik Kalinowski (Head of Outsourcing, Antal Poland), Rafał Glogier - Osiński (Chief Growth Officer, EWL Group), Monika Röhr-Łukasik (Regional Director Poland & Bulgaria, Foundever), a moderatorem dyskusji była: Joanna Pszczółkowska (Regional Head Talent Operations Germany, The Netherlands & Türkiye)


3. Empowering CX Champions: Nurturing Advocates Within Teams. Transforming organizational mindset for customer-centricity, w którym udział wzięli: Piotr Wojciechowski (CEO & Founder, Fuzers), Robert Fintak (Founder, Hutchinson Institute), Bruno Soares (Continuous Improvement Director, Foundever), a moderatorem dyskusji był: Krzysztof Buczyński (Business Development Manager, Foundever)

 

Całość wydarzenia poprowadzili Monika Röhr-Łukasik (Regional Director Poland & Bulgaria) i Wiktor Doktór (CEO, Pro Progressio).


Podczas konferencji oraz sesji networkingowej mieliśmy okazję uczestniczyć w wielu inspirujących rozmowach z gośćmi przybyłymi z całego świata i na co dzień pracującymi w różnych firmach. Obecność Oliviera Camino (Chief Operating Officer, Foundever) i Benedity Mirandy (General Manager for the Multilingual Region, Foundever) dodatkowo uświetniła nasze wydarzenie.


Po konferencji odbył się uroczysty bankiet, podczas którego uhonorowano pracowników o najdłuższym stażu w Foundever, czyli tych, którzy z firmą są od 10 lat i więcej. Szczególną uwagę zwróciła osoba, która towarzyszy nam niemal od samego początku i otrzymała statuetkę za 19 lat pracy! Bankiet nie tylko upamiętnił te wyjątkowe osiągnięcia, ale także stanowił idealną okazję do podsumowania dwóch dekad działalności firmy w Polsce oraz refleksji nad osiągniętymi sukcesami.


Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w obchodach 20-lecia Foundever w Polsce!
_________________

On June 13th, at Event Hall in the Norblin Factory (Warsaw, Poland), the conference 'CX with a human touch' took place, organized as part of Foundever's 20th anniversary celebrations in Poland!


During the conference, we had the opportunity to listen to two inspiring presentations: 


1. Success of Poland's Transformation, delivered by (Key Expert in Investment Support Department, Polish Investment & Trade Agency)


2. Leveraging Generative AI for Customer Experience, focusing on ROI and added value, presented by Guillaume Laparote (Chef AI Officer, Foundever)


In addition, experts participated in three thematic sessions:


1. Beyond Chatbots: Innovations in Digital Interactions. The role of technology in delivering personalized customer interactions at scale, featuring: Paweł Łopatka (VP of Sales Europe, Link Group), Michał Stanisławek (Founder & CEO, Utter.one) i Paweł Płocki (Managing Director, Trumpf Shared Services Center), moderated by Wiktor Doktór (CEO, Pro Progressio)


2. The Human Element: Harmonising EX & CX. How fostering positive employee experiences leads to meaningful customer relationships, featuring: Dominik Kalinowski (Head of Outsourcing, Antal Poland), Rafał Glogier - Osiński (Chief Growth Officer, EWL Group), Monika Röhr-Łukasik (Regional Director Poland & Bulgaria, Foundever), moderated by Joanna Pszczółkowska (Regional Head Talent Operations Germany, The Netherlands & Türkiye)


3. Empowering CX Champions: Nurturing Advocates Within Teams. Transforming organizational mindset for customer-centricity, w featuring: Piotr Wojciechowski (CEO & Founder, Fuzers), Robert Fintak (Founder, Hutchinson Institute), Bruno Soares (Continuous Improvement Director, Foundever), moderated by Krzysztof Buczyński (Business Development Manager, Foundever)


The entire event was hosted by Monika Röhr-Łukasik (Regional Director Poland & Bulgaria) and Wiktor Doktór (CEO, Pro Progressio).


Throughout the conference and networking sessions, participants engaged in enriching conversations with international guests from diverse professional backgrounds. The presence of Olivier Camino (Chief Operating Officer, Foundever) and Benedita Miranda (General Manager for the Multilingual Region, Foundever) further enriched our event.


After the conference, a ceremonial banquet took place where employees with the longest tenure at Foundever, those who have been with the company for 10 years or more, were honored. Special attention was given to an individual who has been with us almost from the very beginning and received an award for 19 years of service! The banquet not only celebrated these remarkable achievements but also served as a perfect occasion to reflect on two decades of the company's operations in Poland and to contemplate the successes attained.


We extend heartfelt thanks to all who attended the celebrations of the 20th anniversary of Foundever in Poland!
Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Foundever to synonim micromanagingu. Na infolinii trzeba się rozliczać dosłownie z każdej minuty.

Może nowa Nowy wpis
Kandydat

Hejka ludziska Ktoś się wypowie na temat pracy z j.niemieckim, mam możliwość pracy zdalnej w tej firmie jako konsultat w j.niemieckim . Byłabym wdzięczna za info

Izzy Nowy wpis
Pracownik
@Może nowa

Hej ja pracuję ponad miesiąc na projekcie Z językiem niemieckim. Pracuje zdalnie 100% Jestem naprawdę zadowolona z szkolenia oraz wsparcia podczas pracy. Wszytko jest do dogadania. Wypłata na czas i się zgadza. Mocno polecam :) ja mam same pozytywne doświadczenia na ten moment

Były pracownik
Były pracownik

Na szczęście szybko ucieklam z tej firmy bo okazało się że częśc wypłaty mi nie zapłacili bo miałam szkolenie na pełnym etacie a po zakończeniu przejść na 3/4 etatu i teraz niestety cały miesiąc został policzony jak 3/4 co nie zgadza się.Teraz z HR czy team managerm nie idzie w ogóle skontaktować się czyli poszedł mój czas na marne w tej firmie

PZ
Były pracownik
@Były pracownik

W tej firmie to normalne. Mnie 40h nadgodzin nie policzyli bo (usunięte przez administratora) team menager nie ogarnęła excela. Kasa nieodzyskana, bo kontakt tak jak u Ciebie też się urwał :)

Damian
Kandydat
@PZ

Hej moi drodzy mam pytanie jestem na etapie ewentualnego podpisania umowy i jestem przerażony tym że nie ma wynagrodzenia za miesiąc a jest za godzinę czy jest się tutaj o co martwić czy raczej nie ma się czym martwić bo czytam to wiele różnych opinii ale już sam potrafiłem von tag bo jak się z nimi rozmawia to oczywiście wszystko jest w porządku jak najlepszym porządku i wszystko jest najlepsza i w ogóle natomiast nie wiem czy potem nie będę pół miesiąca za darmo pracował. Czy ktoś mi doradzi

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Z ciekawości, dają tam takie umowy na 3/4 etatu (o pracę?) czy sama chciałaś tak pracować?

Pablo Nowy wpis
Inne
@Damian

Moim zdaniem lepiej wychodzi, bo jak wiecej godzin to lepsza wyplata. Jeszczcze zalezy od umowy. Jak uop to godziny zapewnione.

Lublinianka
Kandydat
 Pytanie

Hej! Czy jest tu ktoś z lubelskiego oddziału firmy? ???? Widziałam, że rekrutują na obsługę klienta w języku polskim (chodzi o sensory mierzące poziom cukru we krwi). Rekrutacja bardzo prosta, dwa szybkie testy do odesłania (jeden na szybkość łącza, a drugi na znajomość obsługi komputera, gdzie pytania były po angielsku). Praca prawie z dnia na dzień. Jak się Wam pracuje w Lublinie? ????

Jarek
Inne
@Lublinianka

Jak prosta to może kokosów z tego nie będzie? Z doświadczenia wiem, że jak coś przychodzi za łatwo, to szkoda o to walczyc. Chyba że nie mam racji i jakaś dobra kasa?

Lublinianka
Kandydat
 Pytanie
@Jarek

Nie chodzi mi o kasę, bo o niej wiem i to jest nieco powyżej minimalnej. Chodzi mi bardziej o atmosferę i kwestię przerw oraz wychodzeń do toalety: czy można wyjść w każdej chwili, czy trzeba siedzieć przyklejonym do krzesła, bo ileś tam telefonów jest do ogarnięcia. Więc głównie atmosfera i rodzaj pracy mnie interesuje oraz poziom stresu.

E.
Kandydat
@Lublinianka

Hej. Pracując na słuchawce nie można wyjść ot tak, w każdej chwili do toalety. Trzeba to uzgadniać. Firma i projekt dopiero zaczęły działać w Lublinie, także czas pokaże jak atmosfera. Ja osobiście zrezygnowałam, bo praca zdalna nie była pewnikiem. Na tym mi zależało. Podczas krótkiej rekrutacji, było to inaczej przedstawiane, później już inaczej. Dużo niepewności co do tego jak będzie wyglądała praca i czy ktoś Ci pomoże, gdy będzie problem.

Hmm
Kandydat
 Pytanie
@E.

Hej, a na jakiej ulicy mieści się biuro w Lublinie?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@E.

A o co chodzi z tymi glukometrami, to sprzedaż? Czy jakieś reklamacje popsutych itp?

Niemiecki projekt
Były pracownik

Praca z jezykiem niemieckim to praca z wymagajacym niemieckim klientem, który wymaga bardzo dużo od nas w Polsce, ale sam pracuje na pół gwizdka. (usunięte przez administratora). Po callu masz teoretycznie maksymalnie 2 minuty czasu by sprawę z klientem dokończyć zapisywać, ale jeśli się wyrobisz np. po minucie to zapomnij, że z reszty czasu możesz skorzystać (usunięte przez administratora)O monitorowaniu Twojej pracy nie jesteś z góry informowana i nie wiesz kiedy ktoś Ci patrzy na Twój desktop. (usunięte przez administratora) Firma wcześniej nazywała się Sitel. Od samego początku były cyrki z umowami.(usunięte przez administratora) bo firma podpisuje super wygodne dla siebie umowy na godziny, a nie na stawkę miesięczną!!!!!!!!!!!! Jesteś więc niby na umowie o pracę, ale jeżeli w danym miesiącu jest dużo dni wolnych, np grudzień, to dostajesz kilka stówek mniej, bo przecież po co płacić Ci jak jest święto, i gdy nie pracujesz, to nie masz pieniędzy, lub gdy myszką nie ruszasz na pulpicie non stop i nie masz włączone dostępności. (usunięte przez administratora)

Emma
Inne

No a ja miałam tam sprawdzać czy rekrutują ;/ Serio żadnych pozytywów pracy nie ma? Może chociaż firma nie zwalnia za byle co i faktycznie da się rozwinąć na dłużej tam?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Niemiecki projekt

Zastanawiajace jest narzekanie na stawke godzinowa, ktora jest podana w umowie, ktora sie podpisuje. Jest to dosc logiczne - dluzszy miesiac = wiecej godzin przepracowanych = wieksze wynagrodzenie, krotszy miesiaca = logicznie mniejsze, bo mniej godzin przepracowanych. Nie do konca rozumiem, gdzie tutaj firma wykorzystuje albo (usunięte przez administratora) pracownika... bo nie placi jak siedzisz w domu na wolnym? :)

Rafał
Inne
@Pracownik

A pytanko czy na rozmowach obiecujecie podwyżki? bo może to jest kluczem do tego całego rozczarowania. Ja z kasa też bym nie chciał stać w miejscu

Antoni
Inne

Widzę ze teza padła. a jakie sa argumenty za tym ze ludzie powinni być wdzięczni za pracę tutaj? na razie widzę głównie zdanie tej pierwszej strony ze chyba nie warto

Rysiu
Inne

Uuuu widze, że tu w firmie jakieś kwasy są i były. Jakieś męczenie się, jakieś wyzwiska. Kurcze szkoda ale tu w firmie na co dziwnie jest toksycznie czy to tylko na forum?

Anonim
Inne
 Pytanie
@Pracownik

No jak nie (usunięte przez administratora) Normalnie w Polsce na umowie o pracę należy się wynagrodzenie za dni ustawowo wolne, ( czyt. święta etc.)

Zastanawiająca się
Użytkownicy czekają na odpowiedź 53 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy dają umowę o pracę (Lublin)?

Damian
Inne

A tak całkiem poważnie to ile osób poleciało faktycznie dyscyplinarnie? Pisali o tym ze straszą takim zwolnieniem ale zastanawiam się jakie mogą mieć co do tego podstawy

Beata
Były pracownik
@Damian

Trudno powiedzieć, bo większość ludzi odchodzi z tej firmy po roku do innej lepszej firmy. Aczkolwiek u mnie na Abbocie co najmniej 12 osób było straszonych zwolnieniem dyscyplinarnych i te 12 osób jest szczęśliwe, bo już nie pracuje w tej firmie :)

Jesika
Były pracownik
@Damian

Ja poleciałam dyscyplinarnie. Wystarczyło jedno spotkanie z managerem i senior managerem na temat dyscypliny pracy, w którym zostały przedstawione warunki dalszej współpracy i zobowiązań wobec pracodawcy i którą musiałam podpisać po rozmowie. Po tym śledzili każdy twój ruch myszą czy pracujesz sumiennie według ustaleń i sprawdzali logowania czy nie odbiegasz od ustaleń. Wystarczyło po tej rozmowie kilka takich sytuacji w których się spóźniasz, i na koniec miesiąca dostajesz od nich wypowiedzenie umowy bo nie dotrzymałam naszych ustaleń z wyliczeniem w jakim dniu po ile minut przekroczono statusy. Nazwali to rażącym zaniedbaniem obowiązku i nie przestrzeganiem ich firmowego regulaminu pracy. Poza tym we wszystkim się zasłaniają też kontrahentem z którym mają podpisaną umowę (w tym przypadku firma z sensorami) i oni tylko mają wykonywać obowiązki z kontraktu, każde sekundy nie na lini ruinuje ich kontrakt, są to dla nich olbrzymie straty itd itp. Cieszę się, że już tam nie pracuję i mam już teraz o wiele spokojniejszą pracę z managementem na ludzkim poziomie.

Szymi
Inne
@Beata

12 osób to faktycznie sporo. A jakie były powody ze tak paluszkiem im grożono tym zwolnieniem?

Romek
Inne
 Pytanie
@Jesika

Ile czasu tam pracowałaś? Sama piszesz, że po rozmowie w sprawie dyscypliny pracy spóźniasz się kilkukrotnie, więc jakieś podstawy do zwolnienia chyba były?

kuba
Inne
@Romek

No przecież zostało to wprost napisane, czego nie rozumiesz? Każda sekunda dla nich ma zlota wartość no i ok maja prawo do swojej reguł. Tylko jeśli tak ostro tego pilnują to fajnie gdyby płacili nieco więcej za taki kij przy plecach…

Romek
Inne
@kuba

No to chyba ma znaczenie, czy kilkukrotnie się spóźnisz przez cały rok, czy miesiąc. Jak ktoś do tematu spóźniania podchodzi tak olewczo jak Pani z posta, to w innych aspektach też może przesadzać.

kamila
Inne
@Romek

Zazwyczaj czytam opinie o tym jaka to firma jest zła wobec pracownika a tu widzę totalna odwrotność. :D to w czym jeszcze według was mogą tu robić firmie pod gorke?

Saszeta
Inne
 Pytanie
@Romek

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Tamta dziewczyna nie napisała, że się spóźniała do pracy, tylko to były krótkie opóźnienia w przełączaniu się na kolejkę - a to może zależeć np. od kwestii technicznej, rozwiązania poprzedniej sprawy w danym czasie, a co sprawa, to innej ilości czasu potrzebujesz na wykonanie taska, a chyba lepiej zrobić nieco wolniej, a dokładniej i nie zrobić błędu, niż się pośpieszyć i zaliczyć wtopę, z której bylaby później rozliczana. A z tego co widzę, firma lubi poganiać, bo każda pojedyncza sekunda jest ważna, żeby się przypadkiem pracownik nie rozleniwił i nie miał chwili na oddech...

Adam02
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda tutaj praca z językiem niemieckim? Na ogłoszeniu pisze, że poziom min B2, wystarczy on do tej pracy? Jak weryfikują znajomość języka podczas rekrutacji?

wiesiu
Inne

Widziałem ten tekst ze cały czas wam dokładają zadań i przez to premie ciężej wyrobić. To jak to spisane jest niby na umowie? za co ja powinni dawać?

Estera
Kandydat

Na projekt z glukometrami chyba przyjmują wszystkich. Dwa krótkie telefony - pierwsza od HR, druga od team leaderki i odpowiedź następnego dnia. Tylko, że, żeby wyciągnąć jakiekolwiek informacje od HR dotyczące pracy, no to powodzenia. Nikt nie odbiera później od nich telefonu, nie odpisuje na e-maile z pytaniami np. jak wypełnić doki, których wymagają, kiedy będzie umowa, kiedy będzie sprzęt (bo mówimy tu o 100% zdalce) itp. i tona kilka dni przed rozpoczęciem pracy. Team leaderka odbiera telefon, ale z pytaniami tego typu, co wyżej odsyła do HR, który ma cię w (usunięte przez administratora) Czytając opinie, cieszę się, że nie zaczęłam tej pracy ostatecznie. To jakiś cyrk.

Madzia
Inne
@Estera

Pewnie jak wszystkich to szału nie ma że stawkami ? Brzmi jak firma w której minimalna tylko i jeszcze każą się cieszyć. Chyba że nie mam racji?

E.
Kandydat
 Pytanie
@Estera

Witaj. Jak to u Ciebie wyglądało? Jestem przed podjęciem pracy. Dokumenty wysłane, badania zrobione. Pierwsze spotkanie ma być w tym tygodniu. Czy można, zrezygnować jeszcze przed tym 1 spotkaniem lub na 1 spotkaniu organizacyjnym bez konsekwencji?

Criss
Inne
@E.

Tylko jakich konsekwencji sie spodziewasz? Grożenia palcem? Bo rozumiem ze żadnego kwitka z karami sie nie podpisuje raczej

B
Były pracownik
@E.

Jak nie masz umowy o pracę to uciekaj jak najdalej

E.
Kandydat
 Pytanie
@Criss

Pewnie zwrot kosztów za badania lekarskie mnie czeka? I też mnóstwo tych dokumentów było do wypełnienia i wysłania. Zgody na wizerunek, nagrywanie, ksero kopie dokumentów, certyfikatów-jeszcze nie mając umowy. Trochę to dziwne. Tyle papierologii na początek. -( z tego co pamiętam, nie podpisywałam żadnego świstka odnośnie kary. Tak mi się wydaje, bo mnóstwo tych papierow było) W piątek jest spotkanie, ale o której i konkretnie gdzie - nie mam do tej pory informacji.

dandi
Inne
@B

Na chyba też ciezko tak na start umowę taka dostać a ty już każesz uciekać. Wiadomo kiedy tak średnio ja dają?

NickX
Były pracownik

Szkolenie, welcome pack i ludzie, których poznajesz na plus. Chociaż jest to typ firmy, gdzie wchodzisz, żeby złapać doświadczenie i iść dalej. Na tym kończą się pozytywy, bo firma paranoicznie pilnuje czasu pracy, ja nabawiłem się mocnych problemów z pęcherzem przez to, że ktoś z góry ustalił, że na pierwszą, krótką przerwę możesz iść po 3 godzinach pracy. I pracuj tak parę miesięcy. Nie możesz odejść nawet na chwilę, bo tak. Osoby, które ustalają Ci przerwy same ich nie ogarniają i np. pytają Cię na przerwie obiadowej czemu jesteś na przerwie. Niekompetentni menedżerowie, którzy nie znają się na prawie pracy, nie ma tutaj czasu dla człowieka - za długo rozmawiasz, za krótko, milion podpunktów, które musisz wypełnić, bo jak nie to nie dostaniesz miesięcznej premii (cały czas są dodawane nowe oczekiwania, aby trudniej było uzyskać premię). Menedżment nie potrafi rzeczowo odpowiedzieć na pytania pracowników w jaki sposób powinni w końcu pracować i czy ktoś mógłby wpaść na projekt i rzeczowo ocenić jak taka praca wygląda, bo ma się nijak z oczekiwaniami osób wyżej. Rozmowy 1:1 raz na miesiąc nic nie wnoszące, sprawdzanie Twoich statystyk i przepraszanie za wszelkie błędy. Sama rekrutacja - jeden telefon od rekrutera, drugi to language check, trzeci rozmowa z team leaderem. Sprzęt (stary) dostajesz do domu - nikt nie wspomina, że to sprzęt stacjonarny i musisz mieć kabel Ethernet i niektórzy kombinowali i pracowali z kuchni, korytarza itd. Dodatkowo niektóre projekty wróciły do biura. Jak nie macie lepszej opcji i nóż na gardle to polecam, ale w innym przypadku - stracicie tylko poczucie własnej wartości, siłę, a i może zdrowie tak jak ja.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Anita
Były pracownik
 Pytanie

W moim przypadku miałam 3 miesięczny okres wypowiedzenia i kiedy chciałam wypowiedzieć wcześniej, bo była fajna oferta pracy, to firma nie zgadzała się na taką opcję, bo trudno było im kogoś zrekrutować szybciej niż w ciągu 3 miesięcy na moje miejsce. Na szczęście mój projekt upadł i udało się szybciej odejść z tego przybytku. Chcesz jeszcze przykłady?

Dragon
Inne
@Anita

Jak to upadł , to jak masz umowę o pracę na 9 miesięcy a projekt upada to i tak tracisz pracę od tak

Miro
Inne

no właśnie dziwnie te akcje ujęli, że w trakcie ciezko sie zwolnic no ale jak pada to pada. A to firma czasem nie pomaga od razu szukać czegoś zastępczego? Słabo jeśli robota taka niepewna

Maria1980
Kandydat

Ot kolejna (usunięte przez administratora) firemka która nie ogarnia podstaw. Wysyłają testy do zrobienia których wypełnienie zajmuje grubo ponad półtorej godziny, po czym nie raczą nawet odpowiedzieć czy się test zaliczyło czy nie. Nieszanowanie cudzego czasu to gruby nietakt. Jak ktoś nie ogarnia podstaw HR to zawsze może się zająć czymś mniej wymagającym, np sadzeniem ziemniaków.

Rafał
Inne

To ja nie wiem po ile wcześniej ludzie w toalecie z telefonem siedzieli czy coś ze tacy ostrzy sie na to zrobili ale jednak mam nadzieje ze troszkę przesadzacie bo będę aplikować. jakie teraz macie porady dla nowego?

Ferdek
Inne

Mam nadzieję że nikt z szefostwa nie mierzy czasu ludziom z toalecie bo takie przypadki miałem w poprzedniej robocie. Tu jest aż takie pilnowanie ludzi czy są wydajni na maksa bo nie ukrywam że wolałbym troche luzu.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Wsparcie klienta, projekt z glukometrami - pchać się? Po przeczytaniu opinii mina mi zrzedła, ale bezrobocie też doskwiera ;) Gwarantują sprzęt? Umowa jest podpisywana zdalnie czy każą podróżować pół Polski? Z góry dzięki za odpowiedź.

ktos
Były pracownik
@Pytanie

jeśli lubisz swoje życie prywatne i nie lubisz wiecznego sprawdzania czy poszedłeś siku, albo czy jesteś o sekundę na danym statusie za długo niż powinieneś, to się nie pchać. kasa też marna jak za to z czym na codzień trzeba się mierzyć. chociaż sprzęt jest zapewniany, a umowa nie wymaga przyjazdu do wwa. może kogoś by to przekonalo

X
Były pracownik
@Pytanie

Do przeżycia tylko jako praca tymczasowa, aż nie znajdziesz lepszej. Sprzęt i umowę wysyłają pocztą, tylko umowa dociera co najmniej miesiąc po rozpoczęciu pracy :)

Wiesio
Inne
@X

No to ja bym sie już stresu najadł gdyby umowa mi przez tyle czasu nie przychodzila. Ale w razie czego na pewno nikogo na starcie nie wykręcili mimo wszystko?

Zaciekawiony
Kandydat
 Pytanie

Podobno warunki pracy bardzo różnią się w zależności od projektu. Jak się pracowało w tym od cukrzycy? Bo widzę otwartą rekrutację

Bubu
Pracownik

Niebawem się przekonasz :)

Nika
Inne

Dorosła osoba nie musi tłumaczyć się innej dorosłej osobie,ze idzie do WC. To chyba proste. W moich poprzednich pracach w korpo nikt mnie nie gonił za to. W ogóle absurdalna sytuacja ...

Fifi
Inne
@Nika

To pewnie ma w sobie jeszcze jakieś inne korzenie bo też watpie żeby z zartow takie zasady powstały. Niektórzy udawali ze pracują i to pewnie początek historii?

olo
Pracownik

to się zgadza, ale dodaj straszenie dyscyplinarką każdego dnia, że dłuższe robienie (usunięte przez administratora) prekroczenie czasu, często, grozi dyscyplinarnym zwolnieniem. dodajmy też że jak klient ebay cię wyzywa, bo zgodnie z regulaminem przekroczył w czymś czas i ebay ( a więc ty reprezentująca ebay) nie oddasz mu pieniedzy, to klient daje Ci zła ocenę, a team lider (usunięte przez administratora) Ci że jak tak bedziesz dalej te zle oceny dostawać to wylatujesz, no i pewnie też sie coś znajdzie byś wyleciała dyscyplinarnie. Należy przyszłych pracowników uświadomić że kilka pozwów przeciwko foundever już czeka na roztrzygnięcie

Jarek
Inne

Niby piszą ze to dobre rozwiązanie jako praca tymczasowa ale chyba sa tu osoby które mimo wszystko robią latami? Jeśli tak to w jaki sposób wtedy warunki mogą sie zmienić?

Zawiedziony
Kandydat

Dzwonią w piątek o 8 rano z rekrutacji, opowiada mi Pani do ucha o projekcie i pyta, czy może dziś zadzwonić bodajże jakiś manager z projektu w celu drugiego etapu. Odpowiadam, że niestety dziś mam lekarza i nie dam rady, proszę o kontakt w innym dniu po określonej godzinie. Pani w słuchawce zapisuje, upewnia się czy dobrze usłyszała. A w rzeczony dzień cisza, nikt nie dzwoni. Próba kontaktu z Panią która dzwoniła - w słuchawce „Numer, na który dzwonisz, jest niedostępny” i tak cały dzień. Strata czasu i niepotrzebne zawracanie gitary.

Nick
Kandydat
 Pytanie

A jak wygląda sytuacja z włoskim i jakims kosmetycznym projektem. Możecie się podzielić opinią?

Krzysiotysio
Były pracownik

Po odejściu po 3 latach współpracy firma postanowiła nie wypłacać mi mojej prowizji sprzedażowej, w moim odczuciu po prostu mnie okradli, takie podziękowanie z ich strony... Kontakt z szefostwem zaowocował jedynie rzuceniem na wiatr propozycji spotkania, po czym brak odpowiedzi od ponad miesiąca na pytania o termin. Nie polecam nie tylko ze względu na zaistniałą sytuację, lecz też na fakt, w jaki sposób traktują pracownika, brak szacunku do pracowników, nikłe szanse rozwoju, brak wydzielonego czasu na wykonywanie szkoleń czy nawet testów bezpieczeństwa, odpowiedzi były rozsyłane na wspólnym czacie. Wynagrodzenie po najniższej lini oporu, pracownicy z 10 letnim stażem z minimalną krajową... Przez jednego z przełożonych byłem nie raz zastraszany ucięciem moich prowizji, traktował to jako kartę przetargową Umowy podpisywane z 3 miesięcznym opóźnieniem, odchodząc nie miałem nawet podpisanej żadnej umowy, a przełożony zapytał o wypowiedzenie. Trudności z wypłatą wynagrodzenia, opóźnienia, wypłata przychodziła niepełna, jedynie uporczywe upominania pozwalały pomóc odzyskać należności. Żeby lepiej zobrazować powagę firmy przytoczę historię w której zatrudniono osoby do pracy w języku Polskim, bez weryfikacji czy znają ten język, jak się okazało oczywiście go nie znały... W trudniejszych momentach, gdy się paliło, a wiadomo liczy się tylko wynik, przełożona zmuszała do wykonywania zadań osoby, których stań zdrowia oraz opinia lekarska nie pozwalała na wykonywanie tego rodzaju prac. Ta sama Pani zapis z kodeksu pracy: "U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973) pracownik obsługujący monitor ekranowy ma prawo do co najmniej 5-minutowej przerwy, wliczonej do czasu pracy, po każdej godzinie pracy przy obsłudze monitora ekranowego." Rozumiała w ten sposób, że należy wygasić monitor w trakcie rozmowy z klientem, albo odejść od monitora i popatrzyć przez okno, pozostawiając na łączach. Jako pracownik na umowie zlecenie Pani kierownik rozumiała, że mogę pracować tyle godzin ile jej się podoba, przymusowe nadgodziny, pomimo, że ustalonym wymiarem pomiędzy stronami było (usunięte przez administratora) Serdecznie odradzam każdemu. Krzysztof Tysiąc

Zostaw merytoryczną opinię o Foundever Poland sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Foundever Poland sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Foundever Poland sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 76.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Foundever Poland sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 8 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Foundever Poland sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Foundever Poland sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii