Chciałem podzielić się historią jaka mi się przytrafiła podczas wizyty w zakładzie wulkanizacyjnym OPON -SERVIS GĘBKA S.J. przy Aleja Kraśnicka 238a. Jakiś czas temu ( 07.06.2022 r.) pojawiłem się w zakładzie z prośbą odkręcenia koła. Pracownicy podjęli się zadania lecz z racji, że mieli z tym problem poproszono mnie o pozostawienie pojazdu. Po około 6 godz. otrzymałem telefon, że jednak nie uda im się wykonać usługi. Po przybyciu na miejsce szczęka mi opadła na widok felgi która została uszkodzona. Dostałem informację że nie policzą mi za próbę odkręcenia z uwagi na lekkie uszkodzenie koła. Felga była podrapana z widocznymi ubytkami odłupanych elementów. Nadmienię, że nowy komplet felg BMW M PERFORMANCE kosztuje około 16 tys. złotych. Na miejscu wykonałem dokumentację zdjęciową. Zaproponowali, że postarają się ją jakoś odratować jeżeli sam ją odkręcę. Byłem w szoku, gdyż zaufałem „jednemu z najlepszych” zakładów wulkanizacyjnych w Lublinie. Na następny dzień dostarczyłem felgę która miała być naprawiona w około 3 dni. Trwała półtora tygodnia. Dodam iż samochód jest zarejestrowany na firmę i jest on moim narzędziem pracy, brak pojazdu wiąże się z dużym utrudnieniem dla mojej firmy. Po wielokrotnym kontakcie telefonicznym w końcu udało mi się odebrać „naprawioną” felgę. Okazało się, że kolor felgi różni się znacząco od reszty... Ponowna reklamacja. Pracownik z łaską przyznał rację nietrafionego koloru. Zaproponowano ponowne przemalowanie. Umówiliśmy się, że podczas mojej nieobecności która będzie wynosić 2 tygodnie dostarczę im już zestaw 2 kół aby udało im się dopasować kolor. Po upływie 2 tygodni skontaktowałem się z pracownikiem zakładu, który poinformował mnie, że felga się jeszcze maluje. Nie mogłem pozwolić sobie na dalszy przestój pojazdu i założyłem na własny koszt koła zimowe. Po upływie 3 tyg otrzymałem informację że mogę przyjechać i odebrać felgi oraz że założą mi je na samochód. Wymieniono mi koła i zaproszono mnie po dopełnienie formalności. Myślałem, że to dokument gwarancji regenerowanej felgi, lecz nie – wystawiono mi rachunek na kwotę 100 zł. za usługę wymiany kół … . Zapłaciłem bo miałem dość denerwowania się. Piszę to ku przestrodze i by inni uczyli się na moich błędach, gdyż zamiast zawierzyć w fachową i sprawną obsługę „wyspecjalizowanego” zakładu powinienem ( i wy też ) zgłaszać sprawę do ubezpieczyciela „fachowców”. NIE POLECAM
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.