(usunięte przez administratora)
Poprzednie rozwiązania już nie wrócą. Przecież dajecie sobie radę w Gdańsku i nie ma żadnej oficjalnej skargi na żadnego z pracowników. Z kąd oczekiwania na tak drastyczne działania.? Sytuacja się wyciszy i unormuje każdy ma swoje zadania do wykonania.
Witam was panowie my dokładnie wiemy co dzieje się w firmie na poszczególnych oddziałach. Mamy przecież swoich ludzi Gdańsk jest słynny ale to nie jest problem. Firma zmierza w kierunku maksymalizacji zysków minimalnym nakładem finansowym logicznie myśląc. I to już ma miejsce są tańsi pracownicy nie związani umową o pracę odchodzą koszty prowadzenia pracownika. Podwykonawca to dla nas łatwiejsze i tańsze wyjście. Na naszych placówkach zostaną tylko starzy sprawdzeni pracownicy. Wydajemy majątek na marketing celując w prywatnego odbiorcę bo duże firmy tnąc koszty robią to co my czyli np. zamiast naszej wody kupują raz dystrybutor i podłączają go do sieci zakładowej z filtrem. Taniej z dbałością o środowisko. Ja jestem zadowolona ze swojej pracy tutaj. Uwierzcie mamy inne problemy a wspominane panie tutaj przez was dostaną jeszcze premie za wyniki, cięcia kosztów i maksymalizacji dystrybucji mniejszym nakładem sił. Tak to wygląda patrząc z góry na dół na to wszystko...
Przecież eden prywaciarzom płaci jeszcze gorzej niż swoim pracownikom i oni idą do konkurencji :) Minimalizować koszty radzę zacząć od góry - bo za chwilę nie będzie kim zarządzać tam na dole. Teraz na jednego kierowcą przypada pewnie z pięciu krawaciarzy od zarządzania,planowania,sprawdzania i pieniędzy grubych brania.
Gdańsk jest w tej chwili największym waszym problemem idzie sezon nie macie magazyniera tylko kierowca ładuje samochody bo nie macie na kogo liczyć z zewnątrz przychodzą i odchodzą dbacie o starszych zaprzeczasz sam sobie bo magazynier miał 21lat doświadczenia i co chciał parę zł do wypłaty ale jakaś Katarzyna mówi nie , gdzie są tańsze(usunięte przez administratora)
Z tego co wiem magazynier chce wrócić ale za odpowiednią opłatą dzwonić !!! i problem się sam rozwiąże a Katarzyna z Justyną na zasiłek jeśli nie zrobią z takimi ludźmi porządek to zawsze będzie problem nikt rozsądny nie pozbywał by się dobrych ludzi
To by rozwiązało problem z tego co opowiadali już kiedyś odszedł bo przyjęli kierownika furiata i po dwóch miesiącach wrócił bo nie mogli ogarnąć magazynu oczywiście kierownika zwolnili sytuacja jest trochę inna ale dołożyć trochę grosza i może wróci no a Katarzyna i Justyna na kwarantannie wieczną nie można takich ludzi trzymać bo zespół się będzie kruszyć
(usunięte przez administratora)
Z tego zapytania ma wynikać konkretny wniosek czy jednak czekasz na dalszy ciąg dyskusji? Aż tak dobrze w temacie jeszcze nie jestem, więc ciekawi mnie ustosunkowanie się co do warunków pracy po tych stwierdzeniach?
Warunki pracy macie takie na jakie sami pozwalacie, pogadać sobie możecie albo swoje żale wylewać na forum. Ale nikt z was się nie odezwie gdy przyjdzie co do czego to wszystko jest wporzo... A skoro tak źle płacą i są takie straszne warunki pracy to co stoi na przeszkodzie znaleźć inną pracę? Teraz tam sami pracownicy zza wschodniej granicy będą jeździć. Bo żaden świeżo zatrudniony pracownik się na to nie zgodzi, żeby (usunięte przez administratora) za 4200 a sezon dopiero nadchodzi.... Ci ludzie co zarządzają tym bałaganem gdyby poniosły odpowiedzialność finansową swoich decyzji to nie działały by w ten sposób. Dlatego uważam że w takiej sytuacji jakiej jesteście to tylko dzięki sobie bo na to pozwoliliście. I teraz będziecie płakać obgadywać pół firmy za plecami ale rano ładnie wszyscy załadujecie samochody i będziecie potulnie wykonywać polecenia służbowe.
Faktycznie jest tak jak ktoś napisał? ze klienci zaczynają rezygnować z usług? jeśli tak to co teraz? mam na myśli to, że wczoraj jakoś normalnie zostały wystawione oferty, nawet na trzy stanowiska. pracy mimo wszystko nie będzie jednak brakować? Mam na myśli prace kierowcy. warto pójść?
Dopóki dyrektor będzie Katarzyna która ma dystrybucje pod sobą to nigdy nie będzie dobrze a ludzie będą traktowani z góry zawsze jest nie i koniec dyskusji trzeba to naprawdę zmienić żeby ludzie chcieli przychodzić do pracy czas może na zmiany
Zgadzam się z tobą, magazyniera ściągnęli z innego oddziału też się myli , hotel trzeba opłaci i gdzie tu są oszczędności a mieliśmy tak dobrego magazyniera
Pracowałem w Gdańsku na magazynie kilka dni wystarczyło mi to żeby jak najszybciej odejść bałagan,obowiązki takie jakby to była twoja firma a zarobki nędzne nie warto tracić czasu na tą firmę
Odział Gdańsk rozwalają dwie osoby kierowniczka i detektor dystrybucji żałosne że nikt kto może coś z tym zrobić nie robi nic chowa głowę w piasku traktują pracowników jak śmieć nie podoba się to zwolnij się na twoje miejsce jest pięć innych osób żałosne a na magazyn nie mogą nikogo zatrudnić za marne grosze to polityka Eden
3 etapy rekrutacji, Kierownik sam nie wiedział o co pytać, pytał o nieistotne rzeczy, mało inteligentny, rozmowa prosta bardzo łatwa
ogólnie wypytywał o moje poprzednie prace, dość szczegółowo
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nr klienta: 6631169. Szkoda, że byłem klientem tej firmy. Przestępcy (usunięte przez administratora) i nadal pobierają pieniądze. Mimo, że umowa została rozwiązana kilka miesięcy temu. Współpraca z nimi to błąd, za który słono zapłacisz!
Mamy już nowy rok a ludzie z zarządu , dyrektor finansowy czy HR nie widzi problemu . Katarzyna i jej koleżanka Justyna są największymi szkodnikami tej firmy gdzie się pojawią na magazynach tam są problemy nie szanują pracowników
Posłuchajcie ludzie te dwie osoby są po to by zniszczyć firme i ludzi którzy pracują dla nich na każdym oddziale klienci rezygnują z naszych usług a będzie jeszcze gorzej a Katarzyna opowiada że jest super i ustawiają się kolejki by przyjść do Edenu pracować nie ty to inny możesz się zwolnić
Witajcie , tak czytałem poprzednie opinie, a jest oferta na kierowcę w Krakowie. Czy dalej bez zmian na lepsze? Z góry dzięki za informacje.
(usunięte przez administratora)
Wysyłanie ponownie CV do firmy? :D a to jakoś zwiększa szanse na zatrudnienie? I tak w ogóle jak to jest, że sugerujesz ze ponownie trzeba? to nie trzymają na zapas kandydata czy cos? jakie są zasady względem trzymania dokumentów?
Jak to możliwe ze jedna osoba ogarnia magazyn? chyba ze on jakiś mały tam jest? wiadomo jakie gabaryty i jak zamówienia wyglądają? I przede wszystkim skoro jeden robi to ile zarabia?
Z tego co mi wiadomo to jest spory magazyn roboty mają brut dwadzieścia samochodów i dwa tiry dziennie zarabia pewnie tak samo jak inni i odchodzi po dwudziestu lat pracy to powinno innym dać do myślenia którzy chcą przyjść pracować do eden tak traktują pracowników
Jest to możliwe miał wszystko tak poukładane że jak jeździł na wózku to byliśmy pod dużym wrażeniem szło mu to sprawnie ale to już przeszłość nie chcieli mu dać parę groszy do wypłaty złożył wypowiedzenie takich ludzi nie powinno się pozbywać tylko wynagradzać i teraz czekamy na załadunki będzie więcej nadgodzin firma więcej straci jaki to sens a magazyniera nie ma żadnego
Chytry dwa razy traci a eden lubi to - ten sam błąd popełnia co chwilę,sypie się oddział za oddziałem bo skoro nie dają podwyżek to sory ale kto będzie pracował za tą samą kase jeśli robi już kilka czy kilkanaście lat. Ale klientom robić podwyżki - woda za 50zl- to spoko,do tego są pierwsi
Zgadzam się z tobą chytry traci a magazyniera wykorzystali na maksa sam pracował a teraz mu podziękowali tak się nie robi nawet z nim nie rozmawiali to świadczy o podejściu do ludzi którzy pracują na nich
Jak wyglada praca serwisanta we Wrocławiu, jest ogłoszenie pracy ? Jakie godziny pracy
Witam,ktoś może wyrazić opinię o oddziale w Warszawie i jak zarabiają kierowcy
Też właśnie się zacząłem zastanawiać czy zarobki nie są zależne od oddziału? Ty o stolicy piszesz, ja z Poznania jestem, to oznacza, że mniej dostane od godziny czy to jednak niezależne? Auta i ich stan jest identyczny w każdym?
Niestety.. odkąd pojawiła się Pani Katarzyna a potem zaangażowano Panią Justynę praca w firmie Eden stała się mało atrakcyjna. Wszystko co co było fajnei sprawiało, że chciało się przychodzić do pracy a co najważniejsze angażować w rozwój firmy.., zostało zniszczone przez te dwie Panie. Teraz jest tylko wydawanie rozkazów, kontrola a raczej straszenie i narzucanie z dnia na dzień wytycznych nie licząc się z pracownikiem ani regulaminem pracy (o znajomosci prawa pracy nie wspominając)a chociażby czasem ustawowym przysługującym pracownikowi na zaznajomienie się i wprowadzanie nowych zmian. Wynagrodzenie w tej chwili również nie jest ani adekwatne do wykonywanej pracy ani atrakcyjne. Atmosfera... kiedyś była oki... "Za innych rządów :-) " a teraz? Niechęć jedna wielka i domysły co wymyślą nasze dwie gwiazdy co bedzie jutro :-) . Ciekawa jestem kiedy rozliczone zostaną osoby odpowiedzialne za działanie na szkodę firmy :-)
Wiecie, czy Eden Springs Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Tak udostępnia laptopa dzwoni się ze specjalnej sieciowej aplikacji chyba że jest się w dziale sprzedaży/kierownictwa/administracji to wtedy zwykle dostaje się telefon służbowy
Pracowałem w firmie Eden niecałe 2 miesiące. Po ok 1,5 miesiąca wysiadły mi plecy, bo rozwoziłem dziennie ok 3-4 t - większość dostaw w pojedynkę, tylko 1 tydzień jeździłem w załodze 2-osobowej. Pracodawca nie wypłacił mi części wynagrodzenia - mieli to zrobić to 25.10.23 jednak kasy dalej nie ma na koncie ( nie jestem jedyną osoba, która jest w takiej sytuacji). Oszczędzają na częściach do samochodu tj. łyse opony, cieknący olej z wału, cieknący płyn z chłodnicy - to tylko kilka przykładów. Niestety osoba zarządzająca nie ma siły przebicia, żeby to naprawić bo firma chcę oszczędzić... Wracając do niewypłaconego wynagrodzenia, sprawę zgłaszam do PIPU lub do sądu okręgowego, żeby wypłacili mi kasę z zaległymi odsetkami. Nie polecam najgorszemu wrogowi pracy w firmie EDEN. pzdr
Tragedia jeżeli chodzi o zarządzanie i narażanie kierowców na niebezpieczeństwo na drodze każdy bus wyjeżdża przeładowany o 1 tonę bardzo łatwo to policzyć i sprawdzić. Wystarczy przejrzeć papiery i zobaczymy jaki klient ile wody odbiera. Słyszałem że pismo zbiorowe ma wpłynąć do państwowej inspekcji pracy podpisane przez wielu pracownikom byłych i obecnych. Słyszałem też że w jakiś dzień ma stanąć na ku ujściu inspekcja transportu drogowego to się posypią mandaty jak zaczną ważyć te samochody, jestem ciekaw kto będzie wtedy odpowiedzialny kierowca czy pracodawca? Znając życie dostaną kierowcy piękne mandaty pod choinkę....
Chyba kierowcy tu tylko piszą... Kochani, szuka firma do Dąbrowy specjalistę ds. wsparcia klienta. Chcą dobrej dykcji, czyli to praca na słuchawce? Jakie zarobki?
Jaka najniższą krajowa? Najniższą to już w lutym była 3490, a na umowach równe 3k. To jest różnica... I to duża
Tak, piszą tu głównie kierowcy, dlatego że są fundamentem tej firmy, dosłownie fundamentem. Robią wyniki i bez nich firma nie zarabiałaby. No a niestety są tez u samego dołu drabinki więc dlatego dostają po (usunięte przez administratora) po to żeby inni spijali śmietankę. Dlaczego jest taka duża rotacja wśród kierowców? Bo przełożeni traktują ich jak nieludzi, jak trybiki w ich maszynce. Zapraszam planera, koordynatora i kierownika oddziału na trasę, pochodzą po piętrach to zrozumieją, że to coś innego niż wodzeniem palcem po mapie Google i dyktowanie temu dołóż, tamtemu ujmij. Nie polecam, ale nie odradzam, każdy wie na co się pisze.
To czekajcie tak dla doprecyzowania ile teraz jest na tej umowie? wszyscy maja już aneksy podpisane lub cokolwiek? nowe osoby dostają identyczne zasady? Jaka przy tym jest bieżąca rotacja?
Zawsze niezmiennie, czyli od ilu lat to liczysz? Dodatkowo w takim razie te premie interesują. Jakie mogą być ich średnie wysokości? I to one wzrastają z roku na rok? Jeśli tak to o ile?
Tylko jak to może działać jeśli minimalna ma nieco wyższa wartość? Chyba, że wy tu o netto piszecie? Co do tych premii to nie wiem jak z ich wzrostem, o który Pani wyżej pytała ale jak je ogólnie wyrobić? Jakieś porady macie?
Firma nie patrzy na pracownika i jego zaangażowanie w budowanie pozytywnej relacji z klientami i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Liczy się tylko sprzedaż i ślepe wykonywanie rozkazów bez żadnego przemyślenia czy sugestii dostawcy o optymalizację trasy. Osoby w biurze bez kompetencji przerzucają się odpowiedzialnością zwalając winę na planing za własną nieudolność. Pan Przemysław.G i pani Ewa G nie mają pojęcia o pracy i swoje błędy przypisują kierowcą. Zarządzanie kart na niskim poziomie a morale pracowników są tragiczne. Pracownicy doświadczeni są zwalniani a na ich miejsce przychodzą świeżaki prosto z ulicy. Wszystkie większe firmy rezygnują z dostaw bo woda jest bardzo droga i przeciętna. Słyszałem że Orlen i Baltic hub rezygnują z dostaw ciekawe dlaczego. Ogólnie nikomu nie polecam chyba że chcecie być traktowani jak numerek w tabelce
Oddział Kraków totalna tragedia. Pani El. bez kompetencji brak swojego zdania nie stoi za pracownikami wykonuje bezmyślnie polecenia przesłane z warszawy liczą się dla niej tylko tabelki wyniki i oczywiście sanit. Reauting jest tak zrobiony że jest duża róznica pomiedzy trasami chodzi o ilość wody "sprzedawanej" przez kierowcó róznica 600-800zł na wypłacie miedzy trasami a Pani El odpowiada że trzeba robic sanit to zarobisz. nie jesteś wstanie przez 8 godz pracy dostarczyć wody do 45 klientów i jeszcze zrobić 5 sanit... Nowy pracownik przyjęty do pracy po znajomościach nie jezdzi na wiecej niż 2-5 kl bo sie uczy a po dwóch miesiącach pracy idzie w sezonie na urlop gdzie stary pracownik nie dostaje w sezonie urlopu bo musi rypać bo go nie ma kto zastąpić. NIE POLECAM szkoda zdrowia naprawdę. Mnie do dnia dzisiejszego boja plecy jak pomyśle o tych butelkach. A i jeszcze dodam odnośnie floty samochodowej auta stare zniszczone ledwo co przechodzą przegląd. Dramat
Drogi Kolego, nikt Cię nie trzyma, skoro jest Ci tak źle. Ale zapewne tego nie zrobisz, bo masz chętkę na premię sezonową, wiec pozostaje Ci tylko wylewać żale anonimowo na gowork, jak jest źle i fatalnie. Praca nie jest usłana różami, ale przyjmując się wiedziałeś, że nie będziesz leżał w samochodzie.
Też jeździłem (w Szczecinie) i jak sobie przypomnę to mnie skręca ;D Latanie po piętrach z 20kg butlami, parkowanie na zakazach, magazyn i flota też nie za ciekawe. Wisienką na torcie są ZCH Police. Harówka za nieadekwatne pieniądze - tak w skrócie. Tylko ludzie ok. Tak jak ktoś napisał - warto pościemniać przez trzy miesiące a potem wiadomo.
Firma pomimo potwierdzenia daty dostawy nie dotrzymuje terminu i samowolnie go zmienia Chyba ma za dużo odbiorców i mniejszych lekceważy
Bo ma za mało pracowników,zaczął się sezon urlopowy a chętnych do pracy brak. Ale niech się pani nie dziwi,płaci pani pewnie ponad 30zł za butle a dostawca ma z tego 55groszy.Brutto. I jeszcze musi to pani wnieść na 3 piętro. Także to nie dostawca potwierdził termin dostawy,tylko zapewne infolinia,która ma pojęcie o tej pracy takie jak o inflacji na Wyspach Wielkanocnych.
Do Bbbn Szanowny Panie problemy firmy mnie nie interesują .Z mojego punktu widzenia jestem zainteresowana tylko jakością obsługi i jakością towaru
No to aby pani rozjaśnić co nieco,napisałem jak to wygląda w tej firmie. Wiadomo,człowiek płaci (i to niemało) to wymaga. Ale w edenie najważniejsze są tabelki,nie człowiek.Korpo jak każde
Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Doradca Klienta w Eden Springs Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem przedsiębiorstwa? Na co powinny zwrócić uwagę osoby, które rozważają złożenie swojej aplikacji?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eden Springs Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Eden Springs Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eden Springs Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 80, z czego 0 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eden Springs Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Eden Springs Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.