Opinie o Fiserv Polska S.A.
(usunięte przez administratora)
Uprzejmie informujemy, że Fiserv rozlicza się z podwykonawcą terminowo, bez żadnych opóźnień (przez kilku lat współpracy żadna faktura nie została rozliczona z opóźnieniem). Nie mamy niestety wpływu na terminowe rozliczenia pomiędzy podwykonawcą a jego pracownikami. W najbliższym czasie, we współpracy z podwykonawcą, wdrożymy mechanizmy monitorujące terminy rozliczeń z pracownikami. Pozdrawiamy, Fiserv Polska.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Fiserv Polska S.A.?
Dzien dobry! Potwierdzam, po trzymiesięcznym okresie próbnym :-) Zapraszam! Izabela Babarowska Zespół HR
Jak dużo osób pracuje w Fiserv Polska S.A.?
Czy FISERV Polska SA może wysyłać faktury za obsługę terminali jako załącznik do maila, np. razem z rozliczeniem? Jak o to poprosić?
Firma jak wiele innych, odkąd jest częścią korporacji wszystkie decyzje idą z góry. Lokalnie nie ma możliwości nic załatwić - ale takie uroki pracy w korpo, albo akceptujesz i się podporządkujesz, albo będziesz narzekać. Moim zdaniem słaby przepływ informacji pomiędzy zespołami. Są rzeczy na plus, czyli przykładowo pensja na czas, są tez rzeczy na minus, czyli przykładowo awans wewnątrz firmy w zasadzie nie możliwy. Ani nie polecam, ani nie odradzam, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, pod warunkiem pójścia na kompromis w niektórych kwestiach.
jako klient potwierdzam, ze firma to (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) na infolinii, jak sie uda dodzwonic, wprowadzaja w błąd. mysle ze jak tak traktują klinetow, to pracownicy tez nie mają kolorowo
Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds. Obsługi Klienta?
...Zostałem wrobiony w terminal płatniczy. Chcę go oddać . Telefon do First Data nieczynny. Wszystkie negatywne wpisy są słuszne.Wysyłam terminal na adres tej firmy w Warszawie na własny koszt!!!!! Z terminalu nie korzystałem. Sądziłem, że po roku ktoś go odbierze w taki sam sposób jak został przysłany!!!. Kontakt z firmą First Data jest niemożliwy przez internet i telefonicznie też. Nr umowy 92648470.
Firma tragedia , potrafią tylko wyłudzać pieniądze. Zanim możesz sprawdzić czy wszystko się zgadza na terminalu to najpierw musisz podpisać umowę , a potem możesz dzwonić i nic nie wskórasz bo podpisałeś umowę , i mimo że nie kożystasz z ich usług to za nic musisz płacic przez wiele lat. NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY. nastawioną na sprzedaż ale po podpisaniu umowy traktują klienta jak zło konieczne. Obsługa i serwis na najniższym poziomie z jakim mogłem się spotkać.Mam nadzieje opisać to do telewizji i że wezmą się za nich .
Skandaliczne podejście do klienta. Opiekuni handlowi wprowadzają klientów w błąd narażając ich na dodatkowe koszty.
Szanowny Panie w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji, zapraszamy serdecznie do bezpośredniego kontaktu z naszym Centrum obsługi klienta pod numerem telefonu Tel. (22) 515 30 05 lub adresem e-mail: polcard@polcard.pl. Pozdrawiamy, Zespół First Data Polska S.A.
Po raz ostatni zawarłem i rozwiązałem z nimi umowę. Niekompetencja, wysokie prowizje, naciąganie klienta, terminal w kiepskim stanie, zgłoszenia do działu technicznego bez odzewu. Proszę przenigdy nie korzystać z tej pseudo firmy. Mam nadzieję, ze znikną z mapy firm bo to co proponują było aktualne 20 lat temu. Umowy należy oglądać po 10 razy bo zawsze coś przemycą. Generalnie są zdecydowanie lepsze firmy na rynku, ta już do utylizacji.
Szanowny Panie @Andrzej w celu wyjaśnienia opisanej kwestii, zapraszamy serdecznie do bezpośredniego kontaktu z naszym Centrum obsługi klienta pod numerem telefonu Tel. (22) 515 30 05 lub adresem e-mail: polcard@polcard.pl. Pozdrawiamy, Zespół First Data Polska S.A.
Firma która wystawia faktury po telefonicznej informacyjnej rozmowie , wyłudzacze.
Szanowny Panie, w celu wyjaśnienie kwestii wystawionej faktury, o której Pan wspomina powyżej, zapraszamy serdecznie do bezpośredniego kontaktu z naszym Centrum obsługi klienta pod numerem telefonu Tel. (22) 515 30 05 lub adresem e-mail: polcard@polcard.pl. Pozdrawiamy, Zespół First Data Polska S.A.
Czy zmieniło się coś od momentu przejęcia przez Fiserv ? Obejrzałem w Internecie 20 minutowy film Pana Łapińskiego z PeP nagrany dla szkoły dla menedżerów chcących osiągać sukcesy. Łapiński opowiada ogólnie jak przebiegała restrukturyzacja od 2016 r. głównie zrozumiałem, że pompowali pieniądze z funduszu i poprzez przejęcia kolejno Kolporter, PayUp, Billbird. Mówi, że nie robili outsourcingu usług tylko budowali własne działy np. telesprzedaży i obsługi ze względu na chęć utrzymania wysokiej jakości tych usług, potem ,ze dużo integracji itp. Padają cyfry mówiące, że za miesiąc kwiecień jest 4 tys. nowych terminali, to tyle, ile zainstalowano za cały 2016 r. co ma obrazować skalę sukcesu. Jak jest w First Data po przejęciu, czy jest restrukturyzacja i nowa strategia sprzedaży ?
I teraz teraz to wszystko trzeba spłacić, więc nowy właściciel zacznie szukać oszczędności;)
Dwa tygodnie czekam na kontakt z nowym opiekunem (jakiś Ukrainiec)
Ja czekam po dziś dzień na kontakt z opiekunem (rok czasu) proszę o kontakt ze mną ponieważ jest więcej oso. (usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, Dziękujemy za wszystkie uwagi. Przypominamy, że jesteśmy firmą otwartą na opinie i rozmowy z pracownikami i współpracownikami oraz klientami, ale pod warunkiem, że są to opinie merytoryczne, poparte faktami, dzięki którym możemy się zmieniać i wyciągać wnioski. Zapraszamy również serdecznie do bezpośredniego kontaktu z naszym Centrum obsługi klienta pod numerem telefonu Tel. (22) 515 30 05 lub adresem e-mail: polcard@polcard.pl Pozdrawiamy, Zespół First Data Polska S.A.
Na stronie First Data Polska nie widzę żadnych ofert pracy. Czy można się spodziewać jakichś rekrutacji na Warszawę? Polecacie to miejsce? Wszelkie opinie mile widziane.
Ja też nadal nie widzę na ich stronach żadnych ofert pracy, a ani na stronach z ogłoszeniami. Widocznie znajomości :)
Najlepszy rok w firmie, firma ciągle karci pracowników za słabe wyniki, pomimo zrobienia i przekroczenia targetów. Wieczne oszczędności, oszczędzanie na pracownikach i szkoleniach, ze strony kierowniczej tylko mobbing, prześladowanie i fałszywość. Czekam na piesków FDP czyszczących opinię, może miniemy się na setce w przyszłym tygodniu.
Dziwi mnie bardzo ta opinia współpracowałam 4 lata z Polcardem i ich handlowcami i nigdy nie słyszałam żeby ktokolwiek z nich narzekał na złą pensję, wręcz odwrotnie. Nie zauważyłam też żeby kiedykolwiek ta firma na czymkolwiek oszczędzała? W jakim sensie masz na myśli oszczędna? Karci za złe wyniki w jaki sposób? Każdy szef musi dbać o wyniki w zespole więc logiczne że zwraca uwagę na realizacje planu.
Czy pracuje tam jeszcze taki bardzo miły trener o odmiennej orientacji, partner szefa (przepraszam nie pamiętam nazwiska)?
Czy komuś także przydarzyła się, że po podpisaniu umowy (gdzie terminale miały być przez pierwszy rok użytkowania za zero) dostał po trzech miesiącach wiadomość o zadłużeniu, gdyż została wystawiona faktura na rok użytkowania?
Tak dokładnie. Po burzliwych korespondencjach postanowialam rozwiązać po roku umowę i nie mieć z tą firmą nic wspólnego. Po pół roku rozwiązania umowy znów mnie nękają fakturami za wymyślony papier np. A teraz każą płacić za niby nie rozwiązana umowę z American Express A wypełniła formalności dotyczące rozwiązania wg ich informacji z maila i kilka razy pytałam czy jest wszytko w porządku bo nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą która (usunięte przez administratora)
Firma FDP jest firmą nastawioną na sprzedaż ale po podpisaniu umowy traktują klienta jak zło konieczne. Obsługa i serwis na najniższym poziomie z jakim mogłem się spotkać.
Dziecko trzymam za ciebie kciuki. Rzuć to gdzie jesteś i idz z mężem on ma tyle ze możesz pachnieć
Poszukują do pracy w IT. Warto? Pytam obecnych pracowników :) dzięki z góry za szczere odpowiedzi
ludzie fajni ale po za firmą, każdy do 16 dba o swój tyłek. Potwierdzam że klienci czekają długo nawet na głupią zmianę konta (tylko poczta wchodzi w gre) gdzie u konkurencji robisz to samemu w "panelu admina". Ogólny bałagan wewnątrz. Pracownicy "wyrzucani" za mobbing czy inne sprawy wracają po l4 i mają się dobrze. Osobiście dodam ze akurat miałem przełożonego który nie miał nic wspólnego z opieką grupy bo był wcześniej samodzielnym pracownikiem i miał wszystkich gdzieś. W momencie gdy prosiłeś żeby cos załatwił w Twojej sprawie to wyglądał jakbym mu kamień na plecy włożył, nie wspominając o ściemnianiu/kłamaniu co do podwyżki(200zł), że czeka na info itd (przez rok)...ogólnie można rok, dwa lata zdobyć doświadczenie np jako handlowiec i uciekać dalej...
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fiserv Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Fiserv Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fiserv Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 2 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!