Opinie o Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak w Lublin

1.6/5
Na podstawie 21 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak w Lublin

Jakub Nowy wpis
Inne

Jakiś były pracownik pisał że szkoda zdrowia i skołatanych nerwów na pracę w tym miejscu. Coś więcej możecie napisać czym praca tu miałaby szkodzić? Bo zależy mi na zachowaniu zdrowia.

Kinga Nowy wpis
Inne

Od ponad roku jeżdżę na trasie Lublin/Garbów- Kielce. Jest to kilka przejazdów w miesiącu, wić możecie Państwo traktować moją opinię miarodajnie. Jednak jak każda opinia jest subiektywna. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmoscią ze strony któregoś z kierowców. Wręcz przeciwnie, dwa razy ten sam Pan wyszedł z inicjatywą pomocy. Czasem nawet chwilę pogadamy. Rezerwacja biletu telefonicznie lub przez stronę raczej bez problemów. Pani "w słuchawce" również przyjemna.

Pasażer 47 Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Zachciało mi się jechać najbliższym busem i okazał się to Express bus i mam za swoje. Jechałem 16.09.22 Bilet bardzo drogi, 300% ceny za pociąg za ten sam kurs - 27 zł gdzie PKP kosztuje 9 zł. Kierowca podczas wydawania bagażu pasażerom wysiadającym jeden przystanek przede moim docelowym wywrócił mi bagaż - bo jakim cudem był ów bagaż odwrócony o 180 stopni do góry dnem kiedy go wyjmowałem? Nie jechaliśmy po wybojach typu Off-road więc musiał on to zrobić, bo widziałem jak wydawał w/w pasażerom ich bagaże. Gburowaty, ale na to przymykam oko. Odradzam. Jeździjcie kochani dużymi busami albo pociągiem.

Pasażer 47 Nowy wpis
Inne

Wyjaśnię z uwagi na uprzejmość: Pierwsza rzecz: Za ten sam kurs którym podróżowałem tydzień wcześniej, z miejscowości X do Y, PKP żąda 9 zł gdzie Express bus 27 zł. Druga rzecz: Przymykam oko na gburowatość kierowcy, ale nie na fakt że wywrócił mi bagaż podczas wydawania wcześniejszym pasażerom ich bagażu. Mógł poprawić, albo chociaż przeprosić.

Samurl
Inne

Nie polecam nikomu . Zaczęło się od ustalonej godziny wyjazdy z Holandii , byłem informowany o wyjeździe o godzinie 14/15 kierowca dzwonił co jakiś czas że się spóźnia . Wyjechałem dopiero 19:50 masakra... W trakcie drogi kierowca robił do samego Berlina 10 postojów , chociaż nikt tego nie potrzebował i nikt nie wychodził z busa , przy granicy Niemiecko-Polskiej przesiadka do innego busa . Finalnie wracałem 22 godziny do domu , na dodatek musiałem się upomnieć że kierowca dojechał na zły adres . Jednym słowem porażka. Jeszcze raz nie polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
Karolina

Nie polecam przewoźnika, panowie kierowcy nieuprzejmi ale dzisiaj to już przesada, w trakcie 8godzinnej podróży z Wrocławia do Lublina gdy kierowca zauważył ze mam ze sobą jedzenie na wynos zakupione na postoju, zwrócił mi uwagę że mam tego nie jeść podczas jazdy bo od tego są postoje, a on musi później sprzątać cytuję: „zapierdolone siedzenia” z mojej wiedzy na temat regulaminu wynika że pasażer zobowiązany jest do utrzymania czystości w autobusie i przestrzegania przepisów porządkowych- zatem Panie Kierowco zamiast odbierac apetyt wyjdz że z tego zaścianka mamy XXI wiek i jeśli sam jesz jak prosie to nie licz taką miarą innych...

egon
@Karolina

bus to nie restauracja,a na końcowym przystanku po wyjściu wszystkich pasażerów to dopiero widać jaka trzoda jechała może i mamy XXI wiek ale widać kulturę klijętów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aa
Inne
@Karolina

Miał racje bo bus to nie bar

Niezadowolony klient
Inne

Miałam okazje podróżować na trasie Kraków-Lublin 15.08.2020 o godz. 9:05. W związku z pandemia koronawirusa firma powinnam zadbać o zapewnienie bezpieczeństwa pasażerów. Niestety nie ma zachowanej odległości 1,5m, nie ma wolnych miejsc, nikt nie ma maseczki, poza kartka „przypominamy o obowiązku zasłania ust i nosa w przestrzeni publicznej” nikt tego nie egzekwuje. Ciężko w tym momencie powiedzieć o jakimkolwiek komforcie podróży. Nie polecam

Aa
Inne
@Niezadowolony klient

Zawsze mozesz taxi jechac jak ci żle

Luk
Inne

Bus na dworcu we Wrocławiu nawet nie podjechał na stanowisko z którego miał odjeżdżać. Nie zabrał czekających pasażerów. Po natychmiastowym telefonie do firmy, pasażerowie zostali totalnie olani i pozostawieni sami sobie. Bardzo nierzetelna firma. Omijać szerokim łukiem.

rrrrrr
Były pracownik

Piszę merytoryczną opinię o wyżej wymienionej firmie. Jako były pracownik nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka zarówno jako ewentualni pasażerowie jak i chcący tam pracować. Szkoda waszego zdrowia i skołatanych nerwów.

Ryszard
Inne

@Ktoś Takie uwagi lepiej kierować do firmy a nie na forum pracownicze

Ktoś
Inne

Ciągle spózniony po 30 min... W krakowie powienien byc kurs o 20.30.A o tej godzinie jest w Slomnikach..... Paranoja ! Jak kierowca sie nie zna na zegarku to zmieńcie godziny podrozy.....

Xx
Inne

Odradzam. Najlepiej unikać takiego przewoźnika. Kierowca spóźniony 4h!!!!

Tomek
Inne

Akurat to forum nie jest właściwym miejscem na uwagi klientów. Nawet jeśli są słuszne to dlaczego akurat tu się znalazły, konkurencja?

Niezadowolony klient

Jestem rozczarowany poziomem usług w tej firmie. Mocno odradzam korzystanie z usług tej firmy.

Niezadowolony klient

W trakcie podróży kierowca wpuścił widocznie pijanego pasażera, który usiadł obok mnie, a przez ciasne fotele często przyciskał mnie do ściany, a to skutkowało drastycznym spadkiem komfortu podróży.

Beata

Nie polecam. Czekałam na lotnisku 2 godz nie przyjechali pomimo, że bilety były opłacone. Nie można się z nimi skontaktować, ponieważ nikt nie odbiera telefonu. Zero odzewu na e-mail, zostałam w nocy na lotnisku z dzieckiem. Dla mnie ta firma to zwykli (usunięte przez administratora)

Kimczu

Serdecznie odradzam korzystania z usług tej firmy. 2 stopnie na zewnątrz i czekanie godzinę bez żadnych informacji. Kierowca ani słowa. W dodatku sam robi miny jakby był poszkodowany. Nawet zwykłego wyjaśnienia albo przepraszam. Nie pierwszy raz to się zdarza. Korki prace drogowe inne bzdety nie powinny opóźnić aż tak i tak często. Ostatni raz skorzystaliśmy z tego przewoźnika i bardzo odradzamy podróżowania z nimi. Jeszcze jakby wyróżniali się lepszą ceną a tu cena jak za pociąg jak nie wyższa. Nie polecam.

wiwien
Inne

Idealnie nie będzie w żadnej firmie ale w sumie to jest spoko, polecam!!

anonim

Moc discorda jest (usunięte przez administratora) mocna !!!

Yxzyzacdj
 Pytanie

Nadal nikt nie poleca?

Awanger
@Yxzyzacdj

Polecam w 90%

Bernard

Czekałem ostatnio na busa - miał jechać z Kielc do Krakowa o godz 16 w piątek. Czekałem blisko godzinę, później już nie miałem na co czekać, bo i tak nie zdążyłbym załatwić sprawy w Krakowie. Oczywiście zero jakiejkolwiek informacji. Nie wiem czy bus przyjechał po godzinie, dwóch, czy w ogóle przyjechał. Kiedy wysłałem maila z reklamacją - oczywiście nie czują się winni - duży ruch, opady deszczu, roboty drogowe i tym podobne brednie. Jednym słowem - wszyscy winni , tylko nie firma. Kasy, rzecz jasna, nie zwrócą, nie zdobyli się nawet na zwykłe "przepraszam". Konkludując - firma nierzetelna, niepunktualna i nieuczciwa, gorąco i szczerze odradzam korzystania z ich usług.

Zostaw merytoryczną opinię o Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak?

    Zobacz opinie na temat firmy Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Expressbus s.c. Leszek Wójtowicz Eliza Wójtowicz-Pawlak
  • Miernicza 38
    20-805 Lublin
  • NIP: 7122873253 REGON: 432715718
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii