Proces HR dno. Dla ludzi o silnych nerwach. Jednego dnia odpadasz następnego jesteś objawieniem a kwadrans przed spotkaniem przepraszają za pomyłkę i dziękują za zajęty czas. Jak w rynku jest podobnie to nic dziwnego że rynek nie wie nawet czy hoval piszę się przez H czy Ch.
Od ręki na froncie potrzebują :-D Dziękuję w imieniu pracowników, za wybranie naszych produktów Panie Błazeju.
Sporo osób w firmie z wieloletnim stażem, wynagrodzenie na adekwatnym do sprzedaży poziomie. Komentarze negatywne pisane przez osoby, które sobie nie poradziły a na koniec czuja urażone ego.
Poruszyłem kwestie zarobków, bo ktoś podnosił tutaj głos w tej sprawie.... Co do samej pracy, atmosfera między ludźmi jest świetna, a to bardzooo ważne! Cieszy też to, że przełożeni doceniają pracę i używają zapomnianego przez wiele osób słowa DZIĘKUJĘ. Jeżeli chodzi o rozwój, to Główna siedziba organizuje przynajmniej jedno szkolenie techniczne w miesiącu, każdy pracownik może w nim uczestniczyć. Poprzedni szef lubił sobie trochę podkoloryzować i pomówić za plecami, ale ten etap jest już dawnoooo za nami.
A dlaczego zaraz nie maja ex-pracownicy prawa do oceny? To raczej podstawowe prawo obywatela w kraju demokratycznym!
Bo jak napisałem - zarobki to prywatna sprawa każdego.
O! Pan Dyrektor? ;) No fakt, że jest ,,pracownikiem,,. Love. Smakoszka.
Ego to część osobowości, która decyduje o naszym realnym działaniu Drogi Panie. Odpowiada za poczucie własnego ja. EGO nie można urazić - można urazić człowieka. Podając takie przykłady widać, jak ma Pan mało empatii i jak przedmiotowo ludzi traktujesz. (albo Pani) :-D
Z ostatnich komentarzy wnioskuję, że co chwilę ktoś z rekrutacji już wychodzi urażony. Bezrobocie w Polsce jest nikłe, za chwilę Ukraińców zaczniecie zatrudniać, bo Polaków chętnych nie będzie. Na pewno nie tych z doświadczeniem zawodowym i z poczuciem wartości. Ludzi trzeba SZANOWAĆ i potem utrzymać w pracy. Świat się zmienił - ciekawe czy Zarząd to zauważyl?
Firma Hoval, to porządna firma i jeszcze lepsze kotły. Wystarczy kupić ultragas! Przez 25 lat mialem kocioł Schafera, najlepszy wówczas. Tak trafiłem na Hovala - poprzez serwis... Hovala oceniam wyżej po 3 latach, zaledwie! Moja wymagająca i qiecznie zmarznięta żona, wreszcie nie narzeka na wodę ciepłą i ogrzewanie. Placimy po wymianie kitlowni ok 50% mniej. Partnerów Hoval także wybiera solidnych. Zapłacicie nie za iluzję, ale za jakość premium. Klient.
Są...są... Raczej szukać wiele nie potrzeba - Google. A jeśli ktoś się nie reklamuje, to jego sprawa. Obecnie już trzech członków mojej rodziny, poza mną kupiło Hovale tego roku. Korzystam od 25 lat z jednego serwisu i można go szybko odnaleźć. Zresztą do przeglądu raz na rok, bez awarii to po co rozbudowane sieci serwisowe? Zawsze można kupić ,,popularna markę" markową i dzwonić, błagać jak moja kuzynka - i co chwila inny przyjeżdżał. :) Dla mnie ważny święty spokój i niskie rachunki. Każdy będzie miał co zechce, zgodnie z przekonaniem i w końcu mamy demokrację, prawda?
Oprócz tych błędów z rekrutacją ,co do pracy co ocenianie na plus? Coś się raczej musi znaleźć, temat podwyżek nie jest wam obcy, zdarzają się? U mnie przez 3 lata żadnej podwyżki nie widziałem.
No ok towary pierwsza klasa z tego co piszecie. A praca mam nadzieję że nie gorzej? Dobra stawka teraz na wagę złota.
Firma Hoval, to porządna firma i jeszcze lepsze kotły. Wystarczy kupić ultragas! Przez 25 lat mialem kocioł Schafera, najlepszy wówczas. Tak trafiłem na Hovala - poprzez serwis... Hovala oceniam wyżej po 3 latach, zaledwie! Moja wymagająca i qiecznie zmarznięta żona, wreszcie nie narzeka na wodę ciepłą i ogrzewanie. Placimy po wymianie kitlowni ok 50% mniej. Partnerów Hoval także wybiera solidnych. Zapłacicie nie za iluzję, ale za jakość premium. Klient.
Są...są... Raczej szukać wiele nie potrzeba - Google. A jeśli ktoś się nie reklamuje, to jego sprawa. Obecnie już trzech członków mojej rodziny, poza mną kupiło Hovale tego roku. Korzystam od 25 lat z jednego serwisu i można go szybko odnaleźć. Zresztą do przeglądu raz na rok, bez awarii to po co rozbudowane sieci serwisowe? Zawsze można kupić ,,popularna markę" markową i dzwonić, błagać jak moja kuzynka - i co chwila inny przyjeżdżał. :) Dla mnie ważny święty spokój i niskie rachunki. Każdy będzie miał co zechce, zgodnie z przekonaniem i w końcu mamy demokrację, prawda?
Haha! Dobre: markę markową marketową - MMM. To na pewno nie o Hovalu.
Jak szefostwo w Hoval Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Traktują nas najlepiej w regionie. Praca że trzeba pracować, ale nikt nie wkurza zbyt często pracowników, bo dyro jest daleko od biura. Brak dresscode, ciepło w (usunięte przez administratora) dobre auta, firma normalna, nawet jak na ten kraj. Atmosfera cicha, każdy wściubia nos we własne zadania. Można liczyć często na ekipę.
No to spoko robisz swoje i masz płacone. To wystarczy żeby dostać spoko kasę? Mam tu na myśli jeszcze jakieś premie a nie tylko podstawa i narazie
Proces HR dno. Dla ludzi o silnych nerwach. Jednego dnia odpadasz następnego jesteś objawieniem a kwadrans przed spotkaniem przepraszają za pomyłkę i dziękują za zajęty czas. Jak w rynku jest podobnie to nic dziwnego że rynek nie wie nawet czy hoval piszę się przez H czy Ch.
Od ręki na froncie potrzebują :-D Dziękuję w imieniu pracowników, za wybranie naszych produktów Panie Błazeju.
Sporo osób w firmie z wieloletnim stażem, wynagrodzenie na adekwatnym do sprzedaży poziomie. Komentarze negatywne pisane przez osoby, które sobie nie poradziły a na koniec czuja urażone ego.
Poruszyłem kwestie zarobków, bo ktoś podnosił tutaj głos w tej sprawie.... Co do samej pracy, atmosfera między ludźmi jest świetna, a to bardzooo ważne! Cieszy też to, że przełożeni doceniają pracę i używają zapomnianego przez wiele osób słowa DZIĘKUJĘ. Jeżeli chodzi o rozwój, to Główna siedziba organizuje przynajmniej jedno szkolenie techniczne w miesiącu, każdy pracownik może w nim uczestniczyć. Poprzedni szef lubił sobie trochę podkoloryzować i pomówić za plecami, ale ten etap jest już dawnoooo za nami.
A dlaczego zaraz nie maja ex-pracownicy prawa do oceny? To raczej podstawowe prawo obywatela w kraju demokratycznym!
Bo jak napisałem - zarobki to prywatna sprawa każdego.
O! Pan Dyrektor? ;) No fakt, że jest ,,pracownikiem,,. Love. Smakoszka.
Ego to część osobowości, która decyduje o naszym realnym działaniu Drogi Panie. Odpowiada za poczucie własnego ja. EGO nie można urazić - można urazić człowieka. Podając takie przykłady widać, jak ma Pan mało empatii i jak przedmiotowo ludzi traktujesz. (albo Pani) :-D
Z ostatnich komentarzy wnioskuję, że co chwilę ktoś z rekrutacji już wychodzi urażony. Bezrobocie w Polsce jest nikłe, za chwilę Ukraińców zaczniecie zatrudniać, bo Polaków chętnych nie będzie. Na pewno nie tych z doświadczeniem zawodowym i z poczuciem wartości. Ludzi trzeba SZANOWAĆ i potem utrzymać w pracy. Świat się zmienił - ciekawe czy Zarząd to zauważyl?
Hoval to dobry pracodawca , rzetelny również dla swoich pracowników. Jeżeli realizujesz cele dostajesz premie i są to dobre pieniądze. Całościowo wychodzi to powyżej średniej na rynku na podobnych stanowiskach. Trudno jest awansować bo to mała firma w Polsce. Zadania są podzielone. Może jak kiedyś się rozrośnie będzie możliwość awansów , teraz jest to niemożliwe. Pracownik jest szanowany, szef spokojny i wymagający. To nie jest praca dla ludzi , którzy liczą , że jakoś to będzie. W Hovalu trzeba pracować , pracować dużo, odpowiedzialnie , z własną inicjatywą. Projekty są ciekawe, produkty bardzo dobre więc z czasem przychodzi duża satysfakcja z tego co się robi. Klienci , którzy kupią raz Hovala zazwyczaj wracają i są zadowoleni z obsługi i jakości produktów. Hoval to jednak firma nie dla każdego, gdyż wymaga szczególnych umiejętności oraz cech charakteru. Tu trzeba samodzielnie myśleć, podejmować decyzje, być wytrwałym, konsekwentnym, sumiennym, pracowitym. Inaczej się nie da rady. Ostatnio firma się zmienia i pracownik dostaje odpowiednie szkolenia wiele pomocy w sprzedaży. Podsumowując: Trudno się sprzedaje drogie produkty nawet jeżeli są najlepsze na rynku bo rynek instalacyjny jest zdominowany przez bylejakowatość. Pracując dla Hovala musisz się z tym liczyć, że będzie trudniej niż w innych firmach. Jeżeli Ci się to uda zapłacą Ci godnie. Dużo się nauczysz i rozwiniesz zawodowo. To bardzo dobry pracodawca.
Czy firma Hoval Sp. z o.o. oddzwania po zakończonej rekrutacji nawet w razie negatywnej odpowiedzi?
Pracuje się spokojnie, atmosfera luźna, cisza w biurze (openspace). Brak dresscode. Ludzie życzliwi i stała ekipa, wielu maa długoletni staż, a uposażenie jest na czas. Dyro to kulturalny facet, aczkolwiek kolorysta i się nie czepia (usunięte przez administratora), ale mają być wyniki. Jak w każdej pracy - za coś się bierze kasę. Ludzie zawsze "na coś narzekają".
Dostaniesz premię, gdy firma zrobi obroty. Jeśli nie, to nie dostaniesz w najlepszym - wylecisz w najgorszym razie.
Firma chwali się w internecie, że 39 proc. pracowników to kobiety, stanowią one 22 proc. kadry kierowniczej. Rozumiem, że dotyczy to sumy wszystkich krajów, nie samej Polski. Jak się patrzy na inżynierki? Płace bez różnicy w stosunku do inżynierów? Pytam, bo trochę już przeszłam w poprzednich pracach, wolę zapytać niż znów słuchać heheszki.
Poza tym czytała Pani opinie? Częsta rotacja, wewnętrzna walka, zjedz ciasteczko, nie ma już choleryków, wielu pracowników o długoletnim stażu, peany pt. Pracujmy wydajniej, bo mamy dobrego pracodawcę to nam zapłacą ???? Logika! Inżynierka z nią nie ma na pewno problemu.
Niezłe zamieszanie sie tu zrobiło. Klientom i pracownikom, życzymy Szczęśliwego Swędzenia w Kroku!
W tej firmie-obecnie pracuje się dobrze, za dobre wynagrodzenie. Można awansować, jak jest się pilnym.
Wypowiedź sugerująca, że zwiększa się zatrudnienie, a to nieprawda. Awansuje się jak ktoś na emę pójdzie, odejdzie z własnej lub nie, woli.
Praca na dobrych warunkach finansowych. Duży nacisk na wyniki Nie dla leniwych i tych co myślą jakoś to będzie Duża rotacja handlowców z powodu słabych wyników
Wynikinslabe, bo firma mało znana. Oczekują za 4 handlowców i garstka firm instalacyjnych rozpropaguje Hovala w Polsce. Smiech konia z krótkowzroczności zarządu.
Rotacja spowodowana głównie ze względu na małe zarobki w tej firmie...zarobki nieadekwatne do wykonywania obowiązków, nadgodzin.
Albo z powodów płacowych. ???? Stanowi raczej motywację, proste i jasne zasady, nie?
@Bogdan to ile tych rozmów w sumie jest ?
Poszukaj na OLX... Dyro nie szuka poprzez firmy headhunterskie, tylko daje anons w apce.
Czy pracodawca Hoval Polska motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Szkoda, że portalu nie było ok. 2007 roku, gdy rządził poprzedni dyrektor. Ten potrafił...motywować!
Zarządzał załogą na zasadzie donosicielstwa i ,,noga-dupa-brama,, poczym 2007 wylał go Zarząd w Liechtensteinie, a na bezrobociu jest do dzisiaj. W tym czasie dwukrotnie go wylano z innych firm, z tego samego powodu.
A może trzeba przemyśleć co z wydajnością w pracy? Mamy dobrego pracodawce ale wysokość zarobków również od nas zależy.
Pracowałem w Hovalu wiec mogę coś na temat pracy w tej firmie napisać. Zacznę od jakości produktów – BOMBA! Trwałe, solidne, oszczędne, pomysłowe, niezwykłe i mocne. Oceniam jako najlepsze na rynku – w ogóle. Lepszych nie ma. Sam widziałem taki co mają 20 lat ponad i nikt ani myśli je wymieniać. Nie ma ściemy, nic nie produkują w Azji nawet śrubki! Stal od Kruppa-Thyssena, technologia dopracowana i udoskonalana. Sprzęt się długo potrafi nie popsuć, nawet jak trafi na niekompetentny serwis. I tu pierwszy zonk - i załamka. Promuje się sprzedawców, a nie zdolnych. No cóż, ręka rękę myje… To co tygrysy lubią najbardziej: płaca. Jak się ma wyniki sprzedaży, to się dostaje premię. Postawa taka sobie, ale za to wolna ręka w terenie- pracujesz masz, nie pracujesz to wylatujesz. Ale czy gdzieś obsypują w tym kraju złotem? Załoga: zacznę topowo, według starszeństwa: Pan Prokurent-Serwisant to konkreciarz i oldskulowiec. Po studiach w Związku Sowieckim. Zdolny inżynier z dużą wiedzą, znający ruski i niemiecki. Można się od niego dużo nauczyć, chyba że łazi się do niego z bzdetami. Inteligentny i mądry życiowo – lekko na uboczu. Nie znosi kłamczuchów i głupców – co daje wiele plusów. Zazwyczaj wszystko wie i reaguje prawidłowo, pomoże. Jak odejdzie na emeryturę – reszta zginie! Chłopaki od serwisu są na przyzwoitym poziomie. Mili i uczynni. Nie są praktykami więc firmy prowadzące serwis Hovala mogą mieć kłopoty – zazwyczaj zostawali sami (i muszą się uczyć) bo porady są zdalne, jak wysłanie schematu, czy jakaś podstawowa podpowiedź i często znana - opinie z terenu. Nie polecam obecnego Dyrektora Sprzedaży – z aurą miłego, życzliwego i prawdomównego przyjaciela. Jak chcesz zostać handlowcem – poszukaj sobie innej firmy. Bo…? Bo nikt od wieków nie reklamuje produktów i opiera się na 4 pracownikach w Polsce (jak ktoś zauważył przede mną). Firmy prywatne mają od wieków nawiązaną współpracę z innymi producentami, nie znają produktów, nie chcą ryzykować jak im pójdzie a rynek jest trudny w Polsce i nastawiony na „Tandeta z Marketa i Interneta”. Pewnie było tak od początku, jak słyszałem tu i ówdzie. Hoval nie robi np. zjazdów integracyjnych, mało zachęcających ulotek, gadżetów itp. Kalendarze i wino na Nowy Rok są dla Wybrańców Bogów. Tylko ściubi się kasę i żąda cudów jak od absolwentów Uniwersytetu Magicznego w Hogwarcie. Brak odgórnych planów rozwoju w naszym kraju, rozmachu, perspektywy, nie ma nawet szkoleń od wielu lat – ci co poznali Hovala trwają, a nowych firm instalacyjnych, mających kontakty bezpośrednio z klientami się nie zdobywa. Stagnacja. Atmosfera w pracy? Jak się zajmują pracą, a nie głupotami to ujdzie w tłumie. Bardzo miłe są dziewczyny i chłopaki z serwisu. Czasem ktoś donosi gdzie trzeba, więc rób swoje, ugryź ciasteczko, nie będziesz musiał się ugryźć w język. Bierz pieniądze, chwal jednego Boga, bo to tylko POLSKA FIRMA. Na wielką karierę nie liczcie – może wskoczycie oczko wyżej, jak ktoś zmieni szalupę albo pójdzie na emeryturę. Ocena końcowa? Małe biuro i garstka osób, świadczy o marginalizacji filii w Polsce, zapewne kiepsko zarządzanej odgórnie z polityką chorągiewki. A szkoda – bo załoga jest kompetentna, bo to topowa Lichtenstein’ska światowa klasa, marka z prawie 80-letnią tradycją! Kilkanaście zakładów produkcyjnych w Europie Zachodniej, z niezniszczalnymi urządzeniami. Jak na taką markę - słabo! Rozmawiałem ostatnio z jednym z moich był klientów – Hoval nielojalnie zaczął traktować firmy instalacyjne, które z nim współpracują. Zdarza się, że kupiony pokątnie „tańszy kocioł” jest bez żadnej gwarancji w pakiecie z zasobnikiem konkurencji! Mega słabe - jak smarowanie homara margaryną!!! Albo torebki Wittchen w Lidlu! Ale o tym może przy okazji…
Pamiętam Akcję Wittchen w Lidlu. Marka straciła całkowicie renomę. Dziękuję za opinie, zaaplikuję do innej firmy...
Ale trafione w punkt! Obecnie Pan Dyrektor szuka nowego przedstawiciela w Krakowie, możecie aplikować. Dwie oceny masz na nie - a siedem za. Widać komuś się prawda nie podoba jaką napisałeś. Też pracowałam i mnie zredukowali, biuro ciasne a Hoval widać że coraz cieniej przędzie. Może pora się pozbyć ściemniaczy i kombinatorów, którzy tym interesem kręcą.
Hoval nielojalnie zaczął traktować firmy instalacyjne, które z nim współpracują - zgadza się. Najpierw zdobyli stałych klientów, obecnie sobie zrażają ich do siebie i szukają nowych - polityka samobójcza, Panie z Hovala.
Też pracowałem ale dawno, wpadłem zobaczyć na portal jak sobie radzą po latach. Widzę w tym coś ze starych porządków w Twoim opisie, Lalo. Prawo do oceny lub krytyki ma każdy - to nie Rosja. Pytanie czy osoby z zarządu poddane krytyce, zrobią focha i się obrażą czy wyciągną jakieś wnioski. Bo jeśli obraza nastąpi - nie nadają sie na to stanowisko. Bo to także pewna różnica pomiędzy jednym a drugim: hejtem a krytyką. Bez zmian raczej sprowadza się do tego, że my tu sobie ponarzekamy, wyżalimy się pogadamy po próżnicy, zarząd się obrazi, a Firma się kręci dalej po staremu.
Mój Drogi. W 1982 roku poszedłem do pracy w państwowej firmie. Nie chciałem pracować w branży i w zakładzie ojca z wielu powodów - głównym był On (konflikt pokoleniowy). Ojciec produkował kotły i prowadził zakład instalacyjny c.o i wod-kan. Wiesz co mi wtedy powiedział? Podstawią ci pod pupę krzesło i powiedzą "usiądź sobie Krzysiu". Dodałem własną opinię, odnoszącą się do Twojej w osobnym poście
Cześć. Nie napisałeś, że w firmie handlowej z obsługą techniczną sprzedaży, brak i nigdy nie było (według mojej wiedzy oprócz pani J.P. której już nie ma) osoby po kieruku marketingowym, która miała jakiś wpływ własny poza decyzjami dyrekcji na tą gałaź, bo jej nawet nie ma. Chyba że zarząd uważa za marketing siebie i kilku podległych handlowców na cały kraj. Praktycznie marketing nie istnieje w firmie handlowej. Strona internetowa jest słaba. Wątła kopia tej z Vaduc. Stąd też min. marne wyniki w sprzedaży, co wpływa na obroty i wynagrodzenia. A praca? Uważam że ,,na chwilę,, póki nie znajdzie się po prostu - i lepszej z sensem i z przyszłością. Pisałeś o panu W.A.? :) Awansował? Zadzwoń do mnie to pogadamy. Fajna recenzja.
Nie polecam obecnego Dyrektora z aurą miłego, życzliwego i prawdomównego przyjaciela. ???? Z aurą. Haha, ale dobrze napisałeś! Miałam z nim rozmowę jakiś czas temu. Faktycznie, fajne wrażenie robi gościu, 32 lata i dyrektor. Broda go postarza... Nie wiem jaki jest naprawdę. Ale nikt się już do mnie z tej minifimy nie odezwał. Nieładnie to o niej świadczy że mieli w dłupie - z Brigdestone zadzwoniła asystentka i mimo że nie zstrudnili mnie, było to zwyczajnie MIŁE. A firma ogromna i znalazł się ktoś kto pomyślał że może warto szanować ludzi.
Jak aplikowałam w USA parę lat temu, przyszły pracodawca zapłacił nam za uczestnictwo w teście i rozmowie, pomimo że mnie nie zatrudnili. Przelali mi za mój czas 120 USD i miły email. ,,Polski standard,, potem widzisz jako pracownik. Mam inną pracę już i tu się ludzi szanuje. Ale co najmłodyszy szef ma o tym wiedzieć, skoro rodzice mu nie zdąrzyli wpoić zasad? Na szczęście rynek pracy się zmienił w tym kraju. Jeszcze kilka lat rządów PO i pracowalibyśmy za (usunięte przez administratora)
Realizowany przez firmę obrót rośnie, wynagrodzenia w końcu na dobrym poziomie, nie ma "choleryków". Wypłata zawsze na czas. Dla mnie pomimo drobnych minusów pracuje się jak najbardziej ok!
Drobne! Nie czytałaś? ;)
Jaki dress code obowiązuje w Hoval Sp. z o.o.?
Wór zgrzebny lub włosienica, miniówka i szpilki z garsonką. Muszka. Zadowolona?
Część druga opinii Zasada w Hovalu była taka, że każdy ma umieć zastąpić każdego. Tak też było: pchałem palety z kotłami, kserowałem, wypełniałem listę ISO, pisałem najczęściej oferty na kotły i wentylację, robiłem zakupy, jechałem na serwis, odbierałem telefony, wiele różnych zadań i słuchałem starszych, a przede wszystkim tych mądrzejszych od siebie. Po godzinach stała pusta sala szkoleniowa, więc dla serwisanta - hulaj dusza szwagra nie ma! Nie wiem ilu, gdzie i jakich klientów ma Hoval. Mnie wystarcza lokalny przedstawiciel. Jak coś wiem to zasłyszane przypadkiem. Kontakty z dyrektorem i ex-przedstawicielem Wojciechem jak i obecnie Jakubem były i są poprawne. Bywało że serwisant Darek dzwonił ok 23.ciej zaniepokojony i zdziwiony, że jakiś nowy kocioł nie funkcjonował (wyjaśniło się - zaciągał powietrze z instalacji). W każdej innej firmie, zagadnienie by zlekceważono. Porad jako takich nie potrzebowałem, czasem zdarzały się zagadki do rozgryzienia i uważałem że to ja naprawiam urządzenia Hoval, a nie Hoval naprawia je zdalnie za mnie. Trzeba kląć pod nosem ale sobie radzić. Zapewne stąd małe grono Hovalowców, myślenie nie jest ostatnio dominującą cechą społeczeństwa. W pracy trzeba myśleć, a nie mieć wielkich żądań wobec innych i wymieniać tylko częsci na nowsze. Czasem jak już pytam to o numer częsci (czujniki mi się mylą). Uwaga o pomocy technicznej LaloLux jest nietrafiona i poltkarska, a kalendarz i wino kupuję sobie sam. Nie uważam aby gadżety i pamiątki stanowiły wielką reklamę czy zachętę - reklamę to w mediach, albo w kręgu specjalistów promujących produkt najwyższej klasy, jak onegdaj: nie kupowało się w sklepie, ale u zaufanego / poleconego fachowca: sam sprzedał, sam zamontował, uruchomił i w jego i klienta interesie leżało aby wszystko funkcjonowało i nie musiał jezdzić na gwarancji lub poprawiać. Taki profil ma moja firma - nie sprzedaję i nie polecam byle czego. Dobry produkt sam się obroni. Produktu premium nie kupisz na każdym bazarku. To oczekiwania klienteli sprawiły, że rynek jest teraz pełen (usunięte przez administratora) i bubli - bo chcą mieć tanio i markowo No to mają i tanio i markowo. Na szczęscie coraz więcej ludzi szanuje swoje cieżko zarobione pieniądze... Na wielką karierę nie liczcie? Widziałem kulka awansów i kilka upadków, sam. Nie pytam czy ktoś awansował czy nie i czy miał - jestem klientem tylko i to nie są moje sprawy. Sam pracując na pensji zmieniałem pracę co 3 lata, więc nie jestem najlepszym przykładem wiernego do bólu pracownika, ale można się sporo nauczyć, a to naprawdę dużo. Jak pracujesz w firmie Bentley, nauczysz się wiecej jak w hinduskiej fabryce TATA. Prawda czy nie? Ale trzeba chcieć. Firma bardzo się zmieniła na przestrzeni 20 lat, odkąd sam skręcałem biurka jako magazynier i budowałem salę szkoleniową. Technicy mają profesjonalny sprzęt, jest samochód serwisowy, nowe auta, biuro nie jest tak skromnie wyposażone jak za moich czasów. a za oknem nie ma kawalkady TIR.ów jak na Bałtyckiej w Poznaniu. Są nowoczesne komputery, jest sieć, opieka informatyka, jest główna księgowa, jest pani od przypominania o zaległych płatnościach, jest pani od wszystkiego, jest serwis i doradztwo i to wszystko działa. Atmosfera także się polepszyła jak za czasów gdy tam pracowałem. Dawniej wszyscy na siebie warczeli, ale ryba psuje się od głowy, podobno. Może komuś pomoże moja opinia w wyborze pracodawcy. To tylko proboszczowie uważają na ślubach, że stanowi się odtąd jedno i zgodne ciało. Zawsze są dwie głowy, dwa ciała i różne pomysły, charaktery i światopoglądy. Ważne aby siebie rozmieć, rozmawiać i szanować, a w pracy jest podobnie. Po pracy zakończonej pracy, jak po rozwodzie powinno być tak samo, LaloLux. Chyba że się hołduje powiedzeniu, że za rozpad małżeństwa są winne zawsze dwie strony: żona i teściowa. Ciao!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Hoval Sp. z o.o. - Złotniki
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Hoval Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hoval Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hoval Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hoval Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Krzemowa 1
62-002 Złotniki - NIP: 7251732804 REGON: 472181711 KRS: 0000045975
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Pozostałe - sprzedaż hurtowa - Złotniki
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |