Na początku odrazu odradzam pracę na magazynie przy ul. Paptotnej 10, gdyż jest nie miła atmosfera w miejscu pracy, ludzie są dwu licowi, koordynatorzy nie zbyt ogarniają pracy , gdyż ciągle siedzą na komórkach na spedycji lub na komputerze na różnych portalach społecznościowych. Kierowniczka bardzo arogancka. Zarobki dość słabe, nsjnizsza krajowa plus mała premia, poprzez agencje pracy totalnie ucinają premię. Często robisz za dwóch lub trzech, oczywiście ludzie często bywają na L4. Tragedia tam jest. Omijajcie szerokim łukiem. Pozdrawiam ex worker
Zastanawia mnie, od czego są uzależnione premie? Firma oferuje coś jeszcze np. pakiet medyczny? Może jednak znajdą się jakieś plusy?
Nowy pracownik w firmie GLS na dziale Specjalista ds. Sprzedaży, może liczyć na pomoc od pozostałych pracowników?
Witam Przesyłka została dwa razy błędnie wysłana do innego kraju. Firma w żaden sposób nie poczuwa się do odpowiedzialności. Najgorsza firma transportowa z jaka miałem nieprzyjemność pracować!
Trzeba pamiętac, że klient który jest zadowolony z usługi to w większości nie wystawia pozytywnej oceny bo ma to w (usunięte przez administratora) , nie ma czasu . A klient niezadowolony bo kurier nie zrobił tak jak życzy sobie jaśnie pan bo myśli że jest jedyny zaraz smaruje negatywny komentarz i tak jest w każdej firmie kurierskiej . Ludzie jesteście w pracy to zamawiajcie paczki do pracy . Malo którzy kurierzy pracują do późnych godzin , same slabiaki co nie potrafią sobie poukładać trasy i pracy . Większość ogarniętych kurierów pracuje do 15-16 i do domu jak normalny człowiek , który też chodzi do pracy .
Po raz kolejny kurier nie przyjeżdża w godzinach, które firma podaje sama - to jedna opcja. Druga taka, że pomimo całodziennego dyżuru opis: "nie zastano odbiorcy". Stracony czas osoby, która została poproszona o "stanie na straży i wyczekiwanie". Nie wybieram świadomie sama tego dostawcy i nigdy nie wybiorę. Paczki za pośrednictwem GLS przychodzą do mnie (a raczej nie przychodzą) tylko gdy wysyłający narzuca taką opcję nie dając innego wyboru. Kończy się bieganiem po mieście, żeby odebrać przesyłkę. Równie dobrze można iść na pocztę za połowę niższą cenę. Nie polecam, wkurz kolejny raz.
Ale jaki to ma związek z opinią o pracy w firmie GLS? Od tego są reklamacje, żeby zgłaszać wszelkie problemy i niejasności. Większość opinii jakie tutaj się pojawiają dotyczą usług, a nie GLS jako pracodawcy. Moim zdaniem moderator nie powinien zamieszać wpisów odbiegających od tematu. Pozdrawiam
Godziny są wygenerowane przez system i nie mogą w 100% się zgadzać, chyba każdy o tym musi wiedzieć.Jak ktoś może sprawdzać paczkę przez 30 minut, to czas się wydłuża , A jak będzie takich kilka abp kilkanaście ? Zawsze można paczkę przekierować do pracy albo gdzieś do sąsiadów, unie robić problemów nikomu
Czy ty chłopie nie rozumiesz co czytasz? Przecież klient napisał, że czekał a oni nawet nie przyjechali pisząc idiotyzmy w stylu, że klienta nie było. Ja mam to samo. Zadzwoniłem do kuriera to nawet nie raczył odebrać. Pewnie nie chciało się przyjechać to wystawił głupią notkę.
Ciężko zadzwonić do kuriera?. Rano przychodzi wiadomość automatycznie. Kurier ustala godzinę doręczenia. System wysyła z automatu. Wszystko wina kuriera. Wystarczy trochę ruszyć mozgiem????
Kiedyś zostawiłem paczkę dla pani u sąsiada bo dzwoniłem dzwonkiem i nic . A pani awantura że mąż w domu cały dzień . Mówię że dzwoniłem dzwonkiem a ona że dzwonek nie działa . To czyja to wina ? Ludzie ogarnijcie się
Top 10 najgorszych prac we Wrocławiu. Nie polecam celów zarobkowych w magazynie na paprotnej 10. Plecy, stawy do wymiany po paru dniach. BHP to słowo nie znane w tym miejscu. Aż dziw że to funkcjonuje. To nie praca to wykańczalnia. Omijać szerokim łukiem !!!!!!! Nie wchodzić w to bo będziecie żałować na 100,% już lepiej rowy kopać niz tam iść! Każdy to powie kto tam był ! Przemiał ludzi większy niż gdziekolwiek. Ogólnie tragedia! Nie idźcie tam bo większość po kilku godzinach ucieka z tamtad i nikogo sami nie zwalniają bo nie ma chętnych to pomylscie co tam się musi dziać heh. Jednym słowem "MASAKRA"
No ta to cza było się uczyć i iść do biura do pracy jak praca fizyczna nie odpowiada . Pewnie najlepiej dostawać pieniądze za siedzenie w domu . Te nowe pokolenie to w szafie chowani i same ciamajdy później pracy nie nauczone .
Oni nawet nie raczą powiadomić że się spózni z paczką człowiek sam musi do nich dzwonić a dzisiaj mam taką sytuację jak dzwoniłem o godz 9:00 do kuriera to mi powiedział że będzie między 14.00 a 15:00 dzwonię do niego i mówi że będzie o 17 :00 a to już jest szczyt chamska od kuriera a jak ustala godzinę 15:00 to niech się wywiaze z tej godzinny. Nigdy więcej tej firmy!!!!!
A jak nie mógł bo np korki to co . Ludzie! Naprawdę myślicie że jesteście jedynymi na tym świecie, a kurier ma was jednego? Musi optymalizować swoje działania bo ma takich 100 odbiorców dziennie
To nie jest (usunięte przez administratora) Różne rzeczy mogą się wydarzyć w ciągu dnia i kurier może być o innej porze. Jeśli Ci nie pasuje to zamow sobie paczkę na godzinę, taka usługa kosztuje 150 zl, a nie wymyślasz. Ciekawe jak Ty pracujesz
Bo ty myślisz że godzinę ci poda kurier co do minuty . Jedzie gość po trasie , często są opóźnienia bo na kogoś trzeba czekać itp . Są ludzie że dzwonisz telefonem że będziesz za 10 minut , dzwonisz domofonem , wchodzisz na 3 piętro i on jeszcze szuka kluczy i się mota żeby otworzyć drzwi a już dawno powinien tam stać i czekać na paczkę . Same Janusze z was
Najgorsza firma jaka może być, nigdy nie mają wydać więc nawet po 7 zł im trzeba zostawiać... Co klientów obchodzi że nie mają wydać z 20zl 7 reszty....nieprzyjemny dostawca. Nie polecam!!!! Moje sugestie dla Gls Trans Sp. z o.o.: Najgorsza firma jaka może być. Nie mają wydać pieniędzy z paczki i są bardzo nieprzyjemni... Nie polecam, proponuję unikać tych dostawców. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić swój wyraz twarzy i słowa.
Skoro wie Pani, że kurier będzie w danym dniu,, too za problem przygotować wyliczoną kwotę wcześniej? A jeżeli jest to problem, to zawsze można płacić za towar z góry.
Kurierzy Nie MAJA obowiązku wydawaniu reszty, oni w ogóle mogą nie mieć drobnych, bo nikt nie daje pieniędzy na firmie, tylko jak ktoś ma osobiste . Przecież Pani zna kwotę do pobrania, i skoro nie chce pani zostawiać NAWET 7 zł, to watro pójść i rozmienić, a nie pisać, Żr farma jest okropna, bo w każdej są takie same zasady. Każdy normalny człowiek stara się mieć wyłączna kwotę i kurier nie musi biegać po sklepach i szukać, gdzie rozmienic . Ludzie w ogóle nie myślą, kurierzy- ta są tez ludzie, i wykonują SWOJĄ prace, i NIC poza tym
Po pierwsze zamawia pani paczke wie pani jaka bedzie kwota po drugie dostaje pani meila o tym ze paczka przygotowana i jaka kwota po trzecie dostaje pani meila z firmy gls o tym ze paczka bedzie doreczana i kwota poznij pani dostaje sms w jakich godzinach będzie doreczona to cieszko (usunięte przez administratora) ruszyc i lrzygotowac kase a kurier nie ma obowiazku do wydawania reszty
Słuchaj. Kurier nie ma obowiązku mieć wydać. Klient ma mieć przygotowana gotówkę wyliczyna. Dobra wola klienta, że zostawi napiwek. Lub dwie próby doręczenia paczka na odbiór własny lub zwrot do nadawcy????
Według polskiego prawa, to klient musi mieć odliczoną gotówkę. Wiesz po co tam idziesz ile to kosztuje. Więc co za brednie tu wypisujesz.
Kurier nie ma obowiązku wydać. To ty zamawiając masz mieć odliczoną kwotę, czy to tak trudno zrozumieć. Nawet Pani w sklepie nie ma obowiązku Ci wydać jak nie ma. Znajomość prawa doskonała. Gratujuje!!! Nie pozdrawiam
tragiczna firma tzn kurier z ich firmy ktory wozi moja paczke juz 2 dni a po kontaktach telefonicznych z nim mowi,ze ma duzo paczek i moze mi dostarczy moja,szok,po raz pierwszy spotkalam sie z taka ignorancja,nigdy wiecej nie skozystam z tej firmy
To się naucz mieć wyliczone pieniądze. Myślisz że paczkę masz zapłacić np 47 zł i dasz 200 zł i tak co drugi odbiorca i skąd kurier ma nabrać ? Jedziesz do Egiptu na wczasy idziesz na targ coś kosztuje 2 dolary . Dajesz 100 dolców i reszty nie dostajesz bo tam nie wydają i jesteś w szoku . Typowy Janusz
Po raz kolejny czekam na państwa paczkę ze sklepu zooplus tak długo, że pies zdechł by z głodu. Nie po to zamawiam w tańszym sklepie internerowym, żeby potem kupować w sklepie zoologicznym drożej, bo Państwa kurierzy nie potrafią korzystać z telefonów i dostarczyć czegoś na czas. Skoro nikogo nie było pod wskazanym adresem to wypada zadzwonić, a nie odwozić paczkę nie wiadomo gdzie i nawet nie informować o tym klienta. A dlaczego nikogo nie było? Bo ludzie pracują w tych godzinach. Może warto by zmienić godziny dostarczania paczek. Masakrycznie żałosna firma.
Jak ktos zamawia paczke- to musi sie dostosowac I czekac na paczke. Kurierzy tez pracuja, I nikt nie bedzie dostarczal paczki niewiadomo kiedy, on nie jest tylko do Pana paczki, a ma jeszcze 100 takich, a mu za to nie doplacaja. To ,ze nie zadzwonil-rzeczywiscie zle, ale skoro bylo wiadomo,ze nikogo nie bedzie-to Warto zadzwonic,albo napisac sms z adresem i info (niech Pan sprobuje prowadzic Samochod I odbierac Telefony, on wcale nie jest do telefonu,tylko do dostarczenia,jak cos)
Oczywiscie tanie przez internet albo nie chce sie ruszyc (usunięte przez administratora) do sklepu lepiej zamowic kurier przyniesie pod drzwi 30kg co tam i najlepiej po 17bo ja tak chce zal jak cholera takich ludzi kurierzy tez ludzie tez maja rodzinny
I to jest przykład (usunięte przez administratora). Kurier też pracuje ma dom, rodzinę. Wystarczy się dogadać lub sobie pojechać do sklepu i kupić karme????. Najlepiej żeby o 20stej przyjechał kurier????????????????
Zamowilem w Zooplus o godzinie 16h . Paczka kolejnego dnia składała się z 4 paczek . Dostałem SMS z numerem kuriera . Zadzwoniłem bo wiedziałem ze mnie nie będzie bo nie spodziewałem się tak szybkiej realizacji . Poprosiłem kuriera żeby zabrał paczkę do siebie a ja o 21h30 podjechałem do niego i odebrałem . Wystarczy się Polaczki dogadać a nie roszczenia mieć bo płacisz i myślisz ze wymagasz i ci się należy . G.wno Prawda !!!! Posralo się społeczeństwu w głowie . Nie ma współpracy a są tylko roszczenia ! Papiescy bardziej niż sam Papież . Sam prowadzę działalność i klientów nie brakuje . Nasze hasło to nie walka o klienta . Tylko uważam ze jeśli ktoś jest dobry w tym co robi i sumienie wykonuje prace to klient powinien walczyć o tak usluge w każdej branży . Szanujmy się nawzajem i każdy niech każdego próbuje zrozumieć bo nie jesteś sam . Wystarczy komunikacja której zwyczajnie 90% społeczeństwa brakuje bo nawet się porządnie wysłowić nie potrafią . Zwyczajne dzień dobry , dziękuje , proszę , przepraszam .... Pozdrawiam wszystkich nie zadowolonych :) niech poszukają czasem w sobie winy a nie tylko w drugie stronie :):):)
Proponuje uśpić psa, wtedy nie zdechnie z głodu. Głupota nie zwalnia oś myślenia głupia babo.
Ale oni chyba tam za darmo albo za karę nie pracują? Na paczce do mojej matki kurier z tejże firmy wyrysował sobie męskie genitalia, na pytanie "co to jest?" stwierdził, żeby sama sobie odpowiedziała, a skargi ma w ..., bo kończy tam pracę. Łaskawie proszę, aby do GLS przyjmować ludzi, nie szympansów.
Żałosny to jesteś Ty ludziku. Zamawiasz paczkę to twoim obowiązkiem jest aby ktoś był, a nie że jesteś sobie w pracy. Co za człowiek znam takich co myślą, że tylko Ty się liczysz, proponuję szkolenie kurierskie to zobaczymy jak będziesz doręczał paczki
Cześć Olegu. Jest spoko choć czasami myślę, że nasze szefostwo nie lubi benefitów. Odpowiadając w temacie organizacji posiłków pracowniczych to doradzam firmę Borgers z Wrocławia. Zatrudnieni (wiem to od chłopaka bo tam pracuje) mają tam aplikację, dzięki której zamawiają posiłki z dofinansowaniem pracodawcy. Jedzenie jest dosyć tanie a przy okazji różnorodne. Życzę szczęścia w nowej robocie. Renata.
To zamawiaj paczki do pracy a nie zamawiasz do domu i pretensje . Listonosz przychodzi wrzuca awizo do skrzynki i idzie , kurierka podobnie działa . Wiadomo , że dobry kurier powinien wykonać telefon do odbiorcy . Ja dzwonię i mówię że mam przesyłkę i dostaje informacje że pan będzie w domu po 16 to odpowiadam że ja też po 16 będę w domu . Idę rano do pracy tobie co mam robić i jadę do domu. Przecież nie będę woził paczek o 20 bo ktoś pracuje . Dajcie spokój ludzie całkiem wam na głowy siadło pępki świata . On będzie w domu po 16 i go nie interesuje paczka ma być dostarczona jak będzie w domu . Masakra
Nie polecam. Potrafią tylko wysyłać codzień SMS że dziś kurier dostarczy paczkę. A kuriera jak nie było tak nie ma. Od poniedziałku dostarcza, mamy czwartek po 20 dalej nikogo nie ma. Czy gls myśli że będę codzień siedzieć i czekać bo tak wprowadzają w błąd. Żenada. Omijajcie szerokim łukiem
Hej! Widziałem, że firma szuka pracowników na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów. Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat zarobków, godzin pracy i ogólnej atmosfery? Z góry dziękuję!
Trzeba mieć doświadczenie min 2 lata.
Kurier miał odebrać ode mnie paczkę w godzinach 9-17. Nie wyszłam nawet do osiedlowego sklepu, żeby go nie przegapić. Gdy o 17.15 go nie było, zadzowniłam na infolinię, by usłyszeć, że o 16.50 kurier kliknął sobie nieudane dostarczenie, bo nikogo nie było pod wskazanym adresem. Jako pomoc zaoferowano mi podanie numeru do kuriera (później próbując się dodzwonić, zostałam zablokowana) a po drugim telefonie na infolinię dostałam informację, że kurier o 17.00 kończy pracę i dlatego nie odbiera, a oni jedyne co mogą zrobić to zgłosić magazynowi, że zgłoszenie kuriera jest nieprawdziwe, ale nie wiedzą, czy zostaną z tego wyciągnięte jakiekolwiek konsekwencje. Ponoć na stronie GLS można szybko zgłosić reklamację, ale niestety po pół godzinie szukania informacji o tym gdzie to zrobić, dalej się nie doszukałam tej opcji. Najdroższa firma kurierska o usługach niewartych nawet złamanego grosza. Nie polecam. Ps. Domofon działa na pewno, tego samego dnia był u mnie też inny kurier, który bez problemu się dostał do budynku i mnie zastał.
O kurierze nic nie powiem- bo go nie widziałem. 2 przesyłki nie dostarczone. Brak awizo, brak telefonu do mnie ze będzie przesyłka. Paczki odesłane do nadawcy do Hiszpanii. Rozmowa z konsultantem - rzucił słuchawka i się rozłączył. Wchodzę na drogę prawną z żądaniem odszkodowania za straty z powodu niedostarczonej przesyłki. Ludzie trzeba skończyć z takimi podmiotami co maja w d..e klienta. Płace za usługę i ma być wykonana. Jak tego nie potrafisz zrobić to zwijaj manatki i rób co innego.
Słuchaj nie wsadzaj wszystkich do jednego wora. Zarówno wy klienci nie macie szacunku do kuriera. Działa to w dwie strony
ale to klient placi, a kurier bierze pieniadze. jak kurier bedzie mi placil zacdostarczanie przesylki, to moze to sobie dzialac w dwie strony
Jak zamawiasz paczkę, to jest to twoja paczka nie kuriera, wiec nie rozumiem dlaczego kurier miałby Ci płacić. Zamawiasz to siedz w domu, żeby odebrać a jak nie to zamow sobie na adres gdzie kots odbierze, no tak ale myślenie jest ciężkie
Miałem podobną sytuację kurier nie umi dostarczyć paczki przez 3 dni zero informacji SMS o godz 9:30 że nie będzie przesyłki z powodu braku czasu.Tragiczna firma
To kurier powinien być elastyczny
Drogi Łukaszu. Zapewne tylko piszesz - może jako kurier - i nie wiesz jak GLS działa. Przy zakupach często nie możesz sobie wybrać firmy kurierskiej - i w moim przypadku tak było już po raz drugi. Musiałem skorzystać z GLS. Totalna porażka. Po pierwsze nie jest prawdą, że możesz przekierować jak przesyłka ma status "w doręczeniu". W takim przypadku czekasz i czekasz i czekasz i ... dupa Ale miło, że bronisz miejsca pracy - tylko nie wciskaj,, że to rzetelna firma
Rzeczywiście firma "krzak". Kurierzy nie używają telefonów, bo zapewne oszczędzają. Terminy to loteria. Będzie albo nie. Czekać od 9:00 do 15:00 - może jednak się pojawi. Albo może zadzwoni?? A może nie. Absolutnie odradzam korzystanie z tej firmy.
Najgorsze kurierskie (usunięte przez administratora) jakie kiedykolwiek widziałam, wysyłają maila że będzie paczka dostarczona danego dnia w danych godzinach okazuje się że nagle jak loguje się na historię paczki jest informacja że niby został ustalony z odbiorcą paczki inny termin co jest zupełnie kłamstwem bo nikt do mnie nie dzwonił i nic takiego ze mną nie ustalał a co najlepsze to paczka akurat jest w magazynie w mieście w którym miała zostać dostarczona, zwykli naciągacze i nic więcej tylko żerują na zlecenie dawcach aby było jak najwięcej paczek i zwrotów, dziwię się że jeszcze ktoś korzysta z usług takich (usunięte przez administratora) Nigdy więcej Jak zobaczę że sprzedawca od którego cokolwiek kupuje korzysta z firmy GLS to zwyczajnie zrezygnuje z zakupu.
to jakas pomylka!!! moja przesylka lezy od tygodnia w magazynie i nie moga mi jej dostarczyc na moj monit odp. brzmiala ze kurierka skonczyla prace o 11 godz bo nie ma paczek...nie korzystajcie NIGDY z tej firmy kurjerskiej!!!
(usunięte przez administratora) ludzie chca sie dowiedziec o warunkach pracy, a tymczasem same wysrywy jak ktos tam nie zadowolony bo kurier krzywo spojrzal, bo kolejny dzien jezdzi 2 godziny extra za darmo pomimo tego ze jezdzi 100km/h po miescie. zamknac ryjje malkontenci i dajcie sje wypowoedziec pracownika/bylym pracownika
Firma do du... czekam na paczkę 1miesiąc po zadzwonieniu na infolinie podalem numer referencyjny pani mnie poinformowała ze kurier był 2 razy wiec spytalem czemu nikt nie zostawił informacji albo ze nie zadzwonił przecież my odbiorcy też pracujemy i nikt nie będzie siedział w domu 24h i czekał na kuriera odpowiedziała ze niemające takiego obowiązku śmiech na sali porażka nie polecam nikomu korzystania z tej firmy (usunięte przez administratora) .
Czy w Gls Trans Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Czy pracownicy w Gls Trans Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gls Trans Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Gls Trans Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Gls Trans Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Gls Trans Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.