Opinie o DelayFix S.A.
Serdecznie polecam firmę DelayFix. Po przeczytaniu opinii oraz braku kontaktu ze strony firmy w postępach sprawy za opóźniony lot trochę się zmartwiłam, że odszkodowania nie uda się uzyskać. Jednak po około 6 miesiącach od zgłoszenia i skontaktowaniu się z firmą o aktualnym statusie sprawy otrzymałam 300euro na osobę odszkodowania bez żadnych problemów.
dobry wieczór, czy można dowiedzieć się, czy otrzymałeś odszkodowanie w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o pomyślnym zakończeniu sprawy?
Pracodawca
Pani Polino, po otrzymaniu od Klienta danych do przelewu, od razu zlecamy realizacje przelewu do naszego działu finansowego. Maksymalny czas oczekiwania na przelew to 14 dni, jednak większość przelewów jest realizowana w ciągu kilku dni.
Pracodawca
Dzień dobry, naszą prace dzielimy na dwa etapy, a wysokość prowizji zależy od momentu uzyskania rekompensaty. Jeśli rekompensatę pozyskamy na etapie reklamacyjnym, prowizja wynosi 25%. Natomiast w przypadku konieczności podjęcia działań prawnych, prowizja wzrasta do 40%.
Pragnę podzielić się moją pozytywną opinią na temat minionego roku pracy. To był czas dynamiczny i pełen rozwoju, a zaangażowanie i profesjonalizm współpracowników sprawił, że praca była zarówno satysfakcjonująca, jak i inspirująca. Dziękuję za wspólną efektywną pracę i niecierpliwie czekam na kolejne wyzwania w nadchodzącym roku! @Pracodawca
Polecam firmę DelaFix. Na każdego maila bardzo szybko była odpowiedź od przedstawiciela kancelarii. Co prawda od momentu zgłoszenia upłynęło trochę czasu, ale sprawa została załatwiona pozytywnie. Rekompensata za odwołany lot została wypłacona.
Moja sprawa byla rozwiazana w przeciagu 2-3 miesiecy. Mielismy opozniony lot z Chicago do Krakowa ponad 4 godz. Komunikacja byla prawie zawsze e-mailem. Jakkolwiek kilka razy zostawiono mi tez wiadomosc telefoniczna. Trzebabylo zlozyc dosc troche formalnosci ale bylo warto bo dostalismy rekompensate z LOT-u.
Nie polecam i nie wierzę w te opinie, (usunięte przez administratora) w sprawach nie chcą okazać całej dokumentacji ( w sumie nic nie pokazali ) nie polecam, nie dajcie się zwieść!!! 1,5 roku mnie oszukiwali i na 100% odszkodowanie zostało wypłacone. Do dziś nie zobaczyłam dokumentacji z mojej sprawy ! Będę przypominała te opinie regularnie!
Szybka i fantastyczna obsługa. Kontakt rzeczowy i konkretny.Pan Igor Kijko wszystko treściwie wyjaśnił oraz kompleksowo zajął się moją sprawą. Serdecznie polecam i pozdrawiam! :)
Pracodawca
Panie Pawle, serdecznie dziękujemy za zaufanie i wystawienie miłej opinii :) Cieszymy się, że już na początku naszej współpracy docenił Pan profesjonalizm, z jakim Pan Igor, nasz niezastąpiony specjalista, podszedł do sprawy. Jego zaangażowanie to dla nas prawdziwy skarb! Zrobimy wszystko, aby dalsza obsługa również spełniła Pana oczekiwania. Serdecznie polecamy się na przyszłość w razie kolejnego zakłóconego lotu - na pewno pomożemy! ✈️
Elastyczny czas pracy dla specjalisty ds HR na jakiej zasadzie funkcjonuje, jest możliwość wcześniej kończyć lub później zaczynać?
ta kancelaria to pomyłka jeżeli chodzi o ,,opózniony,, Lot ,na stronie przewożnika są zakładki umożliwiającę sładanie reklamacji ,które są załatwiane automatycznie
Serdecznie polecam firmę DelayFix. Po przeczytaniu opinii oraz braku kontaktu ze strony firmy w postępach sprawy za opóźniony lot trochę się zmartwiłam, że odszkodowania nie uda się uzyskać. Jednak po około 6 miesiącach od zgłoszenia i skontaktowaniu się z firmą o aktualnym statusie sprawy otrzymałam 300euro na osobę odszkodowania bez żadnych problemów.
dobry wieczór, czy można dowiedzieć się, czy otrzymałeś odszkodowanie w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o pomyślnym zakończeniu sprawy?
Pracodawca
Pani Polino, po otrzymaniu od Klienta danych do przelewu, od razu zlecamy realizacje przelewu do naszego działu finansowego. Maksymalny czas oczekiwania na przelew to 14 dni, jednak większość przelewów jest realizowana w ciągu kilku dni.
Pracodawca
Dzień dobry, naszą prace dzielimy na dwa etapy, a wysokość prowizji zależy od momentu uzyskania rekompensaty. Jeśli rekompensatę pozyskamy na etapie reklamacyjnym, prowizja wynosi 25%. Natomiast w przypadku konieczności podjęcia działań prawnych, prowizja wzrasta do 40%.
Mignęło mi ogłoszenie dla aplikanta radcowskiego. Elastyczne godziny pracy oznaczają że mogę zaczynać np. o 10 i nie ma z tym żadnych problemów?
Pracodawca
Pani Estero, w DelayFix nie prowadziliśmy i nie prowadzimy obecnie rekrutacji na stanowisko aplikanta radcowskiego. Około dwóch miesięcy temu ogłaszaliśmy nabór na aplikanta adwokackiego, jednak proces rekrutacyjny został już zakończony.
Na której umowie Ekspert ds. Sprzedaży najwięcej zarabia? Pytam, bo w ogłoszeniu proponują stawkę między 6-12 tys złotych a do tego wypisali aż trzy rodzaje umów i nie wiadomo nawet, od czego zależy, jaką będzie się podpisywać, czy B2B, zlecenie czy umowę o pracę. Ktoś wyjaśni?
Pracodawca
Dzień dobry! Na wskazane przez nas widełki składają się dwa elementy wynagrodzenia – podstawa oraz premia wypracowana w danym miesiącu. Forma nawiązania współpracy ma mniejszy wpływ na ostateczną kwotę wynagrodzenia. Na różnice w wynagrodzeniu przy umowie o pracę lub zleceniu mają wpływ wiek kandydata (osoby fizyczne do ukończenia 26 roku życia są zwolnione od podatku dochodowego) oraz ewentualny status studenta. Natomiast przy podjęciu współpracy na podstawie umowy B2B to zleceniobiorca decyduje o formie opodatkowania.
Dużo opinii pisanych na tej stronie dotyczy doświadczeń klientów, a nie pracowników czy kandydatów. Pozwolę sobie na ocenę procesu rekrutacji z poziomu kandydata. Proces rekrutacji składał się z kilku etapów. Pierwszy etap to spotkanie z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za wyszukanie odpowiednich kandydatów. Po tym spotkaniu zostałem zaproszony na kolejny etap-spotkanie w biurze. Bardzo pozytywne odczucia. Rozmowa merytoryczna. Na spotkaniu zostałem poproszony o wstrzymanie się z decyzjami odnośnie innych rekrutacji, w których brałem udział na okres dwóch tygodni. Przystałem na propozycję. Otrzymałem feedback od zewnętrznej firmy rekrutacyjnej, że moje kompetencje zostały ocenione pozytywnie. 26.01 otrzymałem telefon z Delayfix, że jestem zaproszony na kolejny etap-rozmowa z założycielem spółki. Tu również wydawało się, że wszystko przebiegało w sposób satysfakcjonujący. Nie był znany dalszy harmonogram, więc tu również zostałem poproszony o chwilę cierpliwości. Po tygodniu od ostatniej rozmowy wysłałem zapytanie do zewnętrznej firmy rekrutacyjnej czy w mojej sprawie zapadły już decyzje. W odpowiedzi dostałem informacje, że „Klient zawiesił ten proces rekrutacji". Rozumiem. Na każdym etapie pracodawca ma prawo zmiany decyzji i przeorganizowanie zadań w ramach danej roli. Czego zabrakło? Zwykłego telefonu, SMS bądź maila z informacją zwrotną. Na tym poziomie rekrutacji powinno być to standardem. W tym przypadku to kandydat zainicjował kontakt. Łącze wyrazy szacunku. M.
Pracodawca
Panie Marku, serdecznie dziękujemy za opinie na temat procesu rekrutacji w naszej firmie. To ważny sygnał, który skłania nas do refleksji nad doskonaleniem naszych praktyk komunikacyjnych. Naszym celem jest zapewnienie klarownej komunikacji z kandydatami, a Pańska opinia pomoże nam doskonalić nasze procedury rekrutacyjne. Dotychczas agencja rekrutacyjna, z którą współpracujemy, zawsze przekazywała kandydatom wszystkie istotne informacje dotyczące procesu rekrutacji. Zaufaliśmy, że również Pan otrzymał informację o zakończeniu procesu rekrutacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z braku informacji zwrotnej w Pańskiej sprawie. Cieszymy się, że udało się nam skontaktować telefonicznie z Panem i wyjaśnić tę sytuację. Dziękujemy za zrozumienie.
W internecie pojawiła się oferta pracy na stanowisko eksperta ds. sprzedaży. Po pierwsze, widzę, że jest to praca hybrydowa. To jak w takim razie wygląda obłożenie? Ile dni pracuje się z domu, a ile z biura? :D Jeśli chodzi o obowiązek znajomości języka angielskiego, to na jakim poziomie musi on być? B1 wystarczy, czy to zbyt mało? Można prosić o podanie widełek wynagrodzeń? Bo czytam w ogłoszeniu o atrakcyjnych zarobkach oraz premii...
Pracodawca
Dzień dobry! Ekspert ds. Sprzedaży pracuje w biurze kilka dni w miesiącu. Głównie jest to praca w terenie oraz zdalna. Kandydat powinien posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym tj. wystarczającym na swobodną interakcje z Klientami. Wynagrodzenie na tym stanowisku jest silnie uzależnione od efektywności w sprzedaży oraz od aktualnego miesiąca gdyż nasza branża jest bardzo sezonowa. Średnie wynagrodzenie Eksperta waha się od 6500 do 16 500 zł brutto.
Moje odczucia co do pracy w DelayFix są pozytywne. Każdy zespół jest zgrany, chętny do wsparcia i pomocy. Firma mocno stawia na rozwój oraz wysokie wyniki. Sam początek pracy jest poprzedzony bardzo szczegółowym szkoleniem a obowiązki jakie są pełnione na danym stanowisku zostają dokładnie opisane. Wszelkie zapytanie czy problem można zgłosić do przełożonego i zostaje on od razu rozwiązany. Myślę, że w tych czasach ciężko jest trafić na tak dobrego pracodawcę, który faktycznie liczy się ze zdaniem pracownika :)
W sieci wisi oferta pracy na stanowisko specjalistki ds. HR. W ofercie zawarto informacje dotyczące formy zatrudnienia. Podano trzy. Czy to oznacza, że samemu można zadecydować, czy chce się mieć UoP, zleceniówkę, czy kontrakt b2b - jak to jest? Jeśli chodzi o atrakcyjny system wynagrodzenia, to z czego składa się poza gołą pensją? Jakaś premia?
Pracodawca
Pani Łucjo, na tym stanowisku preferujemy zatrudnienie na umowę B2B. Jednak, jeśli kandydat będzie preferował inną formę zatrudnienia, jesteśmy otwarci także na UoP lub UZ. Wynagrodzenie częściowo składa się z systemu premiowego, jednak, ze względu na fakt, że jest to nowe stanowisko w naszej firmie, jest on w trakcie tworzenia. Zachęcamy do aplikowania na tę ofertę. Podczas rozmowy będziemy mogli omówić szczegóły dotyczące wynagrodzenia oraz wszelkie inne kwestie związane z umową.
Interesuję się ofertą pracy jako specjalistka ds. administracji - archiwistka. Można poznać widełki zarobkowe? Czy poszerzenie obowiązków w przyszłości będzie się wiązało z podwyżkami? Czy brak wykształcenia w kierunku archiwizacji jest w stanie zrekompensować doświadczenie w pracy w księgowości? :)
Pracodawca
Dzień dobry, w przypadku tego stanowiska głównie zależy nam na znajomości Excela oraz podejściu administracyjnym w finansach. Zdobycie nowych kwalifikacji i umiejętności oczywiście może się wiązać z podwyżką, jednak takie kwestie są uzgadniane indywidulanie. Jesteśmy otwarci na ambitnych kandydatów więc zachęcamy do aplikowana na tą ofertę. Podczas rozmowy odpowiemy na wszelkie pytania.
Pracodawca
Oczekujemy, że kandydat będzie posiadał umiejętności średniozaawansowane w obszarze pracy z dużymi tabelami i bazami danych w Excelu. Kandydat powinien być w stanie poruszać się swobodnie i efektywnie w tabelach oraz bieżąco korzystać z podstawowych formuł, takich jak licz.warunki, wyszukaj pionowo i suma.warunków. Znajomość tworzenia tabel przestawnych, wykorzystywania wykresów oraz budowania raportów i zestawień w Excelu będzie mile widziana. Na rozmowie nie przewidujemy testów praktycznych, ale kandydat może spodziewać się teoretycznych pytań związanych z obsługą Excela, a także zagadnień z zakresu tematów administracyjnych. Przewidujemy jedną rozmowę rekrutacyjną :)
Pracodawca
W przypadku tego konkretnego stanowiska, kandydat powinien spełniać wymagania w momencie zatrudnienia. Oczywiście po zatrudnieniu zapewniamy szkolenie wdrażające a także wsparcie Zespołu oraz Managera.
Ewidentna i prosta sprawa opóźnionego lotu linii PEGASUS Gdańsk-Antalya w maju 2023 nie została w żaden sposób załatwiona. Firma nie odpowiada na maile w tej sprawie
Pracodawca
Panie Zbigniewie, na obydwie otrzymane od Pana wiadomości udzieliliśmy odpowiedzi z informacją o statusie Pana sprawy, ostatnią wiadomość wysłaliśmy do Pana 17.09.2023. Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, być może tam trafiła nasza odpowiedź. Jeśli przewoźnik odmawia lub nie odpowiada na reklamacje (a tak było w przypadku tego rejsu) podejmujemy konieczne w takiej sytuacji działania, których celem jest najszybsze pozyskanie rekompensaty. W sprawie tego rejsu prowadzimy rozmowy z przewoźnikiem, które zmierzają do zawarcia ugody. Po jej sfinalizowaniu, o szczegółach ugody poinformujemy w oddzielnej wiadomości. W razie pytań, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z nami.
NIE POLECAM! Firma DelayFix zajmuje się moją sprawą opóźnionego lotu na Maderę od 2018 roku. Dziś jest maj 2023r i nadal nic nie wywaliczyli! Brak kontaktu z ich strony. Szkoda czasu i nerwów na tą firmę. Podejrzewam, że ta kancelaria prawna to (usunięte przez administratora)
Pracodawca
Pani Katarzyno, odpowiadamy na wszystkie pytania kierowane drogą mailową i telefoniczną dotyczące statusu zgłoszenia. Natomiast w przypadku trafienia sprawy do sądu, nie mamy wpływu na czas trwania postępowania sądowego a z reguły są to terminy bardzo długie. Najczęściej pozyskujemy rekompensaty w krótkim czasie, ale też wiele spraw znajduje swój finał nawet po kilku latach. Prosimy o kontakt z nami, sprawdzimy jaki jest status Pani zgłoszenia.
Dzień dobry, czekam od 2021 na odszkodowanie, nikt się nie odzywa od tej Firmy,
Pracodawca
Panie Adrianie, jeśli nadal nie otrzymał Pan od nas informacji w sprawie swojego zgłoszenia, prosimy o kontakt. Odpowiadamy na wszystkie pytania kierowane drogą mailową i telefoniczną dotyczące prowadzonych przez nas spraw. Aktualnie sami kontaktujemy się dopiero po pozyskaniu rekompensaty od przewoźnika.
Lot 26.09.2022. Na początku lipca umowa z firmą DelayFix . Pod koniec września zadzwoniłem do firmy z zapytaniem o moja sprawę. uzyskałem informację że Lot przyznał odszkodowanie i ze czekają na przelew. 04.10 .2000 dostałem maila z prośbą o numer konta do przelewu. Od tego czasu nic się nie dzieje, brak ruchu na koncie. Znajomi co sami występowali o odszkodowanie już je uzyskali. Zaczynam podejrzewać że coś kombinują. Zaczekam jeszcze trochę zanim podejmę jakieś kroki. Poinformuje o tym w kolejnej opinii
Pracodawca
Dzień dobry, wyjaśniamy, że w przypadku podania przez Klienta numeru konta oraz danych do przelewu, przelew zostaje zrealizowany przez nas najpóźniej w ciągu 14 dni. Jeśli w tym terminie go Pan nie otrzymał, prosimy o kontakt z nami celem wyjaśnienia tej sytuacji.
Wszyscy co składali przez stronę Ryanaira indywidualnie wnioski , zostały im wypałacone zwroty, prawie miesiąc temu, (lot z wrzesnia) jak to jest że osoby co złożyły przez Państwa firme, nadal nie dostali tego odszkodowania? ponadto jeszcze dowiaduję się że to może potrwać kolejny miesiąc czy dwa(mamy marzec) , i niektórzy mogą dostać zwrot a inni nie? bo np trzeba iść na drogę sądową? Nie rozumiem. No żałuję, żałuję, że przez Państwa firmie złożyłam taki wniosek, bo jak widać zero skutu od was i mało tego informacji także... a pobieracie za to prowizję.
Pracodawca
Pani Karolino, linie lotnicze zwykle nie wypłacają pieniędzy w ramach jednego lotu, lecz każdą sprawę traktują indywidualnie. Bardzo często pasażerowie podróżujący wspólnie, otrzymują rekompensaty w różnych terminach. Zdarzają się także przypadki, że nawet w ramach tej samej rodziny dla części pasażerów linia lotnicza uznaje roszczenie i wypłaca środki, a dla pozostałych konieczna jest droga sądowa. Nam również zależy nam na pozytywnym finale i jak najszybszym pozyskaniu rekompensaty. Jako kancelaria podejmujemy wszelkie przewidziane prawnie działania, aby jak najefektywniej uzyskać odszkodowanie. A mamy w tej kwestii prawie 10-letnie doświadczenie i skuteczność na poziomie 98%. W sprawie statusu zgłoszenia, zapraszamy do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszelkie pytania.
Delayfix nie polecam. Zero zainteresowania, odzewu z ich strony. Pisze do nich maile od około roku czasu tak naprawde gdyby nie zainteresowanie z mojej strony nie dostalabym zwrotu pieniędzy. Dopiero gdy napisalam po okolo ponad pół roku czasu dostalam informacje ze dostali zwrot jednakze tylko za jeden bilet na poczatku za bilet dostalam mniej pieniedzy niz powinnam poniewaz odjeli sobie 40% prowizji kiedy powinni 25%. Jedyne co dobre ze jak napisalam kolejnego maila dostałam te 15%. Drugi został sprowadzony na droge sądową teraz juz po ponad roku czasu czekam na odpowiedz dalej zero informacji. Uważam ze lepiej samemu zająć się taką sprawą poniewaz szkoda nerwów oraz pieniędzy poniewaz ta firma to totalne nieporozumienie. Nie polecam.
Pracodawca
Droga Klientko, chcielibyśmy poinformować, że odpowiadamy na wszystkie pytania kierowane drogą mailową i telefoniczną dotyczące prowadzonych przez nas spraw. Sami kontaktujemy się dopiero po pozyskaniu rekompensaty od przewoźnika. Nie jest konieczne przypominanie się nam w tej kwestii. Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów chcielibyśmy na bieżąco informować Państwa o etapie i postępach prowadzonych spraw, pracujemy więc nad wdrożeniem takiego rozwiązania w przyszłości. Aktualnie w sprawie statusu zgłoszenia, zapraszamy do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszelkie pytania. W przypadku postępowania sądowego, jego przebieg zależy od terminarzy i przepustowości sądów oraz postawy przewoźnika. Nam również zależy na zakończeniu sprawy w możliwie najkrótszym czasie dlatego przed wejściem na drogę sądową, wyczerpujemy wszystkie możliwości polubownego pozyskania rekompensaty. Oddała Pani sprawę w dobre ręce, nasz departament prawny ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu tego typu postępowań dlatego wierzymy, że Pani sprawa także znajdzie pozytywny finał. Będziemy wdzięczni za cierpliwość.
Pragnę podzielić się moją pozytywną opinią na temat minionego roku pracy. To był czas dynamiczny i pełen rozwoju, a zaangażowanie i profesjonalizm współpracowników sprawił, że praca była zarówno satysfakcjonująca, jak i inspirująca. Dziękuję za wspólną efektywną pracę i niecierpliwie czekam na kolejne wyzwania w nadchodzącym roku! @Pracodawca
Cześć. Pracował ktoś tutaj na infolinii w ostatnim czasie? Znalazłam stare ogłoszenie o pracę z tej firmy na inne stanowisko, jednak nie udało mi sie za wiele z niego dowiedzieć. Pracownicy infolinii pracują na umowie o pracę? Jeżeli nie od początku współpracy to po jakim czasie można liczyć na stabilne zatrudnienie ( najlepiej na czas nieokreślony)?
Pracodawca
Dzień dobry! W naszej firmie zatrudniamy pracowników głównie na umowę o pracę. Pierwszą umowę podpisujemy na 3-miesięczny okres próbny. Jeżeli po okresie próbnym, obie strony będą zadowolone ze współpracy, istnieje możliwość podpisania umowy na rok, a kolejna umowa jest już na czas nieokreślony. W nowym roku będziemy powiększać nasz zespół Call Center, także zachęcamy do sprawdzania naszych ogłoszeń na portalu Pracuj.pl.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w DelayFix S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w DelayFix S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DelayFix S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy DelayFix S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DelayFix S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- DelayFix S.A.
-
Księdza Ignacego Jana Skorupki 5
00-546 Warszawa - https://delayfix.com
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Kancelarie prawne i doradcy prawni - Warszawa
- Agnieszka Jadachowska Radca Prawny
- Kancelaria Adwokacka Marta Pachlińska
- Kancelaria Radcy Prawnego Artur Jasiński
- Paweł Budrewicz Kancelaria Radcy Prawnego
- Krzysztof Stecyk Kancelaria Radcy Prawnego
- Jakub Żelazny Doradztwo Prawne
- Konrad Panek Kancelaria Adwokacka
- Krzysztof Jarzyński Kancelaria Radcy Prawnego
- Kancelaria Notarialna Mateusz Rajca
- Kancelaria Radcy Prawnego Marta Żak