Miejsce pracy, o którym chciałbym napisać pozytywną opinię, to firma, która jest naprawdę rozwojowa i stawia na rozwój swoich pracowników. Jest to miejsce, w którym każdy pracownik ma szansę rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia. Wystarczy chcieć! Co wyróżnia tę firmę to fakt, że naprawdę dba o swoich pracowników. Widzę, że firma inwestuje w szkolenia i programy rozwojowe, które pozwalają nam rozwijać nasze umiejętności zawodowe. Dzięki temu mogę stale poszerzać swoją wiedzę i rozwijać się w swojej karierze. Niezwykle cenię też atmosferę w tej firmie. Współpraca z innymi pracownikami jest bardzo profesjonalna, a jednocześnie panuje przyjazna atmosfera. Zauważam, że wszyscy są otwarci na współpracę i chętni do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. To naprawdę motywuje mnie do pracy i sprawia, że czuję się doceniany jako pracownik. Dodatkowo, firma docenia inicjatywę i kreatywność pracowników. Jestem mile zaskoczony, że moje pomysły są wysłuchiwane i biorą udział w procesach decyzyjnych. To sprawia, że czuję się zaangażowany w rozwój firmy i mogę przyczynić się do jej sukcesu.
Bardzo dziękujemy za tyle dobrych słów! Jest nam miło, że nasze starania zostały zauważone i docenione i oczywiście tutaj opublikowane ;-)
Oczywiście, sami wyłapują, że masz predyspozycje do podejmowania większej odpowiedzialności, są programy rozwojowe.
Pogadaj z HR, to jest zawsze indywidualna ścieżka rozwojowa, z tego co wiem to zarówno w dziale handlowym jak i marketingu takie funkcjonują. Co do stawki to każdy negocjuje indywidualnie, ja nie narzekam.
Ale bujdy na resorach wypisujecie...ścieżki rozwoju? Pod publiczkę można wszystko wymyśleć. Podajcie konkretne przykłady. Podwyżki? Że co, że 200 zł to podwyżka? Pięknie i kolorowe graficzki na linkedinie bardzo nas we firmie bawią... atmosfera pracy jest słaba. I tyle. Dajcie sobie spokój z tą "transparentnością" i takimi probami bycia "fajnym"
Programy rozwojowe polegają na opracowaniu realnego planu rozwoju pracownika, w którego tworzeniu on sam bierze udział. Wg nas (i dotychczasowych uczestników) ich największą zaletą jest indywidualne dopasowanie do pracownika – skupiamy się na jego predyspozycjach i umiejętnościach. Celem jest przygotowanie pracownika do nowej roli – może to być rola specjalisty, mentora lub objęcie roli koordynatora nad większym projektem. Jedną ze ścieżek jest oczywiście awans na stanowisko kierownicze. W naszych programach nie przychodzimy z gotową propozycją dla pracownika. Każdy jest inny, ma inne talenty, kompetencje i inne potrzeby. Na początek mamy przygotowane 2-3 koncepcje – i mówimy “podyskutujmy”. Następnie układamy plan z kluczowymi krokami, harmonogramem itd, ale nadal chcemy, aby to był efekt współpracy a nie narzucona decyzja. Podkreślamy również, że rozwój pracownika musi być spójny z rozwojem, możliwościami i potrzebami firmy. Mamy trzy różne programy: - Indywidualne Ścieżki Rozwoju - dla osób, które wykazują potencjał spójny z planami organizacji - Indywidualne Programy Szkoleniowe - dla osób pogłębiających swoje zasoby wiedzy i specjalizacje - Program Rozwoju Talentów - dla osób, które dopiero rozpoczynają swoje doświadczenie z pracą zawodową Z programów korzystają pracownicy wszystkich działów w firmie, bez żadnych wyjątków. Więcej szczegółów chętnie przedstawię osobiście (zapraszam do nas), mailowo (kariera@air-com.pl) lub telefonicznie (511621374)
@Karolina Opracowujemy program, dzielimy go na etapy, a w etapach planujemy poszczególne szkolenia. Finalnie cały program jest zamknięty zarówno w harmonogramie jak i budżecie. Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale nie podchodzimy do szkoleń od strony budżetu dla pracownika. Daleka nam jest wizja ustalania najpierw kwot, a później dobierania szkoleń. Praktykujemy inne działania - w pierwszej kolejności zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych, ułożenie planu, a następnie jak pisałam wcześniej - koszty i terminy. Dodam również, że każdy z działów czy zespołów ma inne potrzeby, więc tę różnorodność też bierzemy pod uwagę. Kilka zdań o marketingu. W tym dziale można zacząć od stażu. Pierwsze samodzielne zadania oraz praca zespołowa pozwalają obu stronom - stażyście i firmie - doprecyzować kierunek rozwoju. Z wielu możliwości zawężamy zestaw do 2-3 i rozpoczynamy wówczas Program Rozwoju Talentów. Pierwszy etap to nauka od obecnych pracowników, którzy bardzo chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Ten program jest pilotowany przez HR, więc są w nim również elementy rozwoju osobistego. Gdy mamy już sprecyzowany jeden kierunek, włączamy dodatkowe szkolenia. Kierownik działu, HR, uczestnik programu wspólnie decydują o wyborze najbardziej przydatnych i rozwojowych kursów, warsztatów, e-learningu lub szkoleń tradycyjnych.
Bardzo zabawne. Sami sobie zadajecie sobie pytania i sami na nie odpowiadacie? :)) To element tzw. strategii hr do potencjalnych kandydatow?
Odpowiadamy na wszystkie pytania, które tutaj się pojawiają. Nie są to w żadnym wypadku nasze pytania, ani element "strategii hr". Jeśli nasza aktywność tutaj jest "bardzo zabawna" to cieszę się, że dzięki nam ktoś się uśmiechnął ;-)
Muszę rozczarować, ale nie jestem autorem tej opinii na forum, choć bardzo miło było mi ją przeczytać ;-) Gdyby chciał Pan / Pani poznać moje wpisy, moje opinie, to wszystkie są "Beata HR"
- słaba atomsferta, - ludzie tutaj są niepomocni, zestresowani, co odbija się na wyżej wspomnianej atmosferze - liczy się "cyfra" i czy dajesz firmie wartość - jak się zgadza to jesteś bezpieczny, jak nie to od razu jesteś na "czarnej liście" - są tu oczywiście "pupile", którym jak dotąd się wiedzie dobrze i są "bezpieczni" ( i ten powyższy wpis, to pewnie jest takiej osoby ) ale nie ma co oczu mydnić. Jeśli chcesz to aplikować zastanów się dobrze i zasięgnij opinni pracowników obecnych lub byłych. I uważaj na teksty typu: "szukamy pracowników bo firma prężnie się rozwija" no i pseudo-warotości, ktorymi kieruje sie ta firma.
Kilka sprostowań: - Nieprawdą jest, że “ludzie tutaj są niepomocni, zestresowani” - wręcz przeciwnie; pracownicy są niezwykle pomocni, otwarci i życzliwi - Prawdą natomiast, że “liczy się cyfra i czy dajesz firmie wartość” - jesteśmy firmą głównie handlową, przychodzimy do pracy aby wykonywać zadania, dawać firmie wartości, a w zamian za to mamy wynagrodzenie - …więc nie ma w tym niczego nadzwyczajnego - Nie ma w firmie żadnych list typu pupile / czarna lista; jedyna lista jaka jest to lista płac - Doskonała podpowiedź (dziękuję!), aby zasięgnąć “opinii pracowników obecnych lub byłych”; sugeruję jednak, aby korzystać z bardziej obiektywnych platform niż ta oto tutaj i serdecznie polecam kontakt z naszymi pracownikami, którzy w większości są na portalu Linkedin - znajdziecie tam ich dane, kontakt i możliwość wysłania wiadomości (wielu też podejmuje kontakt telefoniczny); wystarczy wpisać nazwę naszej firmy - Dokładnie tak jest, że "szukamy pracowników bo firma (...) się rozwija" - aby być w 100% w zgodzie z prawdą, to “prężnie” lepiej zastąpić “stale”, “sukcesywnie” - Nasze wartości to wiedza, profesjonalizm i szacunek - są to kwestie dla nas ważne, obowiązują każdego i dotyczą wszystkich obszarów działania. Jeśli ktoś uważa, że są to “pseudo-wartości” to nie będzie pasował do naszego zespołu
Sprostowanie do sprostowania :) Nie wiem, kim jest osoba wyżej (Uważaj!), ale moje doświadczenia są bardzo zbieżne z tą opinią, w przeciwieństwie do wniosków pani od tzw. HR. Swoją drogą zazdroszczę tzw. HR świetnego samopoczucia :)) Ze sprostowań tzw. HR wyłania się obraz wprost idealnej firmy, bez wad i skaz. Tu zawsze jest odpowiedź na wszystko-niebywałe. Wszystkie procesy dopieszczone, nie mamy sobie nic do zarzucenia, zawsze stoimy po stronie pracownika... I ta gra pod publiczkę; jacy to jesteśmy transparentni. Taaa.. na sztandarach można wszystko wywiesić, nawet tak puste hasła jak "szacunek" czy "profesjonalizm". To kryzysy i trudne sytuację pokazują, jaki jest ten kręgosłup. A tu nie ma lidera. Tylko jakiś ulizany na boczek gość, z jakimiś chyba nieprzepracowanymi traumami z dzieciństwa, który chce "udowadniać", kto tu rządzi... Onboarding jest fajny. A offboarding? Jak to w praktyce wygląda? Czy byli, dobrze Was wspominają? Nie zostawiacie po sobie dobrego wrażenia, więc ostrożnie z tym rekomendowaniem linkedina, bo tam są i obecni i byli pracownicy :)) A zamiast oferować opiekę psychologiczną, buduj zdrowe środowisko pracy, żeby ta opieka nie była potrzebna. Żeby choćby handlowcy czy inni, zarabiający na Twoją pensję, dobrze się w tej firmie czuli. A pupile? Po co ściemniać :) Są i tu w każdej innej firmie. Po co mydlić oczy :)) Rodzinna firma to firma, w której najlepiej ma się program "Rodzina na swoim". Siostry, wujkowie, kuzyni... ci nie muszą orać. Będą tu pracować do emerytury. A ta "obiektywna platforma" to (usunięte przez administratora) Zgadza się. Warto jednak wyłapywać między wierszami subiektywne odczucia.
Kontynuując sprostowania: - “Wszystkie procesy dopieszczone, nie mamy sobie nic do zarzucenia, zawsze stoimy po stronie pracownika..” Procesy mają to do siebie, że trzeba je zmieniać, modyfikować, dostosowywać. Ciągle zatem nad nimi pracujemy i “dopieszczamy”. I faktycznie, zawsze stoimy po stronie pracownika. - “(..) obraz wprost idealnej firmy, bez wad i skaz” - oczywiście, że nie. Żadna firma nie jest idealna, każdy z nas ma inne spostrzeżenia, potrzeby, emocje, ale na pewno staramy się znaleźć kompromis, wypracowywać optymalne rozwiązania i dbać o wszystkich, którzy tutaj pracują. Dlatego też "szacunek" czy "profesjonalizm" to nie są hasła tylko na “sztandarach”. “To kryzysy i trudne sytuację pokazują, jaki jest ten kręgosłup.” - dokładnie tak. Trudne sytuacje nas wzmacniają, uczą i dają bezcenne doświadczenia. Jak dotąd nawet największe kryzysy udało na się przezwyciężyć, a nawet na ich bazie rozwinąć. Właśnie dlatego, że mamy kręgosłup, liderów i wartości. “ A offboarding? Jak to w praktyce wygląda? Czy byli, dobrze Was wspominają? Nie zostawiacie po sobie dobrego wrażenia, więc ostrożnie z tym rekomendowaniem linkedina, bo tam są i obecni i byli pracownicy :)” Mamy zupełnie inne zdanie, ale ten obszar pozostawiamy jednak do indywidualnej oceny i podtrzymujemy odważnie zaproszenie do konsultacji z naszymi pracownikami. - “zamiast oferować opiekę psychologiczną, buduj zdrowe środowisko pracy” - jedno nie wyklucza drugiego, więc działamy na obu polach. Poza przyjaznym środowiskiem daliśmy naszym pracownikom możliwość konsultacji z ekspertami. Wystarczy odrobinę się zagłębić w temat, a szybko okazuje się, że wsparcie psychologicznie dotyczy nie tylko tematów problemowych, ale również rozwojowych - dużo by o tym pisać, ale to nie to miejsce - “A pupile? Po co ściemniać :) Są i tu w każdej innej firmie. Po co mydlić oczy :)) Rodzinna firma to firma, w której najlepiej ma się program "Rodzina na swoim". Siostry, wujkowie, kuzyni... ci nie muszą orać.” W składzie blisko 100 osobowym mamy 4 relacje rodzinne - ... i to cztery różne rodziny, więc tyle komentarza w temacie ;-) Szanujemy fakt, że każdy może mieć swoje zdanie, wyrazić je na swój sposób i w różnych miejscach, ale nie możemy przejść obojętnie, gdy ktoś publikuje nieprawdę. Dlatego konsekwentnie i wytrwale prostujemy tutaj nieprawdziwe informacje. Zapraszam serdecznie do kontaktu bezpośredniego każdego, kto chciałby uzyskać kompletną, wiarygodną informację bezpośrednio u źródła (tel. 511621374, mail kariera@air-com.pl).
… cóż, odpisujemy, bo nie możemy przejść obojętnie obok nieprawdy. Przy rekrutacjach to wcale nie pomaga. Co druga rozmowa nawiązuje do opinii wyrażonej tutaj. Podejmuję jednak śmiało ten wątek, wyjaśniam na spotkaniu jak to działa, dlaczego odpisujemy, jak moglibyśmy w kilka godzin te komentarze kasować i dlaczego tego nie robimy. XYZ, słuszna sugestia - bardzo dziękuję! zgadzam się w 100% - “popytajcie pracujacych”. Ja oczywiście jestem do dyspozycji (tel. 511621374, mail kariera@air-com.pl)
Polemika z HR, to niestety, kopanie się z koniem... Czasem, próbując za wszelką cenę udawać, że wszystko jest OK, tracimy to, co naprawdę definiuje zdrową firmę. Może warto jednak otwarcie mówić o "porażkach", bo to one czyniś nas prawdziwie ludzkimi, a co za tym idzie - wyjątkowymi. Podanie bezpośredniego nr kontaktowego nie doda dodatkowej aureoli. Nie, telefony dzwonić nie będą. Ludzie zawsze szukają info własnymi kanałami. Tu też. Potencjalni kandydanci powinni wiedzieć, że tzw. HR jest tylko egzekutorem zarządu, a nie kreatorem celów. Jak trzeba się kogoś pozbyć - sposób się znajdzie.
w sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko doradcy techniczno - handlowego ds. sprężarek. firma wymaga od pracownika prawa jazdy kategorii „B”. praca ma charakter stacjonarny, ale wyjazdy też się zdarzają. jak często i czy są to jednodniowe delegacje? czy zapewnione jest wtedy auto służbowe? poinformujcie, jak to wygląda, bo myślę nad aplikacją w to miejsce ;)
Auto? Jak chcesz się "przejechać" na tej firmie, to szkoda czasu. Tam zatrudniają tylko niedoświadczonych, młodych, kórym można mało zapłacić i łatwo jest ich sobie "ukladać". A doświadczeni jak już są to nie pracują dłużej jak pół roku. Dobrze ma tylko stara gwardia, znajomi królika, rodzinka marcinka. Ten swoją drogą chowa się za tymi dwoma monitorami i "zarządza".
To chyba fajnie, że zatrudniają ludzi bez doświadczenia? Dziwny zarzut.
"Tam zatrudniają tylko niedoświadczonych, młodych, którym można mało zapłacić i łatwo jest ich sobie "ukladać". - Rekrutacja na to stanowisko jest zakończona, zatrudniliśmy bardzo doświadczonego specjalistę, fakt młodego, ale z grupy 40+ . - Nie płacimy mało, o tym mogą się przekonać osoby dołączające do naszego zespołu. - Układanie - tu jest odrobina prawdy ;-) Akurat na tym stanowisku bardzo nam zależało, aby nowy pracownik pomógł NAM poukładać ten dział, wsparł kierownika i realnie wpłynął na "układanie" pracy całego działu. "A doświadczeni jak już są to nie pracują dłużej jak pół roku." - Nic bardziej mylnego, średnia zatrudnienia to ok. 5 lat
Wow, Becia, Ty to zawsze wybrniesz :-) Czyli w mega firmie, w fajnej firmie pracujemy: żadnych problemów, transparentne premiowanie, sprawiedliwe docenanie, benefity finansowe, żadnej pasywnej agresji, procedury antymobbingowe, świetny przepływ informacji. I fachowcy, którzy jak przychodzą, to popracują nawet 5 lat! A czasem parę miesięcy czy rok. Ci ostatni to pewnie za słabi na nas są ;-) Wszyscy tacy pomocni...
Dziękuję za komplement, choć "Becia" niekoniecznie ;-) Sprostowanie do fragmentów, które się nie zgadzają: - "...żadnych problemów" - to jest nieprawda, mamy ich mnóstwo, ale staramy się sprostać, wyciągnąć lekcję i na przyszłość unikać; na pewno ich nie omijamy - "..czasem parę miesięcy czy rok. Ci ostatni to pewnie za słabi na nas są ;-)" - jeżeli zdarzą się nawet pojedyncze przypadki zatrudnienia krótszego niż rok to powody są konkretne i bezdyskusyjne, np. kłamstwo, którego nie akceptujemy. Są również przypadki całkowicie zrozumiałe, np. powrót do swojej pierwotnej branży czy zmiana miejsca zamieszkania. Kiedy pracownikowi słabiej idzie do rozwiązania umowy jeszcze bardzo daleka droga - na początek poszukiwanie przyczyny, wspólne ustanie sposobów na realną pomoc, często wspólna praca, częstsze spotkania, szukanie kolejnych rozwiązań, więcej uwagi. Nie ma osób "za słabych", są tylko takie, które nie chcą skorzystać z pomocy. Całe szczęście to bardzo nieliczne przypadki. Na przestrzeni kilku lat 3 dokładnie. Pozostałe informacje - sama prawda. Bardzo zapraszam do kontaktu bezpośredniego. Jeśli Pana zdanie jest inne, chętnie je poznam, ale proponuję spotkanie, rozmowę telefoniczną (511621374) lub kontakt mailowy (beata.kubacka@air-com.pl).
Czytam te głupoty sfrustratow i nie wierzę... Komu siechce takie brednie tutaj wypisywać. Jesli ci nie pasuje to nie pracuj tutaj... wolny świat. Poszukaj coś na pracuju i daj spokój! Ja tu jestem od 2 lat i zero problemów. Jak się pracuje to się ma. Warto, naprawdę polecam. Masz na start 6 miechow i decydujesz czy to dla ciebie. A rekrutacja do bólu uczciwa! jak coś zaskakuje to tylko na plus.
Na stronie Air-Com oferty pracy dla marketingowca, księgowej, ośmiu DTH i ośmiu kierowników regionalnych... Nie wiem czy aplikować czy się bać. Zmiany w firmie? Ktoś się orientuję o co chodzi? Dotąd słyszałem wiele pozytywnych opinii o tej firmie, stąd też trochę mnie to zastanawia.
MARKETING - mamy ambitne plany, mnóstwo pomysłów i ciekawych wyzwań, więc potrzebne są nowe stanowiska, nowe osoby - powiększamy zespół! KSIĘGOWOŚĆ - długa nieobecność koleżanki, która obecnie skupia się na przyszłym macierzyństwie - uzupełniamy szeregi ;-) DZIAŁ HANDLOWY - doradcy i kierownicy poszukiwani, ponieważ potrzebujemy ich więcej i więcej i to na wiele województw; z zespołu odeszła jedna osoba, ale to nie w wyniku naszych decyzji czy zmian w firmie; rozwój - to słowo najlepiej definiuje tę rekrutację. "Czy aplikować czy się bać?" - oto jest pytanie! Oczywiście zapraszam do aplikowania. Na rozmowie można o wszystko dopytać, szczerze i wyczerpująco odpowiadamy na wszystkie pytania, więc można rozwiać wszelkie wątpliwości i obawy! Zapraszam.
Wg naszej wiedzy sytuacja jest nieco inna. Szanujemy jednak, że każdy ma prawo do kształtowania swojej ścieżki zawodowej. Nam pozostaje dobrze wspominać współpracę i trzymać kciuki za kolegę, życzyć powodzenia i samych sukcesów.
Hej, team leader ecommerce - na taką ofertą poszła moja aplikacja przez linkedin. Chcę jednak się dowiedzieć, dlaczego szukają na to stanowisko? Bo jeśli dobrze oceniam, to osoba która odpowiada za ecommerce czy też procesy marketingowe. Insajty, które zbieram niezależnie to swoją drogą, ale chętnie dowiem się, co jest pięć.. .. Jak wyglądają procesy i wymiana informacji? Ktoś tam szefuje? Jak zespół? Proszę o jakieś wyważone opinie.
Team leader czy project manager... Rudy Kris najlepiej dbał tylko o swoje 4-litery. W poprzednich firmach też go kiepsko wspominali. Typ bez cech lidera, typowa m*nda.
Świetna firma, w której rozwinąłem mocno swoją karierę zawodową. Z dużych plusów to konkurencyjne zarobki i dobra ekipa, z minusów miałem problemy z parkowaniem pod pracą. Miło wspominam :)
Bardzo miło słyszeć, że dobrze wspominasz czas spędzony z nami ???? Co do parkowania – wiemy, że kiedyś było z tym różnie, ale teraz pracownicy parkują na dodatkowym parkingu tuż obok, więc jest dużo wygodniej. Powodzenia w dalszej karierze i wszystkiego dobrego!
Miejsce pracy, o którym chciałbym napisać pozytywną opinię, to firma, która jest naprawdę rozwojowa i stawia na rozwój swoich pracowników. Jest to miejsce, w którym każdy pracownik ma szansę rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia. Wystarczy chcieć! Co wyróżnia tę firmę to fakt, że naprawdę dba o swoich pracowników. Widzę, że firma inwestuje w szkolenia i programy rozwojowe, które pozwalają nam rozwijać nasze umiejętności zawodowe. Dzięki temu mogę stale poszerzać swoją wiedzę i rozwijać się w swojej karierze. Niezwykle cenię też atmosferę w tej firmie. Współpraca z innymi pracownikami jest bardzo profesjonalna, a jednocześnie panuje przyjazna atmosfera. Zauważam, że wszyscy są otwarci na współpracę i chętni do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. To naprawdę motywuje mnie do pracy i sprawia, że czuję się doceniany jako pracownik. Dodatkowo, firma docenia inicjatywę i kreatywność pracowników. Jestem mile zaskoczony, że moje pomysły są wysłuchiwane i biorą udział w procesach decyzyjnych. To sprawia, że czuję się zaangażowany w rozwój firmy i mogę przyczynić się do jej sukcesu.
Bardzo dziękujemy za tyle dobrych słów! Jest nam miło, że nasze starania zostały zauważone i docenione i oczywiście tutaj opublikowane ;-)
Oczywiście, sami wyłapują, że masz predyspozycje do podejmowania większej odpowiedzialności, są programy rozwojowe.
Pogadaj z HR, to jest zawsze indywidualna ścieżka rozwojowa, z tego co wiem to zarówno w dziale handlowym jak i marketingu takie funkcjonują. Co do stawki to każdy negocjuje indywidualnie, ja nie narzekam.
Ale bujdy na resorach wypisujecie...ścieżki rozwoju? Pod publiczkę można wszystko wymyśleć. Podajcie konkretne przykłady. Podwyżki? Że co, że 200 zł to podwyżka? Pięknie i kolorowe graficzki na linkedinie bardzo nas we firmie bawią... atmosfera pracy jest słaba. I tyle. Dajcie sobie spokój z tą "transparentnością" i takimi probami bycia "fajnym"
Programy rozwojowe polegają na opracowaniu realnego planu rozwoju pracownika, w którego tworzeniu on sam bierze udział. Wg nas (i dotychczasowych uczestników) ich największą zaletą jest indywidualne dopasowanie do pracownika – skupiamy się na jego predyspozycjach i umiejętnościach. Celem jest przygotowanie pracownika do nowej roli – może to być rola specjalisty, mentora lub objęcie roli koordynatora nad większym projektem. Jedną ze ścieżek jest oczywiście awans na stanowisko kierownicze. W naszych programach nie przychodzimy z gotową propozycją dla pracownika. Każdy jest inny, ma inne talenty, kompetencje i inne potrzeby. Na początek mamy przygotowane 2-3 koncepcje – i mówimy “podyskutujmy”. Następnie układamy plan z kluczowymi krokami, harmonogramem itd, ale nadal chcemy, aby to był efekt współpracy a nie narzucona decyzja. Podkreślamy również, że rozwój pracownika musi być spójny z rozwojem, możliwościami i potrzebami firmy. Mamy trzy różne programy: - Indywidualne Ścieżki Rozwoju - dla osób, które wykazują potencjał spójny z planami organizacji - Indywidualne Programy Szkoleniowe - dla osób pogłębiających swoje zasoby wiedzy i specjalizacje - Program Rozwoju Talentów - dla osób, które dopiero rozpoczynają swoje doświadczenie z pracą zawodową Z programów korzystają pracownicy wszystkich działów w firmie, bez żadnych wyjątków. Więcej szczegółów chętnie przedstawię osobiście (zapraszam do nas), mailowo (kariera@air-com.pl) lub telefonicznie (511621374)
@Karolina Opracowujemy program, dzielimy go na etapy, a w etapach planujemy poszczególne szkolenia. Finalnie cały program jest zamknięty zarówno w harmonogramie jak i budżecie. Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale nie podchodzimy do szkoleń od strony budżetu dla pracownika. Daleka nam jest wizja ustalania najpierw kwot, a później dobierania szkoleń. Praktykujemy inne działania - w pierwszej kolejności zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych, ułożenie planu, a następnie jak pisałam wcześniej - koszty i terminy. Dodam również, że każdy z działów czy zespołów ma inne potrzeby, więc tę różnorodność też bierzemy pod uwagę. Kilka zdań o marketingu. W tym dziale można zacząć od stażu. Pierwsze samodzielne zadania oraz praca zespołowa pozwalają obu stronom - stażyście i firmie - doprecyzować kierunek rozwoju. Z wielu możliwości zawężamy zestaw do 2-3 i rozpoczynamy wówczas Program Rozwoju Talentów. Pierwszy etap to nauka od obecnych pracowników, którzy bardzo chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Ten program jest pilotowany przez HR, więc są w nim również elementy rozwoju osobistego. Gdy mamy już sprecyzowany jeden kierunek, włączamy dodatkowe szkolenia. Kierownik działu, HR, uczestnik programu wspólnie decydują o wyborze najbardziej przydatnych i rozwojowych kursów, warsztatów, e-learningu lub szkoleń tradycyjnych.
Bardzo zabawne. Sami sobie zadajecie sobie pytania i sami na nie odpowiadacie? :)) To element tzw. strategii hr do potencjalnych kandydatow?
Odpowiadamy na wszystkie pytania, które tutaj się pojawiają. Nie są to w żadnym wypadku nasze pytania, ani element "strategii hr". Jeśli nasza aktywność tutaj jest "bardzo zabawna" to cieszę się, że dzięki nam ktoś się uśmiechnął ;-)
Muszę rozczarować, ale nie jestem autorem tej opinii na forum, choć bardzo miło było mi ją przeczytać ;-) Gdyby chciał Pan / Pani poznać moje wpisy, moje opinie, to wszystkie są "Beata HR"
- słaba atomsferta, - ludzie tutaj są niepomocni, zestresowani, co odbija się na wyżej wspomnianej atmosferze - liczy się "cyfra" i czy dajesz firmie wartość - jak się zgadza to jesteś bezpieczny, jak nie to od razu jesteś na "czarnej liście" - są tu oczywiście "pupile", którym jak dotąd się wiedzie dobrze i są "bezpieczni" ( i ten powyższy wpis, to pewnie jest takiej osoby ) ale nie ma co oczu mydnić. Jeśli chcesz to aplikować zastanów się dobrze i zasięgnij opinni pracowników obecnych lub byłych. I uważaj na teksty typu: "szukamy pracowników bo firma prężnie się rozwija" no i pseudo-warotości, ktorymi kieruje sie ta firma.
Kilka sprostowań: - Nieprawdą jest, że “ludzie tutaj są niepomocni, zestresowani” - wręcz przeciwnie; pracownicy są niezwykle pomocni, otwarci i życzliwi - Prawdą natomiast, że “liczy się cyfra i czy dajesz firmie wartość” - jesteśmy firmą głównie handlową, przychodzimy do pracy aby wykonywać zadania, dawać firmie wartości, a w zamian za to mamy wynagrodzenie - …więc nie ma w tym niczego nadzwyczajnego - Nie ma w firmie żadnych list typu pupile / czarna lista; jedyna lista jaka jest to lista płac - Doskonała podpowiedź (dziękuję!), aby zasięgnąć “opinii pracowników obecnych lub byłych”; sugeruję jednak, aby korzystać z bardziej obiektywnych platform niż ta oto tutaj i serdecznie polecam kontakt z naszymi pracownikami, którzy w większości są na portalu Linkedin - znajdziecie tam ich dane, kontakt i możliwość wysłania wiadomości (wielu też podejmuje kontakt telefoniczny); wystarczy wpisać nazwę naszej firmy - Dokładnie tak jest, że "szukamy pracowników bo firma (...) się rozwija" - aby być w 100% w zgodzie z prawdą, to “prężnie” lepiej zastąpić “stale”, “sukcesywnie” - Nasze wartości to wiedza, profesjonalizm i szacunek - są to kwestie dla nas ważne, obowiązują każdego i dotyczą wszystkich obszarów działania. Jeśli ktoś uważa, że są to “pseudo-wartości” to nie będzie pasował do naszego zespołu
Sprostowanie do sprostowania :) Nie wiem, kim jest osoba wyżej (Uważaj!), ale moje doświadczenia są bardzo zbieżne z tą opinią, w przeciwieństwie do wniosków pani od tzw. HR. Swoją drogą zazdroszczę tzw. HR świetnego samopoczucia :)) Ze sprostowań tzw. HR wyłania się obraz wprost idealnej firmy, bez wad i skaz. Tu zawsze jest odpowiedź na wszystko-niebywałe. Wszystkie procesy dopieszczone, nie mamy sobie nic do zarzucenia, zawsze stoimy po stronie pracownika... I ta gra pod publiczkę; jacy to jesteśmy transparentni. Taaa.. na sztandarach można wszystko wywiesić, nawet tak puste hasła jak "szacunek" czy "profesjonalizm". To kryzysy i trudne sytuację pokazują, jaki jest ten kręgosłup. A tu nie ma lidera. Tylko jakiś ulizany na boczek gość, z jakimiś chyba nieprzepracowanymi traumami z dzieciństwa, który chce "udowadniać", kto tu rządzi... Onboarding jest fajny. A offboarding? Jak to w praktyce wygląda? Czy byli, dobrze Was wspominają? Nie zostawiacie po sobie dobrego wrażenia, więc ostrożnie z tym rekomendowaniem linkedina, bo tam są i obecni i byli pracownicy :)) A zamiast oferować opiekę psychologiczną, buduj zdrowe środowisko pracy, żeby ta opieka nie była potrzebna. Żeby choćby handlowcy czy inni, zarabiający na Twoją pensję, dobrze się w tej firmie czuli. A pupile? Po co ściemniać :) Są i tu w każdej innej firmie. Po co mydlić oczy :)) Rodzinna firma to firma, w której najlepiej ma się program "Rodzina na swoim". Siostry, wujkowie, kuzyni... ci nie muszą orać. Będą tu pracować do emerytury. A ta "obiektywna platforma" to (usunięte przez administratora) Zgadza się. Warto jednak wyłapywać między wierszami subiektywne odczucia.
Kontynuując sprostowania: - “Wszystkie procesy dopieszczone, nie mamy sobie nic do zarzucenia, zawsze stoimy po stronie pracownika..” Procesy mają to do siebie, że trzeba je zmieniać, modyfikować, dostosowywać. Ciągle zatem nad nimi pracujemy i “dopieszczamy”. I faktycznie, zawsze stoimy po stronie pracownika. - “(..) obraz wprost idealnej firmy, bez wad i skaz” - oczywiście, że nie. Żadna firma nie jest idealna, każdy z nas ma inne spostrzeżenia, potrzeby, emocje, ale na pewno staramy się znaleźć kompromis, wypracowywać optymalne rozwiązania i dbać o wszystkich, którzy tutaj pracują. Dlatego też "szacunek" czy "profesjonalizm" to nie są hasła tylko na “sztandarach”. “To kryzysy i trudne sytuację pokazują, jaki jest ten kręgosłup.” - dokładnie tak. Trudne sytuacje nas wzmacniają, uczą i dają bezcenne doświadczenia. Jak dotąd nawet największe kryzysy udało na się przezwyciężyć, a nawet na ich bazie rozwinąć. Właśnie dlatego, że mamy kręgosłup, liderów i wartości. “ A offboarding? Jak to w praktyce wygląda? Czy byli, dobrze Was wspominają? Nie zostawiacie po sobie dobrego wrażenia, więc ostrożnie z tym rekomendowaniem linkedina, bo tam są i obecni i byli pracownicy :)” Mamy zupełnie inne zdanie, ale ten obszar pozostawiamy jednak do indywidualnej oceny i podtrzymujemy odważnie zaproszenie do konsultacji z naszymi pracownikami. - “zamiast oferować opiekę psychologiczną, buduj zdrowe środowisko pracy” - jedno nie wyklucza drugiego, więc działamy na obu polach. Poza przyjaznym środowiskiem daliśmy naszym pracownikom możliwość konsultacji z ekspertami. Wystarczy odrobinę się zagłębić w temat, a szybko okazuje się, że wsparcie psychologicznie dotyczy nie tylko tematów problemowych, ale również rozwojowych - dużo by o tym pisać, ale to nie to miejsce - “A pupile? Po co ściemniać :) Są i tu w każdej innej firmie. Po co mydlić oczy :)) Rodzinna firma to firma, w której najlepiej ma się program "Rodzina na swoim". Siostry, wujkowie, kuzyni... ci nie muszą orać.” W składzie blisko 100 osobowym mamy 4 relacje rodzinne - ... i to cztery różne rodziny, więc tyle komentarza w temacie ;-) Szanujemy fakt, że każdy może mieć swoje zdanie, wyrazić je na swój sposób i w różnych miejscach, ale nie możemy przejść obojętnie, gdy ktoś publikuje nieprawdę. Dlatego konsekwentnie i wytrwale prostujemy tutaj nieprawdziwe informacje. Zapraszam serdecznie do kontaktu bezpośredniego każdego, kto chciałby uzyskać kompletną, wiarygodną informację bezpośrednio u źródła (tel. 511621374, mail kariera@air-com.pl).
… cóż, odpisujemy, bo nie możemy przejść obojętnie obok nieprawdy. Przy rekrutacjach to wcale nie pomaga. Co druga rozmowa nawiązuje do opinii wyrażonej tutaj. Podejmuję jednak śmiało ten wątek, wyjaśniam na spotkaniu jak to działa, dlaczego odpisujemy, jak moglibyśmy w kilka godzin te komentarze kasować i dlaczego tego nie robimy. XYZ, słuszna sugestia - bardzo dziękuję! zgadzam się w 100% - “popytajcie pracujacych”. Ja oczywiście jestem do dyspozycji (tel. 511621374, mail kariera@air-com.pl)
Polemika z HR, to niestety, kopanie się z koniem... Czasem, próbując za wszelką cenę udawać, że wszystko jest OK, tracimy to, co naprawdę definiuje zdrową firmę. Może warto jednak otwarcie mówić o "porażkach", bo to one czyniś nas prawdziwie ludzkimi, a co za tym idzie - wyjątkowymi. Podanie bezpośredniego nr kontaktowego nie doda dodatkowej aureoli. Nie, telefony dzwonić nie będą. Ludzie zawsze szukają info własnymi kanałami. Tu też. Potencjalni kandydanci powinni wiedzieć, że tzw. HR jest tylko egzekutorem zarządu, a nie kreatorem celów. Jak trzeba się kogoś pozbyć - sposób się znajdzie.
Regionalny kierownik sprzedaży miał wspomniane w ofercie o opiece psychologicznej. Czy ma się do niej dostęp cały czas bo mam trochę cięższy etap?
Czytam te głupoty sfrustratow i nie wierzę... Komu siechce takie brednie tutaj wypisywać. Jesli ci nie pasuje to nie pracuj tutaj... wolny świat. Poszukaj coś na pracuju i daj spokój! Ja tu jestem od 2 lat i zero problemów. Jak się pracuje to się ma. Warto, naprawdę polecam. Masz na start 6 miechow i decydujesz czy to dla ciebie. A rekrutacja do bólu uczciwa! jak coś zaskakuje to tylko na plus.
Młodsza księgowa miała oferowane w ogłoszeniu konkurencyjne wynagrodzenie. Czyli mając 15 lat doświadczenia zarobię np.12,13 tysięcy netto?
Poszukujemy osoby na stanowisko młodszej księgowej, zatem 15 lat doświadczenia to zdecydowanie wyższe stanowisko, bliżej samodzielnej księgowej a nawet głównej. Do naszego zespołu chętnie przyjmiemy osobę, która zna podstawy, ma trochę doświadczenia, a resztę z przyjemnością nauczymy.
Ile osób liczy dział księgowy i jakie są widełki wynagrodzenia na tym stanowisku?
Dział księgowości to zespół 3-osobowy. Na spotkaniu rekrutacyjnym rozmawiamy o wygrodzeniu. Jego wysokość zależy od doświadczenia, umiejętności i zgodności z naszymi oczekiwaniami.
Poszukują Państwo osoby do pracy we Wrocławiu na stanowisko Młodszej Księgowej. Jaka jest dokładna lokalizacja biura we Wrocławiu?
Tak, poszukujemy. Nasze biuro mieści się w Długołęce pod Wrocławiem. Zapraszamy serdecznie do aplikowania.
Jako Doradca techniczno-handlowy możemy liczyć na dobry tabor do jazdy? W ogłoszeniu mówią, że dla każdego jest jedno województwo, zdarza się tak że można mieć więcej niż jedno?
Nasi handlowcy jeżdżą samochodami klasy C i obsługują wyłącznie jedno województwo.
(usunięte przez administratora)
Manager ds. łożysk będzie swoim zakresem działań obejmował całą Polskę. Nie oznacza to jednak, że będzie musiał nieustannie podróżować. Mamy rozbudowaną sieć handlowców, a manager ma być dla nich wsparciem technicznym i handlowym z zakresu łożysk. Główne zadania skupiają się przede wszystkim na aspektach strategicznych i są opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym.
Faktycznie atmosfera, jaka panuje w pracy, jest przyjemna i nie ma nieprzyjemnych sytuacji pomiędzy pracownikami? A stąd pytanie, ponieważ zamierzam dołączyć jako doradca techniczno handlowy.
Zapraszam serdecznie do aplikowania. Zarówno ogólnofirmowa atmosfera jak i relacje między pracownikami są naprawdę w dobrej atmosferze, życzliwości, sympatii i wzajemnej pomocy. Już na rozmowie rekrutacyjnej będzie okazja się o tym przekonać ;-) Czekamy zatem na Pana CV.
Młodszy księgowy miał gwarantowane auto służbowe do użytku prywatnego. Czy dorzucają do niego też kartę paliwową?
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy znane już są wyniki rekrutacji? Byłem w zeszłym tygodniu na rozmowie kwalifikacyjnej. Powinienem dzisiaj dostać telefon z odpowiedzią, lecz go brak :(
Nie wiem o którą rekrutację dokładnie chodzi, ale być może o pracownika magazynu. Tak - wyniki rekrutacji są znane i wszyscy kandydaci zostali poinformowani. Jeżeli do Pana nie dotarła odpowiedź, proszę o kontakt telefoniczny (511 621 374) lub mailowy (kariera@air-com.pl). Pozdrawiam serdecznie.
Niestety widzę że rekrutacja w firmie aktualnie jest zamknieta... Warto czekać aż zostanie wznowiona, jak wygląda atmosfera i sama w sobie praca na Doradce Techniczno - Handlowy?
Znalazłam na stronie firmy oferte pracy dla pracowników biurowych do działu serwisu :) Wiecie może czy już kogoś przyjęli, czy jeszcze mam szansę? Jeśli to nie problem, super byłoby się dowiedzieć od was jak wygląda atmosfera w dziale serwisu i podejście przełożonego czy widełki. Ciekawi mnie też, czy system premowania jest faktycznie tak uczciwy i przejrzysty, jak deklaruje firma.
Rekrutacja trwa, nadal szukamy odpowiedniej osoby. Zapraszam do aplikowania!
Dziękujemy za wiadomość. Na razie rekrutacja jest zamknięta, ale wznowimy ją po okresie wakacyjnym. Warto trzymać rękę na pulsie! :) Jeśli chodzi o atmosferę w Serwisie, jest naprawdę przyjazna i zgrana. Nasz zespół to ludzie, którzy chętnie sobie pomagają i razem rozwiązują problemy. Przełożony jest otwarty i zawsze gotowy do wsparcia – naprawdę zależy mu na dobrych relacjach w zespole. Co do wynagrodzenia, na tym stanowisku jest płaca zasadnicza. System wynagrodzeń jest uczciwy i przejrzysty, jak deklarujemy. Czekamy na Twoją aplikację po wakacjach!
Czy firma jest elastyczna jeśli chodzi o czas pracy? Znalazłem jakiś czas temu wakat dla doradcy techniczno-handlowego w dziale instalacji i chciałbym zaczynać np.o 10. Jest szansa ugadania z grafikiem i ułożenia go pod siebie?
Dzięki za pytanie! Co do elastyczności godzin pracy, w szczególnych przypadkach możemy dostosować godziny pracy czy nawet umożliwić pracę zdalną na jednorazowe potrzeby. Natomiast na co dzień preferujemy standardowe godziny 8-16. Lubimy ze sobą pracować, a kiedy wszyscy pracujemy w tych samych godzinach, łatwiej nam się konsultować i szybko rozwiązywać różne sprawy :) Liczę, że taka organizacja będzie Ci odpowiadać i aplikujesz do naszego zespołu!
Fajnie gdy do pracy może coś zmotywować oprócz kasy. Można liczyć na dodatkowe świadczenia socjalne i inicjatywy dobroczynne? Myślę nad wysłaniem CV na inżyniera w dziale instalacji przemysłowych. Dajcie znać!
Dzień dobry! Cieszę się, że myślisz o dołączeniu do naszego zespołu. Tak, u nas można liczyć na coś więcej niż tylko wypłatę. Każdego roku organizujemy co najmniej dwie zbiórki charytatywne – pomagamy, gdzie się da! Do tego dochodzą nasze pikniki ekologiczne. Staramy się dbać o środowisko i lubimy to połączyć ze wspólną zabawą! Co więcej, wspieramy młode talenty. Współpracujemy z Politechniką Wrocławską w ramach programów mentoringowych. Młodzi inżynierowie zdobywają mogą liczyć u nas na wsparcie naszych fachowców. Jeśli chodzi o rzeczy dodatkowe, mamy naprawdę różnorodną ofertę benefitową, która wspiera naszych pracowników nie tylko w pracy, ale też w życiu codziennym. Oferujemy klasyki, jak karta Multisport, Kafeteria i opieka zdrowotna, ale też rzeczy mniej oczywiste, jak pomoc psychologiczna. Naprawdę dbamy o wellbeing naszej ekipy i chcemy, żeby każdy czuł się u nas dobrze. Jeśli myślisz o stanowisku inżyniera w dziale instalacji przemysłowych, to śmiało – wysyłaj CV! Chętnie się z Tobą spotkamy i pogadamy.
Jakie widełki wynagrodzenia są na stanowisku doradca techniczno handlowy obsluga klienta u Was?
W zeszłym roku raczej pozytywnie odbieraliście atmosferę w firmie. Chciałam aplikować na doradcę techniczno-handlowego. W ofercie też piszą o dobrej atmosferze. Jak jest w realnie?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. - Długołęka
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- ul. Wrocławska 41
55-095 Długołęka - NIP: 8951812517 REGON: 932991905
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Maszyny i części do maszyn - pozostała działalność - Długołęka
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |