Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta online

Warszawa
Oferta wygasa za:21 dzień
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa ruchu przychodzącego w kanałach: telefoniczny, mailowy, zapytania z formularzy marketingowych itp.
  • Podejmowanie aktywnych form sprzedaży w oparciu o dostępne bazy danych
  • Doradztwo i pomoc w wyborze odpowiedniego modelu samochodu
  • Aktywna sprzedaż samochodów i usług dodatkowych (finansowanie i ubezpieczenie, akcesoria, pakiety serwisowe)
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Prowadzenie systemu CRM zgodnie z wytycznymi działu sprzedaży oraz importera
  • Możliwość również prowadzenia działań sprzedażowych z wykorzystaniem firmowych social mediów (Ln, FB, Instagram)

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży (preferowane w branży motoryzacyjnej)
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych oraz w tworzeniu profesjonalnej, biznesowej korespondencji mailowej
  • Znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta
  • Znajomość specyfiki promocji i sprzedaży w kanale online
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu
  • Znajomość obsługi komputera i systemów CRM
  • Doświadczenie w tworzeniu treści handlowo-marketingowych.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
  • Przyjazną atmosferę pracy w otwartym i ambitnym zespole
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Umowę o pracę już po drugim miesiącu pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie