Budowanie oraz realizacja długo i krótkoterminowej strategii rozwoju asortymentu w kategoriach kosmetyków luksusowych i selektywnych we wszystkich kanałach sprzedaży
Zarządzanie podległym zespołem i procesami w celu realizacji założeń sprzedażowych, działań handlowych i marketingowych dla konceptu Skin & Beauty we wszystkich kanałach sprzedaży
Monitorowanie kierunków rozwojowych rynku i konkurencji, identyfikacja trendów, szans rozwoju, możliwości pozyskania nowych dostawców i producentów oraz tworzenie oferty odpowiadającej potrzebom klientów
Przygotowywanie i wdrażanie strategii promocyjnej oraz całorocznego planu handlowego dla Skin & Beauty we wszystkich kanałach sprzedaży
Opracowywanie oferty online dla konceptu Skin & Beauty na rynkach zagranicznych zgodnie z aktualną strategią firmy
Przygotowywanie analiz dotyczących zyskowności dostawców towarowych, akcji marketingowych i działań promocyjnych, sprzedaży produktów, udziału marki w ogólnej sprzedaży
Wymagania
Ma co najmniej 5 lat doświadczenia pracy w branży kosmetycznej i w zarządzaniu kategoriami luksusowymi
Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
Ma wiedzę z zakresu uregulowań prawnych dotyczących sprzedaży kosmetyków
Potrafi budować strategie zakupowe i promocyjne oraz kreować trendy
Ma wysokie umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji
Ma doświadczenie w analizowaniu danych i wyciąganiu wniosków
Prezentuje samodzielność w działaniu i nastawienie na realizację celów
Oferujemy
Udział w kreowaniu unikatowego omnikanałowego projektu z dużą samodzielnością w działaniu oraz wpływem na biznes
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjny pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków w biurze
Pracę w trybie hybrydowym 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!