Oferta wygasa za:23 dni
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • Client Success Manager (CSM) to specjalista odpowiedzialny za budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zapewnienie im wartościowych doświadczeń związanych z usługami oferowanymi przez naszą firmę. Głównym celem Client Success Managera jest zapewnienie, że Klienci są zadowoleni ze swojego doświadczenia oraz osiągają swoje cele przy współpracy z firmą.
  • Zarządzanie relacjami z Klientami: trwałe budowanie relacji z Klientami poprzez regularny kontakt, zrozumienie ich potrzeb, oczekiwań oraz celów biznesowych.
  • Doradztwo i wsparcie: dostarczanie Klientom wsparcia i doradztwa w zakresie korzystania z usług firmy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów oraz doradztwo w zakresie optymalnego wykorzystania oferowanych rozwiązań.
  • Analiza i ocena: monitorowanie efektywności i zadowolenia Klientów poprzez analizę danych oraz zbieranie opinii zwrotnych. Podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi Klienta oraz oferowanych usług.
  • Wdrażanie rozwiązań: wsparcie oferowane Klientom w procesie wdrażania nowych usług, zapewniając im niezbędną pomoc oraz szkolenia.
  • Retencja klientów: utrzymanie Klientów, poprzez zapewnienie im wysokiej jakości obsługi oraz wartościowych doświadczeń, jest kluczowym celem CSM. Jego zadaniem są działania mające na celu zminimalizowanie churnu i zachęcenie Klientów do dalszej współpracy z firmą.
  • Współpraca z zespołem: Client Success Manager współpracuje z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Rekrutacji, Sprzedaży, Marketingu czy IT Delivery, aby zapewnić spójność działań i maksymalizację wartości dla klientów.

Nasze wymagania

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne
  • Analityczne podejście do rozwiązywania problemów z koncentracją na celach i potrzebach Klienta/Specjalisty IT
  • Doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji handlowych oraz prowadzeniu spotkań biznesowych
  • Doświadczenie w tworzeniu analiz, raportów, wniosków
  • Umiejętność zarządzania priorytetami oraz pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w Zespole i współpracy z innymi Działami
  • Otwartość na zdobywanie wiedzy i naukę
  • Terminowość i skrupulatność
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (minimum poziom B2)
  • Znajomość języka polskiego pozwalająca na swobodną komunikację (minimum poziom B2)
  • Znajomość i doświadczenie w pracy z Klientami z branży farmaceutycznej
  • Znajomość technologii IT

To oferujemy

  • Możliwość pracy, nauki i rozwoju w branży nowoczesnych technologii w doświadczonym i zgranym zespole
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne (możliwość skorzystania z placówek LuxMed, EnelMed, Babka Medica lub Centrum Damiana) lub Karta Sportowa
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Aktywności społeczne i imprezy integracyjne
  • Preferowaną formę umowy
  • Długoterminową współpracę w pełnym wymiarze godzin
  • Pracę hybrydową na terenie Warszawy lub Wrocławia
  • Pracę w dynamicznej firmie IT bez sztywnych reguł korporacyjnych
  • Swobodę w działaniu, elastyczność
  • Pełne wsparcie w procesie wdrożenia i onboardingu
  • Świetną atmosferę pracy
  • Biuro przyjazne psom i kotom ;)

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie