Tworzenie treści komunikatów i założeń do kreacji w kanał digital (aplikacja PeoPay i serwis Pekao24)
Dopasowywanie formatów komunikacji do poszczególnych grup klientów z wykorzystaniem segmentacji behawioralnej
Spójność komunikacji i wizerunku marki w kanałach digital
Testowanie i analizowanie zrealizowanych kampanii
Podnoszenie efektywności kampanii sprzedażowych w kanałach doradcy i digital
Aktywny udział w rozwoju sprzedaży produktów banku poprzez kanał digital dla nowych i obecnych klientów
Wymagania
Masz ukończone studia wyższe, lub jesteś w trakcie ostatniego roku nauki, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie i marketing, dziennikarstwo, komunikacja, public relations, politologia, socjologia, polonistyka
Chcesz zdobyć doświadczenie z zakresu komunikacji marketingowej w bankowości mobilnej
Umiesz pracować w grupie, nie boisz się nowych wyzwań i szybko się uczysz
Jesteś osobą zaangażowaną w powierzone obowiązki, sumienną i dokładną
Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
Dodatkowo:
Znasz podstawy HTMLa
Interesują Cię zagadnienia z obszaru bankowości, marketingu i social media
Lekkie pióro
Oferujemy
4-5 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu
Płatny urlop „na sesję”
System szkoleń i programów rozwojowych
Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem
Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!