Pytania do firmy Natural Pharmaceuticals sp. z o.o.
Bardzo prosze o zaprezentowanie badan nad suplementami - potwierdzajacych rzetelnosc co do skladu produktow. Patrzac fachowym okiem te zawartosci nie sa jakies specjalnie optymalne, zatem raczej zadzialaja jak placebo i jakosc na poziomie suplementow z supermarketow Jesli sie myle - prosze o prezentacje wynikow badan i konkretow Dziekuje
Szanowny Panie, dziękujemy za pozostawiony komentarz. Suplementy Natural Pharmaceuticals powstają z surowców najwyższej jakości, w sposób przyjazny dla środowiska. To nie tylko deklaracje, ale nasze gwarancje, poparte między innymi certyfikatami ORIVO, MarineTrust, Friend of The Sea, Mattilsynet i GMP. Na wszystkich naszych produktach zamieszczamy informację o zalecanej dziennej dawce produktu, a etykiety naszych produktów opisane są zgodnie z zaleceniami GIS. Każdy z suplementów zawiera informację dotyczącą RWS, czyli zalecanej porcji dziennej danego minerału lub witaminy, która pokrywa w większości zapotrzebowanie organizmu na daną substancje. Więcej na temat naszych produktów, może Pan przeczytać na naszej stronie internetowej: https://natural.pl/. Pozdrawiamy
Niestety odpowiedz ogólnikowa/wyłącznie marketingowa Zarzucenie certyfikatami nie na temat. Składy nienajleosze niestety . Wystarczy porownac z najbardziej renomowanymi firmami, które takie badania robią . Choćby omega 3 lub vit d3 Lepiej nabyć lek w aptece Prosimy o zaprezentowanie wyników badań - konkretnych - co do składów . Niestety w Polsce klienci kupują suplementy bez sorawdzania i nieprzebadane produkty w większości firm. Szkoda pieniędzy Warto zwracać uwagę na składy , bo to nasze zdrowie .Zdrowia dla wszystkich
Szanowny Panie. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci dokonują zakupów po drobiazgowym zapoznaniu się z naszą oferta i zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Zapraszamy do ponownego zapoznania się z informacjami na temat naszych produktów zamieszczonymi na stronie https://natural.pl/ . W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat naszych suplementów zachęcamy tego skierowania dodatkowego zapytania poprzez stronę internetową https://natural.pl/kontakt/ lub bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod adresem bok@natural.pl Pozdrawiamy.
Witam,pracowałam w tej firmie około 2 lata początkowo prace wspominam miło natomiast z czasem zaczęłam poznawać mroczniejsze strony ...Totalny nacisk na sprzedaż i nic w tym dziwnego bo to firma sprzedażowa ale to w jaki sposób każe się sprzedawać, pisanie na wiadomościach prywatnych,straszenie mówienie że nie ma pozwolenia i że nie zarabiamy na firme a przynosimy tylko koszty i straty (gdzie większość się stara ale czasami jest po prostu gorszy dzień) ,przykre i to bardzo!!! poza tym ciągłe straszenie że jak nie zrobię wyniku rozwiążą umowę .Pamiętam kiedyś taką sytuacje,że przeciwstawiłam się takim argument sprzedażowym otrzymałam informacje od kierownika że taki jest skrypt i tak trzeba, nie masz wyniku tak masz mówić .Kilkakrotnie również został mi zabrany bonus finansowy za to że wyłapali w mojej rozmowie przekręcenie jednego słowa porostu pod koniec miesiąca robili wszystko żeby jak najmniej zapłacić to jaka to motywacja ??Warto wspomnieć bo to ważne że w tej firmie nie można mieć swojego zdania,jeżeli tylko powiesz że coś ci się nie podoba od razu jesteś proszona na rozmowę z przełożonymi o samych sytuacjach jakie dzieją się w firmie też nie można mówić głośno od razu jest to źle odbierane że nastawiamy innych pracowników.Ogólnie mówiąc będę zgłaszać sprawę do PIP ponieważ w firmie jest stosowany (usunięte przez administratora) w czystej postaci przez kierowników potem trenerów i idąc wyżej samej szefowej.Ponadto chce dodać że niejednokrotnie kierują nas na szkolenia które prowadzi pani Marianna szczerze mówiąc jest ona tak niekompetentna osoba krzyczy po pracownikach nie jest w stanie odpowiedzieć logicznie na zadane pytania jak nie zna odp szybko się denerwuje i stwierdza ze ją to nie obchodzi maja być sprzedaże wielokrotnie były już skargi na ta pani natomiast szefostwo nic sobie z tego nie robi .Nie polecam pracy w tej firmie chyba że chcecie wpaść w depresje
Dzień dobry, przykro Nam słyszeć, iż współpraca z Nami nie spełniła Pani oczekiwań. Zależy Nam, aby współpraca z każdą osobą przebiegała pomyślnie dla obu stron. Chcemy tu zaznaczyć, iż każde indywidualne zgłoszenie do “szefowej” dotyczące rażących sytuacji jest dokumentowane np. w postaci notatki służbowej. Tym samym sugerujemy wszystkim naszym Pracownikom, aby bezpośrednio wracać ze wskazaniem konkretnych sytuacji, gdyż tylko to umożliwi wyjaśnienie danej kwestii jak również zareagowanie i wyciągnięcie konsekwencje względem konkretnych osób. Zgadzamy się, iż jesteśmy firmą sprzedażową i dokładamy wszelkich starań, aby realizować stawiane nam cele. Jednocześnie przy tym staramy się stawiać na naszych Pracowników m.in poprzez szkolenia, coachingi, odsłuchy czy konkursy motywacyjne. Odnosząc się również do poruszonej kwestii bonusów sprzedażowych w firmie, wyjaśniamy, że są one zależne od wytycznych podanych dla każdego projektu. Z racji, iż Nasza firma przykłada dużą wagę do jakości prowadzonych rozmów jednym z kryteriów do otrzymania owego bonusu jest osiągnięcie odpowiedniego poziomu jakości. Co za tym idzie: błędy merytoryczne, “przekręcanie” słów czy też brak jasnego wyjaśnienia tematu Klientowi, mogą skutkować obniżeniem poziomu jakości jak również zmniejszeniem/nieosiągnięciem bonusu sprzedażowego. Chcemy tu również zaznaczyć, że bonus sprzedażowy nie jest zabierany a otrzymuje się go przy realizacji określonych założeń wyniku i jakości co jest bezpośrednio związane z zagwarantowaniem Naszym klientom najwyższej jakości usług.
Tyle pozytywnych wpisów, "zadowolonych" klientów, czemu więc UOKiK ośmielił się zakwestionować praktyki handlowe i potraktować karą tak znakomitą firmę jaką w jej mniemaniu jest N.F.?? Mnie także N.F. bombarduje (usunięte przez administratora) reklamowym, które zasila worek z papierem, chociaż pewności nie mam czy te reklamówki nadają się do recyklingu.
UOKiK od 3 lat prowadził kontrolę w Natural Pharmaceuticals, a my przez cały ten okres aktywnie współpracowaliśmy z Urzędem w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Nie zgadzamy się z wydaną decyzją i będziemy się od niej odwoływać. Pragniemy też podkreślić, że ta decyzja i proces odwołania, nie wpłynie niekorzystnie na jakość obsługi, jakość produktów czy realizację zamówień z naszej strony. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta. Dokładamy wszelkich starań, aby szeroka oferta naszych suplementów diety mogła zaspokoić różnorodne oczekiwania i potrzeby naszych Klientów. Przykro nam, że w tym przypadku nasza intencja mogła zostać odebrana inaczej. Firma Natural Pharmaceuticals jest polską firmą o skandynawskich korzeniach. Została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w 2009 roku. Wszystkie dane firmy są oddane do publicznej wiadomości zgodnie z wymogami polskiego systemu prawnego. Niezależne badanie Klientów wykazało, że ponad 96% Klientów jest zadowolonych z korzystania z oferowanych przez nas usług. Przypominamy również, iż w każdej chwili może Pan wycofać zgodę na kontakt marketingowy. W tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (numer BOK 22 490 69 67, adres email: bok@natural.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/).
Otrzymałem od Państwa suplement diety ProstaXin. Pytanie - jak go stosować? ; - jakie są własności lecznicze ProstaXin? Pozdrawiam, Aleksander Majer
Dziękujemy za zainteresowanie naszym produktem. Prosimy pamiętać, że ProstaXin Plus nie jest lekiem, więc nie ma właściwości leczniczych. To suplement diety przeznaczony dla mężczyzn, którzy chcą zadbać o zdrowie swojego układu moczowo-płciowego. Rekomendowane spożycie to 1 tabletka dziennie. Właściwości ProstaXin Plus: Cynk pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu testosteronu we krwi, Selen pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, prawidłowego przebiegu spermatogenezy oraz pomaga zachować zdrowe włosy, Kurkuma wspomaga pracę układu moczowo-płciowego. Pragniemy przypomnieć, że tylko regularne stosowanie będzie przynosiło widoczne efekty. Życzymy dużo zdrowia i pozdrawiamy.
Dzien dobry Prosze o informacje czy jest w sprzedazy w Natural Pharmaceuticals Omega 3 Vegan o duzym stezeniu na cholesterol? Pozdrawiam krzysztof Avanti
Szanowny Panie Krzysztofie, na chwilę obecną nie posiadamy w ofercie kwasów omega-3 o pochodzeniu wegańskim. Na bieżąco jednak poszerzamy naszą ofertę o nowe suplementy diety, uwzględniając preferencje żywieniowe naszych Klientów. Nie wykluczamy, że w przyszłości będziemy mogli zaproponować również wegańską alternatywę dla kwasów omega-3 z olejów rybich. Na ten moment, w naszym sklepie, znajdzie Pan suplement CholestControl, który zawiera w sobie sterole roślinne, wspomagające utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi, należy jednak pamiętać, że w składzie znajdują się kwasy omega-3 wspierające funkcjonowanie pracy serca, pochodzące z oleju rybiego (nieodpowiednie dla wegan). Zachęcamy więc do stałego śledzenia naszej strony internetowej: https://natural.pl/, na której może Pan zapoznać się z aktualną ofertą oraz wszystkimi nowościami. Pozdrawiamy.
Proszę podać najkorzystniejszą porę zażywania 2 suplementów :FlexiMed Activ i Omega Marine Forte Premium. Czy te suplementy zażywać trakcie posiłków czy można na czczo? Kiedy zażywać witaminę D3? Niedługo mój żołądek zamieni się w aptekę. Konsultant podał złą info, że nową wersję FlexiMed Activ zażywa się tylko 1 raz. Nieprawda, bo trzeba zażywać dwukrotnie! Proponuję szkolenie dla swoich konsultantów! Nigdzie nie ma info kiedy zażywać wasze suplementy!!!
Szanowna Pani Elżbieto, większość naszych suplementów diety można przyjmować o dowolnej porze dnia, ale rekomendujemy przyjmowanie ich wraz z posiłkiem. Zalecenia dotyczące stosowania danego produktu znajdują się bezpośrednio na opakowaniu każdego suplementu, jeżeli są jakieś szczególne wymagania – taka informacja zawsze uwzględniona jest na opakowaniu. Nasi klienci wskazują, że najczęściej przyjmują suplementy ze śniadaniem, przez wzgląd na to, że pomaga to w wyrobieniu odpowiednich nawyków. Łatwiej jest pamiętać o dziennej porcji. Nie ma przeciwwskazań w łączeniu FlexiMed Active oraz OmegaMarine Premium/Forte – można bezpiecznie przyjmować te produkty równocześnie. Zgodnie z etykietą produktu, zalecana porcja do spożycia suplementu diety FlexiMed Active to 2 kapsułki dziennie. Obydwie kapsułki można zażyć za jednym razem, nie trzeba rozdzielać przyjmowania na 2 razy. Jeżeli chciałaby Pani zgłosić rozmowę z konsultantem do weryfikacji, prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą (numer BOK 22 490 69 67 lub formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/). Wskazana przez Panią rozmowa telefoniczna zostanie odsłuchana i sprawdzona pod kątem poprawności udzielonych informacji oraz sposobu ich przekazania, co pozwoli nam skutecznie wpływać na podniesienie jakości obsługi klienta. Pozdrawiamy.
Zegarek, Zamówiłem u Państwa kolejny produkt, miałem otrzymać "markowy" produkt tj zegarek walker&Scott okazało się, że jest to (usunięte przez administratora) bo po miesiącu przestało działać. Jaki to markowy i co mam teraz z tym "markowym" bardziewiem zrobić ??? Pozdrawiam Waldek Jasiak
Natural Pharmaceuticals oferuje przede wszystkim wysokiej jakości suplementy diety. Zegarek dołączony do zamówienia, ma charakter darmowego upominku. Jeżeli nie jest Pan zadowolony z otrzymanego prezentu lub okazał się on wadliwy, prosimy o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta (numer BOK 22 490 69 67, adres email: bok@natural.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/).
Znam firmę od paru lat Co powiedzieli to zrobili, ale często przysyłają wiele ulotek traktując ich przesłanie za moje nasze z Żona wyrażenie zgody na więcej przesyłek Zegarek Iwonka nosi i jak na razie działa,choć nie jest tak wypasiony jak na zdjęciu .P.S. Jeżeli coś się zepsuło to chyba można skorzystać z ogólnych zasad zwrotów w internecie które ponoć są dla Klientów korzystniejsze niż w sklepach
@pracodawca Dlaczego na linkedinie firma się chwali incjatywami dla pracownikow, podczas gdy w Rzeszowie nie ma miejsca zadna z tych rzeczy? To chyba jedna firma? Gdzie sa te wartosci i podejscie do pracownika?
myślałem że taka nazwa Natural Phemaceutiklcals do czegoś zobowiązuje a tu się okazało że jak większość firm w internecie chce się dorobić na naiwności ludzi szczególnie starszych.Niestety i ja dałem się nabrać na waszą ofertę .Ja zamówiłem produkt Waszej firmy MemoreX jedno opakowanie za 59,80zł .Wcześniej przysłaliście mi roczny zapas za 718,90zł ja jedno opakowanie otworzyłem nie czytając regulaminu a za dwa dni tą z 59,90zł na jeden miesiąc to jest czyste (usunięte przez administratora) zarabianie na nieświadomości ludzi
Szanowny Panie, w związku z brakiem możliwości udzielenia pomocy bezpośrednio na forum ze względu na brak kompletnych danych dotyczących Pana zamówienia, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Naszą firmą (numer BOK 22 490 69 67, adres email: bok@natural.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/).
Fakt, nie doczytalam- małe literki- że po zakończeniu rocznego zamówienia, otrzymam kolejną roczną partie leku. Córka odebrała paczkę, której nie chciałam. Telefonicznie poinformowano mnie, że paczkę należy odesłać, co niezwłocznie uczyniłam. Zaznaczam, że paczki nie otwierałam czyli zwróciłam w takim stanie jak ją do mnie wysłano. Po kilku dniach przysłano mi formularz z rozłożonymi ratami. O dziwo 6 miesięcy 0 zł a kolejne 49,90. Wyjaśnię jakie otrzymałam brzmialo: 6 rat 0 to za nie otwarte opakowanie, opłaty za kolejne raty że względu, że drugie opakowanie opakowanie( w paczce były 2) było otwarte. Jakim cudem mogłam otworzyć opakowanie leku ,skoro nie otwierałam paczki. Odesłałam paczkę nienaruszoną w ich kartonie????
Szanowna Pani, w związku z brakiem możliwości udzielenia pomocy bezpośrednio na forum ze względu na brak kompletnych danych dotyczących Pani zamówienia, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Naszą firmą (numer BOK 22 490 69 67, adres email: bok@natural.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/).
Witam Niestety, nie mogę zgodzić się co do kilku opinii. Jeśli chodzi o natręctwa telefoniczne różnych firm, to się zgadzam. Ale na to jest sposób. Nie odbieraj nieznanych numerów. I po krzyku. Ja takich telefonów tygodniowo mam około 20. Co zablokuje, to pojawia się jakiś nowy numer. A jeśli chodzi o tą firmę, nie wiem, ponieważ nie odbieram nieznanych numerów. Masz życzenie i zdrowe ręce, wyślij sms. Wtedy oddzwonię lub odpiszę. Proste?,proste. Od Firmy o której mowa, otrzymuję maile, co jakiś czas. I jest mi miło, że Firma pamięta o mnie. Na razie testuję produkty promocyjne, płacąc tylko za przesyłkę i nie dostaję więcej niczego, czego nie zamawiam. Nikt z firmy nie narzuca się nachalnie. Co za bzdury!. Pozdrawiam, pracowników firmy. Anna, POLSKA
Serdecznie dziękujęmy za Pani opinię. Korzystając z okazji przypominamy, iż każdy Klient ma możliwość złożenia rezygnacji z kontaktów marketingowych. W tym celu wystarczy skontaktować się z Naszą firmą (numer BOK 22 490 69 67, adres email: bok@natural.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/).
O co chodzi z kontrola UOKiK? Cały internet aż huczy w tej sprawie odnośnie NP? Prosimy o informacja
Potwierdzamy, iż UOKiK podjął kontrolę w Natural Pharmaceuticals, na ten moment wobec firmy nie zostały podjęte żadne decyzje. Zapewniamy ponadto, że Natural Pharmaceuticals zawsze kieruje się interesem Klienta i dokłada wszelkich starań, aby komunikacja była prosta i przejrzysta. Zawsze jesteśmy gotowi, aby rozstrzygnąć sprawę z korzyścią dla Klienta. W związku z postepowaniem UOKiK dostarczyliśmy wszystkich wymaganych dokumentów. Staramy się współpracować w duchu pełnej przejrzystości i liczymy, że nasze argumenty zostaną przez UOKiK przyjęte. W przypadku wskazania konkretnych sformułowań, które mogą być błędnie przez konsumentów interpretowane zobowiązujemy się do niezwłocznego ich skorygowania. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Naszym Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie (numer BOK 22 490 69 67), mailowo: bok@natural.pl, lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/.
Czy można oddać nie otwarte opakowania z ProstaXin plus 60 szt.? Tata niedawno zmarł i zostało dużo opakowań ( były na rok) . Co z tym zrobić ?
Szanowna Pani, w związku z brakiem możliwości udzielenia pomocy bezpośrednio na forum ze względu na brak kompletnych danych dotyczących konta Klienta, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Naszą firmą (numer BOK 22 490 69 67, adres email: bok@natural.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie https://natural.pl/kontakt/).
Mam 2 pytania [nie wiem czy na nie uzyskam odpowiedz, ale muszę je zadać] 1. Chciałbym o certyfikaty, opisy składów waszych produktów itd. 2. Dlaczego sprzedajecie swoje produkty na 12 miesięcy, a nie 1-2 miesięcy ?
Szanowny Panie, suplementy diety mają za zadanie uzupełnić codzienną dietę, o ważne dla organizmu składniki, których nie jesteśmy w stanie dostarczyć w inny sposób, a zatem podobnie jak zbilansowana dieta, powinny być stosowane regularnie. Nasi Klienci bardzo sobie cenią formułę rocznych zapasów. Informujemy, iż w ofercie posiadamy również miesięczne zapasy Naszych suplementów. Wszystkie informacje odnośnie certyfikatów oraz dokładny skład i opis oferowanych przez Natural Pharmaceuticals produktów znajdzie Pan na Naszej stronie internetowej: https://natural.pl/. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Naszym Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 22 490 69 67, mailowo na bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Poszukuję nr konta bankowego na który należy przesłać 9,95 za przesyłkę Wit d 3 za darmo , Wit otrzymałam bez problemu, dziękuję, chcę pokryć teraz koszt przesyłki
U mnie to samo. Wit d3 dotarła ale żadnego blankietu do zapłaty w paczce nie było. Też chciałabym pokryć koszty wysyłki (9.95zl ) .
Szanowna Pani, Ze względu na brak kompletnych informacji, nie jesteśmy w stanie udzielić pomocy bezpośrednio na forum. Zachęcamy do kontaktu z firmą w celu wyjaśnienia sprawy poprzez połączenie z Biurem Obsługi Klienta 22 490 69 67, mailowo na bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Szanowna Pani, informujemy iż zgodnie z warunkami oferty promocyjnej, w przypadku złożenia zamówienia na darmowy roczny zapas suplementu diety VitaSolaris D3, Klient ponosi jedynie koszty przesyłki, w kwocie: 9.95 zł. Blankiet wpłaty powinien być dołączony do przesyłki. W przypadku nie otrzymania blankietu wpłaty, prosimy o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 22 490 69 67, mailowo na bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Gdy czytam opinie klientów oczekujących na produkty ,,za darmo,, to sugeruję, żeby dokładnie czytać treść dotyczącą promocji, którą Natural Pharmaceuticals co jakiś czas stosuje. Należy też się zastanowić, czy suplementy lub przy okazji prezenty(takie też Firma daje...) będą miały dla nas zastosowanie. Z tego co czytam, wynika, że do nieporozumienia dochodzi w większości przypadków z braku orientacji?! Jak coś jest tanie albo za darmo to nieważne co to jest? Biorę i nie czytam dalej...! Czy potrzebuję, czy nie potrzebuję, to biorę! I to jest podstawowy błąd wszystkich ,,nieszczęśliwych,, klientów. Proponuję czytać ze zrozumieniem treść, przespać się 24 godziny, jeszcze raz przeczytać i wtedy świadomie podjąć decyzję! Pośpiech jest tutaj kompletnie niepotrzebny! Jeśli coś później nie będzie po naszej myśli to zawsze możemy się wycofać. Sprawdzałem! Namawiam o spokojne i przemyślane podejmowanie decyzji....To tylko tyle... Pozdrawiam!
Panie Wiesławie, dziękujemy za tą opinię. Zdrowie Klientów Natural Pharmaceuticals i ich dobre samopoczucie to priorytet dla firmy. Również namawiamy do spokojnych i przemyślanych decyzji zakupowych. Jeśli jednak klient się rozmyśli, istnieje możliwość zwrotu produktu.
"Namawiamy do spokojnych i przemyślanych decyzji o zakupach". "Jaja sobie robicie"???? Jesteście "namolni" z wydzwanianiem i dostarczaniem przesyłek... Tak nie postępują "firmy" godne zaufania. Któż u licha sprzedaje produkty na rok ????
Byłam waszą klientką. Dwa dni temu dostałam paczkę którą nie zamawiałam. Więc wysyłacie nie zamówione produkty.
Również dostałam niezamówioną paczkę i rachunki na kwotę 358 zł. Przebywam za granicą. A paczkę odebrała sąsiadka.
Szanowne Panie, Ze względu na brak kompletnych informacji, nie jesteśmy w stanie udzielić pomocy bezpośrednio na forum. Zachęcamy do kontaktu z firmą w celu wyjaśnienia sprawy poprzez połączenie z Biurem Obsługi Klienta 22 490 69 67, bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Ja też mam problem bo zamawiałam /tak zrozumiałam ofertę/ opakowanie za 25 zł, a okazało sie, że za 12x34,99. Nie oceniam jakości tylko sformułowanie oferty.
Też mam taką sysuacje. Wysłali do mnie produkty na 419 złotych, których nie zamawiałam. I jeszcze muszę płacić za zwrot paczki. Poprostu zbierają dane ludzi i wysyłają wszystko co chcą.
Szanowna Pani, W sprawach dotyczących zamówień, wysyłki i zwrotów zachęcamy do do bezpośredniego kontaktu z firmą poprzez połączenie z Biurem Obsługi Klienta 22 490 69 67, mailowo na bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Szanowna Pani, W sprawach dotyczących zamówień, wysyłki i zwrotów zachęcamy do do bezpośredniego kontaktu z firmą poprzez połączenie z Biurem Obsługi Klienta 22 490 69 67, mailowo na bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Czy można dokonać zwrotu towaru ?
Szanowny Panie, Oczywiście. W sprawach dotyczących zamówień, wysyłki i zwrotów zachęcamy do do bezpośredniego kontaktu z firmą poprzez połączenie z Biurem Obsługi Klienta 22 490 69 67 lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Proszę o policzenie ile pieniędzy jestem Wam winna?Proszę o uwzględnienie odesłanych produktow (1 butla Flexi Med) i wplaconych pieniędzy.Tych tabletek nadal nie uzywam,bo źle się po nich czuję(problemy żołądkowe).Czy można z nimi jeszcze coś zrobić? Jadwiga Nojek
Gdzie można sprawdzić skład Magnezium-B6+.? Dziękuję, pozdrawiam.Henryk
Szanowny Panie Henryku, Szczegóły dotyczące oferowanych przez Natural Pharmaceuticals produktów znajdują się między innymi na naszej stronie internetowej. Informacje o składzie suplementu Magnezium + B6 znajdzie Pan pod linkiem: https://sklep.natural.pl/witaminy-i-mineraly/28-magnezium-b6-zapas-na-12-miesiecy.html. W przypadku dalszych pytań bądź wątpliwości zachęcamy również do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel 22 490 69 67 lub mailowo pod adresem bok@natural.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej firmy https://natural.pl/kontakt/.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.