Pytania do firmy Miinto Tech PL Sp. z o.o.
tak jak mowi cala reszta: caly czas są zwolnienia, co chwile redukcja osób w dzialach, redukcja godzin, nagle mam kilka godzin na tydzien a wczesniej 3/4 etatu, jak mam sie za to utrzymac? Na zapracowane bonusy ktore mi obiecano czekam juz prawie rok, chyba sie nie doczekam, bo pewnie wszystkich nas pozwalniają
Zlecenie bo firma opiera się na wyzysku na studentach, taka jest prawda. Czym motywują? Nie muszą się z niczego tłumaczyć - nie ma zapotrzebowania, nie ma odpowiedniej ilości pracy i to tyle.
This message will be in English as the management responsible for the mess is mostly located in DK and they probably pretend to not know how to use google translate so that they can avoid reading what is written here in the reviews ;) So hey question to you c-level guys - how is it going with keeping toxic leaders in some teams? I bet it’s going great because job is done and no official compain has been made. Coloring grass green even if the grass is filled with (usunięte przez administratora) is what management in Miinto mastered to perfection. Don’t bother applying to Miinto unless you want to have a poor salary with a chance of maximum 2-4% salary increase once per year. You will need to face chaotic decisions, unexeprienced leaders chosen for the postion just to fill in the gaps after others left. Benefit package is nice, but you will find better in other companies.
WSTAWIAM DRUGI RAZ BO SIĘ KOMUŚ USUNĘŁO :P Nowy rok - nowe zwolnienia w miinto. Raptem cały poprzedni kwartał obcinano godziny, teraz zwolniono kilkadziesiąt osób zasadniczo z dnia na dzień.. i zapewne w marcu kolejna runda - jak rok temu, równowaga. Od 1 stycznia część pracowników otrzymała "Podwyżki" w zamian za likwidację mnożnika i obcięcie godzin dla zleceniobiorców (bo na UOP tutaj trzeba przynajmnien zasłużyć) przy czym zostały zmniejszone budżety na wypłaty (zatem czy to aby nie obniżka?) co przełożyło się, że część ludzi nie jest w stanie wyrobić nawet pół etatu - ale spokojnie, gdy tylko robota ruszy to dorzucą Wam złotóweczkę per godzina pracy i wszyscy zadowoleni, nie? Ale spokojnie, to nie oznacza, że kierownictwo/menagment z Danii rzadziej będzie wizytować Nobu czy np. Hotel Warszawa - a to kluczowe dla tego biznesu, nie to, co ludzie xD
Nowy rok - nowe zwolnienia w miinto. Raptem cały poprzedni kwartał obcinano godziny, teraz zwolniono kilkadziesiąt osób zasadniczo z dnia na dzień.. i zapewne w marcu kolejna runda - jak rok temu, równowaga. Od 1 stycznia część pracowników otrzymała "Podwyżki" w zamian za likwidację mnożnika i obcięcie godzin dla zleceniobiorców (bo na UOP tutaj trzeba przynajmnien zasłużyć) przy czym zostały zmniejszone budżety na wypłaty (zatem czy to aby nie obniżka?) co przełożyło się, że część ludzi nie jest w stanie wyrobić nawet pół etatu - ale spokojnie, gdy tylko robota ruszy to dorzucą Wam złotóweczkę per godzina pracy i wszyscy zadowoleni, nie? Ale spokojnie, to nie oznacza, że kierownictwo/menagment z Danii rzadziej będzie wizytować Nobu czy np. Hotel Warszawa - a to kluczowe dla tego biznesu, nie to, co ludzie xD
Jakie są warunki zatrudnienia w Miinto Tech PL Sp. z o.o.?
Dzień dobry, zależnie od zespołu i funkcji - proponujemy kilka form zatrudnienia, w oparciu o preferencje kandydatów.
Jakie benefity wynikające z bycia pracownikiem firmy oferuje Miinto? Nie pytam o wynagrodzenia, bo to będzie kwestia indywidualna dla każdego stanowiska i szczebla, ale o dodatki, premie, wyposażenie biura i części socjalnej.
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie :) Nieustannie rozwijamy ofertę benefitów tak, by odpowiadać na potrzeby naszych pracowników. W tym momencie oferujemy: - dostęp do kafeterii MyBenefit, czyli internetowej platformy, na której pracownicy sami wybierają interesujące ich benefity spośród tysięcy gotowych i sprawdzonych propozycji; - opiekę medyczną LUX MED; - grupowe ubezpieczenie na życie AVIVA; - zniżki na zakupy na Showroom i Miinto; - szkolenia rozwojowe, dopasowane do obranej ścieżki zawodowej; - możliwość pracy zdalnej i hybrydowej, dzięki programowi Miinto Hybrid Ways (więcej informacji o programie znajdziesz w zakładce "Aktualności"); - imprezy integracyjne i okolicznościowe. Oprócz tego, zadbaliśmy również o infrastrukturę - nasze biuro znajduje się w centrum Warszawy i zawsze znajdziesz w nim darmowe przekąski i napoje :) Zapraszamy do zapoznania się z ofertami pracy: https://www.miinto-group.com/jobs/ Pozdrawiamy Zespół Miinto
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Miinto Tech PL Sp. z o.o.?
Dzień dobry, proces rekrutacji z Miinto składa się z kilku etapów, które mogą różnić się szczegółami w zależności od stanowiska. Etap 1 – rozmowa inicjująca ze specjalistą z zespołu Talent Acquisition. Jest to krótki call (do 30 minut), podczas którego kandydat może dowiedzieć się więcej o pracy w naszej firmie. To również okazja do przedstawienia swoich oczekiwań względem rozwoju. Chcemy w ten sposób upewnić się, że dobrze rozumiemy potrzeby rozmówcy. Etap 2 – pierwsza rozmowa rekrutacyjna, która odbywa się online. Hiring Manager przedstawia podczas niej nasze projekty oraz technologie i narzędzia, wykorzystywane w codziennej pracy. Podobnie jak podczas pierwszej rozmowy, kandydat może przedstawić swoje plany dotyczące ścieżki kariery. Etap 3 – czyli druga rozmowa rekrutacyjna to etap, podczas którego zadawane są pytania sprawdzające wiedzę oraz umiejętności, a także okazja do zadania pytań o szczegóły pracy na danym stanowisku. Etap 4 - feedback z naszej strony. W ciągu 3-5 dni przesyłamy naszą decyzję dotyczącą podjęcia współpracy. Wszystkie oferty pracy znajdują się na naszej stronie karierowej: https://www.miinto-group.com/jobs/ Pozdrawiamy Zespół Miinto
Widzę, że jest kolejna rekruterka. Czy wytrzyma więcej niż 3 miesiące? :D
Cześć LOL! Dziękuję za troskę, właśnie kończę mój 4 miesiąc w Miinto i na razie nie wybieram się nigdzie :). Także wytrzymałam i nie było to wielkim wyczynem, bo pracuje mi się w tej firmie bardzo dobrze. Pozdrawiam :) Ola Toczyska
Jak wygląda rekrutacja na SRE?
Dzień dobry, rekrutacja na stanowisko Site Reliability Engineer składa się z 3 etapów i odbywa się online. Pierwszym z nich jest rozmowa inicjująca ze specjalistą z działu TA, który przedstawi naszą firmę, zakres obowiązków i ścieżkę kariery. To również czas dla Ciebie - chcemy poznać Twoje doświadczenie, a także plany i oczekiwania względem rozwoju. Kolejnym etapem jest rozmowa z Hiring Managerem, na której dowiesz się więcej o prowadzonych przez nas projektach i technologiach, jakie wykorzystujemy. Zadamy Ci również kilka pytań związanych z Twoimi oczekiwaniami względem kolejnych kroków na ścieżce kariery, by mieć pewność, że Miinto to miejsce dla Ciebie. Następnie spotkasz się na rozmowie z Tech Menagerem, który zada Ci kilka pytań sprawdzających Twoją wiedzę i umiejętności. Odpowie również na wszystkie pytania dotyczące narzędzi, projektów i planów na przyszłość. Ostatni krok to feedback z naszej strony. W ciągu 3-5 dni prześlemy naszą decyzję dotyczącą podjęcia współpracy. Zapraszamy do aplikowania! https://www.miinto-group.com/jobs/ Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Szukam pracy. Jakie warunki trzeba spełnić, żeby pracować w obsłudze klienta?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Obsługą Klientów zajmuje się dział Customer Care. Pracujące w nim osoby zajmują się obsługą linii telefonicznej, odpowiadaniem na wiadomości e-mail oraz obsługą czatu na żywo. Dodatkowo ich zadaniem jest zapewnienie szybkiego rozwiązywania zapytań dotyczących strony internetowej, produktów, zwrotów i zamówień. Od osób kandydujących na stanowisko oczekujemy: - Umiejętności komunikacyjnych oraz wysokiej jakości w obsłudze klientów; - Gotowości na elastyczne godziny pracy - także wieczorami lub w weekendy; - Bardzo dobrej znajomości angielskiego w mowie i piśmie oraz wybranego drugiego języka (obecnie poszukujemy specjalistów władających biegle włoskim i niderlandzkim); - Proaktywnego podejścia do codziennych zadań oraz zapewnienia szybkich rozwiązań obsługiwanym klientom. Zapraszamy do śledzenia ofert pracy, a także do aplikowania na naszej stronie karierowej: https://www.miinto-group.com/jobs/ Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Dzień dobry, jakich kompetencji Państwo oczekują od rekruterów ? Pozdrawiam
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie! Rekruterzy pracujący w zespole Talent Acquisition są odpowiedzialni za cały proces rekrutacji. Powinni wyróżniać się umiejętnością nawiązywania relacji zarówno z kandydatami, jak i współpracownikami oraz agencjami rekrutacyjnymi. Oczekujemy również, że będą na bieżąco z branżowymi trendami oraz że potrafią wykorzystywać nowe rozwiązania w swojej pracy. Bardzo ważne jest też dla nas nastawienie na pracę zespołową, chęć wspierania się nawzajem w codziennej pracy. Szukamy osób, które: - mają ponad 2 lata doświadczenia w kompleksowej rekrutacji; - potrafią budować partnerskie relacje; - chcą uczyć się nowych rzeczy i dzielić się swoją wiedzą z zespołem; - wiedzą, jak zapewnić pozytywne doświadczenia kandydatów; - są zorientowane na wyniki; - doskonale znają język angielski w mowie i piśmie. Zapraszamy do śledzenia naszej strony karierowej, gdzie publikujemy aktualne oferty pracy, w których znajdziesz zarówno zakres obowiązków, jak i wymagania dotyczące stanowisk: https://www.miinto-group.com/jobs/ Pozdrawiamy Zespół Miinto
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że w taki sposób ocenia Pan atmosferę w Miinto, jednak cenimy sobie każdy feedback. Na bieżąco prowadzimy badania satysfakcji i dotąd nie odnotowaliśmy problemów związanych z tym obszarem pracy zespołów (obecnie wynik wskaźnika "relacje ze współpracownikami" to 8.4/10, a "relacje z menedżerem" to 8.7/10), ale wciąż pracujemy nad jego dalszym ulepszaniem. Jeśli chce Pan podzielić się swoimi spostrzeżeniami, zapraszamy do kontaktu mailowego: pc@miinto.com Pozdrawiamy Zespół Miinto
Pięknie się sami oracie, nic więcej nie trzeba dodawać. Powiem tylko, że wystarczy zobaczyć jaka rotacja jest w Miinto, ostatnio przyjęta do rekrutacji osoba wyfrunęła chyba po miesiącu albo po dwóch. To mówi samo za siebie. Nie pomoże szeptany marketing i nie pomoże kasowanie postów i opinii na gowork.
Dzień dobry, dziękujemy za opinię! Każdy komentarz jest dla nas ważny i rozwojowy - szczególnie, gdy dotyczy spraw pracowniczych. Rotacja w naszej firmie jest na niskim poziomie – poniżej średniej rynkowej, natomiast poziom ogólnego zadowolenia z pracy nieustannie rośnie, co bardzo nas cieszy. Potwierdzają to wyniki z naszych badań satysfakcji. Przykładowo wskaźnik eNPS (czyli stopień w jakim pracownicy poleciliby Miinto jako pracodawcę swoim przyjaciołom) dla całej firmy na przestrzeni ostatniego roku wzrósł z 25 na 37 (na skali od -100 do 100). Dodatkowo, w kwietniu ubiegłego roku wprowadziliśmy narzędzie Officevibe, które na bieżąco dostarcza nam dane dotyczące zadowolenia pracowników, abyśmy mogli wprowadzać ulepszenia wpływające na ich komfort pracy. Gdyby chciał/a Pan/i pogłębić swoje obserwacje zapraszamy do kontaktu mailowego: pc@miinto.com Pozdrawiamy Zespół Miinto
Witam, Chcialabym sie zapytac czy mozna dostac sie do Panstwa firmy na pozycje Customer Care tylko z jezykiem angielskim I doswiadczeniem z customer care ktore zdobywalam w poprzednich pracach? Jesli tak to prosze dac namiar gdzie wyslac CV. Z gory dziekuje
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Miinto :) W naszym zespole Customer Care pracują także osoby zajmujące się anglojęzycznymi klientami, jednak w tym momencie poszukujemy jedynie pracowników władających biegle językiem holenderskim i włoskim. Zapraszamy do śledzenia naszej strony karierowej (https://www.miinto-group.com/jobs/), na której publikujemy najnowsze oferty pracy, być może w przyszłości pojawi się u nas wakat z językiem angielskim. Pozdrawiamy Zespół Miinto
Co się dzieje w Miinto, że tak często wyfruwają stamtąd rekruterki? Czyżby atmosfera była aż tak fajna?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. W poprzednim roku z Miinto odeszły 2 osoby pracujące na stanowisku rekrutera, co jest przykre, ale niestety zdarza się mimo naszych ciągłych starań, by pracownicy czuli się u nas dobrze i byli z nami jak najdłużej. Zmiana pracy bywa podyktowana różnymi powodami. Jednocześnie w ostatnim roku zatrudniliśmy 3 nowe osoby do powiększającego się zespołu rekruterskiego (Talent Acquisition). Według wewnętrznych ankiet satysfakcji, które przeprowadzamy na bieżąco (są wysyłane w każdym tygodniu), średni wynik satysfakcji z pracy w zespole TA z ostatnich sześciu miesięcy wynosi 8.1/10. Wciąż chcemy go ulepszać jako zespół :) Co więcej, jesteśmy dumni, że 100% naszego zespołu TA poleciłoby pracę w Miinto swoim przyjaciołom. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Jak wygląda praca na rynek Norweski? Na jakim poziomie są zarobki z językiem norweskim? Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Miinto Tech PL Sp. z o.o.?
Uciekaj, aż tak zle? po komentarzach widziałem że dużo osób wypowiada się na rynek duński, nie norweski. Tak na prawdę nie widziałem żadnego komentarza na rynek norweski. Proszę uzasadnij swoją wypowiedz
Nie napisałeś jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany. Dużu ludzi wypowiada się o pracy w IT, ale inne działy mają podobne problemy. Jeśli jesteś naprawdę zainteresowany pracą w Miinto porozmawiaj z ludźmi, którzy tam pracowali na LinkedIn.
nie zgodzę się zupełnie. Pracuję tu już przeszło rok i jakoś nie było mi dane zobaczyć ani zachowań mobbingująych, ani zwalniania ludzi, ani złej rekrutacji, ani nie płacenia na czas, ani szczurów w biurze... Ja polecam pracę tu - płacą dobrze, nawet więcej niż rynek, jest stabilnie, wiem co mam robić, zespół fajny. To co na minus to tempo pracy i trochę oderwana od rzeczywistości kopenhaga.
jak to możliwe, że pracujesz tu rok, a nie było Ci dane zobaczyć zwolnień, skoro masowe zwolnienia miały miejsca w marcu? XD znowu HRy piszą sobie pozytywne komentarze? @Krystek jest serio źle, uciekaj - ludzie w PL pracują dla wszystkich rynków, kierownictwo jest w Danii, więc mogłeś mieć wrażenie że komentarze dotyczą rynku duńskiego. Niezależnie od tego, dla którego rynku będziesz pracował, będziesz miał nad sobą tych samych ludzi popełniających te same głupie decyzje. Dla tej firmy nie ma już nadziei.
Nie jestem z HRu. zwolnienia byly w marcu - każdy to wie. piszę o tym, że poza nimi nie widziałem innych dziwnych akcji o jakich była mowa w innych komentarzach.
ale to prawda. Ja osobiscie polecam pracę. Wzorce zarzadzania są tu cywilizowane i na wysokim poziomie. Jesli muszą kogos zwolnic to robia to w cywilizowany sposob na zasadzie onboarding/offboarding. Bardzo dobrze płacą. Jak ja byłam to były śniadanoowe piatki integracyjne. Kazdy pracownik ma do dyspozycji kawe, lody, soki. Duże zniżki i prezenty na okazje. Wierzcie mi to nie jest oczywiste w miejscu pracy. Ja osobiscie nie mam żalu. Trudno sie mowi dalej sie zyje. Sytuacja z covidem jest ciezka i wiedza na pewno jakie maja mozliwosci i na co moga sobie pozwolic. Jest to dobra firma i dobry management.
Zaraz padne. Wzorce zarzadzania maja takie, ze kiedy kazdy inny ecommerce przezywa czas zycia bo wszystko sie przenioslo online oni nie potrafia tego przekuc w sukces i zamiast tego korzystaja z latwej wymowki do wywalenia 50 osob. Potem najwyrazniej widza ze tak nie pociagna bo znowu masowo rekrutuja. Pewnie bedzie tak w kolko poki inwestorzy nie przestana sypac pieniedzy w ta dosc watpliwa firme ;)
Wzorce zarządzania, mówisz? Wpadam tu raz na jakiś czas, z ciekawości, trochę z sentymentu do czasów sprzed merge'a. Prawda jest taka, że już od jakiegoś czasu tam nie pracuję, a dotąd nikt nie poprosił, żeby przekazać dotychczasowe obowiązki. Pracownik jest - a zaraz go nie ma. Offboardingu też żadnego mi nie urządzono, ale może to dlatego, że jestem zza barykady. Lody, soki, kawa, śniadaniowe piątki - był jeszcze chillroom z piłkarzykami, konsola do gier, hulajnoga do... bycia leniwym i stwarzania zagrożenia, sunąc nią przez wąski korytarz z drzwiami do salek, dostęp do płóciennych toreb za friko i inne takie gadżety. Jeśli dla Ciebie darmowa cola i jeden posiłek na 21 tygodniowo to benefity, które wynagradzają toksyczną atmosferę, brak feedbacku na temat swojej pracy, brak zainteresowania, możliwości rozwoju, obrabianie (usunięte przez administratora) za plecami niczym w liceum, złe traktowanie pracowników (patrz - content) i wieczny chaos, o których pieśni bardowie narampni wyśpiewywali od rana do wieczora, zaciągając się w przerwach tytoniem - to cieszę się, że się tam dobrze czujesz. Wolę przychodzić ze swoją colą, ale wiedzieć, co mam robić, komu mogę zaufać i czy management jest z mojej pracy zadowolony oraz jakie mam możliwości rozwoju i awansu w przyszłości. Ta firma tego nie daje, pokazała to już nie raz. Miinto podejmuje pochopne decyzje, które w sytuacji podbramkowej skleja na taśmę - co dobrze obrazuje remont, który miejscami robi wrażenie, a w innych zwyczajnie kruszy podłogi. Ale najważniejsze, żeby każdy znalazł miejsce, w którym czuję się okej, w końcu każdy z nas jest inny i ma inne preferencje.
to wcale nie jest ściema. ja spotkałam się z tym że content traktował źle innych pracowników (patrzenie z góry, podważanie cudzych kompetencji oczywiście w kontekście pracy w branży modowej, wywyższanie się i wywyższanie się tym że praca w modzie to nie przelewki - lol, akurat branża modowa w internecie jest jedną z najlżejszych i najprzyjemniejszych).
nie jest to inna firma, dopóki management i hr zostanie ten sam. jak zmienią główne źródła problemów - co się nie stanie - to może wtedy pogadamy.
cześć. jestem obecną pracowniczką zatrudnioną po wspominanych tutaj zwolnieniach. wkrótce składam wypowiedzenie. nie powiedziałabym, żeby cokolwiek zmieniło się pozytywnie w tej firmie. pozdrawiam.
Dzień dobry, obecnie prowadzone są dwie rekrutacje na rynek norweski - w ich przypadku wymagana jest znajomość języka norweskiego, ale zatrudnione osoby będą pracować w biurze w Warszawie (lub w modelu hybrydowym uwzględniającym pracę zdalną). Po więcej szczegółów odsyłamy do ogłoszeń: Customer Care Agent with Norwegian: https://jobs.lever.co/miinto/86887d66-cb1f-4697-b7a9-c1bf126e72df?_ga=2.50623913.1834164807.1626957605-764505431.1623841213 Partner Support Agent - Norwegian: https://jobs.lever.co/miinto/7f0e9e62-ec53-4b76-8182-1209ebc727eb?_ga=2.50623913.1834164807.1626957605-764505431.1623841213 Zachęcamy do nadsyłania aplikacji! Podczas rozmowy rekrutacyjnej nasi rekruterzy odpowiedzą na wszelkie dodatkowe pytania dotyczące pracy na tych stanowiskach. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
No takie są moje odczucia, porownujac z innymi firmami. Owszem zdarzaja sie jednostki ktore uwazaja ze jak pracuja od zawsze??to juz im należy się kłaniać nisko...ale za to firma dba o feedback tzn. Pytaja m.in o zachowanie innych pracowników w stosunku do mnie. Samo zaintersowanie HR aby każdy czuł sie równy i dobrze to mega postęp. Jesli się rozstają to w raczej przyjazny sposob. Oby wiecej takich firm.
Feedback, dialog z pracownikami i tworzenie przyjaznych doświadczeń – to nasze priorytety! Dziękujemy za komentarz i obiecujemy kontynuować te dobre praktyki ????
Zastanawiam się nad udziałem w jednym z procesów rekrutacyjnych, ale zależałoby mi na pracy w pełni zdalnej lub hybrydowej. Czy jest taka możliwość, czy wszyscy pracują na stałe z biura?
Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Tak, istnieje możliwość pracy zdalnej oraz hybrydowej. Oczywiście biuro zawsze jest do dyspozycji. Pozdrawiamy i zachęcamy do przesłania CV :) Zespół Miinto
Jestem studentką i szukam dorywczej pracy (najlepiej właśnie w branży modowej lub beauty). Trafiłam na ofertę od Miinto w dziale obsługi klienta. Czy faktycznie da się tu łączyć pracę ze studiami (mam ok. 20h zajęć w tygodniu)? I czy trzeba mieć już jakieś doświadczenie, by zacząć tu pracę?
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jesteśmy elastyczni i staramy się iść naszym pracownikom na rękę, jeśli chodzi o ustalanie grafików, dlatego też oferujemy m.in. możliwość pracy na pół etatu. Zatrudniamy studentów i nie ma problemu, by dogadać się z nami w sprawie grafiku. Jeśli chodzi o doświadczenie zawodowe, to nie jest ono obligatoryjne, by dołączyć do Działu Obsługi Klienta. Liczą się dla nas przede wszystkim dobre umiejętności komunikacyjne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość innych języków) oraz proaktywna postawa. Zachęcamy do przesłania CV i przekonania się osobiście, jak wygląda praca w Miinto :) Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Właśnie dołączyłem do działu technicznego Miinto i chciałbym się po krótce podzielić wrażeniami z procesu rekrutacyjnego. Pierwsza myśl? Sprawnie i przyjaźnie! Proces rekrutacyjny jest transparentny, a wszystkie etapy zostają jasno przedstawione na pierwszym spotkaniu. Rozmowa odbywa się w przyjemnej, bezstresowej atmosferze. Przedstawione są wszystkie benefity (brzmi to naprawdę dobrze!), model zarządzania i oczywiście obowiązki. Reasumując jestem pozytywnie nastawiony już od pierwszego styku z Miinto i liczę, że to nastawienie zostanie ze mną na długo.
Dzień dobry, Dziękujemy! Cieszymy się, że została doceniona atmosfera i transparentność procesu rekrutacyjnego i oczywiście – że udało się dołączyć do naszego zespołu :) Liczymy, że pozytywne wrażenia będą standardem każdego dnia! Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Zmieńcie firmę od tego marketingu szeptanego (lub osobę, która pisze te wszystkie pozytywne posty)! To co teraz można przeczytać jest strasznie sztuczne. Poważnie! Już dawno zrezygnowałem z napisania negatywnego postu, ale po przeczytaniu tylu "pozytywów" dodam coś od siebie... To co piszę jest z perspektywy dewelopera (jak jest/było w innych działach nie wiem) Firma ma potencjał i nawet w kółko powtarza, że chce się zmienić... ale mimo pozornych zmian tak naprawdę nic się nie zmienia (tak słyszałem od tych co wciąż tam pracują) i się nie zmieni na plus dopóki osoby, które zarządzają programistami będą o wszystkim decydować. Jedyny plus to pensja, która jest odpowiednio wysoka. Gdyby nie to, rotacja byłaby o wiele większa. Jeśli nie masz dużego doświadczenia to możesz iść do miinto na rok, może dwa. Kilku rzeczy na pewno się nauczysz. Ale jeśli jesteś doświadczonym programistą to zdecydowanie odradzam. No chyba, że chcesz zobaczyć jak nie należy pracować/programować ;)
Dzień dobry, dziękujemy za opinię! Pozytywne komentarze są efektem naszego rozwoju– wkładamy dużo pracy i dużo energii, aby zarówno kandydaci biorący udział w naszych procesach rekrutacyjnych, jak i osoby aktualnie zatrudnione miały pozytywne doświadczenia i czuły się u nas dobrze. Nie zależy nam na sztucznym obrazie nas jako pracodawcy – tym bardziej cieszą nas ostatnie, optymistyczne głosy od odwiedzających nasz profil. Niemniej dziękujemy za podzielenie się swoją perspektywą i zwrócenie uwagi na plusy – poczucie bezpieczeństwa w postaci wynagrodzenia to ważny aspekt motywacji. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Hiii. Jaki jest okres czekania na feedback po rozmowach rekrutacyjnych? Czy jak jest negatywne to się odzywają? Ile ludzie czekają zazwyczaj?
Dzień dobry, ramy czasowe poszczególnych procesów rekrutacyjnych wahają się od kilku dni do kilku tygodni - w zależności od danego stanowiska. Szczegóły procesów zawsze są komunikowane kandydatom podczas spotkania rekrutacyjnego. Staramy się jak najszybciej wracać do kandydatów z feedbackiem. Obecnie ten czas może być nieco wydłużony ze względu na okres wakacyjno-urlopowy. Zawsze natomiast wracamy do kandydatów z feedbackiem drogą telefoniczną lub mailową – również w przypadku decyzji negatywnych. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Jak wyglada praca w dziale customer care? Widziałem pare ogłoszeń i jestem ciekaw co i jak
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą i postaramy się pokrótce przybliżyć, jak wygląda praca u nas :) Do działu Customer Care szukamy osób z bardzo dobrą znajomością angielskiego lub dodatkowo z innymi językami obcymi tj. niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, norweskim lub duńskim. Znajomość języków obcych jest niezbędna w naszej codziennej pracy, dlatego też jest to jedno z kluczowych wymagań. Ważne są dla nas także takie cechy jak komunikatywność, proaktywność czy pozytywne nastawienie :) Na początku pracy oferujemy solidne kilkudniowe szkolenie, podczas którego nowi pracownicy zapoznają się ze swoimi obowiązkami, narzędziami pracy, ale też współpracownikami. Na co dzień panuje u nas luźna, przyjazna atmosfera, co jest dla nas bardzo istotne. Do współpracy podchodzimy elastycznie – oferujemy m.in. umowę o pracę na pełny etat, ale jeśli ktoś chce tylko dorobić i pracować np. kilka/kilkanaście godzin tygodniowo lub łączyć pracę ze studiami, to również jest u nas taka możliwość – forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy są do indywidualnego uzgodnienia. Nie wymagamy również, by wszyscy pracownicy codziennie pracowali z biura. Oczywiście ci, którzy cenią sobie pracę w biurowej przestrzeni, mają taką możliwość, ale jest także opcja pracy zdalnej. Natomiast nasze biuro w centrum Warszawy (ul. Hoża) jest oczywiście do dyspozycji i zawsze czekają tam m.in. przekąski i napoje. Dodatkową korzyścią dla naszych pracowników jest również to, że mogą korzystać ze specjalnych zniżek na zakupy na Showroom.pl, co zresztą cieszy się wśród nich bardzo dużą popularnością :) Więcej informacji na temat pracy u nas można znaleźć w sekcji „Dołącz do nas” lub na naszej stronie: https://www.miinto-group.com/jobs/ W razie dodatkowych pytań zachęcamy oczywiście do kontaktu z naszym działem People & Culture - pc@miinto.com Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Odejście z tej firmy, to jedna z najlepszych rzeczy, jaka mnie spotkała od dłuższego czasu. Piszę to jako dev. Na rozmowie roztaczana jest wizja super zaawansowanego bezkompromisowego Hi-Techu. Oczekiwania kontra rzeczywistość. Zaawansowany to jest, ale w szybko pogłębiającym się długu technologicznym. Nie ma opcji, aby ktokolwiek był w stanie to ogarnąć. Oczywiście jest to możliwe, ale nie w tym składzie managementu czy tzw. architektów. Chcesz się rozwijać? Proszę bardzo, ale po godzinach i we własnym zakresie, ale wtedy po co dalej siedzieć w miinto? SOLID ? Zapomnij. W czasach przedpandemicznych, równie dobrze mogło się okazać, że 2 zespoły pracuje dokładnie nad tą samą funkcjonalnością, oczywiście każdy po swojemu. Kto to tym zarządza? Naprawdę, jeśli tu czegoś szukasz jako dev, to nie ma tu czego szukać, chyba że rekreacyjnie zobaczyć, jak bardzo można zamordować architekturę mikroserwisów :)
Dzień dobry, dziękujemy za dodanie opinii. Jest nam przykro, że w ten sposób ocenił Pan współpracę z naszą firmą, ale każda opinia jest dla nas cenna. Od kilku lat intensywnie się rozwijamy jako firma i w związku z tym rozwijamy też systemy IT. Tylko w ciągu ostatniego roku podwoiliśmy nasze potrzeby infrastrukturalne. Mamy wypracowane narzędzia i systemy, na których na co dzień działamy, ale ciągle poszukujemy także nowych rozwiązań, które będą jeszcze lepiej odpowiadać na nasze potrzeby. Pracujemy więc nie tylko na gotowych już rozwiązaniach, ale także działamy proaktywnie i testujemy inne podejścia i schematy niż te ogólnie przyjęte. Dajemy sobie i naszym pracownikom również przestrzeń na popełnianie błędów – wiemy, że nikt od razu nie potrafi działać w idealny sposób, ale wierzymy, że z każdego doświadczenia wychodzimy mądrzejsi. Przede wszystkim zależy nam na tym, by działać na własnych zasadach i w taki sposób dostosować systemy i narzędzia, by maksymalnie pasowały do nas i naszych oczekiwań, żeby móc osiągać optymalne efekty. Dziękujemy za poświęcony naszej firmie czas i życzymy powodzenia w poszukiwaniu wymarzonej pracy! Pozdrawiamy serdecznie Zespół Miinto
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.