Uwaga na ten sklep! głownie projektowanie kuchni. Zdecydowanie odradzam. Przeszedłem horror z niedoinformowanymi pracownikami, którzy niby chcą pomóc, ale nie mają wyobraźni, być może wzięci z "przypadku", może po prostu pracują dla samego wykonania pracy. Zainwestowane pieniądze w kuchnie, długie miesiące oczekiwania, błędnie naliczone (i sprzedane mi!) fronty do szafek, które potem trzeba reklamować, zwracać, źle zaprojektowany otwór na zlew, uszkodzony blat, do reklamacji - wszystko trwa miesiącami !!! Słuchajcie - zastanówcie się kilka razy czy na pewno chcecie korzystać z tego miejsca. Krakowska we Wrocławiu - dramat ! Oceniam bardzo źle. Ciekawe czy inni też mieli podobne problemy ? Koszmar
Wiem że ten portal nie jest obiektywny, bo korporacje na to nie pozwalają, ale może jakimś "cudem" ktoś to przeczyta ( bez moderacji) no "bo obrażać nie można". Ale wracając do tematu,l. Ludzie, udawajcie że jesteście....... (Gorsi) Od tego kierownictwa i HR business partner, jeden z drugim nie wie o co "kaman" udawajcie że potraficie wszystko. Ja powiedziałem może za "dużo" kierownik na krakowskiej 51 na początku fajny i luzacki po rozmowie? No cóż, jak to kierownik ( piszę tylko o tamtym kierownik), myśli że jak pracuje kilka jak nie kilkanaście lat to może...., . Rozmowa z tymi ludźmi była bardzo stresująca, udawanie fajnych ludzi było tylko na początku, nie pozdrawiam kierownika który nie wiem czym się kieruje ale może ktoś kiedyś go zastąpi i będzie bardziej obiektywny na ' nowość". Czekam az gowok to udostepni, jak nie, zostawię tę opinię na innych portalach, mniej uzależnionych od korpo. ( Pozdrawiam, Prawdziwy petent).
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Leroy Merlin? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Obecne warunki, płac, wymogi, i system premii ( a właściwie jej brak), skłania pracowników do autorozwoju po za strukturami LM. Przykład. Minimalna stawka dla kasjerów i kas na moim zakładzie..to 4400 brutto. ( Mnie podwyżki względem płacy minimalnej nie objeły bo zarabiam za dużo... 4700 jako doradca na dziale... który jest poliwalentny i ma wiedzę i otrzymuje pochwały od klientów... także... Zniesienie stażowego, brak wyrównania inflacyjnego, podwyżki rzędu 100-300pln brutto... Cele pro z czapy tylko po to by ich nie zrealizować, lub garstka... godziny otwarcia 22, które nie mają, żadnych podstaw ekonomicznych.
PRACA LEROY MERLIN WROCŁAW-Krakowska Na dzień dobry odradzam pracy w Leroy Merlin. Na rozmowach kwalifikacyjnych wszystko pięknie wygląda chociaż z góry widać i słychać że to też bardzo ciężka praca. Mega premie na który pracuje cały sklep- dodam że częściowo wam wpada co kwartał do kieszeni dodatkowo. Ludzie nie są durni wiedzą ile wpływow jest, ile ludzi przychodzi na zakupy a jak marne sa premie... a 400 zł wpada raz na kwartał premia kwartalna. Mowa tu oczywiście o nowych pracownikach. Kłamią co do rodzaju umów i podwyżek....są może raz na 3 lata( statystycznie minimalna podwyżka nawet tylko 100zł) a to przecież potężna firma. Pandemia w tym roku jak przede wszystkim w tamtym roku zrobiła rotację dużą wśród pracowników.....czyli chorujesz do widzenia. I to zwalniają bez żadnej uwagi,upomnienia trzeba być strasznie żenującym kierownikiem który tak robi....mało tego jest to kobieta.Ale nie lubiana przez pracowników, nowym mydli oczy o swojej dobroci a na do widzenia mówią ci że jestes beznadziejnym pracownikiem stąd twoje zwolnienie. Za niedługo będzie więcej koordynatorów niż pracowników. Nie każdy koordynator potrafi udzielić pomocy swojemu pracownikowi. Pani Katarzyna przeszła swoje szkolenie i prezentację ale tak jak niektórzy nie nadają się na to stanowisko wprowadzając tylko nie potrzebne zamieszanie jak i nerwowość wśród kasjerek które oczywiście boją się odezwać dla świętego spokoju i dla bezpieczeństwa posady. Tam rączka rączkę myje. Jak można zatrzymać pracownika zachęcając żeby został bo tu sa super imprezy firmowe torty na 3 piętra.....no jak można takimi rzeczami zachęcać nowych pracowników do pracy którzy są nowi i chcą lepszych warunków przy kolejnej umowie bez żadnych jeszcze podwyżek? Bo pandemia? Kiedy ludzi zatrudniają w pandemii i obiecują rózne rzeczy.... Toaleta na kasach......zenada i tragedia. Z szacunku do obecnych pracowników tylko mogę ich podziwiac ze pracuja tam tyle czasu. Ale nie można godzić sie na pewne rzeczy. (usunięte przez administratora) w tej firmie mają super patrzac się na nich jak zachowują sie na codzien a przy kierownikach można niezły mieć ubaw.Tyczy to się w sumie 2 stron. Szanujesz siebie nie idz do pracy do tej firmy bo i ciebie nie będą szanować. To praca tylko dobra na okres pandemii tak jak to było w moim przypadku. Nie wiązałam z tą firmą szerokich planow ale zwalniac z dnia na dzien to swiadczy o ludziach kierownikach. Szkolenia w firmie są fajne....i to chyba tylko na tyle że fajne....Nie wdrążane są w życie pracownika. Atmosfera przez 2 tyg super....wszyscy są na ty ale to nie jest do końca dobre. Atmosfera między pracownikami bardzo fajna ale między niektórymi kasjerkami tragiczna.Niektórzy powinni na kurs człowieczeństwa iść w pierwszej kolejności koordynatorzy i kierownicy. Dyrektor Guz bardzo fajny człowiek zawsze z usmiechem do pracownika wychodzi ale niewie co się dzieje wsrod pracowników tylko wie wszystko od jednej strony tak nie powinno byc i nie wie jaka jest atmosfera na dole gdzie odbija sie to strasznie na klientach. Praca tylko fajna na chwilę jak masz mocną (usunięte przez administratora) Na więcej szkoda nerwów. Jeżeli prawie w jednym czasie odchodzi kilkanascie osób dobrowolnie z działu logistyki to chyba widac ze cos na rzeczy jest....gdzie jest wówczas kierownik działu i dyrektor. ZADOWOLONY PRACOWNIK TO I KLIENT ZADOWOLONY.
To co się dzieje na dziale kas to jest dramat P.kuerownik Asia bodajże to za przez tą Panią odchodzą ludzie z działu nikt nie chce z nią pracować wola się zwolnić niżeli pracowac z tą Panią a Dyrektor gluchy ślepy na wszystko nie wiem czy przez " sympatię " do tej pani czy też jedt inny powód takiego stanu rzeczy w sumie dział kas super ludzie gdyby nie p kierownik atmosfera była by świetna. Także dziękować to juz za mną
Tak zwolniłam się wlasnie przez te osobe można to nazwać (usunięte przez administratora) że strony p kierownik atmosfera naprawdę jest ciężka wśród pracowników dz8alu po jej działaniach. Załoga jest świetna z jednym małym ale P kierownik. Rotacja pracownikow jest spora nikt nie chce przyjść na kasy przez tą Panią wola się zwalniać niżeli przyjść na kasy . Może się Pani przyjąć bo pracownicy są świetni jedynie P. Asia to sklepowy koszmarek najgorszy z całego sklepu
LEROY MERLIN GRANICZNA WROCŁAW Wiem, że czasami klienci skarżą się na jakość obsługi w LM na Granicznej. Mówią, że obsługa jest niemiła, chamska albo że jej po prostu brak.Jestem w stanie się z tym zgodzić. Jednak jak ma być inaczej skoro doradca klienta oprócz doradzania musi sam zatowarować dział, dbać o aktualne ceny na półkach, proponować programy lojalnościowe LM, sprawdzać stany magazynowe. Ponadto do obowiązków doradcy należy również proponowanie i kalkulowanie kosztu usługi montażu oraz transportu. Dochodzi do tego cięcie na pile. I jak tu można znaleźć czas dla klienta? Powszechnym zwyczajem jest wysyłanie maili z instrukcjami na następny dzień po godzinie 21,czyli po czasie pracy. Czyżby po to, żeby w nocy należycie do pracy się przygotować? W wysyłaniu maili po 21 prym wiedzie pani z farb. Takie (usunięte przez administratora)skończy się w końcu sprawą w sądzie bo przecież oprócz pracy ludzie mają swoje życie prywatne. Lojalny pracownik nie jest doceniany, tylko ten co robi wokół siebie zamieszanie. Widać to na dziale logistyki; kierownik się nie zmienia tylko pracownicy. Czy nie jest to dziwne? Klepie Cię po plecach z uśmiechem na twarzy, aby po chwili iść do dyrektora z donosem. Czysta hipokryzja. Dobrze prznajmniej, że dyrektor jest w porządku i większość załogi.
Wiem, że czasami klienci skarżą się na jakość obsługi w LM na Granicznej. Mówią, że obsługa jest niemiła, chamska albo że jej po prostu brak.Jestem w stanie się z tym zgodzić. Jednak jak ma być inaczej skoro doradca klienta oprócz doradzania musi sam zatowarować dział, dbać o aktualne ceny na półkach, proponować programy lojalnościowe LM, sprawdzać stany magazynowe. Ponadto do obowiązków doradcy należy również proponowanie i kalkulowanie kosztu usługi montażu oraz transportu. Dochodzi do tego cięcie na pile. I jak tu można znaleźć czas dla klienta? Powszechnym zwyczajem jest wysyłanie maili z instrukcjami na następny dzień po godzinie 21,czyli po czasie pracy. Czyżby po to, żeby w nocy należycie do pracy się przygotować? W wysyłaniu maili po 21 prym wiedzie pani z farb. Takie nękanie skończy się w końcu sprawą w sądzie bo przecież oprócz pracy ludzie mają swoje życie prywatne. Lojalny pracownik nie jest doceniany, tylko ten co robi wokół siebie zamieszanie. Widać to na dziale logistyki; kierownik się nie zmienia tylko pracownicy. Czy nie jest to dziwne? Klepie Cię po plecach z uśmiechem na twarzy, aby po chwili iść do dyrektora z donosem. Czysta hipokryzja. Dobrze prznajmniej, że dyrektor jest w porządku i większość załogi.
Jak w Leroy Merlin wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Pierwsze dwa tygodnie było super, miła atmosfera, zakres obowiązków znany, nie ma presji. Po dwóch tygodniach jest już jak w amazonie, kierownik wymusza u operatora cctv śledzenie pracownika, aby szukać haków, hipokryzja, dłużej pracującym można więcej - chodzic na papierosa w czasie pracy w miejsce, gdzie kamera nie jest w stanie udowodnić czegokolwiek, nawet potrzeb fizjologicznych. Dodatkowo chłopaczki z firmy transportowej śpiewają wszystko do kierownika, nawet rzeczy nieprawdziwe. Tam ręka rękę myje. Jesteś nowy? Jesteś (usunięte przez administratora) Magazyn zamknięty to jest jakieś nieporozumienie, palety pod regałami, aby wrzucić paletę w adres albo wyciągnąć palete osobie bez uprawnien, musisz przesunąć 4 inne palety, żeby było miejsce wjechac wozkiem bocznym po paletę. Jeden wielki bałagan, który utrudnia sprawną pracę, bo osoby na obsłudze klienta na doku wolą siedzieć i rozmawiać o sprawach prywatnych. Jest to typowa firma europejska - panuje totalny chaos i masz robić cokolwiek, aby coś robić. Jeżeli jesteś bez perspektyw, niczego nie chcesz wiecej osiągnąć, ta firma jest dla ciebie. Z racji, że masz uprawnienia udt, poszanuj je i idź gdzie indziej. Jestem już kolejną osobą z logistyki, która olała prace tutaj ciepłym moczem.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Leroy Merlin?
Atmosfera wygląda różnie, głownie zależy od sklepu i kierownictwa. Nie polecam na Bielanach Wrocławskich, tam jak się wejdzie do sklepu to się chce wyjść, bo sklep stary i bury, okropnie przygnębiający, w pracy za mało zatrudnionych osób na obowiązki jakie są, więc są sfrustrowani dodatkowo. W miarę fajnie jest na Granicznej. To też zależy od działu i kierownika oraz zespołu gdzie trafisz. Niestety w innym miejscu gdzie pracuję jest mniej ciekawie, liczą się tylko ci, którzy są fałszywi do innych, podlizują się, kontrolują innych. Nie masz szans na realne podwyżki. Zarabia chyba tylko kierownictwo i lizusi dostający podwyżki. Kierownik uważa, że masz pracować i się nie odzywać, jakakolwiek wypowiedź na jakikolwiek temat to niby jest atak na kierownika, bo pokazuje, że nie radzi sobie z pracownikiem. Nawet jak masz pomysł jak coś usprawnić to cię wyśmieją, nikogo to nie obchodzi, masz tylko dźwigać i robić i się nie odzywać. Gdyby inaczej wyglądał rynek pracy i była praca to już dawno bym się zwolnił. Co z tego że premia i akcje, skoro liczone od małej wypłaty, dostaniesz grosze. Opieka medyczna w luxmed wysoka za małą dopłatą, ale jakbyś nie pracował w LM to byś tej opieki medycznej w takim stopniu nie potrzebował, bo praca by cię nie wyniszczała. To się z zewnątrz wydaje łatwa praca ale jest naprawdę ciężka. Niestety pracownik nie jest doceniany. Płaca niewiele ponad poziom Biedronki, słabiej niż w lidlu w przeliczeniu na etat, tyle że masz cały etat. Oczywiście zarobki są TAJNE, chyba po to żeby ich nie wyśmiać w porównaniu dla obrotów i zysków jakie pracownicy wypracowują. Wprowadzili nawet widełki stawek na stanowiskach, ale nie dowiesz się jakie widełki mają koordynatorzy i kierownicy czy wyżej, za to dowiesz się ile ma młodszy doradca i doradca. Wprowadzili starszego doradcę, ale wymagania takie jak kiedyś dla kierownika działu, więc tego nigdy nie dostaniesz, chyba że będziesz lizusem i cię ocenią pozytywnie. Niestety starszy stażem pracownik mimo widełek zarabia mniej niż w widełkach ma nowy pracownik, którego dopiero przyjęto.
Czy można liczyć w Leroy Merlin na prywatną opiekę medyczną?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.