Dziś zamówiliśmy z żoną zamówienie po czym podeszliśmy odebrać do kasy po swoje zamówienie ujrzawszy panujący bród(usunięte przez administratora) żałuję że tam kupiłem te jedzenie
Czekaliśmy na zamówienie od 18:34 do 19:00 i było zimno w lokalu, dzieci zmarzły. A gdy spytałem czemu jest tak zimno kierownik odpowiedział, że mają za duże zużycie prądu i nie mogą włączyć . ogrzewania. Żenada, okropne, ...
Obsługa i tempo realizacji zamówień jest żałosne, na zwykle B smarty przy 6-7 zamówieniach przede mną czas oczekiwania wynosi ok 45 min jak nie dłużej, przecież to jest jakiś żart, to już nie pierwsze KFC w którym spotkałam się z tak długim czasem oczekiwania na zamówienie, nie wyobrażam sobie większych zamówień złożonych i czasu ich realizacji, to chyba ostatnia moja wizyta w jakimkolwiek KFC.
NIE POLECAM wszystko zimne , nie powiem już w jakim stanie to jedzienie dotarło na miejsce pies tego by nie zjadł , ani serwetki jednej a zamówienie nie tanie bo za 100 zł tragedia w życiu takiego (usunięte przez administratora) nie widziałam.
Porażka zamówienie złożone o 10 dwie godz.później po reklamacji dzwoni kierownik obcokrajowiec mówi,, jedzenie gotowe od 11 nie ma kuriera . Proszę dzwonić do kuriera,,. No kpiny jakieś,skąd niby osoba zamawiająca ma mieć nr do kuriera kfc? Nie polecam tego miejsca.
Masakra! na zamówienie :bez talerzyków bez serwetek bez keczupu (totalna oszczędność )przy nie małym rachunek nie polecam firma schodzi na psy .Ponoć przy zamówieniu trzeba zaznaczyć że to wszystko potrzebne ?
Dziś byłem w tym KFC. "Pani Uczę się" na kasie nieprzygotowana. Na pytanie co macie - odpowiedź kurczak. Gratuluję intelektu. Żadnego wsparcia w zakresie obowiązków od doświadczonych kolegów. O ile są. Chciałem udko, pierś, itp. w granicach 300 gramów, otrzymałem coś zimnego, z frytkami ok. 0,6 kg. Niezjadalne. Zamówiłem coś co zaproponowała pani, nieświadomy i zapłaciłem. Na moją reklamację zjawiło się dwóch kolegów tej pani, na poziomie psa Amstafa. Jak śledzę komentarze, to właściciel odpowiada na zasadzie " Pomidor". Jest mu przykro i dziękuje za opinie.Na tym koniec jego działania. Komuna się skończyła. Co na to dyrekcja KFC? Już zwijacie majdan? Jak zajdzie potrzeba podam nr telefonu. Byłem w stroju biegacza po zawodach.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.