Praca ma - i + ale niestety jest to typowe corpo. Kierownicy siedzą na swoich stołkach od wielu lat, wszyscy się znają i w razie potrzeby nie ma gdzie się zgłosić. Każde zgłoszenie (usunięte przez administratora)jest wyciszane a pracownik zazwyczaj idzie do zwolnienia. Brak decyzyjności, brak kierunku i planu działania (dot. kadry kierowniczej biura). Widać to po dużej rotacji pracowników . Z plusów mogę dodać rynkowe wynagrodzenie i praca częściowo zdalna.
Dzień dobry może ktoś by się zainteresował oddziałem w Pyrzowicach bo to co tu się wyprawia to już jest karygodne i haniebne ktków Dariusz C i Wojciech J to co oni wyprawiają i (usunięte przez administratora) kurierów skutkuje z masowymi zwolnieniami i nikt tu za te pieniądze nie chce pracować po całych dniach tak pięknie ułożone są trasy i przeciążone a pani Aneta nic sobie z tego nie robi (usunięte przez administratora) kpina żenada podwyżka śmiechu Warta jak nie wstyd 60 zł panie Tomaszu B mógłby się pan zainteresować
Jak się pracuje na infolinii DHL express w Łodzi. Jaka jest atmosfera? Co z rotacja pracowników?
Pracowałem jakiś czas i niestety, obiecują złote góry, a lipa jest totalna. Szkolenia to dno, nie wszystkie, ale jedyne ci wyniosłem z nich, to podręcznik. Na jednym z szkoleń analityk, prawdopodobnie przypadkiem, powiedział ze nasza grupa tk e sumie na sezon paczkowy jest tylko (3 miesiące), a później to nara, po czym jak sie zorientował, zmienił temat. Wszyscy znają sie ze wszystkimi, atmosfera jest napięta jak plandeka na żuku, szukać pomocy możesz co najwyżej w ich bazie wiedzy. Organizują szkolenie obowiązkowe, za które najpierw odjęli z pensji, a później niby powiedzieli, że to błąd, jak się prawnikami postraszyło. Zwalniają bez podania przyczyny, albo ogólnikowe, jak,, niezadowolenie z jakości pracy ''. Jeżeli ktoś lubi (usunięte przez administratora) i chce sprawdzić, jak wytrzymała jest jego psychika, to może spróbować swoich sił. TL są osoby, które obrabiają Ci (usunięte przez administratora) na każdym możliwym kroku, przy czym jak im nie liżesz tych czterech liter, to wystawiają Ci opinie taką, że idziesz do zwolnienia. Omijać szerokim łukiem, nie warto sobie psuć psychiki. Nie genrtalizuje oczywiście wszystkich pracowników, niektórzy są do rany przyłóż, ale głównie słyszysz i widzisz różne komentarze na swój czy czyiś temat. Czułem się nie jak w pracy, tylko jak w gimnazjum. D N O
Szkoda życia na tą firmę. Chyba, że chcecie być manipulowani, pracować po godzinach i gonić przysłowiowy własny ogon. Szanujcie się ludzie, bo straconego czasu nikt wam nie odda... To jest korpo, które nie utrzymuje się z klientów, więc nie liczcie, że ktoś was szczerze doceni... Pozdrawiam, "wyzwolony" były pracownik DHL Express oddzial Warszawa.
DHL Polska ???????? szkoda kasy, czasu i nerwów, paczka opóźniona o 2 dni kurier zwyzywał mnie przez tel i teraz ignoruje super
Takiej firmy padaczki to już dawno nie widziałem pseudo kurier już 3 dni paczkę doręcza a jak chciałem zrobić reklamację to w świetnej aplikacji to na czerwono piszą że wszystko jest porządku. Apka już usunięta i nigdy nie skorzystam z tej firmy nawet jak bym miał jechać na drugi koniec Polski
Nie dotrzymują obietnic odnośnie wypłaty wynagrodzenia, nabijają ludzi " w butelkę". Jak chcesz oszczędzić, dużo czasu i pieniędzy to proszę trzymać się z daleka od tej firmy i jej ogłoszeń o pracy.
Brak pracowników i co miesiąc ktoś odchodzi. Zmiany kadrowe na poziomie liderów to czysta kpina, teraz panie nie ogarniają już nic. Głośno obiecywane podwyżki i premie na wiosnę okazały się kłamstwem, dostaliśmy jakieś ochłapy po 400 zł. Pracujemy za kilku, zero organizacji, zero dobrych pensji, zero szacunku, ludzie są zniechęceni i przepracowani. Albo zwolnienia lekarskie albo wypowiedzenia, tyle w temacie. Nie warto tu absolutnie pracować. Czasy niewolnictwa minęły!
Praca w tej firmie to jakaś porażka. Co chwila ktoś odchodzi, zostaje zwolniony. Rotacja na poziomie kolejki w kasach przed świętami. Wszechobecny (usunięte przez administratora) w szczególności u menadżera Tomasza- kilka kobiet zgłaszało problem ale firma zamiata pod dywan. Niby taka propracownicza a łamane są prawa na każdym kroku. Odradzam , szkoda nerwów i czasu.
(usunięte przez administratora) nie dostarczają przesyłek, trzech nie dostałem a dziś czwarta po dwóch dniach kurier powiedział że mnie nie było w domu i przesyłka wraca do nadawcy (usunięte przez administratora)
Pracowałem w tej firmie kilka lat, miałem okazję poznać od zaplecza jak funkcjonują największe biura i agencje celne - w Łodzi, w Warszawie i w Katowicach. To co mogę stwierdzić z całą pewnością, to że na samym początku zatrudnienia fundują wszystkim zdrowe pranie mózgu - jak bardzo to ta firma nie dba, jaka nie jest rodzinna i jak jej zależy na ludziach, pracownikach, planecie i działalności charytatywnej. Nakarmią cię ideałami do tego stopnia, że przez pierwszy rok/dwa nawet nie zauważysz, że traktują cię jak śmiecia, maszynkę do wyrabiania celi w tabelkach. System doceniania pracowników? Bardzo prosty. Wyrabiasz swoje miesięczne cele? Okej, dostaniesz premię, ale za pół roku dostaniesz też wyższe cele. A potem jeszcze wyższe i jeszcze wyższe, bez względu na to jak absurdalne będą. Co rozsądniejsi starsi pracownicy na szczęście szybko uświadamiają, że absolutnie nie warto tych KPI wyrabiać "za dobrze", bo po (usunięte przez administratora) dostanie potem cały zespół. Niezależnie od tego co próbują wmawiać ludziom, firma to czyste korpo. Mają pracowników gdzieś, na wyższych szczeblach kolesiostwo do potęgi, a pieniędzy na podwyżki nigdy nie ma (nie ma ich nawet gdy firma organizuje swój odpowiednik Euro i funduje pracownikom z całej europy bilety na samolot/nocleg/trzydniowe picie). Nie ma się co czarować, jeśli ktokolwiek wierzy, że podchodząc do pracy z sercem i pasją zostanie doceniony, to się grubo pomyli. Rotacja pracowników ogromna, co mówi chyba samo za siebie. Na całą firmę, setki ludzi, na palcach jednej ręki można policzyć osoby, które naprawdę są coś warte. Stanowczo odradzam. Poświęcicie na tą firmę kupę czasu (w tym wolnego, bo nikt go nie szanuje), zdrowia i nerwów, a potem i tak zostaniecie na lodzie.
Jakie jest Wasze (pracowników) zdanie nt organizowanego co roku Appreciation Week, którym tak się chwali DHL? Czy doceniać pracowników nie powinno się cały czas/ na bieżąco, a nie tylko przez jeden tydzień w roku? Jak ja pracowałem w tej firmie, to ten tydzień był mocno na pokaz i w wielu momentach nie szczery, wymuszony. Po jego zakończeniu wszystko wracało do normy, czyli zero doceniania (no chyba że dyplomem, albo poklepaniem po ramieniu), wracały stwierdzenia managementu: „nie mogę nic zrobić w sprawie podwyżki, taką mamy politykę”. Patrzenie na pracę tylko z perspektywy wskaźników, tabelek.
Do komentarza z 15.06.2024 Odnoście Dhl Express Pyrzowice. Ktoś zamieścił komentarz i podpisał się kurier, doszły mnie słuchy że obwiniacie mnie za ten komentarz bo ktoś napisał na wasz temat prawdę:) Jeśli dalej usłyszę jakieś pomówienia na mój temat załatwię to w inny odpowiedni sposób. A jak już jestem zmuszony odpisać to chętnie też powiem parę słów na temat pracy w Dhl Express Pyrzowice. Pracowałem tam długi czas, początek był naprawdę fajny zapowiadało się obiecująca ale czas pokazał, że liczą się tabelki i wiecznie mało. Jako doświadczony kurier pokazałem wiele razy ile można zrobić ale to skutkowało tylko ponoszeniem celu pracy. Jeśli chodzi o wynagrodzenie było ok do jakiegoś czasu gdzie później zaczęły się większe obowiązki względem kuriera, wymyślne nie równe systemy premiowania i straszeniem notami które też były nakładane i trzeba było się tłumaczyć bo np. Twierdzono że nie zadzwoniłeś do klienta a połączenie w tel było. Duży nacisk jest na godziny pracy, że kurier ma pracować 8godzin na trasie, nie liczac porannego procesu i rozliczenia po trasie plus dojazd na trase i zjazd gdzie nasze umowy o pracę to system 8h. Jest duży brak poszanowania twojego wolnego czasu np. Jesteś już po pracy to telefony z biura czy infolini gdzie paczka, o której będziesz i takie problem nawet na urlopie jesteś atakowany @ i telefonami, sami dobrze o tym wiecie że zrobiłem wam o to problem gdzie wysłałem @ do wszystkich, że nie życzę sobie dzwonienia i pisania na mój prywatny tel w dniu wolny i po za godzinami mojej pracy którą wykonuję w systemie 8h. No i częste chamskie odzywki ktk na zebraniach "nie pasuje to się zwolnij" odechciewało się wszystkiego. Życzę wszystkim kurierom udaniej pracy i poprawy na lepsze :) Pozdrawiam Były kurier Mikołaj
Dzień dobry może ktoś by się zainteresował oddziałem w Pyrzowicach bo to co tu się wyprawia to już jest karygodne i haniebne ktków Dariusz C i Wojciech J to co oni wyprawiają i (usunięte przez administratora) kurierów skutkuje z masowymi zwolnieniami i nikt tu za te pieniądze nie chce pracować po całych dniach tak pięknie ułożone są trasy i przeciążone a pani Aneta nic sobie z tego nie robi (usunięte przez administratora) kpina żenada podwyżka śmiechu Warta jak nie wstyd 60 zł panie Tomaszu B mógłby się pan zainteresować
Firma po raz kolejny bez jakiejkolwiek konsultacji z klientem podjęła decyzję o przerzuceniu paczki do punktu odbioru, zamiast dostarczeniu jej pod wskazany adres. Najbliższy ich zdaniem punkt, to ten oddalony o bliski 2 km, dzięki czemu po drodze miałem okazję minąć co najmniej 3 inne możliwości.
Odkąd zatrudniacie ukraińców jakość dostaw spadła dramatycznie. Paczki porozrywane, towary uszkodzone. Poklejone niezdarnie przez kuriera. Szkoda słów.
Kurier DHL nie podjął żadnej próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres (moje miejsce zamieszkania). Przesyłka, zgodnie z otrzymanym sms miała być dostarczona między 16.30 a 18.30. Byłem cały czas na miejscu, również poza tymi godzinami. Nie było żadnej próby kontaktu tel., sms. Dopiero po moich bezskutecznych próbach dodzwonienia się na nr 734493627, otrzymałem wiadomości o nieskutecznej próbie doręczenia (co jest kłamstwem) i zostawieniu paczki w Automat DHL Box. Jestem rozczarowany jakością świadczonych przez DHL usług i dlatego nagłaśniam tę skandaliczną praktykę. henrykd
Czekałam wczoraj cały dzień na paczkę. Nie dostałam. Kurier dzisiaj nie wiedział co z nią zrobił, jak doręczył. Odesłał mnie do jakiegoś punktu paczkowego. Właściwie coś niewyraźnie bełkotał i rozłączył się, nie chciał gadać.Pan w punkcie usiłował mi pomóc znaleźć. Nigdzie jej nie było. Sprzedawca też mówił że doręczona, tylko ja jej nie miałam. Sama musiałam szukać, inwalidka z 1 grupą, ledwie chodząca. Punkt znalazłam, paczki nie było, dopiero sąsiadka znalazła ją w skrzynce pocztowej. Jakim prawem moja paczka zapłacona z dostawą do domu, trafia bez mojej wiedzy do skrzynki? Zapłaciłam za to 12 złoty, nie 6.Nawet by mi nie przyszło do głowy takie coś. Straciiłam tylko nerwy i pieniądze. SKANDALICZNE ZACHOWANIE KURIERA. Skrócił sobie pracę. Kto mi odda te 6 zł?
Praca ma - i + ale niestety jest to typowe corpo. Kierownicy siedzą na swoich stołkach od wielu lat, wszyscy się znają i w razie potrzeby nie ma gdzie się zgłosić. Każde zgłoszenie (usunięte przez administratora)jest wyciszane a pracownik zazwyczaj idzie do zwolnienia. Brak decyzyjności, brak kierunku i planu działania (dot. kadry kierowniczej biura). Widać to po dużej rotacji pracowników . Z plusów mogę dodać rynkowe wynagrodzenie i praca częściowo zdalna.
W dziale kierowniczym kolesiostwo sięgnęło takiego stopnia, że gdy poszedłem z moim problem wyżej do kierowników to otrzymałem taką informację zwrotną żeby to nie dostało się do zarządu. Wszystkie problemy zamiatane są pod dywan. Odradzam pracę w DHL express.
Odszedłem z Wirażowej i to była dobra decyzja. Stawki dla stałych pracowników żenująco niskie. Osoby, które przychodzą dostają prawie takie same na wejście. Kompletny brak motywacji do pracy. W porównaniu do tego, co było kilka lat temu - koszmar! Pracujesz za kilka osób, bo brak ludzi ale twoje wynagrodzenie bez zmian. Jakieś śmieszne wyjścia integracyjne, bo paniom w biurze się nudzi, a zero pieniędzy, dodatków na Wielkanoc, czy dla dzieci, no chyba, że jakieś durne puzzle, czy maszynki do lodów, które do niczego się nie nadają. Jakby firmy nie było stać, a każdy by wolał kasę dostać na zakupy na święta albo jak w innych firmach faktury przynieść za zakup rzeczy do szkoły dla dzieci. Są jakieś grosze za urlop i święta w grudniu, ale też tylko dla pracowników, dla dzieci nic. Ogólnie kiedyś dobra firma kurierska, dziś jedna z gorszych. Dlatego wszyscy się zwalniają.
Maszynki do lodów, no dobre:))) Nawet myślałem o aplikowaniu tu, ale mi przeszło. Może po prostu trzeba zrobić zebranie albo ankietę i się wypowiedzieć. Dać dobre pomysły. Zamiast tych dziwnych prezentów teraz firmy dają karty podarunkowe, a rodzic decyduje, czy do sklepu, drogerii, czy na zajęcia sportowe. Albo przynoszą faktury i dostają zwrot. Na wakacje grusza dla rodzica i osobno dla dzieci, tak samo na święta. Na początek roku szkolnego wyprawka, wystarczy voucher na zakupy. My mamy dla przykładu dobry benefit, bo płacimy po 15 zł a firma dopłaca nam 85 zł i stówka co miesiąc na kulturę jest! Się ma!
Na Wirażowej słabiutko. Na rozmowie to niby wszystko tak ładnie, dobra atmosfera, podwyżki, super socjal, a potem pracujesz za dwóch, podwyżki żartobliwe, atmosferę to nawet fajną tworzą ludzie, którzy tak samo ciężko przezrzucają tony paczek, ale kierownictwo ma cię gdzieś, zajęte jest sobą i za badaniem owoców, których brak dla plebsu, o dobrym słowie, wyróżnieniu, to zapomnij.Wybrancy dostają nagrody w euro:))) Ja już jestem poza, ale wiem od kolegów, że teraz to nawet najniższej krajowej nie mają na 0.75 etatu, także słabiutko, oj słabiutko.
Niedawno zatrudniony kolega już odszedł, takie warunki mamy na Wirażowej. Takie to pieniądze, dodatki i socjal, że wszędzie lepiej, niż tu. Tylko obiecują, że będzie lepiej a jest tak samo...
Cały proces rekrutacyjny niestety bardzo wątpliwej jakości już od pierwszego kontaktu z "hr specialist", kończąc na spotkaniu w siedzibie firmy i feedbacku. Co do spotkania przebiegało w przyjaznej atmosferze, natomiast HR Manager i Manager działu obsługi leadów niestety, ale wydają się co najmniej nieprofesjonalne i nieprzygotowane do spotkania. Powtarzane pytania z pierwszego etapu, a na moje pytania dot. pracy zespołu i głównych zagadnień tego stanowiska uzyskałem ogólne odpowiedzi, które można było wyczytać w ogłoszeniu. Dużo frazesów mało konkretów. A co do feedbacku, uczestnicząca w spotkaniu HR manager powiedziała, że będzie około tygodnia. Po dwóch tygodniach przypomniałem się mailowo i po 6 dniach otrzymałem łaskawie odpowiedź negatywną, podziękowania za cierpliwość i przeprosiny za brak kontaku
Co z tego, że niby kogoś zatrudnią, jak dwóch innych się zwolni. Nie mówiąc już o tym, ze zanim będą dobrze pracować minie min pol roku. Wynagrodzenia są po prostu za słabe, by utrzymać starych pracowników. Pokutuje też nieudolność młodych liderów, którym wydawało się, że, jak nie ten to inny, pracowników zawsze się znajdzie. To błąd, który ciężko teraz naprawić. Więc ogólnie nie polecam.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 5 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!