Chris Turystyka i Rekreacja Magdalena Alchimowicz

Udziel wywiadu o firmie

NIP: 1230039733 REGON: 011239592

Adres: Jana Kilińskiego 8 lok. 2, 05-500 Piaseczno

3/5
Na podstawie 4 ocen.

Wywiady Chris Turystyka i Rekreacja Magdalena Alchimowicz

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Przemysław Alchimowicz

Pracownik firmy - Specjalista ds. finansowych

21.08.2023 03:08

Czym zajmuje się Państwa firma?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Jesteśmy organizatorem szeroko pojętego wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Każdego roku, w ramach obozów letnich i zimowych oraz zielonych szkół, wyjeżdża z nami ponad dwadzieścia pięć tysięcy uczestników. Programy realizujemy w naszych własnych, specjalnie przeznaczonych do tego obiektach – campach. W tej chwili posiadamy osiem takich obiektów w całej Polsce.

Jak wyglądały początki firmy? Skąd pomysł na działalność w tej branży?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie wszystko podporządkowane jest bezpieczeństwu i rozwojowi młodych ludzi. W 2001 roku otworzyliśmy nad jeziorem Serwy pierwszy w Polsce camp. Dzięki posiadaniu własnych ośrodków oferujemy wyjątkową na polskim rynku formułę, która pozwala zapewnić najwyższą jakość realizowanych przez nas programów.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Polska branża obozów/kolonii jest wyjątkowo rozdrobniona. Są to przede wszystkim lokalni organizatorzy o niewielkiej skali działalności. Nasza firma jest znana głównie na rynku mazowieckim. Mamy ambicje, aby stać się rozpoznawalną marką w całej Polsce.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Każdy z ośmiu naszych ośrodków ma swojego kierownika i pracujący na stałe personel. Współpracuje on ściśle z kierownikiem Campu, który odpowiada za realizację oferty obozów. W centrali firmy zatrudniamy specjalistów, m.in. do działów: Biura Obsługi Klienta, Księgowości, Finansów, Marketingu, HR. Łącznie firma zatrudnia około stu pracowników. Dodatkowo zatrudniamy okresowo ponad tysiąc osób – instruktorów i wychowawców.

Kto odpowiada za rekrutację?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Instruktorów i wychowawców, pracujących na naszych obozach, rekrutuje w całości dział HR. W centrali są to przeważnie bezpośredni przełożeni – managerowie zespołów. Personel do naszych ośrodków rekrutuje kierownik danej placówki. W zależności od tego, na jakie stanowisko się aplikuje, proces rekrutacyjny wygląda trochę inaczej. Informacje o bieżących rekrutacjach dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce kadra: https://www.chris.com.pl/kadra/.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Nowa kadra, pracująca na naszych obozach, przechodzi trzydniowe szkolenie przedsezonowe. Dajemy również możliwość wzięcia udziału w darmowych szkoleniach specjalistycznych, m.in. z takich dziedzin jak: żeglarstwo, windsurfing, łucznictwo, park linowy czy majsterkowanie. Wdrożenie w centrali zależy od przełożonego działu, w którym się pracuje, natomiast w ośrodkach – od kierownika ośrodka.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

Oferujemy szeroki wachlarz szkoleń, nie tylko dla kadry, ale też dla pracowników biurowych. Finansujemy własne inicjatywy rozwoju – kursy, certyfikaty, a w niektórych przypadkach, nawet studia podyplomowe. Proces zatrudniania na stanowiska managerskie/kierownicze zaczynamy zawsze od rekrutacji wewnętrznej. Oferujemy różne benefity, m.in. dofinansowanie do ubezpieczenia zdrowotnego i karty Multisport. Co roku odbywa się, tak zwane, „Zakończenie sezonu”, czyli impreza firmowa, w trakcie której można integrować się w luźniejszej atmosferze.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Przemysław Alchimowiczikona wywiad

W najbliższych kilkunastu miesiącach chcemy umocnić naszą pozycję lidera w branży obozów dla dzieci i młodzieży, poprzez inwestycje w zasoby ludzkie oraz istniejącą infrastrukturę, a co za tym idzie – udoskonalić jakość naszej usługi. W dłuższym terminie pozwoli to na rozwój poprzez inwestycje w nowe obiekty i budowanie marki rozpoznawalnej w całej Polsce.