Dzień dobry. W kasie zamówiłem mycie samochodu w myjni i zapłaciłem 20.99 zł. Otrzymałem kwit, do aktywacji usługi. Wykonałem mycie samochodu, jednak samochód był niedomyty. Szyba przednia w narożnikach była poprostu kompletnie niedomyty, maska, dach również niedomyte Zareklamowlem usługę i zarządzałem zwrotu pieniędzy. No i kłopot. Nie otrzymałem paragonu, więc według pracowników nie należała mi się zwrot pieniędzy. Stanowczo zarządzałem sprawdzenia na monitoringu, dlaczego nie otrzymałem paragonu oraz zwrotu pieniędzy. Po kolejnej odmowie zarządzałem natychmiast rozmowy z szefem stacji. Pracownicy mają zabronione niepokoić szefa w weekendy. Po kolejnych wymianach poglądów przez obie strony znalazł się paragon i otrzymałem zwrot pieniędzy. Odradzam korzystanie z myjni samochodowej na tej stacji.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.