APS Poland S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o APS Poland S.A.

XD
Były pracownik

Wady: - Błędy w rachunkach - Dział kadr i płac mega nieogarnięty - zero informacji że będą opóźnienia w wypłatach - Warunki premiowe chore - premia głównie za ocenę systemu a nie Twojej pracy - Częste błędy. Team managerowie oficjalnie mówili że wyniki są niepoprawnie naliczane ale i tak zależała od nich Twoja premia. - Wymiana sprzętu po lub przed praca - oczywiście nie było to płatne - 3 min przerwy na każdą godzinę. Na projekcie z chatami i mailami do przeżycia ale na rozmowach nie do zaakceptowania. - Pracodawca nie proponuje umowy o prace nawet jeśli ktoś pracuje w firmie dłuższy czas. - Brak szacunku do pracowników z dłuższym stażem. - Premia uzależniona od nastawienia klienta. - Ciągle błędy systemu - Słabe szkolenia już w trakcie pracy - Osoby zajmujące się awariami nie posiadały jakiejkolwiek wiedzy technicznej - Osoby wykonujące oddzwonki (PayPal) chamskie (nie wszystkie) Zalety - Elastyczny grafik - Tygodniowe wypłaty - Fajni współpracownicy - Szkolenie wdrażające na dobrym poziomie

Konsultancik
Były pracownik
 Pytanie

Tygodniówki, w miarę na czas (tak można powiedzieć) czasem tylko nikt nie poinformuje, że kasa się spóźni :D (i tak można czekać i czekać, kadry nie podają nawet info, że kasa nie została wysłana na czas). Ponadto, mega kolesiostwo na szczeblach TL -> Manager. Zmiana warunków umowy co chwile wymyślanie jak tu zabrać premie pracownikom i nie dać im zarobić pieniędzy, które OTRZYMALI SAMI OD SWOJEGO ZLECENIODAWCY :D Tak jak tu ludzie piszą, w zależności od projektu można trafić nawet dobrze, zanim kilka miesięcy temu na projekcie polskiego PayPala został zmieniony menago, to było wprost wyśmienicie. Kilka miesięcy z nowym menago i już wynik jest nie spełniany. Trzymanie pracowników, którzy robią w pracy mega lipe, wkurzają klientów to jest też raczej norma. Każdy normalny, porządny pracownik, musi sprzątać syf po dzieciaczkach studencikach, których jeszcze nikt nie nauczył życia. Na pierwszą pracę może być nawet ok, Panie z kadr w większości są mega nieogarami, ale Pani Dorotka to złota kobieta, która zawsze pomoże jak może i robi to szczerze. Większość projektów po jakimś czasie jest zamykana, zatem zaczynając prace na danym projekcie, nie oczekujcie, że zabawicie na nim kilka lat, bo prawdopodobnie w ciągu roku może dwóch lat od utworzenia nowego projektu, ten po prostu upada po czasie przez złe i nieumyślne zarządzanie projektem. Powinni nauczyć się dbać o ludzi, którzy faktycznie dla nich się starają, a pseudo pracowników, którzy robią innym pod góre powinni po prostu usuwać czym prędzej ze stanowisk, bo inni konsultanci później cierpią. Umowa to jest taki śmieć, że masakra xD dają ci komputer warty z 500-600 zł, monitor warty 200 PLN, na papierze wartość to ok 3k, zatem w razie jakichkolwiek komplikacji są w stanie zabrać ci sporą część zarobionych pieniędzy. Na lidlu pracowałem 1 dzień, bo jak zobaczyłem te szambo to stwierdziłem że trzeba uciekać, bo można naprawde dostać depresji od tego co tam sie dzieje. APS ogólnie nie jest złą firmą, ale tylko na niektórych projektach. W większości projekty są obsługą klienta, niewymagającą zbytniej inteligencji, może poza Angielskim. Szukasz porządnej, fajnej i dobrze płatnej pracy? Poszukaj gdzie indziej! :)

Nygus
Były pracownik
 Pytanie

Czy to prawda, żeby wyjsc do toalety trzeba się prosić przełożonego? Oczywiście dumnie nazwane to "bio break" w postaci dwóch minut?

trippier
Były pracownik
@Nygus

tak, a na klasyczna przerwę na niektórych projektach trzeba czekać godzinę, żeby ci ja przyznali

Janusz
Inne
@Nygus

Nie ma szans na dłuższą przerwę, aby coś zjeść? Przez całą zmianę pracownicy nie mają czasu nic zjeść?

Pracuś
Pracownik
@Nygus

Proszę nie siać dezinformacji. Bio Break to krótka przerwa płatna „na toaletę”, ktora się bierze tylko jak wykorzystało się całą regulaminową przerwę, więc to nie jest tak, że nie można wstać od komputera

lidl
Były pracownik
@Pracuś

no ta, tylko, ze na zwykła przerwę czeka się milion lat (mój rekord to 2.5 h) a jak korzystasz za dużo z bio brake to się spinaja

lidl
Były pracownik

czekam aż ktoś chociaż raz wypowie się pozytywnie o tym eksperymencie społecznym zwanym APS projekt LIDL. czekam na chociażby jedna pozytywna opinie, bo wg mnie to nie da się tam pracować

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.

Pytania

Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Była
Były pracownik

Jeśli zastanawiasz się nad pracą dla tej firmy... Zastanów się jeszcze raz... A jak nadal uważasz, że to dobra opcja, rozpędź się i walnij barana w ścianę, może Ci się polepszy... W okresie szkolenia ciągłe nadgodziny, mnóstwo teoretycznego materiału, który nie ma żadnego przełożenia na praktykę, po szkoleniu albo od razu wrzucają Cię w tryby machiny i po tygodniu masz dość życia, albo tygodniami czekasz na sensowne wytyczne i narzędzia, a potem nagle oczekują, że rozciągniesz dobę, bo trzeba nadrobić te tygodnie, kiedy nie było jak pracować. Wypłata nigdy się nie zgadza, dwa-trzy miesiące i setki maili żeby ją ogarnąć to standard. Zerowe poszanowanie dla pracownika, projekt sklecony naprędce z (usunięte przez administratora) i patyków, ale to Ty masz się ciągle wykazywać. Nigdy więcej.

Były
Pracownik
@Była

Jest trafna w 100%

Byłypracownik
Były pracownik

Pracowałam w firmie APS na projekcie PayPal. Zdecydowanie nie polecam. Pracownik ma bardzo mały wpływ na wynik swojej premii, często występują błędy w kwocie otrzymanej wypłaty, które następnie ciężko jest uregulować. Chociaż team leaderzy się starają, atmosfera w firmie jest średnia. Mam poczucie, że nie dbają o pracownika. Odejście z tej pracy było moją najlepszą decyzją.

Barbara Bereżańska
Były pracownik
@Byłypracownik

też miałam problemy z otrzymaniem zapłaty

papyal
Pracownik
 Pytanie
@Byłypracownik

boze wiekszych bzdur chyba nie ma na tej stronie w paypalu masz bardzo maly wplyw na wynik swojej premii? ciekawe, bo jakos pracuje na paypalowych projektach od półtora roku i co miesiąc mam premie, quality jest banalne do wyrobienia a po miesiącu pracy tak samo banalne jest WPH. Ciężko uregulować wypłate? piszesz do TM który dopisuje ci godziny do następnego rachunku i sprawa załatwiona

lola
Były pracownik
 Pytanie
@papyal

Ciekawe jakim cudem tam pracowałeś 1,5 roku ? Ludzie lecą po miesiącu bo juz ciebie nie potrzebują jak kolejkę zbijesz

pp
Były pracownik
@lola

Dokładnie, zatrudniają ludzi na miesiąc, góra dwa, potem zwalniają, a jak znowu kolejka urośnie, to robią nowy nabór. Żenada, a nie praca. PayPal traktuje tutejszych wyrobników jak panienki na telefon, a APS na takie warunki przystaje i w żaden sposób nie zabezpiecza swoich pracowników, w dodatku często zwalnia ich przed upływem terminu umowy bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych. Naprawdę biedni ci użytkownicy paypala, którzy non stop mają do czynienia z niewyszkolonymi "miesięcznymi" agentami.

byly
Były pracownik
@lola

istnieje cos takiego jak projekt stały np proserva na którym nie wywalaja cie po miesiącu XDD to ze bylas tylko na CIP to nei znaczy ze z kazdego projektu wyrzucaja po miesiacu

Kazimierz
Inne
@byly

A ty byłeś na tym drugim projekcie? Trudno się na niego dostać żeby mieć stałe zatrudnienie? Zarobki tez są tam lepsze?

pracownik
Pracownik
@byly

Na (usunięte przez administratora) też jest stały projekt, ja przeszłam na niego z tymczasowego. Ja np pracuje już dwa lata, zawsze jest premia więc wystarczy się tylko trochę postarać, żeby nie pracować tylko miesiąc

Aga
Były pracownik

Pracowałam w APSie niemal dwa lata, najpierw na projekcie paypal, a następnie Venmo. I szczególnie ten drugi polecam - bez spiny, nie było problemu ze zmianami grafikowymi (chociaż przyznam, że zawsze wymieniałam godziny 1:1), SME szybko i konkretnie reagowali na pytania i problemy i zwłaszcza po ostatniej zmianie TLa poprawiła się komunikacja w zespole, nie czułam żadnej niezdrowej atmosfery, ogólnie miło się pracowało w tym zespole. Również bardzo na plus oceniam zmiany, które zostały wprowadzone od grudnia. Mając umowę zlecenie nie oczekuję wiele od pracodawcy, wiec informacja o podwyżce, a miesiąc później o zaproponowanej ścieżce rozwoju, która wynagradzała pracowników z dłuższym stażem pracy była bardzo miłym zaskoczeniem. W tym temacie też warto wspomnieć o bonach urodzinowych i paczkach świątecznych, owocowych czy wakacyjnych. Zleceniówka też była mi na rękę na ostatnich latach studiów, przed 26 r.ż., ponieważ taka elastyczność grafiku pozwalała na dłuższe niż weekend urlopy w każdym miesiącu. Przez te prawie dwa lata też mogłabym policzyć na palcach jednej ręki, gdy mój rachunek się nie zgadzał i było to raczej na pp. Być może przy dużym zespole łatwiej było o pomyłkę. Żałuję tylko, że nie wszystkie informacje docierały do nas, albo nie docierały do nas na czas. O istnieniu programu rozwojowego dla młodych managerów dowiedziałam się przy luźnej rozmowie oddając sprzęt, do naszego projektu niemal nie docierały informacje o programie poleceń kandydatów, więc jeśli komuś zależy na rozwoju czy jest zainteresowany takimi dodatkowymi aktywnościami - warto o to dopytać w czasie rekrutacji/szkolenia wprowadzającego. Zrezygnowałam z pracy, ponieważ dostałam ofertę ściśle związaną z moim wykształceniem i zainteresowaniami, jednak gdybym nie miała konkretnych planów, prawdopodobnie zostałabym w firmie i wzięłabym udział w rekrutacji wewnętrznej do innego działu, ponieważ komunikując się z kadrami czy rekrutacją też nie miałam nieprzyjemnych doświadczeń. Podsumowując - polecam i wszystkim życzę takiego zespołu.

ania
Kandydat
 Pytanie

czy praca nadal jest zdalna z możliwością pracy w domu? ponieważ nie ma nigdzie informacji o tym a nie moge sie z nimi skontaktować

Konsultant
Pracownik
@ania

Praca zdalna nadal obowiązuje, przynajmniej na projektach Paypala

Paypal
Pracownik

Aps robi chyba wszystko żeby wygonić ludzi z tej pracy. Cele, które stawia nam firma są nie do wyrobienia, wszyscy widzą że czatow z dnia na dzień jest mniej, dostajemy mniej godzin, a aps mówi, że nic się przecież nie zmienia. O wiecznie przychodzących z opóźnieniem rachunkach, które zazwyczaj się nie zgadzaja nie wspomnę (tu duży plus dla team managerów za to że można to z nimi szybko wyjaśnić). Z minusow mogę jeszcze wymienić komputery od apsu bo są tak słabe, że codziennie rano nie mogę się zalogować na czas i muszę zgłaszać awarie oraz szkolenie ktore trwalo ponad miesiąc a niczego nas nie nauczyło, bo praktyka trwała tylko kilka dni. Z plusow za to dobrze wyjaśnione procedury przygotowane przez coacha i dzial jakosci i szybka pomoc merytoryczna. Na jej temat aps ma chyba jednak inne zdanie, poniewaz udostępniono nam moim zdaniem bardzo dziwną ankietę nt. seniorów, w której mamy wskazać sytuacje, w których doświadczyliśmy braku szacunku jakby z góry Aps zakładał, że jesteśmy traktowani bez szacunku i chciał seniorów zwolnić… zazwyczaj miałem dobry kontakt z seniorami co zaznaczyłem w ankeciei, pomagają jak tylko się da, a ta ankieta mnie tylko utwierdziła w przekonaniu, że oni również są pionkami jak my konsultanci. Jeszcze kilka slow nt Wfm, którzy obiecują 80% spełnienia dyspozycji godzinowych, a ostatnio otrzymałem ledwo 60% zgodnosci.. konkurs na 100% grafiku też jest ściemą, bo wygrani nigdy nie dostają 100%. Jak chce sie cos zmienic w grafiku, albo oddac zmiane to najlepiej pisac z kilkudniowym wyprzedzeniem, moze wtedy wfm odpisze na czas. Omijac firme szerokim łukiem, ludzie są fajni, ale traktowanie przez aps słabe i raczej nie ma co sie nastawiać na dłuższa wspolpracę

Nick
Pracownik
@Paypal

Rachunki bardzo rzadko nie są na czas a co do SA to cóż ta ankieta to żart ale w drugą stronę. Chyba nie pracujesz codziennie na projekcie tylko okazjonalnie bo wiele z tego co piszesz nie ma miejsca

była
Były pracownik
 Pytanie
@Nick

możesz dodać coś więcej? ja zrezygnowałam ze względu na inną pracę, ale sporo rzeczy się zgadza szczegolnie to co jest napisane o wfm to prawda

trippier
Były pracownik

nie dajcie się skusić premiami na projekcie LIDL, zrobią dosłownie wszystko, żebyście ich nie dostali, fikołki, której są tam robione, żeby nie przyznać premii są godne podziwu. Dodatkowo nie płaca za wymianę wadliwego sprzętu w godzinach pracy. Stawka godzinowa to kompletny zart jak na takie warunki

Były pracownik
Były pracownik

Do końca życia będę te prace wspominać z sentymentem. Poznałam cudownych ludzi, zawsze było o czym pogadać, kontakt mieliśmy nawet przy pracy zdalnej. Sama praca jak praca, po szkoleniu po prostu się ją wykonywało, nieraz było trudniej czasem zabawnie, zawsze był ktoś żeby pomóc, dostępne też były cały czas materiały szkoleniowe (projekt paypal proserv). Czasem problemy z kwotą wypłaty ale przy tygodniówkach i wprowadzaniu zmian grafikowych (przeze mnie) to nic dziwnego. Zawsze dało się odkręcić. Super praca na okres studiów.

Pytanie
 Pytanie

Czy APS Poland S.A. zapewnia kartę multisportu?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Tak, w ramach pakietu MyBenefit.

Nicki
Były pracownik
@Pytanie

Nie, bo w aps większość pracuje na zleceniu. Niewiele osób ma umowę o pracę. Na takie dodatki możesz liczyć w Majorelu bo tam dają umowę o prace

Pracownik X
Były pracownik
@Pracownik

Tylko na umowie o pracę - kadra zarządzająca. Agenci nie mają takich rzeczy bo są na umowie zlecenie.

Lidia
Inne
@Pracownik

Czy jeszcze jakieś inne benefity są w tej firmie czy nie bardzo ??

Pracownik
Pracownik
@Lidia

W okolicy świąt zdarzają się bonusy (na Wielkanoc było to 150 pln brutto) + co kilka miesięcy paczki, raz były to owoce, innym razem słodycze i gadżety

Kaya
Pracownik

Pracuje na projekcie Lidl. Jest ciężki, ponieważ obsługuje się specyficznych klientów z ciekawym mniemaniem o sobie. Ogarnia się zarówno sklep online, stacjonarny, raz na jakiś czas nieogarniętych pracowników sklepu. Zależy jakie ma się podejście do takiej pracy. Mnie ona pomaga zwiększyć swoją pewność siebie, umiejętności miękkie, reagowanie na stresowe sytuacje. Sporo można się nauczyć w tej pracy. Pieniądze są na czas, a jak coś się nie zgada to mój TM zawsze pomoże bez problemu. Grafik mega elastyczny, jak coś wypadnie bez problemu można zmienić. Premia ciężka do zdobycia, przez wygórowane wymagania Lidl co do perfekcyjności zrobienia zgłoszeń itp. Kadra jak w każdym korpo są tacy i tacy. Praca nienależny do lekkich, ale sporo uczy.

Pracownik X
Były pracownik

Firma stawia mocno na studentów - generalnie proponuje elastyczne godziny pracy - 2x do roku wysyła paczkę owoców/świąteczną - czasem tak jak w tym roku dorzuci 150zl brutto. Stawki różne od projektu - zależy jakim językiem się włada. W zależności od projektu można trafić bardzo dobrze a czasem źle - cała komunikacja opiera się na kontakcie z team managerem. Agenci są premiowani na kilka sposobów - w ciągu miesiąca najlepsi mogą zarobić naprawdę nieźle pieniądze (często lepsze niż ich Team Manager). Zasady prowizji są jasne i klarowne. Kadra menadżerska jest bardzo różna. Począwszy takich którzy są świetni do tych, którzy w ogóle nie powinni pracować z ludźmi lub w ogóle nie pracują(takim nawet pomimo wszystkich sygnałów również przedłużają umowy). Od początku roku firma mówiła o podwyżkach. Po 3ch miesiącach przełożony poinformował "Cześć X, to nie podwyżka, a zmiana wypłaty wynagrodzenia" - także będzie to zawrotne MNIEJ NIŻ 1% PODWYŻKI. Tłumaczą to brakiem nowych klientów, kiedy inne działy dostały tej podwyżki nawet o 20%. A w grudniu na święta dostaliśmy informację, że w tym roku osiągnęliśmy znakomite rezultaty.. wnioski pozostawiam wam. Brak żadnej sensownej ścieżki rozwoju - dział HR działa dobrze - starają się wychwycić ludzi do rekrutacji ale decyzyjność kto ostatecznie dostaje posadę już utwierdza w przekonaniu jak to wygląda - tj. znajomości osobiste. Wszystko jest robione na szybko, o decyzjach dowiadujemy się na samym końcu - przez to kadra zarządzająca jak i zleceniobiorcy nie czują się komfortowo. A już niedługo zakończymy przejście do firmy (zaczynającej się na M a kończącej na ajorel), złe opinie znikną, łatwiej będzie pozyskać pracowników a firmie żyło się dostatniej. Jeśli nie dbacie o swoich pracowników to Wasz pracownik nie zadba o Was. Ja pracowałem w tej firmie długo, miałem nadzieję na poprawę pomimo wszystkich sygnałów i sytuacji, ale niestety koniec końców nic się nie zmieniło. Może wasze doświadczenia będą lepsze.

Były pracownik
Były pracownik

Najbardziej niesłowny pracodawca z jakim miałem do czynienia, zostałem bez pracy z dnia na dzień. Wcisnęli mi jakiś kit , pomimo, że przez półtora miesiąca zapewniali, że miejsce na nowym projekcie będzie. Jeszcze sam kilka dni wcześniej pytałem team leadera i również potwierdził i powiedział, że wszystko gra z wynikami itp. Zawsze problem z wypłatami, opóźnione co najmniej o dwa tygodnie. Nadal czekam na półtora tysiąca wypłaty, pomimo że umowa została rozwiązana przez pracodawce.

M.
Były pracownik

Oceniam projekt PayPal po ponad roku pracy - brak umowy o pracę na projekcie stałym to porażka, no ale gdyby była to trzeba by dodatkowo płacić za nadgodziny i święta zamiast po prostu wrzucać je ludziom w grafik bez konsultacji i z informacją, że jak im to koliduje z marzeniami to mogą się zwolnić :) Przykro się obserwowało masowe zwolnienia z dnia na dzień i to nie tylko na projekcie tymczasowym, ale też stałym i to osób z dłuższym stażem, które często pracowały po 200h w miesiącu albo i lepiej i znały dobrze workflow. Szczególnie, że chwilę później okazało się, że kolejki na rynkach zrobiły się za duże i projekt tymczasowy był ściągany z powrotem. Niestety firma nie ma żadnej woli by zadbać o pracowników i negocjować warunki świadczenia pracy dla klienta, potrafią się tylko zasłaniać wolą PayPala przy wszystkich nieprzyjemnych sytuacjach, bo przecież APS nie ma na nic wpływu. Komunikacja w tym temacie też leżała, na kanale ogólnym na Teams zostało wrzucone "ogłoszenie" z informacją, że będą zwalniać ludzi i ci, co będą zwolnieni to niedługo się dowiedzą. Po czym pozostawiono cały projekt w nerwowym oczekiwaniu, bez dodatkowych informacji, na kilka dni, bo w weekendy OH nie pracuje. "Szkolenia" organizowane przez PP bardzo słabe, zaledwie 3 dni przeszkolenia z KYB, po którym do pomocy na supporcie były osoby, które... szkoliły się razem z agentami i tyle samo wiedziały, tyle że miały stanowisko seniora xd trudno wyrabiać normy w takiej sytuacji. Normy zresztą są takie, że trzeba pracować naprawdę intensywnie, żeby je wszystkie wyrobić, w nieustannym skupieniu, a można robić nawet zmiany 10h (no bo zlecenie...), na które przypada 30 min przerwy i to dosłownie z zegarkiem w ręku, bo wszystko, co do sekundy odlicza system. A nie daj boże zrobić błąd merytoryczny, bo pracujesz jak robocik, żeby wyrobić normy czasowe. Wystarczy jedno 0 na quality i już po premii za cały miesiąc. Na początku wydawało się fajnie, bo można było pracować ponad etat, a im więcej pracujesz tym więcej zarabiasz, ale na dłuższą metę to przestaje być twoją decyzją, a jest wręcz oczekiwane przez "górę". Oczywiście na dorzucenie paru złotych za wzięcie dodatkowych godzin nie było co liczyć. Jeśli chodzi o bezpośrednich przełożonych, to mojego TL oceniam pozytywnie, natomiast w ogólnym rozrachunku niestety nie ma to za bardzo znaczenia.

Norbert
Kandydat
 Pytanie

Złożyłem CV na projekt Lidl. 1. marca skontaktowała się ze mną Pani Julia z działu rekrutacji. Umówiliśmy się na telefoniczną rozmowę rekrutacyjną kolejnego dnia na godzinę 9:00. O godzinie 9 czekałem w gotowości na telefon, który niestety nie nastąpił. O godzinie 15 postanowiłem oddzwonić do Pani Julii. Telefon nie został odebrany, a po 10 minutach otrzymałem maila: "Niestety lista uczestników szkolenia została zamknięta szybciej dlatego nie mogę zaprosić Cię aktualnie na spotkanie rekrutacyjne. Jednakże jeżeli nadal jesteś zainteresowany udziałem w naszych rekrutacjach zapraszam Cię serdecznie na naszą stronę internetową Majorel i zakładkę oferty pracy." Nie będę komentował zaistniałej sytuacji, bo jedynie oczywiste epitety się nasuwają. Za to proszę o komentarz do sytuacji firmę APS. Czy to jest standard, który ta firma przyjęła? Pozdrawiam Norbert

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

pracowałem na projekcie lidla i przestrzegam wszystkich przed zawarciem współpracy z tą firmą!! te pozytywne opinie to chyba pracownicy piszą bo ktoś z hr ich o to prosi xd - nie wypłacają pieniędzy za szkolenie, które trwa tydzień - tną przerwy tak, że można odnieść wrażenie że to XIX wiek i praca w fabryce (mam screenshot jak team leader projektu zwraca uwagę komuś bo poszedł na biobreak tzw. przerwa na toaletę), rozumiecie pracować i ktoś nie każe wam się załatwić? - mówią o umowie zlecenie, która jest w rzeczywistości umową ramową, która nadaje się do (usunięte przez administratora) i nic nie znaczy - team leaderzy bezczelni, ale tak to jest jak się zatrudnia na takie stanowiska dzieci :) no ale cóż, nie każdy jest na tyle dojrzały emocjonalnie żeby pełnić takie stanowisko, nie wiem dlaczego nikt wyżej nie zweryfikuje ich pracy - kłamią od samego początku przy rozmowie wstępnej!!! a do samego APS/Majorel (?): mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę jako firma z konsekwencji waszych czynów. biorąc pod uwage ilość osób które czują się wykorzystane i wykończone psychicznie wątpię że to na negatywnych opiniach na gowork.pl się skończy bo to jest (usunięte przez administratora) co wy robicie. współczuje każdemu kto tam pracuje a nowym kandydatom radzę omijać naprawdę szerokim łukiem, jest milion lepszych ofert pracy na olx czy na pracuj.pl :)

Nick
Inne
@były pracownik

Ojj tak…projekt Lidl. Przerwa na toalete max dwóch konsultantów na 30 zalogowanych. Jak ten projekt się (usunięte przez administratora) to nie mam pytań. Szkoda mi ludzi co tam się teraz zatrudniają. Pozdrawiam dobrych ludzi z projektu a fałszywych omijać.Corpo szczury każdemu z kierownikow (usunięte przez administratora) wyliżą haha :)

Kazimierz
Inne
@Nick

Z tą przerwa to faktycznie słabo ale sam rozumiesz, że jakby wszyscy naraz poszli do toalety to kto by wtedy pracował? Ile płacą na tym projekcie? Stawka jest na godzinę? Jak wiesz to dodaj info.

Pracownik
Pracownik

Często mylą się z wynagrodzeniem, oczywiście zawsze na niekorzyść pracownika

123
Pracownik

Opinia o projekcie PP: Szkolenia nie przygotowują dokładnie do pracy, bo I poziom osób szkolących znacząco się różni. Większość SME jest dość miła i pomocna, ale niektórym (właściwie to 2 paniom) się ewidentnie nie chce pomagać innym i masowo "odsyłają do dokumentu X" Sytuacje, że coś nie zostało dobrze przekazane na szkoleniu, A potem się okazuje że trzeba robić pewne procedury inaczej są dość częste. Sama architektura systemu PP jest dość archaiczna I często się zdarzają wykrzaczenia, bugi że coś się nie zmieniło w systemie (ale to akurat nie wpływa na ocenę APS bo ofc nie mają wpływu na to jaki system jest używany przez PP) Warunki płacowe ok, normy są do wyrobienia. Komunikacja z TM raczej na + Ogólnie to negatywy I pozytywy balansują się do opinii neutralnej.

1
pp
Były pracownik
@123

Najlepsze jest to, że szkolenia potrafią prowadzić osoby NIGDY NIE PRACUJĄCE NA DANYM PROJEKCIE, które jakimś cudem dostały fuchę "trenera". Czytają ze slajdów sporządzonych przez sme i nie mają większego pojęcia o tym, o czym mówią. Chore.

pp
Były pracownik
@123

A co do "pomagierów", to niestety zdarzają się również osoby wysoce niekompetentne, które NOTORYCZNIE wprowadzają agentów w błąd i nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania, i te osoby wciąż pracują jako pomoc. Naprawdę trudno zrozumieć, jakim cudem te osoby otrzymały pracę na "supporcie" i jakim cudem na tej pozycji się utrzymują, kiedy ewidentnie brakuje im wiedzy, żeby pomagać innym.

Hah
Były pracownik
@pp

Widocznie "błąd" to pojęcie dotyczące tylko szeregowych pracowników, a w przypadku kogoś wyżej co najwyżej zdarzają się "nieporozumienia" A tak wogóle to ZAPEWNIAM, że wszystko zostało przekazane na szkoleniu jak powiedziała pewna SME, bo oczywiście jak Ci 30 agentów mówi o niespójnościach wiedzy na szkoleniach w pewnej dyskusji to na pewno wszyscy mówią bzdury :)))

Zostaw merytoryczną opinię o APS Poland S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w APS Poland S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 139.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 12 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?

    Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

APS Poland S.A.
Przejdź do nowych opinii