APS Poland S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o APS Poland S.A.

Pracownik
Inne

Przełożeni nie szanują pracowników, promują przyjazna atmosfere a tak naprawde podchodzi pod mobbing.

Xavier
Pracownik

Dla mnie super. Dobry kontakt, firma dba o pracownika, praca Ok. Jestem zadowolony ze zmiany pracy. Pracuje mi się lepiej niż w innej podobnej firmie. Polecam

1
Gabriela
Inne
@Xavier

a dasz z ciekawości znać o jakiego konkurenta chodzi? i co tu jest lepszego od nich, są też obszary gdzie występują jakieś zbieżności? fajnie mieć po prostu szerszy ogląd na warunki

Su
Pracownik

Ludzie, ja nie wiem co Wy narzekacie na te przerwy, przecież jest ta bio break, można iść zrobić sobie kawe, herbate, kiedy się chce!!! Do tego pracujemy z domu! W tyłkach się poprzewracało. Dla mnie super robota jako dorobek do studiow.

sucep
Pracownik
@Su

pochwal się na jakim projekcie pracujesz bo chętnie zobaczę w jaki sposób robisz sobie herbatki i kawusie gdy nagle wpada Ci call

Obecna pracowniczka
Pracownik
 Pytanie
@sucep

No ale od tego właśnie jest bio break, żeby zmienić na nią status w razie potrzeby i nie otrzymywać w tym czasie calli, więc o co Ci chodzi? XD Chyba na odbieraniu calli ta praca polega, więc to logiczne, że na odpowiednim statusie możesz otrzymać połączenie w każdej chwili…

XD HEHEH
Pracownik
@Obecna pracowniczka

Gratuluje za jawne przyznanie się do nadużywania statusów klienta.

Obecna pracowniczka
Pracownik
 Pytanie
@XD HEHEH

Jakiego niby nadużywania? Bio break na części projektów służy do załatwiania potrzeb fizjologicznych niezależnie od tego, czy właściwa przerwa została już wykorzystana… Poza tym mowa o wyjściu dosłownie na minutę po herbatkę czy do łazienki i przełączeniu się na odpowiedni status w tym czasie, żeby właśnie nie przegapić calla?

Adrian Grabiak
Były pracownik
 Problem

Pracowałem tam przez kilka dobrych miesięcy, wciągnąłem w pracę kilku znajomych. Każdy, kto miał do czynienia z tą firmą na różnych projektach i poziomach zatrudnienia jednogłośnie stwierdzi, że to, co tam się wyrabia to nieporozumienie. Ta firma to odpad, a przeważająca większość osób nie ma pojęcia co w ogóle tam robi - im wyżej spojrzysz, tym gorzej. Ale takie miejsca też są potrzebne, a studenci nigdy się nie skończą.

Ciekawe
Pracownik
 Pytanie
@Adrian Grabiak

Jeśli nieporozumienie to czemu poleciłeś ją znajomym?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.

Pytania

Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Magdalena
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda, że w tym roku nie będzie paczek świątecznych?

ploteczki
Pracownik
 Pytanie
@Magdalena

Usłyszałxm od kolegi/koleżanki? Gdybanie

Aga
Kandydat
 Pytanie

Praca na projekcie Netflix , czy ktoś może coś więcej napisać ? Szkolenie ma być w języku angielskim,trochę się tego obawiam . Proszę o opinie

2
ela
Kandydat
 Pytanie
@Aga

Też jestem ciekawa projektu Netflix. Jak atmosfera w projekcie? Praca to same rozmowy telefoniczne?

ugabuga
Były pracownik

PayPal NL Praca typowo dla studentów, brak jakiejkolwiek możliwości ubigania się o umowę o prace, brak jakichkolwiek ścieżek rozwoju, brak możliwości wynegecjonowania lepszej stawki - nie podoba się to spadaj. Przedstawiciele firmy, z którymi były spotkania zasłaniaja się słabymi umowami z pajpalem jako brak możliwości umowy o pracę i podwyżek, wymuszanie pracy w świetą i weekendy, która jest płatna tak samo jak zwykły dzień. Na obecny dzień stawka na PayPal NL to minimalna krajowa i możesz za dobre statystyki uzyskać dodatkowe "2zł" co daje zawrotną wypłatę w wysokości 3520 brutto (160h). Jeśli otrzymasz premie za dobrę oceny od klientów to jeszcze pół bidy, ale bez premii wypłata to śmiech na sali Jedynym plusem tego projektu to osoby "odpowiedzialne" za projekt, czyli SME, Quality i TLowie - zawsze pomocni i bezproblemowi. Taki mały fun fact. Aby poprawić "oceny" od klientów bezproblemowo możesz rozdać 100 EUR dziennie i nikt nie będzie miał do Ciebie sapów, że tyle rozdałes, a sam masz troche więcej niż 1/5 dniówki tej kwoty, którą rozdajesz :-) Podsumowując Osoby zarządzaje projektem są spoko i atmosfera jest ok. W zamian dostajesz słabą stawke godzinową i nerwicę bo klienci holendersy oraz belgijscy lubią się wykłucać o byle (usunięte przez administratora) za pośrednictwem czatu, a Ty musisz być potólny jak baranek bo wystawi 0 i masz po premii, a pani manager całego projektu będzie niezadowolona

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Jakieś opinie o Zalando?

Poznanianka
Były pracownik
 Pytanie

G*wno prawda o tym co mówicie. Pociłam tyłek na Paypalu, żeby ktoś mi zaproponował przedłużenie umowy i suma summarum jesteś dla nich tylko pionkiem w tym chorym wyścigu szczurów. Zastanawia mnie dlaczego APS nie daje umów o pracę tylko wyrzuca ludzi jak im się podoba. WPH to jakiś żart i kłamstwo bo na początku słyszysz jedyną rzecz: najważniejsze żebyście kejsy robili dobrze, później będziemy wymagać od was także czasów spędzonych na kejsie. Znam kogoś z poprzedniego roku, kto wyleciał bo były te wielkie cięcia i ta osoba powiedziała, że pracy nauczyła się dopiero po roku. To czego wy oczekujecie od ludzi pracujących miesiąc ??? Naprawdę śmierdzi mi to się tam dzieje na kilometr.

PP
Były pracownik
@Poznanianka

Prawda jest taka, że 95% kejsów robionych przez agentów jest robionych NIEPRAWIDŁOWO. Sa to zazwyczaj osoby bardzo młode, kóre chcą wyrobić target czasowy i mają w pompie, czy coś robią dobrze, czy nie. Potem dostajesz takiegi kejsa i jak zaczynasz go poprawiać, to się okazuje, że zeszło ci na to kupę czasu, bo poprawianie niestety zajmuje nieco więcej czasu, niż robienie kejsa od początku, bo musisz wszystko posprawdzać itd., i nierzadko jeszcze zrobić swoją część pracy, więc później masz czasy takie, jakie masz. No i oczywiście problem. Nikt nie patrzy na to, że poprawiasz po innych zwalone kejsy. Najlepiej chyba po prostu robić absolutne minimum, czyli skupiać się na tym, co ty masz w danym kejsie do zrobienia, a resztę olać, bo potem cię wywalą za długie czasy wykonywania kejsów, a de facto poprawiania po innych partaczach.

ppxd
Pracownik
@PP

>"Nikt nie patrzy na to, że poprawiasz po innych zwalone kejsy. Najlepiej chyba po prostu robić absolutne minimum, czyli skupiać się na tym, co ty masz w danym kejsie do zrobienia, a resztę olać, bo potem cię wywalą za długie czasy wykonywania kejsów, a de facto poprawiania po innych partaczach." 2022 rok a ludzie nadal jakims cudem zaskoczeni ze jedyne czym jestes w takim miejscu jak aps to numerek w tabelce który się usuwa jezeli wynik powiązany z tym numerkiem nie osiąga targetu od klienta XD dodatkowo jeszcze będac na umowie zlecenie XDD

Pracownik
Pracownik

dno!!! Niecały miesiąc pracy po zatrudnieniu i mówią, ze bedą zwolnienia! Starsza zwolnieniami, jeżeli nie przyspieszysz tempa pracy. Porównują do innych. Nie biorą pod uwagę jak sie starasz bo liczą sie tylko wyniki. O wolnym zapomnij - jeżeli jestes chory w weekend - nie ma szansy na wolne!!! Dyspozycji nie uwzględniają i pan robiący grafik chyba w ciemno i losowo go układa. Kierowniczka i TL wielcy karierowicze tylko wyzywaja sie na agentów. Dramat. Zero benefitów i jeszcze IM za mało od naszej pracy. Zdecydowanie NIE. Jeżeli zastanawiasz sie nad kariera tutaj- zdecydowanie odradzam. Omijaj to miejsce szerokim łukiem.

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Jaki projekt/klient?

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś coś wie na temat pracy z językiem niemieckim w popularnym serwisie filmowym?

Olga
Inne
@Ciekawa

Jaki serwis masz na mysli?

Ciekawa
Kandydat
@Olga

Nie mam pojęcia, w ofercie nie jest podana nazwa.

sss
Były pracownik
@Ciekawa

To Netflix

wow
Były pracownik
 Pytanie
@sss

Pracujesz? Możesz coś więcej o tym powiedzieć?

O
Kandydat
 Pytanie
@sss

Pracujesz w tym projekcie? Jak praca, szkolenie?

Gabriela
Inne
@O

Hej i co, wiesz może po takim czasie już coś więcej na temat tego szkolenia? Bo tu widzę z odp problem chyba jest...

Osoba pracująca
Pracownik

Dawno nie spotkałem sie z tak lekceważąca firma. Wyzysk i nic innego. Dla nich sie jie liczysz ty tylko słupki z wynikami. Porazka nie firma a zarządzający Jeszcze większy smiech.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Olga

czemu chcesz to robić? Warto w ogóle niszczyć komuś reputacje?

K
Były pracownik

Pracowałem na projekcie Bolt a potem na projekcie Booking Key takeaway - WSZYSTKO zależy od projektu. Niektóre projekty są super, inne okropne, dwie osoby pracujące w APS będą miały zupełnie inne zdanie o firmie. Powiem tyle, firma to troszke żart, możesz pracować 2 lata a i tak będziesz na zleceniówce, umowa o pracę jest luksusem zarezerwowanym dla kadry kierowniczej Stawka to żart - 25/26zł na godzinę daje ci 4000/4160 miesięcznie gdzie praca standardowa płaca dla Customer Supportu po angielsku to 5600 Wypłaty w większości były na czas ale często zdarzają się kilkudniowe opóźnienia, a w tej firmie są tygodniówki więc 3-4 dni opóźnienia to bardzo dużo Grafik da się w miarę dobrze dostosować pod siebie ale niestety może być z tym problem Zaleta to fakt że biorą każdego kto ma ręce i nogi i trzeba się postarać żeby cię wyrzucili Kierownicy (w każdym razie moi) byli bardzo mili i traktowali mnie dobrze nawet wtedy kiedy zupełnie nie wywiązywałem się ze swoich obowiązków Przyznam szczerze - na początku byłem dobrym pracownikiem, potem zupełnie przestałem. Zostałem zwolniony bo znalazłem lukę w systemie która pozwalała mi udawać że pracuję kiedy nic nie robiłem (zorientowanie się zajęło im dwa tygodnie), należało mi się to ale i tak niczego nie żałuję. Bolt był w miarę okej ale Booking to żart - szkolenie beznadziejne bo za krótkie, nikt nic nie umiał a agent z innej firmy otwarcie powiedział mi że szczerze nas nie znoszą przez to że nic nie umiemy a jak usłyszał ile trwało nasze szkolenie to się zaśmiał Firmę polecam aby nabyć doświadczenie w customer support i uciekać gdzieś indziej po kilku miesiącach bo pracowanie tam przez dłużej niż 6 miesięcy to moim zdaniem żart. Z 6 miesięcznym doświadczeniem z tej firmy udało mi się dostać pracę za 6500 w firmie która bardzo dobrze mnie traktuje i za to jestem szczerze wdzięczny APSowi, firmę polecam aby nabyć doświadczenie i uciekać, i szczera rada - starajcie się znaleźć tutaj opinie dla swojego projektu a nie opinie dla całej firmy bo za dużo się nie dowiecie

pieniadze i szacunek
Pracownik
 Pytanie
@K

a gdzie teraz pracujesz? pytam, bo stawka interesujaca, a ja juz w aps nie moge wytrzymać

Karczoch
Pracownik

Elastyczny grafik to największe kłamstwo na świecie. Wymagania żeby dać dyspo do 10 po czym 25 następuje zwolnienie blokady w maszynie losującej i albo masz szczęście i grafik jest trochę podobny albo nic ci się nie zgadza. Zmiany nawet w te dni gdzie zaznaczasz, że masz lekarza, opłacony wyjazd na wakacje czy cokolwiek… po czym słyszysz złóż wniosek albo się z kimś zamień. Wniosek oczywiście odrzucony i martw się czy ktoś łaskawie się zamieni

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Karczoch

Jaki projekt? Jaka umowa?

Barbara Bereżańska
Pracownik

Nie zapłacono mi pieniędzy za kilka godzin w grudniu. Upomniałam się o nie w styczniu, bo zakładałam, że nie przedłużą mi umowy i że po zakończeniu umowy odzyskanie pieniędzy będzie trudne. Potem ponownie się upominałam i ponownie... Po zakończeniu umowy ponownie. Pieniędzy nie mam do tej pory. Widzę, że pracownicy śledzą opinie, więc może ktoś zainteresuje. Miałam potwierdzenie, że zagubione godziny się znalazły, ale niestety nie mam screenu tej informacji, gdyż ostatniego dnia zablokował mi się komputer służbowy, na którym wszystko się znajdowało. W styczniu też brakowało mi raz pieniędzy. Team Manager ma wszystkie informacje.

paypal
Były pracownik
@Barbara Bereżańska

u mnie taka sama sytuacja, brak premii za ostatni miesiac przed koncem umowy + za mala wyplata z ostatnich dni pracy, watpie ze odzyskam hajs bo zero odpowiedzi na maile z działu kard ;/

Gabriela
Inne
@paypal

No ale chyba są odpowiednie instytucje, które w takich sytuacjach pomagają?

Była
Były pracownik
@paypal

Ja zawsze pisałam na ten email: pl.payroll.aps(at)majorel.com i wszystko załatwiałam bez problemu.

Ciekawy66
Kandydat
 Pytanie

Orientuje się ktos ile w obecnej chwili pobiera APS na umowe zlecenie placac 22 brutto? Ile to wychodzi u nich netto?

k
Były pracownik
@Ciekawy66

To wszystko zależy nie od firmy tylko od ciebie - jak jesteś studentem poniżej 26 lat to masz 22 na rękę. Znajdź sobie jakiś kalkulator wypłat online i uzupełnij informacje o sobie to się dowiesz ile będziesz dostawać na rękę

Anonymous
Były pracownik

Na początku wszystko zapowiadało się naprawdę dobrze, natomiast po dwóch miesiącach pracy, kiedy nie miałam spełnionego wyniku NPS, zostałam zobligowana do przyjścia do biura, managerka powoływała się właśnie na moje kiepskie wyniki. W biurze nikt mi nie pomagał, nikt na mnie nie patrzył i zdaniem managerki moje wyniki powinny były poprawić się od samej obecności w biurze (i ewentualnie - słuchania rozmów osób, które podobnie jak ja, wyniku nie spełniają) jakie to rozwijające !! FUCK LOGIC XD To było strasznie słabe, bo nie kumam, jak można twierdzić, że lepsze rezultaty pracy osiągnę w zimnym biurze (po 14 bez koca nie szło wytrzymać, temperatura w biurze jest chyba tylko odpowiednia dla facetów, bądź dla kobiet mocno przy tuszy :D ), niż we własnym mieszkaniu, w którym pracuję już trzy lata. Próbowałam rozmawiać z managerką, opisałam jej dolegliwości, jakich doświadczam, przez jej decyzję (nie mogę przebywać w klimatyzowanych pomieszczeniach przez długi czas, bo się źle czuję, jest mi bardzo zimno :| ), natomiast nie wysłuchała mnie i kazała do biura przychodzić dalej, do czasu poprawienia wyników. Dodam, że powyższe rozwiązanie nie było stosowane do osób z najgorszym wynikiem, jak twierdziła managerka, tylko wybranych przez nią, ponieważ w tym samym czasie ja musiałam chodzić do biura, a znajomy z wynikiem gorszym ode mnie, pracował z domu ;) . Oczywiście wyników nie udało mi się poprawić. Brak szacunku, którego doświadczyłam (bo managerka nie szanowała mojej pracy, a lekko wcale nie pracowałam, ogarniając sprawy po dzieciakach, które udają, że pracują, a tak naprawdę to jedynie dokładają pracy innym) spowodował u mnie pogorszenie stanu zdrowia. Kiedy ja rozmawiałam dziennie po 3.5h, a ktoś inny sobie beztrosko czatował całymi dniami. Czułam się dociążana z callami z każdej po prostu strony. A o chat i mail musiałam prosić. Zbudowało to we mnie poczucie, żeby nie pokazywać, jak świetnie rozmawiam - bo mi dowalą. No i dowalil :|. Mimo dostarczenia zwolnienia lekarskiego, została mi wypowiedziana umowa w trybie natychmiastowym "z ważnych powodów", mimo, że zwolnienie dosłałam, tylko - niestety, nieodpowiedniej osobie (pomyliłam się, robiłam to mając 40 stopni gorączki) - mojej TL, która go najwidoczniej niestety nie przekazała do kadr, czyli klasycznie, APS jak zwykle nie ogarnia, a cierpi na tym pracownik. Co zauważyłam - kadra zarządzająca na projekcie PP bardzo chętnie wyciera sobie tyłeczek innymi osobami, kiedy jej samej robi się gorąco ;) . Daleko na takiej praktyce nie zajedziecie dziewczyny. =D Pewnego poniedziałku został mi usunięty grafik i dopiero po kilku godzinach, na feedbacku, dowiedziałam się, że zostałam wyrzucona z pracy. Ze względu na nieobecności. Które usprawiedliwiłam. Patologia pracownicza jakich mało. Dodam, że miałam premie w każdym miesiącu, ba, nawet uzyskałam premię extra. Słyszałam same superlatywy na swój temat od TL. A po trzech tygodniach dowiaduję się, że zlecenie nie było świadczone z należytą starannością, gdzie wcześniej nie było JAKICHKOLWIEK przesłanek czy ostrzeżeń. Szczerze to nigdy nie czułam się tak beznadziejnie zarządzana, jak na tym projekcie. Managerka powiedziała mi podczas rozstania, że doskonale wie o tym, że się starałam, jednakże nie może w żaden sposób na tę decyzję wpłynąć. Tsa.. Manager, który nic nie może... =DD Menadżerce brakuje elementarnej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szacunku do pracy swoich podwładnych. Motywować potrafi jedynie poprzez strach. Potrafi tylko dać jakąś śmieszną kartę wskazówek i straszyć, że jak nie spełnisz w wymaganym terminie, to wylecisz. Mobbing w czystej postaci. Nie polecam nikomu, jeżeli macie na względzie swoje zdrowie psychiczne. Osoby zarządzające na projekcie PayPal PL mają je za nic, co dobitnie pokazują swoim zachowaniem.

4
Doskonale wiecie kto
Były pracownik

Jako pracownik, z wynikami, dzięki którym menago dostawał pełną premie, MOJA PREMIA została zabrana, bo wysłałem wypowiedzenie :) Jak to się mówi premia uznaniowa, także po prostu mi jej nie uznali hahahah... (usunięte przez administratora) lepiej pakuj mandżur bo wasz projekcik już się kończy ;) Bez pozdrowień, nie polecam polskiego paypala, w ogóle nie polecam paypala, bo to jest straszny (usunięte przez administratora) tym bardziej od kiedy nowa menagerka tam objęła stery... Mam nadzieje, że wpadnie tam jakaś kontrola i dostaniecie taką karę za te wszystkie machlojki, że będziecie zmuszeni do zamknięcia tego kloca którego nazywacie firmą xD

5
Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w APS Poland S.A.?

Anonim
Były pracownik
@Pytanie

Kłamstwo, obłuda, dyskryminacja

Gabriela
Inne
@Anonim

A jakieś pozytywne?

nie ma
Pracownik
@Pytanie

Nie ma pozytywnych chyba żadnych. Przyjmują w sumie każdego kto wyduka jak sie nazywa po angielsku i to tyle z wymagań, dlatego nie oczekuj, że współpracownicy to będą ogarnieci ludzie (przynajmniej na projkecie PL PayPala).

Zostaw merytoryczną opinię o APS Poland S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w APS Poland S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 139.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 12 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?

    Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

APS Poland S.A.
Przejdź do nowych opinii