Pytania do firmy PKP Intercity S.A.
Kupowałem bilet IC relacji Głogów-Zabrze w dniu 05.09.2023 płacąc z konta bankowego powiązanego z karta. Niestety zakup został zawieszony-niezrealizowany ,Kupiłem powtórnie płacąc z konta bankowego przelewem i miałem info,że bilet kupiony i zapłacony ,który został wykorzystany w dniu 14.09.2023. jednak zostałem obciążony bezpodstawnie za ten sam bilet płacąc w powiązaniu z kartą. Wysyłałem kilkakrotnie PDF ,że transakcja ta nie została zrealizowana w kwocie 41,60 PLN/SENIOR .NIE otrzymałem INFORMACJI ,ŻE ZA BILET ZAPŁACONO TYM sposobem ,ALE JUŻ WIELOKROTNIE TELEFONICZNIE JAK I PRZEZ e MAIL OD WIELU konsultantów miałem zapewnione,że pieniądze zwrócą na moje konto . Niestety to trwa do dzisiaj,że pieniędzy nie zwracają,a nawet mnie informowali,że ten zakup był anulowany.. Pisza ,że w ciągu 5 dni roboczych nastąpi zwrot i na tym się kończy Uważam ,że to być może w ten sposób pracują na swoje NAGRODY okradając emeryta 75 + ,który jest po operacji serca w Zabrzu w SCCS.Olewają mnie i tak trwa do chwili obecnej . Muszę walczyć o swój grosz emeryta i kopać się z koniem? Brak empatii do człowieka przez pracodawcę ? Pozdrawiam i życzę sukcesów w celu robienia ludzi w bambuko.