Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

Nowa

Pracowałam w tej firmie podczas wakacji, nie miałam wcześniej doświadczenia i szczerze bałam się jak sobie poradzę, czy tam rade. Poradziłam sobie, otrzymałam potrzebne wsparcie. Cele? Oczywiście, że są i są do osiągnięcia, trzeba tylko chcieć. Polecam wszystkim bez doświadczenia pracę w CCO, ja niestety musiałam zrezygnować z racji sesji poprawkowej, jednak mam nadzieję, że jeszcze tam zawitam.

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyjaciółka

Na pierwszy rzut oka widać, że pisze to osoba, która została zwolniona .Skoro chciałeś przedstawić realne zarobki w firmie CCO to dlaczego nie napisałeś, że jest podwójny system motywacyjny i dodatkowy hajs liczbę zamówień ? Jeżeli ktoś przychodzi do pracy po to by zarobić, to potrafi zrobić po 20-30 zamówień i dostać drugą godzinówkę z prowizji. Ale jeżeli komentarz pisze osoba, która robiła po 2-3 zamówienia w ciągu miesiąca to sorry. co lepsze :" Nie odnosze sytuacji z zarobkami w zaden sposob do mojej osoby, bo moje wyniki rzeczywiscie dawaly podstawy do zwolnienia mnie " - sam sobie odpowiadasz na tą bezzasadną paplaninę i uważam, że na tym temat jest skończony. Atmosfera atmosferą, ale to nie instytucja charytatywna. Życzę powodzenia w znalezieniu pracy, gdzie " moje wyniki rzeczywiście dawaly podstawy do zwolnienia mnie " i rzeczywistych zarobków w kwocie 2 000 zł marzycielu.

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyjaciółka

Gratuluję Wszystkim pochlebnych opinii na temat firmy. Gdyby którakolwiek z tych osób podchodziła poważnie do pracy i wdrażała uwagi nie siedziałaby teraz na forum tylko liczyłaby swoją wypłatę. Do pracy nie chodzi się z myślą ile muszę zrobić umów, aby nie mieć stawki -50% `(każdy przed rozpoczęciem pracy akceptuję warunki finansowe). Poza tym osoby te zapominają o prowizjach uznaniowych za rzetelnie wykonaną pracę, które są adekwatnie przyznawane do włożonego wysiłku w trakcie pracy. Odnośnie szkoleń - jeśli na nich uważnie się słucha to sprzedaż może wzrosnąć o 20%, ale jak już wspomniałam trzeba jeszcze chcieć, a nie chodzić do pracy i "wyrobić godzinówkę". Nie znam call center w którym wyniki nie są brane pod uwagę przy wynagrodzeniu, a osoby za siedzenie mają 1500zł bo przecież się "starają". Rozliczenie jest weryfikowane i każdy pracownik ma wgląd do swojego rachunku i wyników. Poza tym w przeciwieństwie do innych cc masz wgląd w realizacje swoich zamówień (Ale aby mieć co weryfikować trzeba realizować wyznaczone cele, ale 1 umowa na tydzień to trochę za mało).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
@Przyjaciółka

A ja znam, pracuje w takim. Za 120h jest 13zl brutto, za 140 jest 15zl za siedzenie i rozmawianie + prowizja od sprzedaży praktycznie co miesiąc bez wielkich starań. Za 3/4 etatu ma się minimum 2000 na rękę. Co więcej, bez wylosowanych szkoleń i płacą dodatkowo za "niańczenie" nowych osób :D Ludzie, serio, contact center to może być świetna praca, ale trzeba szukać:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przyjaciel

Nie wchodzi sie do tonacego okretu, bo i po co, wiec nie bierzcie pod uwage aplikowania do tej firmy. Sprzedaz nie jest oczywiscie rzecza latwa, ale proponowane w umowach cele wyrobic jest naprawde ciezko (realnie patrzac srednio maksymalnie 1 dzien bez umowy,co naprawde latwo jest policzyc), wiec jezeli nie macie doswiadczenia ani "tego czegos", to wyslijcie swoje cv, gdzie indziej. A podpowiem, ze "to cos" raczej sie bardzo rzadko ma, co widac po liczbie konsultantow, ktorym oplaca sie tam pracowac, wiec nie traccie czasu ani nerwow w tej firmie. Bo mozecie skonczyc podobnie jak czerwony pazdziernik z groszowa wyplata i stawka 5 zl brutto za godzine. No a rozliczanie umow z miesiecznym opoznieniem daje duze pole manewru, wiec nie badzcie nigdy pewni swojej wyplaty. Wszystko zalezy od stanu finansowego firmy,ktory z kazdym kolejnym miesiacem jest chyba coraz gorszy, skoro wlascicielki najwiekszych oszczednosci szukaja wlasnie w wyplatach konsultantow... Nie ma rowniez co liczyc na platne szkolenia. Maja pomagac w pracy konsultantom, jednak niewiele do niej wnosza. A siedziec trzeba, za darmo, spolecznie, okolo 2 godzin. Podobnie uwagi do rozmow. Wszystko odbywa sie na wylogowanym,bo oszczednosci wszedzie trzeba szukac. I tlumaczenia "zarzadu" o przekraczaniu przerw sluzbowych, ktore kiedys byly rzeczywiscie zasadne, ale z czase staly sie smieszne i zalosne, bo kompletnie bezzasadne. Atmosfera w firmie pomiedzy konsultantami zawsze byla swietna i podobnie wygladala sprawa na linii konsultanci-panie prezes. Ale okazuje sie, ze kiedy w gre wchodza pieniadze, to zwykla ludzka uczciwosc nie ma zadnego znaczenia, wiec nie radze wierzyc ich slowom i zapewnieniom. A chociaz pojawia sie tutaj zapewne tlumaczenia i podwazane beda moje slowa,to naprawde nie mam powodow, zeby klamac. Co wiecej, od strony prawnej absolutnie nie mam racji, ale chodzi wylacznie o ludzkie podejscie i uczciwosc, ktora kiedys odznaczala sie ta firma, ktorej teraz nie warto ufac. Podsumowujac cala wypowiedz, powiem tylko, ze kazdy, kto zatrudni sie w CCO z czasem tego niestety pozaluje, wiec nie warto. Naprawde stac was wszystkich na znalezienie lepszej, lepiej platnej oraz godnej pracy.Nawet w tej parszywej branzy, bo pienieznie naprawde mozecie wyjsc lepiej w innych firmach, o czym sam sie zdarzylem przekonac. A atmosfera wszedzie zalezy od samych wspolpracownikow. Ciekaw jestem opinii innych, zwlaszcza tego, co moze sie tu pojawic za 2 miesiace. Pozdrawiam!

Przyjaciel

Nie wchodzi sie do tonacego okretu, bo i po co, wiec nie bierzcie pod uwage aplikowania do tej firmy. Sprzedaz nie jest oczywiscie rzecza latwa, ale proponowane w umowach cele wyrobic jest naprawde ciezko (realnie patrzac srednio maksymalnie 1 dzien bez umowy,co naprawde latwo jest policzyc), wiec jezeli nie macie doswiadczenia ani "tego czegos", to wyslijcie swoje cv, gdzie indziej. A podpowiem, ze "to cos" raczej sie bardzo rzadko ma, co widac po liczbie konsultantow, ktorym oplaca sie tam pracowac, wiec nie traccie czasu ani nerwow w tej firmie. Bo mozecie skonczyc podobnie jak czerwony pazdziernik z groszowa wyplata i stawka 5 zl brutto za godzine. No a rozliczanie umow z miesiecznym opoznieniem daje duze pole manewru, wiec nie badzcie nigdy pewni swojej wyplaty. Wszystko zalezy od stanu finansowego firmy,ktory z kazdym kolejnym miesiacem jest chyba coraz gorszy, skoro wlascicielki najwiekszych oszczednosci szukaja wlasnie w wyplatach konsultantow... Nie ma rowniez co liczyc na platne szkolenia. Maja pomagac w pracy konsultantom, jednak niewiele do niej wnosza. A siedziec trzeba, za darmo, spolecznie, okolo 2 godzin. Podobnie uwagi do rozmow. Wszystko odbywa sie na wylogowanym,bo oszczednosci wszedzie trzeba szukac. I tlumaczenia "zarzadu" o przekraczaniu przerw sluzbowych, ktore kiedys byly rzeczywiscie zasadne, ale z czase staly sie smieszne i zalosne, bo kompletnie bezzasadne. Atmosfera w firmie pomiedzy konsultantami zawsze byla swietna i podobnie wygladala sprawa na linii konsultanci-panie prezes. Ale okazuje sie, ze kiedy w gre wchodza pieniadze, to zwykla ludzka uczciwosc nie ma zadnego znaczenia, wiec nie radze wierzyc ich slowom i zapewnieniom. A chociaz pojawia sie tutaj zapewne tlumaczenia i podwazane beda moje slowa,to naprawde nie mam powodow, zeby klamac. Co wiecej, od strony prawnej absolutnie nie mam racji, ale chodzi wylacznie o ludzkie podejscie i uczciwosc, ktora kiedys odznaczala sie ta firma, ktorej teraz nie warto ufac. Podsumowujac cala wypowiedz, powiem tylko, ze kazdy, kto zatrudni sie w CCO z czasem tego niestety pozaluje, wiec nie warto. Naprawde stac was wszystkich na znalezienie lepszej, lepiej platnej oraz godnej pracy.Nawet w tej parszywej branzy, bo pienieznie naprawde mozecie wyjsc lepiej w innych firmach, o czym sam sie zdarzylem przekonac. A atmosfera wszedzie zalezy od samych wspolpracownikow. Ciekaw jestem opinii innych, zwlaszcza tego, co moze sie tu pojawic za 2 miesiace. Pozdrawiam!

Magda

Serio ? Siedziałam obok Ciebie jak byłeś w pracy i myślałam, że mnie skręci jak słyszałam Twoje rozmowy. Ile razy „słodka kontrolerka jakości” zwracała Ci uwagę, to Ty zawsze byłeś mądrzejszy. Wszyscy robiliśmy po 8-9 zamówień na tydzień a Ty zrobiłeś w 3 tyg - 3 zamówienia. Już nie wspomnę, że inni Konsultanci próbowali Ci pomóc, żebyś zrobił wynik, mimo, że nie mamy płacone za niańczenie nowych osób. Jakie wyniki takie wynagrodzenie. Na forum każdy jest kozakiem bo pisze anonimowo.

czerwony październik

Po 3 tygodniach pracy w systemie około 30h tygodniowo, firma ta pozwoliła sobie wycenić moją pracę na 174 zł. Kreatywna księgowość wykazała iż pracowałem 11 godzin tygodniowo bez prowizji za stawkę minimalną z bardzo niską efektywnością. Nie warto wchodzić na ścieżki sądowe ze względu na "zaplecze" prawnicze i szefostwo "szczególne dobrze się wywinęło" z wypłacenia wynagrodzenia za szkolenie pracownicze. Aż przyjemnie się oglądało dziewczyny gdy myślały że są takie sprytne. Nie mogłem powiedzieć ani słowa będąc pod wrażeniem tej "uprzejmej bezczelności". Wielki minus i nikomu (nawet arcywrogom) nie polecam pracy w tego typu firmach a szczególnie tej. Za atmosferę tam panującą przydało by się chyba złożyć pozew z tytułu poniesienia strat moralnych. O szczególnie słodkiej kontrolerce jakości już nie wspomnę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ziomm

Pracuje w tej firmie od 2 tygodni jest naprawdę spoko, hajs dobry

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gabryśka

Jeszcze nigdy hajsu nie zarabiało się tak przyjemnie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zibi

Pracuje od tygodnia, w skrócie, praca jak w każdym call center aczkolwiek tu w porównaniu do innych call center jest dobra atmosfera, ludzie pomocni. Polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
alew

Polecam wszystkim szukającym pracy na dłużej, ponieważ odchodzenie z tej firmy jest przykrym doświadczeniem. Sama specyfika pracy w call center, jest chyba większości znana, natomiast atmosfera panująca w pracy jest naprawdę przyjemna, a ludzie świetni. Mam nadzieje, że jeszcze będę miała okazje wrócić do tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zbyszek
@alew

Firma jest nierzetelna, szczerze nie polecam. Bardzo trudny kontakt z obsługą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii