Opinie o CONTACT SALES
Jestem z Ukrainy i jestem bardzo wdzięczny Polsce i Polakom że mogę pracować w intelektualnej i biurowej pracy w Contact Sales. Doskonale opanowałem język Polski więc mogę tu pracować a klienci mimo akcentu, chwalą mnie że dostałem taką pracę i że mogę pracować na tym stanowisku i jest super. Weźmcie się w garść i nie narzekać bo jest super. Joł!
Aktualnie pracuję zdalnie i jestem zadowolony i z pracy i z koordynatora. Samo szkolenie też wspominam bardzo dobrze - dużo merytorycznej wiedzy przekazanej w fajnej atmosferze.
Ja tam jestem zadowolona z pracy wystarczy realizować swoje obowiązki i wszystko jest ok :)
Czy to prawda, że prowizje dla Specjalistów ds. sprzedaży są praktycznie nie do osiągnięcia? Tak przynajmniej ktoś jeszcze niedawno zaznaczył i wole się po prostu rozeznać w warunkach. mam już doświadczenie choć było napisane, że jest ono tylko mile widziane. To jakie są progi a ile średnio można teraz wyrobić?
Pewnie, że się da. Ludzie pracują już po kilka lat. Ktoś, kto nie jest gotowy do pracy będzie narzekał i pisał źle. Osoby, którym jest dobrze, nie będą pisały komentarzy tylko pracują dalej :)
Niestety muszę odradzić pracę w tym miejscu. Na szkoleniach nie są podane rzetelne informacje odnośnie zatrudnienia, dopiero po rzuceniu w sprzedaż (btw bez solidnego przygotowania) człowiek zdaje sobie sprawę w co wdepnął. Obiecywane prowizję sprzedażowe to żart. Praktycznie nie do osiągnięcia. Jeżeli chodzi o koordynatorów, zależy na kogo się trafi. W moim przypadku zupełny brak pomocy i wręcz coś w rodzaju zastraszania w przypadku braku sprzedaży. Generalnie mocno nie polecam, nie dajcie się otumanić rekruterom(usunięte przez administratora)a dodatkowo stres i presja na wynik w tej pracy jest ogromna. Niestety nie polecam, są w Krakowie bardziej rzetelne callcenter
Jaki dress code obowiązuje w CONTACT SALES?
(usunięte przez administratora)
A możesz uzasadnić dlaczego po połowie roku pracy tutaj można się cieszyć z tego, że to już koniec? Jeśli na samym starcie coś Ci nie odpowiadało to nie mogłeś wcześniej zrezygnować? Chyba jest okres próbny?
Pracowałem w tej firmie niecały rok, nie jest to praca dla każdego zdaje sobie z tego sprawę, na plus na pewno praca z domu, możliwość wybrania w jakie dni chce się pracować, trzeba tylko wyrobić minimalna liczbę godz, mój kordynator tez bardzo na plus, 5 min przerwy po przepracowania godz tez na plus, na minus są godz pracy 13-21, brak możliwości pracy w innych godz, prowizje to jakiś żart, w granicach 200-400 zł wychodzi realnie, baza klientów przedzwoniona, często maja problem ze znowu ktos z pomarańczy do nich dzowni a ty musisz wcisnąć im droższe usługi, których 99,99 % ludzi nie chce i nie potrzebuje, żeby coś im sprzedać trzeba kombinować, bylem zaskoczony iloscia szkolen Bo bylo ich sporo, lecz jakos tych szkolen byla niska, samo szkolenie do pracy nie zajmuje duzo czasu i generalnie wszytskie systemy na ktorych sie pracuje sa latwe, jezeli przekaaczasz przerwe albo czekasz miedzy polaczeniami lub za dlugo wprowadzasz zamowienie nie placa ci za to i odejmuja kazda sekunde,wynagrodzenia sa na czas, jezeli 10ty wypada w weekend to trzeba sie nastawic ze kasa bedzie w pn .generalnie spoko praca dla osob ktore chca pracowac dlugo przez krotki czas, ale jako praca na stale nie polecam
Zauważyłem właśnie to zapytanie o zwrotkę za pracę zdalna. Lecz tak dla jasności to na których stanowiskach się ja teraz wykonuje? Czy wiecie? chciałem przejrzeć ofertę na stronie w zakładce z karierą lecz są tam wypisane dodatki i tym podobne, a ogłoszeń brak. czy rotacji także?
Czy pracodawca zgodnie z nowelizacja ustawy zwraca koszty za energię elektryczną internet w związku z wykonywaniem pracy zdalnej ?
Masakra, w tej firmie nie da się już zarobić, mimo długiego stażu musiałam zrezygnować ze względu na obniżane prowizje.
Piszesz o dłuższym stażu z perspektywy juniora? To ile miesięcy Ci się go zebrało w praktyce? I z jakich przyczyn nie było szans na wyższe zarobki? czemu te prowizje były obniżane?
Odkąd Pomarańcza nie wymaga papierowych podpisów na plikach prowizyjnych, wypłaty są cały czas zmniejszane pod pretekstem właśnie tego że ???? nie dało kasy. Może warto byłoby skontaktować się z Alejami Jerozolimskimi dlaczego tak słabo traktują swoich agentów.
Prowizje znowu zostały zmniejszone, od czasu nowego kierownika nic tylko miesiąc w miesiąc wypłata coraz mniejsza. Nie polecam
Jeju, czy dział HR zdaje sobie sprawę, że spamowanie fałszywymi pozytywnymi opiniami i odpowiadanie na opinie pytaniami pod fałszywymi opiniami nie zachęca tylko zniechęca? Nie polecam, nawet na pierwszą pracę. Uciekajcie. W Krakowie są znacznie lepsze call centra.
Nie polecam tam nawet zaglądać. Dlaczego? Powodów jest kilka 1. "WYSOKIE PROWIZJE" które są rzędu 1500-2000zł, na taką prowizje mogą liczyć nieliczni, natomiast taka średnia to 100-200zl max. A prowizja za 1 sprzedany produkt jest po prostu żenujący. 2. Ciągła presja na sprzedaż. Jeśli nie uda ci się przez 2 dni czegoś sprzedać to jesteś wolany na dywanik i się trzeba tłumaczyć i słuchać wywodów swoich przełożonych jak to ty nie starasz się i robisz po swojemu wszystko. 3. Jeśli chodzi o koordynatorzy, to istnieje grupa którzy naprawdę chcą ci pomóc i potrafia zrozumieć wszystko, a są Ci dla których tylko liczy się wynik i nic więcej, nie interesuje ich twoja prośba o ewentualna pomoc. I dla nich krótka piłka - albo sprzedajesz ludziom umowy, akcesoria itd. albo szukaj nowej pracy ;) 4. Ciągłe czepianie się o głupie statystyki pracy - siedzisz o 2min za długo na przerwie, to już 15 telefonów i tworzenie 101 problemów o to jak to ty za długo jesteś, że to jest praca i tak się nie robi, albo jeśli sprzedajesz coś i twój czas rozmowy z klientami jest za krótki i trzeba wydłużyć - TAK, o takie coś też jest problem... 5. Większość kto pracuje tam robi na umowie zlecenie czyli - tyle ile przepracujesz, tyle pieniędzy otrzymasz. Jeśli wyjdziesz wcześniej to musisz potem odrabiać te godziny.. jakby ich obchodziło to ile później pieniędzy na rachunku otrzymasz. 6. Szkolenia adaptacyjne, przez które 60% jest o RODO, a 40% o głupich definicjach, zamiast o tym jak sprzedać dobrze i zaprezentować się w oczach klienta. 7. Obowiązek przynajmniej 1 soboty w miesiącu, jak nie przepracujesz to potem problem jest do ciebie jak ty olewasz pracę. 8. Wypłaty za miesiące opóźnione, i czasem niepoliczone dokładnie, a później trzeba z interwencja dzwonić do działu HR aby policzyli jeszcze raz ;))) 9. Jeśli już jesteśmy przy temacie pieniędzy to warto poruszyć sobie temat związany z karami.. Zaczniesz korzystać z telefonu? Płacisz 50zl. Nie zablokujesz komputera? Też 50zl. A akurat tego trzymają się bardzo dobrze i szukają tylko powodu aby ci wlepić taka karę i nie odpuszcza.. Nie polecam ;) szkoda zdrowia i cierpliwości żeby tam wgl robić.
Pracuję w CS już jakiś czas, paca całkiem dobra, wiadomo kokosów nie ma, ale to w końcu słuchawka. Jak na prace dla studenta to całkiem okej.
Widzę że opinie są tu dosyć dobre jestem zainteresowana pracą tylko jakie macie godziny pracy i gdzie można się skontaktować aby zacząć z wami współpracować
Dziękujemy za zainteresowanie. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym hrcs@contactsales.pl. Odpowiemy na wszystkie pytania :) Pozdrawiam, Małgorzata Dział HR
Pracowałem tam jakiś czas temu przez całkiem długi okres bo i rok. Jedyne co mnie trzymało to chyba jedynie tylko pomniejszone o sporo poczucie zrobienia czegokolwiek dobrze. Bo tak było, że wszystko, mimo wyników i pozytywnych ankiet, źle było. Koordynatorzy na plus, Pomocni. Współpracownicy też na plus, zintegrowani w biedzie. Cała reszta... Do pierwszej pracy ok. Można coś tam zarobić i wpisać w doświadczenie. Tylko przygotujcie się na to, że nie będziecie traktowani jak ludzie i że nawet błędy w wyższych częściach całego procesu sprzedaży będą "Waszą winą". Powod zawsze się znajdzie. Po kilku takich sytuacjach po prostu odszedłem
Jeżeli lubicie pracować charytatywnie, to polecam. Od 2019 roku wynagrodzenie prowizyjne nie dosc ze nie wzrosło, to jeszcze je obniżyli mimo, że ceny sprzedawanych usług wzrosły. Jawne wykorzystywanie pracowników, coraz więcej obowiązków. W ciągu 20 sekund pomiędzy połączeniami masz wypełnić dwa formularze leada, dlaczego klient nie chce usługi. Nie daj Boże musisz napisac maila do klienta, zostanie to odcięte z Twoich godzin pracy. Nie dajcie sie omamić wysokimi prowizjami, tak jak mówiłam w czasie inflacji oni je jeszcze zmniejszają :D Praca za grosze, ciśnienie od kierownikow i koordynatorow na maxa, jesli szanujecie swoje zdrowie psychiczne to stanowczo nie polecam. Pozdrawiam O.
Wszystkie pozytywne wiadomosci pozytywne(moze z wyjatkami) sa pisane przez koordynatorów A jak jest naprawde? Pracujecie za MINIMALNA STAWKE, obiecuje sie wam jakies wielkie prowizje rzedu 1500-2000zl ale to ma moze z kilka osob w firmie, wiekszosc dostanie ekstra miedzy 100-300zl Obowiazkow MASA, Macie glowny produkt ale MUSICIE sprzedawac inne dodatkowe rzeczy z ktorych jestescie rozliczani, jak nie ma wyniku(a wszedzie w wiekszosci ciagle go nie ma) to jest ogromna presja, awabtury, krzyki d koordynatora ludzie tam psychicznie nie wytrzymuja wiec nin stop jest rotacja i ludzie odchodza(dlatego ciagle rektutuja), Fakt mozna sie nauczyc sprzedawac chociaz i tak glownie bedziecie sprzedawali wg jakiegos "skryptu" No i cały system kar... Za brak idenryfikatora, za uzywanie telefonu na sali, za pomylenie sie w czytaniu podsumowania itd Najgorzej jak traficie zle na koordynatora to juz w ogole, 2 tyg i was nie ma. Ps jak dostaniecie sie na szkolenie to nie pytajcie ludzi wprost co sadza o firmie, poprostu posluchajcie rozmow jakie tocza miedzy soba Ogolnie nie polecam chyba ze ktos nie ma alternatyw to na przeczekanie
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu CONTACT SALES?
Żadne, wystarczy umieć mówić i to nawet nie na wysokim poziomie. A2 języka polskiego i masz pracę.
czyli które stanowiska masz przy tym na myśli? z tego jak tu ujmujesz wynika, że kompletnie kompetencji żadnych nie trzeba? a co z pozostałymi? jakie są minimalne wymagania, żeby móc się zakwalifikować?
Dziękujemy za zainteresowanie. Przede wszystkim na wszystkich projektach i we wszystkich działach cenimy sobie zaangażowanie i odpowiedzialność. Wymagane umiejętności i kompetencje są przypisane do konkretnego stanowiska. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym hrcs@contactsales.pl z informacją jakie stanowisko Panią interesuje. Odpowiemy na pytania dotyczące wymagań oraz warunków które oferujemy. Pozdrawiam, Katarzyna Dział Rekrutacji
Witam, na stronie firmy w zakładce kariera, znalazłam kwestionariusz do aplikacji, firma wręcz zachęca potencjalnych pracowników. W notce jest napisane, że gwarantują podstawę i prowizję. Powie mi ktoś na ile takiej podstawy można liczyć na początek? I jakiej wielkości mogą być te prowizje?
Dziękuję, a można jeszcze prosić o ocenę perspektywy odnośnie samej sprzedaży? Jak firma obecnie jest postrzegana przez odbiorców, jaki byłby poziom trudności wyrobienia sobie dobrej prowizji? Występują może jakieś średnie?
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące stawek oraz prowizji - w tym celu prosimy o kontakt na adres hrcs@contactsales.pl. Pozdrawiam, Kinga Dział Rekrutacji
Czemu kadra pisze sama opinie o firmie z różnych nazw? XD przecież to widać, że wszystkie te komentarze są podobne do siebie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CONTACT SALES?
Zobacz opinie na temat firmy CONTACT SALES tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CONTACT SALES?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!