Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

Kamil
Były pracownik

Z racji na ukończone studia i chęć podjęcia pracy w zawodzie jestem już byłym (zadowolonym) pracownikiem firmy CCO. Zatrudnienie w tej firmie było bardzo dobrym pomysłem w okresie mojego studiowania. Praca ma wiele plusów, jak np. elastyczność grafiku, który podczas studiowania jest ważny, praca jest dobrze płatna, a wypłaty w terminie były wysyłane na konto oraz w przypadku problemów w pracy bez problemu otrzymywałem pomoc ze strony Kierownictwa. Wiadomo, że jest to Contact Center i jest to praca lekko stresująca, ponieważ ludzie, którzy dzwonią do Ciebie niekoniecznie mogą być nastawieni pozytywnie, jednak przez to, że w CCO pracuje dużo doświadczonych osób, z każdej sytuacji da się wyjść bez problemu. Z pracy w Contact Center Outsourcing wyniosłem dużo doświadczenia w pracy z Klientem. Każdemu, kto chciałby rozpocząć przygodę z Contact Center polecam tą firmę :)

Elżbieta
Kandydat
@Były pracownik

Ale te komentarze to od kogo tak właściwie? Pytam, bo ciekawa jestem do kogo można tu obecnie pójść ze zgłoszeniem odnośnie tego typu sytuacji. Kto teoretycznie powinien pomóc?

1
Pracodawca
Pracodawca

Szanowni Państwo, każda opinia zamieszczona w serwisie Gowork.pl jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że wykorzystują Państwo portal do poruszenia istotnych kwestii oraz nurtujących Państwo tematów. Jesteśmy firmą otwartą na merytoryczną dyskusje, dlatego będziemy starali się odpowiadać na Państwa komentarze oraz informować Was o ważnych wydarzeniach w życiu naszej firmy. Zależy nam na tym, aby dyskusja na forum była merytoryczna i kulturalna. Pragniemy zauważyć, że komentarze, które nie są zgodne z prawem polskim oraz regulaminem Gowork.pl będą usuwane przez Administratora strony. W celu wyjaśnienia nurtujących Państwa kwestii, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: biuro@cco.com.pl Dziękujemy za uwagę J Zespół Contact Center Outsourcing

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

Marek Nowy wpis
Inne
@Pytanie

Nadgodziny są tylko i wyłącznie dobrowolne, chcesz nadgodziny, to je otrzymasz!

anonim Nowy wpis
Inne
@Marek

Faktycznie nadgodziny są dobrowolne? A co z ich ograniczeniem? Kiedyś pokazywało mi w ofercie, że konsultant może pracować od 7 do 22, to dalej aktualne jest? tamta oferta była dawna, szukam aktualności

Kacper:) Nowy wpis
Pracownik

Bardzo polecam pracę w firmie CCO. Początki pracy to szkolenie, wdrożenie w standardy jak w każdej firmie. Zespół bardzo przyjazny jak również szefostwo, mogę tylko zachęcić do pracy w tej firmie. Jeśli wiesz co to praca z klientem czy też z trudniejszym klientem, masz w sobie samodyscyplinę i chęć pracy zdalnie, to jak najbardziej zachęcam:)

AAA
Inne

To ile średni staż pracy docelowo wynosi? Ostatnio ktoś pisał, że z 8 miesięcy porobił. Czemu akurat tyle? widziałam kiedyś oferty na necie na CC, może bym spróbowała od kolejnego już kwartału. Powiedzcie tylko czy cokolwiek w warunkach pracy ma wtedy tak docelowo się zmienić?

Były pracownik Hubert
Były pracownik

Cześć Pracowałem w firmie 8 miesięcy, bardzo polecam pracę dla wszystkich osób (O ile się bimbasz sobie zamiast pracować)

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Kamil
Były pracownik

Z racji na ukończone studia i chęć podjęcia pracy w zawodzie jestem już byłym (zadowolonym) pracownikiem firmy CCO. Zatrudnienie w tej firmie było bardzo dobrym pomysłem w okresie mojego studiowania. Praca ma wiele plusów, jak np. elastyczność grafiku, który podczas studiowania jest ważny, praca jest dobrze płatna, a wypłaty w terminie były wysyłane na konto oraz w przypadku problemów w pracy bez problemu otrzymywałem pomoc ze strony Kierownictwa. Wiadomo, że jest to Contact Center i jest to praca lekko stresująca, ponieważ ludzie, którzy dzwonią do Ciebie niekoniecznie mogą być nastawieni pozytywnie, jednak przez to, że w CCO pracuje dużo doświadczonych osób, z każdej sytuacji da się wyjść bez problemu. Z pracy w Contact Center Outsourcing wyniosłem dużo doświadczenia w pracy z Klientem. Każdemu, kto chciałby rozpocząć przygodę z Contact Center polecam tą firmę :)

Były pracownik
Były pracownik
@Kamil

Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Praca bardzo stresująca, wyczerpująca, rzadko pochwalana często raczej dostawało się przytyki i nieprzyjemne komentarze zamiast pomocy. Czas rozmów istotniejszy od ich jakości, a gdy czegoś się nie wiedziało było odsyłanie do materiałów z pretensjami. Duże starania nie były dostrzegane za to wszystkie najdrobniejsze potknięcia już tak. Dużo niejasności z umową trzeba o wszystko dokładnie wypytywać i miesięczny okres wypowiedzenia też nie jest zaletą. Nie mogę polecić tego miejsca.

Elżbieta
Kandydat
@Były pracownik

Ale te komentarze to od kogo tak właściwie? Pytam, bo ciekawa jestem do kogo można tu obecnie pójść ze zgłoszeniem odnośnie tego typu sytuacji. Kto teoretycznie powinien pomóc?

1
Były pracownik firmy
Były pracownik

Bardzo nieprzyjemne środowisko pracy. Niedostrzeganie starań pracownika, problem z dniami wolnymi. Dużo niejasności w umowie, o wszystko trzeba wypytywać. Na początku wszyscy mili ale potem dużo nieprzyjemnych przytyków, problem z komunikacją, ciągłe odsyłanie do materiałów. Stawianie na czas a nie na jakość. Wiadomo, że rozmowy są stresujące ponieważ klienci często dzwonią z problemami i wyżywają się na konsultantach natomiast wszystko to byłoby do przeżycia jeśli byłoby wsparcie od przełożonych o którym ciężko tutaj cokolwiek pozytywnego powiedzieć. Pracownik traktowany zdecydowanie z góry. Nie jestem w stanie polecić tej firmy nikomu.

Pracodawca

 Pytanie
@Były pracownik firmy

Dziękujemy za przekazanie opinii. Odnosząc się do komentarza, zarówno firma jak i Państwo zdajecie sobie sprawę z tego, że informacje jakie przekazujecie - można łatwo zweryfikować. Posiadamy zapisy rozmów (pracujemy zdalnie), więc każda konwersacja z osobą, która jest odpowiedzialna za pomoc na dedykowanym kanale czy nowym pracownikom, czy już bardziej wyspecjalizowanym jest zarejestrowana - więc zapraszam do napisania wiadomości e-mail, jak najbardziej zajmiemy się tematem i skonfrontujemy z osobami zainteresowanymi powyższy komentarz. "Problem z dniami wolnymi" - już został omówiony w poprzednich komentarzach, dlatego podkreślić należy, że każda sytuacja jest inna i przedstawienie ogólnikowej informacji "problem z dniami wolnymi" nie pozwala w sposób rzeczowy odnieść się do takiego stwierdzenia. Bardzo dokładnie określamy zasady zgłaszania swojej dyspozycyjności, więc nie wiemy w którym momencie można błędnie zinterpretować takie zasady. Jednak tak jak podkreślamy, każda sytuacja jest inna i składa się na nią np. terminowe zgłoszenie dyspozycyjności. Co masz na myśli - prosimy o sprecyzowanie w twierdzeniu o ciągłym odsyłaniu do materiałów? Umowa, która jest zawarta daje uprawnienie samodzielnego wykonania świadczenia usług, a co się z tym wiąże, co już wielokrotnie zostało tutaj wyjaśnione - pracujemy w oparciu o materiały, które są potrzebne do obsługi Klientów, w których są zawarte wskazówki, procedury, procesy wpływające na jakość rozmów, więc proszę wybaczyć, ale brak korzystania z Nich byłoby wysoce niepożądane. Oczywiście macie Państwo prawo do kreowania swojej rzeczywistości i poglądu na daną sytuacje - jednak proszę pamiętać o tym, że każda przekazana informacja przez Państwa zostaje poddana szczegółowej weryfikacji. Już na przestrzeni lat zdążyliśmy się niestety przyzwyczaić do faktu, iż pracownik może np. nie pojawić się w pracy, wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym, albo też uważać, że nie otrzymał należytej pomocy, ponieważ liderzy w CCO nie odbierali za Agenta telefonów - i to jest wina firmy, ponieważ mamy u siebie " nieprzyjemne środowisko pracy". Myślę, że doskonale Były Pracowniku wiesz co mamy na myśli :) Niemniej jednak z pokorą przyjmujemy Twoją opinię i mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z miejsca, w którym teraz jesteś :) P.S. w swojej organizacji posiadamy pracowników z długim stażem i nie mają podobnych opinii, a wręcz przeciwnie – jednak oczywiście podkreślamy KAŻDY ma prawo do swojej opinii, pytanie czy przypadkiem nie zakłamuje obrazu dla potrzeb zdyskredytowania firmy, w której pracowało się x miesięcy.

Dawny pracownik
Były pracownik

Pracowałam tam kiedy i z ciekawości czasem zerkam na opinie. Widzę, że nic się nie zmieniło. Najgorsza moja praca w życiu. Dodam, ze nie widziałam nigdy na forum żeby jakiś pracodawca się tak tłumaczył i odpisywał na komentarze.

Pracodawca

@Dawny pracownik

Cieszymy się, że możemy wprowadzić nowe standardy rzeczowej odpowiedzi, skoro nie widziałaś tego wcześniej :) CCO nie tłumaczy się, a przedstawia stan faktyczny, który czasem umyka zainteresowanym, a uważamy, że taka postawa nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie :) Pozdrawiamy i życzymy wielu sukcesów w dalszej ścieżce zawodowej.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Elżbieta

No właśnie temat tych kar mnie zaciekawił... Serio do dwóch tys można dostać...? :/ Piszesz o ich zróżnicowaniu, za co konkretnie mogę taka karę dostać?

były pracownik
Były pracownik
@Elżbieta

Za zerwanie umowy bez zachowania czasu wypowiedzenia, które nie bez powodu trwa miesiąc. Tyle osób odchodzi z tej firmy, że musieli dodać taki zapis w umowie, żeby nie zostać bez pracowników. Zamiast popracować nad atmosferą, wolą wprowadzać kary pieniężne.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Beata

A jakie błędy managerowie Twoim zdaniem popełniają?

Aleksandra Drzyżdżyk
Pracownik
 Pytanie
@Beata

Jakie? To bardzo proste, wymagają tylko rzetelnego wykonywania pracy, a to niestety w przypadku niektórych osób nie jest mile widziane.

Elżbieta
@Aleksandra Drzyżdżyk

w takiej sytuacji nie powinno się jakoś ulepszyć procesu rekrutacji? Bo rozumiem, że tu o jakieś olewanie obowiązków chodzi?

Była pracowniczka
Były pracownik
@Elżbieta

Jeżeli chodzi o sam proces rekrutacji czy szkolenie to nie jest tak źle (mimo, że szkolenie nie przygotuje do pracy, tylko moim zdaniem umożliwi opanowanie podstaw) natomiast brak wspomnienia np. o licznych karach pieniężnych w umowie już na samym początku szkolenia jest nie w porządku. Poza tym problemy z wynagrodzeniami, które otrzymuje się w około drugim miesiącu po miesiącu, w którym była wykonywana praca oraz dokształcanie się samemu po godzinach z procedur bo w godzinach pracy nie ma na to zbyt dużo czasu.. Nie warto.

Gabriela
@Była pracowniczka

Oj, to faktycznie... A przy tym wszystkim, co opisałaś, to jakie zarobki? Bo nie wyobrażam, żeby dwa miesiące czekać na wynagrodzenie, a nie mieć już nic z poprzedniej wypłaty. Musi ona być stosunkowo wysoka?

Elżbieta
@Była pracowniczka

A powiesz mi jeśli to nie tajemnica kiedy tak naprawdę miałaś to szkolenie? Faktycznie dobrze byłoby wiedzieć o tych karach i ciekawa po prostu jestem czy na dzień dzisiejszy w firmie wzięli może na to jakąś poprawkę i teraz może mówią to wprost? Ktoś miał niedawno może takie szkolenie i by je opisał?

Pracodawca

@Elżbieta

Dzień dobry, odpowiadając na Państwa pytanie zaznaczamy, że na każdej rozmowie kwalifikacyjnej omawiane są bardzo szeroko warunki współpracy. Dotyczą one wszystkich rozmów kwalifikacyjnych, niezależnie od jej dalszego przebiegu. Omawiane są zarówno kwestie związane z wynagrodzeniami, systemami premiowymi, szkoleniami , wdrożeniem, godzinami w jakich prowadzimy działania dla Naszych partnerów biznesowych etc. . W 100 % zgadzamy się z Państwem, że znajomość warunków współpracy przed jej podjęciem jest bardzo ważna i zapewniamy ze to dot. obu stron. Jednak z przykrością musimy stwierdzić, że często pomimo tych działań informacje, które przekazujemy umykają kandydatom - ale wychodzimy z założenia, że jeśli kandydat ma jakiekolwiek pytania zawsze może się do Nas zwrócić i wszystko rzeczowo zostanie wyjaśnione - czy w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, czy już po jej zakończeniu. Odnosząc się do kar - przykro czytać komentarze, w których nie jest zawarta rzetelna informacja, że aby takie obciążenie zostało nałożone o ile w ogóle - CCO ma obowiązek upomnieć Specjalistę, iż takie czy inne działanie nie jest zgodne z przyjętymi standardami i jeśli Specjalista takiego czy innego działania nie zaprzestanie, dopiero wtedy wiąże się to z ewentualnymi konsekwencjami. Z powyższego jasno wynika, że jeśli Specjalista, o czym wspominaliśmy w poprzednich odpowiedziach rzetelnie wykonuje zadania, które zostały mu powierzone nie spotyka się z powyższymi konsekwencjami, bo i na jakiej podstawie, a upomnienie traktowane jest wtedy tylko i włącznie jako "czerwona lampka", która zapala się w momencie nieprawidłowego wykonywania obowiązków. Nikt nie jest nieomylny i doskonały - wtedy z powodzeniem korzystalibyśmy z usług robotów, a nie Specjalistów, więc w tym temacie gorąco zachęcamy do zdroworozsądkowego podejścia. Drodzy Państwo, zdecydowanie wolimy nagradzać premiami Specjalistów np. za wysoki wskaźnik jakości rozmów, odbywa się to wtedy z korzyścią dla obu stron. Możecie się Państwo oczywiście skupiać na karach, ale można również pomyśleć przez chwilę i zastanowić się czy, aby na 100% ta czy inna opinia znalazłaby odzwierciedlenie w praktyce. Niemniej jednak dziękujemy za każdą opinię i być może do zobaczenia w CCO.

kandydat
Pracownik
 Pytanie

jak wam sie pracuje?

Kamisia
Pracownik
@kandydat

Nie pracuje się najlepiej w takiej atmosferze.

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Godziny pracy są uzależnione od godzin obsługi danego projektu.

Pracodawca
Pracodawca

Szanowni Państwo, każda opinia zamieszczona w serwisie Gowork.pl jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że wykorzystują Państwo portal do poruszenia istotnych kwestii oraz nurtujących Państwo tematów. Jesteśmy firmą otwartą na merytoryczną dyskusje, dlatego będziemy starali się odpowiadać na Państwa komentarze oraz informować Was o ważnych wydarzeniach w życiu naszej firmy. Zależy nam na tym, aby dyskusja na forum była merytoryczna i kulturalna. Pragniemy zauważyć, że komentarze, które nie są zgodne z prawem polskim oraz regulaminem Gowork.pl będą usuwane przez Administratora strony. W celu wyjaśnienia nurtujących Państwa kwestii, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: biuro@cco.com.pl Dziękujemy za uwagę J Zespół Contact Center Outsourcing

Sela
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie, wszystkie negatywne komentarze są prawdziwe, praca dla osób odpornych na stres, trudni klienci, problemy z dniem wolnym, nie bez powodu okres wypowiedzenia trwa miesiąc, na wypłatę trzeba czekać 2 miesiące.

1
Lidia
Inne
@Sela

Ale na wypłatę zawsze się czeka dwa miesiące czy po złożeniu wypowiedzenia, bo nie bardzo zrozumiałam? Ta kwestia wynagrodzenia i czasu oczekiwania jest jakoś zawarta w umowie?

Pracodawca

@Lidia

Szanowni Państwo, każda opinia zamieszczona w serwisie Gowork.pl jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że wykorzystują Państwo portal do poruszenia istotnych kwestii oraz nurtujących Państwo tematów. Nie zakładam, że opinię napisał były albo obecny pracownik - ponieważ wszelkie warunki dot. wypowiedzenia oraz wynagrodzenia są uwzględnione w umowie współpracy. Tak jak wielokrotnie już zostało to przedstawione dostęp do tych informacji posiadacie Państwo przed podpisaniem umowy. Warunki odnośnie zgłaszania nieobecności (wolnego) są określone w zasadach współpracy - ponownie w umowie, aby nie było żadnych wątpliwości.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Joanna

To co napisałeś brzmi okropnie. Powiem szczerze czy nie uważasz ze powinieneś to gdzieś zgłosić ? Mówisz ze firma daje kary pieniężne, a dasz jeden konkretny przykład, za co taka karę dostałeś ?

Aleksandra Drzyżdżyk
Pracownik
 Pytanie

@Były pracownik dziękuje za wyrażenie swojego stanowiska. Bardzo ciężko w sposób jednoznaczny odnieść się do ogólnych, zdawkowych informacji i braku konkretów. Zacznijmy od początku, a mianowicie każdemu człowiekowi – niezależnie od tego czy jest, pracodawcą, zleceniodawcą, pracownikiem, czy zleceniobiorcą należy się szacunek. Takie podejście jest standardem w firmie i chce w sposób stanowczy to zaznaczyć. Nigdy w firmie nie dochodziło, nie dochodzi i nie będzie dochodzić do zachowań jakie zostały umieszczona w komentarzu , a jeśli posiadasz takie informacje proszę o natychmiastowe zgłoszenie do odpowiednich służb, uwzględniając konkretne dowody. Drodzy Państwo, punkt widzenia zmienia się w zależności od osoby, jest to naturalną rzeczą - dla jednych materiały, które udostępnia Spółka będą niewystraczające (i pojawiają się komentarze o braku pomoc ze strony kardy zarządzające), dla innych udostępnione materiały to będzie bardzo skomplikowana rzecz, wymagająca poświęcenia dodatkowego czasu (do przygotowania, wdrożenia). Każdy z Nas inaczej przyswaja informacje i to jest zupełnie zrozumiałe. Czy studiując, pomimo wykładów, ćwiczeń ect. Nie poświęcamy dodatkowego czasu na naukę, aby się doskonalić? Szkolenie przygotowuje do pełnienia powierzonych zadań (odbieranie i obsługa zgłoszeń Klientów). Materiały określają instrukcje, procedury – jeśli ktoś uważa, że są skomplikowane bardzo przykro mi to czytać, tym bardziej, że korzystanie z Nich podczas rozmów z Klientami to standard, nie wymagamy znajomości informacji na pamięć. Co do stawki godzinowej – podczas rozpoczęcia współpracy wszyscy Państwo otrzymujecie informacje o tym jakie obowiązują w CCO stawki i przy realizacji jakich działań. Nie, nie podczas podpisania umowy (ALE JUŻ NA ROZMOWIE KWALIFIKACYJNEJ) – więc Drodzy Państwo decyzja jest obustronna. Akceptacja warunków finansowych również, jednak dziwi mnie fakt, że poruszona została stawka „działu technicznego”, która nie wynosi minimalnej stawki godzinowej, a jest wyższa. Drodzy Państwo, zawsze wszelkie wątpliwości co do wynagrodzenia należy od razu zgłaszać. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości, zapewniam, że zostaną one wyjaśnione. Natomiast pragnę stanowczo zaznaczyć, że oczekiwanie od Spółki odniesienia się do błędów w rozliczeniach w momencie kiedy nie są one zgłaszane jest wysoce zaskakujące. Po analizie chociażby list płac nie można stwierdzić, że do sytuacji, o których mowa w komentarzu dochodziło – więc zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze Spółką, gwarantuje że osobiście zajmę się sprawą. Ponadto zaznaczam ponownie, że do wszelkich warunków współpracy macie Państwo dostęp przed jej podjęciem – jest to obligatoryjnie przyjęty standard. Zarówno do uprawnień jak i obowiązków, nie wyobrażam sobie sytuacji w której osoba podejmująca współpracę nie jest świadoma zadań jakie są jej powierzane, stawki godzinowej, a także konsekwencji jakie mogą się wiązać z brakiem zachowania standardów. Drodzy Państwo, pomijam fakt personalnego uderzania w kadrę zarządzającą, zrzucam to na kark – emocji, które czasem nie są dobry doradcą, jednak proszę, abyście Państwo zwrócili uwagę na fakt, że szacunek powinien być obustronny i absolutnie Spółka nie oczekuje, aby każdy komentarz opływał w superlatywach, bo to Państwa opinie pozwalają Nam na ciągły rozwój, jednak proszę aby nie uciekali się Państwo do przekraczania granicy prawa lub jeśli zarzucają Państwo kadrze zarządzającej działanie niezgodne z obowiązującym prawem proszę o posługiwanie się konkretnymi sytuacjami, które Państwa spotkały, będzie Nam łatwiej odnieść się do nich, niż do - lakonicznie, emocjonalnie napisanego komentarza. Owszem, w Spółce obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia (ponownie ta informacja jest przekazywana jako standard na rozmowie kwalifikacyjnej oraz takie informacje znajdują się na umowie). Pozdrawiam serdecznie. AD

Biały zając

Pracowałem kiedyś w tej firmie. Po kilkudniowym szkoleniu, otrzymałem umowę zlecenie i dopiero wówczas zostałem poinformowany, że za "niestosowanie się" są kary 100 lub 200zł (przy minimalnej stawce na godzinę). O takich rzeczach powinni od razu informować, a nie jak człowiek już poświęca czas na szkolenia... I wciągnąłem się na parę miesięcy. Tak naprawdę chciałem rezygnować już po 2 tygodniach ale wytrwałem dłużej przez strach przed tymi karami (nie bezpodstawny ). Po tym jak złożyłem rezygnację (trzeba jeszcze miesiąc przepracować) otrzymywałem non stop upomnienia i w końcu karę. Takie kary zdarzają się bardzo rzadko, pod warunkiem, że nie złożysz wypowiedzenia. Jak ktoś ma zamiar tam pracować to powinien się poważnie zastanowić... Sama praca nie jest trudna, nic się nie sprzedaje, tylko się pomaga ludziom w potrzebie. Przez pierwsze 2 tygodnie atmosfera jest ok, ale później już nie wolno o nic pytać, bo już masz wszystko umieć. Dlatego często ludzie popełniają błędy, za które później dostają upomnienia, są wzywani "na dywanik" do pokoju obok. W którym nie jest sama Pani prezeska tylko jeszcze inni pracownicy i dostajesz naganę przy wszystkich. Są 2 pokoje w jednym pracują 2 Panie prezes i osoby które pracują dłużej, a w drugim osoby pracujące krócej. Atmosfera nie jest zdrowa. Zresztą wpływ ma na to też duszność, brak dziennego światła, wieczny hałas. Zbyt dużo pracowników jak na tak małą powierzchnię. Jedna łazienka do której często jest problem się dostać. Kiedyś w jadalni wyrzuciłem po kimś jakiś kawałek "chyba ciasta" na którym już się wylęgły robale.. Możliwości awansu brak, zbyt mała firma. Natomiast dużym plusem jest elastyczny czas pracy. Grafik ustalasz sobie raz w tygodniu i przychodzisz kiedy dasz radę. Jeżeli masz ochotę na urlop (sam nie brałem) ale podobno, że wystarczy jak to zgłosisz miesiąc wcześniej i niema z tym żadnych problemów. Blisko AGH, dla studentów pewnie jest to jakaś alternatywa ;) . Podsumowując wszystkie za i przeciw, ja nie polecam.

1
Aneta
Były pracownik
@Biały zając

Mialam dokładnie to samo!

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

Odp
Pracownik
@Pytanie

Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Contact Center Outsourcing odbywa się również w języku angielskim?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Z tego co wiem, to zależy na jakie stanowisko aplikujesz i czy j. angielski jest potrzebny do obsługi danego projektu.

Zająć
Były pracownik

Nie polecam!!! Biuro i zarząd jest okropny! Nie polecam tej pracy, naprawdę. W biurze panuje bardzo zła i stresująca atmosfera. Nie chcę się tam pracować i wgl przychodzić do pracy.

Doinformowany
Pracownik
@Zająć

Dzień dobry KOLEJNEMU RZETELNEMU KOMENTARZOWI GOWORKA :) Praca zdalna od 8 miesięcy, ale w biurze jest masakra ha ha ha.

1
anonim

(usunięte przez administratora)

Cześć

A co to za strona? Pracowałem tam 2 lata temu

Perłowa
@Cześć

Cześć, również jestem zainteresowana dołączeniem do grupy, pracowałam tam ok. 2 lat temu, czy ktoś może się ze mną skontaktować w tej sprawie?

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii