Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

Mat

Nie polecam pracy w tej firmie. Szkolenie to tylko teoria, a po kilku dniach pracownik siada do komputera i bez wcześniejszego wysłuchania rozmów (czy też obserwacji doświadczonych osób) zaczyna pracę. Z jednej strony jest to słabe, ale z drugiej może mieć zalety, bo nie pozostawia pracownikowi wyboru i musi on zacząć radzić sobie w stresujących sytuacjach. Jeśli chodzi o wypłaty - pracując 5 razy w tygodniu po minimum 8 h pensja jest w granicach 1400-1700 zł. Na większe zarobki mogą liczyć osoby, które siedzą w occ po 11 h dziennie + soboty. Dla studenta kwota raczej mało satysfakcjonujaca. Był też problem z opóźnionymi przelewami. Dziewczyny zrzucały to na firmę z którą współpracowały, a przecież OCC jest także odpowiedzialne za takie sytuacje. Nas, jako pracowników nie powinny takie rzeczy interesować, ponieważ my wykonaliśmy to, co do nas należało. Tłumaczenia za pomocą e-maili były nie na miejscu. Koleżanki, które próbowały w czasie pracy porozmawiać na ten temat, były odsyłane z kwitkiem. Atmosfera jest OK, jeśli chodzi o współpracowników (osoby siedzące przy innych stanowiskach). Kadra kierownicza to osoby, które początkowo są bardzo miłe i zdrabniają twoje imię na milion sposobów, by później obrobić tyłek w czasie przerw - duży minus. Pracownik nie czuje się wtedy komfortowo, a do osób stojących wyżej po prostu traci się szacunek - nie o to chodzi, prawda? Czasem był też problem ze znalezieniem wolnego i działającego komputera - problem z ustaleniem grafików (dziewczyny chciały jak najwiecej pracowników w danych godzinach, a nie zawsze w praktyce mogło być to możliwe). Jedyna zaleta, która przychodzi mi do głowy to nauka radzenia sobie z trudnym klientem. Wiem, że są ludzie zadowolone z tej pracy - są to osoby, które przyjaźnią się z dziewczynami i być może po kilku latach pracy w tej firmie zarabiają więcej niż nowy pracownik. Ja osobiście jednak nie zdecydowałbym się ponownie na pracę w tamtym miejscu - brak możliwości rozwoju oraz słaba atmosfera powodują, że może być to zajęcie na bardzo krótki okres czasu. Jeśli zastanawiasz się nad aplikowanie, radzę poszukać innych ofert.

Forte
@Mat

Mat zgadzam się z przedstawiona przez Ciebie opinia, zaobserwowałem dokładnie taka sama zależność. Na początku wszystko miło fajnie a potem szefowe plotkuja za twoimi plecami.

Rand

Nie polecam.

Yyyyyy
@Rand

Co jest tego powodem. Możesz powiedzieć coś więcej?

Szczera

Dziewczyny które prowadzą to biuro są bardzo miłe i pomocne. Mimo wszystko, moim skromnym zdaniem szkolenie leży...Totalnie... Z tego powodu nie polecam pracy w tej firmie. Szkolenie ok 4 dni po 4h, ale żeby nie było szkolenia z programów na których się pracuje to ja tego nie rozumiem . To że się na komputerze pokaże jak działa program, oraz się kogoś poradzi obok konsultanta na chwilę to nie uważam aby to było szkolenie. Najlepiej by było gdyby po szkoleniu z teorii było szkolenie z praktyki... np kilka dni siedzenia obok konsultanta to by miało sens... A tak to człowiek jest wrzucony od razu na głęboką wodę, już pomijając fakt że te informacje się mieszają .

Kik
@Szczera

Zaczynałam pracę tak samo jak każdy. I jestem, że jedyne co mówisz o szkoleniu to kompletne głupoty, bo Ty nie umiesz uporządkować sobie wiedzy.

4
Kik
@Kik

I jestem pewna*

Gabriela
Inne
@Kik

Dziękuję Ci za komentarz, choć trzeba pamiętać, że każdy ma prawo do swojej opinii, również @Szczera i należy go uszanować niezależnie od tego, czy jest pozytywny, czy negatywny. Ciebie natomiast chciałam poprosić o garść informacji, jak to wygląda z Twojej strony: co sądzisz o stawkach? Czy jesteś zadowolona z atmosfery? Możesz liczyć na bonusy pozapłacowe?

Myszy8

Nie polecam. Pomimo mojego doświadczenia nie zostałam przyjęta do pracy z powodu focha i widzimisię rekrutującej. Jechałam modląc się o pracę kawał drogi a baba przyjmująca mnie już od początku widać było, że miała zły dzień i "foch na cały świat" . Trzeba było mi powiedzieć wprost i OD RAZU dlaczego - według ciebie - się nie nadaję, niby i rzekomo, do tej pracy. Oby cię karma dopadła. :)

1
śmiech
@Myszy8

Te kobiety tak mają :)

Filip
@Myszy8

Wnioskując po poziomie wypowiedzi i radzenia sobie z odmową chyba dobrze zrobiła, że nie zdecydowała się na Twoją kandydaturę…. :P

Speedy
@Myszy8

Cóż mogę powiedzieć- skoro Cię nie zechciała, to miała zapewne dobry powód ku temu :) to zaskakujące jak ludzie nie widzą winy w sobie tylko wszystko zwalają na rekrutera i jego "humorki". Powodzenia w życiu. Może to Ciebie właśnie w tamtej chwili dopadła karma. Pomyśl o tym od tej strony :)

Kamil

Ja osobiście tej firmy nie polecam.. Pracowałem kilka miesięcy i żałuje ponieważ nie da się tam nabyć doświadczenia . Odnośnie pracy na infoliniach mam dobre skojarzenia mogę raczej polecić CBB na Conrada. Mogę osobiście napisać: Atmosfera: od 2/10 - na początku pracy nawet 9/10 Wynagrodzenie: 1/10 - Najniższa średnia krajowa ( Można pracować na nadgodziny ) Wielu ciekawych ludzi ( dużo osób studiujących, którzy mogą sobie dostosować grafik ) Jednak moja opinia podsumowująca jest taka - Praca jak praca - ale jeżeli w zbyt przyjacielskie kontakty się wchodzi z otoczeniem w tej pracy jest to wykorzystywane - wielu osobom się nudzi i plotkują a zamknięcie w 3 pokojach dla 40 osób nie służy.

Xxx
@Kamil

Czy nadal tak jest ?

Sebastian
Inne
@Xxx

Też mnie to zastanawia, liczę że po roku zaszły zmiany na lepsze, czy faktycznie tak jest? Może jakiś obecny pracownik podzieli się swoją wiedzą na temat aktualnej sytuacji w Contact Center Outsourcing? Dajcie znać jeśli macie jakieś nowsze informacje, będę wdzięczny za odpowiedzi.

Magda

Niestety nie mogę polecić...

Look at me

@Kamil chyba troszkę żal 4 litery ściska, że ktoś się może kumplować nie tylko w pracy. Rozumiem bardzo wrażliwy z Ciebie chłopak , jednak hmm… coś tutaj się nie zgadza. No bo tak, pracowałeś przez kilka miesięcy za najniższą krajową – zadowolony nie byłeś – więc czemu nie poszedłeś pracować do CBB? Doświadczenia zdobywasz w każdej sekundzie, w której funkcjonujesz. Może kojarzysz lub nie, ale istnieje coś takiego jak procesy poznawcze :) Zastanawiałeś się co było w Twoim zachowaniu // pracy inaczej w momencie kiedy atmosferę oceniałeś na 9/10? Zapewne nie. Kamiś reklamuj CBB gdzie indziej, mam wrażenie, że niektórym używanie szarych komórek nie służy. Ja pracuje w CCO długo i takich doświadczeń nie mam jak @Kamil, przychodzę do pracy, którą lubię choć czasem Klienci są doskwierający, ale co się dziwić jak ktoś ma problem to chce żeby ktoś go rozwiązał szybko sprawnie i na już, a czasem się tak nie da ;) Atmosferę oceniam 9/10, bo zawsze może być lepiej, zarobki 9/10 z tego samego powodu, stopień trudności pracy 3/10 (dla tych co chcą się czegoś nauczyć – 3 x na TAK polecam). Zamiast czytać te wszystkie blee blee blee przyjdź do CCO pogadaj z Nami Specjalistami i dowiedz się jak jest ;)

36
Barbara
@Look at me

Jakże zadziwiające jest to, że jeżeli ktoś doda negatywny komentarz to można spojrzeć na daty i do paru godzin jest pisane sprostowanie. Szkoda, że prawdziwe opinie nie zostaną na górze strony. Ja osobiście nie polecam tej pracy. Pozdrawiam.

ROZWÓJ CYWILIZACJI
@Barbara

Zadziwiająca jest technika i rozwój internetów, ale chyba Cie przerasta - można podać maila i otrzymujesz powiadomienia o komentarzu mózgu :D więc jeżeli pisałem już, to mam powiadomienie - więc patrze co za abstrakcje ktoś wymyśla i mogę zawsze odpowiedzieć. Hęęę - dla niektórych zastanawiające, a dla niektórych LOGICZNE ! ELKO XD

38
Świeca Dymna

Nie mam pojęcia, jak było w firmie kilka miesięcy wcześniej i czy negatywne komentarze są zasadne. Pozwolę sobie napisać kilka słów o tym, jak wyglądało to w sierpniu i wrześniu tego roku. Gdzieś w innych opiniach przewinęło się określenie "beznadziejne szkolenie" i "stos kartek". Chciałbym zauważyć, że moje notatki i ów "stos" był przy mnie do końca pracy i nie raz pomogły mi przypomnieć najważniejsze procedury. Materiały warto przejrzeć i przyswoić sobie wszystko dokładnie, by później nie dukać klientowi do słuchawki. Jeśli dla kogoś przejrzenie i nauczenie się kilkunastu stron to "oksfordzkie wymagania", to nie wróżę mu kariery na bardziej wymagających stanowiskach. Zatrudnienie w oparciu o umowę - co po kombinatorstwie w poprzedniej pracy wakacyjnej było miłym zaskoczeniem :) Warunki uczciwe, choć okres wypowiedzenia dość długi jak na umowę zlecenie. Karami umownymi nie należy się przejmować - jeśli tylko sumiennie zdobyło się niezbędną wiedzę teoretyczną, nawet się o nich nie usłyszy. Myślę, że główną przyczyną wylanej tu frustracji są sami klienci, którzy potrafią dać się we znaki, dlatego nie jest to praca dla osób o słabych nerwach. Mnie - dość lękliwemu i raczej łagodnemu osobnikowi - trudno było pogodzić się z niesłusznymi oskarżeniami z ich strony i wymaganiom, jakby było się co najmniej kierownikiem oddziału. Ale nawet mi udało się uodpornić (czego bym się po sobie nie spodziewał) po mniej więcej dwóch tygodniach. Jestem zdania, że praca nieco poprawiła moją pewność siebie, nauczyła sztuki dyskusji i asertywności, co bardzo sobie cenię. Oswojeniu się z pomyjami wylewanymi przez klientów sprzyja atmosfera. Na samym początku trudno jest poznać wszystkich ze względu na to, że pracujemy rozmawiając (a przecież przychodzimy tu w końcu pracować ;)), ale gdy już się zdobędzie nowych znajomych - jest świetnie, zwłaszcza że ludzie byli bardzo życzliwi, a starsi stażem nigdy nie odmówili pomocy i służyli radą - podobnie szefowe, które są cierpliwe i wyrozumiałe. Modyfikacje grafiku jak najbardziej dozwolone. Jeśli chciało się przesunąć godziny pracy bądź wziąć wolne - po odpowiednio wczesnym uprzedzeniu nie było problemów. Chętnie rozwieję wątpliwości, jeśli ktoś jeszcze jakieś posiada. M., A., K. - dziękuję Wam za współpracę i liczę na jej wznowienie w przyszłe wakacje.

37
X
@Świeca Dymna

Hahaha XDDD

Krakowianka55

Pracowałam w tej firmie kilka miesięcy i zdecydowanie odradzam. Elastyczny grafik jest tylko z pozoru, gdy czasem trzeba zmienić plany to nie można zmienić grafiku. Dziewczyny (zarząd) są miłe na początku, a potem Cię obgadują za plecami, czego doświadczyłam. Straszne zakłamanie tutaj panuje. Biuro w lokalu, gdzie jest ciemno - niezależnie czy dzień czy noc, hałas non stop - ból głowy gwarantowany. Nie polecam. Jest wiele innych firm z elastycznym grafikiem a warunki o wiele lepsze.

Gustek

Ja osobiście wole zarabiać uczciwie w CCO, być zadowolonym, łączyć studia i pracę niż wyjechać za granice lub „siedzieć” na bezrobociu i oszukiwać gdzie się tylko da….Pracuje 12 miesięcy w CCO nauczyłem się bardzo dużo, zdobyłem doświadczenie i dalej chce się rozwijać w tej firmie. Pozdrowienia dla całego Zespołu.

Perła

Dostałam materiały, które zostały omówione na szkoleniu – żadna filozofia nauczyć się kilku informacji, pracowałam kiedyś w innym CC gdzie otrzymałam materiały i radź sobie sam. Dzięki Kasia za pomoc i wdrożenie w prace poszło szybko sprawnie i profesjonalnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mhmmhm
@Perła

Bardzo zabawna opinia. Nie mająca nic wspólnego z prawdą, bo szkolenie jest prowadzone na odczepnego — kiedy zaczynasz pracować nagle uświadamiasz sobie, że to, czego dowiedziałeś się na „szkoleniu” jest błędne i dostaniesz karę ^^ phii... już naprawdę nie piszcie sobie pochlebnych opinii bo każdy mądry człowiek prędzej czy później połapie się, co tam się u was za (usunięte przez administratora) dzieje.

Perła
@Mhmmhm

Wyrażam swoją opinię i nic Ci do tego. Poziom Twojej wypowiedzi @Mhmmhm sam mówi za siebie. Ja jestem bardzo zadowolona zarówno ze szkolenia ja i samej pracy , może dlatego, że nie mam trocin zamiast mózgu i nie szukam sensacji tylko wykonuje swoje obowiązki i jestem wdzięczna, że ktoś mnie do nich przygotował. Znam warunki umowy, bo czytałam ją przed podpisaniem, może też warto było przeczytać :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szymon

Zgadzam się ze praca idealna dla studenta dziennego. Studiuje na agha i lokalizacja firmy mega, mogę sobie wyskakiwać na zajęcia bez obawy o jakiekolwiek spóźnienie. Grafik dopasowałem bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Nie polecam.

Lenny

Pracuje od czerwca myslalem początkowo ze tylko na wakacje zostane troche sobie dorobie ale zmieniłem zdanie. Zostaje bo swietnie się pracuje pasuja mi godziny pracy i kaska jest na czas. grafik moge ustalić pod zajecia wiec opcja dla mnie studenta dziennego idealna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Harry

Polecam z czystym sumieniem. Byłem na szkoleniu jakiś czas temu – szkoleniowiec wyjaśnił wszystko od A do Z, rozpocząłem prace i jestem bardzo zadowolony. Super atmosfera, wypłata ok a co najważniejsze nie musisz mieć doświadczenia w obsłudze Klienta – uczą Cię wszystkiego. Pracuję 2 miesiące i wiem co piszę, na pewno zostanę na dłużej.

25
Henry
Inne

Firma ma opinię dobrego pracodawcy, warto aplikować?

1
Były pracownik
@Henry

Zdecydowanie nie

Pan Szczurek
@Henry

Jak najbardziej tak, polecam. Warto aplikować i dołączyć do naszego zespołu :)

25
ROUL DUKE
@Pan Szczurek

UWAŻAJCIE! BEZNADZIEJNE SZKOLENIE PO KTÓRYM DAJĄ STOS KARTEK . STRATA CZASU BRAK UMOWY O PRACE STAWKA GODZINOWA MNIEJSZA NIŻ W MAGDONALDZIE A WYMAGANIA OXFORDZKIE. PRACA DLA OSÓB KTÓRE NIE CHCĄ ZARABIAĆ

A.D.

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających portal GoWork.pl , Mając na uwadze wszystkie opinie pozwolę sobie przestawić kilka faktów dt. procesu rekrutacji, zatrudnienia oraz weryfikacji wykonywanych zleceń przez Agentów współpracujących z CCO, abyście lepiej mogli poznać Naszą firmę. Rekrutacja w Naszej firmie odbywa się cyklicznie i prowadzona jest za pomocą wielu portali // firm z którymi ściśle współpracujemy. W firmie bardzo dobrze funkcjonuje również metoda poleceń, dzięki czemu można nie tylko poznać nowych przyszły znajomych, ale współpracować ze znanymi od wielu lat przyjaciółmi. Każdorazowo potwierdzamy umówione spotkanie kwalifikacyjne, aby każdy kandydat miał jasność co do terminu, godziny i miejsca spotkania. Osoba zaproszona do współpracy przystępuje do szkolenia wstępnego – jak również składa u koordynatora niezbędną dokumentacje potrzebną do realizacji umowy. Na jej podstawie rejestrujemy przyszłego zleceniobiorcę np. w ZUS. W czasie wykonywania zlecenia zleceniobiorca może aktualizować dane // deklaracje zgłaszając się do koordynatora, który przekazuje odpowiednie dokumenty do wypełnienia. Takie zmiany należy zgłosić niezwłocznie po ich powstaniu, by uniknąć komplikacji. Z racji tego, że firma zajmuje się outsourcingiem przyjmuje i realizuje zlecenie zgodne w wytycznymi przekazanymi przez Naszych Partnerów Biznesowych. Bardzo zależy Nam na wysokiej jakości obsługi zgodnej ze standardami Naszych Klientów, które są przekazywane i doprecyzowane w ustalony sposób, tak aby każdy z Agentów z pełnym profesjonalizmem posługiwał się Nimi od momentu aktualizacji czy zmiany. Przyszłych Zleceniobiorców interesuje wynagrodzenie oraz terminy płatności. Zatem rozwiewając wątpliwości, stawka każdorazowo zawarta jest w umowie podpisywanej przez obie strony, dodatkowo również można w niej odnaleźć termin płatności. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której zleceniobiorca w jakiejkolwiek firmie nie jest poinformowany w jakim terminie i jakie wynagrodzenie Mu przysługuje. Agenci przyjmujący zlecenie otrzymują dostępy do różnych aplikacji w zależności od realizowanych zleceń. Jednocześnie firma działając w oparciu o przepisy prawa udostępnia powyższe aplikacje wyłącznie do realizacji zlecenia – nie do innych celi. Każda osoba opatruje swoim podpisem stosowne dokumenty świadczące o tym aspekcie. Drodzy Goworkowicze Ci, którzy współpracowali z CCO, jak również Ci którzy dopiero poszukują ciekawej pracy, oraz Ci którzy z najwyższą starannością stoją na straży Obsługi Klienta, Zapraszam serdecznie do pozostawiania swoich opinii o CCO, jedocześnie proszę, aby opinie były zgodne ze stanem faktycznym. CCO Kraków Sp. z o.o. działa na polskim rynku od ponad 4 lat i spotkała się z wieloma przychylnymi opiniami i tymi mniej. Oczywiście wolność słowa obowiązuje, jednak od wolności słowa do zniesławienia jest bardzo cienka granica. Dziękuje jeszcze raz za każdą pozytywną opinie osób, które chcą ją wyrazić na forum. Bardzo łatwo przychodzi „negatyw” spowodowany różnymi aspektami, które z jakiegoś mi nieznanego powodu nie są wyjaśnione przez Agentów współpracujących z CCO bezpośrednio z koordynatorami lub zarządem. Każda nawet najmniejsza trudność, niejasność rodzi milion niekoniecznie racjonalnych argumentów, które w zestawieniu z faktami mogą poważnie działać na niekorzyść nie tylko CCO, ale również samych internautów. Ponadto zachęcam również do rozmowy nie poprzez fora, a face to face- to nie jest trudne, a dużo ułatwia. Mając na uwadze doświadczenie w branży osób opiniujących - komunikacja jest chyba najważniejsza, a z tym nie powinniście mieć żadnych problemów. W razie pytań zapraszam do kontaktu e-mail: biuro@cco.com.pl

27

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Usiądź wygodnie
@A.D.

Cześć, pracuję w firmie od dłuższego czasu i szczerze mogę polecić CCO. To co najbardziej podoba mi się w tej pracy to "domowa" atmosfera, która wyróżnia firmę na tle innych, większość osób tu pracujących dobrze się zna, warunki pracy są naprawdę w porządku, tak jak zostało to opisane powyżej wszyscy dostają umowe z którą mogą się odpowiednio wcześniej zapoznać. Szefowe zawsze starają się rozwiązać napotkane problemy, podstawą jest dobra komunikacja, z którą jak widać co niektórzy mieli problemy i wylewają tu smutki i żale... Pieniądze na czas, grafik na plus i pyszna kawa z ekspresu! Jeszcze raz polecam ;)

28

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pan Szczurek
@A.D.

Witam. Pracę w CCO z czystym sumieniem mogę polecić każdemu. Szczegolnie studenci, ze wzgledu na bliskość uczelni mają całkiem fajnie. Ponad to każdy może dostosować sobie grafik "pod siebie", co dla studenta jest dość ważną kwestią. Pracuję już bardzo długo i coś co bardzo mi się podoba to właśnie atmosfera panująca w pracy. Miło, zabawnie, rodzinnie. Każdy każdemu pomaga. Podstawą, jak w każdej pracy- jest dobra komunikacja. Jeśli umiesz po ludzku rozmawiać z człowiekiem to uwierz- nigdy nie będziesz mieć problemu z szefowymi, wolnym, pomocą na różnych polach. Zanim zaczynasz pracę otrzymujesz umowę, którą przed podpisaniem możesz dokładnie przeczytać, a w razie niejasności zadać pytania. To też forma prostej komunikacji, której widocznie niektórym brakowało. Czytanie ze zrozumieniem to cenna umiejętność, ale chyba dla części osób zbyt wymagająca. Sama praca jest dosyć prosta, jak to praca w obsłudze klienta. Jeżeli postępujesz zgodnie z procedurami, wykonujesz swoją pracę jak należy to zostajesz za to nagradzany. Ludzie w firmie są sympatyczni i otwarci. Chętnie wszystko wyjaśnia. Kasa jak najbardziej na plus, wypłata na czas. CCO jest świetna firma z wyrobioną pozycją na rynku- zapraszamy :)

27

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LepszySort
@Pan Szczurek

Czytam te komentarze, czytam i własnym oczom uwierzyć nie mogę. Stwierdzenie „kozak w necie- pi*da w świecie” pasuje tutaj jak ulał ( z góry uprasza się o wybaczenie za dobór słownictwa choć dla niektórych trzeba tu obniżyć poziom wypowiedzi). Moim zdaniem dla studenta to praca idealna - sama korzystałam z elastycznego grafiku kiedy wpadałam z rana i wypadałam w połowie dnia na zajęcia. Każdy przed podpisaniem umowy dostaje ja do przeczytania - rozumiem, ze skoro jesteście na studiach to czytać potraficie? Ze zrozumieniem to już co prawda poziom wyższy, minimum magister wymagany przed nazwiskiem :) jeżeli chodzi o wszelkie procedury to pojąć nie mogę w czym problem z ich przestrzeganiem - wszystko spisane jak nie powiem dla kogo a tu ciagle problem. Każdy popełnia błędy ale popełnić ten sam 8273828 raz to już lekka przesada - moim zdaniem jak to nazywacie SZEFOWE i tak maja za dużo cierpliwości do tych błędów ;) co do atmosfery wcześniej wspomnianej to moim skromnym zdaniem tworzą ja ludzie, którzy ze sobą przebywają a nie pomieszczenie w którym się znajdują :-) Pracuje tu już od dłuższego czasu i powiem w skrócie: jeżeli umiesz komunikować się wprost i nie masz problemów z czytaniem ze zrozumieniem to serdecznie zapraszam - na pewno odnajdziesz się w Naszym zaspole :-)

26
pracus

Przedszkole? 1990? A Ty w takich latach zyles dzieciaku xD? Weszlam i nie wierze w to co widze. Wyplata jak najbardziej na czas. Jakie miesieczne opoznienia? Kiedy? Podpisujesz rachunek i masz wyplate w terminie. Normalnoie. Jezeli masz problem z racjonalnym planowaniem wydatkow- podejdz do szefowych, zagadaj, a na pewno znajdziecie jakies rozwiazanie. Jest to tylko kwestia rozmowy a nie dziecinady. Kary? No wiecie... Jezeli ktos po raz kolejny popelnia ten sam blad w procedurze (kolejny raz, ten sam, podkreslam, kolejny co najmniej 10 raz) to uwazacie ze powinno sie was po glowie glaskac? Serio wszyscy chetnie wyjasnia wszystko, czesto nawet kilka razy. Tylko wiecie co? To tez jest kwestia rozmowy. Polecam i mowie z autopsji :) Brak ubezpieczenia? Skad taka bajka? Odkad pracuje, a to juz bardzo dlugi okres czasu- ani raz nikt nie odmowil mi rejestracji. A wiecie dlaczego? Bo kazdy jest ubezpieczony. Serio! Kazdy! Wow co nie? Jesli nie wierzycie- polecam to sprawdzic :) Starasznie duzo klamstw w waszych wypowiedziach. A ja powiem cos calkiem innego- jest super a prace polecam kazdemu. Przyjdz i sprawdz, przekonaj sie sam.

25
Mhm
@pracus

Cóż... jeżeli twierdzisz, że nie ma żadnych miesięcznych opóźnień w wpłatach, to doprawdy nie wiem co Ty tam robisz, czy może żyjesz w innym świecie. Bo prawda jest taka, że aktualnie uzyskałaś (o ile Ty tam wgl pracujesz dziewczyno) wypłatę za CZERWIEC, a mamy SIERPIEŃ. A jak nas o tym poinformowano? Właśnie tak, jak ktoś już to wcześniej opisał: meilowo, bo prosto w oczy pewnie było im wstyd, dodatkowo z dopiskiem, że mamy sobie rozplanować budżet, bo tak sobie szefowe wymyśliły :) Podejdź? Zagadaj? Znajdzie się rozwiązanie? Ty chyba naprawdę nie pracujesz w tej firmie, bo czegoś takiego jak "porozumienie" z szefowymi nie ma. A dlaczego? Bo wolą grozić, włamywać się i czytać PRYWATNE wiadomości swoich pracowników. Tak w tej firmie wygląda "rozwiązanie sytuacji" Nikomu nie polece tej firmy. Nawet największemu wrogowi.

Obojętnie
@pracus

Panie i Panowie czytający, komentarz mówi sam za siebie.

Ewelina
Inne

Jesteście pewni, że nic pozytywnego o firmie nie można napisać?

Iwona
Inne

Contact Center Outsourcing ze względu na rozwój stale poszukuje Konsultantów Telefonicznych. Oferowane są elastyczne godziny pracy, programy motywacyjne i możliwość rozwoju. Jeśli ktoś byłby zainteresowany rekrutacją, to dodaję link do formularza aplikacyjnego: http://cco.com.pl/kariera

24

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii