Scalo Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Scalo Sp. z o.o.

Warto :)
Pracownik

Warto :) Wszystko w najlepszym porządku - nikt nie robi nikomu problemu :) Zawsze są pozytywnie nastawieni na swojego specjalistę i załatwiają wszystko za niego - specjalista ma miec jak najlepsze warunki do pracy i tak właśnie jest w SCALO :) Polecam

DominikB
Pracownik

Myślę, że większość opinii dotyczyła już nieistniejącego NBC i została tutaj dodana przed 2021 rokiem. Od momentu rebrandingu i zmiany na Scalo jest to już zupełnie inna firma. Przede wszystkim zatrudniony został HR Manager który zadbał o wprowadzenie wielu, nowych benefitów dla wszystkich pracowników. Udało się również rozwinąć działalność na inne kraje niż Polska, sam uczestniczę w projekcie dla zagranicznego klienta (liczne podróże służbowe, interakcje z zespołami z całego świata u klienta, budżety szkoleniowe itp. ) Mój manager liniowy po stronie Scalo to osoba doświadczona w branży, która przyszła tutaj z bardzo znanego Software House. Gdybym miał się do czegoś przyczepić to faktycznie mogłaby to być nadmierna papierologia, natomiast w praktyce wszystko przychodzi do mnie kurierem, więc nie jest to jakiś duży zarzut. Doszły mnie również słuchy o zmianie lokalizacji wrocławskiego biura, obecne faktycznie jest nieco przestarzałe. Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało po zakończeniu kontraktu dla klienta (18 miesięcy) ale z tego co zdążyłem się zorientować firma ma kilkudziesięciu klientów z różnych branż więc myślę, że dostanę jakieś propozycje (.NET).

DJ
Pracownik
@DominikB

:-)

Łucja
Inne
@DominikB

A możesz powiedzieć co za benefity zostały wprowadzone, bo jestem bardzo ciekawa :D Ogólnie to brzmi ciekawie z twojego komentarza, a ta papierologia faktycznie jest taka problematyczna?

ktośtam
Pracownik
@Łucja

70zł/mies na paltformie motivizer, moim zdaniem to nie jest jakiś super benefit

Pracodawca

@ktośtam

Hej, dziękujemy za sugestię, popracujemy nad tym. :) Mamy nadzieję, że nasze pozostałe benefity przypadły do gustu. Pozdrawiamy #ScaloTeam

Arek
Kandydat
 Pytanie

Którego dnia mc zwykle płacone są wynagrodzenia? Dostałem ciekawą ofertę aczkolwiek znajomi mówią o problemach z płatnościami w tym miesiącu.

Nick
Były pracownik
@Arek

Przelew dostaniesz po tym jak Scalo przemieli cała swoją papierologie, czyli zwykle sobie na niego poczekasz. To jedna z tych firm która od ciebie wymaga natychmiastowej reakcji na ich prośby a sama ma żółwie tempo.

ktośtam
Pracownik
@Arek

zazwyczaj płacą między 10 a 14

Frustrat
Były pracownik

Cokolwiek by się działo nie idź do projektu dla amerykańskiej firmy na F. Samo Scalo spoko, kontraktornia, fajna atmosfera.

Pracodawca

@Frustrat

Dzięki za opinię i cieszymy się, że podobała się Ci atmosfera w Scalo :) Co do samego projektu, każdy z nich ma czasem swoje górki i dołki, ale walczymy zawsze o te jak najciekawsze projekty i zadania :) Pozdrawiamy Scalo Team

Karol
Kandydat
 Pytanie
@Frustrat

Możesz napisać coś więcej o tym projekcie? Dlaczego nie polecasz?

meh
Kandydat

Po złożeniu CV dostałem telefon w ten sam dzień, po krótkiej rozmowie umówiliśmy się na telefoniczną rozmowę kwalifikacyjną w kolejnym tygodniu. Od tamtej pory cisza. Bardzo słabo.

Ewelina
Inne
@meh

Od tamtej pory? Czyli ile już nie masz feedbacku?

Java Dev
Kandydat

Bardzo słaby proces, musiałem upomnieć się o feedback i dostałem kilka słów od rekrutera, który nie miał nawet czasu na rozmowę ze mną i chciał jak najszybciej ją zakończyć. Feedback, który otrzymałem w żadnym stopniu nie dotyczyły mojej kandydatury i pozycji, na którą byłem rekrutowany. Rekruterzy sami się gubią kogo rekrutują i na jakie role. Kolega pracował przy jednym w projektów zachęcając mnie fajną atmosferą, jednak po tej sytuacji już nie będzie polecać tej firmy. W skrócie nie polecam.

Zbigniew
Inne
@Java Dev

Może rekruter miał gorszy dzień lub niedawno rozpoczął pracę, że nie był w stanie udzielić Ci rzeczowej odpowiedzi? Sam pisałeś, że kolega był zadowolony z pracy przy projekcie i fajnej atmosfery w firmie. Może nie ma co skreślać firmy z powodu jednej osoby i jednego spotkania?

Java Dev
Kandydat
@Zbigniew

Był zadowolony, już tam nie pracuje. Więcej dają na start niż osobie, która pracuje +2 lata w firmie. Jeżeli przez prawie 1.5 tyg nie ma żadnego feedbacku, a podobno tak dbają o kandydatów bo brakuje specjalistów to nie jest zły dzień czy brak doświadczenia- brzmi jak słaba wymówka pisana przez HR’owca z firmy

Aleksander
Inne
@Java Dev

O ile więcej dostaje osoba na start niż ktoś kto już tam pracuje? No i zgodzę się, dziwna praktyka ;/

Pracodawca

@Java Dev

Cześć, jeśli taka sytuacja miała miejsce, to wiedz, że na pewno tego nie popieramy i przyjmij nasze przeprosiny. Faktycznie - każdemu może coś umknąć, nawet mimo najlepszych praktyk, ale tym bardziej będziemy dokładać starań, aby do takich sytuacji nie dochodziło. Jeśli chciałbyś porozmawiać na ten temat - daj znać mailowo: recruitment@scalosoft.com Pozdrawiamy Scalo Team

Lol
Inne
@Aleksander

To niezłe przeprosiny

Java Developer
Kandydat

Firma godna polecenia. Pan Rafał T. bardzo rzeczowy i pozytywny. Pozdrawiam

Justyna
Inne
@Java Developer

Godna polecenia jako praca tam? Czy godna polecenia z innej perspektywy? ;)

developer
Pracownik

Brałem udział w procesie rekrutacyjnym z udziałem Scalo. Niestety - do dzisiaj nie dostalem żadnej informacji zwrotnej.

Pracodawca

@developer

Dzień dobry. Niepokoi nas Pana opinia. W Scalo zawsze staramy się udzielać feedbacku i informować naszych kandydatów o podjętej decyzji. Jest to dla nas istotna kwestia. Jeśli nie otrzymał Pan od nas informacji zwrotnej, prosimy o wysłanie wiadomości na adres: recruitment@scalosoft.com Zrobimy wszystko by wyjaśnić tę sytuację. Pozdrawiamy Scalo Team

alsodev
Pracownik
@developer

Gdybyś rozkręcił własną firmę nie musiałbyś biegać po firmach z prośbą "mnie weźcie, mnie!". To ty byś rekrutował i to inni pracowaliby na ciebie.

Nick
Kandydat
@developer

U mnie było to samo. Po rozmowie nie było żadnego feedbacku.

Najgorzej

Najgorszy "pośrednik" z jakim się spotkałem. Omijajcie szerokim łukiem, bo żadna inna firma nie jest tak uciążliwa we współpracy. Ciężko się porozumieć w jakiejkolwiek sprawie - nadgodziny? wyjazd firmowy? szkolenie? Mail za mailem, proszenie się i czasem łaskawie się zgodzą. Zmiana formy zatrudnienia? Zapomnijcie. Niby negocjują, ale za dwa dni zmieniają zdanie, stawiają dodatkowe warunki - generalnie zawracają głowę, żeby ostatecznie powiedzieć, że jednak się nie zgadzają. Totalnie zablokują wam rozwój w danym miejscu, bo wciskają niekorzystne zapisy w umowie i ciężko się od nich uwolnić, bez zmiany firmy dla której się wykonuje prace.

Pracodawca

@Najgorzej

Dziękujemy za informację, staramy się ciągle pracować nad Employee Experience i każdy feedback jest dla nas cenny. Przykro nam, że Twoja współpraca z NBC nie spełniła Twoich oczekiwań. Codziennie pracujemy nad Tym aby zaadresować Wasze potrzeby.

nomnom
Kandydat
@Najgorzej

no na b2b sa czeste zapisy kar po dziesiatki tys lub nieograniczone niczym tylko wyobraznia klientow gdy cos sie zdarzy... Jak nie ma problemu to jest spoko jak jest problem to moze byc nasz ostatni. Nalezy pamietac zeby wazyc zysk a ryzyko i jak to mowi prawo murphiego: zle rzeczy dzieja sie gdy jestesmy najbardziej na nie podatni. A predzej czy pozniej cos sie zdarzy a winny sie znajdzie. Duza stawka i rozwojowy technologicznie projekt to nie wszystko.

Pracodawca

@nomnom

@nomnom, Kary umowne w kontrakcie B2B dotyczą jasno określonych sytuacji oraz wiążą się z koniecznością zapewnienia poufności danych. Jesteśmy jednak otwarci na negocjacje w tej kwestii, a wszystkie wątpliwości zgłaszane przez naszych przyszłych współpracowników wyjaśniamy na bieżąco.

Nick
Były pracownik
@Scalo Sp. z o.o.

nie byłbym tego taki pewien.umowy są mocno jednostronne i nie ma możliwości negocjowania jej zapisów w żadnym zakresie. zgodziłem się na współpracę bo projekt był interesujący ale do samego końca byłem bardzo rozczarowany samym nbc. największy minus za brak inicjatywy w waloryzacji stawek. pracowałem z wieloma świetnymi specjalistami których straciliście bo mieli już dość proszenia się o jakąkolwiek podwyżkę. sam odszedłem miedzyinnymi z tego powodu. trochę niepoważne w tych czasach. nie spotkałem się z takim zachowaniem w żadnej z firm z którą dotychczas współpracowałem.

Pracodawca

@Nick

Dziękujemy za Twoją opinię. Jeżeli chciałabyś jeszcze porozmawiać o tej sytuacji, to wyślij do nas wiadomość na adres: scalo@scalosoft.com.

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Scalo Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pracodawca

@Pytanie

@Pytanie, Warunki zatrudnienia zawsze ustalamy wspólnie z pracownikiem, uwzględniając jego indywidualne potrzeby. Okres próbny obowiązuje jedynie w przypadku zawarcia umowy o pracę na okres próbny i trwa on zazwyczaj trzy miesiące.

Pracodawca

 Aktualność
Otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work® i jesteśmy z tego bardzo dumni! To prestiżowa nagroda przyznawana w oparciu o opinie pracowników, na temat ich doświadczeń związanych z pracą. W tym roku aż 77% członków naszego zespołu stwierdziło, że Scalo jest świetnym miejscem pracy. 
 

Czym jest certyfikacja Great Place to Work®
Certyfikacja Great Place to Work® to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wyróżnień przyznawanych pracodawcom. W całości opiera się na tym, co pracownicy mówią o swoich doświadczeniach w miejscu pracy. Otrzymanie certyfikatu Great Place to Work® oznacza, że Scalo należy do grona najlepszych pracodawców w Polsce: 

– Scalo to miejsce tworzone przez wspaniałych ludzi. Dlatego cieszę się, że to właśnie ich opinie pozwoliły nam zdobyć tytuł Great Place to Work, szczególnie, że było pierwsze badanie Trust Index, w którym braliśmy udział. Ogromnie dziękuję każdej osobie, która wierzy w naszą firmę i rozwija ją razem z nami. Dla nas otrzymanie wyróżnienie to też ogromne zobowiązanie, by stale walczyć o to, aby Scalo było jeszcze lepszym miejscem pracy – mówi Krzysztof Wiśniewski, założyciel i CEO Scalo. 


Nasze wyniki
Do badania przystąpiliśmy po raz pierwszy. Zapytaliśmy naszych pracowników o ich odczucia związane z wiarygodnością, szacunkiem, uczciwością, poczuciem dumy i koleżeństwem w Scalo. Nie zabrakło również pytań o wartości, które towarzyszą nam podczas codziennej pracy. 
W ankiecie uzyskaliśmy 78% poziom zaangażowania, a do naszych najmocniejszych stron należą: 


  • Budowanie pozytywnych relacji w zespołach 

  • Przyjazna atmosfera

  • Dobra współpraca z managerami

  • Autonomia i elastyczność w codziennej pracy

  • Poczucie realnego wpływu na biznes/sprawczość

  • Równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym

Łukasz
Były pracownik

Wiem, że wpis zabrzmi jak sponsorowany ale nie znalazłem niczego do czego bym się mógł doczepić. Świetna atmosfera, profesjonalne podejście, warunki umowy takie jakie sobie wynegocjujesz. Dobry kontakt z przełożonym/opiekunem zwłaszcza na początku, który dopytuje czy zakres obowiązków jak i stanowisko nam odpowiada. Jeżeli boisz się outsourcingu lub wahasz czy dołączyć do Scalo to spokojnie dołączaj! Nie ma powodu do obaw. Szczerze polecam.

Adam
Kandydat
 Pytanie

Czy firma pamięta o podwyżkach dla swoich kontraktorów czy trzeba się upominać i walczyć o swoje?

Pracodawca

@Adam

W Scalo na bieżąco śledzimy rynek - proponowane przez nas stawki są spójne z wynagrodzeniem w danej technologii czy na danym seniority. Dbamy o regularny kontakt z naszymi ekspertami IT - tworząc przestrzeń do rozmów o wynagrodzeniu. Warto także pamiętać o magicznym słowie "zależy" - podwyżka zależy np. od warunków zewnętrznych (np. popyt na dane kompetencje, inflacja) lub wewnętrznych - od poziomu kompetencji danej osoby. Pozdrawiamy Scalo Team

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Scalo Sp. z o.o.

Czy planujecie "aktualizować" stawki programistom w związku z Nowym Ładem?

Pracodawca

@Nick

Podwyżki są kwestią indywidualną, ustalaną z każdym pracownikiem. Jak wspomnieliśmy wyżej, na bieżąco śledzimy rynek i dostosowujemy nasze stawki do danej technologii, doświadczenia, poziomu kompetencji i innych. Natomiast w kwestii Polskiego Ładu - zorganizowaliśmy dla naszych Pracowników webinar informacyjny, dotyczący najważniejszych zmian. Pozdrawiamy Scalo Team

covid
Pracownik

Firma jak firma. Nic specjalnego. Mnie jednak bardzo nie podobają się dwie rzeczy we współpracy. 1. Nieregularność przelewów. Zaznaczę, że firma nie przekroczyła terminu wynikającego z umów. Jednak przelewy potrafią odbywać się np w jednym miesiącu 4 dnia, ale w następnym już np 14. Niby nic, ale w przypadku gdy mam jakieś większe zobowiązania muszę je co miesiąc zabezpieczać i nie mogę do końca rozdysponować swoich środków tak jak bym chciał. Zawszę pytam zatrudniając się czy przelewy są do 10ego i tu była odpowiedź twierdząca. Dodam jeszcze, że takie sytuacje mają miejsce w newralgicznych momentach jak okres urlopowy/ święta. 2. Dużo papierologii. To nie wydaje mi się aż tak uciążliwe, jednak spotykam się z tym pierwszy raz.

Pracodawca

@covid

Dziękujemy za opinię. Najczęściej staramy się realizować wypłaty przed 10. dniem miesiąca (czyli faktycznie nawet wcześniej niż w umowie). Czasem - szczególnie w bardziej pracowitych okresach - może jednak dojść do małych przesunięć. Jeśli natomiast ktoś z zespołu pyta o możliwość wcześniejszej wypłaty, to zawsze jesteśmy elastyczni. Pozdrawiamy. Zespół NBC

matra
Pracownik
@Scalo Sp. z o.o.

nie jest to prawdą co tu piszecie. Idąc tokiem tej odpowiedzi - zapytałam czy byłaby jednorazowo możliwość przelać mi pieniędzy wcześniej. Oczywiście "postaramy się" wysłać twoje dokumenty jak najszybciej(czyli od ręki spuszczenie mnie na drzewo) i było jak zwykle. Wszystko mieściło się w ramach umowy. Jednak usiłujecie budować obraz elastycznej i przyjaznej firmy, a faktycznie tak nie jest. Szczerze - najgorsza firma leasingowa z jaką kiedykolwiek współpracowałam. Idę na rekrutację na stanowisko X, a faktycznie jestem na stanowisku X + dodatkowe obowiązki w których niestety nie jestem bardzo biegła, bo nigdy ich nie realizowałam w żadnej firmie ani też nie miałam wpisane w CV - oczywiście kontrahent zewnętrzny ma o to do mnie pretensje. Jako pracownica outsorcowana podlegam nieco innym "prawom fizyki" niż wewnętrzni. Do pracy musiałam wykorzystywać także prywatne zasoby, ponieważ mi ich nie dostarczono, zaś NBC/SCALO kilka miesięcy paliło Janka, że niby zapomnieli zapytać o to kontrahenta. Nie chodzi już nawet o sam fakt tylko o sposób załatwienia sprawy - tak długo zapominali pytać, aż darowałam ja pytania.

Pracodawca

@matra

@Matra, dziękujemy za informację, wyjaśnimy to wewnętrznie. Staramy się by wszystkie zgłaszane przez naszych pracowników problemy i prośby były rozwiązywane najszybciej jak to możliwe. Nasi Delivery Managerowie są do dyspozycji naszych pracowników i robią wszystko by wyjaśnić wszystkie nieporozumienia. Jeżeli chciałabyś porozmawiać o tej sytuacji napisz do nas maila scalo@scalosoft.com.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Scalo Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Pracodawca

@Pytanie

Zawsze staramy się błyskawicznie reagować na problemy zgłaszane przez członków zespołu, gdyż zależy nam ich szybkim rozwiązywaniu. Gdy jednak pojawia się opóźnienie, prosimy też o zgłoszenie na adres info@scalosoft.com. Pozdrawiamy Scalo Team

Nick
Kandydat
 Pytanie

Jak w Scalo wygląda proces ewentualnego awansu? Przykładowo: przyjmę ofertę pracy jako Junior Developer. Co mogę zrobić żeby zostać Midem? Czy w firmie są jakieś regularne procesy oceny umiejętności? Czy może istnieje jakaś przyjęta "droga" awansu? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

Pracodawca

@Nick

Hej :) Przed przyjęciem do projektu masz rozmowę weryfikacyjną i oceniany jest poziom Twoich kompetencji. Ścieżka kariery jest indywidualnie dopasowana do umiejętności Specjalisty i możliwości projektu. Oczywiście będziemy Cię wspierać w rozwoju i poszerzaniu kompetencji. W naszej firmie istnieje kilka możliwości, np. wydarzenia branżowe, kursy. Jeżeli interesuje Cię konkretna oferta i możliwości rozwoju zachęcamy do kontaktu mailowego recruitment@scalosoft.com. Nasz dział rekrutacji odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania. Pozdrawiamy Scalo Team

Pracodawca

 Aktualność
Po 13 latach działalności jako NBC IT Outsourcing zmieniliśmy się w Scalo. The Software Partner. Wykorzystanie technologii, by wspierać klientów w skalowaniu wzrostu ich biznesu – to idea, która towarzyszyła nam przy decyzji i samym procesie zmiany.

Premiera Scalo. The Software Partner to uwieńczenie wielu projektów – takich, jak technologizacja, rozbudowa oferty i redefinicja procesów – nad którymi nasz zespół pracował przez ostatnie lata. W efekcie dziś stajemy się firmą technologiczną, która pomaga swoim klientom poprzez szereg usług elastycznie dopasowywanych do potrzeb biznesu – od wsparcia naszych specjalistów, poprzez tworzenie dedykowanych zespołów, aż po kompleksową realizację projektów software’owych. A wszystko to połączone wspólnym celem – wykorzystywać technologię i wiedzę by skalować wzrost biznesu naszych partnerów.  

Ta idea skalowalności towarzyszyła nam także podczas tworzenia naszej nowej marki. Dlatego jest ona widoczna w samej nazwie (pochodzącej od angielskiego słowa “to scale up”) a także w nowoczesnej identyfikacji wizualnej.  

Dzisiejsza zmiana to ogromny krok w rozwoju naszej organizacji. Jesteśmy pewni, że działając jako Scalo.The Software Partner zapewnimy jeszcze większą wartość naszym partnerom.
Tom
Kandydat
 Pytanie

W jaki sposób w NBC monitoruje się czas pracy podwykonawców w ramach B2B? Są do tego wykorzystywane jakieś programy monitorujące komputery czy po prostu trzeba wypełnić jakiś protokół na koniec miesiąca i na tej podstawie następuje rozliczenie?

Nick
Kandydat
 Pytanie
@Tom

też bardo chętnie dowiedziałbym się czy używacie jakiegoś timecampa lub coś w ten deseń.?

Tom
Kandydat
 Pytanie

Biorę pod uwagę współpracę z NBC w ramach B2B. W jaki sposób rejestruje się czas pracy? Jakieś systemy do "monitorowania" podwykonawców czy po prostu protokół na koniec miesiąca i na tej podstawie rozliczenie?

Pracodawca

@Tom

Hej :) Bardzo się cieszymy, że bierzesz pod uwagę pracę w naszej firmie. Jeżeli chodzi o rozliczenie umowy B2B, to wygląda to tak, że dostarczasz do nas FV z ilością przepracowanych godzin oraz podpisany protokół czasu pracy od Project Managera. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania zachęcamy do kontaktu mailowego info@nbc.com.pl Mamy nadzieję, że do zobaczenia na pokładzie :)

Tom
Kandydat
 Pytanie
@Scalo Sp. z o.o.

Chodziło mi o to czy stosujecie systemy typu statlook, timecamp, itp., czy po prostu ufacie swoim podwykonawcom? Pytanie stąd że teraz pracuje w firmie gdzie robi się ogromne problemy jeśli podwykonawca według timecampa nie ma powyżej 95% aktywności... Nie chciałbym się wpakować znów do firmy, która z założenia traktuje wszystkich jak (usunięte przez administratora) ????

Tom
Kandydat
@Tom

Żeby nie było, w moim poprzednim komentarzu nie użyłem żadnego wulgaryzmu, po prostu filtr goworku musiał zaszwankować. Pisałem o tym że w mojej aktualnej firmie każdy z złożenia jest traktowany jakby próbował oszukiwać firmę i musi być na każdym kroku śledzony i obserwowany. Trochę to chore dlatego zmieniając firmę chciałbym uniknąć ponownego wpakowania się w coś takiego...

Partner binzesowy
Pracownik

Nie polecam. Najpierw są zajarani pracownikiem a później zamiast przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy technicznej, stwierdzają, że szukają kogoś innego (ale nie na zasadzie, że Ci dadzą feedback, tylko blokują numer nie podając informacji zwrotnej)

Pracodawca

@Partner binzesowy

Dzień dobry. Martwi nas ta opinia, ponieważ zawsze staramy się udzielić feedbacku i informować naszych kandydatów o podjętej decyzji. Jest to dla nas bardzo istotna kwestia i przykładamy do tego dużą wagę, bo wiemy, jak ważne jest to dla kandydatów. Jeśli nie otrzymałeś dokładnego feedbacku proszę napisz do nas na adres: info@nbc.com.pl Sprawdzimy sytuację. Pozdrawiamy Zespół NBC

koronawirus
Pracownik
@Partner binzesowy

Firma jak firma. Nic specjalnego. Mnie jednak bardzo nie podobają się dwie rzeczy we współpracy. 1. Nieregularność przelewów. Zaznaczę, że firma nie przekroczyła terminu wynikającego z umów. Jednak przelewy potrafią odbywać się np w jednym miesiącu 4 dnia, ale w następnym już np 14. Niby nic, ale w przypadku gdy mam jakieś większe zobowiązania muszę je co miesiąc zabezpieczać i nie mogę do końca rozdysponować swoich środków tak jak bym chciał. Zawszę pytam zatrudniając się czy przelewy są do 10ego i tu była odpowiedź twierdząca. Dodam jeszcze, że takie sytuacje mają miejsce w newralgicznych momentach jak okres urlopowy/ święta. 2. Dużo papierologii. To nie wydaje mi się aż tak uciążliwe, jednak spotykam się z tym pierwszy raz.

Zostaw merytoryczną opinię o Scalo Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Scalo Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Scalo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Scalo Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 9 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Scalo Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Scalo Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Scalo Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii