Pytania do firmy Scalo Sp. z o.o.
Od jakiegoś czasu widze ogłoszenie na Database developer w Scalo. Jakie są warunki i czemu ogłoszenie pojawia się od dłuższego czasu? Nie ma chętnych? stawka jest do 140pln/h
Cześć, mamy duże potrzeby projektowe, dlatego ogłoszenie jest nadal aktualne na naszej stronie. Pozdrawiamy #ScaloTeam
Witam czy to już koniec oferty dla Database Deva? jedyne co udało mi się odszukać to wygasły już link a również być może by mnie interesowała praca. Gdzie można mieć jeszcze wgląd do treści?
Miejsce, które ma niewiele do zaoferowania. Projekty? dobre dla ludzi, którzy lubią tkwić w jednym miejscu. Oferty? proszę prześledzić ich marketing... chociażby ten o braku pracy zdalnej na rynku IT. Feedback? zero merytorycznej dyskusji. Szczerze nie polecam
Dzień dobry, dziękujemy za informację zwrotną. Staramy się, aby nasze usługi były zawsze na wysokim poziomie, dlatego jeśli chciałbyś podzielić się szczegółami - zapraszamy do kontaktu pod adresem: recruitment@scalosoft.com. Pozdrawiamy Scalo Team
nie zgodzę się z opinią. kontraktornia jak kontraktornia. raczej nie ma problemów z tym na co się obie strony zgadzają w kontraktach. a projekt, to może być totalna loteria, w obecnych czasach i tym jak rynek outsource'rów w PL funkcjonuje to chyba normalne że wystarczy negocjować i spotkać się po drodze jeżeli jest taka chęć, a jak nie to iść gdzie indziej?
Ile jest zmian w Scalo Sp. z o.o.?
Czy konsultanci zatrudnieni w Scalo na B2B mają płatny urlop? Ile dni? Jakie są dodatkowe benefity dla osób B2B?
W standardzie jest 20 dni zawieszenia usług (niepłatne). Korzystamy z systemu motivazer gdzie masz możliwość wyboru benefitów takich jak multisport czy luxmed. Konto jest doładowywane co miesiąc wiec można pozostałe niewykorzystane punkty zamienić na bony itp itd (np do ikea)
Można wiedzieć jaką kwotą jest doładowywane konto na benefity lub bony? Co miesiąc jest taka sama?
Wie ktoś czy do Scalo przyjmują w ogóle początkujących deweloperów bez doświadczenia (juniorów albo nawet na poziomie entry-level)? Czy raczej filozofią tej firmy jest od razu przydzielać specjalistów do projektu, a nie mentorować juniorowi, co zawsze wiąże się z przyjęciem kogoś bez, lub z minimalnym doświadczeniem.
raczej rekrutuje się midów i seniorów, junior się może trafić ale rzadko, ale entry level na 100% nie
Hej, po jakim czasie od aplikacji należy spodziewać się feedbacku od rekrutera ?
Jak się pracuje z ludźmi z Scalo Sp. z o.o.?
Ja pracuję już kilka lat w firmie i bardzo cenię sobie ludzi z którymi współpracuję. Zawsze mogę liczyć na wsparcie i pomoc.
A można się z ciekawości podpytać jakie potencjalne problemy najczęściej tutaj podczas pracy występują? Skoro można liczyć na wsparcie to tylko współpracownicy to robią czy raczej kierownictwo także bierze w tym udział?
Mogę liczyć na wsparcie Zespołu jak i managera. Nie jestem alfą i omegą i lubię posłuchać osób bardziej doświadczonych, od których mogę się czegoś dowiedzieć :) a i w sprawach trywialnych, którą opcję wybrać "a" czy "b", też służą pomocą.
no i co się składa na te sprawy trywialne właśnie? pytam, bo specyfika pracy w praktyce mnie interesuje. Z jakimi najczęstszymi problemami podczas pracy można się tu potencjalnie spotkać?
Którego dnia mc zwykle płacone są wynagrodzenia? Dostałem ciekawą ofertę aczkolwiek znajomi mówią o problemach z płatnościami w tym miesiącu.
Jaka umowa obowiązuje w Scalo Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
@Pytanie, Warunki zatrudnienia zawsze ustalamy wspólnie z pracownikiem, uwzględniając jego indywidualne potrzeby. Okres próbny obowiązuje jedynie w przypadku zawarcia umowy o pracę na okres próbny i trwa on zazwyczaj trzy miesiące.
Czy firma pamięta o podwyżkach dla swoich kontraktorów czy trzeba się upominać i walczyć o swoje?
W Scalo na bieżąco śledzimy rynek - proponowane przez nas stawki są spójne z wynagrodzeniem w danej technologii czy na danym seniority. Dbamy o regularny kontakt z naszymi ekspertami IT - tworząc przestrzeń do rozmów o wynagrodzeniu. Warto także pamiętać o magicznym słowie "zależy" - podwyżka zależy np. od warunków zewnętrznych (np. popyt na dane kompetencje, inflacja) lub wewnętrznych - od poziomu kompetencji danej osoby. Pozdrawiamy Scalo Team
Czy planujecie "aktualizować" stawki programistom w związku z Nowym Ładem?
Podwyżki są kwestią indywidualną, ustalaną z każdym pracownikiem. Jak wspomnieliśmy wyżej, na bieżąco śledzimy rynek i dostosowujemy nasze stawki do danej technologii, doświadczenia, poziomu kompetencji i innych. Natomiast w kwestii Polskiego Ładu - zorganizowaliśmy dla naszych Pracowników webinar informacyjny, dotyczący najważniejszych zmian. Pozdrawiamy Scalo Team
Czy w Scalo Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Zawsze staramy się błyskawicznie reagować na problemy zgłaszane przez członków zespołu, gdyż zależy nam ich szybkim rozwiązywaniu. Gdy jednak pojawia się opóźnienie, prosimy też o zgłoszenie na adres info@scalosoft.com. Pozdrawiamy Scalo Team
Jak w Scalo wygląda proces ewentualnego awansu? Przykładowo: przyjmę ofertę pracy jako Junior Developer. Co mogę zrobić żeby zostać Midem? Czy w firmie są jakieś regularne procesy oceny umiejętności? Czy może istnieje jakaś przyjęta "droga" awansu? Będę wdzięczna za odpowiedź :)
Hej :) Przed przyjęciem do projektu masz rozmowę weryfikacyjną i oceniany jest poziom Twoich kompetencji. Ścieżka kariery jest indywidualnie dopasowana do umiejętności Specjalisty i możliwości projektu. Oczywiście będziemy Cię wspierać w rozwoju i poszerzaniu kompetencji. W naszej firmie istnieje kilka możliwości, np. wydarzenia branżowe, kursy. Jeżeli interesuje Cię konkretna oferta i możliwości rozwoju zachęcamy do kontaktu mailowego recruitment@scalosoft.com. Nasz dział rekrutacji odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania. Pozdrawiamy Scalo Team
W jaki sposób w NBC monitoruje się czas pracy podwykonawców w ramach B2B? Są do tego wykorzystywane jakieś programy monitorujące komputery czy po prostu trzeba wypełnić jakiś protokół na koniec miesiąca i na tej podstawie następuje rozliczenie?
też bardo chętnie dowiedziałbym się czy używacie jakiegoś timecampa lub coś w ten deseń.?
Biorę pod uwagę współpracę z NBC w ramach B2B. W jaki sposób rejestruje się czas pracy? Jakieś systemy do "monitorowania" podwykonawców czy po prostu protokół na koniec miesiąca i na tej podstawie rozliczenie?
Hej :) Bardzo się cieszymy, że bierzesz pod uwagę pracę w naszej firmie. Jeżeli chodzi o rozliczenie umowy B2B, to wygląda to tak, że dostarczasz do nas FV z ilością przepracowanych godzin oraz podpisany protokół czasu pracy od Project Managera. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania zachęcamy do kontaktu mailowego info@nbc.com.pl Mamy nadzieję, że do zobaczenia na pokładzie :)
Chodziło mi o to czy stosujecie systemy typu statlook, timecamp, itp., czy po prostu ufacie swoim podwykonawcom? Pytanie stąd że teraz pracuje w firmie gdzie robi się ogromne problemy jeśli podwykonawca według timecampa nie ma powyżej 95% aktywności... Nie chciałbym się wpakować znów do firmy, która z założenia traktuje wszystkich jak (usunięte przez administratora) ????
Żeby nie było, w moim poprzednim komentarzu nie użyłem żadnego wulgaryzmu, po prostu filtr goworku musiał zaszwankować. Pisałem o tym że w mojej aktualnej firmie każdy z złożenia jest traktowany jakby próbował oszukiwać firmę i musi być na każdym kroku śledzony i obserwowany. Trochę to chore dlatego zmieniając firmę chciałbym uniknąć ponownego wpakowania się w coś takiego...
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Zależy co dokładnie chcesz wiedzieć ? :) w zależności od projektu są możliwe różne formy współpracy, dla wszystkich mamy prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz możliwość korzystania z platformy e-learningowej. Jeżeli masz dodatkowe pytania, pisz śmiało na kariera@nbc.com.pl. Pozdrawiamy
A jak z wynagrodzeniem na stanowiskach juniorskich (tester)?
Wszystko zależy od projektu, jeżeli zainteresowała Cię konkretna oferta to zapraszamy do zadania pytania mailowo na rekrutacja@nbc.com.pl. Pozdrawiamy :)