Csatorama jest wspaniałym pracodawcą. Kierownictwo docenia doświadczonych i zaangażowanych pracowników z szerokim zakresem wiedzy. Pracując w tej firmie można poznać wiele innowacyjnych systemów komputerowych niezbędnych w logistyce i handlu.
Co pracodawca nie umie przyjąć do wiadomości co faktycznie dzieje się w firmie i wstawia sam takie głupoty z mojej strony mogę powiedzieć że pracownik to dla ich tylko koszt i (usunięte przez administratora) tak nas traktują
Czy casto będzie zatrudniać Przedstawicieli Handlowych ?? PH z Leroy Merlin czekają z niecierpliwością na zmianę pracodawcy
(usunięte przez administratora)
A czy wszyscy są objęci procesem podwyżkowym? Mam kierownik powiedział, że podwyżki nie są obligatoryjne, więc spodziewam się 0 zł. A na spotkaniu kilka tygodni temu dyrektor obiecywał wszystkim bez względu na staż pracy.
Wielki brak szacunku do pracownika. Na zebraniach mowa tylko o tym jak ważny jest klient i tylko klient. Pilnowanie, nagonka na kierownika, zastępce i doradce to codzienność. Stanie za plecami w momencie rozmowy z klientem. Ciągłe pilnowanie i patrzenie gdzie jesteś i co robisz. W tym momencie rozbijanie zwartej i doświadczonej ekipy na inne sektory o których ludzie nie mają pojęcia, nie ważne jest, że się nie znasz, masz robić i sobie radzić. Nikt tutaj się Tobą nie przejmuje, robi się za kilka osób a mimo to czujesz się niedoceniony, brak premii i ciągłe niezadowolenie. (usunięte przez administratora)opuszcza sklep w dowolnym momencie, notorycznie w godzinach pracy i wraca poganiać pracowników, bo trzeba zająć się klientem a nie towarem, większość z Nas czuje się jak w (usunięte przez administratora)
Zaraz zaraz .... Nagonka na kierowników i zastępców i pracowników? Są działy - nie wszystkie ... i tych mi szkoda, żeby nie było że oskarżenia idą na wszystkich. Zanim były sektory i inflacja to takie zachowanie trwało od początku powstania Casto w Nysie i teraz jak zasmakowali własnego zachowania to płacz? Zostali zwolnieni pracownicy o wysokiej sprzedaży i wiedzy co by popchneli kryzys do przodu i z powodu zazdrości i Ci chodzili do pracy z uśmiechem ale oddychali swoim powietrzem i to był problem ( nie chcieli się mieszać w intrygi i imprezy - cenili życie prywatne). Teraz jest kryzys w całej Polsce i tak jest wszędzie jak opisujesz, Casto się nie niczym nie różni .. co mnie razi jest to kto jest zatrzymany w firmie i biuro mogło podpisać z nimi umowę bez zgody kierowników .. nie patrzą na słupki tylko na to kto jest barwny.
A i nie bronię dyra bo podpisuję się pod zwolnieniem dobrych pracowników i teraz widzi efekty ale jest coraz więcej zgłoszeń w centrali.. może, dlatego są na sklepie częściej i są tajemniczy klienci ..? Moim zdaniem powinni zrobić namioty wakacyjne na rynku jak jarmark na duberele z Casto jak środki chemiczne, pudła i drobne narzędzia - sezonówki dla młodych. Pozdrawiam kreatywna zwolnionia za dobre serce Armatka 007.
Centrala powinna sprawdzić słupki sprzedażowe osób zwolnionych lub tych co odeszli na tle grupy to dostaną odp. dlaczego sprzedaż spadła. Normalni ludzie odchodzą lub są zwolnieni.
Kolejny raz tzw. proces "podwyżkowy" okazał się być farsą. Przedstawienia pt. Rozmowy oceny pracowników, zapowiedzi na MSI o wyższych pulach itd. Ostatecznie klucz przyznawania stawek i ich wysokość to niezrozymiały i nieśmieszny żart. Po raz kolejny nasz, jak to sam o sobie twierdzi "dobry pracodawca" napluł nam w twarz.
Poniżanie i demotywowanie pracowników śmiesznie niskimi kwotami ( lub wcale ) po ogłoszeniu szumnie PODWYŻEK. Jak mogli z takiej dobrej kiedyś firmy zrobić takie dziadowskie pośmiewisko!
Brałem udział w rekrutacji do biura na Krakowiaków. Pierwszy raz spotkałem się z rekruterką która stara się zniechęcić do pracy w ramach swojej organizacji. Dodatkowo tzw śmichy chichy to chyba nie przystoją podczas rozmowy i zerkanie w kółko do smartfona. Padło hasło, że mogę czuć się bardzo nieszczęśliwy na tym stanowisku. Oczywiście nikt się nawet nie pofatygował aby do mnie zadzwonić i powiedzieć o wyniku rekrutacji. Dobrze, że znalazłem sobie inną pracę. Okropne podejście do kandydatów
Standardowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nic dodać nic ująć. Coraz niższe zarobki. Chwalą się, że benefitem jest ppk. Żadnych premii omiajać szerokim łukiem
ILE konkretnie zarabia kierownik a ile zastępca kierownika działu , np logistyki - albo handlowego np podłogi itp.
Ciężka rekrutacja na stanowisko Dyrektorka ds. Zarządzania i Logistyki? Lepiej być gotowym od razu, chciałabym spróbowac aplikowac na takie stanowisko, ale trochę się stresuję, bo jednak odpowiedzialność. O ile w ogóle mogę jeszcze, ogłoszenie pokazuje, że było 20 dni temu jakoś. I już by przyjęli kogoś czy nie ma decyzji nadal?
Jak krok po kroku wygląda rekrutacja na stanowisko Dyrektorka ds. Zarządzania i Logistyki ? Chciałabym też wiedzieć, ile czasu trzeba poświęcić na nią, bo w ogłoszeniu takich rzeczy nie ma napisanych, chociaż firmy czasem to opisują. No ale tu nie, to zajrzałam na forum.
Podwyżka 200 brutto po 4 latach 4700brutto żyć nie umierać.
Tak obstawiałem że w tym roku też ochłapy z pańskiego stołu spadną. A potem zdziwieni że ludzie na poradach siedzą a nie biegają za klientem. U mnie to zmowa milczenia na temat podwyżek. Dyrekcja i kierownicy udają że tematu nie ma bo zdają sobie sprawę, że tylko ludzi wkurzą przed majówką.
Plusy: -brak, bo pensja na czas i przestrzeganie regulaminu pracy to powinien być standard. Minusy: -grafik zmieniany nawet 3x w miesiącu -twoj urlop należy do Castoramy -wdrozenie brak, coś takiego w Castoramie nie istnieje. -praktycznie wszystkie weekendy pracujące, masz szkole masz problem. -socjal to 800 zł na cały rok, zero na święta itd. Generalnie typowy (usunięte przez administratora), nie polecam.
Jeszcze jak ja pracowałem to potrafiłem mieć 20 wersji grafika. Ta firma to parodia. Szkoda na nią czasu.
Zastanawiam się nad pracą w casto smart czyli mniejszej wersji. Ciężko jest tam wytrzymać psychicznie, jest praca pod presją czasu, jak ktoś nie ma "gadane" to się odnajdzie?
Ciężko powiedzieć, nue pracowałem w smart, ruch dużo mniejszy, minus że musisz znać sie na wszystkim od magazyniera do kasjera ( chyba) . Na pewno jesteś na całym sklepie, tam nue ma sektorów, czyli sprzedajesz płytki, aby zaraz potem elektronarzędzie. Kiedyś szukali po sklepach do Świnoujścia bo nikt tam nie chciał pracować. Dobrego słowa nie słyszałem od osoby którą tam wysłano. Praca polega na doradzaniu, więc bez gadania raczej nie ma opcji, chyba że na magazyn tylko.
Mam pytanie do osób pracujących w castoramie smart, czy jest to stresująca praca, pod presją czasu? Czy odnajdzie się tam osoba, która nie jest szczególnie rozmowna?
W 2023 roku kupiłem w castoramie dzwi , 5 sztuk 2 sztuki do łazienki reszta do pokoi , gość mi je przyciął na miejscu. Wszystko ok zabrałem do mieszkania założyłem , po miesiącu widzę że dzwi w pokojach się rozklejają tzn tracą przekątne na poprzeczkach się rozklejają , żona gdzieś zapodziała paragon więc o reklamacji można było zapomnieć , chodzi tylko o to że dzwi łazienkowe też są kiepskie. Ale jakoś się trzymają choć widać szczeliny na poprzeczkach dzwi tzn wichruja się... Cena jednego skrzydła 500 zł także 2500 poszło się ... Pojechałem do Merkurego kupiłem 3 skrzydła po 290 zł już mija prawie rok. Jakoś produktów w castoramie masakra... Nie polecam tam kupować...
Brak podwyżek bo nie ma kasy, nie ma wyników i tak dalej, a człowieka aż rozrywa od środka jak Castorama się chwali, że w 2024 powstanie nowych 7 obiektów ????Mówią że nie ma wyników a następnego dnia Dyrektor z Warszawy chwali się , że mamy pierwsze miejsce w Polsce w sprzedaży kuchni????2 lata temu różnica między pensją zwykłego pracownika, a najniższą krajową była 1200-1400 brutto, a teraz 200-300.Castorama w swojej polityce ma Gdzieś zwykłego pracownika, liczy się tylko ekspansja kosztem nas.
Od kwietnia ale o wysokości dowiemy się jak w latach poprzednich, po majówce, tak żeby wkurzeni ludzie nie przywalili L4 na majówkę :)
Z tego co wiem to u nas nie ma podwyżek w kwietniu tylko w październiku przesunęli żeby zaoszczędzić pieniądze.
Nie dość, że nie ma u nas czegoś takiego jak rozmowa podwyżkowa, tylko dyrektor Ci mówi, że dostałeś tyle i dziękuję, to jeszcze przesuwają te terminy, robią później wyrównania, że niby podwyżki były w kwietniu... do października oczywiście się okaże, że sezon nie był aż taki mocny, jak zakładali ci wszyscy dyrektorzy i cięcia są niezbędne. Dostaniesz 200 brutto spóźnione o 10 miesięcy i ciesz się, że w ogóle masz etat, bo cięcia.
no coś w tym stylu pewnie. Zarżnęli sprzedaż wprowadzając nową stronę i apkę, a szeregowy pracownik dostanie po wiadomo czym.
Jeśli chodzi o sprzedaż to ja w ogóle nie pojmuje co ta firma odwala.jako pracownik obserwuje zmiany cen produktów i to wychodzi poza skalę czegokolwiek, a mianowicie że marża wynosi po 60-80% a narzuty procentowe to już w ogóle po 400-500% i to nie są pojedyncze produkty tylko większość.Nie byłoby problemu w tym gdyby ludzie to kupowali ale po prostu nie chcą i nie ma co się dziwic, a od nas i tak firma wymaga żeby to sprzedać i się ciągle zastanawiają co te działy handlowe robię źle że ta sprzedaż idzie tak słabo.W kółko przestawianie koszy i crossów że (usunięte przez administratora)wręcz cena to codzienność.Kolejne teraz będą szkolenia z Panem co R nie wymawia i będzie znowu w kółko historię powtarzał co on tam na działce swojej nie robi, nic konkretnego nie wniesie, a na początku i tak powie że jest tu po to bo słaba obsługa i słaby handel.Ciekawe czy jak bym dał im mój samochód warty 5000-7000 tysi to sprzedaliby go za 30000 tysi, bo tego się od nas wymaga.
A to rozumiem ze całym działem pracujecie na ten wynik który zostaje odgórnie ustalony przez firmę ? Zastanawiam się czy macie wgląd w te wyniki i czy premie są tylko zespołowe czy może tez każdy ma indywidualna ? Dajcie znać czy w kwietniu te podwyżki były o których piszecie
premii już dawno nie ma i nie będzie już nie wspominając o prowizji - to słowo zakazane jak związki zawodowe czy (usunięte przez administratora)
Drogi przedmówco , o jakich ty premiach mówisz? W tej firmie nie ma żadnych premii dla pracowników. Co najwyżej kierownicy sektora wyrabiają jakieś target-y no i oczywiście dyrektorzy. Tutaj nie ma już nic dla zwykłych pracowników... A nie przepraszam jest więcej, ale roboty i obowiązków jak ktoś się zwolni bo etaty odnawia się bardzo rzadko a za najniższą nikt nie przyjdzie. 2 rok z rzędu nie było nic na święta Bożego Narodzenia, nawet paczki ze słodyczami dla dzieci. Hasła na spotkaniach z dyrektorem typu "jest kryzys, firma ma ciężko, inflacja,(usunięte przez administratora)na Ukrainie" doprowadzają mnie do furii bo pieniądze są ale nie dla nas. Ciągle otwiera się nowe sklepy, jeden po drugim, marnuje się kasę i potencjał na bezsensowne przebudowy i projekty. Bo najwyraźniej niektórzy ludzie w centrali muszą udawać, że są potrzebni więc wymyślają jakieś bzdury i koncepty, żeby tylko zirytować ludzi na dziale. To MY szeregowa kadra tworzymy tą firmę i zarabiamy dla niej pieniądze, a nie oni. Nie ma żadnych premii ani nic co mogłoby mnie zmotywować do pracy, Kingfisher doprowadzi ten sklep do ruiny. Jeśli taki jest plan, to realizują go wzorowo.
Jest jedna Castorama w której dyrektor gratuluje i mowi: gratuluję to będzie 3600 rocznie! Mówimy oczywiście o kwocie brutto i to dla wybranych bo rozrzut jest od 150 do 350
No nie gadaj, że po tym jak ogłosili "podwyżki" ( to słowo było pogrubioną czcionką, czyli w domyśle gruba kasa ) dadzą ludziom jakieś poniżające 5 czy 6%. To jakby napluć w twarz!
Słowo "podwyżki" zostało pogrubione, bo masz sie cieszyć, że w ogóle coś dostaniesz. Nie licz na więcej niż 5%, oni mają teraz kryzys i poważne wydatki bo rolexy i bentleye drożeją.
Castorama to światowa marka i lider rynku DIY w Polsce. Dlatego jak ogłosili podwyżki ( pogrubione! ) i powiedzieli, że dbają o dobrostan materialny pracowników to na pewno nie rzucają słów na wiatr i nie chcą swoich ludzi upokorzyć. Patrząc na ogólny wzrost wynagrodzeń, gdzie średnia to już 8000 i na to ile wartości straciły pensje pracowników Casto w ostatnich latach to jak powiedzieli, że będzie grubo to ma być grubo!
I facet zarabiający z 20 tysięcy pogratuluje Ci podwyżki 200 brutto. Tak trzymaj, jesteś niezastąpiony, aż nie wiem co bym bez Ciebie zrobił - pewnie usunął jedną pozycję w Excellu i rozsiadł wygodniej w fotelu.
Ktoś miał problem z bhpowcem który nie zrobił protokołu powypadkowego w ciągu 14 dni od wypadku ? Olewają pracowników sprawa zgłoszona do PIP
Niestety dziwny to sklep w którym sprzedawcy, doradcy klienta uwijają się obciążeni obowiązkami dokładania towaru i przebudowy działu zamiast zająć się sprzedażą i doradztwem. Pracuję na stanowisku nie handlowym i tak sobie myślę, że wygląda to tak: przychodzi klient do sklepu a obsługa jakby pracowała w dzień wolny (żaden z pracowników nie widzi klientów tylko zlecenia od kierownictwa), wygląda to jak by w jednym sklepie były dwa światy które się na wzajem nie widzą, świat pracowników i świat klientów. Na szczęście część klientów wyrywa ze snu pracowników pytając ich o to i owo.
Przecież to proste, obsługi klienta nie widać a przebudowy, zmiany ułożenia asortymentu i dokładanie już tak. Jak dostajesz polecenie, żeby ogarnąć alejkę z karniszami to lepiej jest to zrobić od A do Z i olać przy tym klientów... Ponieważ, za obsługę i tak nic nie masz, więc co cię ona obchodzi, a jeśli nie ogarniesz poleceń od kierownika to potem jeszcze słuchasz wyrzutów i zarzutów, że nie pracujesz, że Ci się nie chce i olewasz swoją robotę. Jak dyrektor przechadza się po sklepie, to chce widzieć porządek, ładnie ułożony towar etc. w 99% przypadków nie będzie widzieć jak stoisz z klientem i się produkujesz odnośnie towaru czy doradztwa, ale jak chodzi między alejkami to widzi że towar dołożony, że lokalizacje się zgadzają, że składy są ogarnięte, że posprzątane itd... To jest wszystko gra pozorów, decydenci chcą z tego zrobić galerie sztuki. Ciągle jakieś nowe ekspozycje, przebudowy, zmiany, które są absolutnie nikomu nie potrzebne. Bo dla Kowalskiego to jest obojętne czy on bierze płytki z pięknej palety czy z brzydkiej, byle płytki były całe i było TANIO. Ja mam wrażenie, że ta firma przestała być sklepem budowlanym, że sprzedaż towaru ma drugorzędne znaczenie, liczy się estetyka i zgłaszanie kolejnych poronionych pomysłów do Warszawy. Które realizujemy my szaraki a dyro czy region dostają piękne premie ZA KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNE MYSLENIE.
PS. Jakbym miał jakąś premię od wyniku czy obsługi to mógłbym się (usunięte przez administratora) nad obsługą, doradzać i się angażować... A skoro tego nie ma, to po co robić sobie problemy? Rób to co każe dyro albo kierownik, dniówka leci i do domu. Niech się klienci, nie dziwią, że pracownik tego sklepu ma ich w (usunięte przez administratora) skoro ciągle słyszymy że na nic nie ma kasy i jest ciężko. A nowe sklepy wyrastają jak grzyby po deszczu, żeby Tery i jego ekipa mogli popijać szampana do cyferek i śmiać się z nas że tu robimy dalej za takie stawki :)
Chyba wszyscy maja takie wrażenie oczywiście im wyżej na stanowisku tym bardziej oderwani od rzeczywistości. Zamiast zajmować się na górze strategiami, zajmują się ekranami albo na jakiej palecie ma stać towar i w którą stronę ma być obrócony. Człowiek przychodzi do roboty, myślał, że już nic go nie zaskoczy, a tu nagle dowiaduje się, że ma np wymienić chorongiewki z cenami na 15 cm wyższe. Gratulacje dla tych co dają same 10 galupie, a potem narzekają po kątach.
Dostałem propozycję na dziale budowlanym na czym polega taka praca? Dzięki za opis
A jak inne działy? I jak wygląda płaca za nadgodziny ?
W trakcie 8 h pracy, 1 h obsługi klienta, 3h ogarnianie swojej alejki plus wykładanie dostaw, 30 minut dziennie to szukanie paleciaków, drabin itp, reszta to bezsensowne przekładanie towaru z miejsca na miejsce, układanie poronionych ekranów, robisz coś parę godzin, aby za tydzień to wszystko przestawiać w inne miejsce .Potem jest wizytacja regionalnego i cos co nie przeszkadzało przez kilkanaście lat , nagle jest ble i przestawiasz. W ogłoszeniach powinno być napisane ze szukają ludzi to przebudów i przestawiania bo tym sie głównie zajmujesz ( o ile jesteś facetem). Chyba wszyscy się zastanawiają jaki to ma wpływ na sprzedaż bo ja na ten moment na to nie wpadłem i nie znam nikogo kto na to wpadł, wszak dla klienta duża będzie różnica czy będzie brał towar z europalety, czy ze zwykłej, kosza drewnianego czy metalowego, nie ogarniam zarządzania w tej firmie.
Jak wyglądają sprawy podwyżek 1 umowa na pół roku, mówili że podwyżki są w styczniu raz do roku to prawda?
Ciekawi mnie jakim kluczem wybierani są ludzie do pracy w casto na nowych oddziałach - w budowanym obecnie oddziale wychodzi na to, że umiejętności i staż nie są brane pod uwagę na konto tego co wpisuje się w oczekiwanym wynagrodzeniu - i zapewne ten klucz to im mniej wpisane tym lepiej i takie osoby się przyjmuje - oj marne szanse na dobre wyniki takiej kadry
Jakie zarobki są pracując na dziale logistyki?
Nie da się za to utrzymać. Około najniższej, może odrobinę więcej. Może to być dobre jako praca dodatkowa albo źródło opłaconego ZUSU, jeśli robisz coś innego bez zarejestrowanej działalności, z czego masz normalną kasę.
Kupiłem w Castoramie dwie sztuki drzwi Toreno Dab 80 lewe. Obydwie sztuki uległy rozwarstwieniu w identyczny sposób, w identycznym miejscu obok dolnego zawiasu. Podczas procesu reklamacji, Castorama odesłała mnie do producenta, producent stwierdził, że uszkodzenie powstało wskutek transportu lub składowania i odesłał mnie spowrotem do Castoramy. Następnie Castorama odrzuciła reklamację i stwierdziła, że w magiczny sposób dwie sztuki tego samego modelu drzwi zostały uszkodzone MECHANICZNIE w tym samym miejscu i w identyczny sposób. Drzwi nie były w ogóle używane. Nie kupujcie tego (usunięte przez administratora) w tej śmiesznej firmie. Macie inne sklepy do wyboru. To jest istna KPINA z klientów. Sprawa będzie kierowana do UOKiK i polecam Wam od razu wszystkie sprawy kierowaċ do tej instytucji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Castorama Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Castorama Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 181.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Castorama Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 114, z czego 4 to opinie pozytywne, 92 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Castorama Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Castorama Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.