Opinie o inwentury.pl
Dziękujemy za Waszą obecność na naszym profilu!
Jako zespół pragniemy zapewnić, że jest to miejsce otwarte na fajną wymianę myśli oraz rzetelne dyskusje. Czytamy wszystkie treści pojawiające się na naszym profilu i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki, ulepszając naszą działalność.
Pragniemy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.
Prosimy o to, aby publikowane treści były merytoryczne, zgodne z prawdą i kulturalne. Wszelkie wpisy naruszające zasady społeczności, zawierające obraźliwe treści lub szerzące dezinformację, mogą zostać usunięte.
Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i konstruktywny udział w dyskusji, jesteśmy tu dla Was :)
We wszystkich niepokojących kwestiach możecie kontaktować się również z nami bezpośrednio pod adresem e-mail biuro@inwentury.pl
Cześć Mała Mi! W ostatnim czasie ruch na naszych liniach telefonicznych był wzmożony, zapewne stąd trudność w dodzwonieniu się do nas. Zachęcamy do pozostawienia sms z prośbą o kontakt, oddzwonimy z pewnością :) Na odpowiedź na email audytorzy czekają maksymalnie dwa dni robocze, zazwyczaj odpowiadamy tego samego dnia roboczego w którym otrzymujemy wiadomość. Jeśli jakakolwiek Twoja kwestia umknęła nam, skontaktuj się proszę z nami ponownie, z pewnością rozwiążemy to priorytetowo. Pozdrawiamy!
Świetna obsługa, bardzo pomocni i mili konsultanci. Elastyczny grafik, wypłacalni!
Po kilku przebytych inwentaryzacja mogę śmiało polecić firmę. Czas pracy liczony od pierwszego zeskanowanego produktu do ostatniego. Stawka godzinowa wysoka (plus dla studentów). Wiadomo nie jest to najlżejsza praca, ale jako tymczasowa jest okej, można sobie dużo dorobić. Warto zapisywać się na listy rezerwowe, bo często zwalniają się miejsca. Kierownictwo kontroluje czy prawidłowo skanowane są towary, ale to dobrze, bo dlaczego ktoś kto dobrze robi swoją robotę ma być traktowany tak samo, jak osoby, które liczą na odwalsię i nie przykładają się do powierzonej pracy. Ogólnie polecam.
Zanim dostanie się wypłate, najpierw trzeba zatwierdzić "rachunek" który pojawia się w zakładce umowy. Potem po zatwierdzeniu jest wysyłany przelew. Ja chodzę na inwentaryzację od 7 miesięcy i nigdy nie miałam problemu z wynagrodzeniem.
Pracuje od kilku miesięcy i nie zdarzyło mi się jeszcze spotkać jakichkolwiek problemów. Sporo zleceń, rzeczywiście czasem jest lista rezerwowa, bo zlecenia są za małe, ale w większości udaje się liczyć. Z wypłatami żadnych problemów, co miesiąc regularnie wypłacana kaska. Bardzo fajna praca dla studentów lub każdego kto wieczorami chce dorobić. Polecam
słyszałam, że w momencie kiedy nie pojawisz się na planowanej inwenturze musisz firmie zapłacić 200 zł "kary" czy ktoś słyszał o czymś podobnym? na jakiej podstawie nakładane są konsekwencje finansowe?
Bardzo fajnie spędzony czas, mega pozytywni kierownicy i koordynatorzy, duża ilość zleceń. Każdy wykonuje swoje zadanie, polecam.
Pracuje przy inwentaryzacjach już wiele lat i ta firma jest na prawdę ok, nigdy nie miałem z nimi problemów, co często miało miejsce w przypadku innych pracodawców.
Polecam, wszystko w porządku.
hej co mam zeobic jak nie moge zalogowac sie na strone pomimo dobrego hasla i maila? troche sie niepokoje
Dokładnie, u mnie to samo. Co prawda dopiero chciałam wypełnić dane na koncie itd. ale nie mogę się zalogować od wczoraj. Wczoraj na rano jeszcze się udało, ale teraz nie działa. Myślę że to jakiś błąd systemu czy coś takiego.
Dzień dobry, przepraszamy za problemy techniczne, strona działa już, dołożymy wszelkich starań, aby te niedogodności nie powtórzyły się. Miłego dnia!
Dzień dobry, przepraszamy za problemy techniczne, strona działa już, dołożymy wszelkich starań, aby te niedogodności nie powtórzyły się. Miłego dnia!
Praca jak i strona jest okay duża stawka, uczciwą praca i wynagrodzenie na czas. Tylko jedna kobieta z jednej ekipy która była teraz w Dino w rudzienicach chyba nie ogarnia na czym polega inwentaryzacja. Bo wyszła do mnie z pretensjami ze wyjmuje towar z półki znowu zamiast go liczyć na półce, ale jeśli jest towar wciśnięty za regalem jak kartony i by to policzyć muszę wyjąć towar który stoji mi na drodze to jej to nie obchodzi. Mam mieć super moce widzieć przez ściany i wciskać ręce również przez ściany. Tym bardziej że nie zbadała sprawy bo jej to nie obchodziło, odklejka totalna... Ale tak to wszystkie inne ekipy są okay.
Dzień dobry, dziękujemy za informację zwrotną, jednocześnie zwracamy się z ogromną prośbą o bezpośredni kontakt na mail biuro@inwentury.pl i opisanie nam konkretnie sytuacji, chcielibyśmy mieć możliwość weryfikacji oraz odpowiedniej reakcji :)
wlasnie nie wiadomo czyisc na taka robote ,bo opinie sa raz okay a raz są po prostu negatywne i ostrzegawcze,,no taki rodzaj roboty mmożna by rzec xdd
Zapraszamy do współpracy i stworzenia sobie możliwości do wyrobienia własnej opinii ;) Pozdrawiamy serdecznie!
Hej ???? za kilka dni zaczynam pierwsze zlecenie odbywajace sie w markecie . Jak to wszystko wyglada , czy moge liczyc na pomoc koorynatora ile mniej wiecej trwa takie zlecenie ? Oraz kiedy jest wyplacane wynagrodzenie ?
Cześć Nowa! Zapraszamy Cię na miejsce zbiórki na 5 min przed wyznaczoną godziną, bez stresu dołączysz wtedy do grupy liczących :) Koordynatorzy będący podczas całego procesu inwentaryzacji są do dyspozycji osób liczących, na miejscu zostaniesz również przeszkolona z obsługi skanera i sposobu liczenia towarów. Szczegóły dotyczące czasu trwania danego projektu znajdziesz w opisie projektu na który zapisałaś się, czas ten może różnić się, jest zależny od wielu czynników. Wynagrodzenie zostanie do przesłane w miesiącu następującym po miesiącu wykonania zlecenia (w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia umowy). Do zobaczenia!
Byłam w pracy z inwentury.pl Pracowałam 5 i pół godziny, jednak jakimś cudem na stronie pojawiło się, że pracowałam tylko 3 godziny. Jest to prawie 2 razy mniejsza stawka. Próbowałam się skontaktować mailowo oraz telefonicznie do inwentury.pl, jednak przez cały tydzień nie dostaje odzewu. Jest to nielegalne i bardzo nie polecam tej firmy, ponieważ moja 5 i pół godzinna praca jest nawet na kamerach w sklepie.
Dzień dobry Pani Olu, jesteśmy w pierwszym miesiącu wdrażania nowego systemu i zdarza nam się natykać na błędy, które systematycznie poprawiamy. Do dnia, w którym musicie mieć Państwo wystawione umowy, ilość godzin będzie prawidłowa :) jeśli cokolwiek dalej pozostanie dla Pani niejasne, bądź zauważy Pani jakiś błąd, prosimy o pilny kontakt, niezwłocznie wyjaśnimy kwestie. Pozdrawiamy serdecznie!
Dziękujemy za Waszą obecność na naszym profilu!
Jako zespół pragniemy zapewnić, że jest to miejsce otwarte na fajną wymianę myśli oraz rzetelne dyskusje. Czytamy wszystkie treści pojawiające się na naszym profilu i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki, ulepszając naszą działalność.
Pragniemy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.
Prosimy o to, aby publikowane treści były merytoryczne, zgodne z prawdą i kulturalne. Wszelkie wpisy naruszające zasady społeczności, zawierające obraźliwe treści lub szerzące dezinformację, mogą zostać usunięte.
Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i konstruktywny udział w dyskusji, jesteśmy tu dla Was :)
We wszystkich niepokojących kwestiach możecie kontaktować się również z nami bezpośrednio pod adresem e-mail biuro@inwentury.pl
Jeżeli jesteście tacy pomocni, to dlaczego dodzwonić się do was to porażka, a jak ktoś pisze email to jest cisza nawet dwa dni. Jak chce coś załatwić to jest zbywa je, że my się odezwiemy bądź informacja poszła. Do innego działu. Śmiech na sali.
Dzień dobry, nasze numery faktycznie często bywają zajęte ze względu na często prowadzone rozmowy telefoniczne :) zachęcamy do pozostawiania w takiej sytuacji wiadomości sms z prośbą o kontakt, z pewnością to zrobimy. Na wiadomości email odpowiadamy najpóźniej do końca dnia w którym wpłynęła do nas wiadomość. Zapraszam do kontaktu z Szymonem pod nr 789214740, pozostaje do dyspozycji :)
Cześć Mała Mi! W ostatnim czasie ruch na naszych liniach telefonicznych był wzmożony, zapewne stąd trudność w dodzwonieniu się do nas. Zachęcamy do pozostawienia sms z prośbą o kontakt, oddzwonimy z pewnością :) Na odpowiedź na email audytorzy czekają maksymalnie dwa dni robocze, zazwyczaj odpowiadamy tego samego dnia roboczego w którym otrzymujemy wiadomość. Jeśli jakakolwiek Twoja kwestia umknęła nam, skontaktuj się proszę z nami ponownie, z pewnością rozwiążemy to priorytetowo. Pozdrawiamy!
Nie polecam tej firmy. Powinniście zrobić selekcję wśród koordynatów bo ich bezczelne zachowanie nie świadczy dobrze o firmie. Wystarczy że się nie spodobasz koordynatorce i ci konto zablokuje bez jakichkolwiek wyjaśnień. Zero odpowiedzi na maila. W konkurencji na rynku mają dużo lepsze warunki pracy i szanują swoich pracowników.
Dzień dobry Nat! Bardzo prosimy, odezwij się do nas bezpośrednio na mail biuro@inwentury.pl i opisz nam konkretnie sytuację, chcielibyśmy mieć możliwość weryfikacji oraz odpowiedniej reakcji. Blokowanie konta zawsze odbywa się z informacją zwrotną- zerknij proszę na swoje konto i sprawdź powód blokady. Odpowiedzi na emaile udzielamy zazwyczaj tego samego dnia roboczego, sprawdź proszę czy nasza odpowiedź nie zawieruszyła się w innym folderze. Pozdrawiamy!
Szczerze to polecam te prace, faktycznie niestety pare razy zdarzyło się odwołanie zlecenia lub przeniesienie na listę rezerwowa, ale w znaczącej wiekoszci zlecenie normalnie się odbywa, jest to naprawdę fajne rozwiazanie jako praca dorywcza np podczas studiów, aby dorobić sobie pare stówek na miesiąc. Gdy byłam nowa to koordynatorzy zawsze cierpliwie odpowiadali na pytania i bezproblemowo pomagali. Jedyne sytuacje gdy spotkałam się z tym, ze zwrócili komuś uwage lub niemiło coś powiedzieli były tylko w sytuacji gdy dana osoba np używała telefonu, bądź ewidentnie się obijala
Cześć! Mam przed sobą cały miesiąc zaplanowanych zleceń, za parę dni jest moja pierwsza. Czego mogę się spodziewać? Bo z tego co wyczytałem, to opinie są różne...
Polecam firmę inwentury.pl nie odwołują na ostatnią chwilę czy w ten sam dzień jak niektóre firmy potrafią to robić. Dużo zleceń wyjazdowych,do koordynatorów czy ogólnej pracy również brak zastrzeżeń.
Dzień dobry, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy: biuro@inwentury.pl, w tej sposób uda nam się sprawniej porozumieć :) Miłego dnia!
Firma technologicznie jest cofnięta w stosunku do konkurencji. Wszystkie konkurencje się rozwijają, a ona stoi w miejscu. Skanery te same od lat. Wymagają liczenia szybkiego, ale jak liczyć na takich skanerach, gdzie nie da się dodawać? Najgorsza rzecz to kara finansowa za nie przyjście. Rozumiem, żeby ktoś się zapisał i nie przyszedł, ale dawać karę finansową i to w większej wysokości niż by się zarobiło na inwentaryzacji osobie, która była w tym momencie w szpitalu?
Dzień dobry WRW, kary za niestawienie się na zleceniu nie są nakładane w przypadku przedstawienia zaświadczenia lekarskiego :) Zakładaliśmy, że jak na firmę z 2 letnim stażem, mamy dość dobre tempo rozwoju, jednocześnie pragniemy zapewnić, że każdego dnia pracujemy nad zmianami i ulepszeniami dla Państwa.
Nie mam zaświadczenia lekarskiego, bo nie zgłosiliście mnie do ubezpieczenia, przez co mam nałożona karę nie tylko od was ale i od innej firmy. -400zl tak wygląda współpraca zwaami
Dzień dobry Karolina, każda osoba, która podejmuje z nami współpracę jest zatrudniana legalnie, co za tym idzie, jest zgłaszana do ubezpieczeń :) Prosimy, przeanalizuj czy to zgłoszenie faktycznie miało trafić do nas, bądź opisz swój problem dokładniej, niestety nie rozumiemy powyższego wpisu. Miłego dnia!
Pani Karolina, żadna wiadomość nie pozostaje bez odpowiedzi, bardzo proszę o przesłanie maila na adres kontakt@inwentury.pl
Dlaczego 2 dni przed projektem zostałem przeniesiony na rezerwową listę gdy osoba która zapisała się zaraz po mnie, nie została wyproszona z projektu. Bezczelność
Dzień dobry! W sytuacjach, które nie są dla Państwa jasne prosimy o bezpośredni, niezwłoczny kontakt z nami. Przyczyn takiego ruchu mogło być kilka, być może Kierownik potrzebował na danym projekcie osób doświadczonych. Mamy nadzieję, że kolejnym razem uda się wziąć udział w wybranym projekcie bez żadnych przeszkód :)
Może ta osoba pracowała na większej ilości zleceń. Tak myślę. Mnie już drugi raz w ciągu tygodnia przeniesiono (w tym na termin 6.czerwca na listę rezerwową )pomimo tego że ponad miesiąc wcześniej się zapisałam.
Dzień dobry Pani Iwono, faktycznie zdarzają nam się przeniesienia audytorów na listy rezerwowe, jest to związane z niezależnymi od nas sytuacjami. Zapraszamy do aplikowania na kolejne projekty, z pewnością uda nam się zobaczyć na jakimś projekcie :)
Co to za dziwna moda, że na inwentaryzacji brakuje skanerów dla audytorów...
Dzień dobry, prosimy o bezpośredni kontakt z nami (biuro@inwentury.pl) zweryfikujemy sytuację i z pewnością zadośćuczynimy jej, jeśli miała miejsce. Serdecznie pozdrawiamy :)
Niestety nie jestem w stanie polecić firmy, przyjechałem specjalnie na zlecenie, ułożyłem sobie dzień, przygotowałem się. Mimo punktualnego przybycia zabrakło dla mnie skanera.
Dzień dobry, prosimy o bezpośredni kontakt z nami (biuro@inwentury.pl) zweryfikujemy sytuację i z pewnością zadośćuczynimy jej, jeśli miała miejsce. Serdecznie pozdrawiamy :)
(usunięte przez administratora) nie dostałam wypłaty za inwentaryzacje, tragedia
Dzień dobry, nie ma szansy, aby jakakolwiek osoba uczestnicząca w projekcie nie otrzymała wynagrodzenia za swoją pracę. Prosimy o kontakt na biuro@inwentury.pl wraz z danymi i opisem problemu, niezwłocznie zweryfikujemy tę kwestię :)
Firma tragiczna, beznadziejna, omijać. Pensja to oczywiście minimalna, to traktują Cię jak (usunięte przez administratora). Przekładania godziny inwentaryzacji w dniu, w którym ma się odbyć albo odwoływanie 3-4 h przed to norma. Nawet jeśli nie napiszą aby nie przychodzić to jak przyjdziesz na miejsce to mogą Cię nie przyjąć, bo stwierdzą, że za dużo osób i oni nie mają skanerów czy nie mogą, bo coś tam. Kara za nie pojawienie się wynosi 220zł, ale jak oni Ci w ostatniej chwili odwołają to możesz ich jedynie pocałowąć w (usunięte przez administratora) Odradzam, są lepsze firmy, które ogarniają inwentaryzację
Witam, odwolano mi inwentaryzacje godzine przed i zostala nalozona na mnie kara, wystarczy napisac do nich i mi ja anuluja, czy musze sie klocic?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w inwentury.pl?
Zobacz opinie na temat firmy inwentury.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w inwentury.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 101, z czego 17 to opinie pozytywne, 70 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!