Opinie o InPost S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy InPost S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost S.A. w Kraków

Łysy
Kandydat
 Pytanie

Witam wszystkich, mam pytanie dotyczące stażu w zespole Digital Marketingu. Jakie warunki, perspektywy i atmosfera? Byłbym wdzięczny za odpowiedź, każda opinia będzie dla mnie cenna.

Anonymous
Były pracownik

(ah ta polska pseudo "korporacja" niejaka kierowniczka (prawa ręka "dyrektor"), która jest niekompetentnym zarządcą call center nie powinna mieć kontaktu z ludźmi, (usunięte przez administratora) to jej cel w życiu. Jej klakierzy (pseudo liderzy) nie wiem czy dalej tam pracują, z kompetencją nie mieli nic wspólnego, zmieniali się bowiem jak rękawiczki (jedna to w ciąże zaszła, ale zanim poszła na urlop to niszczyła psychicznie pracowników) ale za to sojusz z kierowniczką przeciwko zespołowi był opłacalny. Jest mi wstyd, że tam pracowałam, sam założyciel tejże zacniej korporacji kiedyś zaczął w moim kierunku słać chamskie odzywki. Czy tak się traktuje pracownika, wynagrodzenie to wyzysk w biały dzień. Omijajcie pracę w biurze obsługi klienta, aplikujecie na back office a tyrać będziecie na infolinii. Praca w InPost to koszmar! NIGDY WIĘCEJ!

Nika
Inne

Firma inpost to totalne (usunięte przez administratora) zgubili moja paczka wartą 1900 zł paczka 8.01 trafiła do oddziału inpost i tam już została niby szukali ale to nic nie dało

Truestuff
Były pracownik
@Nika

To miejsce służy do wyrażania opinii o InPost JAKO PRACODAWCY!! idźcie matoły obruszać się gdzie indziej a nie śmiećcie tutaj!!

Qban
Inne
 Pytanie

NIE ZAMAWIAJCIE KURIEREM - cham i kłamca wrzucił paczkę przez płot (widział sąsiad) i odjechał, paczka zaginęła, będąc w sklepie otrzymaliśmy info, że doręczono !!! Po reklamacji kurier powiedział ze dostarczył i nie mamy jak mu udowodnić, że NIE - Pandemia i brak podpisów dają możliwość zawłaszczenia mienia, a klient nie ma dowodów ze nie odebrał - SKANDAL !!!!- TERAZ MAM DOWÓD, Paczka odnalazła się po 2 miesiącach, wspomniany sąsiad, po odjeździe kuriera dostrzegł naszą bestię "Zośkę", która dopadła paczkę i dobrała się do zawartości - potem "wtargnął" na naszą posesję i zabezpieczył paczkę (o której zapomniał), dziś po powrocie z pracy dostarczył mi prezent świąteczny dla dziecka. Policja nic nie pomogła bo wartość to 150 zł (no i ostatecznie dziś otrzymałem przesyłkę, a co teraz kurier powie, że dostarczył sąsiadowi ??? W dziale reklamacji ludzie nie rozumiejący tekstu pisanego, po kolejnym mailu cały czas żądają jakiś "papierów" zrzekania się praw itd... JAK MAM UDOWODNIĆ, ŻE NIE ODEBRALEM SKORO DOWÓD TO SŁOWO KURIERA - ZA PŁOT, A DO RĘKI NIE MA RÓZNICY ? Dla mnie kurier co najmniej nagana za okłamanie pracodawcy i klienta.....Nie pozdrawiam????

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator Linii Produkcyjnej
Tychy
HILTON FOODS LTD SP ZOO
(229 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
bambionobambiono
Były pracownik

prawdziwy (usunięte przez administratora) wolnej pracy , w niektórych działach ważne jest żebyś nie chodził do ubikacji w cntact center wazne jest zebys nie narzekał ładzie mówił o firmie bo liderzy siedzą słuchają potem donoszą do menagera i wylatujesz papapa nie polecam robić na kapitalistę jest jeszcze wiele innych ciekawych smaczków głęboko się proszę zastanowić przed aplikowaniem

Wanda
Inne
@bambionobambiono

Które to są takie działy, gdzie niby nie wolno do WC? Ja bym to raczej przypasowała do contact center. Bo co, księgowa pracuje na akord, albo sekretarka? Nie wierzę

związkowiec
Pracownik
@bambionobambiono

Zapraszam do zapisania się w tworzącym się związku zawodowym . Jeśli masz dość nierównego traktowania w firmie kolesiostwa zapraszamy! Gwarantowana anonimowość i dyskrecja oraz wsparcie prawników . Napisz email solidarnoscsielsia@gmail.com podaj spółkę w której jesteś zatrudniony przy, pierwszym kontakcie nie musisz podawać danych osobowych.

Mienio982
Inne

Witam. Dnia 28 stycznia wysłałem paczkę za pobraniem do paczkomatu w innnym miescie. Chlopak ktory zamawiał uparł sie aby wyslac w wyzej wymieniony sposob, nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc. Po sprawdzeniu iz jest taka mozliwosc, paczka zostala nadana. Na drugi dzien sprawdzam status, widnieje ze paczka dotarla do paczkomatu i oczekuje na odbior, nastepnego dnia rano sprawdzam status, a tu niespodzianka "twoja przesylka zostala zagubiona". Nie zastanawiajac sie dzwponie na infolinie aby dowiedziec sie co jest grane, pani w obsludze klienta odp. mi ze paczka najprawdopodobniej zostala zwrocona jako reklamacja, uszkodzona paczka lub cos sie nie zgadza i ,ze mam czekac na odp., ewentualnie dzwonic nastepnego dnia. Okey, wiec mija kolejny dzien, dzwonie na infolinie, odbiera inna kobieta i mowi mi to samo. Czekam nastepnego dnia i dzwonie, dostaje informacje aby zlozyc reklamacje na stronie inpostu, dobrze wiec zlozylem reklamacje. w odp. na reklamacje dostaje odp. , ze moja sprawa zostanie wyjasniona w ciagu 30dni. Nie czekajac na kolejne bzdurne odp., dzwonie na infolinie aby polaczyli mnie z osoba kompetentna i chodz troche poczuwajaca sie do odpowiedzialnosci za obsluge i jakosc swiadczonych uslusg , niestety zostalem zbyty jak pies. Dowiedzialem sie od znajomego ze siostra jej pracuje w inposcie, wiec zadzwonilem i wbrew powyzszym informacjom na temat reklamacji, uszkodzonej paczki itp. , okazuje się ze moja paczka zostala skradziona. Wiec pisze do kobiety ktora zajmuję sie moim zgloszeniem, ze wiem iz moja paczka zostala skradziona itp., w odp. dostaje kolejna informacje ,ze maja 30dni na obsluge mojej sprawy. Przechodzac do sedna sprawy, wysylasz paczke przez inpost, nie udziela ci zadnej informacji. Obsluga inpost to totalne (usunięte przez administratora) brak informacji jakiej kolwiek, procz wprowadzania w blad. Wysylanie paczek za pobraniem w formie odebrania w paczkomacie, jest tak samo bezpieczne jak oddanie paczki dla osoby ktorej wgl. nie znasz. Pozostaje tylko kwestia zwrotu pieniedzy, poniewaz sprawa nadal trwa i podejrzewam ze bede mial problem. Otoz zawartoscia paczki byl laptop zakupiona jako nowy dnia 16 stycznia o wartosci 4300zł do tego zostało wykupione ubezpieczenie o wartosci 800zł. Kwota pobrania wynosila 3700zł plus 1300zł mialo zostac przeslane przelewem przez kupujacego po sprawdzeniu zawartosci. Ubezpieczenie opiewalo na kwote 5000zł , tak jak wartosc sprzetu.

1
Chapsiu
Inne

Najgorsza firma w łodzi biuro reklamacji olewa klientów nie można odnaleźć paczki która zginęła na sortowni w łodzi. Obsługa w biurze jest chamska oruboje zastraszyć klienta moją paczka jest poszukiwana już 5 dni a na pewno trafiła do sortowni łódź ogólnie nie polecam tej firmy nawet za darmo

tomasz
Inne

Nie polecam usług tej firmy kurierskie. Lepiej dopłacić i mieć dostarczoną właściwą i w całości paczkę. Przez pomyłkę kuriera nie dotarła do mnie moja paczka, umieścił w nie mojej skrytce ja pomyloną wsadziłem powrotem a teraz oni rozpatrują 2 miesiąc reklamacje. Parodia nie firma. A dziś już się miarka przebrała odbierałem 2 paczki z różnych firm i skrytek i obydwa pudełka uszkodzone z dostępem do zawartości. Nie polecam. skoda pieniędzy i nerwów.

GH
Inne

Beznadzieja, co potwierdzaja inne wpisy. Szkoda, że tak późno sie dowiedziałem. Po upływie wskazanego terminu zgłoszenia się kuriera po odbiór przesyłki, w różnych dniach dwuktotnie monitowałem o tej sytuacji. Kurier telefonicznie skontaktował się ze mną trzy dni (!!!!) po deklarowanym odbiorze przesyłki, po tym też jak już wniosłem oficjalna reklamację usług firmy i świadczeniu, że zmuszony byłem wysłać przesyłkę przez inną firmę. Osobny temat to żenujące załatwianie reklamacji.

Jula
Inne

Usługi na poziomie zerowym. Kurier dwukrotnie odesłał moja paczkę kłamiąc, że odmówiłam przyjęcia przesyłki. Ponadto bardzo nieprzyjemny. Na infolinii też brak reakcji po zgłoszeniu skarg. Nie polecam !!!

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Loko
Pracownik

Premia 5,10,15 % co miesiąc albo kwartalna 10% zależy do działu

NIE INTERESUJ SIĘ KIM JESTEM
Inne
 Pytanie

WŁAŚNIE STRACILI 150 TYSIĘCY KLIENTÓW.... WYSYŁAŁĘM DO KLIENTA PACZKĘ WARTOŚCI 1000PLN DOTARŁA USZKODZONA OCZYWIŚCIE NIE BYŁA TO MOJA PIERWSZA PRZESYŁKA I NIE PAKOWAŁEM PIERWSZEJ W SWOIM ŻYCIU PACZKA BYŁA ZABEZPIECZONA TAK, ŻE SZKLANKA DOTARŁABY CAŁA A TU CO ?? TABLET ZAPAKOWANY W WYPEŁNIACZ KARTONOWY ORAZ FOLIĘ BĄBELKOWĄ I KARTON DOTARŁ ZMIAŻDZONY OMIJAĆ TYCH OSZUSTÓW SZEROKIM ŁUKIEM NIE POZDRAWIAM !!!!!!

1
Marta
Inne
@NIE INTERESUJ SIĘ KIM JESTEM

Ale czemu nazywasz ich oszustami bo nie rozumiem? Na jakim etapie zostałeś (usunięte przez administratora) Nie jestem pracownikiem, tylko ciekawskim klientem :)

Dod
Inne

Inpost to brak słów, nie umieją ponieść konsekwencji,zepsutej przez nich samych sprawy. Sprawa ciągnie się 2 miesiące. Dramat !!!!nie polecam !!!!

Marta
Inne
@Dod

A o co chodzi? Napisz coś więcej? W głowie mi się nie mieści że mogą tak olewać sprawę i ją przeciągać.

handlarz
Pracownik

+Ciekawe miejsce pracy, swietni ludzie, dobre możliwości zarobków +możliwa ścieżka rozwoju w firmie -brak podwyżek, pomimo rosnącej inflacji i tłumaczenie, że kasa leci na inwestycje (dobry żarcik ze strony prezesa). Inwestycją są też ludzie. -odrealnione projekty

Marta
Inne
@handlarz

Dużo kobiet u was pracuje? Jestem ciekawa jak one sobie radzą? Na razie nie planuje zatrudnienia, ale może kiedyś :)

Katarzyna
Inne

Najgorsza firma przesylkowa w kraju. Zniszczyli prezent który wysłałam mimo że był bardzo dobrze zabezpieczony. Bo zareklamowaniu nie zwrócili ani złotówki tylko dla tego że opakowanie zewnętrze nie miało śladów zniszczeń. Szkoda tylko że nie odpowiadają już za to jak ich pracownicy rzucają przesyłkami jak mięsem w węźle ekspedycyjno-rozdzieldzczym. Ta firma to żenada. Mam nadzieję tylko że nie doczekacie sytuacji że wasze dziecko nie stanie przed państwem z płaczem w oczach bo dostało od Świętego Mikołaja zepsutą zabawkę a wy będziecie bezradni. Zero empatii

1
Klient
Pracownik
@Katarzyna

Zgadzam się to najgorsza firma kurierska

RekHim
Inne
@Klient

Prawda

Marta
Inne
@Katarzyna

A co takiego tam było? Chyba nie jakaś szklana zabawka? Jestem ciekawa, bo często korzystam z ich usług.

inpost
Pracownik

nie dosc ze paczki gdzies pokradli nie została dostarczona to jeszcze bezczelnie w mailach strasza Kto im dał licencje! Sprawa bedzie zgłoszona do rzecznika

szuriam10
Inne

Moja reklamacja IPR11625244. Biuro reklamacji ignoruje stałych klientów i rujnuje wasz wizerunek. 02.12.2021r. trzymałem powiadomienie o odbiorze przesyłki nr 653399980035111036801399 której oczywiście nie było więc złożyłem reklamację. Pracownicy biura reklamacji nawet się nie pofatygowali aby przesyłkę odnaleźć tylko na odwal się 09.12.2021r.odesłali mnie do korespondencji z nadawcą. Aż tu cud bo 09.12.2021r. otrzymuje ponownie to samo powiadomienie o przesyłce z tym samym kodem odbioru i tym razem paczka jest. To skandal jak traktujecie klientów.

Były Pracownik
Były pracownik

Były Kurier Oddział Gdańsk ( kierownik Jednostki Donald M.) Pierwsze spotkanie - bajka i opowieści z mchu i paproci o zatrudnieniu i przyszłych profitach. Żadnego szkolenia , badań lub podpisania jakiegokolwiek dokumentu pisanego. Pierwszy tydzień praca jako "pomocnik" kuriera na siedzeniu pasażera. Od drugiego tygodnia wsiadam za kółko i jazda na miasto. Z tygodnia na tydzień coraz więcej zleceń , paczek , nadań i odbiorów z punktów i paczkomatów -do granicy wydajności ludzkiej (8-21) Wynagrodzenie co dwa tygodnie 1,5 PLN (usunięte przez administratora) , bez podpisów i umowy. Samochody w stanie agonalnym - jednemu z kurierów odpadło koło podczas manewrowania na placu - dobrze, że nie zabił kogoś na obwodnicy trójmiejskiej. Samochód dostajesz taki jaki stoi na placu - bez dokumentów ( nie wiesz , czy ma np. przegląd lub OC). Po kilku miesiącach gdy dociera do ciebie , że trafiłeś na współczesne galery, zaczynasz dopytywać się o umowę , ubezpieczenie lub podwyżkę i wówczas zaczynasz być "roszczeniowym" pracownikiem . Pewnego dnia , dokładnie w dniu wypłaty , dowiadujesz się , że już tu nie pracujesz, a twoja wypłata pokrywa (tylko częściowo) straty w sprzęcie ( np. sprzęgło czy nadmiernie zużyta opona) oraz rzekome uchybienia wirtualnego regulaminu , którego nikt nigdy nie widział. Od następnego dnia "firma" zaczyna szukać kolejnych naiwnych współczesnych (usunięte przez administratora) ( na dwa - trzy miesiące). Centrala w Krakowie udaje , że nie ma problemu - ważne , że ładnie wypada w rankingach i prezes może pozować w Forbsie. Kiedyś trafią na nieuczciwego neo-niewolnika , który po tygodniu ( bez umowy) zwinie wóz pełen paczek i tyle będą go widzieli. Ale pewnie takie ryzyko wpisano w "strategie" Inpostu :)

miller
Inne
@Były Pracownik

poszukaj na necie, takie akcje już były... porzucone auto nawet w lesie... to INPOST.

Konrad
Inne

Nie polecam, kurier ciągle zostawia przesyłkę w paczkomacie tymczasowym, zostawił mi już tak ponad 10 paczek. InPost nie reaguje na takie zachowania. Szkoda czasu.

Zabieranie premii
Inne

Inpost ogłasza konkurs ( rozwieziesz x paczek nie ma na ciebie skargi, masz 97 % skuteczności ) po czym nie otrzymujesz nagrody. Wyzysk pracowników w biały dzień. Masakra !!!

Anty_Inpost
Pracownik
@Zabieranie premii

Szczera prawda. Wyzysk i czyste neokolonializm. Taki "pracodawca' to standard dużej części tzw. polskich businessmanów. Robić (usunięte przez administratora) i poganiać bacikiem A jak się burzą to się ich wymieni - niedługo to w takim interesie będą pracować pracownicy z Bangladeszu.

Zostaw merytoryczną opinię o InPost S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 4 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?

    Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost S.A.
Przejdź do nowych opinii