Opinie o InPost S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy InPost S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost S.A. w Kraków

Zbo
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) To, co się dzieje w dziale back Office jest przerażające. Konsultanci są przerzucani co 10 minut z maili na linie, potem znowu na maile i znowu na linie. Nikt nie dba o ich efektywność czy problemy w przystosowaniu się! Na czatach czytamy wyzwiska personalne, bo Klienci musieli czekać pół godziny na odpowiedź. Dlaczego musieli czekać? Bo dział zajmujący się grafikiem przygotowuje za mało konsultantów, a co chwilę jest awaria jakichś systemów i telefony dzwonią jeden za drugim. A jeszcze atmosfera w robocie pozostawia wiele do życzenia bo zwolnienia są nagle i nie wiadomo za co. Cisza, ktoś był i go nie ma. Firma nie zdaje sobie sprawy, że na tych konsultantach opiera się ta firma, bo to my musimy rozwiązywać problemy klientów i innych działów. Panie prezesie, proszę coś z tym zrobić - usunięcie komentarzy nie jest rozwiązaniem.

A.
Były pracownik
 Pytanie
@Ten poniżej poziomu podłogi

A skąd Ty możesz wiedzieć, że nie mamy pracy? Tak, siedzimy na innych statusach bo nie mamy co robić... Dobre sobie.. Pojęcia człowieku nie masz ile roboty jest (było) w zespole bo. Nikt nie siedział na 'innych' statusach, bo nie było co robić. A wykonywał inne zlecone zadania.

Zzzz
Pracownik

Wiele osób jest zniesmaczonych brakiem premii świątecznych. Co roku dawali kilka groszy na worksmile, w tym roku nawet tego nie było, a pracy - nie oszukujmy się - jest już na 2 etaty. Jednak nie bierzemy pod uwagę jednej rzeczy - nasi pracodawcy są wspaniałymi ludźmi o wielkim sercu! Po ogłoszeniu zarządu, że czeka nas ciężki okres i premii nie będzie, w necie ukazał się artykuł o pomocy finansowej Inpostu dla naszych biednych wschodnich sąsiadów - polecam poczytać o szczodrości i nie bądźmy takimi "egoistami". W końcu możemy pracować za (usunięte przez administratora) i wspierać tych najbardziej potrzebujących ;) Wesołych świąt dla całej ekipy i miejmy nadzieję, że w nowym roku "góra" się ogarnie.

Bart
Inne
@Zzzz

Najgorzej jest w finansach i księgowości. Słabe zarobki, brak możliwości rozwoju, ponadto atmosfera pracy dosłownie familijna bo większość to rodzina liderów czy menagerow.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, Natknąłem się na ofertę pracy "Starszy Analityk Finansowy". Podzieli się ktoś opinią o pracy w dziale finansowym i podpowie czy warto aplikować? Z góry dziękuję za odpowiedź

1
Boli głowa
Inne
@I

Dokładnie. A w księgowości najciężej. Mały rozwój, wykonujesz pracę za siebie i znajomka liderki. Atmosfera drętwa, kasa mała.

1
Werka
Pracownik

Pracuje w oddziale Warszawskim. Dobra praca, mało wymagań. Jak dobrze pójdzie to i cały dzień na telefonie posiedzę.

Cz 3 juan contact center Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Jakie są targety? Więc tak 2 rzeczy które są brane pod uwagę to średni czas rozmowy czyli liczony cały czas rozmów z miesiąca na technicznym jest to 6 minut dzielony przez liczbę rozmów i zadanie służbowe, średnio na rozmowę ma być maksymalnie 35 sekund, żeby mieć Premie trzeba zejść poniżej tego, dodatkowo na Premie liczy się ocena pracy przez lidera [ nie ma problemu] test wiedzy [ test wiedzy piszesz z bazą wiedzy czyli w 22 minuty musisz znaleźć odpowiedź na 20 pytań] Jeszcze są brane pod uwagę jakość rozmów [ jest dział który odsłuchuje te rozmowy i je ocenia czy postępowałeś zgodnie z procedurami czy byłeś profesjolany albo czy czegoś nieodkebałeś i xi ludzie chyba mnie najbardziej (usunięte przez administratora) ale nawet nie czytałem tych maili] Żeby mieć 15% premii trzeba się zmotywować ale jest to do zrobienia może nie w każdym miesiącu. Co do angielskiego trzeba sobie poradzić problemy są cały czas te same więc trzeba skojarzyć o co chodzi i w miarę wyczuć się zwrotów i czuć się pewie, raczej te osoby które dzwonią to nie będę native spelerzy więc ich angielski również nie powala, dogadać trzeba się umieć ale jakiś biegły angielski w praktyce nie musi być. W sumie i tak się rozpisałem. 1. Praca na rok. 1.5 roku i musi być zmiana 2. Praca dla cwaniczkow którzy są wygadani, ludzi mają za (usunięte przez administratora) w ludzi i przejdą sobie do innego działu. Dla ludzi którzy przyjechali na studia do krakowa po których dalej nie ma pracy w danej branży i się przebranzawiają Dla kobiet które wracają na rynek pracy albo planują macierzyństwo. Takie sytuacje że jakaś dziewczyna chciała mieć fajną pracę w biurze i zaczęła płakać bo ktoś zaczął ja wyzywać i rezygnowała też się zdarzały. PLUSY: Po 3 miesiącach UOP na 2 lata i stabilne zatrudnienie i pewna praca. Kultura pracy w samej organizacji Komfortowe biuro Od bardziej doświadczonych pracowników i liderów masz wsparcie i dużo zrozumienia przy jakiś trudnych sytuacjach Czy też merytorycznym wytłumaczeniem jakiegoś procesu, inpost naprawdę dba o hr. 50 minut przerwy wliczone do 8 godzinnego dnia pracy [ ale jednorazowo max 20 minut] Bardzo liberalny system zarządzania, nikt ci się nie wtrąca do pracy, logujesz się i robisz swoje czasami może być że przez miesiąca nie będziesz miał kontaktu z żadnym przełożonym Możliwość przejścia do innego zespołu albo działu [ gdzie nie ma rozmów z klientami albo tylko czasami wchodzisz wesprzec pracę na lini] - świetne szkolenia i wsparcie firmy od pierwszego dnia pracy Minusy: - rozmowy z jakimś (usunięte przez administratora) które czasami doprowadzają do białej gorączki. - jak zapytasz specjalistę o jakiś problem który masz podczas rozmowy z klientem to otrzymasz jakaś odpowiedź z (usunięte przez administratora) więc lepiej się nawet nie pytać i samemu mieć przygotowany scenariusz na sytuację z której trudno wyjść - ogólnie jest kodeka pracy ludzie mają różne skille i czasami trudno się zamienić grafiiem tak 50/50 - nie regularne godziny pracy - niektóre osoby są bardzo zawiedzone pracą i zanim odejdą z pracy to kontakt z nimi jest bardzo toksyczny [ osoby które wypisują bardzo negatywne opinie tutaj] w sumie ich narzekania są gorsze niż sama praca z klientem bo chcesz sobie popracować a przez takie osoby czujesz się gorzej. - jest limit osób które mogą przebywać na przerwie i czasami trudno się wbić. - jest taka jedna liderka która czasami ma jakieś widzi mi się ale reszta mega spoko - trzeba świecić oczami za inpost i być zawsze na pierwszej lini frontu Moje rady: 1. Zbuduj sobie bardzo sztuczna wersję samego siebie i wyłacz kompletnie jakiekolwiek zaangażowajie żeby pomóc klientowi, raz pomożesz i będzie Ci zadowolony i będzie dziękował a raz przeciwnie. 2. Pokaż chęci do pracy, zangażowanie trochę sprytu i składaj cv i przechodź do innego zespołu a inpost będzie twoim pracodawcom na lata. 3. Jak ktoś się bardzo dąsa w biurze I ma że wszystkim problem to nawet z nim nie rozmawiaj [ dział jest duży może pracować około 80 osób na linii] 4. Ogromne zasoby cierpliwości 5. Można sobie popić kawki, zapalić papieroska, pogadać sobie w biurze, w domu na zdalnym obejrzeć jakiś serial na netflixie [ oczywiście oficjalnie nigdy się nie przyznawaj ????, profeska musi być] i tam wygląda Większość dni że jest spoko ale te nieprzyjemne sytuacje których jest mniej jednak bardziej wpływają na ciebie i bardzo przeszkadzają i odbierają radość życia. Z kasą jak z kasą zawsze może być więcej.

Cz 2 juan contact center Nowy wpis
Były pracownik

SPECYFIKACJA PRACY: Kontakt z klientem raczej jest uciążliwy najczęściej ktoś się będzie dąsał, czasami są zabawne sytuacje a czasami może być nie przyjemnie, jeżeli jest są sami klienci to 2-4 naprawdę konfliktowe rozmowy trafią się w tygodniu, jeżeli będzie już skill na techniczna to 2-4 w miesiącu ale to może róznie wyglądać, ktoś się może mega pruć, wymuszać zrobienie czegoś bo coś faktycznie inpost zepsuł a raczej nie będziesz mógł jako pracownik nic zrobić i trzeba tego wysłuchiwać, raczej rozłączenie się nie jest wskazane u trzeba tego wysłuchiwać. Praca może wyglądać różnie od bardzo komfortowej w sumie że dostajesz kasę za samo siedzenie bo np nie ma kompletnie ruchu i masz telefon co 10 minut, albo jesteś na popołudniu i od 19 na telefon czekasz 20 minut i sam wgl lajtowe rozmowy. Może być okres że dzwonią w większości kurierzy i sobie z nimi gadasz na luzie, może być np okres 2 tygodni że urywają się telefony, ludzie są problematyczni ktoś się wykłóca o paczkę jest mega roszczeniowy i ma rację bo to wina firmy i jest mega słabo, ale chcąc nie chcąc najbardziej te negatywne rozmowy najbardziej wpływają na ciebie chociaż nie stanowią większością ale na dłuższą metę będzie to bardzo uciążliwe. Raczej wymaga to dużo samodzielości i kreatywności żeby kończyć te rozmowy z klientami i powiedzieć im coś w satysfakcynujacy ich sposób. Trzeba mieć odpowiednie podejście do pracy o ile przez kilka miesięcy można mieć spory dystans to jednak z doświadczenia mogę powiedzieć że po dłuższym czasie stanie się to bardzo uciążliwe, jakość pracy bardzo się obniży, jest to praca na max 1 do 2 lat, zanim już faktycznie stanie się to nie do wytrzymania i dojdzie do zrezygnowania z pracy jeżeli chodzi o takie losy pracownikow: 1. Ktoś bez doświadczenia pracy z klientem nie potrzebuję kasy do przeżycia, to rezygnuje po szkoleniu albo po miesiącu bo nie chce takiej pracy gdzie musi wysłuchiwać klientów. 2. Sprytny, pracuję 6 miesięcy albo 1 - 2 lata i przechodzi do innego działu. Gdzie jest mniej kontaktu z klientem albo jest ograkiczony jest to możliwe i tak robi wiele osób a infolinia to początek i to jest najlepsze rozwiązanie 3. 2.5 roku - 3 to maksymalnie dopóki nie przjedziesz do innego działu albo twoje zdrowie psychiczne ci na to nie pozwoli że względu na stress i nerwy które znacznie wpłynął na Twoje codzienne życie i przed pracą wiec że na dłuższą metę wpłynie to na twoje samopoczucie i rozumiane zdrowie psychiczne, będzie tak że nie bedziesz w stanie odbierać telefonów bo już wszystko będzie lepsze niż to. InPost. Według mnie sam Inpost [biuro w Krakowie bo nie wiem jak to wygląda na oddzialach] jest jednym z najlepszych pracodawców jeżeli chodzi o samą centrale, jest bardzo wspaniała kultura pracy, jesteś szanowany, komunikacja przebiega bardzo sprawnie, są chillroomy z xboxem, piłkarzykami, biuro jest bardzo komfortowe, jak byś przychodził sobie do Starbucksa pracować. Raz na 3 miesiące jest jakieś wyjście ekipa na miasto, 2 razy w roku jest jakaś imprezka firmowa i wtedy za część rzeczy placi już firma, był wyjazd do Warszawy na mecz polski, masz możliwość dopłacenia i wykupienia luxmedy multisporta, praca hybrydowa tylko 5 dni w miesiącu w biurze, można więcej. Jest czasami pizza day, sushi day, poczatynek na święta, haloowen, wielkanoc. Praca w biurze w Krakowie 9.5/10 Obsługa klienta to 1 rok do 1.5 roku zmienian dział na inny czy tam role albo (usunięte przez administratora) bo nie wytrzymasz. Osoby które pracują na lini dłużej niż 3 lata można policzyć na palcach jednej ręki a te które pracowały tak długo będą ci odradzac tą pracę z całego serca. Ogólnie firma też szybko się rozwija i 2 razy w roku były podwyżki, jak zaczynałem na początek to było 3300 brutto później później 3990 po wszystkich szkoleniach. Więc stawki mogą się zmienić i to raczej w górę jak będziesz aplikować

Juan. Contact Center Cz. 1 Nowy wpis
Były pracownik

To może ja dodam merytoryczna opinie i Opowiem jak to wyglądało w moim przypadku od złożenia cv do końca pracy, jakie są minusy i plusy, jak wygląda sama specyfikacja pracy i same środowisko w biurze. 1. Rekrutacja Nie jest wymagane doświadczenie wystarczy sama szkoła średnia [ ogólnie jakiekolwiek wyższe wykształcenie jest mile widziane i przy rekrutacji na inne stanowisko też może być mile widziane] da najbardziej pod uwagę jest brana chęć do pracy, nauki oraz to że ktoś nie boi się rozmawiać i jest raczej otwarty na kontakt z klientem i wypowiada się z szeroko rozumianą kulturą osobistą dalej jest telefon z hr kilka pytań czemu taka firma, jakie oczekiwania i zaproszenie na kolejny etap, tam jest rozmowa z liderami zespołów, opowiadaj ci o firmie stanowisku, kilka pytań o ciebie, później krótka scenka że odgrywacie rozmowę z klientem że ma np. Pytanie o wymiary paczki, czy można się rozłączyć z klientem albo coś takiego, następnie po kilku dniach jest telefon z ofertą, rozpoczęcie pracy zaczyna się w 90% od pierwsszego dnia kolejnego miesiąca, zaczyna się 2-3 dniowy onbording z jakimiś pierdołami o bhp samej firmie i takie tam. Jak wygląda szkolenie w cc Może zacznę od tego że standardowy podział jest za ZI czyli obsługa klienta indywidualnego dzieli się na usługi paczkomatowe i usługi kurierskie, to się może zmienić ale np. Wygląda to tak że jest np tygodniowe szkolenie z usług paczkomatowych, potem np masz 2 dni z pracownikiem że on prowadzi rozmowy ty słuchasz i np 3 dnia ty prowadzisz rozmowy a taki opiekun ci ze wszystkim pomaga i podpowiada Dalej znowu tydzień szkolenia z usług kuriesrskich i wychodzisz na linie samodzielnie później około miesiąca lub 2 miesiące i zaczynasz szkolenie z wt czyli wsparcie techniczne dla klientów i kurierów związane z paczkomatami, nauczysz się jak zdalnie obsługiwać paczkomat to będzie około tygodnia później znowu rozmowy z pomocą opiekuna jesteś samodzielnym pracownikiem i masz już podwyżkę za kolejny skill. Początek: okolice najniższej krajowej Po 3-4 miesiącach jak zrobisz wszytskie szkolenia: 5100 brutto chyba że będą kolejne podwyżki Premie: 0%, 5%, 10% lub 15% Dodatek za angielski: 400 brutto Czyli 5500 podstawy Nadgodziny x 1.5 lub 2x jeżeli jest ich bardzo dużo ale to wg prawa pracy ale praktycznie się nie zdarzają chyba że teafi się jakiś tydzień lub zaczyna się szczyt zakupów czyli połowa listopada do świąt bożego narodzenia. Obsługa klienta czyli cały dział contact center pracuje przez 365 dni w roku. Pon-pt 7-22 sobota 8-20 nd- 8-18 święta 8-16 Tutaj jak wygląda przydzielenie grafiku: Standardowe zmiany to: 7-15, 10-18 i 14-22 mogą się różnić ale na 85% bedzie tak to wyglądać Tak jest niepisanie że w ciągu miesiąca są przydzielone 3 dni w dni wolne od pracy czyli weekendy i święta ale nie ma tego na papierze więc jeżeli brakuje ludzi lub potrzeba więvej osób to może trafić się więcej ja raz w maju miałem 7 ale pisałem do grafiku i 2 odjęli Z mojego punktu widzenia dużym minusem jest grafik bo w praktyce to może wyglądać tak że rzadko kiedy jest cały tydzień na jedną zmianę typu 7-15 raczej to wygląda tak że pon-sr 10-18 a czw i pt 14-22 może też wyglądać tak że Pon wt, Środa wolna, później masz czw-pon rzadko kiedy się zdarzą się 2 dni wolnego pod rząd ale może się zdarzyć wolny weekend plus pon i wt również wolny za pracę w inny weekend Zmiaby w pracy nie są regularne, elastyczny grafik jest ale raczej po ich stronie że pracownik ma się dopasować Można zgłosić 4 dni które chce się mieć na 100% wolne i w 95% jest to uznawe przez grafik więc 2 weekendy można mieć w pełni wolne. Specyfika pracy w pierwszym miesiącu jak będzie sama kliencka jak wyglądają rozmowy: Najczęściej: kiedy, gdzie co się dzieje z paczką i stan faktyczny może być: Paczka jest terminowa, proszę o cierpliwość Paczka nie została wysłana przez sklep Paczka ma 1-2 dni opóźnienia Paczka się gdzieś faktycznie zapodziała Paczka została uszkodzona Trzeba poodbijać piłeczkę i tak fajnie przekazywać informacje Reszta połączeń: Zapytanie o jakąś usługę Problem z jakimś system Uszkodzony towar, paczka Kurier rzucił paczka Kurier zaznaczył awizo Kurier coś tam zrobił z paczka Ogólnie Złożenie reklamacji Albo jakieś pytania z (usunięte przez administratora) Na technicznej z klientem z różnych powodów będzie trzeba otworzyć skrytka zdalnie albo będzie jakich problem z paczkomatem. Po wszytskick skillach masz mixa, klienci, kurierzy może być tak że sami kurierzy dzwonią i jest lajt ale jest mix. Raczej uznaje się że z skilami technicznymi jest już Raczej lżej i przyjemnie i w pierwszej kolejności wspadają kurierzy czy problem techniczny z paczkomatem.

Duch
Były pracownik

Ta firma nie wypłaca na czas wypłaty kurierom

Abra Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Duch

Mógłbyś szczegółowiej opisać całą sytuację?

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy 2024 Revenue Operations Summer Intern
Warszawa
Equinix Poland Sp. z o.o.
(72 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Werka
Pracownik

Pracuje w oddziale Warszawskim. Dobra praca, mało wymagań. Jak dobrze pójdzie to i cały dzień na telefonie posiedzę.

leo
Były pracownik

To co się dzieje w sortowni na Faradaya przechodzi pojęcie. Tam rzuca się paczkami o taśmę sortującą i o kraty.

Cr
Pracownik
 Pytanie
@leo

Co ty Leo mówisz? Pracuje tam i nie ma żadnego rzucania paczek ani o sorter ani o kraty. Ewentualnie do kraty.

Leo
Były pracownik
@Cr

Jak jesteś na końcu sortera to słychać moment rzucania o sorter z początku linii. Niektórzy w kraty potrafią rzucać i parę metrów. Powinno się ich zwolnić.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Niemieckie rewolucje w IT to zdecydowanie najgorsze co mogło spotkać tą firmę. Obecnie panuje kolesiostwo totalnie niekompetentnej ekipy z Berlina zapoczątkowanej przez nową CTO. Ekipa ta sama sobie jest w stanie wmówić że jak wszystkie dane wskazują na to że jest gorzej to i tak jest lepiej, albo wina jest po stronie pracowników czy liderów. Obecnie niestety pracy w IT absolutnie nikomu nie polecam, spotkacie tylko dookoła siebie czym na wydawałoby się wyższym czy bardziej technicznym stanowisku, tym bardziej niekompetentnych ludzi (wystarczy prześwietlić na LinkedIn awanse od zera do zera ale na wyższym stanowisku), do tego spory bałagan ze względu na zastąpienie dobrych, wypracowanych praktyk nieudolną próbą wdrożenia „you build it you run it”. Dodatkowo dużo (usunięte przez administratora) związanej z zarobkami czy podwyżkami gdzie bardzo na rękę jest firmie aby broń boże nie wiedzieć ile kolega obok ma pensji bo może się okazać że rozstrzał jest spory. Co z pozytywów? Jak to w miarę dużej firmie najważniejszy jest zespół i bezpośredni przełożony, takich zespołów jest sporo gdzie można z przymkniętymi oczami na resztę pracować w naprawdę spoko atmosferze, niestety to się kończy bo coraz więcej pracowników którzy pracują tu dłużej odchodzi. Z pracą zdalną też nigdy nie widziałem aby ktokolwiek robił problemy chodziaż nowe biuro jest naprawdę ok (no może poza brakiem sufitów i gołym betonem na ścianach, ale biurka i krzesła naprawdę ok). Na szkolenia jednak czy jakiś rozwój nie liczcie.

1234
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Oj... jak można tak narzekać na tak wspaniałą firmę :D Zgadzam się w 1000% jednak dodam, że w ocenie "góry" szkolenia mamy cały czas:) przecież wysyłają nam ten nieudolny spam do przeklikania i do tego co rusz to jakiś bezsensowny webinar. Dodatkowo te spotkania z Zarządem na których sami nie wiedzą o czym mówią :) jest petarda :) a zarobki? Tutaj trzeba zrozumieć logikę. Nie dostaje się pieniędzy za bycie wzorowym pracownikiem. Dostaje się za (usunięte przez administratora) czyli wchodzi się w ciemne miejsce kierownikowi lub wyżej, jojcy się ile to ma się pracy tylko, że nikt nie widział i nie słyszał i wykonuje się w godzinach pracy wszystko tylko nie pracę na rzecz tej firmy :) np. inną pracę albo opiekuje dziećmi, itd. i takie osoby są doceniane.

Kacha
Inne

Znalazłam dla męża ofertę na Elektromontera, doświadczenie w zawodzie ma więc szanse, że się dostanie spore. Sporo opinii o niskich zarobkach ale dokładnych danych jakoś nikt nie przedstawia. Może ktoś jasno określić widełki zarobkowe elektromonterów na początek pracy? Potem jakieś ewentualne podwyżki są do zrealizowania przez firmę?

Yyyyy
Pracownik
@Kacha

Podwyżki... ach tak podwyżki... obiecują ale na obietnicach się kończy :) po roku, 2 ewentualnie jakieś 300 brutto

Anonin
Inne
 Pytanie

Cześć, Czy jest tu może ktoś pracujący w payrollu w oddziale Krakowskim, kto chciałby się podzielić opinią na tema pracy w tym dziale?

Xyz
Pracownik
@Anonin

Skoro zatrudnienie nie wzrasta, a są wolne wakaty, to można sobie w łatwy sposób odpowiedzieć na pytanie. Do firmy wdrażają SAPa i wszyscy się liczą z mocną redukcją zatrudnienia od 2025 dlatego jak mają okazję to uciekają wcześniej.

Kacha
Inne

Chcę spróbować dostać się na etat specjalistki ds. dekarbonizacji. Angielski jest wymagany do komunikowania się, a francuski mile widziany. Ten francuski też musi być na poziomie komunikacyjnym? Ciekawa jestem czy jak znam oba języki to wtedy mogę negocjować wyższą pensję...

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kacha

Wyższą pensję? :D Nawet jeśli będziesz znać wszystkie języki świata i będziesz mieć każdy certyfikat to zaoferują niewiele więcej niż minimalna krajowa z informacją, że po 6 miesiącach duża podwyżka. Minie rok, a podwyżki jak nie było tak nie będzie chyba, że wzrost płacy minimalnej ich do tego zmusi. Mówi to osoba z angielskim C1, niemieckim C1 + wykształcenie wyższe kierunkowe i liczne szkolenia. Im więcej wiesz, tym bardziej Cię wykorzystają dlatego pracownicy odchodzą i ja też szukam pracy.

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Czy jest jakaś szansa na pracę zdalną, pracujac jako konsultant?

Dominika
Były pracownik
 Pytanie
@Kasia

Nie ma żadnej szansy- jest hybryda nie mniej niż 5 dni w miesiącu jedziesz do biura. Po co? Bo masz się integrować i bo prezes sobie tak uważa. pakujesz rzeczy, jedziesz i siedzisz w tłumie na open space, w hałasie i bez wygody, bo tak! Pamiętaj by zabrać kable, przejściówki do monitorów, podstawkę pod laptopa- bo na miejscu spotkasz tylko stary, oby działający monitor i puste biurko, ewentualnie jakaś oślizgła klawiatura się znajdzie, gdzieś w szafie.. Możesz próbować wystąpić o pracę zdalną, ale nie spotyka się z nikim kto ją dostał. Chyba że by Ci nogę urwało- ale wtedy pewnie z zatrudnieniem kiepsko.

Eoo
Były pracownik
 Pytanie

Czy atmosfera w oddziale w Krakowie jest tak zła jak na Faradaya w Warszawie, gdzie ludzie do donoszą na siebie itp.?

Que
Były pracownik
@Eoo

W Krakowie jest lepiej, w Warszawie niektórzy z awizowni i magazynierzy tworzą kółka wzajemnej adoracji. Co rusz zatrudniane są nowe osoby, ponieważ odchodzące są pomawiane przez resztę. Kierownictwo z Krakowa powinno się wziąć za oddział warszawski.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

No właśnie czytałem że zarobki słabe i nie ma podwyżek. Ty bardziej piszesz o atmosferze w robocie i relacji z przełożonym? Chce wysłać CV ale po przeczytanych komentarzach trochę się waham. Widziałem że na stronie firmy jest możliwość spontanicznej rekrutacji na kuriera. Jeszcze studiuję przydałby mi się zastrzyk gotówki. To ile można tu wyciągnąć miesięcznie?

Dlaczego
Pracownik
 Pytanie

Jeśli ktoś z "góry" to czyta, to bardzo proszę o odpowiedź albo o refleksję ;) aczkolwiek wielu pracowników jest tym zaintrygowanych :D Zatrudniliście na stanowisko dyrektora finansowego panią, która przynajmniej w teorii powinna mieć wszelkie kompetencje, by świetnie zarządzać jednostką. I teraz pojawia się pytanie czy zarządzanie ma polegać na poniżaniu pracowników? Na obiecywaniu czegoś co mija się z prawdą? Na zmuszaniu do działań, które zdecydowanie wykraczają poza zakres obowiązków? Dlaczego ta osoba wchodzi w kompetencje osób, w których kompetencje wchodzić nie powinna? Dlaczego robi wszystko żeby pracownicy się zwalniali? Do czego to wszystko zmierza? Dlaczego mówi się żeby pracownicy nie obawiali się o pracę i jednocześnie daje się do zrozumienia, że będą grupowe zwolnienia? Dlaczego to wszystko robi się w białych rękawiczkach - w sumie pytanie retoryczne. W każdym razie w imieniu pracowników gratuluję wyboru ;) tylko kto wam ogarnie tego SAPa jeśli wszyscy się pozwalniają, a w szczególności ci najbardziej kompetentni. Wpuściliście do struktury kogoś kto się specjalizuje w brzydkim słowie na "M". I teraz słowo dla nowych pracowników - obiecają wam wszystko co chcecie usłyszeć ale nie spełni się nic. Za te śmieszne pieniądze i brak możliwości rozwoju nie warto się stresować. Patrząc na ogłoszenia na różnych portalach bez problemu znajdziecie dużo lepsze oferty. Kiedyś to była firma, w której pracownik czuł się jak w rodzinie. Dzisiaj... dzisiaj czuje się jak bezwartościowy odpad i słyszy tę samą gadkę "doświadczenie w tej firmie jest bezcenne więc podwyżek nie będzie" - ale co ta firma więcej oferuje niż masę stresu i słabe zarobki? Drogi Zarządzie śpieszcie się szanować pracowników - tak szybko odchodzą.

123
Pracownik
 Pytanie
@Dlaczego

Mozesz napisać cos wiecej o tych zwolnieniach?

Były pracownik
Były pracownik

W tej firmie liczą sie układy. Konsultanci nie mają wsparcia, a nawet jest zabranianie trenerom kontaktu z nimi ...najgorsza firma pod kontem CC

anonim
Inne
@Były pracownik

Oooo fajnie, że jest tu poruszana sprawa konsultantów, bo chciałam aplikować. Słabo, że nie ma wsparcia, więc jak mają problem, to z kim się kontaktują, z przełożonymi czy z innymi osoba z ich działu? Jak przy okazji napiszecie, jaka jest pensja na start dla nich, to będzie extra.

Zzzz
Pracownik

Wiele osób jest zniesmaczonych brakiem premii świątecznych. Co roku dawali kilka groszy na worksmile, w tym roku nawet tego nie było, a pracy - nie oszukujmy się - jest już na 2 etaty. Jednak nie bierzemy pod uwagę jednej rzeczy - nasi pracodawcy są wspaniałymi ludźmi o wielkim sercu! Po ogłoszeniu zarządu, że czeka nas ciężki okres i premii nie będzie, w necie ukazał się artykuł o pomocy finansowej Inpostu dla naszych biednych wschodnich sąsiadów - polecam poczytać o szczodrości i nie bądźmy takimi "egoistami". W końcu możemy pracować za (usunięte przez administratora) i wspierać tych najbardziej potrzebujących ;) Wesołych świąt dla całej ekipy i miejmy nadzieję, że w nowym roku "góra" się ogarnie.

anonim
Inne
@Zzzz

Piszesz, że pracy, jak na dwa etaty. Skoro tak, to czy jest to argument, by ubiegać się o podwyżkę pensji zasadniczej? Bo z premiami to z własnej praktyki wiem, że różnie bywa, a co pensja zasadnicza, to pewne.

anonim
Inne
@Zzzz

Ile zawsze dostawaliście w ramach tej premii? Jak firma uzasadniła swoją decyzję o ich braku? Zrozumiałe, że przed świętami macie więcej pracy, ale można nadgodzin odmówić? Bo rozumiem, że z tymi podwójnymi obowiązkami masz płacone jak za jeden etat?

Zzzz
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Podwyżka płacy zasadniczej? W teorii tak - w praktyce: " jeśli ci się nie podoba to możemy rozwiązać umowę oczywiście za porozumieniem stron". W tym roku natomiast poprzychodziły nowe osoby oczywiście po znajomości, które nie potrafią kompletnie nic ale stawka dużo wyższa. Także tak to wygląda.

Zzzz
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Tzn. premia była uznaniowa więc powiedzmy, że kilkaset zł. brutto. Jak firma uzasadniła? Heh... "mamy ciężką sytuację" ale na wydatki związane z naszymi wschodnimi sąsiadami i lans w mediach pieniądze już były :) Nadgodziny to problem pracownika w tej firmie. Nikogo nie obchodzi, że pracujesz po godzinach czy w weekend. Robota ma być zrobiona w danym terminie, a jeśli nie jest to po i tak marnej premii (max 10% zasadniczego). Ta firma ma tylko jeden plus. Tak Cię przetyrają, że będziesz atrakcyjnym pracownikiem dla przyszłego pracodawcy.

anonim
Inne
@Zzzz

I za co ją przyznawali, za dużo obowiązków właśnie? Można dogadać się żeby w weekend nie pracować, tylko same dni robocze? 10% premii to max jaki można dostać?

...
Pracownik
@anonim

Praca w weekend nie wynika z tego, że oni tego oczekują tylko z tego, że dowalą Ci tyle roboty. że się nie wyrobisz a potem słyszysz, że jesteś za wolny.... nie istotne czy dobrze czy źle ale ma być zrobione. 10% premii to max ale większość nie ma... ale co to jest 10% przy zarobkach rzędu 4800 brutto

Bart
Inne
@Zzzz

Najgorzej jest w finansach i księgowości. Słabe zarobki, brak możliwości rozwoju, ponadto atmosfera pracy dosłownie familijna bo większość to rodzina liderów czy menagerow.

Zwolniony
Były pracownik

Nie warto aplikować. Nowa niemiecka dyrektor zwolniła 40 osób z IT że względu na oszczędności i zatrudniła wzamian około 8-10 dyrektorów z poprzedniej firmy, którzy tylko za samo podpisanie umowy dostali 15 tys €. Zero konsultacji w sprawie zwolnień z bezpośrednimi przełożonymi, po prostu spakuj się natychmiast i wyjdź. Piękne maile z HR odnośnie tego jaką jesteśmy super firmą o jak nam dobrze nijak się mają do tego jak pracownik jest traktowany. Ponadto brak premii świątecznych, podwyżek inflacyjnych, czy szkoleń. Dając nam ograniczone konta do Udemy zamiast realnych szkoleń zaoszczędzono ponad ćwierć miliona.

anonim
Inne
@Zwolniony

Co ty gadasz, to tak z dnia na dzień posypały się zwolnienia czy już wcześniej coś na to wskazywało? Tylko dział IT został tak potraktowany czy gdzieś indziej też szukano oszczędności? Dostaliście jakieś odprawy chociaż? Co do szkoleń, w jaki sposób są ograniczone konta do Udemy? Nie można dowolnie wybrać sobie szkoleń, które nas interesują?

@bylyodanaliz
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w oddziale KRA przy cementowek 10, dlaczego? 1. Kumoterstwo i kolesiostwo 2. Kierownictwo mysli, ze jest lepsze niz pracownicy i nie szanuje podwladnych. Sam bylem swiadkiem jak wysmiewano magazyniera, ze wzgledu na to ze mial czelnosc zapytac o podwyzke. 3. Nierowne traktowanie pracownikow na tych samych stanowiskach. Niektorzy moga miec prace zdalna codziennie, niektorzy nie oraz nie rowne wynagrodzenia. 4. Kierownictwo mysli, ze ludzie beda tyrac po 12 godzin dziennie. 5. Ucinanie premi za chociaz 1 dzien L4 lub urlop na zadanie, nawet jesli masz wykonane cele premiowe. 6. Niejasny system wyliczenia premii. 7. Problem z wysylaniem paskow wynagrodzen. 8. Pani kierownik A.K., pan "kierownik" po filozofii Sz.B. oraz pani kierownik A.S. nauczcie sie zarzadzac ludzmi... 9. Kierownicy oddzialu i wyzszych szczebli powinni wrocic sie na lekcje j. polskiego. Mowa tu glownie o p. M.T. Pisze sie "potrzeba", a nie "poczeba". 10. Brak zrozumienia, ze bedac analitykiem nie jest sie czarodziejem.

Obecnyinny
Pracownik
@@bylyodanaliz

Prawda jest taka że brak kultury kierownictwa i ciągle uważanie sie za lepszych. Tak było i nadal trwa.

juz/nie/specuje
Były pracownik

- Wykorzystywane są w komunikacji z liderami prywatne komunikatory których wrazie potrzeby nie wykorzysz w sądzie. Warunkowana z kodeksu pracy dostępność do przerwy nie jest w tej firme taka oczywista bo musi być dostepny limit wejść na przerwe to znaczy że musisz czekać aż bedze dostępne miejsce. Kto czka to czeka, kto nie czeka może dostać priva od lidera... na komunikatorze prywatnym , bo nie powinien iść na przerwe bo nie ma LIMITU. Od niedawna w biurze nie można rozmawiać prywatne gdy nie ma ruchu xD (tylko w kuchni). Kierownictwo chyba się boi że rozmawiający ludzie zweryfikują jak nie równe mają wynagrodzenia na tych samych stanowskach. (ale w szkoleniu o transparetnisc bylo muwione xd) Oczywiscie wyrównań wynagrodzeń nie ma, można zapomnień o podwyżce inflacyjnej. Zarobki na poziomie pracowka kasy fiskalnej ale stres i zakres wiedzy ogromny. Pracownika sklepu chociaż nikt nie wyzywa na lini i nie jest od ostrzałem oceny jakosciowej która jest absurdalnie zkorelowana z czasem Twojej pracy. Codziennie zmieniające się procedury zadbają o to byś nie otrzymał /ła "premi". Nie przestrzega się podstawowowych zasad bhp tj 5 min przerwy od pracy na komputerze... nie uswiadczysz, a nie zdziw się że na 10 godzinnej zmianie bo takie też są powiedzą że masz tylko 5 min więcej przerwy... W dokumentach błędny adres w umowie błędny, urlopy źle naliczane. Nie wiem jak wogole te paczki są doręczane... Na rekrutacjach i szkoleniach opisywana jest wizja rozwoju, możliwości...które magicznej znikają jak chwilę popracujesz na lini. Po 5 latach może zmienisz stanowisko a potem nagle znikniesz z drzewka organizacji i ślad po Tobie w firmę zaginie. Tym co pozostali wytrwałości w tej niesprawiedliwości, tym co aplikują refleksji, to nie jest takie miejsce jak Ci się wydaje.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, Natknąłem się na ofertę pracy "Starszy Analityk Finansowy". Podzieli się ktoś opinią o pracy w dziale finansowym i podpowie czy warto aplikować? Z góry dziękuję za odpowiedź

1
Kula
Były pracownik
@Kandydat

Pracowałem w Inpost jako analityk senior ponad rok, nie polecam. Przy rekrutacji pytania,test i wymagania jakby była to rekrutacja do NASA. Pensja niższa niż w innych firmach. Powiedziałbym nawet, że żenująco niska jak na stanowiska analityczne z takimi wymaganiami. Wieczny bałagan, pośpiech, stres. Nikt nic nie wie, a zadania się sypią cały czas. Często zdarzały się problemy, bo ktoś czegoś nie przesłał, nie wbił lub nie przekazał etc Nie wynikało to z winy pracownika, a ze złej organizacji pracy i wiecznego pośpiechu który funduje Inpost. Sam nie wiem z czego to wynika. Praca w InPost to kocioł, nie było ani jednego dnia spokoju i spokojnej pracy, wszystko w biegu na szybko. Przemiał ludzi jest okropny. Podczas pracy tam byłem świadkiem, jak ludzie zatrudniali się i składali wypowiedzenie w ciągu 4-6 miesięcy.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Kula

Dzięki za odpowiedź. Czy Twoim zdaniem wynikało to bardziej z winy kierownika, który kiepsko tym zarządzał czy raczej w całej części finansowej firmy panował taki chaos, jak opisujesz? Jakie podejście mają managerowie do tego? Chcą rozwiązywać problemy czy raczej byle tylko przepchnąć i tak co miesiąc? Jak oceniasz atmosferę w pracy? Podejście firmy do elastyczności itp? Czego można się spodziewać na teście z excela? To bardziej standardowe i proste funkcje, który używa się na codzień w każdym korpo czy rączej jakieś bardziej zaawansowane rzeczy? Pozdrawiam

Becia
Inne
@Kula

A kojarzysz jakie konkretnie pytania zadają na rozmowie, wszystkie są związane z branżą? To ile tu zarabia analityk, podaj już kwotę na rękę. Rotacja tylko ze względu na kasę?

XD
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydat

„W części finansowej firmy” XD InPost się tak rozrósł w ostatnich latach że wszystko na wczoraj jest we wszystkich działach. Atmosfera pracy jest po prostu okropna, jeśli trafisz na kogoś miłego to a) zostanie zwolniony dyscyplinarnie w najbliższym czasie b) odejdzie sam w ciągu 6 miesięcy od zatrudnienia. Jedynym plusem tej pracy jest możliwośc odpowiedzenia na pytanie „gdzie pracujesz?” - w polskiej korporacji mam pracę hybrydową :)) ale nie ma to nic wspólnego z pracą w korporacji, bardziej warunkami przypomina januszex. Kadra zarządzająca robi układziki jak w dobrej wsi, i właśnie taka atmosfera panuje w InPost - jak na straganie

Mali
Inne
@XD

No dobra, a co z opcją rozwoju? Jak ktoś nie ma doświadczenia i jest świeżakiem, to jest dobra firma, aby złapać doświadczenie? Właśnie np. w dziale finansowym po studiach ekonomicznych? Jak atmosfera słaba to dla wpisu do cv warto?

K
Były pracownik
 Pytanie
@Mali

Jaki rozwój :D W tej firmie można się bardziej zwinąć niż rozwinąć. Raczej swiezakow bez doświadczenia nie chcą. Najlepiej doświadczony ale z pensja świeżaka. Mniej więcej tak można określić wymagania inpostu. Zastanów się, czy chciałbyś pracować w pracy gdzie wiecznie wszyscy są niezadowoleni i mają pretensje, że wszystko miało być na wczoraj i jest wieczne opóźnienie. Chciałbyś tam pracować tylko po to żeby wpisać to do CV. Z choinki się koleś urwałeś?!

I
Inne
 Pytanie
@K

A o ktorej czesci finansów piszesz? Z tego co słyszalam atmosfera raczej fajna

K.
Były pracownik
 Pytanie
@I

A jakim działem finansów jest analityka i praca analityka? Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

I
Inne
@K.

W ramsch działu finansów istnieje kilka jeśli nie kilkanaście zespołów ciezko uwierzyc ze w każdym jest tak źle..

Boli głowa
Inne
@I

Dokładnie. A w księgowości najciężej. Mały rozwój, wykonujesz pracę za siebie i znajomka liderki. Atmosfera drętwa, kasa mała.

1

Zostaw merytoryczną opinię o InPost S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 4 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?

    Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost S.A.
Przejdź do nowych opinii