Opinie o AmeriGas Polska Sp. z o.o.
Bardzo nam przykro czytać opinie, które są nieprawdziwe. Zapewniamy, że firma się nie kurczy. Wręcz przeciwnie. Po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z działem obsługi. Pozdrawiamy
Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszej firmie. Pragniemy jednak podkreślić, że portal GoWork.pl służy do oceny firmy, jako pracodawcy i prosilibyśmy, żeby to ten aspekt był oceniany na tym forum. Propozycja zmiany ceny po okresie promocyjnym jest praktyką, którą realizują praktycznie wszystkie firmy obecne na rynku, nie tylko energetycznym, ale również chociażby firmy telekomunikacyjne. Proszę pamiętać, że przesłane propozycje każdorazowo podlegają negocjacjom oraz są kształtowane na podstawie notowań cen paliw na giełdach światowych. Na przykład trzy lata temu w tym samym miesiącu ceny były o 12% niższe. Prosimy też pamiętać, że rosły również inne składowe na podstawie, których kształtuje się cena dla klienta końcowego, jak chociażby pensje. Prosimy również nie porównywać cen propanu technicznego, który używamy w naszych instalacjach, co gwarantuje stałą i wysokiej jakości pracę kotłów również zimą z mieszaniną używaną w autogazie, ponieważ skład chemicznych tych paliw jest znacząco odmienny. Zachęcamy do kontaktu z naszym Zespołem Wsparcia Sprzedaży telefonicznie lub mailowo, jak i za pomocą formularzy umieszczonych na naszej stronie. Jesteśmy przekonani, że nasi konsultanci znajdą satysfakcjonującą dla Państwa propozycję.
Mnie także udało się z nimi rozstać ale kosztowało mnie to ładnych kilka tysięcy plus kłopoty z wydaniem firmie zbiornika bo w żaden sposób nie chcieli go odsprzedać. Naucka na przyszłość - nigdy, przenigdy nie wchodzić w żadne układy z tą firmą i podobnymi dzierżawcami.
Narzędzia pracy zależą od działu w którym będziesz pracował/ła oraz od stanowiska. Nasi koledzy z działu handlowego posiadają do dyspozycji samochody służbowe, telefony komórkowe oraz laptopy. Większość pracowników działów administracyjnych posiada telefony komórkowe aby móc kontaktować się ze współpracownikami, klientami oraz kontrahentami. Wszystko zależy od zakresu obowiązków. Od zawsze uchodziliśmy za firmę, w której panuje rodzinna atmosfera. Bardzo często nasi pracownicy spotykają się poza godzinami pracy aby spędzić czas we własnym gronie . Na co dzień nie brakuje nam wyzwań, a co za tym idzie odpowiednich dawek stresu. Wszystko wynagradza nam "luźna atmosfera", gdzie można czasami pożartować z szefem oraz z szefa. Zabawne maile krążące po sieci, spotkania na kawie w kuchni czy przerwie na śniadanie lub obiad. Do tego należy dodać elastyczny czas pracy dopasowany zarówno do rannych ptaszków jak i śpiochów. Może właśnie dlatego nasi pracownicy zostają z nami na długie lata...
Bardzo serdecznie polecam wszystkim omijać tą firmę szerokim łukiem i nie zawracać sobie głowy. Początki współpracy są piękne, wszyscy bardzo mili żeby tylko podpisać umowę a potem dają taką cenę gazu która zwala z nóg. Ja się z nimi rozstałem kupiłem własny zbiornik i przez 2 lata na własnym zbiorniku mogę powiedzieć że mam go za darmo przeliczając cenę jaką miałbym z Ameri Gas. Ludzie czytajcie umowy choć z nich jest wszystko ok tylko potem stała cena po okresie promocyjnym jest cena z kosmosu. Ameri Gas 19.50zl M3 przeliczając na litry to jest ponad 5 zł za litr a mając zbiornik na własność cena gazu na obecną chwilę to 1.80zl. Myślę że nie trzeba tu dużo myśleć. Pozdrawiam
Witam czy pracuje ktoś teraz jako Supply Operations Coordinator i mógłby polecić aplikowanie? Po ofercie widzę, że spełniam warunki i rozważam swoją aplikację. Rozmowa cala będzie po angielsku skoro wymagana jest jego biegłość?
Dziękujemy za Twoje zainteresowanie. Zachęcamy do aplikowania poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=24e57d7391a64846a5440a61bd821004 Tak, rozmowa rekrutacyjna odbywa się w języku angielskim. Zapraszamy do aplikowania. Zespół HR.
Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszej firmie. Pragniemy jednak podkreślić, że portal GoWork.pl służy do oceny firmy, jako pracodawcy i prosilibyśmy, żeby to ten aspekt był oceniany na tym forum. Propozycja zmiany ceny po okresie promocyjnym jest praktyką, którą realizują praktycznie wszystkie firmy obecne na rynku, nie tylko energetycznym, ale również chociażby firmy telekomunikacyjne. Proszę pamiętać, że przesłane propozycje każdorazowo podlegają negocjacjom oraz są kształtowane na podstawie notowań cen paliw na giełdach światowych. Na przykład trzy lata temu w tym samym miesiącu ceny były o 12% niższe. Prosimy też pamiętać, że rosły również inne składowe na podstawie, których kształtuje się cena dla klienta końcowego, jak chociażby pensje. Prosimy również nie porównywać cen propanu technicznego, który używamy w naszych instalacjach, co gwarantuje stałą i wysokiej jakości pracę kotłów również zimą z mieszaniną używaną w autogazie, ponieważ skład chemicznych tych paliw jest znacząco odmienny. Zachęcamy do kontaktu z naszym Zespołem Wsparcia Sprzedaży telefonicznie lub mailowo, jak i za pomocą formularzy umieszczonych na naszej stronie. Jesteśmy przekonani, że nasi konsultanci znajdą satysfakcjonującą dla Państwa propozycję.
Szanowni Państwo w Amerigas, nie odpowiadacie na wysyłane do was emaila, więc proszę nie pisać bajek o łatwej dostępności kontaktu z wami.
Amerigas, proszę nie wypisywać fantazji. Jeśli nawet umowa zawiera okres promocyjny, to podwyżka stawek gazu o 60%, po jego zakończeniu jest najzwyczajniejszym na świecie naciąganiem nieświadomych klientów. Dziwię się tak krótkowzrocznym działaniom zarządu i działu handlowego. Ludzie naprawdę czytają o Was opnie przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy. Ja zrobiłem ten błąd raz i więcej go nie powtórzę, odradzam Was również moim znajomym. Co do notowań hurtowych gazu, czy jak ceny hurtowe spadają, a złotówka się umacnia jak teraz, to obniżacie cenę końcową dla klienta? Jeśli tak, to proszę o przykłady :)
Żadnych negocjacji nie ma. Ceny absurdalnie wysokie. Nie ma żadnej możliwości zawarcia umowy na stałą cenę na dwa lata. Strona kłamie, że jest taka możliwość.
Dlaczego na stronie tak wspaniałej firmy nie ma informacji i druków wypowiedzenia umowy?
rozstałem się z nimi, polecam. Nie jest to tak trudne i tak kosztowne. Jako klienci jesteśmy wolnymi ludźmi. To my decydujemy komu chcemy zostawiać nasze pieniądze.
Mnie także udało się z nimi rozstać ale kosztowało mnie to ładnych kilka tysięcy plus kłopoty z wydaniem firmie zbiornika bo w żaden sposób nie chcieli go odsprzedać. Naucka na przyszłość - nigdy, przenigdy nie wchodzić w żadne układy z tą firmą i podobnymi dzierżawcami.
Pierwsza opinia usunięta więc ponawiamJako pracodawcę polecam jak najbardziej dla osób, które znają języki obce. Przynajmniej w dziale finansowym doświadczenie nie jest wymagane jeśli znasz dobrze język angielski. Bardzo dobre zarobki dla nowozatrudnionych pracowników. Jeśli natomiast chcesz się czegoś nauczyć to nie polecam.Brak wykwalifikowanej kadry, która mogłaby przekazać swoją wiedzę.
@ElaJor Nie zgadzam się. W AmeriGas pracuje bardzo dużo specjalistów z ogromnym doświadczeniem od których można się wiele nauczyc.
Hej, są przy tym organizowane jakieś właśnie szkolenia wewnętrzne, które prowadziliby wspomniani pracownicy? Wcześniej rzuciło mi się w oczy cos odnośnie tego, że tych szkoleń chyba właśnie nie ma, dlatego wole dopytać, żeby być na bieżąco. Zamierzam kandydować od kolejnego roku, cos jeszcze w warunkach docelowo może się zmienić?
Pracowniku bezimienny uważam, że nie do końca masz rację..specjalistow z doswiadczeniem zostało moze kilka osob Pracownicy z doświadczeniem i wiedzą zostali zwolnieni . Obecnie firma , zwalnia osoby ,które niedługo wchodzą w okres emerytalny oraz z długoletnim stażem. To jest nie szanowanie człowieka .Wyniki finansowe są kiepskie od kilku lat więc nie dobrego zarządzania .
Firma sobie radzi bardzo dobrze, a w każdej formie zdarzają się zwolnienia. Wszyscy dostali podwyżki i bonusy więc fima radzi sobie całkiem nieźle. ????
Co z tymi podwyżkami? chyba nie widziałam wcześniej opinii na ich temat. o jakich wartościach może być mowa? każdy dostał tyle samo po równo czy jednak od stanowiska to zależało?
Dlaczego firma AmeriGas nie przykłada starań, aby pracownicy działu obsługi klienta byli przeszkoleni z manier i dobrego wychowania? Skoro to dział OBSŁUGI KLIENTA, to chyba priorytetem jest, aby osoba tam pracująca była uprzejma i dysponowała podstawową wiedzą w temacie. Minimum cierpliwości również byłoby wskazane. Takie stanowisko to wizytówka firmy a często wpływ na decyzje klienta o dalszej współpracy. Dane pracownika dostępne, gdyby ktoś z osób zarządzających chciał zgłębić temat.
Bardzo nam przykro z powodu tak negatywnego doświadczenia. Obsługa Klienta jest dla nas niezmiernie ważna, dlatego cenimy sobie każdy komentarz. Aby poprawić błędy, chętnie zapoznamy się ze szczegółami zaistniałej sytuacji. Serdecznie prosimy o przesłanie informacji na adres mailowy kontakt@amerigas.pl z podaniem swoich danych kontaktowych. Na pewno skontaktujemy się z Państwem. Pozdrawiamy!
Czy możliwe, że czescy klienci maja nieco inne zdanie dotyczące obsługi przez firmę? Od paru dni jest wystawiona oferta dla specjalisty ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim. Ciekawi mnie atmosfera w tym zakresie. prócz tej pomiędzy klientami, jaka ogólna występuje teraz w biurze?
Widziałam ten argument w jednej z opinii odnośnie tego, że firma świadomie nie prowadzi miejsca na opinie od klientów i dlatego piszą je tutaj. To prawda? W sumie jak wpływają one na sama pracę oraz ogólna atmosferę jeśli faktycznie bywają czasem negatywne?
Dramat i jeszcze raz dramat. Ukryte koszty i wprowadzenie klientów w błąd powinno być ich hasłem reklamowym. Umowa z nimi to bolesna nauczka na przyszłość.
można się wyzwolić z tej tzw. współpracy z amerigas, długa droga, ale nagrodzona poczuciem wolności w tym zakresie i zdecydowanie mniejszymi kosztami, służę pomocą, pozdrawiam
No to może napisz tu lepiej o co chodzi z tym wyzwalaniem się? No i jak długa to droga? Bo to też ważna informacja.
w skrócie: sporządzamy bilans korzyści i kosztów, oceniając ile nas to będzie kosztowało, jeżeli wychodzi, że warto, wówczas podpisujemy umowę na zakup na własność zbiornika w firmie rynkowej, wypowiadamy umowę amerigas, przeprowadzamy procedurę. Ja zostałem przez amerigas zmuszony do decyzji przez ich brak profesjonalizmu oraz brak szacunku dla klienta. Po pięciu latach od tej chwili, zbiornik już mi się zwrócił i nadal kupuję gaz tam gdzie warunki najlepsze. I proszę mi wierzyć po cenie, o której klienci amerigas mogą tylko pomarzyć. Chętnie służą pomocą, rzecz jasna bezpłatnie, proszę pisać: wolfsbrut2019@gmail.com
szczęśliwie wypowiedziałem skutecznie umowę tej świetnej firmie i aktualnie posiadam zbiornik na własność, dzięki temu nie płacę żadnych haraczy i kupuje gaz na wolnym rynku po normalnych cenach, polecam i pozdrawiam
Jaki to ma związek z pracownikami, pracą, pracodawcą i relacją między tymi trzema?? Bo jakoś nie widzę żadnego związku. Zdaje się, że to nie forum dla wielce obrażonych, sfrustrowanych klientów (wszystko jedno, czy słusznie, czy nie), tylko wortal z opiniami o pracy w danej firmie, pracodawcy i pracownikach.
Potwierdzam, to koszmar, nigdy nie spotkałam takiej firmy, po roku każdy myśli tylko jak się od nich uwolnić
Gdyby ta firma oferowała klientom możliwość opiniowania jej działalności, to pewnie wszyscy byśmy z tego skorzystali ale widać wiedzą ile są warci, więc tylko tak możemy dać upust swemu niezadowoleniu
A ile placisz za gaz?ja mam na ros gwarancje stalej ceny a po roku?Czytam te opinie i jestem przerazona.Deweloper ma umowe na calosc i ja musialam z nimi tez pidpisac.
Amerigaz wie doskonale jak bardzo negatywne są opinie klientów więc świadomie nie tworzy portalu do ich prezentowania, stąd klienci muszą korzystać z jedynej dostępnej formy wyrażenia swoich opinii
Macie jakieś doświadczenia z pracą w firmie AmeriGas Polska Sp. z o.o.? Jakie są oferowane przez nich warunki? Czy warto brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych?
To ja teraz nie wiem kadra jest wykwalifikowana czy nie? rożnie tu pisali niedawno i trudno się połapać, a właśnie powystawiane są oferty na dział sprzedaży, konkretnie o butle chodzi. interesuje mnie ta praca i w opisie piszą tylko o doświadczeniu w obsłudze klienta, nie widzę konkretnych co do tego wymagań. Czy trudno zatem jest się dostać? odgrywa się jakaś scenkę na rozmowie?
Ktoś pytał o próg wejścia do firmy, czy opisałby ktoś to bardziej precyzyjnie względem pracy specjalisty od C2C? Zastanawia mnie czy dużo osób spoza Polski kandyduje? Jest napisane w wymogach ze biegłość w mowie i piśmie w naszym języku to podstawa. Prócz samego procesu rekrutacyjnego interesuje mnie kwestia trybu pracy. jest to w końcu hybryda czy opcja zdalna? Są dwie podpisane. Czy to zależne od preferencji?
Gaz nigdy nie był najtańszym ogrzewaniem,jeśli ktoś liczy na komfort to napewno będzie zadowolony ,ja grzeję piąty rok ,12zł br./m2 to dzisiaj tyle co grzejąc węglem.
Chodzi o kolosalną marżę jaką narzuca firma. Przyzwoita marża w cywilizowanym kraju to 25-35%. Rozumiem że amerigo musi zarobić więc zgadzam się nawet na 50 %, ale ta PAZERNA firma winduje cenę na 200-220 % aktualnej ceny rynkowej
Dokładnie tak jak Pan napisał. Pazerność, pazerność i jeszcze raz P A Z E R N O Ś Ć - to najwyraźniej ich drugie logo
wolny kraj póki co jeszcze, a więc można zmienić dostawce jak taki bardzo zły jest.. Kupcie sobie sami zbiorniki, zamontujcie i kupujcie na wolnym rynku. Każdy chciałby za darmo wszystko... tak się nie da funkcjonować., Znam te mniejsze firmy co wożą gaz i wiem jak mogą mieć takie ceny: nie płaca pensji tak jak powinni (czyli dają "pod stołem"), nie fiskalizują sprzedaży (VAT i podatek w kieszeni), omijają czas pracy kierowców... Pytanie kto kogo tutaj okrada ? My jako Polacy powszechnie akceptujemy takie precedensy - zadajmy sobie sami pytanie czy tak nie jest...
Można zmienić? Wolne żarty. Chyba nie wiesz o czym mówisz albo jesteś na etacie w Amergas. Kiedy zawierałem umowę zapewniał mnie ajent że po 10 latach zbiornik przejdzie na moją własność. Okazało się że po prostu bezczelnie kłamał a Amerigas za zerwanie umowy nalicza takie opłaty że taniej jest kupić zbiornik na wolnym rynku. W dodatku to sama firma zrywa umowę twierdząc że za mało kupuję gazu. Kiedy zawierałem umowę 14 lat temu, ajent zapewniał że jeśli zbiornik stoi na działce rekreacyjnej i co za tym idzie zużycie gazu będzie z natury niższe, to w niczym nie zaszkodzi normalnym stosunkom z firmą. Kłamał po raz kolejny. Firma próbowała mnie zmusić do kupna gazu po cenie trzykrotnie wyższej od rynkowej. Montowała mierniki poziomu gazu chcąc mi uniemożliwić kupno z innych źródeł. Zupełnie jakby była z Ameryki i jeszcze nie zdążyła się nauczyć że Polaka nie da rady zmuszać do czegokolwiek. Szkoda tracić czas na wyżalanie się na tę firmę. To po prostu P O R A Ż K A
W pełni się z Panem zgadzam. Jestem w trakcie sprawy sądowej z tzw. amerigasem. Wypowiedziałem im skutecznie umowę, za karę przez rok blokowali mi działkę, nie chcąc zabrać swojego zbiornika. W efekcie, w co trudno uwierzyć, wystawiali mi faktury za przetrzymywanie ich zbiornika. Poziom (usunięte przez administratora) i braku uczciwości ze strony tej tzw. firmy trudny do wyobrażenie. Aktualnie mój pełnomocnik przygotowuje zaskarżenie do sądu. Natomiast od czterech lat kupuję gaz za rynkową cenę, tam gdzie chcę. Ostatnia cena z zeszłego roku to 1,37 zł za litr. Zakupiony na własność zbiornik już mi się zwrócił. A poza tym nie jestem oszukiwany przez tzw. amerigas. Pozdrawiam. W razie potrzeby służę radą, proszę o kontakt.
14 lat temu nie było AmeriGas tak dla jasności... nie jestem na etacie, ale znam tą branże. Niestety w ramach zasady "nikt Ci tyle nie da co Handlowiec obieca" zostałeś pewnie rzeczywiście wprowadzony w błąd (usunięte przez administratora) Niestety trzeba czytać umowy z każdym ... też się kiedyś wpakowałem w kredyt frankowy :-(.
Grzesiek, napisałeś, że w razie potrzeby dasz jakieś wskazówki. Ja nie chcę porady prawnej, tylko kilku słów opisu "drogi", jaką trzeba przejść - czyli którą funduje klientowi AmGas- żeby się z nimi rozstać. Jak się z Tobą skontaktować?
14 lat temu nie było amerigas? Ciekawe. Na ich stronie jest mowa o 20 letniej działalności. To kto tu (usunięte przez administratora)
cześć, powiedzcie mi na jakie sak były prowadzone ostatnio nabory? zastanawia mnie tez ta opinia z lutego gdzie ktoś pisał, że nie mógł się dostać, bo jego kompetencje przewyższały dane stanowisko. O które mogło chodzić? To jaki jest próg wejścia?
Witam. W tym roku otrzymałem nową cenę gazu o ok. 50 proc. wyższą niż w 2021r. Gaz zatankowany do butli w 2021r. Myślę że tłumaczenie się podwyżkami na rynku nie ma podstaw, bo gaz obecny od roku w mojej butli nie podrożał. Chyba że ma jakąś wartość historyczną. (usunięte przez administratora) i spekulacja w biały dzień. Generalnie praktykom tej firmy powinien dobrze przyjrzeć się UOKiK.
Czemu się temu dziwisz? Jak ma podrożeć coś, co kupiłeś rok temu? Powinieneś się cieszyć że wtedy było taniej!
Mario tak jest co roku niestety,mi w tym roku podnieśli o ponad 30%. Wydaje mi się że każdy ma inną,indywidualną ofertę. Ciężko jest się od nich uwolnić :(
Niestety UOKIK nie jest zainteresowany takimi sprawami, jestem już po wymianie korespondencji z nimi. Pozostaje nam sąd, a to chyba dobrze rokuje. Chętnie pomogę, przeszedłem już chyba wszystkie etapy konfliktu z amerigas
Zgadzam się w zupełności z opinią by zainteresować UOKiK tym procederem wymuszania cen za gaz ,, z sufitu,, przez te firmę . a swją drogą skąd wzięli takie logo Amerigas? Przychodzi mi na myśl jedyny wniosek: psychologiczne oddziaływanie na klienta - jak Ameri ( to wiarygodna firma bo z Ameryką się kojarzy...)
Ciekawe co Amerigas na posunięcie Orlenu, Czy w przeciwieństwie do wszystkich znowu podniosą ceny w KOSMOS.
Dziękujemy za komentarz, jeśli jest Pan/i zainteresowany/a ofertą handlową AmeriGas Polska zapraszamy do kontaktu na nami poprzez dedykowany formularz na stronie internetowej www.amerigas.pl lub telefonicznie 801 11 77 11
Bralem udział w proces rekrutacyjne, i niestety na to się skończyło, osoby z którymi miałem rozmowę bardzo fajne no dostałem od nich taki odpowiedzi, jak w moje opinii trochę dziwny, ze nie mogą mi zatrudnić z powodu ze mam za wysokie ambicje i chce awansować, mieć szkolenie itd. trochę zostałem bez słów
czyli mówiąc krótko kwalifikacje przerosły oferowane stanowisko? można się dowiedzieć o jakim konkretnie była tutaj mowa? jakich umiejętności na nim oczekują?
Gaz na rynku cały czas tanieje, a w amerigas cały czas drożeje. Ciekawe zjawisko. Chyba że jest to złoty gaz.
Nie odchodzą bo firma za zerwanie kontraktu nalicza takie opłaty że klękajcie narody... Ja sam uwolniłem się od nich za skromne 6 tys plus koszt zakupu nowego zbiornika czyli razem rozwód z Amerigas kosztował ok. 13 tys.
Podasz kwotę? W sumie jestem ciekawa jakie to opłaty. Porównywałeś to jakoś tak sensownie z innymi firmami?
Heh nie polecacie gazu, tak? A jak praca tutaj? Szukają obecnie R2R Accountant. Pisza o biegłym angielskim pisanym i mówionym. Wiecie jak to weryfikują podczas rozmowy rekrutacyjnej? Sa pytania czy zadania?
Podczas rozmowy rekrutacyjnej część jej odbywa się w języku obcym. Bardzo szybko można zweryfikować na jakim poziomie jest znajomość języka kandydata, wiec albo się go zna, albo nie. Co do tego stanowiska znajomość języka jest obowiązkowa.
Certyfikat jest potrzebny czy nie? Bo z doświadczenia wiem, że niektóre firmy sobie życzą oficjalnego potwierdzenia.
A można dopytać jak praca na tym stanowisku tu w firmie w rzeczywistym ujęciu wygląda? Które obowiązki są najczęściej powtarzalne i jak sama w sobie praca jest zorganizowana? Ktoś ma jakieś doświadczenie i by się podzielił?
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w AmeriGas Polska Sp. z o.o.?
Wszystko zależy od tego, na jakie stanowisko się ubiegamy. Najczęściej zadania które zweryfikują naszą wiedzę np, biegłość poruszania się w środowisku Office. Rozmowa rekrutacyjna w obcym języku. Bardzo łatwo można zweryfikować czy kandydat ma odpowiednie cechy na dane stanowisko.
Parę dni temu ktoś napisał, że został (usunięte przez administratora) przez Amerigas. Czytam o wielu podobnych przypadkach tutaj. Czy ktoś powie mi coś więcej? To faktycznie prawda? Czego Klient może się jeszcze obawiać?
Zawarliśmy z Ameri Gas w 2017 umowę na okres dwóch lat. Po upływie tego terminu bez żadnej informacji cena gazu wzrosła ponad 40%, opłata licznikowa zaś ponad 100% Czujemy się (usunięte przez administratora) , złożyliśmy z końcem okresu grzewczego wypowiedzenie na dostarczanie gazu. Liczymy się z kosztami demontażu i transportu zbiornika jakie będziemy musieli ponieść, ale zamierzamy kupić nowy zbiornik na własność i zamawiać w okresie letnim gdy gaz jest tańszy , w naszym przypadku jedno tankowanie wystarcza na cały sezon. Po prawie trzyletniej współpracy uważam że nie był to dobry wybór. pozdrawiam
Proszę o kontakt w sprawie problemów z amerigas. Chętnie służę pomocą, Pozdrawiam Grzesiek, wolfsbrut2019@gmail.com
U nas właśnie kończy się umowa i chcą nam podnieść o 30 %. Masakra jakaś. A za podłączenia zapłaciliśmy prawie 1900 złotych
Też otrzymałem ofertę z 6,7 zł za m 3 na 8,86 zł za m 3 różnica 2,16 mają klientów (usunięte przez administratora)aby złapać klienta i (usunięte przez administratora)Kończy się umowa a nie ma żadnej informacji na temat cen za montaż 4000 --nie ma z kim rozmawiać a 2 tygodnie wcześniej podczas rozmowy dostaję info że cena zostaje taka sama jak przy podpisywaniu umowy (usunięte przez administratora)
Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszej firmie, w każdą z nich się wsłuchujemy, żeby móc systematycznie podnosić jakość świadczonych przez nas usług. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi dotyczące naszej oferty lub ceny to nasi specjaliści są dla Państwa dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00, mailowo oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie, jak i funkcję chatu. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, tak żeby oferta była maksymalnie dopasowana do jego potrzeb oraz sposobu użytkowania gazu. Jesteśmy przekonani, że wspólnie znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszej firmie. Pragniemy jednak podkreślić, że portal GoWork.pl służy do oceny firmy, jako pracodawcy i prosilibyśmy, żeby to ten aspekt był oceniany na tym forum. Propozycja zmiany ceny po okresie promocyjnym jest praktyką, którą realizują praktycznie wszystkie firmy obecne na rynku, nie tylko energetycznym, ale również chociażby firmy telekomunikacyjne. Proszę pamiętać, że przesłane propozycje każdorazowo podlegają negocjacjom oraz są kształtowane na podstawie notowań cen paliw na giełdach światowych. Na przykład trzy lata temu w tym samym miesiącu ceny były o 12% niższe. Prosimy też pamiętać, że rosły również inne składowe na podstawie, których kształtuje się cena dla klienta końcowego, jak chociażby pensje. Prosimy również nie porównywać cen propanu technicznego, który używamy w naszych instalacjach, co gwarantuje stałą i wysokiej jakości pracę kotłów również zimą z mieszaniną używaną w autogazie, ponieważ skład chemicznych tych paliw jest znacząco odmienny. Zachęcamy do kontaktu z naszym Zespołem Wsparcia Sprzedaży telefonicznie lub mailowo, jak i za pomocą formularzy umieszczonych na naszej stronie. Jesteśmy przekonani, że nasi konsultanci znajdą satysfakcjonującą dla Państwa propozycję.
Ja zapłaciłam 4 500 pln 2 lata temu za podłączanie. Za lojalność podnieśli mi o 80% w stosunku do ceny pierwotnej.
Tobie też podnieśli opłatę za gaz i użytkowane licznika? Wiesz że teraz wszytko drożeje a szczególnie paliwo gazowe wiec to nic dziwnego że są podwyżki. Uważasz że inne firmy mają konkurencyjną ofertę? Będziesz zmieniać?
Mam identyczną sytuację. Nigdy więcej tej firmy!!! Jestem też na etapie uwalniania się od tego dostawcy. Niestety po 5 latach współpracy nie podpisywałam żadnej lojalki cena gazu poszła w kosmos.
To ile placicie za gaz.Ja mam 23 zl a mialam 7.9.Rachunek z minimalnym ogrzewaniem 70 m2 to 800 zl.A dopiero zima nadciaga.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AmeriGas Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AmeriGas Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AmeriGas Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!