Miki 29.09.2018 17:07 "Pracowałem kilka lat i niektorzy traktuja ludzi jak śmieci. Wynagrodzenie jak na magazyniera ok nie wiem jak w biurze, na czas. Właściciel chyba tak naprawdę nie wie co sie dzieje w firmie , jakie stosowanane sa grozby. Jest jedna pani swinia co nie ma pojecia o niczym a kierowac chce firma. Kierownik magazynu tez ma malo pojecia. Jednym slowem w firmie na wyzszych stanowiskach (niekotrzy) to tepi a madrza sie"
"Firma z sektora dużych przedsiębiorstw w której właściciel-milioner odczytuje korespondencję mailową poszczególnych działów dot. kompletu klocków lub jednej sztuki chłodnicy każdemu kto napisze, wysyła swoje odpowiedzi / wskazówki, wstawia swoje 3 grosze w meritum każdej sprawy (nie znając realiów ani ustaleń), niwecząc uprzednie "ustalenia" na linii sprzedawca - klient to jest i było kuriozum, nawet w czasach minionej prosperity. W takim razie po co mu pracownicy ? Cud, że to funkcjonowało w realiach bez kryzysu. Teraz może być wesoło. Współczuję Panu MM, ostatniemu normalnemu. Wiem, że przykro Panu patrzeć"....(....)
To jest jakaś kpina żeby dwie osoby zajmowały się wodą w butelkach po prostu sztuczne stanowiska zamiast dać podwyżkę to robią różne stanowiska żeby jedna osoba pilnowała drugą
Ciekawostka. Podwyżek nie było bo Covid, słaby kwiecień. Nie martwcie się, będzie nowy serial " Cień". Już trwają zdjęcia.
Jak się poczyta to forum to można poznać poziom ludzi którzy próbują tu zabłysnąć, jest on bardzo zbliżony do poziomu całej firmy
(usunięte przez administratora)
O kasę
Panie Andrzeju! Prosimy o siatkę premii. Podpowiem Panu: nic tak jak kasa nie zachęca ambitniejszych ludzi do wydajnej pracy Chyba, że potrzebuje pan popychadeł.
Słaba motywacja. :) Choć są tam tacy, którym się podoba. 5 lat pracuje i nie wie co sprzedaje.
JAK SIĘ NIE PODOBA, TO DROGA WOLNA. DZIĘKUJĘ.
Pracowałem w tej Firmie kilka dobrych lat. Są plusy, są minusy. Finansowo trzeba zbyt długo czekać, żeby wskoczyć na przyzwoity poziom albo nie wskoczy się na niego wcale. Z systemem premiowania i zachęcania do wydajniejszej pracy też raczej słabo. Niejasne kryteria. Generalnie mocna 3+.
Witam, mam pytanie odnośnie wypłat w firmie Polcar. Czy to prawda że, nie ma żadnych pasków z wypłat? I tak na prawdę nie wiadomo co, za ile i dlaczego? Można w jakiś sposób uzyskać taki pasek? Czy dane na pasku zgadzają się z faktyczną wypłatą?
Dzień dobry, ja mam pytanie, dlaczego od kilku dni nie są nam już wydawane płyny do dezynfekcji, rękawiczki lateksowe oraz maseczki jednorazowe? Kiedy zapytałem o płyn do dezynfekcji, którego używamy do dezynfekcji klawiatur, myszek oraz biurek, otrzymałem odpowiedź że już nie ma. Było to ponad tydzień temu, nie ma nic do tej pory. Czy to oznacza koniec zarażeń??
przecież zauważalnie tylko płyn był i to krótko, teraz płynu nie ma i nie będzie , nowy film będzie i z dziesięciu nowych kierowników, kto zgasi światło ?
Dają przecież do zamówień, większym partnerom, gratis... Maseczki, płyny i rękawiczki. Leżą często takie fanty przy serv3. A dla nas, pracowników, nie ma.
zmienil się kierownik administracji i juz uwaza ze nie musi wydawac.(usunięte przez administratora)Masakra, z dnia na dzień to gorsze decyzje podejmowane. Jak ma działać firma. Szkoda uczciwych pracowników.
czytam to co na forum i mam pytanie czy warto aplikować na magazyn ?
Wojtek, jesteś proszony do mikrofonu w celu omówienia warunków współpracy z nowym klientem do pracy
Nie warto. Nie baw się w Polcar, nikt nie odda Ci zmarnowanego za 2500 zl netto czasu w polcar.
Próbowałem kupić i zaczoc wpsolpracae z nimi z michalem i jakas dziewczyna, pozniej jakis meszczyzna z otdela eksportu. po chamsku rozmawiali, nie chcom pracowac i zarabiac pieniadz.
jaki film co pan muwi? Vy powinny normalnie pracovac, jak chcecie otrzymywac pieniadze, ja nie widzial jeszcze takiej firmy gdzie jak to jest tak traktowany jak u was oddam sluchawka, oddam, perezvoni - nikt nie dzwoni. pozniej nikt nie odpowiada nic. pytasz nikt nic nie pisza. nie rozumiem co to jest za firma i ludzie!!!
DOrzucic nalezy fakt, ze jak cos masz klopot z ich czescia SRL to jest to twoj klopot, twoj problem, twoja wymiana i twoje koszty. AMORTYZATORY SRL WESZLY W SIEBIE
kto w 1986 roku mógł mieć firmę w Polsce i importować towar z krajów kapitalistycznych ?
Ciekawe????????????...wszystkim załatwił części a 13.06.2020 tj.sobota nie dał rady załatwić części które miały wyjechać do jednego że swoich największych dystrybutorów .Kierowca przyjechał i odjechał.600 km na marne.Ciekawe kto za to odpowie????????????. Ja myślę że nie ma co tu pisać o Panie A.S. Może po prostu o wszystkim nie wie.Chyba Ma takich pracowników którzy Go okłamują,może za dużo kierowników i informatyków? To że handlowal w latach 80 tzn.że miał odwagę. Który z was tutaj piszący ma odwagę powiedzieć prosto w oczy panu A.S.choć jedno zdanie napisane na Go worku? Wcale nie macie źle wszystko co potrzeba jest zapewnione obiadziki ubrania itd.Zastanowcie się trochę nad sobą.......A jak nie to niedługo macie sezon na jabłka......
Szef nie wie o wszystkim, albo sypie wszystkim piach w oczy, bo sam już tej kuwety nie ogarnia... Szef uważa że jego firma jest w porządku. Zobacz co opowiadał w radiu, firma jest och ach, prężnie się rozwija. A tym czasem, witaj ukraino! Podczas zatrudniania się tu, ponad 3 lata temu, kierownik opowiadał ze nigdy, ale to nigdy nie zatrudni obcokrajowców, bo to polska firma! Podkreślał. A teraz zatrudniają paciarajstwo, nie ważne że nie rozumie i nie mówi po polsku, ma zbierać towar, jak najszybciej. Reszta nie ważna. Nikt do końca nie wie, co się dzieje w firmie i czy szef o tym wie... Także tego syfu który od jakiegoś czasu tu się dzieje, nie można wylewać na szefa. Prędzej bym winę zrzucił na Pana wąsacza.
I vse juz ticho, Nikt nic nie mowi. W eksporte pracujut nasze diewczyny, Juliya i inne, tez z Ukrainii.
Renault przeżywa nie notowany dotychczas kryzys, który nie rozpoczął się wraz z nadejściem pandemii koronawirusa. Wkrótce może się okazać, że rynek motoryzacyjny przeżyje wiele bolesnych chwil, które odczują wszyscy. Po koniec ubiegłego tygodnia Francuski minister finansów Bruno Le Maire z naciskiem powiedział, że nie podpisał jeszcze pożyczki dla Renault w wysokości 5 mld euro, która miałaby marce pomóc w przezwyciężeniu problemów związanych z pandemią a także, że producent samochodów ma „poważne trudności finansowe”. Oliwy do ognia dodał jeszcze bardziej udzielając wywiadu stacji radiowej Europe 1 mówiąc, że „Renault może zniknąć". Bez wątpienia Renault jest w kryzysie nie notowanym od lat. W zeszłym roku firma osiągnęła najgorsze wyniki finansowe od dekady. To spowodowało, że agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła wtedy ocenę Renault ze „stabilnej” do „negatywnej”. A jeszcze w 2017 r. grupa Renault-Nissan-Mitsubishi sprzedała najwięcej samochodów na świecie, a jej marża wynosiła 9-10%. Cieniem na koncernie położył się w 2018 roku skandal związany z udziałem byłego prezesa aliansu Carlosa Ghosna, który w Japonii został oskarżony o nadużycia finansowe. Co ciekawe, Ghosn uciekł z Japonii do Libanu w grudniu ubiegłego roku czekając na proces. Interpol natychmiast wysłał za nim list gończy ale Liban nie ma podpisanych umów o ekstradycji z Japonią. W zeszłym tygodniu dwóch mężczyzn oskarżonych o pomoc w ucieczce zostało aresztowanych w Stanach Zjednoczonych. Wcześniej w Turcji aresztowano innych 7 osób w tym pilotów samolotów. Epidemia koronawirusa pogłębiła jeszcze problemy Renault, który został zmuszony do czasowego zamknięcia produkcji w swoich fabrykach w tym w fabryce w Wuhan. I jak się obecnie okazuje, bez ogromnego wsparcia kredytowego firma może stanąć na finansowej krawędzi. Według wielu analityków, francuski rząd przed ewentualnym udzieleniem pożyczki chce wywrzeć na szefach koncernu nacisk, w celu osiągnięcia własnych celów, a te niekoniecznie mają przypaść prezesom Renault do gustu. Spekuluje się bowiem, że Renault przygotowuje się do zamknięcia kilku zakładów produkcyjnych we Francji, w tym swojej kluczowej fabryki we Flins, położonej na północ od Paryża. Rząd francuski, który nie ma najlepszych notowań obawia się pogorszenia nastrojów społecznych związanych między innymi ze wzrostem bezrobocia. Stąd też premier Edouard Phillippe już w połowie zeszłego tygodnia zapowiedział, że jego rząd jest zdeterminowany do utrzymania miejsc pracy we francuskich zakładach motoryzacyjnych i tego samego oczekuje od ich władz. W obecnym tygodniu także prezydent Emmanuel Macron ma przedstawić publicznie plan wsparcia dla całego przemysłu motoryzacyjnego. Koncernowi Renault wprawdzie podobno udało się uzyskać zapewnienia banków o otwarciu linii kredytowych, ale formalnie aprobatę musi wyrazić także ministerstwo finansów. Rząd francuski i japoński Nissan są bowiem największymi akcjonariuszami Renault, z których każdy posiada po 15% udziałów w spółce. W opinii wielu to wyrażenie zgody jest uzależnione od spełnienia rządowych oczekiwań, które nie dotyczą wyłącznie zachowania miejsc pracy. Minister Le Maire powiedział, że rząd podpisze się pod udzieleniem kredytu wtedy, kiedy dowie się jaka jest strategia firmy oraz, że oczekuje, że koncern skupi się na bardziej ekologicznych pojazdach. „Chcemy, aby Renault było bardziej wydajne i produkowało we Francji jeszcze więcej swoich pojazdów, szczególnie elektrycznych” - powiedział Le Maire. Potwierdziła to zresztą wczoraj w wywiadzie dla radia France Inter minister środowiska Francji Elisabeth Borne, mówiąc, że Air France KLM i Renault muszą spełnić pewne warunki, aby otrzymać pomoc państwa w związku z kryzysem wywołanym pandemią koronawirusa. Jak powiedziała Borne, rząd chce, aby koncern przestał rozbudowywać swoje fabryki za granicą. Jednocześnie dodała, że rząd jest gotów aby zwiększyć subsydia na produkcję samochodów elektrycznych oraz wsparcie dla osób o niskich dochodach, które będą chciały nabyć nowe samochody mniej zanieczyszczające środowisko. Szefowie koncernu zostali zatem postawieni przed przysłowiową "ścianą". Jaki finał będzie miała cała sprawa dowiemy się zapewne w najbliższy piątek, wtedy to bowiem według zapowiedzi Renault ma podać szczegóły dotyczące planów rozwojowych i redukcji kosztów.
Poza warsztatami samochodowymi ozonatory stosuje się obecnie w wielu dziedzinach życia i wielu różnorakich branżach. Ozonowanie pojazdów stopniowo, ale sukcesywnie zyskuje grono wiernych zwolenników. Dzięki szybkiej i relatywnie prostej usłudze kierowca otrzymuje pojazd wolny od bakterii, wirusów i pleśni, z odświeżonym układem klimatyzacyjnym. W dobie epidemii koronawirusa ozonowanie jeszcze bardziej zyskało na znaczeniu, bo kierowcy po wizycie w warsztacie są pewni, że otrzymują pojazd nie tylko czysty, ale przede wszystkim bezpieczny, którym bez ryzyka mogą poruszać się wraz z rodziną. W czasach pandemii bez obaw jeździmy praktycznie wyłącznie swoim własnym samochodem, żaden inny środek lokomocji nie zapewni nam większej gwarancji bezpieczeństwa. Aby i nasze własne auto nie było zagrożeniem, warto dbać o odpowiednią konserwację klimatyzacji i częste ozonowanie auta. Nauka wielokrotnie wykazała, że wirusy są bardziej wrażliwe niż bakterie, a wśród wirusów najbardziej wrażliwe są te, które mają osłonkę lipidową na zewnątrz. Do nich należy SARS-CoV-2. Jeśli cokolwiek zmienimy w tej osłonce, wirus traci możliwości infekcji. Ozon niszczy nowego wirusa. Ozonowanie wnętrza samochodu jest na dziś bardzo dobrym i rozsądnym rozwiązaniem w warsztatach samochodowych. prof. dr hab. Stanisław Ignatowicz czołowy polski entomolog, prowadzący szkolenia w zakresie ozonowania Wiele wskazuje na to, że pandemia Covid-19 sprawi, iż dokładna dezynfekcja, taka jak ozonowanie, stanie się rutynową usługą nie tylko w warsztatach samochodowych, ale w autoryzowanych serwisach, myjniach, wypożyczalniach samochodów czy stacjach szybkiej obsługi. Ozonatory z powodzeniem wykorzystywać można nie tylko w przypadku segmentu automotive, ale praktycznie do dezynfekcji wszystkich pomieszczeń. Zresztą nie tylko ozonatory, równie skutecznym rozwiązaniem są m.in. lampy UV-C Sterilion Lampy UV-C Sterilion przeznaczone są do dezynfekcji powierzchni, a wykorzystując światło ultrafioletowe są jednymi z najskuteczniejszych urządzeń mogących usunąć z powierzchni wirusy, bakterie i grzyby. Są również w stanie zniszczyć DNA czy RNA wszelkich mikroorganizmów, które zostaną poddane naświetleniu. Działanie urządzenia jest proste – wystarczy skierować lampę bezpośrednio na powierzchnię i odczekać wskazany przez producenta czas, a urządzenie skutecznie zabije drobnoustroje. Ponieważ jego działanie silnie oddziałuje na skórę i oczy człowieka, podczas dezynfekcji należy zachować szczególnie środki ostrożności i bezwzględnie unikać kontaktu ze strumieniem świetlnym. Największą zaletą lamp jest ich wszechstronność, z powodzeniem można je wykorzystywać nie tylko w warsztatach samochodowych, ale m.in. w placówkach służby zdrowia, sklepach, środkach komunikacji miejskiej i prywatnej, na stacjach benzynowych, w firmach kurierskich, jednostkach administracji publicznej i edukacji. Łatwość użytkowania urządzenia sprawia, że z można korzystać z niego nawet we własnym domu czy samochodzie.
Nie polecam nikomu ,kierownicy niewychowani ,nie kulturalni , mają ludzi za nic ,pracownicy muszą pracować łamiąc przepisy bhp , okropna atmosfera ,wykorzystywanie ludzi , nie można nawet spokojnie iść do łazienki bo zostaniesz wołany przez mikrofon co robisz na tle całej firmy .... przepisy rodo złamane miliard razy ,wszystkie lepsze posady są po znajomosci ,Pan(usunięte przez administratora)dawno powinien wylecieć z tej firmy
Rząd przygotował kolejne rozwiązania w ramach Tarczy Antykryzysowej, które mają pomóc firmom w zachowaniu miejsc pracy. Uruchomione ma być ponad 560 mln zł na dopłaty do odsetek kredytów dla firm, które wpadły w kłopoty przez COVID-19. Powinno to wygenerować kredyty o wartości ok. 32 mld zł. Konkretne wsparcie mają otrzymać także samorządy, a polskie firmy zostać objęte czasową ochroną przed przejęciem przez inwestorów spoza UE. Dopłaty do odsetek Dzięki nowym regulacjom banki mają udzielać kredytów przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami COVID-19, a do odsetek ma dopłacić Bank Gospodarstwa Krajowego. W tym roku na ten cel ma być przeznaczone prawie 300 mln zł, a w przyszłym – 270 mln zł. Dopłaty mają być wypłacane przez BGK ze środków nowo utworzonego Funduszu Dopłat do Oprocentowania. Wsparcie ma trafić do przedsiębiorców oraz podmiotów działających w sektorze produkcji podstawowej produktów rolnych. Umowę kredytu z dopłatą będzie można podpisać do końca 2020 r. "Nie" dla przejmowania polskich firm Kolejne rozwiązanie przewiduje ochronę polskich firm przed wrogimi przejęciami przez inwestorów spoza Unii Europejskiej. Chodzi o sytuację, kiedy ich wycena może być szczególnie niska ze względu na epidemię koronawirusa. Rozwiązanie to ma obowiązywać przez 2 lata. Ma to być wzorowane na przepisach przyjętych niedawno w Niemczech. Transakcje nabycia znacznej liczby udziałów w takich spółkach mają być kontrolowane przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nowe przepisy mają chronić bezpieczeństwo, porządek i zdrowie publiczne. Obejmą one m.in. spółki publiczne i działalności gospodarcze związane m.in. z energią elektryczną, gazem, paliwami, telekomunikacją, przetwórstwem żywności, czy produkcją leków – jeśli ich przychody przekraczają 10 mln euro rocznie. Wsparcie dla gmin Pomoc mają otrzymać też samorządy, które odczuwają spadek wpływów z podatków, wywołany pandemią COVID-19. W 2020 r. ma być złagodzona reguła fiskalna ograniczająca zadłużanie się samorządów. Ma trafiać do nich co druga, a nie co czwarta złotówka, co ma pomóc im pokonać problemy finansowe. Podwojony ma być udział powiatów, w tym miast prezydenckich, w dochodach z gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa – od 1 maja do końca 2020 r. W związku z COVID-19, w 2020 r. możliwa ma być nierównowaga budżetu samorządów, dodatkowo o wartość faktycznego zmniejszenia się dochodów z podatków (takich jak: PIT, CIT i podatków lokalnych, czyli m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego czy opłaty skarbowej). W 2020 r. poprawiona ma być płynność samorządów dzięki możliwości wcześniejszego przekazywania im rat, m.in. w części oświatowej. Tzw. janosikowe (płacone przez zamożniejsze samorządy) – przypadające w maju i czerwcu 2020 r. – według zapewnień rządu będzie można zapłacić w drugim półroczu 2020 r. W 2020 r. samorządy mają móc przeznaczyć pieniądze z tzw. funduszu korkowego (środki pozyskiwane od przedsiębiorców sprzedających alkohol) na przeciwdziałanie i łagodzenie skutków COVID-19. Wakacje kredytowe Ma być możliwe zawieszenie spłaty kredytu – maksymalnie do 3 miesięcy. W tym okresie ma nie być naliczania odsetek i innych opłat (z wyjątkiem ubezpieczeń powiązanych z umową kredytu). Rozwiązanie to ma dotyczyć osób, które straciły pracę lub inne główne źródło dochodu po 13 marca 2020 r. Zawieszenie spłacania kredytu ma dotyczyć części kapitałowej i odsetkowej. Ułatwienia przy przetargach Mają być obniżone koszty udziału wykonawców w przetargach, a także poprawiona ich płynność finansowa. Ma nie być już obowiązku żądania wadium. Dotyczyć to ma postępowań o szacunkowej wartości powyżej progów unijnych. Wprowadzony ma być obowiązek zapłaty wynagrodzenia w częściach lub udzielania zaliczek przy dłuższych umowach dotyczących zamówienia publicznego. Z kolei dopuszczalna wysokość zabezpieczenia przy zamówieniach publicznych ma ulec obniżeniu. Ułatwienia podatkowe Według zapewnień rządu, więcej darowizn będzie można odliczyć od podstawy obliczania podatku dochodowego. Ma to dotyczyć m.in. darowizn przekazanych na rzecz domów dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży, noclegowni, schronisk dla bezdomnych i domów pomocy społecznej. Ma to być realizacja postulatu prezydenta Andrzeja Dudy. Od podatku będzie można odliczyć także darowizny rzeczowe w formie komputerów (zdatnych do użytku i nie starszych niż 3 lata), przekazanych od 1 stycznia do 30 września 2020 r., m.in. placówkom oświatowym.
koleżanki i koledzy "SMOLEŃSK" MOŻECIE OGLĄDAĆ NA PLATFORMACH VOD
PGR ? jak sądzicie ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P.P.H. POLCAR?
Zobacz opinie na temat firmy P.P.H. POLCAR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 119.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P.P.H. POLCAR?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 12 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 51 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!