Opinie o iviter.pl - IVITER Sp. z o. o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Iviter Iwo Czerniawski. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Iviter Iwo Czerniawski na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Iviter Iwo Czerniawski w Warszawa

Pavlo Shevchuk

Nie jestem zadowolony z usługi remontu !!! 27.04.2020, czyli w poniedziałek zwróciłem się do serwisu na Pl.Konstytucji 5 z problemem, że kabel ładujący nie działa lub gniazdo ładujące w maszynce nie działa ... Natychmiast przekonał mnie pracownik (usunięte przez administratora) że najprawdopodobniej chodziło o ładowanie urządzenie, ponieważ gniazdo w maszynie jest normalne ... w końcu poprosiłem o diagnozę i znajdź powód, dla którego nie mogę naładować maszyny. Sama maszyna działała !! pracownik (usunięte przez administratora) wziął moje maszynkę na diagnozę i wystawił pokwitowanie ... 28.04.2020 Pan (usunięte przez administratora) oddzwonił do mnie z informacją, że technik naprawił moje maszynkę . Cieszyłem się i zapytałem, o co chodziło , na co Pan(usunięte przez administratora) odpowiedział mi: że nie wie i nie może mi powiedzieć, ile kosztuje naprawa bo technik jest na wolnym dnie (PROSZĘ ZAUWAŻYĆ !! JAK WYKONAĆ JAKIEKOLWIEK NAPRAWĘ, ZA ZWYCAJ TRZEBA DZWONIĆ LUDZIOM I OTRZYMAĆ ZGODE OD WŁAŚCICIELA NA TU NAPRAWĘ I SĄ KOSZT !!! - tego nie było zrobiono !!!) 29.04.2020 czyli dzisiaj,w środę,zadzwonił do mnie Pan (usunięte przez administratora) i podał mi koszt naprawy 200 złotych :( na co ja był bardzo zaskoczony mnie to oburzyło :( Ja, Powiedziałem, że to taki koszt naprawy, ponieważ maszynką działa i był problem z ładowarka? Na co Pan (usunięte przez administratora) odpowiedział mi: że nie wie, ale odrazu zmienił i zaoferował mi do zapłatę 150 złotych !!! ???? —-że byłem po prostu oburzony, ponieważ osoba reprezentująca centrum serwisu zlokalizowane w stolicy Polski, Warszawy ,a nie na rynku cygańskim, gdzie można się targować !!! Zasugerowałem, że przyjadę do serwisu za 1,5 godziny i poprosiłem o ustalenie z mistrzem technikiem , co on zrobił i dlaczego cena była 200 a za 5 min stała 150 złotych ???! .... Po 8-10 minutach Pan (usunięte przez administratora), dzwoni do mnie ponownie i powiedział , że mistrz technik naprawił są ładowarkę (nie widziałem, żeby ktoś naprawił takie rzeczy, kiedy dziś łatwiej kupić nową ładowarkę zarówno do telefonu, jak i do maszynkę golenie i obcięcia )!!!???? I odrazu Panem było zaproponowano mi do zapłatę już jeszcze mniej - 100 złotych )) ( naprawdę jesteście dziwnym serwisom !!! ... Zgodziłem się, ale nadal nie polecam !!!! Kontaktować z tą firmą, ogólnie zwłaszcza Pana Olafą !!!! Szanowne Państwo !!! -jeżeli ktoś pracuje wśród takich Łudzę wśród albo są w waszej ekipie , to wszyscy jesteście są takie , (usunięte przez administratora) !!! Nie Polecam i jestem maga nie zadowolony tym wszystkim!!! Co więcej, najwyraźniej wszystko grało w to, że mówię po polsku z akcentem... to moja osobista opinia, ale wydaje mi się, że odegrała ważną rolę, abyś mógł mnie oszukać i wziąć więcej pieniędzy !!! NIE ZGADZAM SIĘ ŻE NAPRAWA URZĄDZENIA ŁADOWCZEGO MOŻE KOSZTOWAĆ 100 PLN !!! Niech to będzie sumienie właściciela serwisu i naprawy !!!! PAVLO Shevchuk (Paweł Szewczuk)

5
Nick

A ja mam przeciwną prośbę. Przebieg tej "naprawy" obrazuje dokładnie jak działa firma.

1
Nick
@Nick

Reasumując. Najpierw proponowana jest wycena naprawy zawyżona conajmniej 200%. Jak klijent nie zgodzi się to opuszczamy cenę. A jak zrobimy burzę w necie to i za darmo naprawią, pod warunkiem wycofania opinii. Za pozytywną opinię ok. 50 zł rabatu.

1
Nick

800 złotych za rebaling BGA. Czy to nie przesada?

3
Iwo Czerniawski
@Nick

Nie robimy rebalingu BGA - tylko wymianę układu. Nie jest to żadną przesadą.

Nick
@Iwo Czerniawski

Jest. Cena w Warszawie wacha się od 250 do 350 zl brutto + cena uC. U was ponad 2 razy więcej. Twierdzę, ze to przesada.

Iwo Czerniawski
@Nick

A ile kosztuje układ?

Nick
@Iwo Czerniawski

Zgodnie z waszą informacją to cena za samo wlutowanie uC. Więc jakie znaczenie ma jego cena?

Iwo Czerniawski
@Nick

Uprzejmie proszę o podanie numeru naprawy, sprawdzę to, zapoznam się ze sprawą.

Iwo Czerniawski

Lutowanie BGA to skomplikowany proces. Nie potrafię się odnieść do Pańskiej sytuacji, gdyż po pierwsze z tego co rozumiem do usługi nie doszło, po drugie - z góry mogę potwierdzić, ze usługa lutowania BGA u nas będzie droższa niż w dużej części warszawskich serwisów. Ja z góry to deklaruję. Deklaruję jednocześnie, że nie uszkodzimy laminatu, zachowamy odpowiednie normy temperatur, wykonamy poprawne lutowania i udzielimy gwarancji. Nie wiem też czy u nas jest akurat dwa razy drożej niż w innym miejscu - może tak być - znam punkty (wiele!), które lutują na oko, bez dokładnych pomiarów temperatury, ludzie lutują na oko, niekiedy ciepłym powietrzem, niekiedy po prostu układ podgrzewają.

Iwo Czerniawski

Obecnie już 6 miesięcy. Ale jeżeli wystąpi jakiś problem po upływie gwarancji - również postaramy się rozpatrywać reklamację na korzyść klienta. A jeśli byłby z tym problem - wystarczy do mnie napisać.

Nick
@Iwo Czerniawski

No po prostu wow. Jakie ma znaczenie medium przy kontroli temperatury. Poza tym znając konstrukcję układów BGA (jak się jest ciekawym to można po prostu przeciąć) to wiadomo jest, że niekoniecznie uszkodzeniu uległo połączenie pomiędzy padem a laminatem PCB, a mogło przyczyną awarii być uszkodzenie połączenia wewnątrz układu. Wymiana powyższego jest skuteczna, aczkolwiek nie nieodzowna. Nikt w Warszawie nie wylutowuje tzw. "Farelką", bo to nie ma sensu. Chyba Pan pomylił technologię SMD z BGA. Poza wszystkim. Szukałem stacji do wylutowywania BGA i znalazłem polską, ale w technologii hot air. Zatem pytanie. Dobre bo polskie czy Pana technologia?

MarekMostowiak

Może na diagnozę i naprawę sprzętu trzeba czekać tak długo, bo właściciel jest zajety zakładaniem nowych kont w celu podbijania sobie opinii, to tez zajmuje sporo czasu ????‍♀️ Swoją drogą zaskakująco dużo pozytywnych recenzji ivitera w google, to konta które oceniają restauracje należąca do pana iwo :) cóż za niebywały zbieg okoliczności!

6
Iwo Czerniawski
@MarekMostowiak

Drogi Marku. Nie myśl tyle - może warto zapytać? Ale uznam, że to pytanie właśnie jest. Nie praktykujemy lewych komentarzy. Jeżeli ktoś wystawił komentarz restauracji - oznacza, że go nakarmiłem pierogami i mu smakowały. Swoją drogą bardzo polecam nasze pierogi. I polecam też skupić się na własnym biznesie - przy okazji - jakie Pan firmy serwisowe i restauracje prowadzi?

5
Iwo Czerniawski
@MarekMostowiak

Drogi szpiegu, uprzedzając kolejny wywód. Masa moich pracowników wystawiła komentarze restauracji. Bo im kazałem? Nie. Bo restauracja ta organizuje niekiedy spontaniczne poczęstunki dla moich pracowników. Niektórzy otrzymują bezpłatne obiady pracownicze - kto wie, czy nie staną się one u nas normą - na razie sprawdzamy to rozwiązanie. PS. To jest niesamowite jak ludzie nie mają własnych spraw i próbują analizować cudze, zamiast skupi się na własnym życiu i przestać wypisywać anonimowe komentarze.

3
Janek
@Iwo Czerniawski

"spontaniczne poczęstunki dla naszych pracowników", brzmi to bardzo wiarygodnie, tak samo jak informacje o tym, że wniebowzięci pracownicy sami z siebie wystawili opinie, bo im tak bardzo te pierogi smakowały, a szef w ogóle już jest człowiek bez skazy :D

Iwo Czerniawski
@Janek

Nie rozumiem - nie mamy spontanicznych spotkań w restauracji? Pracownicy nie są zadowoleni? Skąd Pan czerpie tę wiedzę?

2
Iwo Czerniawski
@Iwo Czerniawski

A i proszę się przedstawiać -w przeciwnym razie te informacje nie są w żadnym stopniu wiarygodne.

2
Piotr

Niestety nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć na temat tego serwisu. Trafiłem do nich z 10 letnim Termomiksem pan po pobieżnych oględzinach wydał wyrok, 2000 zł naprawa plus 800 zł nowe noże. Wiem że sprzęt jest drogi ale koszty naprawy wydały mi się chore. Na moje stwierdzenie że w takim układzie rezygnuję z naprawy pan przygarnął termomiks do siebie i stwierdził że serwisant go przejrzy i określi rzeczywiste koszty naprawy i ze może uda się taniej. Nie zgodziłem się i zrezygnowany za namową kolegi podjechałem do autoryzowanego serwisu. I tu pełne zaskoczenie koszt wymiany panelu przedniego i elektroniki 352 zł a wymiana noży 236 zł razem 588 zł. Chciało by się o panach z Dzielnej powiedzieć że to zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze ale nie można wszak mamy wolny rynek, serwis może zarządać za naprawę każdej kwoty i jeśli tylko znajdzie się (usunięte przez administratora) który to łyknie to wszystko jest ok. Ja w każdym bądz razie omijam ten serwis szerokim łukiem. Nie pozdrawiam.

7
Iwo Czerniawski
@Piotr

Czy ma Pan pewność, że powiedziano Panu 2000+800zł? Proszę się upewnić, że tak właśnie było. I proszę się przygotować gdyż mam serdecznie dosyć tych anonimowych wymysłów w internecie i generalnie nadejdzie taki czas, już niebawem, gdy wezmę się ostro za ściganie tych pomówień. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski iwo@iviter.pl

2
Marek
@Iwo Czerniawski

Nie Iwo, tylko Ty masz jedną jedyna rację, i jako jedyny nie masz urojeń. Wszyscy klienci kłamią, i bezpodstawnie szargają dobre imię Twojej najlepszej we wszechświecie firmy - a negatywne opinie wrzucona zazdrosna konkurencja :D Pajac z Ciebie niemożliwy Panie kolego,

Michał
@Piotr

Niestety mam podobne doświadczenia.. za przejrzenie sprzętu zapłaciłem z góry 500zł, bo pan kierownik na ul. Dzielnej sprawdził w internecie, że nowy kosztuje 10.000zł, no to chyba mnie stać. Za dalsze czynności miało być kolejne 2000zł (do wymiany był pasek napędu). Dla mnie to zwykli naciągacze. Zrobiłem tę naprawę za 300zł gdzie indziej. Żal tylko tych wydanych 500zł na nic.

Iwo Czerniawski
@Michał

Jeżeli mówi Pan prawdę, że płacił Pan za diagnozę - to proszę o kontakt ze mną iwo@iviter.pl ia ja panu te pieniądze zwrócę - gdyż my nie bierzemy nigdy żadnych pieniędzy z góry. Nie mogę się już doczekać. Proszę też podać numer naprawy.

Iwo Czerniawski
@Marek

Drogi Marku - przedstaw się proszę. Na razie jest masa anonimowych wpisów. Może od jednej osoby, może nie od jednej - nie wiemy.

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Janusz

Sprawy ekologii są bliskie mojemu sercu i bardzo się ucieszyłem, że w samym centrum stolicy powstał taki serwis, gdzie praktycznie wszystko można naprawić. Oprócz tego stare sprzęty przeżywają swoją drugą młodość i można je kupić, zamiast oglądać je na wysypisku śmieci. Wspaniały pomysł, mam nadzieję, że się wam wszystko uda.

Cines

Moim zdaniem problem tego serwisu to brak rzeczowej rozmowy przed oddaniem sprzętu do serwisu. Często klient wstępnie może dość dobrze opisać co uległo uszkodzeniu i chciałby otrzymać jakieś przewidywane koszty naprawy z zastrzeżeniem, że w przypadku wykrycia np. innej usterki koszty mogą być inne ( wyższe, niższe). Jest też wiele usług których cena powinna być otwarcie podana np. konserwacja i czyszczenie sprzętu czy wiele innych podstawowych usług. W tym momencie oszczędzicie sobie klientów, których nie stać na naprawę której koszta przekraczają często wartość oddawanego sprzętu lub wydawało im się że taka usterka powinna być tania w naprawie. Rozumiem, że proponują Państwo darmową wycenę to miły ukłon w stronę klienta ale brak podstawowego cennik usług Państwa firmy powoduje nieprzyjemne rozczarowania. Ja osobiście byłem dwukrotnie Waszym klientem i pomimo dużych chęci do skorzystania z Państwa usług za każdym razem zabierałem sprzęt po otrzymaniu wyceny i naprawiałem niestety w innym serwisie.

3
Iwo Czerniawski
@Cines

Witam! Dziękuję za Pana opinię. Zawsze staramy się indywidualnie negocjować i generalnie jest bardzo niewiele rezygnacji - a ogrom pracy. Jest taki ogrom pracy, że ledwo wyrabiamy się ze zleceniami, dwoimy się i troimy aby dotrzymać terminów - i to właśnie niedotrzymywanie terminów jest główną przyczyną negatywnych opinii. Dlatego proszę się nie dziwić, że niekiedy nie opłaca się nam wykonywać tanich napraw - w czasie gdy jest ogromna kolejka urządzeń z akceptacją kosztów, które są dla nas i dla Klientów optymalne. Jest darmowa diagnoza oraz pełna dobrowolność. Nie obrażamy się na naszych Klientów, którzy rezygnują. Podkreślam jednak, że czasem warto porozmawiać i spróbować poszukać niekiedy kompromisu. Bardzo pozdrawiam!

1
Iwo Czerniawski
@Iwo Czerniawski

A z czym Pan u nas dokładnie był?

1
Ja

Ludzie nie dawajcie sprzętu do nich do naprawy oni psują a nie naprawiają a ceny z kosmosu

12
pilot
@Ja

potwierdzam ceny z kosmosu a system zarządzania i prowadzenia firmy rodem z lat 90

9
Iwo Czerniawski
@Ja

Komu, co i kiedy zepsuliśmy? Konkretnie - proszę o konkretną informację. W tej chwili mamy przeszło 800 Klientów w miesiącu. No to śmiało - komu co zepsuliśmy.

2
Anon
@Iwo Czerniawski

Na przykład mi. Oddałem tablet dp naprawy i okazało się, że poza tym że jest zepsuty, że cheiliście pieniądze za "naprawę" to dodatkowo uszkodziliście matrycę i teraz koszt naprawy wynosi tyle, ile kupno tego samego nowego urządzenia

4
Iwo Czerniawski
@Anon

Jeżeli jest to prawdą to ja bardzo chętnie osobiście Panu naprawię to urządzenie, choćby nieodpłatnie. Na każdej podstronie mojego serwisu jest informacja, że w każdym przypadku, który wywołuje jakiś niesmak - proszę o kontakt ja - właściciel firmy i każdy problem staram się rozwiązać od ręki. Problem jest taki, że większość pretensji opisanych w internecie nie ma pokrycia w rzeczywistości.(usunięte przez administratora)

2
Oszukany

Mam fatalne doświadczenia z tym serwisem. Kompletny brak profesjonalizmu w kwestiach technicznych a obsługa klienta to żart. Ja zostałem zrobiony w jajo dlatego ostrzegam innych. Absolutnie nie oddawajcie tam sprzętu audio!!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zacząć poważnie traktować klientów.

6
tran
@Oszukany

żadnego sprzetu lepiej tam nie oddawać - po 3 miesiącach walki z naprawieniem - dochodziły tylko kolejne usterki, brak kontaktu telefonicznego jakiegokolwiek mimo zapewnień, sprzet naprawiony - jadę - nie jest naprawiony. Ostatecznie naprawiony - a dalej dochodzą tylko kolejne usterki. Masakra, żart - szkoda czasu nie mówiąc o pieniądzach. NIE ODDAWAJCIE TAM SPRZĘTU DO NAPRAWY.

4
Iwo Czerniawski
@Oszukany

Kochani! Nie Was już nic nie boli. Zamiast tak narzekać w internetach lepiej napiszcie do mnie iwo at iviter.pl - czyli do właściciela firmy ivitrer i chętnie Wam pomogę w rozwiązaniu sprawy, a niezadowolonym z usług mojego serwisu wynagrodzę straty moralne. Ten kto miał ze mną do czynienia wie, że mówię na poważnie. Bardzo Was pozdrawiam i napiszcie - zamiast siać zamęt. Chętnie naprawię Wasz sprzęt w maksymalnie krótkim czasie - lub zaoferuję inną korzyść.

1
Anita Kilewicz
@Iwo Czerniawski

Dzieñ dobry, Proszę o informację kiedy zostanie odesłany mòj aparat fotograficzny???Kontakt z koordynatorem kretynem jest niemożliwy pomimo szkolenia za 8000 zł o którym mówią pracownicy.Odpowiedż prosżę przesłać na adres anta.kilewicz@wp.plDalszy ciąg historii o kompetencji Pana pracowników opowiem w opiniach o firmie.

1
Keyboard
@Iwo Czerniawski

Prosze o ten e-mail bo coś złe jest napisany

Tomasz

Pierwszy raz wyrażam swoją opinię na takim forum, bo po prostu mi się "ulało". Niestety dałem się podejść serwisowi IVITER jak dzieciak. Oddałem w grudniu 2019 do naprawy odtwarzacz cd Cambridge Audio Azur 540c. Zamknęła się szuflada płyty i już nie chciała się otworzyć. Kierownik punktu IVITER przy ul. Dzielnej 7A wysłuchał mnie bardzo uprzejmie i stwierdził, że jest to uszkodzenie mechanizmu napędu. Wstukał coś w komputer (sądziłem, że chciał sprawdzić ceny części zamiennych) i stwierdził, że jest to dość stary model i mogą być problemy z podzespołami. Ponieważ bardzo lubi sprzęt tej firmy, podejmie się jednak naprawy, z tym, że będzie ona kosztowała 550,- złotych. Cena trochę mnie zszokowała, ale pamiętam jak wiele lat temu wydałem za ten odtwarzacz około 2000,-. Wiedząc, że ceny części zamiennych są dzisiaj bardzo drogie stwierdziłem, że mimo wszystko warto przystać na te warunki. Spisaliśmy zlecenie i tu wyszła moja naiwność. Nie było w jego treści mowy o sposobie naprawy, czyli na przykład o wymianie uszkodzonego elementu na nowy. Po trzech dniach miła pani poinformowała mnie telefonicznie, że sprzęt jest do odbioru. Jakież było moje zdziwienie, kiedy przy odbiorze okazało się, że został wymieniony tylko pasek napędu szuflady. Kiedy zakwestionowałem cenę, pani stwierdziła, że na taką się zgodziłem. Reasumując ten długi opis zdarzenia stwierdzam, że nie jest istotny rodzaj naprawy, tylko ile klient jest gotów wydać. Uważam, że 550 złotych za wymianę paska gumowego, który pewnie kosztował 5 złotych, to gruba przesada. No chyba, że praca technika w serwisie IVITER jest wyceniona na około 1000,- zł/godz., bo więcej jak pół godziny tego nie robił. O tym tez nie byłem uprzedzony. Uważajcie zatem ewentualni klienci firmy IVITER, jak spisane jest zlecenie naprawy. Dla informacji pana Iwo Czerniawskiego, który lubi zarzucać anonimowość na tym forum, zlecenie miało numer RMA 25260, a mój numer telefonu jest w Pana firmie. Osoby piszące tutaj mają prawo zachować anonimowość. Ich wpisy skierowane są do ewentualnych klientów Pana firmy, a nie do Pana. Tak na marginesie odtwarzacz działa, więc jest jakiś pozytyw.

4
Iwo Czerniawski
@Tomasz

Naprawa została zrealizowana. Naprawa nie polegała na wymianie paska za 5zł - chociaż faktycznie tylko ten element został wymieniony. Ale nie na tym polegają naprawy mechanizmów, elektroniki. Bardzo często koszt części przy naprawie to 1-2-3zł. Albo wcale. Naprawa złożonego urządzenia elektronicznego nie polega na wymienianiu tylko na dogłębnej analizie, diagnozie, pomiarach, naprawie elektroniki, mechaniki. Wymiana często nie jest nawet konieczna. Stało się co innego - Pan Tomasz, jako Klient zrozumiał, że do wymiany będzie drogi moduł. A nie został wymieniony. Udało się uratować mechanikę, naprawić, przeprowadzić jej konserwację, przy okazji został wymieniony pasek. Urządzenie zostało dobrze naprawione. Zapewniam Pana, że gdyby ja to prowadził - zgłosiłbym to Panu. Gdybym osobiście prowadził tę sprawę - zapłaciłby Pan dokładnie tyle samo, być może więcej. Z pewnością jednak po pierwsze - miałby Pan świadomość za co Pan płaci, po drugie dlaczego właśnie tyle. Błąd polegał na tym, że powinniśmy do Pana zadzwonić w trakcie naprawy i opowiedzieć jak wygląda sytuacja. Porozmawiać. To był błąd komunikacyjny. Za to przepraszam Pana - zaleciłem już obowiązkowość komunikacji z Klientami naszego serwisu - tłumacząc im dokładnie na czym polegają nasze czynności serwisowe i że nie polegają one na wymienianiu pasków. pozdrawiam! Iwo Czerniawski, właściciel firmy

Ja

Nie musisz dziękować opinie ci taką wyrobie na jaka zasługujesz zepsułeś mi sprzęt który był wart waszym zdaniem ponad 5000 zl oddaliście jeszcze gorzej zepsuty niż do was trafił nic mi po tym ze zwrot pieniędzy zrobiliście teraz sprzęt nadaje się do śmieci . Masakra serwis powinniście łożyska w taczkach zmieniać i to pewnie byście spierdzielili .

10
Iwo Czerniawski
@Ja

To chyba pomyłka - my sprzęt naprawiamy - a nie psujemy :) A jeśli sprawa dotyczy jakiejś konkretnej sytuacji - to uprzejmie proszę powiedzieć o co chodzi. Chętnie się ustosunkuję. pozdrawiam!

Keyboard
@Iwo Czerniawski

Człowieku zepsuliscie i dobrze wiesz pan o tym chodzi o keybord yamaha psrs910 i nie oszukuj samego siebie . Jesteście firmą która kasuje dużo i jak się uda to naprawicie . Pisałem już łożyska w taczkach powinniście wymieniać i to nie wiem czy macie o tym pojęcie . Pozdrawiam was psuje.

1
Ja

Jako pracownik to normalne że będziesz słodził swojej firmie i szefowi jesteście najgorszą firmą z jaką do tej pory miałem do czynienia .

10
anonim
@Ja

A Pan - to kto?

Pracownik
@Ja

Nie muszę nikomu słodzić - posiadam wiele umiejętności dzięki którym bez problemu znalazłbym inną pracę zapewne jeszcze tego samego dnia, w którym bym został zwolniony. Nikt mnie nie trzyma siłą ani też nikt mnie nie zmusza do pisania tego komentarza pod groźbą zwolnienia. Nie mam w zwyczaju wdawać się w internetowe dyskusje, ale nie podoba mi się jak bardzo stronniczy i przesycony niechęcią wobec innych ludzi jest Pana komentarz - podczas gdy moja opinia starała się być jak najbardziej obiektywna, pozbawiona pierwiastka emocji. Nie wiem, nie widzę w którym miejscu komukolwiek "słodzę". Pozdrawiam

2
Ja
@anonim

Ja? Ksiądz.

Anita Kilewicz

Jedna wielka żenada!!!

4
Black Jack

Service w którym ludzie udają, że wykonują usługi za które wyłudzają niebotyczną kasę. Sprzęt pozostawiłem do naprawy. Na początku pan w recepcji powiedział, że to pewnie "pierdoła", wystarczy wyczyścić i sprzęt będzie gotowy za około tydzień. Czekałem półtora miesiąca dowiadując się za każdym razem czegoś innego. A to że sprzęt specjalistyczny więc trzeba nad nim spędzić dużo czasu, a to technik jest na urlopie, a w innej wersji że jest on chory. Jednym słowem kłamstwo za kłamstwem. Kiedy w końcu doszło do ekspertyzy ze strony technika dowiedziałem się że trzeba wymienić czujnik, wyczyścić sprzęt i jakąś część naprawić, ręce mi opadły gdy dowiedziałem się że za to trzeba zapłacić 4500zł. Na moje pytanie skąd ta cena pan stwierdził no że sprzęt specjalistyczny, że trzeba trzy dni robocze poświęcić na naprawę. Drogą mailową poprosiłem o szczegółową wycenę naprawy. W końcu mam prawo wiedzieć za co mam zapłacić. Niestety nie otrzymalem żadnej zwrotnej informacji. Nadmieniam, że najdroższą częścią do naprawy w moim sprzęcie jest lampa(koszt 5000 zł)o czym nie wspomina technik. Oczywiście nie omieszkałem skontaktować się z właścicielem słynnym panem iwo. Oczywiście trzymał stronę swoich pracowników. Dla niego czysty zysk wycenić naprawę wartą killaset złotych maksymalnie na 4500zł nie przedstawiając żadnych konkretnych argumentów. Kiedy pojechałem odebrać sprzęt, oczywiście pretensje pracownika czemu pan się nie umawiał po odbiór przecież sprzęt jest rozłożony a składanie potrwa. Po czym po dwóch trzech minutach sprzęt w całości zniesiony na dół do recepcji. Podsumowując "serwis" iviter stanowczo odradzam każdemu kto liczy na profesjonalny service. Nigdy więcej nie oddam tam nawet suszarki do włosów.

5
Iwo Czerniawski
@Black Jack

I za 5000zł nie za bardzo opłacało się to robić, brać na siebie za to odpowiedzialność. Długo i rzetelnie starałem się to Panu wytłumaczyć. Bardzo pozdrawiam!

2
Ja
@Black Jack

Kolego więcej takich jak my i firmę możemy zamknąć bardzo szybko . To naprawdę jest paranoja co w tym serwisie wyprawiaja jakie pieniądze przekręcając na ludziach otworze ankietę i kto będzie chętny niech się wpisuje na e-mail wspólnie załatwimy firmę wyłudzaczy pieniędzy

2
Iwo Czerniawski
@Ja

Drogi "ja" ! Pan "Black jack" osobiście przeprosił mnie za ten wpis, obiecał jego wycofanie - muszę do niego ponownie przedzwonić z zapytaniem co zamierza zrobić z tą sprawą dalej. Odnośnie zamykania mnie gdziekolwiek - tak się składa, że w zasadzie nie istnieje mechanizm pozwalający na zamknięcie firmy. Można wystąpić o odszkodowanie, można wystąpić o przeprosiny w mediach. Ale zamknąć firmę? Jak? W jaki sposób? Człowieka zamknąć? Drogi "ja". Nasza firma dokonały tysięcy napraw, daje chleb dziesiątkom pracowników i ich rodzinom. Stworzona została w czasach kiedy elektronika w Polsce praktycznie nie istnieje. Nie ukrywam, że serwis ten nie przynosi mi dochodu - cieszę się gdy nie muszę do niego dopłacać, stanowić zaś może wspaniałą platformę do dalszego rozwoju. Co zaś najbardziej istotne? To fakt, że jako właściciel firmy reaguję na każdy sygnał o nieprawidłowościach, zastrzeżeniach co do mojej, naszej pracy, gotów jestem ponosić pełną odpowiedzialność za czyny i słowa. Stąd chociażby ten oto adres: https://iviterserwis.pl/uwagi-i-reklamacje - widoczny na każdej podstronie mojej strony firmowej. Proponuję, że jeśli chcesz rozpoczynać wojnę ze mną - to przynajmniej się przedstaw. Gowork to przedziwny portal pozwalający na wystawianie takich zabawnych anonimowych opinii. W normalnych warunkach nikt nigdy dotąd nie pozwolił sobie na takie głupoty. Odnośnie naszego cennika - chociaż jest wysoki to po pierwsze mamy tysiące Klientów, utrzymujemy dwa punkty w centrum Warszawy oraz kilkudziesięciu pracowników. Jak myślicie - jakim cudem?

1
Ja

Co ci będę tłumaczył (usunięte przez administratora) z sumuj sobie wszystkie pozytywne komentarze i negatywne wyjdzie ci wynik jaki to masz (usunięte przez administratora) serwis . Rozmawialiśmy już na e-mail na temat mojego sprzętu nie potrafiłeś sprawy rozwiązać i wyjść z sytuacji takiej aby obie strony były zadowolone więc o czym mowa powiedziałeś mi bezczelnie że sprawę uważasz za zamkniętą a ja ci odpowiedziałem że osobiście dopilnuje żeby ta sprawa dopiero ruszyła z pełnego kopyta i że nie odpuszczę . Teraz kojarzysz o jaki sprzęt chodzi? Co tak dużo sprzętu psujecie że nie wiesz o którym mowa? Opinie macie jaką macie a będzie jeszcze gorsza uwierz . Nie zostawię tego tak . Pozdrawiam pseudo serwis!!!

7
Iwo Czerniawski
@Ja

Proszę się podpisać. Jeżeli chodzi o syntezator Yamahy - nigdy nie powiedziałem, że sprawa jest zamknięta - powiedziałem, że gotów jestem działać ale tłumaczyłem Panu, że jeżeli dostarcza Pan do serwisu sprzęt z uszkodzonym układem BGA to każde jego ruszenie może powodować pogłębienie usterki - gdyż to nie do końca jest przystosowane do lutowania. Zadeklarowałem dalszą pomoc i proszę przeanalizować maile. Proszę też podpisywać się. Zadeklarował Pan, że spotkamy się w sądzie - a ja mówiłem, że przykro mi, że nie chce Pan tego załatwić normalnie. Teraz siedzi Pan i jednoosobowo nabija negatywne opinie na tym (usunięte przez administratora) portalu - jeżeli to oczywiście Pan - bo też nie jest to pewne. Proszę się podpisać.

1
Weronika

Zawiodłam się już na jednym serwisie, gdzie odmówiono mi naprawy wzmacniacza, ale podjęłam ryzyko i przyjechałam na Dzielną. Bardzo miła obsługa, wycena i diagnoza była darmowa, a naprawa trwała niecały tydzień. Bardzo polecam ten serwis.

Iwo Czerniawski
@Weronika

Bardzo dziękuję Tobie za tę Twoją opinię i pozdrawiam! Iwo Czerniawski

Piotr
@Iwo Czerniawski

Tak mam całkowitą pewność że padła taka kwota, jeśli jest pan zainteresowany wszczęciem jakiegoś postępowania wobec mojej osoby proszę o kontakt nawet na tym portalu a udostępnie panu swoje dane.

1
Iwo Czerniawski
@Piotr

Uprzejmie proszę o kontakt iwo@iviter.pl

Iwo Czerniawski
@Iwo Czerniawski

Ponawiam swoją prośbę o kontakt - albo podanie swoich danych tutaj. pozdrawiam!

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie Iviter Iwo Czerniawski płacą za nadgodziny?

Iwo Czerniawski
@Pytanie

W firmie iviter płacą tyle - aby było dobrze. Jeżeli masz jakieś konkretne pytania, wątpliwości - zawsze jako właściciel firmy jestem dostępny - iwo@iviter.pl i chętnie odpowiem. Nie zawsze czas jest najważniejszy - a wyniki. Popieram partycypację pracowników w wypracowanych dochodach dla przedsiębiorstwa! Iwo Czerniawski

Mateusz

@Sub Miałem dokładnie to samo, też zamiast naprawić mój keybord, to go bardziej popsuli. Najlepsze są riposty i wyjaśnienia właściciela... Małowiarygodne są również wszelkie wpisy rekomendujące serwis. Pojawiają się niemalże od razu po negatywnym wpisie. Jeżeli mogę komuś coś doradzić, to omijać ten serwis szerokim łukiem.

6
Iwo Czerniawski
@Mateusz

Drogi Mateuszu - podaj mi proszę numer naprawy - koniecznie muszę zapoznać się z Twoją sprawą. Napisz tutaj - chętnie publicznie zajmę się sprawą. Ja nigdy nie przechodzę obojętnie. W kwestii pozytywnych komentarzy - mamy 800 Klientów w miesiącu. Naprawy kończą się w przypadku większości z nich. Żyjemy z tego i utrzymujemy naszą załogę, która liczy kilkadziesiąt osób - jak myślicie - czy mogą być z tego dobre komentarze? No - jak myślicie?

1
Krzysztof G

Jestem zadowolony. Generalnie szybko,w ustalonych wcześniej kosztach i terminie . Nie weryfikowalem wcześniej kosztów. Po pierwszej opinii koszt naprawy stopniał o 25%. Nie mam wiedzy jak i za ile byłoby u konkurencji, ale na tą chwilę nie mogę powiedzieć złego słowa. Sprzęt wydany czysty (płyta indukcyjna)i odpowiednio zabezpieczony.

Iwo Czerniawski
@Krzysztof G

Dziękuję - prowadzenie firmy serwisowej nie jest proste, powiedziałbym, że jest bardzo trudne. Jestem wdzięczny za pozytywną ocenę. Wiem, że nie wszystko u nas działa jeszcze idealnie - ale bardzo ciężko pracujemy nad tym aby osiągnąć jak najwyższy poziom.

1
ok
@Iwo Czerniawski

ok

1
Sub

NIE POLECAM NIKOMU!!!! Ja jestem bardzo niezadowolony z usługi jaką pseudo serwis inviter wykonał dałem klawisze keyboard które raz był dźwięk raz nie było niby naprawa trwała około 1.5 miesiąca gdzie po odebraniu okazało się ze są bardziej uszkodzone niż im dałem bo jak już się uruchomiły do po minucie grania tak zaczęło trzeszczeć ze trzeba było odrazu wyłączyć spieprzyli cały sprzęt gdzie teraz nadaje się na śmieci . Zanim im oddałem do naprawy to jak dźwięk zaskoczył to przynajmniej już grał dopóki dopóty ich nie wyłączyłem . Nie polecam ich usług nikomu porażka .

4
Iwo Czerniawski
@Sub

To jest jakaś ostra bzdura. Ktoś, kto faktycznie miałby taką sytuację, zgłosiłby się do nas na reklamację, gdyż wydał pieniądze na naprawę - a my bardzo chętnie reklamacje rozpatrujemy na korzyść Klientów - właśnie po to, aby uniknąć takich sytuacji. (usunięte przez administratora)jeżeli to prawda - proszę jednak o kontakt. Jeżeli nie jest to prawda - to ja doprawdy nie rozumiem, dlaczego na gowork można takie głupoty wypisywać - co ciekawe czy w google, czy na facebooku aż takiej anonimowości nie ma...

1
Sub
@Iwo Czerniawski

Nie żadne bzdury !!! Szczera prawda reklamacja była zrobiona i (usunięte przez administratora) zrobiliście oddaliście pieniądze a sprzęt został zepsuty totalnie mam na to świadków zdjęcia oraz nagrania filmików jak działały zanim do was trafiły a jak grały jak odebrałem . Do was pierwszy raz trafiły prosto z serwisu Yamaha i oferowaliscie ze na 100% zostaną naprawione i znowu (usunięte przez administratora) prawda nie potraficie moim zdaniem naprawiać i was nie polecam nikomu wy psuje nie zostawię tej sprawy w taki sposób opisze was na fb Instagram i wszędzie gdzie będzie mogła przeczytać o was masa ludzi a sprawę kieruje tam gdzie trzeba . Oddacie za sprzęt który zepsuliscie który był wart waszym zdaniem jak to któryś z was stwierdził około 5.500-6000zl . Pozdrawiam.

1
Sub.
@Sub

I jeszcze jedno siedzisz człowieku i się slinisz jak ktoś coś miłego napisze bo wam uda się naprawić jakieś żelazko czy opiekacz ale jezeli ktoś taki jak ja prawdę napisze to do winy nie potrafisz się przyznać tutaj akurat nie będę mógł udostępnić dowodów typu filmy nagrania ale są portale gdzie to zrobie .

1
Iwo Czerniawski
@Sub.

Drogi Anonimie! iwo (at) iviter.pl - to mój mail. Jestem właścicielem firmy. Nikt ze mną się nie kontaktował. A z miłą chęcią pochyliłbym się nad Pana problemem i rozwiązał go z korzyścią dla Pana. Mniej nerwów - więcej myślenia w kierunku rozwiązania problemu. Czekam z niecierpliwością na kontakt. Iwo Czerniawski

Iwo Czerniawski
@Iwo Czerniawski

Powiem więcej - ja bym już działał w tej sprawie, dzisiaj, teraz, natychmiast - gdybym wiedział o czym mówimy. "@Sub" - nie znam takiego Klienta, ani takiej sprawy - występującej pod takim pseudonimem. Proszę podać numer sprawy, albo nazwisko - może być na maila lub tutaj. Nie ma znaczenia. Zareaguję natychmiast.

Sub.
@Iwo Czerniawski

Jezeli tak jest jak pan mówi sprzęt moge wysłać na wasz koszt zostawię temat jezeli keyboard zostanie naprawiony . Technik stwierdził ze bie da rady naprawić. Moj e-mail: subaru76@me.com prosze się kontaktować i dogadamy szczegóły podam panu na meila nr. Tel.

1
Iwo Czerniawski
@Sub.

Napisałem do Pana - z niecierpliwością czekam na informację odnośnie tego o czym rozmawiamy - jaka to była naprawa? Proszę napisać. pozdrawiam! Iwo Czerniawski

1
Magda

Ja jestem bardzo zadowolona z usługi. Zostawiłam telefon Huawei do naprawy, za dwa dni odebrałam już działający. Był po zalaniu i martwiłam się, że już nic z niego nie będzie. Przez telefon uprzedzono mnie, że czas odgrywa tu rolę i czym prędzej podjechałam do serwisu, gdzie od razu się nim zajęto. Polecam.

1
Iwo Czerniawski
@Magda

Dziękuję za tę opinię! Polecamy się!

Zostaw merytoryczną opinię o Iviter Iwo Czerniawski - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Iviter Iwo Czerniawski?

    Zobacz opinie na temat firmy Iviter Iwo Czerniawski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Iviter Iwo Czerniawski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 5 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Iviter Iwo Czerniawski?

    Kandydaci do pracy w Iviter Iwo Czerniawski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Iviter Iwo Czerniawski
3.2/5 Na podstawie 419 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Dzielna 7A
    00-154 Warszawa
  • NIP: 5252582760 REGON: 147172767
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Iviter Iwo Czerniawski
Przejdź do nowych opinii