Bardzo dziękuję za pomoc - serdeczne profesjonalne podejście do mojej osoby i sytuacji. Na ulicy Targowej pracują osoby z sercem do klientów i swojej pracy. Szczególnie Pani Natalia. Bardzo Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Jak wygląda praca w dziale HRu banku? Mam wrażenie, że nikt nie mówi o pracy w tym miejscu. Wszyscy pytaja o stanowisko konsultanta czy o prace na ifnolini :) Może jednak znajdzie się jakiś pracownik tego działu i opowie o warunkach?
Witam, czy jest tutaj ktoś kto pracuje na infolinii w Rzeszowie? Jaka jest stawka na start na umowie o pracę?
Jakie zarobki są na stanowisku : Doradca klienta biznesowego? Jak wygląda praca na tym stanowisku i jakie doświadczenie jest wymagane do podjęcia jej ?
Lipa średni proces na kliencie biznesowym trwa 40 dni. Bank daje pomysły co bankier ma po swojej stronie zrobić, żeby przyspieszyć proces - nie chcą słychać, ze mają może 5 weryfikatorów terenowych na kraj, ze proces to dramat, ze klient uruchamia się 3 dni, ze nie ma priorytetów tylko twój temat za każdym razem z każdą zmianą wpada na kolejkę na koniec, może być tam umowa na 300 tys.. trudno kolejka na końcu, jak zwykle marketingu sporo. Bankierzy zamiast sprzedawać i pozyskiwać, myślą o tematach, które są na uruchomieniu… wiec myślami nie pracują….. idź do innego banku, tutaj się tylko mówi o akcji kredytowej proces po stronie banku to tragedia, ja myśle o zwolnieniu nie ma kiedy spinać wyniku, nie daj Boże błąd na wniosku to masz 4 dni czekania na odpowiedz… i tak bujasz się…
Dziękuję za odpowiedź. Nie zdecydowałam się na pracę tu i jestem obecnie bardzo zadowolona . Dostałam posadę w innym banku .
Dziękuję ! Odpowiedź bardzo merytoryczna i na poziomie -:). Zapewne , tak dobra , jak praca . Po zamieszczonych " minkach " wnioskuję , że to standard emocjonalny wywołany niesamowitym entuzjazmem , wynikającym z zadowolenia zawodowego. Pozdrawiam bardzo przyjaźnie i życzę więcej radości z pracy i życia !
Czemu piszesz że zapewne tak dobra jak praca? W sensie byłaś chociaż na rozmowie rekrutacyjnej żeby mieć jakieś podstawy do oceny firmy?
Ona chyba napisała to odnośnie jakiejś wypowiedzedzi , którą admin usunął.Może ktoś chamsko się odezwał i dlatego ?Tak ten wpis brzmi mi tutaj .Może miała już pierwszy proces rekrutacji i chciała wiedzieć czy warto w to iść.Tam było pytanie o zarobki.Ale to by chyba jej powiedzieli a może nie zapytała .
Niestety w kwestii rekrutacji to nieporozumienie. Wysłałem CV i kompletna cisza. Po 5 tygodniach dzwoni Pani z HR i pyta czy nadal jestem zainteresowany. Sama rozmowa rekrutacyjna bardzo pozytywnie. Stanowisko seniorskie i pytania adekwatne, głównie architektura i pytania o doświadczenie i jak rozwiązał bym dany problem. Na rozmowie rekrutacyjnej dostałem info, że feedback będzie za tydzień. Miesiąc później nadal cisza ????
Głównie pytania o architekturę, doświadczenie i jak rozwiązał bym dany problem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
to prawda, w czasach covidu dbali o bezpieczeństwo pracowników wysyłając do oddziałów maseczki, rękawiczki żel dezynfekujący do rąk Dziś o tak podstawowe rzeczy nie ma co sie upominać bo nie mają budżetu aby wysłać do oddziału chociaż żel dezynfekujący dla kasjerki - żenada
Nie ma co pytać, nie ma na to kasy bo bank jest w trudniej sytuacji. Ponoć są rozmowy o zwolnieniach grupowych bo bank chcę wyjść na plus przed anacap. Na ludzi bank ma już wyjexx Wprowadzili takie zmiany aby ludzie sami się zwalniali (nowe specjalizacje w oddziałach) przychodząc tu do pracy 2 lata temu nie pisałem się na pracę tylko na telefonie i robienie z siebie wariata pozyskując zgody marketingowe. Jest inflacja Bank ma rekordowe przychody ze względu na stopy procentowe - ale czy pracownikowi dać podwyżkę? Sopol się nam wszystkim śmieje w twarz
Związkowcy - pracuje ostatni miesiąc i za luty nie mogę wyrobić sobie premii bo związek zawodowy zablokował wprowadzenie systemu premiowego dla sprzedaży!!!! Jak możecie tak ludzi traktować których powinniście wspierać. WSTYD - co za kraj - napisze na Was skarge - ale zapewne nic wam nie zrobia bo związki to w tym kraju robia co chcą. Proszę niech odpowiedzą mi wszyscy aktywni na tym forum członkowie związku co nas tu zachęcały się aby zapisywać - jaka to Aga super jest i wszystko dla nas załatwi. Czekam na odpowiedz dlaczego pozbawiliście mnie szansy na premie ? Agnieszka - kim Ty jesteś zeby setkom ludzi takie świństwo zrobić?
Sprzedaż przyprowadziła do Banku związki. Sprzedaż utrzymuje związek ze swoich składek. Związek zablokował sprzedaży premie. Hmm jak to nazwać ? :):):):) ironia losu czy macie teraz za swoje - co się skarżycie - chcieliście to macie !
O czym wy tu piszecie??? skoro nowy system jeszcze nie został zatwierdzony to działa poprzedni, ale rozumiem wynajmowane trolliki internetowe ,nie znają sytuacji. Co to w ogóle ma znaczyć, że sprzedaż przyprowadziła związki?Pracodawca ma swoich pracowników za idiotów i leni ;łatwiej siedziec przy komputerze i pisać peany pochwalne o tym, że nestbank ma najlepszy system premiowy. Szkoda ze głośno nikt nie mowi tu o podstawach. Najniższe na rynku bankowym. A premia nie jest zawsze dostępna i nie zawsze jest się w stanie ja zrobić , gdy co 2 wniosek odpada na weryfikacji, albo klient wymieka gdy ma dostarczyć 8 dokument, którego domaga się analityk, bo takie jego prawo . Co to za nagonka na związki? Może już za długo myszy siedziały za cicho pod miotłą i naly się odezwać...
A ile jest takich sytuacji, gdzie klienci wysyłają dokumenty firmowe a się ich najzwyczajniej w świecie nie wprowadza we wniosku i poddaje na starcie,bo nawet u lekarzy są spadki w dochodach. Inne profesje to samo nie mówiąc o zwykłych firmach. Budowlanki i transport owszem booommm ale oni nie chcą finansowań czy faktoringów? Nie narzekam ale teraz trzeba się dwoic i troić żeby w ogóle znaleźć klienta z dochodem nadającego się do wniosku kredytowego. Potem żeby wyszło. Potem żeby kupił kredyt...potrzebujemy wsparcia a nie presji i krytyki
czy ty czytasz maile ? przecież napisali i w mailu do wszystkich i regulaminie sprzedażowym jest napisane jak wół ze obowiazuje do 31 stycznia. To wygasł wraz z czasem i nie ma w lutym nic dopóki nie wdrozona nowego - którego związki nie zatwierdziły dlatego od lutego nie ma na razie nic - wiec nie nazywaj mnie trollem - bo raczej pisze ten komentarz ktoś kto nie czyta maili od szefa sprzedaży... albo ktos spoza banku - pewnie zwiazkowiec - żeby nas nie wkurzac i dalej mydlic nam oczy ze jest system premiowy. Ludzie nie wierzcie w te anonimowe fora tylko sami przeczytajcie dokumenty które wam daje prawcodawca
To skoro tak pracodawcy zalezy na pracownikach to jaki problem aby przedluzyc system premiowy ze stycznia? Wiecie wogole co zostalo zakwestionowane przez zz w systemie premiowym za luty? Ustalcie to moze najpierw zamiast wylewac hejt na zz.
jednak w tej sprzedaży to mało logiczni ludzie - bo na system prem ma dac zgode ZZ - na przedłużenie tez - przeczytaj w intenecie. Najwyraźniej ZZ uważa ze lepiej sprzedaży premii nie dawac - ja się z tym zgadzam i popieram - bo przez to tylko naciągacie tych biednych klientów na kredyty na które ich nie stac. Wiec się to w końcu skończy.
Bez tych sprzedawców nie siedziałbyś w centrali zbijając bąki tylko (usunięte przez administratora)kopiąc rowy, bo większość pracowników centrali to co najwyżej do tego się nadaje. Skoro centrala stworzyła system, który premiuje nieetyczną sprzedaż, a do tego biznesowi pracują na podstawie jaką daje się kasjerowi bez doświadczenia, to co się dziwisz, że doradcy wciskają kit przy sprzedaży. Dodatkowo system oparty o zasadę sprzedaj - zapomnij. Sami doprowadziliście do sytuacji gdzie była duża szkodowość. No, ale co się dziwić gdy ktoś próbuje się bawić w bank (tak kiedyś całkiem słusznie powiedział jeden z klientów o Nest Banku)
Brawo!!! Zgadzam się w 100% centrala ma (usunięte przez administratora)i resztę sprzedaży za ameby umysłowe. Mogę się z przyjemnością zamienić z jednym czy drugim takim pracownikiem centrali. Nie ma problemu. Od marca siedzą na home officach, jakieś tam pojedyncze osobniki miały covid, bo gdzie taki jeden z drugim się zarazi, co najwyżej idąc po bulki do sklepu. Doradcy natomiast zaiwaniają w oddziałach, niby oddziały maja zamknietą część dnia dla klientów, ale to bez sensu bo ludzie i tak non stop laza, wala i kopia w drzwi. Prawie większość pracowników w oddziałach przeszła covid, ludzie dmuchają, sypią nie noszą masek. Mogę się z przyjemnością zamienić na ciepła kanapę lub biureczko w Warszawie. Idzie 3 fala. No tak dostajemy 50 zł brutto za pracę w oddziale. Łaska boska na nas zstąpiła. Potem jak jesteśmy chorzy to i tak nam się to zabiera przez L4 i brak realizacji planu. Kolejne kuriozum to dojeżdżanie do likwidowanych oddziałów niekiedy po 60 km. Gdzie łatamy za karę etaty po ludziach, którzy poszli na L4 gdy dowiedzieli się o zwolinieniach. Centrala zamiast szybko takie oddziały wtedy zamknąć. A potrafią przecież w kilka dni oddziały likwidować. To nie. Maja tania sile roboczą to im robi przyslugi za darmo, bez aneksów o zmianę miejsca pracy. No i ta śmiechu warta oferta super procent o tak zgodzę się ale co z tego jak trzeba doliczyć opłatę haraczową do raty plus 3.99 prowizji . Tacy super lekarze jak chce nest idą do mBanku czy ING bo tam taniej. A teraz każdy patrzy na koszt . A i tak główne winę kladzie się po doradcach bo nie potrafią sprzedać cudownego produktu w czasach spadków przychodów u klientów gdzie nie wychodzi oferta i obawy ludzi o zaciąganie nowych kredytów. To niechęć czasy co wcześniej . Łatwo się siedzi przed komputerem i dyryguje innymi, z chęcią bym się zamienil!!!
Zgadzam się z kolejkami przed jeszcze otwarciem oddziału. Bank dodał opłaty do wplat na konta prywatne i firmowe. Zapominając o wpłatach na kredyty. Babcie i dziadkowie po 80 lat potrafią przyjechać z drugiego końca miasta i z okolicznych wiosek, aby wpłacić 38.97 raty za posciel, garnki i cieply koc z prezentacji. Kredytu udzielał nest bank.zgadzam się że- Sapią, maski ściągają, debatują i narzekają po 15 minut przy kasie. Gora powie: crossseling. Co takiemu sprzedasz? Kredyt indywidualny? Inwestycje? Kredyt firmowy? Faktoring ? Leasing? Góra trochę nie zna naszej rzeczywistosci oraz codzienności
A kto Ci karze tu pracować jak Ci się nie podoba? Jak jesteś taki cwaniak co wiesz jak Bankiem zarządzać to idz załóż swój Bank - albo przenieś swój niezadowolony tylek gdzie indziej. To nie jest praca przymusowa!!!! PAPA - idz narzekaj sam na siebie i przestań sobie tłumaczyć, że Twoje życiowe niepowodzenia / niezadowolenie - to jest wina innych osób - sam decydujesz o swoim życiu - wiec jak Ci się nie udaje, nie podoba - to sam jesteś temu winien. Dorośnij Człowieku
A kto Cie zmuszał żebyś został pracownikiem oddziału ? ! - jak jesteś taki dobry to trzeba było iść na rekrutacje do centrali ! Widzisz jaki jesteś beznadziejny. Nie podoba Ci się w oddziale praca bo jest covid bo klienci przychodzą i na Ciebie chuchają - to wypad stąd !!! Idź pracować do sklepu - gdzie nie ma klientów. Albo gdziekolwiek chcesz - tak żebys byl zadwowolony w końcu. Jestem szefem oddziału - jak pracujesz u mnie to zrób mi przysługę i swoim kolegom i sam odejdź jak ci sie tu nie podoba - bo nam podoba sie i cieszymy się ze szczególnie w pandemii mamy pracę i możemy utrzymać nasze dzieci. Było super - rzem świętowaliśmy, przyszedł ciężki czas pandemii dla całego świata to go razem przetrwamy pomimo że jest ciężko. Wiec odejdz stąd. A ja chętnie przywrócę swoich super pracowników przyjaciół których musiałem zwolnić w ramach grupówek z przyczyn ich niedotyczących - oni chętnie wrócą - i nie będą pluć we własne gniazdo które im pensje płaci. Tak więc idź stąd i nas nie obrażaj. Zostaw miejsce dla tych którzy szanują swoja pracę i swoich kolegów z którymi w oddziale pracują
Wspolczuje Twojej rodzinie ze ma w domu takiego (usunięte przez administratora) nawet jak się nie podpiszesz na anonimowym forum to i tak nadal słoma z butów widac ze ci wysoko wystaje ... a wystarczyło uczyć się w szkole jak rodzice prosili ...
Powtórzę bo jesteś teraz jako współczuję i masz dalej problemy ze zrozumieniem...Pisz cepie jednym nickiem i nie wstydź się swoich bredni. I nie mieszaj do wpisów na forum banku swoich rodziców. To niesmaczne
Związki nie zablokowały premii. Piszesz bzdury, obwiniasz publicznie koleżankę z pracy nie mając żadnej podstawy ku temu. Pisz, pisz, co niektórzy się ucieszą.
Stary Nest bank był szybki, nowy Nest bank - wolny jak żółw. Kiedy mam zarabiać skoro podpisuje umowę z klientem przykładowo 24.10 a jest 3.11 klient dalej nie ma uruchomionego kredytu…… ogarnijcie się! Bo to nie jest normalne, rozumiem błędy sprzed lat, ale na etapie umowy, ktoś podjął już decyzje….dajcie spokój, zbieracie więcej dokumentów niż ING lub PKO BP - pracowałam I w jednym i w drugim
Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem szacunku dla kandydata i jego czasu. Znacie to uczucie, kiedy HR dzwonią żeby umówić się z kandydatem na rozmowę rekrutacyjną online??kandydat bierze urlop, żeby spokojnie przeprowadzić taką rozmowę w określonym dniu, po czym jak debil czeka 15 minut gapiąc się w Teams? Nie?? Ja też nie znałam..do czasu.. Zaznaczę, że nie otrzymałam też linka na spotkanie, co wydało mi się już podejrzane a próby połączenia telefonicznego z mojej strony oraz wysłany SMS z pytaniem czy rozmowa się odbędzie pozostały bez odzewu. Pozdrawiam HR!
Zatrudniamy się tu owszem i może być, ale musicie wiedzieć, że to Incepcja poziom 3.
Starzy pracownicy w oddziałach to trolle którzy są bo są. Nowych zatrudniają na 5tys brutto podstawy, starzy pracownicy mają po 3,5 tysia i dalej są bo boją się zmian. System premiowy spoko, ale jak usłyszałem na rekrutacji ze średnio pracownicy zarabiają 10 tys a w realu po 8 miesiącach spotkałem sie z realnym średnim wynagrodzeniem w formie samej podstawy bo tak jest dostosowany regulamin premiowy ze za wszystko obcinka - sorki nie polecam nikomu - nara i powodzenia. Obiecują złote jajka i nie jest ważne czy jesteś dobry ... najważniejsza jest ściema z obu stron. Tak żałosnej firmy nigdy nie widziałem.
A jak wygląda system premiowy obecnie? Pytam o doradcę.Jak plan zrobisz to okey a jak nie to nic?Jak to się przekłada na prowizję ?
Pracowałam w Nest banku 4 miesiące i muszę powiedzieć, że był to bardzo zmarnowany czas. Moim byłym stanowiskiem była asystentka ds. obsługi telefonicznej, szkolenie było całkiem okey. I tu pozytywy się kończą. Jestem osobą poniżej 26 roku życia czyli nie odprowadzam podatku, jednak bank robił swoje i odprowadzał go. Z perspektywy kogoś kto nie znosi stresu dobrze odmawiam zatrudnianie się na tym stanowisku i w tym banku. Klienci ciągle pretensjonalni i nie ma co się im dziwić skoro wszędzie są błędy i nikt nic z tym nie robi. Mało tego, dzisiaj dostałam list polecony o zwrocie nadpłaty do wynagrodzenia za kwiecień. Nie polecam.
Jak jest w dziale podatków? Ponoć jest możliwość pracy częściowo zdalnej. Ile płacą na początek?
nie traćcie czasu - pani z HR spotka się z wami "na chwilkę", a potem przez kilka tygodni nawet nie raczy napisać maila, że jednak nie jest zainteresowana kolejnymi spotkaniami
Witam wszystkich mam pytanie dotyczące karty optimum. Czy rrso które wynosi 32.80% jest oprocentowaniem zgodnym z prawem? Czy jedynie nadpłata powyżej kwoty minimalnej daje obniżenie kapitału? Dlaczego bank w ogóle nie chce negocjować warunków umowy, bo przedstawiciel banku podczas podpisywania umowy mówi zupełnie coś innego niż zapisy które są w umowie. I jak to jest możliwe że bank informuje że brak jest zdolności kredytowej a jednak przedstawia że jest możliwość podpisania umowy o kartę kredytową.
Karta Optimum to jeden wielki przekręt był,który po roku wycofali z oferty.Oprocentowanie większe niż ma Provident.Nie ma możliwości wyjścia z tego dopóki nie spłacisz całej kwoty z karty nie licząc odsetek karnych od odsetek.U nich są wszędzie odsetki od odsetek ! Nadpłacenie nic nie da tylko spłata wszystkiego.
Ale jak to? To w końcu jak to jest z tą kartą? Możesz szczegółowo wyjaśnić. Będę bardzo wdzięczny.
Da się załatwić aby z karty opitmum spłacać tylko kapitał. Kwestia prawnika i założenia sprawy bankowi - 100% wygrane sprawy.
Odszedłem z IT bo myślałem że zatrudniam się w firmie zarządzanej z Warszawy. Okazało się, ze firman jest zarządzana z Gdańska w sposób praktycznie faworyzujący Gdańsk.
To jest najgorszy bank z którym miałam do tej pory do czynienia.Nie ma z kim porozmawiać o problemie,bo odsyłają do innych osób,a i tak problem nie jest załatwiony.Nigdy więcej współpracy z tym bankiem.NIEEEE POLECAM NIKOMU!!!!!
Dzień dobry, jakie są opinie Państwa o pracy w tutejszym dziale IT? Czy można spodziewać się pracy w nowych technologiach? Czy sposób pracy umożliwia skupienie się na niej, czy też wymagania skupienia się na spotkaniach ? Proszę o opinię, jak widzę dużo jest rekrutacji, co może być przejawem rozwoju lub rotacji, chciałbym dowiedzieć się coś więcej.
Witam a mogę wiedzieć jaka przyczyna jest ze piszesz? Bo jeśli szukają to bym bardzo chciała wiedzieć o rekrutacji pozdrawiam
Nie polecam. Mają tam strasznie dziwne systemy działania. Straszny problem z odblokowaniem konta. Infolinia czynna tylko od poniedziałku do piątku w godzinach typowo biurowych. Nie idzie się dodzwonić. W razie problemu, np. z zablokownaiem konta nie idzie go odblokować. Człowiek zostaje na kilka dni z nieaktywnym kontem. Instrukcje na stronie nie działają!
Proponuje umiejętnie zadawać pytania w GOOGLE. np: odblokowanie konta w nest bank....a ten przekieruje cie do odblokowania na stronie banku. Chwila moment. Umiesz tutaj napisać, to powinieneś sobie radzić też i z takim prostym formułowaniem pytań. Prawda jest taka że to jedyny bank narazie z darmowym kontem bez warunków.
Wiesz co, ale wcale nie każdy musi przecież "umiejętnie" korzystać z google. Mam na myśli głównie starsze osoby. Oni pewniej czują się w dzwonieniu niż młodsze pokolenia, które wolą załatwiać wszystko przez neta. Więc akurat w tym przypadku się zgodzę, że obsługa powinna być po prostu bardziej dostępna. ;)
Wszystkie konta w nest banku są internetowe. Wszystkie dyspozycje wnioski są dostępne w bankowości internetowej. Żenujące są komentarze że nie idzie nic załatwić.... jak stara babcia nie umie logować się do internetu to niech sobie otworzy konto w PKO
Nieładnie się wypowiadasz o starszych osobach. Trochę szacunku by się przydało bo ty też kiedyś będziesz stary. Nie zapominaj o tym. Jako klient nigdy nie miałeś potrzeby zadzwonienia albo wizyty w placówce banku? Wszytko udaje ci się załatwić przez neta?
Jeśli zakładam konto typowo internetowe to załatwiam wszystko przez Internet. I zachęcam zapoznać się z cennikiem - jasno jest w nim napisane że obsługa tego konta w oddziale jest płatna, łącznie z wplatami i wypłatami. Przez Internet wszystko za darmo.
Tylko że cześć osób zakładała konta w oddziale, nie przez internet. Właśnie osoby starsze .. więc pisanie że konto wszystko da się zrobić przez internet to hipokryzja. Ludziom z dnia na dzień pozamykano oddziały
Wszystko jest w oddziale wytłumaczone że to konto internetowe za darmo i że jego obsługa w oddziale jest ograniczona oraz płatna.
No i jaki tu sens dla firmy, żeby ograniczać pulę klientów, którzy przejdą sobie swobodnie do konkurencji? Weź jeszcze pod uwagę, że tych starszych jakby nie patrzeć to u nas w kraju jest dość sporo. ;)
Jaką proponują podstawe na stanowisku starszy doradca klienta biznesowego?
Moja opinia dotyczy Związku Zawod. działającego w obszarze Nest Banku. Jako pracownicy dostaliśmy niższe wypłaty, bo pracodawca nie podołał Nowemu Ładowi i odroczył wypłatę po nowelizacji 7.01.22 za 2 miesiące. Co robi ZZ? Znowu tylko Gadki Szmatki! Mamy w Oddziałach nie dostosowane i niezgodne z normami siedzenia na sali obsługi i krzesła przy kasie! Co związek z tym robi! NIC!!! Zmniejszyli nam punkty premiowe przez ZZ bo nie zapoznali się z poprzednim systemem! Dużo trąbią i gadają, a nic z tego nie wynika- składka na darmo. Premie się nie polepszyły i system premiowy dalej daremny. Nasze warunki pracy też nie ulegają poprawie zero podwyżek. Stoimy w miejscu:-( :-( :-( ZZ TO ŻART jako pracownicy najlepiej trzymać sprawę w swoich rękach i walczyć o swoje--- bo oni mają nas gdzieś
Szanowny Pracowniku, z tego, co nam wiadomo, listę płac w Nest Banku i przelewy wynagrodzenia za pracę robi firma zewnętrzna. Wiemy, że niektórzy pracownicy mają zaniżone wynagrodzenia, napisaliśmy w tej sprawie do Prezesa Zarządu, bo mimo wszystko Nest Bank odpowiada za prawidłowe naliczenia wynagrodzeń i powinien interweniować w sprawie ewentualnych korekt. Jeżeli są nieprawidłowe krzesła w Oddziałach, to napisz do nas, którego Oddziału to dotyczy, podejmiemy interwencję, jak nie pomoże u pracodawcy, to zawnioskujemy o kontrolę Państwowej Inspekcji Pracy. Jeżeli masz zaniżoną premię, to napisz do nas, albo złóż reklamację do pracodawcy. Jeżeli uważasz, że źle działamy, a można lepiej, to zapraszamy do współpracy, upoważnimy Cię do działania w imieniu naszego Związku wobec Nest Banku. To nie żart ani sarkazm a poważna propozycja złożona publicznie. Nie narzekaj, tylko pomagaj, działaj. Zapraszamy. Pozdrawiam Alicja Jędrych Przewodnicząca "Dialog 2005"
Pani Alicjo Szanowna jest Pani w Zw. Zaw. który zrzesza także pracowników innych banków. Proszę szczerze napisać czy w innych bankach też zabrano pracownikom pieniądze i każe się im czekać 2 miesiące zwalając wszystko na rząd i Nowy Ład podatkowy? Pani chyba się trochę myli sądząc że Nest Bank będzie interweniował w zewnętrznej firmie prosząc o korektę i zwrot naszych pieniędzy. Skoro Pani zwala to na Nest to nie mamy już na kogo liczyć :-( Co do krzeseł czy innych niedogodności z którymi przychodzi nam się w Nest Banku spotykać to przecież są już 2 delegatki wybrane. Czy nie były nigdy w oddziale nie widzą na jakich krzesłach siedzi się 8 godzin na obsłudze. CZY ONE NIC NIE WIDZĄ BO TAK WYGODNIE ? Pracodawca dla bezpieczeństwa wysyła maila ze wolno nam tam siedzieć tylko 4 godziny w ciągu dnia, to i tak- to jest męka dla kręgosłupa a specyfika pracy z klientem i czasami konieczność wydłużenia obsługi, powoduje że siedzi się dłużej ponad normę często jest też po prostu brak miejsc i stanowisk do pracy a WiFi działa w ograniczonej strefie. Dlaczego mamy donosić Czy delegaci tego nie widzą ? Dlaczego oni nie przejawiają żadnej inicjatywy!!!! Zachęca Pani do wstąpienia do ZZ ale po co skoro nie widać żadnych efektów czy zmian na naszą korzyść? Pieniądze nie wiadomo kiedy nam zwrócą, na pewno za 2 miesiące, jak deklarują - bo dobrze Pani wie, że mają swoich pracowników gdzieś. Syty głodnego nie zrozumie !!!!!I jeszcze Pani pisze żeby składać reklamację do pracodawcy? O czym Pani pisze?! Przecież dobrze Pani wie że nic to nie da a Wy też widać jesteście B-E-Z-R-A-D-N-I i od wielu spraw lepiej po prostu umyć ręce:-(
W odpowiedzi - od niczego nie umywamy rąk, w sprawie pomyłek w wynagrodzeniach poszło pismo do Prezesa Nest Banku, zobaczymy co zrobią. Związek nie jest stroną umowy pomiędzy Bankiem a firmą zewnętrzną, zatem nie możemy firmie prowadzącej płace np. wlepić kary umownej lub coś nakazać. Natomiast faktem jest, że odpowiedzialność za wynagrodzenia stoi po stronie Pracodawcy, dlatego pismo w sprawie wynagrodzeń za pracę poszło do Banku. Nie mamy zgłoszeń z innych banków o źle naliczonych wynagrodzeniach. Delegaci czy też członkowie zarządu naszego związku nie są obecni w każdym miejscu w Nest Banku, dlatego sprawy dotyczące warunków pracy należy zgłaszać do związku, konkretnie - gdzie i co, to się zajmiemy. Jeżeli pracownik boi się osobiście i bezpośrednio reklamować premii, to niech to zrobi przez związek. Każdy członek naszego związku mógł kandydować na delegata i do zarządu, trzeba było kandydować i brać sprawy w swoje ręce a nie skupiać się na krytykowaniu tych, którzy wzięli na siebie obowiązki i je wykonują wiążąc z bieżącą pracą. Jeszcze raz - proszę nie narzekać, a zacząć z nami działać. Jesteśmy otwarci na każdego pracownika, który chce pomagać czy współdziałać wskazując sprawy do podjęcia przez związek. Będziemy wszczynać interwencje, jeżeli otrzymamy zgłoszenie na maila organizacjadialog2005@wp.pl, to lepsze rozwiązanie niż pisanie ogólników na forum. Jeszcze raz - zapraszamy do naszego grona. Pozdrawiam serdecznie Alicja Jędrych Przewodnicząca "Dialog 2005".
Związki to samo zło. Kłamczuchy z Was straszne., A robicie afery tylko po to bo jak jest dobrze - to przeciez bylibyscie niepotrzebni - to z czego byscie wtedy zyli jak nie z naszych skłądek. Wiec celem kazdego zwiazku jest mącić mącić - aby owieczki myślały że o coś walczą i coś bronią.. głupi ten naród co te skąłdki im opłaca,,
No i żeby nie było bandyctwa, brodatych, śmiertelnych nożowników i żeby alkohol był napojem jak ta woda z Białegostoku, to będzie jeszcze lepiej niż jest :)
Witam, czy w Nest Bank są paczki świąteczne lub premie świąteczne?
Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku Dyrektora Oddziału?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nest Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Nest Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 99.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nest Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 72, z czego 13 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nest Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Nest Bank S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.